چطور آیدل کی پاپ شویم؟

چطور ایدل کی پاپ شویم

موج کره‌ای از اواخر سال 1990 شروع شد. دوره‌ای که مردم جهان به فرهنگ کره جنوبی بسیار علاقمند شدند و رفته رفته سفر به کره جنوبی هم آغاز شد. فیلم و سریال کره‌ای در خانه‌ها پخش می‌شد. موج کره‌ای در ایران هم با سریال‌هایی مانند جواهری در قصر و جومونگ به اوج رسید اما موسیقی پاپ کشور کره جنوبی که نامش کی پاپ است گل سرسبد مجلس و گیلاس روی کیک بود. امروزه جوانان زیادی می‌خواهند آیدل کی پاپ شوند و مانند رپ مانستر یا لیسا در بهترین گروه های کی پاپ بخوانند. با اون یا این همراه باشید تا راهنمای کامل آیدل کی پاپ شدن را بفهمیم.

آیدل کیست؟

قبل از این‌که بگوییم باید چطور آیدل کی پاپ بشوید، بیایید ببینیم اصلا آیدل (Idol) کی پاپ کیست و چه کاری باید انجام دهد. به خوانندگان پاپ کره جنوبی به اصطلاح آیدل می‌گویند. آن‌ها بعد از آموزش‌های بسیار به صورت انفرادی (سولو) یا گروهی به خوانندگی و رقص می‌پردازند. برخی از آیدل‌ها درآمد و شهرت وحشتناکی دارند. برای مثال دو گروه BTS و بلک پینک توانستند به رتبه‌های بالایی در چارت بیلبورد برسند و شهرت خود را در تمام دنیا افزایش دهند.

بلک پینک و سلنا گومز
گروه بلک پینک و سلنا گومز که اخیرا در آهنگ Icecream همکاری داشتند

سیستم کارآموزی برای آیدل شدن

اولین مرحله برای آیدل کی پاپ شدن سفر به کره جنوبی و شرکت در آزمون‌ها و آدیشن‌های کمپانی‌های بزرگ مانند SM، FNC، JYP و دیگر شرکت‌هاست. البته آزمون‌ها در کشورهای دیگری مانند چین، آمریکا، ژاپن، استرالیا و نیوزلند هم برگزار می‌شوند. از قبل خودتان را برای آزمون و قبول شدن در سیستم کارآموزی کی پاپ آماده کنید. توصیه‌ی اون یا این به شما این است که اگر می‌خواهید آیدل کی پاپ شوید از همین الان شروع به یادگیری زبان کره‌ای و ژاپنی کنید، چون کمپانی‌ها به یادگیری زبان بسیار اهمیت می‌دهند و شما باید کره‌ای یا ژاپنی بخوانید.

کارآموزی آیدل کی پاپ
کارآموزی برای آیدل کی پاپ شدن

ظاهر، توانایی رقصیدن، توانایی خوانندگی از دیگر فاکتورهای مهم برای آیدل شدن است که کمپانی‌ها اهمیت زیادی برای آن‌ها قائل هستند. پس از قبولی در آدیشن و آزمون‌ها شما برای دوره کارآموزی قبول می‌شوید که ممکن است چند ماه تا چند سال باشد. اعضای گروه بلک پینک هر کدامشان بیش از 4 سال آموزش دیدند تا برای این گروه انتخاب شوند، پس کمربند همت را ببندید چون سفر به کره جنوبی برای آیدل شدن یک ماجراجویی شگفت‌انگیز و طولانی خواهد بود.

آیدل‌های کی پاپ از پوست خود چگونه مراقبت می‌کنند؟ برای دانستن اینجا کلیک کنید.

دانلود ویدیو از آپارات | تمرین رقص گروه BTS

سیستم کارآموزی امروزی که در کشور کره جنوبی استفاده می‌شود توسط مالک کمپانی SM راه‌اندازی شده است و در بیشتر کشورهای شرق آسیا همین دوره کارآموزی که شامل کلاس‌های خوانندگی، رقص و زبان می‌شود، استفاده می‌شود. گاهی در حین دوره کارآموزی باید درس‌های مدرسه را هم بگذرانید و بیخیال درس خواندن نشوید. هزینه‌های دوره‌های کارآموزی هم زیاد است. در گزارشی روزنامه وال استریت، هزینه دوره کارآموزی یکی از اعضای گروه گرلز جنریشن از معروف‌ترین گروه‌های کی پاپ را 3 میلیون دلار اعلام کرد که رقم بسیار بالایی است.

شرایط پذیرش کمپانی‌های کی پاپ برای آیدل شدن چیست؟

حال که شما آماده‌اید تا آیدل شوید و در صنعت موسیقی پاپ کره جنوبی کار کنید برای پذیرش در آدیشن‌ها باید شرایط مورد نظر کمپانی‌ها را داشته باشید. هر چند برای ما ایرانی‌ها هر کاری چند برابر سخت‌تر از دیگر کشورهاست، اما باید بگوییم ایرانی‌ها هم شانس برای آیدل کی پاپ شدن دارند، ولی شاید کم باشد. ناامید نشوید چرا ما بگوییم نمی‌شود، شانس خود را امتحان کنید و آیدل بعدی باشید.

آیدل کی پاپ ، گروه بلک پینک
آیدل‌های بلک پینک بیش از 4 سال آموزش دیدند

برای شرکت در آزمون‌ها شرایط زیر را حتما داشته باشید تا شانس بالایی برای انتخاب شدن داشته باشید. از همین الان باید بگوییم شرایط پذیرش برای هر کمپانی فرق می‌کند. برخی از کمپانی‌ها مانند SM قیافه و اندام برایشان مهم است و برخی توانایی خوانندگی را مورد توجه خود قرار می‌دهند، پس حتما از قبل با آن کمپانی آشنایی داشته باشید. در لیست زیر شرایط عمومی برای پذیرش را آورده‌ایم:

  • روی صدای خود کار کنید و کنترل کافی روی صدای خود داشته باشید.
  • به زبان انگلیسی مسلط باشید یا حداقل کاملا متوجه شوید.
  • زبان کره‌ای، ژاپنی و حتی چینی را در حدی بلد باشید و زبان خود را تقویت کنید.
  • بر روی ریتم آهنگ‌ها سوار باشید. ریتم‌های آهنگ های کی پاپ بسیار متغیر هستند.
  • همیشه صورت و قیافه خوبی داشته باشید. 15 درصد از شرایط پذیرش، چهره است.
  • استعداد خوبی در رقص داشته باشید. البته زیاد رویش تمرکز نکنید چون بعدا آموزش خواهید دید.

شهرت و درآمد یک آیدل

اگر هفت خوان رستم انتخاب و کارآموزی را بگذرانید و بتوانید در حوزه پاپ کره ای فعالیت کنید، می‌توانید مطمئن باشید که کمپانی‌ها برای شما سنگ تمام خواهند گذاشت و از هیچ کاری برای معروفیت و محبوبیت شما دریغ نمی‌کنند. شهرت یک آیدل کی پاپ با موج کره‌ای گره خورده است. قطعا فستیوال‌ها و مراسم موسیقی بین‌المللی را دیدید که در آن اعضای گروه BTS یا اعضای گروه بلک پینک در آن حضور پیدا کردند و تمام مردم برای اجرای آن‌ها دست زدند. حتی اگر این دو گروه را فراموش کنیم، چند سال قبل خواننده‌ی کره‌ای PSY با آهنگ Gangnam Style غوقا به پا کرد.

جی دراگون ایدل کی پاپ
جی دراگون (G-Dragon) درآمدی سرسام‌آور دارد

سال قبل نیز در مراسم اسکار فیلم انگل (Parasite) جوایز را درو کرد تا موج کره‌ای بیش از پیش در مجامع بین المللی جا بیفتد. سریال جومونگ نیز همین وضعیت را داشت. درآمد آیدل‌ها در سال‌های اخیر چند برابر شده است. تنها در سال 2015 جی دراگون از اعضای گروه بیگ بنگ درامد 750 میلیون دلاری داشته است. البته جی دراگون سال‌هاست که در صنعت کی پاپ فعالیت می‌کند. آیدل‌های جدید درآمد کمتری خواهند داشت و اگر به محبوبیت برسند درآمد سالانه بین 20 تا 45 میلیون دلار را خواند داشت. در زیر اعضای گروه اکسو را می‌بینید که برخی از آن‌ها از سال 2008 کارآموزی می‌کردند.

گروه اکسو
گروه اکسو از بهترین‌های کی پاپ هستند

ایرانی‌ها می‌توانند آیدل شوند؟

هر کاری که بین المللی باشد تا حدی انجام دادنش برای ایرانیان سخت است و باید چند برابر یک خارجی تلاش کنند تا جایگاهشان را به دست آورند، اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و ایرانی‌ها نیز می‌توانند آیدل کی پاپ شوند. برخی از کمپانی‌ها هیچ خارجی را قبول نمی‌کنند و فقط تمرکزشان را بر روی افراد کره‌ای و مقیم کره جنوبی می‌گذارند اما برخی از کمپانی‌ها مانند JYP هیچ مشکلی با پذیرفتن ایرانی‌ها ندارند. دیگر شرکتی که مشکلی با پذیرفتن خارجی‌ها ندارد شرکت FNC است. پس هیچوفت ناامید نشوید و عزم خود را برای آیدل شدن جذب کنید.


نیمه تاریک آیدل شدن

شهرت و پول بسیار خوب است ما می‌تواند یک روی تاریک هم داشته باشد. اگر افراد هالیوودی از شر استاکرها و پاپاراتزی‌ها خواب ندارند و روز و شب‌شان خراب شده است، آیدل‌های کی پاپ هم از دست سسنگ‌ها (Sasaeng) خواب ندارند. برخی از طرفداران افراطی که با نام سسنگ شناخته می‌شوند در زندگی شخصی آیدل‌ها دخالت می‌کنند یا به آن‌ها هجوم می‌آورند. از این دست افراد در هر رشته‌ای وجود دارد برای مثال در فوتبال به آن‌ها تیفوسی یا تماشاگرنما می‌گویند. البته نگران سسنگ‌ها نباشید چون با داشتن بادیگارد این مشکل به صورت کامل حل می‌شود. اگر می‌خواهید با سسنگ‌ها و نیمه تاریک آیدل شدن بیشتر آسنا شوید، اینجا کلیک کنید.

نظر شما درباره موج کره‌ای و تبدیل شدن به یک آیدل کی پاپ چیست؟ شما هم دلتان می‌خواهد آیدل ایرانی مانند هدی نیکو شوید؟ در قسمت نطرات برایمون بنویسید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب چطور در آدیشن کی پاپ آنلاین کمپانی JYP شرکت کنیم و مرحله دوم کمپانی JYP، بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

869 نظر در “چطور آیدل کی پاپ شویم؟”

  1. یکی از سخت‌ترین کارا اینه که باید کره ای و یکم ژاپنی بلد باشیم اگ میتونستیم فقط اینگلیسی بلد باشیم بهتر بود و راحت تر

  2. امیدوارم همه ما موفق شویم من ۱۳ سالمه هروز میرقصم و میخونم و به خودم قول دادم که میتونم و باید قبول شم
    من تونستم علاقما پیدا کنم درصد کمی میتونن پیداش کنن من خوشحالم پیداش کردم من هروقت میخونم و میرقصم و میخونم خوشحال ترین ادم روی دنیام

    من میتونم🤍👻

  3. سن مناسب برای آزمون ایدول چه سنیه؟من یه اوتاکوی عاشق کیپاپم ولی الان کلا ۱۲ سالمه

  4. ایرانیا قبول نمیشن همون سازمان جی وای پی هم قبولتون نمیکنه چون ایرانی هستین کره با ایران دوست هس ولی فکر نکنم همچین چیزی بشه منم خودم فکر کردم که اگه هم از دین و زندگیم دست بکشم بازم الکیه خیلی دوس دارم ایدل شم اما نشدم چون یه بار شرکت کردم اما منو به خواطر اینکه ایرانی بودم قبول نکردن
    لطفا توجه کنین
    لطفا توجه کنین
    لطفا توجه کنین
    لطفا توجه کنین

  5. سلام وقت بخیر
    همه میدونیم نصف کیپاپ مو هاشون لخته
    ولی من ک مو هام فره چکار کنم
    میشه لطفا جوابمو بدید
    ممنون

  6. ببخشید یه سوال داشتم. ما الان با ویزای e6میریم و ایران ممنوع‌الورود میشیم آیا؟

  7. میشه جواب بدید
    چه رشته ای باید انتخاب کنم ک بتونم ایدل بشم؟ برای تست دادن باید حتما کره باشیم؟

  8. سلام jihooo عزیز
    ببخشید من میخوام آیدل شم ولی پوستم گندمی روشنه و حس میکنم قبولم نمیکنن.
    اونجا همه پوستشون روشنه؟و با پوست گندمی مشکلی ندارن؟اگر جراحی انجام ندم برای پوستم بازم قبولم میکنن
    رنگ پوست هم برای آیدل شدن ملاک زیبایی محسوب میشه؟

  9. سلام بیا تصور کنیم من برای مرحله سوم اودیشن باید برم کره و به سئول رسیدم و می خوام از هواپیما پیاده شم بیاین اینو در نظر بگیریم که من کیدرامر و کیپاپر تا از هواپیما پیاده شم سکته کنممممم😂😂 اون وقت دیگه چی کار کنمممم 🤔😂 اخه من بد جوری عاشق کره هستم 😅مامان بابام مخالف نیستن فقط من میترسم برم کره سکته کنم از خوشحالییییییی😂

  10. ببخشید شما گفتید که باید زبان چینی و ژاپنی و کره ای رو تا حدی بلد باشیم
    سوالم اینه که اونجا کره است چرا باید انگلیسیمون فول باشه؟ چینی و ژاپنی دیگه چرا؟

  11. سلام منم یه سوال درباره ادیشن دادن داشتم میخواستم بدونم اگر اقامت اون کشور رو نداشته باشیم و همینطوری بریم سایتشون و ادیشن بدیم به مشکل برمی‌خوریم یعنی اگر قبول شدیم و به ایران درخواست فرستاده شد نمیگن نقص قوانینه و اتفاقی نمیفته؟؟

  12. تورو خدا بگین چجوری مامان و بابامو راضی کنم
    هی مامانم میگه اگه برن باید دل از دین و کشورشون بکنن و…🤣😵‍💫

  13. با دیدن بعضی کامنتا واقعا یه ذره ناامید شدم ینی واقعا بد رفتاری میشه باهامون بعد یه مدت؟مدت آیدل شدنمون کمه و سریع بازنشسته میشیم؟ممکنه با پسرا توی یه گروه بیوفتیم؟اگر استعداد زیادی داشته باشیم سولو کار میکنیم؟چون من دوس دارم تو گروه های دخترونه بیوفتم نه سولو ممنون میشم جواب بدین❤

  14. سلام Jihoooo و همینطور سلام Mjjj بچه ها واقعا از ته قلبم از ته ته قلبم براتون ارزوی موفقیت میکنم من فقط چندتا سوال داشتم ازتون و اگه وقت داشتید امیدوارم بتونید جواب بدید اول اینکه همه ی کمپانیا توشون خطر تجاوز هست؟ یا اینکه کدومشون حداقل از این لحاظ برای دخترا مناسب تره و امنیت بیشتره؟ و تجاوز کمتر؟ دوم اینکه گفتید لو نمیدن ما ایرانیم و حتما ملیتمونو عوض میکنن سوالم اینه ممکنه هر ملیتیو انتخاب کنن و از خودمون نمیپرسن اصلا؟ یعنی ممکنه به چینو اینا ربط بدن یا فقط کشورای نزدیک به ایران؟ راجب عمل جراحیم حتما عمل جراحی انجام میدن حتی اگه مشکلی نداشته انچنانی نداشته باشی؟

  15. بعضی ها میگن اصلاااا ایرانی ها نمیتونن حتی تو کمپانی هایی مثل jyp هم قبول بشن چون علاوه بر ملیت ، چهره آسیای شرقی رو ندارن !!!!
    راسته یعنی دیگه آدم تلاش نکنه ؟؟؟؟

  16. 1مهم وزن و قد و……. نیست مهم استایل بدنی و استعداد شماست اونا میتونن قد و وزن فیک داخل بیوگرافی شما بنویسن خیلی راحت
    2 تو اگر بخوای بخواطر یه آیدل خواننده شی بودن به جایی نمیرسی تا وقتی که علاقه نداشته باشی

  17. سلام هر کاری که شما میکنید بستگی به قرارداد داره بستگی داره تو چی امضا کنی اونا هیچ کاری بر خلاف قرارداد انجام نمیدن

