میا پلیز (Mia Plays) کیست؟

میا پلیز و کوروش

چندین سال پیش که موسیقی رپ در ایران فراگیر شد، افراد و گروه‌های مختلفی وارد بازار موسیقی رپ در ایران شدند و رپ فارسی را بنیان‌گذاری کردند. حال یوتیوب و کسب درآمد از یوتیوب در ایران جا افتاده است و یوتیوب فارسی با پتانسیل بالایی درحال شکل گرفتن است. از پرچمداران جنبش یوتیوب فارسی می‌توان به میا پلیز (Mia Plays) اشاره کرد که با ویدیوهای خود در یوتیوب محبوبیت بسیاری به دست آورده و حالا می‌توان او را به نوعی سلبریتی دانست. با اون یا این همراه باشید.

بیوگرافی میا پلیز

همه او را با نام میا می‌شناسند که تقریبا می‌شود گفت مخفف اسم او کیمیا روانگر است. میا متولد 15 آبان 1371 است و در کنکور سراسری هنر در سال 90 رتبه 2 را به دست آورده و در رشته‌ی طراحی صنعتی تحصیل کرده است.

در نوجوانی به موسیقی علاقه پیدا کرد و ساز پیانو را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرد. برادر بزرگتر او خشایار روانگر عضو سابق گروه دنگ‌شو بود و شاید دلیل اصلی کشیده شدن میا به سمت موسیقی برادرش بود، دقیقا مانند بیلی آیلیش و برادرش فینیاس.

میا پلیز در کانادا
میا پلیز در کانادا زندگی می‌کند

میا به کلاس‌های طراحی و انیمیشن می‌رفت و به صورت فریلنس کار انجام می‌داد. از طرفی علاقه‌ی او به بازی‌های کامپیوتری او را در مسیری قرار داد که شاید هیچوقت فکرش را نمی‌کرد. علاقه‌ی او به بازی‌های کامپیوتری و گیم باعث شد تا او شروع به ساخت ویدیو و انتشار آن‌ها در پلتفرم یوتیوب کند.

18 اردیبهشت سال 1396 اولین ویدیوی میا در کانالش یعنی میا پلیز منتشر شد که بررسی بازی Overwatch بازی مورد علاقه‌ی او بود. این شروع کانال میا پلیز و موفقیت‌های او بود، شاید در اوایل او از سلاطین شبکه اجتماعی مانند پیو دی پای تقلید می‌کرد اما رفته رفته استایل خودش را پیدا کرد و با ویدیو‌های باکیفیت و خوب که قبلا در یوتیوب فارسی نمی‌دیدیم طرفداران بسیاری پیدا کرد.


میا پلیز و کوروش

در سال اول ساخت کانال یوتیوب میا پلیز، ویدیوهای میا مختص به خودش بود و به صورت تک جلوی دوربین می‌رفت اما نقطه‌ی عطف و شروع درآمدزایی میا از یوتیوب تقریبا زمانی بود که یکی از دوستانش یعنی کوروش را وارد ویدیوهای خود کرد.

میا پلیز
میا و کوروش | عکس: یوتیوب میا پلیز

به گفته‌ی میا و کوروش آن‌ها در سال اول نمی‌دانستند می‌توان کسب درآمد از یوتیوب کرد اما وقتی این موضوع را فهمیدند، شغل یوتیوبری را انتخاب کردند و به طور جدی به ساخت ویدیو ادامه دادند.

کوروش با طنز و شوخ طبعی خاص خود به ویدیوهای میا انرژی لازم را بخشید. ویدیوهای Try not to laugh با مجازات‌هایش از پربازدیدترین ویدیوهایی هستند که میا پلیز و کوروش با هم ضبط کردند.

پیشنهاد مطالعه: فیمس حاجی کیست؟

یوتیوب و اینستاگرام میا

در رشد و شکل‌گیری کانال میا پلیز خودمانی و پرانرژی بودن، ویدیوهای با کیفیت، شوخ طبعی و طنز و پتانسیل موجود در یوتیوب فارسی نقش بسیار مهمی داشتند. میا اولین پخش زنده خود را در یوتیوب همراه با یک خیرخواهانه و جمع‌آوری پول برای کمک به افراد محروم در مناطق مختلف کرد.

او در اولین استریم زنده خود در یوتیوب همراه با کوروش توانست در کمتر از 2 ساعت حدود 45 میلیون تومان پول جمع کند که در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید. این پول صرف خرید کولر و لوازم موردنیاز مناطق محروم شد و ویدیویی در اینستاگرام میا پلیز مبنی بر کمک‌رسانی به این مردم منتشر شد. میا گاهی در اینستاگرامش کاسپلی کاراکترهای محبوب بازی و فیلم‌ها را پست می‌کند.