  18. یه سوال دارم ازاونایی که کاراموز هستن من ۱۶ سالمه سه ساله که خودم دنس و ووکال کار میکنیم من ۷۷کیلو بودم وواقعا رفتن دنس برام سخت بود من یکه وعده سبک درروز خوردن رو شروع کردم و تو این ۳ سال به ۵۰ کیلو رسیدم رو چهرم خیلی کار کردم واودیشن هم ۴بار بیشتر ندادم حضوری نرفتم برای اودیشن من خوابم هم کمتر کردم تو این ۳سال حداقل ۴ساعت بیشتر نمیخورم قهوه میخورم که بیشتر باعث لاغریم بشه و بیدار نگهم داره روزی ۳ساعت ووکال و ۱۰ ساعت دنس کار میکنم و اصلا وقت کار کردن باگوشیم رو گیر نمیارم چون تکواندو و زبان انگلیسی ام میرم میخواستم بدونم اگه کاراموز بشم دوره کارآموزی راحتی رو میگذرونم چون خیلی از کاراموز ها انجام این کارها براشون سخته من با خودم تمرین کردم و فشار گذاشتم

  19. سلام من ۱۲ سالمه و سه ساله که طرفدار پروپاقرص بی تی اسم . قبل از اینکه با بی تی اس اشنا بشم هدف خاصی نداشتم وقتی ۱۰ سالم بود یعنی یک سال بود ک طرفدر بی تی اس شده بودم موفقیتشونو تحصین کردمو تصمیم گرفتم منم ایدل بشم.
    ما خانوادمو دوستام راجبش حرف زدم مسخرم کردن و گفتن نمیتونی چون چاقی و صدا و قیافه ی خوبی نداری!
    تصمیم گرفتم لاغر شم یه سال رژیم گرفتم و ورزشای سنگین انجام دادم تا تونستم ۱۰ کیلو کم کنم البته ب اینم دقت کنین ک تو سن رشتم…لاغر که شدم قیافم تقریبا عوکی شد خودم اعتماد ب نفسم صفره ولی بقیه میگن خوسگلی واقعا نمیدونم ب هر حال انقدر رو خودم کار کردم که الان همون دوستم ک برگشت بهم گف بیخیال ایدل شدن شو الان برا صدام بال بال مبزنه🙃 مامانم ک میگف با ایدل شدن نون و ابت در نمیاد و خانوادم ک مخالف بودن و بارها سرش دعوا کردیم الان مامانم میگه میزارمت استودیو ظبط چون استعدادشو داری🥺🥺🥺🥺 کره ایم خوب نیست و کم بلدم اما اینگیلیسیم فووله چون مدریه اینترنشنال میرم(اسمش نیکوعه تو شریتی اجازه نداریم تو مدرسه فارسی حرف برنیم ) رو کره ایم باید کار کنم دنسم با کللللییییی تلاش الان خوبه و صدام خیلی خوب ولی هیچکودومش کشف نشده🙂 دلم میخواد دنیا تلاشامو ببینه و صدامو بشنوه طرفدارای خودمو داشته باشمو مثل بی تی اس امیده هزاران نو جوون و جوون باشم در اینده🙃فولوت کیلید دار میزنم و درسای دانشکده موسیقی رو میزنم🙃 بازگریم خوبه ولی جلوی بقیه یکم هل میشم و دست و پامو گم میکنم چون اعتماد ب نفسم پایینه….فقط…چیکار باید کنم تا دیده بشم؟ ممنون میشم بخونید و کمکم کنید🙂

  20. سلام کاملا حالتونو درک میکنم که چه انگیزه و شور و اشتیاقی برای آیدل شدن دارین ولی باید حقایق رو بشنوین از کسی که تجربه داشته من سارا معینی هستم یه زمانی یک دختر تیزهوش زیبا درسخون با استعداد پرتلاش و شجاع بودم جوری که محال بود چیزی بخوام و بهش نرسم اما الان یه جسم بی روحم که فقط افسوس میخورم و از سایه خودمم میترسم داستان زندگی تلخ طاقت فرسای من از وقتی شروع شد که دوستم اکسوال و بلینک شد من دقیقا ۱۶ سالم بود و عاشق رقص هاو آهنگ های کیپاپ شدم مدرسه تیزهوشان بودم و خیلی درسخون ولی با این وجود دوستام منو علاقمند کردن بعد از یه مدت هدفم دوتا شد علاوه بر دندون پزشک میخواستم آیدل بشم خونوادم خیلی مرفه بودن و منو همیشه حمایت میکردن بهم گفتن که هدف اصلیم رو گم نکنم و گول ظواهر رو نخورم اما من بی توجهی کردم کنکور که دادم همزمان اودیشن کمپانی اس ام وایجی و جی وای پی دادم مرحله هارو همه قبول شدم بماند که پا به پای کنکور برای اودیشن آماده میشدم کلی کلاس رقص و زبان و …… اما وای جی در مرحله آخر منو رد کرد بین اس ام جی وای پی اس ام رو انتخاب کردم و برای اودیشن حضوری به دبی رفتم و قبول شدم قرار شد کارامو بکنم و ۶ ماه دیگه برم کره خانوادم مخالف بودن اما بازم من حرف خودمو میزدم نتایج کنکور اومد و رتبم ۷۱ شد دندون پزشکی تهران آوردم اما اصلا برام اهمیت نداشت دیگه هیچ علاقه ای بهش نداشتم خلاصه دانشگاه نرفتم و گفتم میرم کره و اونجا هنر میخونم یعنی قید دندون پزشکی رو زدم ۱۸ سال و ۷ ماهم بود که وارد کره شدم روز دقیقش میشه ۱۳۹۸/۵/۲۶ وقتی رسیدم کره همه چیز خیلی خیلی عالی بود و به کمپانی رفتم و جاگیر شدم برنامه بهم دادن روی ظاهرم کار کردن منو تبدیل به یه فرشته کردن از همه لحاظ باهامم خیلی خوش رفتار بودن من خیلی خوشحال بودم غافل از اینکه چی در انتظارمه بعد چند وقت مهمونی های زیادی برگزار میشد یه چند مهمونی که گذشت ما رو کنار افراد پولدار و عالی رتبه میذاشتن و اونا آدمای خیلی کثیفی بودن یه شب توی یکی از مراسما من کنار کشیدن و گفتن برو پیش اون آقا و باهاش به طبقه بالا برو و هرکاری خواست انجام اگر بکنی یه آدم بزرگ میشی من قبول نکردم اما اونا تهدیدم کردن وقتی رفتم طبقه بالا اون مرد به همراه بادیگارداش بالا بود بادیگارداش منو گرفتن و بزور لباسامو درآوردن بعد منو گرفتن و اون مرد هر کاری خواست بامن کرد حرف زدن راجبش داره شکنجم میکنه اگه فقط یه بار بود از خیرش میگذشتم اما بار ها و بارها این اتفاق برای من و دوستای کمپانیم افتاد جوری که حسابش از دستم در رفته ما دیگه یکی یدونه فاحشه بودیم برای اونا .ما رو مجبور میکردن برقصیم از هرکدوم خوششون میومد انتخابش میکردن و بهش تجاوز میکردن کم کم من دیگه یه جسم با روح مرده شدم و هستم برام مهم نبود هرکاری باهام بکنن اسمم اونجا رِنِ بود ما باید جون میکندیم که اونا لحضاتی رو لذت جنسی داشته باشن حتی در یه شب چندین بار با ما رابطه جنسی داشتن و اذیتمون میکردن بعدم مثل یه تیکه آشغال مینداختنمون کنار آخرش من به خانوادم گفتم اونا هزینه فسخ قرارداد رو دادن ولی بازم کلی تهدید شدم که چیزی نگم دیگه برام مهم نیست نه آبرو نه مرگ نه تهدید هیچی هیچی برگشتم ایران زندگیمو در عرض چند ماه تا ابد نابود کردم و عین یه تیکه آشغال آخرش پرت شدم الان من نه روحی دارم و نه جونی اون فرشته معصوم تبدیل شد به یه هرزه بی خاصیت اینا رو برای دردل نگفتم کار ازاین حرفا گذشته فقط بدونین و بعد تصمیم بگیرین و راه زندگیتونو انتخاب کنین امیدوارم همیشه شاد باشین که هیچ چیز به جز این مهم نیست

  21. Mjjjj و jihoooo امید وارم یروزی جفتتونو ببینم خلاصه موفق باشین فایتینگ
    واقعا میخوام ایدل شم تو هر شرایطی
    پیاماتونو خوندم
    خب من میخوام توی اس ام یا جی وای پی کاراموز شم
    درسته اس ام از همه کمپانیا وحشتناک تره ولی من بیشتر به اس ام میخورم و احتمال قبولیم بیشتر
    خب کم کم حتی دارم گروهای مورد علاقم رو هم فراموش میکنم تا اسیبی توی زمینه ایدل شدن بهم وارد نکنن
    به نظرتون میتونم قبول شم؟ ویژوال قوی دارم طوری که حتی منو میبینن فکر میکنن از کشورای شرقی هستم
    رپم عالیه دنسم هم همین طور و وکالم هم خیلی خوبه
    با اینکه مدت خیلییی کمیه که سه تاشو کار میکنم بازم دوستام که سال هاست کار میکنن رو حیرت زده کرده
    مشکلی با کم خوابی و تمرینای زیاد ندارم چون همین الانم کم میخوام صبح زود تا شب ساعت 12 تمرین میکنم برای اودیشن
    خیلی میخواستم توی بیگ هیت باشم ولی بخاطر جنسیتم نمیشه و زیر مجموعه ها زیاد جای پیشرفت نیست

  22. لطفن به این سوال منم جواب بدین چند بار سوال می پرسم جواب نمیدین برای ایدل شدن یا اودیشن اجازه پدر هم باید داشته باشیم؟یعنی کمپانی اینو از مون می خوان ؟؟؟؟؟

  23. Mjjj اگه همینه اسمت ! تو جی جی نیستی در اصل ؟ 😂 نمیدونم اسم گروهتو بگم یا ن اما هفتا عضو داره ! اوکی ولی ی سوال کمپانیت کلا ملیت تو رو تغییر داده ؟ یا فقط مخفی کرده مصلا در حد یک حرف ؟ از نظرت همه کمپانی ها همینکار رو میکنن حتی وای جی ؟ ممنون میشم جواب بدی
    راستی گفتن امسال یا سال دیگه دبیو میکنین حمایتت میکنم 😍♥️

  24. سلام آقای سربیشه ممنون بابت توضیحتون ولی میتونم چندتا سوال بپرسم ؟ میشه جواب بدید ؟ شما چرا درمورد دیپورت حرف نزدید ؟ ما اگه آیدل بشیم دیپورت میشیم ایران ؟ یا اگه برگردیم ایران دستگیر میشیم ؟

  25. سلام ببخشيد که دیر اومدم سرم شلوغ بود
    چند تا سؤالی که به چشمم خورد جواب میدم فقط چون وقت ندارم همشونو بخونم
    یکی پرسیده بود که آیا این درسته که میگن اگه ای ول بشی بهت تجاوز میشه
    ببین این تا یه حدی درسته اگه اون کمپانی که تو توش پذیرفته میشی زیاد معروف نباشه بله
    حتی اونقد امنیت نداری یا اگه احتمال دبی تت‌ کم باشه به میگن که مثلا همچین کاری روبکن ما میزاریم دبیو کنی
    در مورد قرض
    توی زمان کارآموزی شما کمپانی پول جای خواب، پوشاک و خوراکتون رو میده ولی بعد از دبیو باید بهشون برش گردونین کهبهتون درآمد بده یا اگه دبیو نکردین باید به عنوان قرضتون بهش بدین
    و در آخر اینکه من واقعا کسیو مجبور نکردم که بیاد و به حرفای من گوش بده یا مثلا نزدم تو سر کسی که بیاد حرفای منو باور کنه متاسفانه عادت بدیه بین مردم که حتی حاظر نیستن هموطن خودشونو ساپورت کنن…
    به هر حال ممنون از اون چند نفر محدود

  26. سلام کسی میدونه چطوری آنلاین در کمپانی ها آیدل شویم
    لطفا جواب بدید

  27. میشه بفرمایید قرض دقیقا یعنی چی یعنی اگه پذیرفته نشیم تو تست حضوری کمپانی این هزینه ها رو پس میگیره و وقتی که داریم دوره کارآموزی رو میبینیم هزینه ها رو کمپانی میده ؟

  28. سلام میشه به این سوالم جواب بدین ایا
    میشه جواب بدین افغان هاهم میتونن ایدل شن؟😶

  29. سلام خواستم چند تا راهنمایی بکنم که شاید ب قبول شدنتون کمک کنه=
    1- اهنگ های ایدل های اون کمپانی رو کاور نکنین (یعنی اگر کمپانی جی وای پی عه نباید اهنگ های ایتزی ایو استری کیدز گاتسون توایس سوزی و… کاور کنین) چون فکر میکنن ساسنگ فن هستین و میخواین ب ایدل ها صدمه بزنین
    2- پشت صحنه فیلم ها ساده باشه جوری ک معلوم نباشه فن هستید همچنین لباس هاتون
    3- باید ب های نوت ها دقت زیادی کنین یا اصن های نوت نخونین چون ممکنه یک صدم ثانیه کل کاور یا اهنگتون رو خراب کنه
    4- فقط از اهنگی انگلیسی و کره ای استفاده کنین
    5- از اهنگای کره شمالی استفاده نکنین
    6- در فیلم اودیشن موهاتون باید بسته باشه و صورتتون(بدون ارایش) کامل معلوم باشه
    7- توی عکسی ک برای کمپانی ارسال میکنین کاملا باید بدون ارایش باشید
    8- فرم رضایت خانواده رو مادر و پدرتون کامل پر کنن چون فکر میکنن سر خود اینکارو میکنین
    امیدوارم کمکتون کره باشم
    فایتینگ=))))))

  30. من استعدادم عالیه وقتی میخونم انگار عضو ۵ بلک پینگ ام فقط یکم دماغم بده که با یه عمل درست میشه من همینجوری خشگلم میدونم آیدل شدن چه سختی داره و کل آیدل ها چه سختی کشیدن تا به اینجا رسیدن و وقتی ۱۸ سالم شد میخوام برم و زبان کره ای تا حدی بلدم و دارم یاد میگیرم

  31. سلام!
    من یک سوالی دارم من خودم چهره ام خیلی خوشگل صدام عالیه رقص هم زیاد بلدم هرچیم میشه ولی وزنم زیاده😔
    میتونم لاغرشم ولی من کمتر از 45کیلو نمیتونم شم😣

  32. وایی به احتمال ۱ درصد بابا مامانم میذارن ۱۶ سالگییی برمم اهه دقیقا عین قبل از مشهور شدن لیسا که بابا مامانش نمیذاشتن امیدوارم بالاخرههه قبول کنن ولی بالاخره ایدل میشمم دنسم خوبه بدنمم نرمه خوشگلم هستم صدامم خوبه ولی عالی نیست

  33. وایی منم میخوام ایدل شم صدام خوبه خوشگل و جذاب و کیوتم هستم ۱۸۰ هم میتونم بزنم البته صدام ۱۰۰ درصد خوب نیست دارم روش کار میکنم همه چیو راجبش میدونم میخوام با دو تا دوستام برم کره جنوبی یک گروه بزنیم ایدل کیپاپ شیم اگرم نشد با یک چند دختر دیگه میرم گروه میزنم امیدوارم قبول شم اونجا ادامه تحصیل میدم و اگر قبول شم دبیو میکنم

  34. سلام من خیییییییییییلی دوست دارم آیدل بشم ولی پدرم مخالفه یه بار تظرش رو پرسیدم جواب بهم نداد من مطمئنم که اگ بازم ازش بپرسم اجازه نمیده چون اصلا نمیتونم ازش بپرسم. ولی مادرم اجازه میده ولی پدرم نه، نمیدونم چجوری راضی ش کنمی

  35. واقعا دختر رئیس یه کمپانی تو کره انقدر بیکاره که یه سایت “فارسی” در مورد چگونه آیدل شویم چک کنه؟😔😂
    بعدم بشینه تک تک کامنتارو ترنسلیت بزنه تا بخاد بهشون جواب درست بده؟😔😂
    یا مثلا یه کارآموز بیاد توی اون تایم کمی که اجازه کار با گوشیشونو دارن بجای ارتباط با خانوادش بیاد تو سایت چگونه آیدل شویم بگرده تا هم بخاد مردمو به راه راست هدایت کنه هم همونطوری که X گفت خاطرات ینفر دیگه رو به اسم خاطرات خودش واستون تعریف کنه تا دروغاش واقعی تر بنظر بیان ؟🙂😂
    با اطلاعات کم هرچیزی بهتون بگن خیلی زود تو مختون فرو میره و قبولش میکنین پس یکم درموردش تحقیق کنین👌🏻

  36. شماره1_ برای آیدول شدن باید همه شرایط داشته باشید
    این شرایط شامل: وزن کم در حدود ۵۰ کیلو گرم ویا ۴۹ کیلو گرم باشد قیافه مناسب از نضر :لاغر بودن صورت
    یادگیری زبان کره ای که بسیار مهم است چرا که علاوه بر اینکه باید یاد بگیرید برای ارتباط هم بسیار ضروری است
    نیازی نیست برای کلاس های زبان کر ه ای هانیه زیاد بپردازید بلکه می توایند از همین حالا در کلیپ های آموزشی در گوگل و یوتیپ و اینستاگرام و… آموزش بگیرید

    شماره۲: اینکه بعضی ها امکان نبودن ویا ناتوانی و…
    بهانه می کنند باید بگوییم پس نمی توانید به آنجا برسید به عنوان مثال هدا نیکی یه ایرانی در سریال کره ای باز کرده است ویا بازیگر ایرانی در خارج در سریال های هالیوودی بازی می‌کند پس اگر می توان بازیگر شد می توان آیدول هم شد وبه نه یا نشدن توجه نکنید بلکه روی یادگیری زبان کره ای و رقص وزون کم تمر کز کنید

    شماره ۳
    کمپانی ها همانطورکه تائو از چین ویا لیسا از بلک پینک که تایلندی می باشد ویا یک ایرانی هد نیکی در سریال کره ای بازی کند پس می توانید ایدول هم شوید ویک ایرانی را هم می پذیرند
    هر کسی برای رسیدن ویا حرفه ای شدن در کارش تمام تلاش را می‌کند به عنوان یه ورزشکار یک بازیگر یک خوانند یک کار آفرین یک معلم یک آشپز ویا یک پدر مادر برای تربیت فرزندان خودو…….. تمام تلاش خود را می‌کنند
    پس روی یاد گیری زبان کر ه ای و تمرین رقص و ورزش تمرکز کنید شما می توانید در کنار این ها روی درس و کارهای روز مره تان هم برسیدپس نگران نباشید به شرطی مهمانی رفتن و تفریحات و…. را گناز بگذارید وکمتر استراحت کنید

    شماره ۴_ هر کمپانی برای کارآموز قوانین سختی می گذارند
    وشما می توانید این قوانین را ازبین خود ایدول ها دریافت کنید ولی این ها قوانینی هستند که باید رعایت بشوند
    هرکسی برای اینکه پیشرفت باید تمام تلاش خود را بکند
    پس تلاش کنید وبه نه گفتن های دیگران توجه نکنید چراکه ه آنها نمی خواهند شما هم بالا بروید

    شمارع_۵ چیزی هست باید توجه کنید واین است که وقت خودآرایی صوری تنضیم کنید بتوانید به همه کارهایتان برسید و دو اینک در مورد این حرفه بیشتر تحقیق کنید ولی به هر کسی هم اعتماد ننمایید همیشه در مورد آدم های موفقی که بدون هیچ امکانات وصولی به جاهای خیلی بالایی رسیدند
    با عنوان مثال تهیو نگ از بی تی اس در روستا زندگی می کرده ولی الان یک آیدول معروف است
    ویا توماس ادیسون که او را کردن فرض کرده بودند یک مخترع شد
    همه چیز بستگی به خودتا دارد ودراین راه خیلی نه ویا ناامیدی ها ویا شکست روبرو بشوید ولی مهم این است به راهتان ادامه دهید کسانی که روی خواسته هایشان اصرار بورزند بدون هیچ توجه ای به اتفاق های اطراف به خواسته هایشان می رسند
    خیلی ها هستند که در این جهان با کمترین امکانات وتجهیزات به جاهایی که می خواستن رسیدن
    مهم هدف نهایی شماست که در راه رسیدن به آن قدم های آن را ور دارید که این قدم ها . یا دیگری زبان کره ای: تمرین رقص: وزن ۵۰ کیلوگرم و روی قیافه وصورت لار تلاش کنید مهم نیست چقدر قیافه عادی ویا زشتی دارید مهم این است صورتتان را لاغررکنیدوتا حد امکان به صورتتان برسید و اینکه خیلی از آدم ها را مشاهد کیند در کودکی بسیار زشت بودند ولی به مرور قیافه آنها زیبا وقشنگ می شود
    پس مهم نیست خودتان را ناراحت کنید

    پس به جای نه شنید ن آدم اطراف واتفاقات اطراف به خواسستون فکر کنید
    وتلاششششش کنید
    اگر بفهمید در کودکی فارغ از هر چیزی اصرار برای خریدن دوچرخه ویا استبا بازی می کردید ودر آخر بهش می رسید ید بدون اینکه به حرف دیگران گوش کنید الان هم اینطور باشیو هر چیزی امکان پذیر است مثل اختراع هواپیما که براي همه غیر ممکن بود ویا ساخت اتومبیل ویا سفر در فضا که برای همه غیر ممکن بود به عنوان مثال ریس جمهور آمریکا آبراهام لینکلن با تلاش فراوان به کجا رسیده برید حتما بیگو رافیش را بخوانید
    ویا ار ام از بی تی اس که از یک زیر زمین برای خوانندگی شروع کرد در حالی خانواده اش این اجازه را به او نمی‌دادند ولی برای علاقه اش جنگید و با شروع نت برادی از موسیقی ها کارش را شروع کرد مهم سن نیست مهم هوش نیست مهم پول نیست مهم خواسستونه نه چیز دیگه
    خیلی ها در این راه با مانع های روبه رو می شوند
    ولی کم افراد هستند برای خواستشون اصرا می ورزند مانند کودکیشان
    به کسی توجه نکنید مهم خودتانید کسانی هستند حسودی یالا رفتن ویا پیشرفت شمارا بکنید از خدواند سپاس گذار باشید وهمیشه شکر کنید

    کسانی این را می خونند فقط بدانند تاز مانی عرضه خواهند داشت که به خواستشون عما کنند حرف نزنید عمل کنید
    موفق باشید برای امید دیدار برای افرادی که دنبال خواسته هایشان می روند وار همه چیز می گذرند تا به خداستشون برسند در پناه حق باشید
    یا علی

  37. Hi nem fereshteh Am audol me
    اسمم فرشته است وخیلی دوست دارم آیدل بشم واینکه برای آیدل همین ها درسته و باید بگم خانمی که پدرتون کره ای هستند یک آیدل ایرانی داریم که مادرش ایرانیه و پدرش هم کره تی میخای برو سرچ کن وراجب این چیز ها بیشتر بدون راستی اگه بابات کره‌ایه چرا باید الان به زبان فارسی حرف بزنی

  38. سلام کسایی که سنشون کمه و صداشون خوبه میخوان آیدل شن امیدوارم موفق باشن ولی شما چون تو سن رشتین سنتون که بالا تر بره صداتون همینطور تغیر میکنه عزیزانـ…♡♡♡

  39. سلام لطفا حرف های الکی نزنید و اطلاع اشتباه ندهید من پدرم کره ای و مادرم ایرانی هستن . پدرم مدیر عامل یک شرکت سرگرمی هست در کره و در مورد کارآموزی من همه چی را میدانم و هیچ کارآموز ایرانی در کره وجود نداره چون همه شرکت ها با هم روابط دارند و از پدرم پرسیدم گفت که نه نیست . فقط کمپانی های کوچک و ناشناخته هزینه کارآموزی را میگیرند و کمپانی های بزرگ خیر . شانس ایرانی ها در کره خیلی کم چون اکثر آنها رد میشوند و در حال حاضر هیچ ایرانی در کره کارآموز نیست پس لطفا الکی حرف نزنید من از مترجم گوگل استفاده میکنم چون فارسی بلد نیستم و کامت های شمارا ترجمه میکنم . پس اینقدر دروغ نگویید و به خودتان صدمه نزنید

  40. سلام ببخشید اگه من بخوام برای ایدل شدن برم کره مگه ویزا نمیخواد؟ اگه در کمپانی قبول شدیم اونا خودشون برام دعوت نامه می فرستن؟؟؟؟؟؟؟؟ من مامان بابام خیلی مشکلی ندارن مامانم اصلا مشکلی نداره اما بابام رو نمیدونم و اون ها فقط می گن تو چطور میخوای بری کره مگه ویزا میدن؟ما سر این مسافرت و ویزا ش موندیم😥

  41. سلام دوستان من میخواستم بهتون اطلاع بدم کمپانی sm داره یه تست میزارن برا متولدین ۲۰۰۳تا ۲۰۱۱, البته متولدین ۲۰۰۰تا۲۰۰۳ هم میتونن تست بدن اما دیگه برا دبیوشون خیلی دیر میشه و اینکه باید خوب بتونن برقصن و بخونن وگرنه کمپانی براشون هزینه نمیکنه توانایی که سوالتون این بود که واسه اودیشن دادن حتما باید کلاس رقص بریم بله حتی خوده کره ای ها هم واسه اودیشن دادن اونایی که کلاس رفت ن شانس خیلی خیلی بیشتری دارن مثلا لیسا بلک پینک مدت خیلی زیادی ۵ سال وقتی تایلند بود به اصرار مادرش کلاس رقص میرفتم و جزو یه گروه رقص توی تایلند بوده
    یا مثلاً جیمین از بی تی اس میدونین که اون کمترین مدت زمان کارآموزی رو نسبت به اعضای دیگه داره که کمتر از۱ سال کارآموز بود دلیل اینکه اونو به عنوان یه کارآموز قبول کردن این بوده زیر نظر یه آکادمی معتبر آموزش رقص می‌دیدی و خوب واسه همین خوب می‌رقصید ه. یعنی از وقتی بچه دبستانی بوده کلاس رقص میرفته .
    دوستان سن خیلی مهم چون سن دبیو پایین اومده مثلا ۱۴,۱۵,۱۶ تو خودم کره پس اینو در نظر بگیرین که شما باید بیشتر از کره ای ها کار آموز باشید چون باید زبان یاد بگیرین و اگر دیر بشه دیگه نمی‌تونیم دبیو کنین
    مثلا لیسا از۱۴ سالگی کار آموز بوده اما
    جیسو از ۱۶ لیسا باید یه مدت زبان کره ای و ژاپنی رو ok می‌کرده حالا اگه به جای ۱۴ سالگی از ۱۶ سالگی کار آموز شده بود دیگه واقعا برای دیر میشد و کره ای ها قبولش نمی‌کردم.
    دوستان افرادی که علاقه دارن به اینکه آیدل شدن نظرتون چیه که بهم یه گروه توواتساپ بزنیم که بتونیم اطلاعات بهم بدیم

  42. سلام mjjj امیدوارم هر چه زود تر دبیو کنی ، فقط هر وقت فهمیدی تاریخ دبیوتو و هر چیز دیگه ای در مورد خودت و گروهت رو هر وقت تونستي و کمپانی بهت این اجازه رو داد میتونی بگی؟میخوای سولو کار کنی یا گروهی؟واینکه تو داری ارزوی من رو پیش میری با اینکه سخته قدرشو بدون 🙂 من ارزوی ایدل شدن رو دارم و همه ی این سختی هارم به خودم میدم تو زندگی عادی هم و تابستونا حتی 13 ساعت رقص کار میکنم و 3 ونیم به صدا و اوازم میرسم و 3 تا ساژ ميزنم و کلاس سلفژ ميرم و کره ای و انگلیسی بلدم و قدم 158 عه 40 کیلو عم و 14 سالمه ولی با این حال خانوادم مخالفت میکنن باهام و وقتی فهمیدن به این کار علاقه دارم 3 ماه گوشیمو ازم گرفتن که فراموشش کنم اما خب رویامه هميشه تو ذهنم 🙂 قدر موقعیتت رو بدون و اینکه من هميشه حمایتت میکنم 🙂

  43. ببخشید حتما با کره ای بلد باشیم چون خیلی سخته زبان کره ای ولی انگلیسی آسون هست و یا گرفتم ولی کره ای رو نمی تونم و تازه کلاس‌ های درسی دارم

    ی نظر دارم به بچه های که می خوان آیدل بشن
    اصلا نشن یا 19 ساله شدن سفر کنن چون دیگه توی سن می تونن از خودشون مواظبت کنن و بعد اگر کره ای بودیم راحتر می شد که ما آیدل های معروف بشیم بعد به ویدئو ها نگاه کنید که می بینید که چه کار های سختی از کار آموزان می گذره و شاید یک ایرانی به این چیز ها عادت نداشته باشه

    و شما ها می تونید به انگلیسی سفر کنید و تست خوانندگی بدید تا شاید صدایی خوبی داشته باشد
    چگونه این ها آهنگ ساخته میشه در سال شما می تونید انگلیسی تون رو خیلی قوی کنید به انگلستان سفر کنید و اون یا یک آیدل معروف بشید
    خیلی بهتر از کره هست چون اون جا آسیب می بینید تازه با سن کوچک می خواد بره که بد تر دوستان بدونید شما وقت داخل کره تمی تونید آیدل معروف بشید شاید رد تون کننن و پول تون هم به حدر میره و نتونید پول های که کمپانی داد رو بدید اون ها شما رو مجبور به کار های میکنند که نمی خوایید درست تحقیحق کنید بعد به کره سفر کنید

    بچه ها بدونید وقت توی کره آدم نمی تونه که یک خوانند یا یک ایدل معروف بشه

    مواظب خودتون باشین آینده تون رو خراب نکنید با رویا

    روز خوبی داشته باشید

    16 /11 / 1400
    Nastaran falahtnjadian

  44. ببخشید سلام اگر ما بریم کره جنوبی اون ها به ما زبان کره ای یاد نیم دن چون اون جا آدم بهتر یاد میگیره 🤔🤔

  45. من ایلینم 13از کرج کره ای بلد نیستم ولی اینگیلیش بلدم گروه بی تی اس منو تو فکر ایدلی انداخت و من صدام عالی دو جا تست دادم قبول شدم ولی کشیدم کنار چون کمپانی خوبی نداشتن خوب میرقصم هر روز در خانه میرقتم بدنم فرم عالی داره ژیمناستیکارم وزنمم 40قدمم151و پاپم کمی بلدم

  46. لالیسا در سن۱۴ سالگی رفته کره و کره ای بلد نبوده پس چطور تو کره ادامه تحصیل داده؟

  47. سلام من دخترم ۱۳ سالمه قدم ۱۵۵ وزنم ۳۸
    و آرمی ام
    افغانی ام و تو ایران زندگی میکنم
    میخاستم بدونم برای کارآموز شدن حتمن باید رضایت پدر و مادر داشته باشیم برای کمپانی وای جی؟
    خواهش میکنم بگید🙏

  48. سلام
    من دخترم ۱۳ سالمه و آرمی ام وزنم ۳۸ و قدم ۱۵۵
    افغانی هم هستم و در حال حاضر در ایرانم
    و دوست دارم کار آموز بشم توی کمپانی وای جی
    و خب فکر نکنم ک پدر و مادرم رضایت بدن
    ولی در زمینه رقص و رپ استعداد دارم
    زبان انگلیسی هم در حد پایه بلدم ولی کره ای بلد نیستم
    ب نظرتون بدون رضایت پدر و مادر میشه قبول کنن یا نه
    خواهشا جواب بدید ممنون میشم

  49. اگه اودیشن آنلاین بدیم راحت با ویزا میریم کاراموز میشیم دبیو میکنیم یا ایران اجازه دبیو نمیده؟

  50. قصد توهین به هیچکسو ندارم اما یه ویدیو توی آپارات هست از یه دختر کره ای که یه مدت کارآموز بوده و از قوانینی که توی دوران کارآموزی برای کمپانی های مختلف وجود داره میگه ، از مطابقت حرفای mjjj با اون که بگذریم بنظرم خیلی جالبه که حتی خاطره هاییم که تعریف میکنه دقیقا خاطرات همون دختره ان :)))
    (مثل ویدیو کال با منیجرش تا مطمعن شه توی خابگاهه یا اینکه یبار میخواستن گوشی هاشونو چک کنن و فقط ۱۰ ثانیه وقت برای تحویل گوشی دادن چون منیجرا فکر میکردن میخان چتاشونو پاک کنن همه ی اینا حرف های همون دختره که ویدیوشو چندسال پیش توی یوتیوب آپ کرد و الانم میتونید با زیرنویس فارسی توی آپارات با سرچِ “چگونه آیدل شویم” توی قسمت ویدیو ها پیدا با اسم (۵ تا قانون مهم برای آیدل شدن یا هچین چیزی [دقیق یادم نمیاد] پیدا کنید که دوتا قسمت داره و دقیقا همین حرفارو میزنه 🙂 )
    درمورد بقیه اطلاعاتی که میده تک تک این مطالب چیزایین که یا تو کامنتای خود سایت گفته شدن یا توی سرچای گوگل میتونید پیداشون کنید یا حرفای jihooo رو تکرار کرده (مثل صحبت در مورد ادیشن حضوری) و یا یسری شایعه های اصلا تائید نشدن (مثل تجاوز به دخترا یا پسرای کارآموز که جدیدا شایعه شده و هیچ چیزی برای اثباتش وجود نداره چون استفای کمپانی هم خودشون محدودیتایی رو دارن و جدا از سختگیری به کارآموزا یسری قانوناعم واسه استفا وجود داره که اونام اگه رعایتشون نکنن تو‌ درجه ی اول خودشون از کمپانی اخراج میشن و تعرض جنسی به کارآموزاعم جز ایناس و توی کره خیلی به امنیت چه دخترا و چه پسرا اهمیت داده میشه)
    اگه یکم بیشتر درموردش تحقیق کنین خودتون میتونید چیزای واقعی و فیک رو از هم تشخیص بدین .
    امدورام زود تر اجراهاتو سر صحنه ببینم آقای mjjj که حتی سر حرفایی که درمورد جنسیتت میزدی هم مطمعن نیستم 🙂

  51. سلام ببخشید آقای سربیشه شما مطالبتون رو از کجا آوردید ؟یعنی اطلاعات دقیقی هستن؟