میا پلیز کاسپلی
کاسپلی رینبو سیکس

در آخر میا پلیز و کوروش نماد جوانانی هستند که استعدادشان را در راه درست استفاده می‌کنند و با استفاده از تکنولوژی روز، شروع به فرهنگ‌سازی در حوزه آنلاین و گیم می‌کنند. به طوری که پدر و مادرها با دیدن ویدیوهای میا می‌توانند دریابند گیم و بازی کردن فقط یک سرگرمی نیست و باعث رشد و پیشرفت در خلاقیت فرزندانشان نیز می‌شود.

درست مانند بوگا قهرمان فورتنایت که در 16 سالگی توانست جایزه 3 میلیون دلاری این مسابقات را به دست آورد. کسب درآمد از یوتیوب و شکل‌گیری یوتیوب فارسی کمک می‌کند تا کسانی که در حوزه محتوا فعالیت می‌کنند چشم‌انداز جدیدی در پیش پای خود ببینند.


میا پلیز کیست؟

کیمیا روانگر معروف به میا پلیز یک یوتیوبر ایرانی است که با کوروش در یوتیوب فعالیت دارند. بیشتر ویدیوهای میا مربوط به چالش، گیم پلی و ری‌اکشن است

میا و کوروش چه نسبتی با هم دارند؟

آن‌ها به مدت 6 سال است که با هم رابطه دارند. میا و کوروش در ایران یک نامزدی کوچک گرفتند و رابطه‌ی خود را چیزی میان دوستی و نامزدی فرض می‌کنند.

میا و کوروش کجا زندگی می‌کنند؟

میا و کوروش 1 سال است که به کانادا مهاجرت کردند و به صورت تمام وقت در یوتیوب کار می‌کنند.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب لورن گری تیک تاکر هم بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

31 نظر در “میا پلیز (Mia Plays) کیست؟”

  1. دوستان عزیز خواهش میکنم اگ علاقه ای به این بحث ها ندارید نظر ندید.کسی که میاد فحش میده میگه مرغ گیلو ۵۰ تومن چی میگی عزیز؟😐اینجا بیوگرافی میا پلیز رو نوشته و هیچ ربطی به موضوع گرونی نداره.و البته اونایی که میگن میا کشورش و ول کرده اونور داره عشق و حال میکنه….به هیچکس هیچ ربطی نداره.اونایی که میگین دوست هستن،،،در بعضی ویدئو ها میا حلقه ازدواج دستشه همینطور کوروش پس یا نامزدن یا زن و شوهر.با تشکر

  2. بیایید یچیزیو درک کنیم،یچیزیو دوست داری دنبال کن
    دوست نداری ولکن،از کسی خوشت میاد حمایت کن نمیاد کاری نکن.
    فکر میکنم خلاصه بودن فرهنگ همینه🙂✊🏼

  3. كسانى كه دربارشون بد گفتن براشون متاسفم ما بايد به اينها كه از ميهنمون هست و در سراسر محبوبون افتخار كنيم نه حسادت😳بعد اينكه نامزد هست يا دوست به ما ربطى نداره خانوادشون راضى ان
    ميا با ويديوهاش منو از افسردگى كه دائم توشم درميارى و براى مدتى هر چند كوتاه مى خندونه
    ميا رتبه دوى كنكوره از جمله موفقيت هاش نخبه بودنشه اين كاپل بهترينن
    كسانى كه بد گفتن حسادت دارن از موفقيت اين ها
    యస
    #mialand

  4. دوستان بزاريد بيوگرافى كامل از ميا بدم
    ميا پليز نام واقعي كيميا روانگر هست متولد ١٥ابان سا هفتاد و يك سال٢٠١٧فعاليت اش را تو يوتيوب شروع كرد برادرش خشايار روانگر پدرش دكتر على روانگر هست كوروش زراندوز نامزدشه تو ويديو اخيرشون عكس نامزديشون را منتشر كردن ميا پليز تو شهر ونكور كانادا زندگي ميكنه
    كوروش زراندوز با ميا فعاليت ميكنه و نوازنه هست و از جمله اهنگاش اهنگ روح سرگردون هست ميا و كوروش قبل نامزديشون باهم دوست بودن
    تمام شد و رفت

  5. مرسی از شما دوستان عزیز نمیدونستم فرهنگ ما ایرانیا انقدر پایین باشه!

    اقا یک سوال کسایی که میگین اینا کین یا میگین من ازشون متنفرم اصن بیجا میگنی شمایی که از این زوج بدت میاد اومدی تحقیق کنی!!!

    واقعا برای اینده این کشور نگرانم.