  52. به نظرتون شانسش برای یه ایرانی چقدره ؟و اینکه کمپانی ygهزینه رفت همراه رو هم میده و تا چه سنی پذیرش داره ؟ارزش داره کلی براش تلاش کنی؟

  53. اول تست میدین، در صورت قبولی هزینه ها به صورت قرض پرداخت میشه

  54. تشکر بابت توضیحاتتون
    یه سوال داشتم، اگه هزینه سفر رو بدن و بعد بریم داخل کمپانی تست بدیم اگه قبول نشدیم باید پول هزینه سفر رو بدیم؟

  55. سلام من چند تا کامنت فرستادم جوابم رو گرفتم خیلی ممنونم بابت همچی امیدوارم اون کسی که کاراموزه هرچه زودتر دبیو کنه هروقت دبیو کرد من آشناهای کیپاپی زیاد دارم بهشون میگم حمایتش کنن

  56. سلام Mjjj خوش به حالت خانوادت پشتت هستن فقط به این سوال من جواب بده حکمه کاراته برای مدرک که اون جایی که نوشته چه مدرکی داری حکم کاراته میشه و بعدم چند روز دیگه میریم مسابقه اونجاهم حکمه برنده شودنت رو میدن این جوریکار برام راحت‌تر میشه نه

  57. سلام. ببخشید برای ادیشن در کمپانی big hit یا همون hybe الان چه شرایطی باید باشه؟ مثلا سن ادیشن چند ساله؟ من برای 17 سالگی میخوام ادیشن بدم دیر نیست؟ یا زود نیست؟ بعد چندسال باید کاراموز باشیم؟

  58. فق یکی فاز اون mjjjjj یا jihoooرو ب من توضیح بده 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 یجوری چرتو پرت مینویسن ک دیگ خودشونم باورشون شده ک ایدلن 😂😂😂😂😂وااااای خیلی خندیدم ناموسن 😂😂😂بیشتر از این دونفر اونایی خنده دارن ک چرتوپرتای اینارو باور کردنو ازشون سوال هم میپرسن 🤣🤣اگ اینطوریه منم ی کار اموزم ک قبول شدم و بزودی قراره دبیو کنم و اونم تو کمپانی وای جی
    لطفا ساده نباشید انقدر چون هیچ ایدل یا کار اموزی نمیاد تو این سایت یا هرسایت دیگ ای واستون شروور بنویسه
    #انقدر_زود_باور_نباشید
    خلااص 😅🤣😅🤣

  59. سلام
    ببخشید میشه راجع به سنی که هر کمپانی مد نظر داره صحبت کنید و اینکه کدوم کمپانی ها هزینه رفتن رو میدن بعد گفته بودین که هزینه همراه رو هم میدن؟

  60. سلام من تا امروز هرچی نوشتم جوابمو ندادین😢
    خواستم دوباره بپرسم که تو ایران هم کاراموزی کی پاپ یا همون ایدل کی پاپ هست؟ اگه هست میتونین ادرسشو بدین
    و اینکه تو کره اگه خواسته باشم برم یه چندتا از جاهایی که کارآموزی دارن میتونین معرفی کنین البته خوب باشه و اگه جایی رو میشناختین که فقط دخترا هستن بگین
    و اینکه حدودا تا چند سال کاراموزی باید باشم و وقتی کارآموزی تموم شد دیگه سختیای دوران کاراموزی رو ندارم؟
    و اینکه میتونیم انگلیسی یا فارسی حرف بزنم تا موقعی که بهم زبان کره ای یاد میدن؟

    ممنون میشم اگه جوابمو بدین چون میخوام تحقیق کنم تا به مشکل بر نخورم❤
    و اینکه من نمیدونم کجا جوابمو میدین ولی چک میکنم اگه میشه بهم بگین که چجوری باید بفهمم

    و اینکه یکی گفت خارجی ها نمیتونن ایدل بشن گفت یه دختره ایرانی بوده اخراج شده خواهش میکنم راستشو بگین من میخوام حقیقتو بدونم که الکی زودی چیزی نکنم
    اقای mjjj اگه میشه جوابمو بدین یا کسایی که درموردش میدونن

  61. سلام من تا امروز هرچی نوشتم جوابمو ندادین😢
    خواستم دوباره بپرسم که تو ایران هم کاراموزی کی پاپ یا همون ایدل کی پاپ هست؟ اگه هست میتونین ادرسشو بدین
    و اینکه تو کره اگه خواسته باشم برم یه چندتا از جاهایی که کارآموزی دارن میتونین معرفی کنین البته خوب باشه و اگه جایی رو میشناختین که فقط دخترا هستن بگین
    و اینکه حدودا تا چند سال کاراموزی باید باشم و وقتی کارآموزی تموم شد دیگه سختیای دوران کاراموزی رو ندارم؟
    و اینکه میتونیم انگلیسی یا فارسی حرف بزنم تا موقعی که بهم زبان کره ای یاد میدن؟

    ممنون میشم اگه جوابمو بدین چون میخوام تحقیق کنم تا به مشکل بر نخورم❤
    و اینکه من نمیدونم کجا جوابمو میدین ولی چک میکنم اگه میشه بهم بگین که چجوری باید بفهمم

  62. سلام من یه دخترم ۱۴ سالمه . آرمی هستم و دنسم هم خیلی خوبه . میتونم گیتار بزنم. زبانم هم خوبه . صدام هم برای خوانندگی خوبه . دوست دارم آیدل شم ‌‌. خانوادمم راضین‌‌. دوست دارم برم کره و کارآموز بشم . تقریبا از بینیم به پایین شبیه suga هستم😅‌‌. قیافه و اندام خیلی خوبی دارم. اگه کسی هست که بتونه بهم کمک کنه؟ هر کمپانی باشه راضیم . فقط کره ای باشه .

  63. سلام بچه ها اومدم یه سری نکاته مهمو بهتون بگم چون نمیتونم تا مدتی بیام و گفتم حرفای مهمو بزنم،قبلش من بلاخره تو دبیو لاین قرار گرفتم ۲ روزه پیش بهم گفتن و من فقط داشتم گریه میکردم وقتی کسایی که ممکنه باهاشون هم گروه باشمو دیدم درسته هنوز دبیو نکردم ولی خب شانسم خیلی بیشتره و یه مرحله رفتم بالاتر،سویون من خانوادم از اولم حمایتم میکردن ولی خب مثلا پدربزرگم مشکل داشت که اونم مهم نبود😂‌وزنتم عالیه نگران نباش ولی رعایت کن.بنگتن تو بیگ هیته که دختر قبول نمیکنه اما شما میتونین تو زیر مجموعه های دیگه ی هایب آدیشن بدین‌.این اسمه اصلیم نیس نگران نباشین منیجر به من این اسمو پیشنهاد داد برای بعضی کارها مثه یه هویت جعلی(کارآموزا موقعه بستنه قرارداد براشون یه پرونده تشکیل میشه که توش همه چی ثبت میشه و با یه اسم مشخص که با اون اسم دبیو میکنی نه چیزه دیگه)،قبلا هم گفتم شما تعیین نمیکنین که رپره اصلی یا ووکالیسته اصلی یا ویژووال باشین وقتی تو دبیو لاین قرار گرفتین منیجر و سرمربی خودش با مشورته مدیر موقعیتتونو تو گروه تعیین میکنن براساسه پتانسیلتون.خب ببینید شما باید یه ویدئو یا ویس از ووکال یا رپ با کیفیته بالا و به صورته فول آپلود کنیددقت کنین نویز نداشته باشه بعد از دنستون یه ویدئو کامل به صورت لانگ شات و کیفیته عالی آپلود کنید،عکسی که قراره بفرستین رو دست کاری نکنین و روش افکت نزارین و میکاپ زیاد نداشته باشن(کلا سعی کنید نچرال باشین)با دوربینه معمولی فیلم و عکس بگیرین و چهرتون کامل مشخص باشه.اگه بعده یک ماه جواب نیومد یعنی رد شدین(البته کمپانیه jyp حتی اگه رد شینم براتون ایمیل میزنن)بعد باید با هزینه ی خودتون برین کره و ویزا بگیرین کمپانی هزینه ی ویزا و بلیطو نمیده،با ویزای E6 اقدام کنین که هرسال باید تمدید کنید(من خودم با ویزایE6 رفتم و خوده کمپانی برام تمدیدش کرد) و بعده ۵سال شما رسما شهرونده کره ای میشین،شما هیچ حقوقی ندارین و فقط کمپانی هزینه های کاراموزی رو میده بعده دبیو هم هیچ حقوقی دریافت نمیکنین تا بدهیهاتون با کمپانی تسویه شه و بعده اون هم شما درصد میگیرین که اونم کمپانی تعیین میکنه چقد بگیرین اگه بخواین ادامه تحصیلم بدین کمپانی هزینه هاشو میده فقط زبانه کره ای رو حتما بلد باشن چون در غیره این صورت خیلی به مشکل میخورین و ارتباط برقرار کردن و حتی اموزشم براتون سخت میشه مناسبترین سن برای کاراموزی ۱۳ تا ۱۷ سالگیه.بعد اونجا تو یه تاریخه مشخص که از قبل بهتون گفتن باید برین برای ادیشنه دوم اون روز خیلی شلوغه پس سعی کنین رو خودتون تمرکز کنید و استرس نداشته باشین اونجا ۴ نفر نشستن که اول از شما میخوان بخونین و بعد یه دستگاه پلیر کنارشونه که اهنگ پخش میکنن و شما باید برقصین اگه رقصتونو خودتون طراحی کنین شانستون خیلی بیشتره،اگه قبول شدین شما رو میبرن تو یه اتاق که این یعنی رسما کاراموز شدین و باهاتون قرارداده ۲یا ۴ساله میبندن که این یعنی شما کاراموزه این کمپانی هستین اما این به معنی دبیوی حتمیتون نیس و بعد برنامه ی روزانه و خوابگاه و دریافت میکنین👈برنامه(این برای هر کمپانی فرق داره ولی من برنامه ی خودمو بهتون میگم تقریبا شبیهه)از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب تمرین دارین ولی اگه مدرسه برین برنامه هاتونو جوری تنظیم میکنن که بهتون لطمه نخوره من تمریناتم از ۳ تا ۲ صبحه و یکشنبه هاهم تعطیلیم اول نرمش و تمرینه ژیمناستیک داریم برای بالا بردنه انعطافمون بعد ۳ ساعت آموزشه آواز و سولفوژ،بعد یه غذای خیلی سبک میخوریم و کلاسه دنسمون شروع میشه مربی ها خیلی جدی و ریزبینن و هر حرکته اشتباه برابره دوساعت تصحیح پس سعی کنین عالی باشین چون تا وقتی درست یاد نگیرین نمیتونین برین،۱۰ دقیقه استراحت و بعد مشاور برای آموزشه بعضی چیزها داریم،کلاسه زبان و دوباره تمرینه دنس،همه ی کمپانی ها آزمون ارزیابی برگزار میکنن که براشون خیلی مهمه چون میزانه پیشرفتتو میفهمن ولی خب این بازه اش متفاوته بیگ هیت آخر هرماه آزمون برگزار میکنه که اساسه دبیوته و زودتر از ساعته ۹ شب نمیتونیم از کمپانی خارج شیم یه سری قوانینه خیلی مهم که رعایت نکردنش تنبیه داره یا حتی ممکنه اخراج شین👈۱.دوست پسر یا دوست دختر داشتن ممنوع=رو این موضوع خیلی حساسن و اگه بفهمن تو دردسره بدی میوفتین این سختگیری برای دخترا شدید تره و برنامتونو جوری تنظیم میکنن که از پا درمیاین و مجبورین بهم بزنین۲.حرف زدن با جنسه مخالف ممنوع=چون فک میکنن به کارتون لطمه میزنه پس اگه فک کنین که میرین و آیدله مورده علاقتونو میبینین فراموشش کنین چون احتمالش تقریبا صفره(من خودم هنوز با آیدلای کمپانی که هستم حرف نزدم چون اجازه ندارم نزدیکشون بشم)۳.بیرون رفتن ممنوع=این خیلی مهمه مخصوصا بار رفتن اگه بفهمن تنبیهه خیلی بدی دارین،بعضی خوابگاه ها دوربین مدار بسته دارن پس فکره پیچوندنم به سرتون نزنه(منو دوستم نمیدونستیم که روبه روی خوابگاه دوربین داره و پیچوندیم و رفتیم بیرون تا یه چیز بخوریم و اونم بعضی جاها رو بهم نشون بده اما نیم ساعتم نشده بود که منیجر زنگ زد و گف بریم کمپانی و تنبیهمون کرد تا ۳ هفته یکشنبه ها باید میرفتیم کمپانی فک کنین کله هفته از صبح تا شب🥺خیلی بد بود)۴.الکل خوردن و سیگار کشیدن ممنوع(البته ما به سنه قانونیم نرسیدیم کلا ممنوعه)۵.چک کردنه گوشی=این خیلی ترسناکه برامون منیجر هر زمانی که دلش بخواد میتونه گوشی هامونو چک کنه اگه حتی یه صحبته ساده با جنسه مخالف تو گوشیه یه نفر ببینه همه تنبیه میشیم(یه بار منیجر ساعت ۶ گف پسرا گوشیاتونو بیارین میخوام ببینم خیلی بد بود چون فقط ۱۰ثانیه وقت داشتیم تا گوشیو تحویل بدیم وگرنه تنبیه میشدیم چون فکر میکردن داریم چتارو پاک میکنیم)اگه گوشیو ازتون بگیرن حتی مجبورین تا چندسالم بدونه گوشی بمونین من خودم ۲ماه گوشیمو ازم گرفته بودن و هرروزم سرزنشم میکردنو میگفتن میخوای مدیر اخراجت کنه😑۶.داشتنه شبکه های اجتماعی ممنوع۷.خوردن فست فود و غذاهای بی ارزش ممنوع=بعضی وقتا مجبوریم گرسنگیه زیادی تحمل کنیم،هردوروز وزنمون چک میشه و اگه حتی یک کیلوگرم اضاف داشته باشی کلی سرزنشت میکنن و بهت رژیم میدن و یه مدته معین که وزنتو به ایده آل برسونی،پزشک هرماه مارو چکاب میکنه اما دارو نمیدن مگه اینکه وضعت بد باشه پس سلامتیتون تقریبا هیچوقت وضعه خوبی نداره۸.همیشه جوابه منیجرو بده=منیجر هروقت که دلش بخواد توهرساعت باهامون تماس میگیره تا مارو چک کنه و حتما باید جواب بدیم وگرنه تنبیه میشیم،اینطوریه که میگه خب الان داری استراحت میکنی دیگه و وای به حالت اگه بفهمه بیرونی😬بعضی وقتام باما ویدئو کال میگیره تا بفهمه خوابگاهیم یا نه یا میگه از کله اتاق فیلم بگیریم تا بفهمه تنهاییم و میخوایم استراحت کنیم یعنی مستقیم از کمپانی به خونه و خواب۹.تو ماهای اول نمیتونی با خانواده ارتباط داشته باشی و بعده اونم باید درحضور منیجرت باهاشون حرف بزنی و از قبل بهش اطلاع بدی۱۰.کار نیمه وقت ممنوع=این خطه قرمزه،خیلی با این موضوع مشکل دارن و اگه بفهمن مجبورتون میکنن که استعفا بدین این خیلی برامون بده چون ما حقوقی نداریم و مجبوریم از ارزونترین چیزا استفاده کنیم و حتی پوله خریده میوه هم نداریم(من چون حساب بانکیم ندارم وضعم از همه بدتره)کلا پول بزرگترین مشکل برای ماعه۱۱.حقه دخالت تو استایل و مخصوصا مدل موهارو ندارین۱۲.به همه احترام بزار=این مهمترین چیزه خیلی خیلی روش حساسن و حتما باید موقعه سلام یا خداحافظی تعظیم ۹۰ درجه کنین این خیلی مهمه چون میگن بعده دبیو هم تو شوها و برنامه های تلوزیونی باید به درستی تعظیم کنین،با تمومه کاراموزا،ایدلا،استفها و منیجر باید به طوره رسمی حرف بزنیم و بددهنی مساویه با بدترین تنبیه و نباید سرپیچی کنیم ازشون چون این مهمه تاکید میکنم احترام احترام۱۳.تو اکثره کمپانی ها تتو ممنوعه چون کره ای ها یه سری افکاره سنتی دارن و تتو رو خوب نمیدونن
    خب حالا چندتاچیز درمورده کمپانی ها=تا اونجایی که من مییبینم jyp خیلی کمپانیه خوبیه چون ماها یه جورایی باهم ارتباط داریم و واقعا کمپانیش خوبه به زیبایی اهمیت نمیده،همه سرویسهایی که میده رایگانه،رژیم های سالم و غذاهای ارگانیک(مثه بیگ هیت😑)به سلامته روان اهمیت میده و اونطور که من دیدم کاراموزا روانشناس دارن،کامبکاشون زیاده،به سلامته جسمی وروحی اهمیت میده،تو کره و ژاپن خیلی معروفه،گرونترین چیزهارو تهیه میکنه(بازم مثه بیگ هیت😑) اما yg بینه کاراموزا خیلی فرق میزاره،کامبکا کمه،کانسپتا تمه تکراری دارن،دروغ زیاد میگه و وضعه روحی اهمیت نمیده و دخترا نمیتونن اهنگ بنویسن اگه هم بنویسن نمیگن که حقوقشو ندن اما بالاترین حقوقو میده،تو امریکا خیلی قدرتمنده،به زیبایی اهمیت نمیده،رپرا براشون خیلی مهمن و خیلی بهشون میرسن،خوابگاهشون خوبه(اصلانم حسودی نمیکنم😑)بیگ هیتم برای پسرا خیلی خوبه اما امنیت نداره چون استفهاش خیلی فضولن و استفهای خارجی زیادی داره که کلا بهمون حسه ناامنی میدن و تو کارامون سرک میکشن.اینا نکاته مهم و کلی بود که فکر کردم باید بهتون بگم که با دقت تصمیم بگیرین(ببخشید که نمیتونم براتون باز کنم چون من به کمپانی تعهد دادم)اگه بازم سوالی دارین بپرسین تا جایی که بتونم کمکتون میکنم فقط فک کنم تا دوماه طول بکشه چون قراره تو کنسرت دنسر باشم و تمریناتم زیاده،نمیدونم شایدم زودتر اومدم به هرحال شما سوالاتونو بپرسین
    فایتینگ😁
    آقای سربیشه امیدوارم کمکتون کرده باشم🙏

  64. ببخشید ما باید چطور رقص های رو کلاسشون رو بریم ؟؟
    باید بریم کلاس رقص باله ،زومبا،شافل،هیپ هاپ
    توروخداااا هرمی می دونه راهنمایی کنه

  65. سلام دوستان اون فردی که پرسیده بودی کمپانی های هستن که با حجاب مشکل نداشته باشند :
    نه خیر نیستند شما اگر بخوای آیدل شی باید حجاب رو کاملا ببوسید بزاری کنار
    چون برای اینکه دبیو کنین
    کمپانی به شما کانسپت میده نمیشه که مثلاً توی گروه شما روسری پوشیده باشی بقیه دامن اصلا نمیشه
    اگر دقت کردی باشید. پسر ها نسبت به دختر ها لباس های پوشیده ترس می‌پوشن پس حتما این رو هم در نظر بگیرین که دختر ها لباس های باز می پوشن و باید سعی کنین با این موضوع کنار بیاید
    گفته بودین که در مورد کمپانی ها توضیح بدیم می‌خوام در ادامه کاملا در مورد کمپانی ها توضیح بدم
    کمپانی های برتر کیپاپ توی کره جنوبی عبارتند از
    Big Hit یا همون بیگ هیت
    Jypیا همون جی وای پی
    YGیا هومن وای جی
    SMیا همون اس ام اینا کمپانی برتر هستند.
    کمپانی بیگ هیت مزایا:مدیریت کمپانی خیلی خوبه و به مریضی جسمی و روحی آیدل ها خیلی اهمیت میده ،
    به یه ایدل فقط مانور نمی‌دن و سعی میکنن همه ی آیدل ها رو توی یه سطح بزارن ، فرقی بین گروه های کمپانی نمی‌زارن ،تو قرار گذاشتن سخت گیری نیستن،کار آموزی راحتی میتونید توی این کمپانی داشته باشید ، به ارتیست ها آزادی هنری میدن یعنی ارتیست ها میتونن نقاشی کنن آهنگ بنویسن و بازیگری کنن……
    به آیدل ها زیاد کامبک فشرده نمی‌دن و میزارن استراحت کنن،کانسپت های خوب و متفاوتی میدم و همش توی یک سبک نیست

    معایب کمپانی بیگ هیت :توی گذشته توی این کمپانی خیلی فساد بوده چه آیدل ها چه مدیریت

    توجه :اصلا ارتیست دختر ندارن یعنی اصلا دختر ها رو قبول نمیکنن
    استف های خوبی ندارن و بیشترشون فوضولن
    منظور:همان سانسنگه
    بیشتر حقوق متعلق به کمپانی هست
    مدیر ها رفتار خوبی با آیدل ها ندارن ، سختگیری زیادی به کار آموز ها ندارن و همین دلیل به وجود آمدن رسوایی میشه ، زیادی واسه پوشاندن رسوایی های کمپانی پول خرج میکنن ، و خیلی خودشونو درگیر سیاست میکنن
    حالا می‌خوایم جندتا گروه از کمپانی بیگ هست مثال بزنیم : btsیا همون بی تی اس ، txtیا همون تی اکس تی که یک گروه ۵نفره پسرانه هست

    کمپانی وای جی :مزایا «
    اگر پول براتون خیلی اهمیت داره به این کمپانی برین چون حقوقتون با اختلاف از کمپانی های دیگه بیشتره
    ارتیست ها و کار آموز ها را به سفر های تفریحی زیادی میبره،پسر ها میتونن موسیقی بنویسن و تهیه کنن
    به روز ها خیلی بال و پر میده و حمایتشان میکنه
    بازار قوی موسیقی توی آمریکا داره
    زیبایی براشون اهمیتی ندارد و به ندرت آیدل هوایی رو پیدا میکنین که تو این کمپانی عمل زیبایی انجام بدن
    خونه های عالی به ارتیست ها برای زندگی میده

    معایب کمپانی وای جی: بین اعضای هر گروه خیلی فرق میزاره،توی کامبک دادن به گروهاش خیلی ضعیفه
    کیفیت استیجاش برای گروه ها خیلی کمه
    زیاد دروغ میگه ،ایدل ها تا سه سال بعد از دبیو حق قرار گزاشتن ندارن ،تقریبا همه ی آیدل هاش بیشتر مدلن تا ایدل،مثلا توی گروه به اون ایدلی که بیشتر از همه محبوبه اهمیت میده،به دختر ها اجازه نوشتن آهنگ نمی‌دن اگرم بدن اسمی ازشون برده نمیشه
    اصولاً کانسپت های تکراری به گروه ها میدن، به وضعیت روحی آیدل ها اهمیت نمی‌دن ،دوستان دوران کار آموزی تو این کمپانی نسبت به کمپانی ها دیگه خیلی بیشتره

    چند گروه از کمپانی وای جی: black pinkیا همون گروه بلک پینک گروه ۴نفره ی دخترانه
    گروه Big Bang گروه پسرانه ی ۵نفره

    کمپانی جی وای پی:مزایا::به زیبایی اهمیت نمیده،توی قرار گذاشتن خیلی آسون میگیره،تمام سرویس هایی که به آیدل ها میده رایگانه«مثل ماشین غذاو……..»
    غذا های که به آیدل ها میده کاملا ارگانیک و سالمه
    بازار قوی موسیقی توی کره و ژاپن داره،به شخصیت و اخلاق خیلی اهمیت میده و برای هر ارتیست یه روانپزشک شخصی داره،هم ارتیست های مرد و هم زن اجازه دارن آهنگ بنویسن و تهیه کنن،کامبک های زیادی به آیدل ها میده ،برای بیماری جسمی و روحی آیدل ها سریعا اقدام می‌کنه ،بیشتر آیدل هاش مستقلن،به آیدل ها خیلی سرویس میده و سعی می‌کنه گرون ترین چیز ها رو بگیره

    معایب کمپانی وای جی پی:رژیم غذایی خیلی سخت تری نسبت به بقیه کمپانی ها به آیدل هاش میده،
    به گروه های پسر کانسپت های خوبی نمیده و اصلا بهشون توجه نمیکنه ،برای دبیو آیدل ها به اونایی که نشون هنوز قانونی نشده رقص های نامناسب میده ،یعنی به اونایی که هنوز به سن قانونی نرسیدن رقص سکسی میده.
    داور ها و مدیر های داخلی خیلی سخت گیری دارن
    کانسپتاس خیلی تکراریه
    گروه های کمپانی جی وای پی:گروه پسرانه ی آستری کیدرز
    توایس گروه دخترانه ی ۹نفره،ایتزی گروه دخترانه ۵نفره

    کمپانی اس ام :مزایا: اراءه موسیقی قوی،در همه‌ی دوران اجازه داری قرار بزاری البته با آیدل یا کار آموز همون کمپانی،داشتن بهترین استایل لیستا،نوی زمینه های که آیدل ها استعداد بیشتری دارن توجه می‌کنه مثلا به چندی تو وکال زیاد توجه می‌کنه و به سولگی توی رقص
    به ارتیست ها آزادی و زمان استراحت زیاد میدن
    به ارتیست ها اجازه میدن توی نوشتن آهنگ ها کمک کنن
    تقریبا همه‌ی گروه ها رو به طرز شگفت آوری بالا میکشنو تبدیل به افسانه میکنن مثل گرلز جنریشن وسوپر جنیور

    معایب کمپانی اس ام :
    خیلی سخته توی اس ام ثروتمند شی چون کمپانی همه ی حقوقت رو بر میداره ،کاراموزی توی این کمپانی خیلی سخته چون آموزش هاشون خیلی خشنه مواردی بوده که اونا مجبور میکردن حتی زیر آب هم بخونی ،گروه ها رو بالا می‌کشه و یک دفعه ولشون می‌کنه و دیگه بهشون اهمیتی نمیده،منیجر های خوبی برای گروه ها انتخاب نمیکنن،
    رژیم غذایی خیلی سختی برای آیدل ها داره
    آیدل های خارجی رو خیلی اذیت می‌کنه واصلا باهاشون کنار نمیاد.
    خیلی به زیبایی اهمیت میده یعنی اگر استعداد داشته باشی اما زیبا نباشی یا معیار های زیبایی کره رو نداشته باشی اصلا جایی توی اون کمپانی نداری.

    گروه ها کمپانی اس ام :شاینی گروه پسرانه ی ۵نفره بوده که یکی از اعضاش توی سال ۲۰۱۷, خودکشی کرده
    گروه دخترانه ی ۵نفره ردولوت ، گرلز جنریشن گروه دخترانه ۸نفره ،گروه پسرانه سوپر جونیور

    دوستان من همه ی اطلاعات راجع به کمپانی ها رو توضیح دادم اگر دختر هستین مناسب ترین کمپانی برای شما جی وای پی هست که با قبول کردن ایرانی ها هیچ مشکلی نداره، و واسه دخترا مناسبه اما واسه پسرا نه
    کمپانی وای جی هم با خارجی ها مشکل ندارن
    امیدوارم مطالب براتون مناسب بوده باشن

  66. سلام اغای سربیشه ببخشید یه سوال دارم من مادر و پدرم راضی هستن توی 15ساله گی برم خوب اونجایی که نوشته چه مدرکی داری حکمه کاراته کیوکشین میشه نوشت اونجا من یه ماه دیگه میرم مسابقه شاید تهران باشه نمیدونم اینا میشن برای کمپانیه برد قبول میکنه لطفا زود جواب بدین❤❤بعدم اینکه چگونه رمز عبور رو پیدا کنم اخه هرچی میزنم نمیشه جواب بدید ممنون

  67. سلام
    چند تا سوال داشتم.
    حداقل یک کمپانی نیست که با حجاب مشکل نداشته باشه؟
    و اینکه یک کمپانی مناسب به من معرفی میکنید؟
    من الان تقریبا ۱۱ سالمه.
    اما هنوز مونده زبان انگلیسی رو خوب یاد بگیرم.اما الان در حال یادگیری انگلیسی هستم.
    ولی دارم رو صدام کار میکنم.
    و اینکه برای اودیشن دادن باید چه کار کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  68. سلام بچه ها حکمه کاراته میتونه به ما کمک کنه اونجایی که نوشته که چه مدرکی داری این میشه من خودم ۳ ساله دیگه نمیرم کره چون تا اون موقع کمر سیاه میشم مادرو پدرمم راضی شودن که برم توی 15ساله گفتن استعداد شود داری ما وضعیت مالی مون متوسطه بچه مادر و پدرم راضی شودن برام خیلی خوبه Mjjj لطفا بعدن جواب منو بده ممنون

  69. سلام من از یه خانواده ی پولدارم و مدرک زبانم رو هم با پول گرفتم کره ای هم در حد مکالمه عادی میتونم صحبت کنم مربی خصوصی رقص دارم صدام خیلی دیگه عالی تو رپ کردن سنم ۱۲ جنسیت دختر وزن ۳۹ قد ۱۶۰ خانوادم خیلی برای این کار حمایتم میکنن دوتا سوالم داشتم ممنون میشم جواب بدید ۱_ میدونم بیگ هیت دختر قبول نمیکنه ولی میخوام بپرسم الان در حال حاضر قبول میکنه۲_میخوام تو زمینه ی رپ ادیشن بدم چطور میتونم رپر اصلی بشم ممنون میشم جواب بدید ❤❤

  70. و یه سوال دیگه هم داشتم من دخترم کدوم کمپانی رو بهم پیشنهاد میکنید دنباله یه کمپانی خوب و معروفم

  71. سلام بچه ها امروز مادرم رقصم رو دید گفت باشه ادیشن بده پدرمم همین طور گفت ادیشن بدم میخواهم برای وایجی کمکم کنید رمز عبور چه جوریه وای خدا قبول کردن گفت امتحان کن ببینیم چی میشه وای خدااااااااااا بلخره اونا استعدادم رو دیدن

  72. سلام Mjj من همیشه سره حرفم هستم ولی من خیلی چاق نیستم از وقتی میرم کاراته خیلی خیلی لاغر شودم گفتی نمیدونی قدم چقدر ره قدم 166 یا 167 هست و یک سوال تو چه جوری خانوادت رو چه جوری راضی کردی یا راضی نشودن چه جوری فرار کردی باید اجازه داشته باشی نه اگه بخواهی بری بعدم اینکه من وقتی بخواهم کاری رو انجام دهم باید انجام بدم خوب خیلی ایدل شودن رو دوست دارم و کسی حق نداره سره راهم سبز بشه من میشم ایدل حتما بعدم منم تویی رپ خوبم توی وکال خوبم یعنی عالیم دنسمم خیلی خیلی خوبه بعدم خیلی خیلی ممنون هستیم ما که تو به خاطر ما خودت رو توی خطر میندازی تا با دونیای کیپاپ آشنا شویم امید وارم زود تر دبیو کونی و به یک ایدل تبدیل شی دعا میکنیم برات ممنون

  73. سلام jihooo
    میشه جواب سوالمو بدید
    ببینید من الان ۱۲ سالمه دوجلسه هم است دارم میرم کلاس کره ای ۲۰ ترمم زبان رفتم…صدام خوبه ووکال و به نظرم میتونم…. چهره و اندام خوبی دارم..رقصم خوب نیست😅وضع مالی متوسطی داریم … خانوادم اصلا راضی نمیشن .. به نظرتون کدوم کمپانی بهتره ؟ راستی گفتید تو کدوم کمپانی بی تی اس هست؟ به نظرتون کمپانی که بی تی اس تو شه خوبه ؟ من میخوام ۱۸ سالم شد برم کره که اگه خانوادم نزاشتن به نظرتون چی کار کنم بگم واسه ادامه تحصیلم میرم فکر نکنم بزارن .. یا اینکه فرار کنم بعد که رسیدم بهشون بگم😂 و اینکه اتباع هم میتونن برن و تست بدن؟ شما الان تو کره این؟ تا ۶ سال دیگه بنظرتون پول رفتن به کره خیلی گرون میشه؟ و شرایطش برای اتباع چیه به نظروتن؟

  74. Mjjj یک سوال. گفتی کمپانی ها در مورد هویت آیدل هایشان دروغ می‌گویند. آخه تو توی این سایت آمدی اسمی کمپانی رویت گذاشته را گفتی. خب اگر آیدل شدی با این اسم، کمپانی هم در مورد هویتت دروغ بگوید، بعضی ها می آیند می‌گویند قبل از دبیو اسمت را اینجا گفتی و کلی چیز میز گفتی که به ضرر کمپانی هست. اینجوری برایت مشکلی پیش نمی آیند؟ البته امیدوارم که نیاید 😒💚💐

  75. سلام جون مادرتون جواب منو بده یکی من چند روز وایسادم جواب بدین تروخدا جواب بدین سویون فقط اسمم رو بیاریم تروخداجواب بدین اگهJihoooooo نمیتونه جواب بده یا اون خانم دیگه یکی دیگه جواب بده ممنون