    این دو دوست عزیز بهترین زوج هستن کار های طنز شون به ادم روحیه میده جوری که من اگه حالم بد باشه ویدئو هاشونو میبینم حالم خوب میشه بعد شما چی میگین

    #سربازان_کوروش_توپیا

    با سپاس از سایت خوبتون مطالب عالی بودن مرسی از نویسنده و طراح

  6. سلام خدمت تموم کسایی که نظر دادن من بگم که شمایی که می گی مهم نیست میا پلیز کیه چه کار کرده و مهم اینه کههواسمون به مملکتمون باشه درست میگین ولی اگه بخوای حرف شما رو گروش بدیم باید تا اخر امرمون حواسمون باشه دلار نره بالا سکه کرون نشه مرغ نشه ۴۰ تومن ووو
    شما ایی که می گی برید رای درست بدیدبه کی رای درست بدیم به ادمایی که اندازه ی یه بچه ی ۵ ساله نمی فهمن یا به اونایی که مقعی که وضع خوده جامعه بده می رن به لبنان و سوریه کمک می کنن این یوتیو برا دارن با ودیو ها شون مردو شاد میکنن و شا نیاز نیست هر چا رفتی نظر بدی مردم می دونن درست وِلط چیه

  7. چه مردم بی شعور و بی فرهنگی داریم!
    واقعا که…چشم دیدن موفقیت همدیگه رو نداریم به هم اهانت میکنیم!
    اصن رلن به من چه؟؟ خاهر برادرت…زن و شوهرن…چی ب ما میرسه؟؟ مهم اینه ک خیلیا ب امید ویدئو اپلود کردن میا میرن یوتیوب…
    یکم #انسان_باشیم:)🤷🏻‍♀️

  8. میا و کورش توی لایو توییچ شون گفتن قبل اینکه بیان کانادا ی عقد کوجیک
    گرفتن

  9. سلام چطورین اصن این کیه این زنه کیه ول کنین باباااااااااااااااااااااااااا این چرت و پرتا چیه هان برین برین که وضع ما خراب تراز این حرفاهست الان مرغ کیلویی 24000هزارتومنه برین به کشورخودتون برسین میاپلیزو خیاپلیز الان دارن اونجا عشق و حال می کنن شما اینجا غصه بخورین حالا حسرت بخورین یارو کاسه و کوزشو جمع کرده از وطنش ایران رفته داره اونجا حال می کنه یه ادعه ارن اینجا حسرت می خورن انتخابات نزدیکه برین درست رای بدین تاوضعمون ازاین بهتربشه.اقای هیچکس ادبو رعایت کن بیشعور حرف +18سال نزن بی تربیت
    بای بای

  10. سلام عرض میکنم خدمت شما
    مهم نیست اینکه میا و کوروش ازدواج کردن یا نه
    مهم اینه که پرچم ایران را بالا بردن حتی در خارج این نشون این رو میده که ایرانی هاهم می تونن قوی وسربلند باشن فقط آمریکا ابر قدرت جهان نیست ایران هم هست می تونه باشه نه فقط میاپلیز بلکه فرشاد سایلنت و…….. که درخارج ازایران هستند بلکه مثل بیگ بی آزار و علی کامیکس که در ایران هستند و خیلی معرف هستن.
    ببینین سردر سازمان بین الملل شعر از حضرت سعدی زدن که میگه بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند وپرچم ایران در امریکا بالاهست چون توی سازمان بین الملل هست اما دراینجا پایین وبی ارزش هست…… به ایران و ایرانی افتخار کنیم.
    وخواهشا وارد جزییات نشین. تشکر می کنم.

  11. به نظر من مهم نیست اینا چی نوشتن و بقیه چی کامنت گذاشتن مهم اینکه میا و کوروش ادمای مکمل هم ان و واقعا با هم خوب ان و کار بلد که وقتی میری یوتیوب و ویدیو هاشون رو میبینی لذت میبری و انرژی مثبت رو از میا و کوروش میگیری و لایق جایزه بهترین یوتیوبر ایرانی هستن
    اصلا مگه میشه کسی با میا ارتباط برقرار نکنه از بس که خوب و شیرینه

  12. سلام دوستان من و کوروش با هم ازدواج نکردیم هنوز
    لطفا باهم دعوا نکنید من و کوروش نامزد کردیم

  13. سلام
    من یکی از کسانی هستم که همیشه ویدیو میا و کوروش رو میبینه و در ویدیو هاشون گفتن که انها هنوز باهم ازدواج نکردن اما یک چیزی بین دوست دختر و دوست پسر با نامزدی هستند وقتی چیزی نمیدونید لطفا نظر ندید ممنون 😐

دیدگاهتان را بنویسید