  76. سلام ببخشید یه مدت نبودم چون کمپانی تازگیا خیلی عجیبو حساس شده و کوچیکترین حرکاته استف ها و کارآموزا رو در نظر میگیره و کسی هم نمیدونه چرا انقد سخت گیری هاشو زیاد کرده و الان چشونه واسه همین برام خیلی خطرناک بود چون هرروز گوشیم چک میشد الان که اوضاع یکم آرومتر شد اومدم تا کمکتون کنم.اول از همه jiho بهت تبریک میگم که بلاخره دبیو کردی امیدوارم بدرخشی لطفا برام دعا کن تا منم دبیو کنم و زودتر از این جهنمه مضخرف خارج شم و اشکالی هم نداره درکت میکنم ولی اگه وقته خالی پیدا کردی بگو بهم چون شاید بتونیم دوستای خوبی برای هم بشیم دوم اینکه اون دوستی که گفت رفته تحقیق کرده واقعا شما فکر میکنین اینا میان میگن کارآموزه ایرانی دارن اگه میخواستن بگن هیچوقت انقد واسمون خرج نمیکردن نهایت میگن ما از کشورهای عربی هستیم من حتی هم اتاقی هامم نمیدونن ایرانی هستم اونوقت ساسنگا میخوان بدونن😑بچه ها من فقط اومدم کمکتون کنم نه چیزه دیگه چون خودم چشم بسته انتخاب کردمو فک نمیکردم این اتفاقا برام بیوفته نمیخوام شمام مثه من باشین من خودم الان خیلی مشکل دارم که حتی فکرشم نمیتونین بکنین لطفا ساسنگا رو نفرستین دنباله من چون واضح بگم بدبخت میشم دیروز که رفتم بیرون چند نفر افتاده بودن دنبالم و من خیلی ترسیدم (واسه همین دوستم بهم گفت دیگه نیام تو این سایت و بیشتر از این گرفتار نشم ولی من به شما اعتماد کردم و خواستم کمکتون کنم پس لطفا اعتمادمو از بین نبرین)چون کمپانی بهم گفته که هویتم فعلا باید مخفی بمونه تا خودشون بیانیه بدن استف ها میدونن که من عربم نه اینکه ایرانیم چون سوددهی خیلی پایین میاد چرا فک میکنین اینجا انقد خوبه و همه راستگوعن؟😑سیستم کمپانی ها انقد کثیفه که حتی نمیتونین فکرشم کنین راستش من خودمم اول باور نمیکردم یا انقد تو فکره رویاهام بودم نخواستم باور کنم چشامو بسته بودم ولی بعده اولین سیلی که خوردم فهمیدم حقیقت چیه که خیلیم طول کشید فهمیدم که آیدلاتون پشته این لبای خندون چه مشکلاتی دارن و چقد قوین که جلوی دوربین براتون لبخند میزنن فهمیدم که آدمای کثیفه زیادی پشته این صنعته به اصطلاح کیوت و فوق العاده هستن و پشیمون شدم از انتخابم ولی راهیی ندارمو باید ادامه بدم چون پولی ندارم که به عنوانه خسارت بدم و مهمتر روی برگشت به خانوادمو ندارم😔(فقط دلم تنگ شده برای خانوادم،برای خوده قبلیم،برای زندگیه گذشته ام)شاید اگه زودتر میفهمیدم قیده همه چیو میزدم نه الان که انقد بدهکارم خب گفتی تو کمپانی ها به دخترا تجاوز میکنن باید بگم اره نه تنها دخترا حتی برای پسراهم همینه ولی خب برای دخترا بیشتره بچه ها من همه چیو نمیتونم براتون توضیح بدم ولی بدونیین که کصافت کاری زیادی اینجاست تن فروشی،تجاوز،قرص های اعتیاد اوری که بهمون میدن برای کاهشه وزنو کم خوابی یا عقب افتادن پریودی دخترا خوابگاه های خیلی کوچیک و پر از حشره (لعنتیا با اینکه بیگ هیت اینهمه پول در میاره باید بیاین خوابگاهمونو ببینین یا غذاهایی که بهمون میدن)این مسائل واسه کمپانیای کوچیکو ناشناخته حتی بیشتره واسه همین بهتون گفتم که پیشنهاد نمیکنم اونجاهارو منی که تو یه کمپانی بزرگو خوبم و اینکه پسرم هزار تا بلا سرم اومده و به خاطره چشم نگفتنم باهام درگیر شدن و بیخیال،چه برسه به شماهایی که دخترین و مشکلات براتون چندین برابره.خب سویون خوبه که گفتی همه چیو قبول داری امیدوارم روحیه ی محکمی داشته باشی و وقتی از پشته صحنه اینجا خبردار شدی بازم رو حرفت بمونی سنت باید بگم که ۱۵ مناسبه ،خیلی عالیه که ژاپنی بلدی چون این به نفعته اینکه بتونی اهنگ بنویسی فک نکنم فایده ای داشته باشه چون اونطور که من میدونم دخترا تو وای جی اهنگ نمینویسن مهارته اوازو ریتم خیلی مهمه برای وایجی همونطور که دنس برای بیگ هیت مهمه و ما بدونه انجام حرکاته درست نمیتونیم برگردیم خوابگاه حتی اگه شده تا صبح مجبوریم بمونیمو تمرین کنیم هر حرکته اشتباه برابره با دوساعت تصحیح کردن.نمیدونم قدت چنده ولی فکر کنم وزنت زیاد باشه ولی نگران نباش با رژیم حلش میکنن البته بگم که برای پایین اوردنه وزنت یک ماه فرصت داری و اگه نتونی تو اون مدت وزنتو پایین بیاری شانسه دبیوت کمتره سعی کن کره ای رو یادبگیری اوکی؟وگرنه خیلی برات همه چی سخت میشه.و تو ماه های اول با خانوادت نمیتونی ارتباطی داشته باشی.دوستی که گفتی چندتا کلمه کره ای بلدی این کافی نیست سعی کن بیشتر اموزش ببینیو اگه انگلیسی بلدی اهنگو انگلیسی بخون و به هیچ وجهه تا تسلط ندارین کره ایی نخونینن چون رد میشینن.تسته اول انلاینه اگه قبول شدین براتون ایمیل میزنن و اطلاعاته کارآموزیتونو میفرستن و یه شماره برای تماس و یه سری اطلاعته دیگه که تاریخه ادیشنه دومو شماره داوطلبیو این چیزا اگه بعده یک ماه ایمیلی دریافت نکردین بدونین رد شدین ادیشنه دوم حضوریه و طبقه تاریخ و ساعته اعلام شده باید به کمپانی برین و برای بخشی که میخواین شرکت کنین و ادیشنه اولو دادین شرکت میکنین مثلا من برای ووکال ادیشن دادم سعی کنین استرس نگیرین چون اونجا یه نفر هست که فقط رو چهره و بدنتون زومه و تمام میمیکه چهرتونو در نظر میگیره اگه بهتون استرس میده اصلا بهش نگاه نکنین چون اگه ذره ایی استرس تو شما ببینه متاسفانه باید برین چون نظره اون خیلی مهمه.کلمه ی عبوره ایمیل خب یه کده امنیتیه که باید بسازیش دیگه چرا نمیتونی؟؟🤔دوره رقصو خوانندگی ببین اجباری نیست برای دنس میتونی از دنس پرکتیسها استفاده کنی و اونا رو کاورکنی ولی سخت تلاش کن و انعطافه بدنتو بالاتر ببر برای خوانندگی هم اگه میتونی برو کلاس اگرم نمیتونی اشکالی نداره تو خونه اواز بخون و تمرین کن و گام ها و ریتم و خوب یاد بگیر و رعایتشون کن من خودم کلاسه اواز نرفتم و فقط اهنگی که برای ادیشن میخواستم بخونمو خیلی تمرین کردم.اونجا اموزش میبینی پس از هیچی نترس.استعدادت مهمه نیازی به کلاسه حتمی نیست و اینکه شرایط سخته باید بیشتر تلاش کنی و از الان تمرین کن تحملتو ببری بالا و اینکه که گفته کره ای ها میخوان ایدل شن😑اون اینترنشنالان که ارزوشو دارن متاسفانه چون از سیستم خبر ندارن کره ای ها الان بیشتر دوست دارن استایلیست یا میکاپ ارتیست بشن😂چون میدونن ایدل شدن همه چیزو ازشون میگیره.بچه ها بیخیال چرا فکر میکنین ما باید بدونیم ایرانی اینجا هست یا نهه؟!هایب بیشترین کاراموزه خارجی رو داره ولی هیچوقت نمیگه من کاراموزه ایرانی دارم مگه دیواننن که درامدشونو بیارن پایین و کلی خسارت ببینن،تورو خدا از تصوراتتون که فکر میکنین اونا فرشته های مهربونو پاکین بیاین بیرونن.اونا حتی سن هم دروغ میگن اینکه ایدلاتون الان میخندن فقط به خاطره شماست من نباید اینو بگم ولی ایدلهای مورده علاقتونو تو کمپانی که هستم بعضی وقتا در حاله بحث کردن با تهیه کننده ها و کسای دیگه میبینم میبینم که زجر میکشنو خورد میشن ولی به خاطره شما ادامه میدن مکنه لاین بنگتن حتی استدیوهم ندارن با اینکه ماشینه پول سازیه کمپانین پس شرایط حتی برای اونام که خیلی معروفن راحت نیست خب؟(ساده بگم زندگیه برده ای که حتی استف هام برامون تصمیم گیری میکنن)و ما چه کارآموز چه ایدل هیچ امنیته سلامتی و روانی نداریم اینا رو گفتم تا چشماتونو باز کنین و مثه من نباشین که الان هیچ راهیی نداشته باشم حرفم اینه عاقل باشین و واقع بین اگه واقعا تحملشو دارین بیاین خوشحال میشم ببینمتونو شاید بتونیم دوستای خوبی شیم ولیی اگه نمیتونین اینکارو نکنین چون نمیخوام اسیبی ببینینو روحتونو از دست بدین باشه؟چون تو بدترین شرایطم باید لبخند بزنین و کارایی که نمیخواینو انجام بدین هفته پیش پزشکه تغذیم حرفه جالبی بهم گفت اون گفت دخترم میخواست مثه تو ایدل شه ولی من گفتم بهش که اگه میخوای ایدل شی باید خوتو فراموش کنی و بندازی دور چون میشی یه رباط که نباید احساسی داشته باشه و فقط باید چشم‌گفتنو بلد باشی حتی اگه نخوای حتی اگه سوپر استارشی اونم بعده اینکه فهمید پشیمون شدو منطقی تر بهش فکر کرد دید حقیقته
    همه اینا رو به خاطره خودتون گفتم کلی چیزه دیگه هست که نمیتونم براتون بازش کنم ولی شمام منطقی باشین نه احساسی اگه واقعا هدفتون اینه پس میخوام زودتر اینجا ببینمتون دوستتون دارم اگه دبیو کردم لطفا حمایتم کنینو برام دعا کنین که بتونم زودتر دبیو کنم💚موفق باشین ولی تسلیم نشین(واووو جرا اینقد پیامام زیاد شد😂😂)ببخشید که سرتونو درد اوردم شاید یه مدت نتونم بیام چون نه حاله خوبی دارم نه شرایطه خوب واسه همین گفتم الان حرفایی که باید بدونینو بزنم
    بایی💚

  77. سلام جون مادرتون جواب سوالات منو بدین تروخدا من چند روزه که منتظر تروخدا جواب بدین با با اسمم رو بیارید اصل کاری با اون استکیر نداشته باشید

  78. سلام ببخشید من کره ای درحد کمی بلدم و انگلیسی هم درحد کمی رقصم هم خوبه و صدام هم خوبه و تنها مشکل اینه که من اگه قبول بشم باید برم کره ولی من نمدونم چجوری باید برم و هزینه پاسپورت و بلیط رو با ویزا بدم شما راه حلی ندارید برای هزینه هاش لطفا کمکم کنید ؟؟؟
    و وقتی که جوابم رو دادید اسمم رو بگید چون متوجه نمیشم با من هستید یا نه

  79. سلام دوستان من سوالم اینه که برای اینکه تست بدیم باید چکار کنیم یعنی چطور است بدیم دوستان شمای که قبول شدین jihoooo شما به صورت آنلاین تست دادین و قبول شدین یا حضوری برای اینکه بتونیم است بدیم یعنی خودم باید از قبلش کلاس رقص بریم سوال من اینه که ما باید خودمون کلاس رقص و خواندن رو گذرنده باشیم یا این که از ما یه تست کلی میگرن . چطور باید تست بدیم سوال من اینه ؟میشه به سوالم پاسخ بدین
    شما چطور تونستین برین کره

  80. سلام دوستان من سوالم اینه که برای اینکه تست بدیم باید چکار کنیم یعنی چطور است بدیم دوستان شمای که قبول شدین jihoooo شما به صورت آنلاین تست دادین و قبول شدین یا حضوری برای اینکه بتونیم است بدیم یعنی خودم باید از قبلش کلاس رقص بریم سوال من اینه که ما باید خودمون کلاس رقص و خواندن رو گذرنده باشیم یا این که از ما یه تست کلی میگرن

  81. سلام ببخشید من رفتم تو سایت اصلی کمپانیه ی وای جی ایمیل رو نوشتم ولی کلمه ی عبور دگه چیه تروخدا جواب بدین دیگه من چندتا پیام دیگه هم دادم ولی جواب نمی دهند تروخدا جواب این پیامو بدین خیلی واجبه ممنون سویون🥺🥺🥺🥺🥺🥺❤❤❤

  82. اتفاقا منم از چندتا ساسنگ شنیدم که سال ۲۰۲۲ یه گروهه پسرونه میخوان دبیو کنن از یه کمپانی بزرگ که ۷ عضو داره که از ملیت های مختلفن و یه عضو ماله یکی از کشورهای عربیه و هنوز چیزی ازش منتشر نشده و اینکه هایب کارآموزها با ملیت های مختلفی داره Mj امیدوارم اگه مشکلی برات پیش اومده حل شه فقط میتونم دعا کنم که چیزه بدی برات نباشه موفق باشی

  83. دوستان راستش من توی توی یه سایت دیگه پیام های دوستان روکه خوندم چند نفر که الان تونسته بودن کار اموز بشن گفته بودن .هیچیز اونقدر هام اسون نسیت از بین این همه جمعیت کره افراد زیادی هست که دوست دارن ایدل بشن و برای ایدل شدن خیلی تلاش میکنن حالا ما با توجه به ملیتمون فکر میکنین اصلا امکانش هست حالا هر چقدر هم که تلاش کنیم

  84. سلام من 16 سالمه میشه گفت بیشتر از یک سال هست که تصمیمم رو گرفتم که ایدل بشم.اما نمیدونم از کجا باید شروع کنم ن به صورت حرفه ای میتونم ساز ویولنسل رو بزنم و توی کنسرت های زیادی بودم میشه گفت از موسیقی سردر میارم .من با توجه به مطالعه هام متوجه شدم که باید توی یه کمپانی تست بدی تا قبول شی خب برای تست دادن توی کمپانی باید چه شرایطی داشته باشه حتما باید از قبل رقص بلد باشی کلاس های خوانندگی رو گزارنده باشی تا بتونی توی یه کمپانی قبول بشی یااونا از تو یه تست کلی میگیرن اگر استعداد داشتی قبول میشی .با توچه به این که ما ایرانی هستیم و میشه گفت چهره ی متفاوتی با کره ای ها داریم امکانش هست که بتونیم توی کره فعالیت کنیم اخه به غیر از کره کشور ها دیگه هم هستن مثل امریکا مطمنن توی امریکا باز شرایط اسون تر هست .من سوالم این هست که شما چرا تصیم
    گرفتید که توی کره فعالیت کنید

  85. ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم خانم Jihoooo و اون خانم دیگه یک سوال از شما دارم شما از چند ساله رفتین با عضای خانوادتون رفتین یا تنهایی و چند سالگی رفتین کار اموز شودین ممنون میشم جواب بدین

  86. سویون❤🥺❤🥺❤
    سلام من خیلی خیلی دوست دارم ایدول شم میخواهم برم کمپانیه وای جی کمپان وای جی خیلی خوبه و من دوختر هستم دنسم که عالیه تو خانواده به دنسر معروفم صدامم که خیلی خیلی خوبه می تونم وکال و رپ بخونم خیلی تمرین میکنم و میتونم به انگلیسی و به کره ای و به ژاپنی میتونم حرف بزنم خوب تازه ژاپنی یاد گرفتم خوب من میتونم بخونم برقصم گفتم که میتونم به وکال و رپ بخونم فقط مشکل خانوادمه اجازه نمیدن و میگن گوناحه اخه رسیدن به آرزوی خودت تروخدا گوناحه اخه خوب من میخام به زور که شوده خانوادم رو راضی کنم میکنم فقط میخواهم به کمپانیه ی وای جی برم به نظرتون من برای وای جی خوبم یا نه خانم Jihoooo لطفا کمکم کنید بنظرتون خوبم یا نه برای وای جی میخام تو سن 15ساله گی برم کره و کار اموز شم کار اموز وای جی شم و من میتونم موسقی بنویسم خودم پارت های رپ وکال بنویسم حتی میتونم خودم رقص دروست کنم خوب من ورزشکار به کاراته میرم و 1یا2سال به ژیمناستیک رفتم 2سال به والیبال رفتم سال هم بهکلاس انگلیسی رفتم به رقص هم رفتم خلاصه خیلی خوبم اندامه خیلی خوبی دارم و اینکه خانوادم فقط اجازه نمیدن برم خانوادم رو یه جوری راضی میکنم مامانم رو که راضی میکنم خیلی زود راضی میشه و واینکه من خیلی مطالعه کردم و شرایط کاراموزی در وایجی و در کمپانیه های دیگه رو میدونم ودر بارهی کیپاپ و ایدول ها خیلی خیل مطالعه کردم و همه چیز رو مثل کف دستم میشناسم و میدونم چه خبر من سختی های دورهی کار اموزی و ایدول شدن و قبول دارم و دوری از خانواده را قبول دارم و همه چیز رو در مورد کیپاپ قبول دارم همه‌ی هیت ها رو قبول دارم فقط خانوادم رو تا 3ساله دیگه یه جوری راضی میکنم که نگو من 12سالمه وزنم 45فقط بگید مناسبم برای وای جی یانه ممنون میشم جواب بدین با این علامت جواب منو بدهد این علام💬💬💬خواهش میکنم جواب بدین Jihooooخانم لطفا جواب منو بدین ممنون و فقط من اسم واقعیم سویون نیست ولی فقط این جوری دوستام صدام میکنندو دوستتون دارم به امید ایدول شودن تروخدا با این علامت جواب بدین💬💬💬تروخدا بای بای❤🥺🖤

  87. ببخشید یک سوال دیگه هم دارم Jihooooo ایرانی های دیگه ای هم هست که تو کمپانیه وای جی باشه

  88. سلام بببخشید وقتی که اودیش آنلاین قبول شیم چطوری واسمون ویزای e6میفرستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  89. سلام jihooo راسته که میگن تو کیپاپ کمپانی ها به دخترا تجاوز میکنن تا آیدلشون کنن میشه کلا از اول تا آخرشو برامون بگی ممنونت میشم

  90. لطفا اینو بخونین👈👈سلام بچه ها من در حاله حاضر تو چین ساکن هستم و حدوده دوساله پیش یه سفر به کره داشتم و اونجا با ۳ نفر دوست شدم که ساسنگ هستن و دونفرشون برای دیسپچ کار میکنن بعده اینکه متوجه کاراموزی دختر و پسره ایرانی شدم به اونها اطلاع دادم و ازشون خواستم تحقیق کنن و از استف ها پرس و جو کنن چند روزع پیش به من اطلاع دادن که درسته یه کاراموز پسر تو کمپانی هایب هست که از یکی از کشورهای عربیه وکارش خیلی خوبه و تقریبا میگن جزع بهترین هائه و کم سنه، اما یه سری اتفاقات براش افتاده و با کمپانی به مشکل خورده و براش دردسر و درگیری هایی ایجاد شده اونا چیزه دیگه ای در موردش نگفتن فقط گفتن این کاراش برای آیندش خوب نیست
    Mjjاگه اون پسر تویی امیدوارم موفق بشی خیلی دوست دارم بدونم چه اتفاقی برات افتاده امیدوارم زودتر همه چی درست بشه ما پشتتیم😊👍

  91. سلام… ببخشید ممنون میشم ی مقاله ای هم بزارید درباره ی ممنوعیت های جی وای برای کارآموز و ایدلاش

  92. سلام jihooo خب اگه دبیو کردی بگو اسم گروهتو حمایت کنیم😏🙄
    ببین من دوتا از دوستام تو کره مدلن کلی تحقیق کردن فقط یه کاراموز دخترذهست تو کره اونم انلاینه نمیدونم شنیدین یا ن چندوقت پیش یه گروه انلاین تشکیل شده بود که قراره گروهه واقعی بشه هر عضو از یه قاره و دین باشه که‌ کیپاپ بین المللی بشه احتمال میدن دختره عضو اون گروهه بشه اسم دختره هم ونوسه و معلوم نیس‌عضو کدوم کمپانیه فقط مطمئنن عضو‌کمپانی های کوچیکی نیس…
    یه موضوع دیگه بنظرم‌اگه میخاین واقعن ایدل بشین توقعتون رو بیارین پایین تو کمپانی های کوچیک اپلای کنین نهایتا بعدا انتقال میشین اگر کارتون خوب باشه اینکه میگین بریم هایب یا وای جی اینطور نشون میده ک برای ملاقات با ایدلای مورد علاقتونه…
    و من یه پیشنهادی دارم اگر کسی‌میتونه یه وبلاگ تو بیان درست کنه من ۴ساله دارم تحقیق می کنم و حاضرم اطلاعاتمو کاملا در اختیارتون بزارم و جایی هم نمیدونستم از دوستانم در کره میپرسم ببینید اینی که من میگم مثل دوران کاراموزی در کره است شامل برنامه رژیم غذایی دنس و‌رپ و حتی نحوه صحبت کردن و رفتار و لباس پوشیدن …
    من‌خودم تو تابستون از ۵۹ به ۵۳ رسوندم قدم هم ۱۷۵ و توسط یکی از دوستانم به یه کمپانی مدلینگ yega net معرفی و‌پذیرفته شدم و الان یه سری از کارهایی رو که مدل ها در کره انجام میدم شامل مراقبت از پوست و ورزش اما چون دانش اموزم و کمتر از ۱۸ سال فعلا شرایط سفر ندارم و سال بعد با بورسیه تحصیلی به کره سفر خواهم کرد و مطمئن باشید اونجا کاملا حمایتتون خواهم کرد فقط کسایی که مایلن اسمم رو تگ کنن

  93. jihooooاگه دبیو کردی اسم گروهتو بگو حمایت کنیم🙄
    من یکی از دوستام تو کره مدل کلی سرچ کرده بین منیجرها و… فقط یه کاراموز دختر وجود داره تو کره اسمش ونوسه کلی غوغا مرده ولی واسه کمپانی جی وای پی نیس کمپانیش ناشناختس و اینکه شما امکان نداره تو جی وای پی کاراموز باشین من خیلی وقته دنبال این کارم تو سایت جی وای پی حتی تو ویدیوهای تمرین ها و مدلینگ ها و… هم یک لیدل ایرانی وجود نداشته و اینکه شما تا ۱۸ سالگی حتی با اجازه والدین هم نمیتونید تنهایی در خارج از کشور زندگی کنید

  94. Jihoooo یه سوال داشتم. تا به حال آیدل های کمپانی یتان را از نزدیک دیدی؟ و اینکه یه سوال دیگر می‌شود در مورد زمانی که پریودی در آن جا بگویی؟ واقعا برایم سواله چون دیدم که همش آیدل های دختر شورت های کوتاه میپوشند. زمانی که پریود هستندواقعا چی کار می‌کنند؟؟ چون اگر بخواهند از نوار استفاده کنند، معلوم می‌شود. یه سوال دیگر ببخشید. سالن تمرین کارآموز ها و آیدل ها توی یک ساختمانه؟ چون دیدم که توایس سالن تمرینش، روی سقفش بزرگ نوشته jyp. کار آموز ها هم می‌توانند آن جا تمرین کنند؟؟

  95. سلام دوباره
    امیدوارم حال همتون خوب باشه
    خب بریم سراغ پاسخ داد به بعضی کامنتا
    اول که یه نفر گفته بود کارآوز شده فکر کنم…
    خیلییییی برات خوشحالم
    موفق باشی
    گفته بودی با هم هماهنگ کنیم برای قرار ببین من دبیو کردم و اصلا وقت ندارم، نه اینکه کمپانی میزاره ما نفس بکشیم :/
    و اینکه بله توضیحاتی که ایشون گفتن کاملا درسته
    کمپانی دروغ های زیادی میگه بچه ها، و البته اگه بخواید براتون درمورد وجهه های تاریک کی پاپ میگم
    بعدی اینکه چند نفر گفته بودن که از یه کارکن پرسیدن که آیا هیچ کارآموز یا آیدول ایرانی هست…
    باید بهتون بگم که دهن تمام کارکنا رو با پول بستن و این حرفی که شما زدی من درک میکنم چون اینجا فقط یه پروفایل ساخته میشه و شما حق دارید.
    من نمیدونم شما چی فکر میکنید در مورد اونایی که مثل من میان اینجا میگن چه میدونم من کارآموزمو فلان.
    ولی من اینجا نیستم که بگم الان من آیدولم فلان.
    من اومدم به شما اطلاعات بدم چون دوست دارم ما هم بتونیم بگیم که شما هر ملیتی که داشته باشید میتونید شغل مورد علاقتون رو داشته باشید. اینطور نیست که من بیام برای شما اینجا کلاس بزارم.
    همتون موفق باشید و از رویاتون دست نکشید.

  96. سلام به همه👋 دوستان خواهشا اینو بخونید ، عزیزان من داشتم کامنتارو میخوندم که دیدم ی پسر و ی دختری ادعا میکنن که کارآموز هستن و من اول خیلی خوشحال شدم و اینو ب یکی از ادمین های ی چنلی فرستادم و خود اون هم تعجب کرده بود و من خوشحال بودم تا اینکه اون ادمین از ی ساسنگی ک برای دیسپچ کار میکنه البته از طریق کسی که خبر ها رو می‌خره و برای عربستان هست ادمین اون چنل پرسید و اون گفت که هیچ کارآموز ایرانی نداریم در کره جنوبی فقط یک کار آموز دختر بود ک بخاطر دروغی که درمورد کشورش گفت اخراج شد و اون ساسنگ که برای خود دیسپچ کار میکنه گفت ک ما کارآموز ایرانی نداریم …
    خواهشا حرفاشونو باور نکنین من خودم باورم شده بود و خیلی خوشحال شدم ولی وقتی شنیدم ی جوری شدم …
    شاید الان فکر کنید که اشتباهه ولی باور کنین ک هر چی می‌گفت درمورد کی پاپ درست بود و همیشه تیک سبز می‌خورد حالا دیگه دست خودتونه که باور کنید یا ن
    بازم میگم هیچ کارآموزی وجود نداره ک ایرانی باشه تنها یه دختر بود ک بخاطر دروغش اخراج شد …

  97. میشه بهم بگید وقتی رسیدم کره چطوری باید به کمپانی اطلاع بدم ؟؟؟؟؟

    لطفا جواب بدید ممنون 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  98. ببخشید چطوری ویزا واسه ما میفرستن که ما با پاسپورت بتونیم بگیریم؟؟؟
    و اینکه فایل صوتی برای خوندن بفرستیم تا فیلم؟؟؟؟

    لطفا جواب بدید بالای ۲۰ تا پیام دادم اما جواب نمیدید

  99. اون دختری که کار آموز کمپانیjyp بود می خواستم بدونم که تو چجور جایی اودیش آنلاین میدن سالن بود یا استیج و اینکه چطور رفتی کره از طریق پاسپورت e6 ؟؟؟؟
    لطفا جوابمو بدید ممنون اگرم میشه واسم ایمیل بفرست تا بهت پیام بدم و ازت بپرسم چون خیلی دوست دارم آیدل شم

  100. من ک نمیتونم باور کنم ک آیدل ایرانی داریم 😑مگه نگفتن ک خارجیا رو قبول نمیکنن ؟ چی بشه ک برای شرق آسیا باشی مثل اکسو و بلک پینک ، ولی واقعا چطوری آخه مگه این صنعت کی پاپ نیست🙄 ولی اگه واقعا آیدل هستید و ملیتتون ایرانیه امیدوارم موفق باشید 😐

  101. سلام خسته نباشید من از بچه‌گی خیلی به کشور کره و خوانندگی و بازیگری علاقه داشتم و دارم الانم ۱۶ سال و ۷ ماه مه نمیدونم باید چیکار کنم چون من می خوام برم اونجا درس بخونم (الان یازدهمم اونجا میخوام دیپلممو بگیرم ، من دارم تجربی میخونم تو کمپانی‌ها قبول میکنن یا باید رشته هنر خونده باشی ، میخوام تا 9 ماهِ دیگه برم ک اون وقت میشم 17 سالو 3 ماه ولی نمیدونم باید چطور برم) هم خواننده و بازیگر بشم میتونم ؟ یکیتون نوشته بودین که باید عمل‌های زیبایی زیادی انجام بدید من اصلا نمی خوام عمل زیبایی انجام بدم باید به کدوم کمپانی برم باید چطور باهاشون ارتباط برقرار کنم

  102. و اینکه اگر قبول شیم کمپانی پول بلیط رو میده
    از چه طریقی ویزا بگیریم
    ؟؟؟؟؟؟

  103. سلام
    من یک سوال دارم از چه طریقی برای اودیش آنلاین باید بریم و اینکه آیا دختر بعد از ۱۸ سالگی بدون امضای پدر میتونه خارج از کشور بره؟؟؟؟

  104. سلام من امسال ۱۳ سالم شده و قصد دارم ایدل کیپاپ بشم رقصم تا حدودی خوبه و میخوام برم کلاس رقص تا بتونم قوی تر بشم ولی صدام و تاحالا امتحان نکردم و چطوری باید اودیشن بدم برم کره و چقدر باید با خودم پول ببرم و باید کره ای رو مسلط باشم؟ دوست دارم وقتی میخوام ایدل باشم با چندتا ایدل ایرانی یه گروه باشیم و بگین کدوم کمپانی خوبه؟ خیلی ممنونم

  105. سلام ببخشید من از یکی از دوستان پرسیدم گفت دختر نمیتونه تو گروه پسر دبیو کنه خیلی دوست دارم آیدا شم لطفا جوابم رو بگین

  106. سلام ببخشید کمپانی هزینه همراه رو هم میده؟
    و اینکه هزینه آزمون سومم که حضوریه میده ؟

  107. یه سوال دیگه هم داشتم اگه توی هرکمپانی تست بدیم معمولا چقدر طول میکشه تا بهمون خبر بدن که قبول شدیم یا نه حالا فرقی نمیکنه کدوم کمپانی باشه

  108. سلام خیلی ممنون بابت راهنمایی اگه بتونید از دوستتون بپرسیید که خیلی ممنون میشم
    جایی خونده بودم که که کمپانی وای جی اصلا به شرایت روحی اهمیت نمیده و رژیم های خیلی سختی داره برای همین دنبال کمپانی دیگه ای هستم البته کمپانی جی وای پی هم هست که اون هم میگن خوبه و با خارجی ها خوب برخورد میکنه

  109. ببینین من با هزینه ی خودم رفتم .هایب هزینه ی رفتو نمیده ولی اونجا تمام خرجمونو میده بچه هاا من میگم تمام خرجمونو میده منظورم مفت و مجانی نیست برامون فاکتور مینویسن و تو پروندمون میزارن تابعد دبیو حقوقمونو تا وقتی بدهیمون پرداخت شه از ما بگیرن و فقط مقداریشو به ما میدن منم بدهیم خیلی زیاده چون به خاطر چهرم و ملیتم عملای بیشتری نسبت به بقیه کردم و کمپانی برام هزینه ی بیشتری کرده تا بتونه چهرمو به شرقی ها نزدیکتر کنه و درمورده ملیتم دروغ بگه چون سود دهی پایین نیاد و هایبم میدونین که سوددهی براش از همه چی مهمتره و مطمئنا اینکارو میکنه چون اونا بهم گفتن که به کسی در مورده نشنالیتیم نگم فعلا و هرکی ازم پرسید سکوت کنم تا اونا به وقتش بیانیه در موردم منتشر کنن و معلوم نیست چقد دروغ و چرند بخوان درموردم بگن فقط کره ای و حتما بلد باشین ولی استرس نداشته باشین چون اونجا کلاسای رایگانه زبان براتون میزارن تا ۶ماه ولی پوهن مثبت و بزرگیه براتون اگه بتونین ژاپنی رو هم یاد بگیرین که دیگه عالیه و اینکه چرا میگی تی اکس تی امنیت نداره من همین جا یه چیزی بگم‌ راستش من وقتی بومگیو سونبه رو دیدم اجازه نداشتم نزدیکش برم با اینکه کاراموزه خوده کمپانیم مگه اینکه خودشون بخوان موقعه تمرینات به ما سربزنن که تا حالام این اتفاق نیوفتاده یا تو باشگاه ببینیمشون و بازم اجازه ی نزدیک شدن نداریم ولی در مورده منیجر درسته بنگتن الان منیجره خوبی داره ولی خب کلا نسله چهار اکثرا منیجرای زیاد خوبی نداره و خیلی سختگیرن هایبم همینه چون گفتم سوددهی براش از همه چی مهمتره و خیلی به ماها فشار وارد میکنه حتی به ما میگن نباید خسته شین چون اگه تونستین دبیوهم کنین برنامه هاتون سنگینترم میشه و روزی ۵ساعت یا بعضی وقتام کمتر استراحت داریم و من فقط میتونم هر دوماه یک بار با خانوادم تماس بگیرم اونم جالبیش میدونین چیه موقع حرف زدن با خانوادم فقط ۱۰دقیقه تایم دارم و سرگروهممکنارم وایمیسته😑وزنمون هردوروز چک میشه و من فقط به خاطره ۶۰۰گرم حقه خوردنه چیزی جز اب ندارم تا وقتی به ایده ال برسم دوباره و حالم واقعا بده

  110. سلام تو jihooهستی که جوابمو دادی؟؟اگه اره که خوشحالم قبول کردی من یکشنبه ساعته ۳:۲۰دقیقه تا ۵:۱۰دقیقه بیکارم و میتونم از سرگروهم اجازه بگیرم اگه موافقی همون موقع همو ببینیم برامم فرقی نداره کجا باشه ولی تو یئونگسان باشه بهتره که من برای برگشت دیر نکنم چون اصلا دلم نمیخواد تنبیه شم اگه موافقی زودتر بهم بگو که من بهشون اطلاع بدم چون باید از چندروز قبل بهشون بگم

  111. ببین فرقی نداره تو ماله کدوم کشوری اونجا زبان کره ای حرف اولو میزنه و درسات به زبانه کره ایه و باید سعی کنی خودتو بهشون برسونی و البته اینم بگم که کره ای ها کاملا فضای رقابتی دارن و خیلی تلاشگرن پس توعم باید خودتو مثله اونا کنی.اینکه بخوای تکی دبیو کنی یا نه خب بستگی به استعدادت داره چون باید مهارتت تو خوندن و رقص خیلی بالا باشه و یه جورایی تاپ باشی چون یه اشتباه کوچیک باعثه نابودیه شغلت میشه سولوئیست بودن برای خارجی ها خیلی سخته در واقع باید بگم امکانش به شدت پایینه منکه ندیدم و اینکه رپر اصلی ببین تعیین موقعیته گروهو بازم ما معلوم نمیکنیم همه چی با اوناست ما فقط مثه یه ربات باید بگیم چشمو هرکار بخوان انجام بدیم حتی بدون احازه دستشویی هم نمیتونیم بریم اگه میخوای رپر اصلی شی سعی کن تکنیکتو زیاد کنی مخصوصا موقع تمرینات تا استاداتببینن.کمپانی لئون از قبل معروفتر شده تو کرهاتافاقا یکی از دوستام حدود دوماه تو لئون بود و با اینکه کمپانی واسش هزینه زیادی نکرد موقع لغو قرار دادازش ۲۵هزار دلار گرفت کمپانیه هزینه داری بودو نمیتونست از پسه هزینه ها بربیاد و اینکه رژیم های وحشتناک و ناسالمی داشت اینکه برای دخترا چه جوریه نمیدونم ولی میتونم اگه بخوای ازش بپرسم ولی از من میشنوین وای جی برای دخترا از همخ بهتره با اینکه خیلی سختگیره ولی برای دخترا انتخاب مناسب تریه و تو کره و اینترنشنالم خیلی معروفه تو کمپانی هایی که معروف نیستن یا واضح بگم جز۴کمپانی اصلیه سرگرمی کره نیستن ادیشن ندین مخصوصا اینکه دخترین با اینکه راحتترم قبول میشن اینکارو نکنین چون من اینجا چیزایی دیدمو شنیدم که اینارو گفتم بهتون همه چیز اینا گل و بلبل نیست لطفا عجولانه تصمیم نگیرین

  112. سلام تو jihoo هستی جوابمو دادی؟ اگه اره که خوشحالم قبول کردی من یکشنبه ساعت ۳:۲۰دقیقه تا ۵:۱۰ دقیقه بیکارم میتونم از سرگروهم اجازه بگیرم اگه وقت داری همون موقع همو ببینیم برامم فرقی نداره کجا بریم فقط دور نباشه تو یئونگسان باشه که دیر نکنم چون نمیخوام تنبیه شم اگه اوکیی زودتر بهم بگو چون باید از قبل بهشون اطلاع بدم تا قبول کنن

  113. سلام ببخشید یه سوال داشتم میخواستم درباره کمپانی leon بدونم شنیدم کمپانی بدی نیست ولی خب خیلی هم معروف نیست میخواستم بدونم که آیا این کمپانی خارجی هم قبول میکنه یا نه و این که از چه سنی کارآموز قبول میکنه . من خیلی به آیدل شدن علاقه دارم و شرایتش رو تقریبا دارم ترجیح من این هستش که توی گروه نباشم و تکی دبیو کنم شنیدم توی کمپانی leon خیلی ها بودن که تکی دبیو کردن مثل iu و این که این کمپانی برای دختر ها مناسب هست یا نه

  114. سلام من همون دختری هستم که رفته کره من کارموزهستم
    تأکید می کنم که تنها نرید همه چیز الکی نیست
    شهر بزرگی هست نمی تونید داغد بیارید داشتم نظر تون رو می خوندم که یک ایرانی کارآموز هست خوشحال میشم که همو بینیم میشه بگی کدوم کمپان هستی می خوام ببینمت
    دوستان برای هدف تون تلاش کنید خداحافظ

  115. سلام من به ایدل شدن خیلی علاقه دارم و دو سه تا سوال داشتم یه ایرانی باید به چه زبونی باید درس بخونی اونجا و دست خودته که تکی دبیو کنی یا با گروه و و در آخر وقتی بایه گروه دبیو میکنی باید چیکار کنی تا رپر اصلی بشی ممنون میشم هرکی جواب بده خوانواده ی من پولدار هستن و بهم گفتن برای ایدل شدنم به کره میرن زندگی میکنن

  116. سلام منم الان 15 سالمه و خیلی خیل علاقه دارم ایدل بشم دام خوبه و رقصمم خوبه ولی شرایط خانوادم طوری نیس که بتونم از الان اقدام کنم
    شاید از 20 سالگی به بعد و زبان انگلیسیم خیلی خوبه
    به خاطر همون میخواستم دونم تا سن خاصی میتونیم اودیشن بدیم یا فرقی نداره چن سال داشته باشی ؟
    چون شما تو متن بالا اشاره ای بهش نکردین …
    ممنون میشم راهنمایی ککنین منو

  117. سلام میشه بگین برای سن19سال کدوم کمپانی قبولمون میکنه
    و یکمی درباره پلدیس توضیح بدین

  118. سلام بچه ها خوشحالم که تونستم دوباره بیام و انگیزهی زیادتونو ببینم و انرژی بگیرم کاش میشد بتونم از راه های دیگه مثه اینستا و ایمیل باهاتون حرف بزنم ولی نمیتونم چون اخراج میشم مخصوصا اینکه خارجی ام راستش داشتم کامنتارو میخوندم فهمیدم یه ایرانی دیگم هس مثه من کارآموزه
    Jihoo من میدونم سخت گیری های وایجی زیاده و تمیریناتمون هم زیاده ولی اگه وقت خالی داری میتونیم همو ببینیم مثلا بریم کافه نورتیر چون خیلی دلم میخواد ببینمت واقعا اینجا تنهایی دارم اذیت میشم

  119. سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم من ۱۳سالمه و صدای خوبی دارم ولی دنسم زیاد خوب نیست خیلی دلم میخواد تا کارآموز بیگ هیت بشم از واکنش مامان بابام میرسم چون اونا از من انتظار دارن دکتر بشم و فقد رو درسم تمرکز کنم کسی از دلم خبر نداره حالا کافیه به یه نفر بگم مسخرم می‌کنه واقعا سر یه دوراهی گرفتم قید خونواده و درسم بزنم و روی آیدل شدنم تمرکز کنم یا اینکه قید آیدل شدن رو بزنم و روی درسم تمرکز کنم و آرزوی آیدل شدن رو به گور ببرم واقعا نمیدونم چی کار کنم خواهش میکنم راهنماییم کنین

  120. سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم من ۱۳سالمه و صدای خوبی دارم ولی دنسم زیاد خوب نیست خیلی دلم میخواد تا کارآموز بیگ هیت بشم از واکنش مامان بابام میرسم چون اونا از من انتظار دارن دکتر بشم و فقد رو درسم تمرکز کنم کسی از دلم خبر نداره حالا کافیه به یه نفر بگم مسخرم می‌کنه واقعا سر یه دوراهی گرفتم قید خونواده و درسم بزنم و روی آیدل شدنم تمرکز کنم یا اینکه قید آیدل شدن رو بزنم و روی درسم تمرکز کنم و آرزوی آیدل شدن رو به گور ببرم واقعا نمیدونم چی کار کنم خواهش میکنم راهنماییم کنین

  121. سلام بچه میدونم که مدت طولانی ای هست که نیومدم. متأسفانه مشکلاتی پیش اومد و کمپانی منو به یه کمپانی دیگه منتقل کرد و واقعا خیلی غیر منتظره بود. یه مدت طولانی سیمکارتم مشکل پیدا کرده بود و این جور چیزا تا درست شد.
    یه نفر گفته بود که توی وای جی میتونید آزاد باشید و آهنگ بنویسید….
    نه عزیزم توی وای جی در واقع نمیتونی نفس حتی بکشی من میگم وقتی آیدول باشی شما حتی دستشویی رفتنت دست اوناست..
    اعضای بلک پینک هیچ کدوم از آهنگاشونو خودشون نمینویسن و این حرفا فقط پسرا توی وای جی می تونن آهنگ بنویسن. مثلا شما هم اگه بیاید بیگ هیت میبینید که آزادیه آیدول های بیگ هیت و هایب بیشتر هست ما حتی هیچ محدودیتی توی استفاده از گوشی نداریم و دست خودمون هست. ولی مثلا برنامه های سختی داریم. درمورد منیجر الان بی تی اس منیجر های خوبی دارن ولی تی اکس تی خیلی منیجر خوبی نداره و کلا خیلی امنیت هم ندارن. من چیز دیگه ای راجب خودم نمی تونم بگم از این به بعد. چون فقط برای خودم دردسر درست میشه.
    بعضی وقتا کمپانی مجبوره دروغ هایی بگه حتی ملیت، و هر چیزی قد حتی
    چون قبل از دبیوت شما جراحی انجام میدید و از این جور چیزا. کمپانی در مورد نشنالیتی واقعی من هیچ بیانیه ای نداده هنوز چون حتی سر این ممکنه سود دهی گروه کم بشه و حتی خیلی مشکلات.
    ولی به هر حال خوش حالم که میتونم کمکتون کنم و لطفا اطلاعات غلط ندید مثل همین موضوع که بلک پینک آهنگاشونو خودشون مینویسن.

  122. سلام من دخترم ۱۵ سالمه کره ای فول هستم ژاپنی یکم بلدم انگلیسی هم بائو تقویت کنم چهرم خوبه صدام خوبه خانوادم هم تقریبا مذهبی هستن ولی مشکلی ندارن و پشتیبانی هم میکنن آرمی هستم و خیلی به کره‌جنوبی و کیپاپ علاقه دارم و برای رسیدن به هدف هر سختی رک به جون میخرم وتلاش میکنم

  123. من اسمم رز هستش و انیکه ۱۱ سالمه خیلی دوست دارم آیدل شوم و طرفدار بی تی اس هستم .
    و حاضرم آنقدر تلاش کنم تا به آرزوم برسم ✊
    و علاقه زیادی به آیدل شدن دارم ❤

  124. من یک دخترم عاشق ایدل شدنم صورتم شبیح لیسا عه و رپم و صدام خوبه و رقصم هم عالیع ولی باید اینگلیسی و کره ای باید عالی باشه و من دارم کره ای یاد میگیرم

  125. من دخترم و وقتی بزرگ شدم میخوام ایدل بشم و قیافم خیلی شبیح لیسا است و رپم و صدام عالیه و عالی میرقصم من دوست دارم در اینده ایدل شم ولی اینش سخته که باید لینگلیسی و کره ای فول باشم و کره ای دارم یاد میگیرم

  126. سلام من دخترم ۱۲سالمه خیلی دوست دارم ایدل شم قیافه خیلی خیلی شبیه کره ای هاست دنسم خوبه چهارسال و نیم کلاس زبان میرم زبان کره ای هم تا حدی بلدم صدامم ب نظرخودمو دوستام خوبه ولی مشکلم اینه که نمیدونم چجوری پدر و مادرم رو راضی کنم کار کنم چند تا کار هست که خیلی آسونن ولی پدرومادرم اجازه نمیدن ب نظرتون چیکار کنم

  127. من صدام تقریبا خوبه خیلی خ وشگلم
    از لیسا بهترم فقط دماغم |:
    و جنس موهام بد هستن تازه پدر مادرم و کل خاااااااااانواده مذهبی هستن وفقط یدونه از دایی هام مذهبی نیست ولی با کیپاپ فک کنم مخالفه ازین دایی خوباست ها ولی اون خیلی مغزش خوبه و دوست داره پزشک بشم یا ریاضی و …..
    فقط ¹¹ سالم هست ولی با این وضع باید خودم کار کنم و پول در بیارم که برم کره که اونم
    تازه بیست سالم بشه که بتونم برم کره و اون موقع شاید قبول
    بشم دنس م خوبه زبانش هم که کاری نداره
    حتی نکیتونم یدونه ماسک صورت بخرم میگن ماله پیر هاست
    یدونه سایه چشم با پوله خودم خریدم آقا واسه مهمونی
    کاری کردن که اصن بندازمش ۷ سالم بود روسری با مانتو داشتم آخه من احمق بودم
    فک کنم کلا از بحث خارج شدم ||||:

  128. گفته بودین ویزای E_6 کره جنوبی نیازه و اسم‌کمپانی تو پاسپورت می‌ره
    خب اینجوری ک‌بدبخت میشیم ممنوع الخروج‌میشیم!

  129. سلام یک سوال داشتم
    من شنیدم اگر زیر 18 سال باشی باید اجازه پدر و مادرت رو برای کاراموزی داشته باشی و اگر 18 سالت باشه نیازی نیست
    خب من الان 15 سالمه و میخوام اودیشن بدم و خانوادم خیلی سخت مخالفن میخواستم بدونم اگر من بخوام برم کره پدر و مادرم هم باید باهام تا کره بیان تا رضایت بدن یا از ایران میشه امضایی یا ویسی که توش گفته باشه رضایت دارن ببرم با خودم؟
    یک سوال دیگه من چیکار کنم تا خانوام قبول کنن یعنی راضیشون کنم؟

  130. سلام ی سوال با ویزا میشه کار اموز شد چون من شنیدم باید اقامت داشته باشیم که اونم کره بعد از 5 سال زندگی بهمون میده

  131. اگه بخوای ۱۸ سالگی بری باید خیلی مهارت و استعداد داشته باشی تا قبولت کنن اگه استعداد زیاد داشته باشی قبول میشی

  132. امکانش هست بدون اینکه ادیشن آنلاین بدیم تو سن 18 سالگی بصورت حضوری آزمون بدیم؟سن 18 رو قبول میکنن؟

  133. سلام ببخشید من یک سوالی دارم من میخوام که گروه داشته باشم ولی کسی رو نمیشناسم برای گروه زدن میخواستم ببینم بر ای گروه ساختن (گروه کیپاپ) میتونم از کاراموز های خود کمپانی هم (که میخوان ایدل شن) همگروهیمو انتخاب کنم ؟ یا خود کمپانی برام انتخاب میکنه ؟؟

  134. درباره کمپانی پی نیشن هم میشه توضیح بدین؟؟
    کمپانی پی نیشن آیدل خارجی میپذیره؟؟

  135. Mjjjj
    سلام عزیزم وقتی خواستی بری کره کمپانی پول رفتنتو داد؟
    پول کارآموزیتم کمپانی میده؟ میشه دربارش برام توضیح بدین از اول تا آخر چطوریه پول دادن اینکه کمپانی میده یا خودمون
    آخه خیلی برام مهمه

  136. ritalin
    سلام عزیزم بیشتر ربط به این داره که توی ی کمپانی معروف دبیو کنی چون معروف تر هم میشی ولی توی کمپانی که زیاد معروف نیست اصن معروف نمیشی
    مثلا گروه بلک سوان اصن معروف نیستن کمپانی خودشون هم زیاد معروف نیست
    پس ربط به کمپانی دارع

  137. یه ایرانی میتونه که توی کمپانی بیگ هیت کار اموز بشه
    و چیکار کنیم که دوره کاراموزیمون کمتر از یه سال بشه مثلا یه ماه؟

  138. سلام عزیزم
    ایرانی ها هم میتونن آیدل شن ربطی به ملیت نداره فقط باید استعداد داشته باشی اگه واقعا استعداد داشته باشی میتونی آیدل شی تو هم چون ایرانی هستی هیچوقت ناامید نشو مهم استعداده نه ملیت من خودم چند تا کارآموز ایرانی میشناسم یکیشون تو وایجی بود

  139. ببخشید میخواستم بپرسم ما که ایرانی هستیم میتونیم آیدل بشیم؟ چون من یه جایی خوندم باید شهروند یه کشور دیگه باشیم ولی فقط یک جا بود بقیه نه میشه لطفا راهنمایی کنید من رو

  140. نیکو
    اگه رضایت پدر و مادرت رو نداری بهتره تا ۱۸ سالگی صبر کنی چون سن پایین ۱۸ رضایت پدر و مادر مهمه

  141. ولی یه جا شنیدم ک یه قانون اومده تو وایجی که دخترا دیگه نمیتونن آهنگ بنویسن ولی خب هنوز این قانون اجرا نشده هنوز میتونن آهنگ بنویسن

  142. پرنیان
    وایجی کمپانی سختگیریه ولی دختراشون میتونن آهنگ بنویسن
    مثلا بلک پینک طراح دنس رزیه آهنگساز و ترانه نویس جنیه و لیسا هم همه ی پارتای رپ رو می‌نویسه تازه توی آهنگ نوشتن و رقص طراحی کردن و همه ی اعضا از هم کمک میگیرن

  143. خانم Melika
    وایجی کارآموزهاشو نه سال نگه نمیداره
    مثلا اگه بخوای ۱۸ سالگی بری بعد خیلی استعداد و مهارت داشته باشی کارآموزیت کمتر میشه
    مثلا بلک پینک سنشون کم بود که رفتن چون کسایی که از سن کم میرن کارآموزیشون بیشتر میشه تا مهارتاشون خیلی زیاد بشه
    ولی اگه استعدادت زیاد باشه کارآموزی زیاد نیاز نیست کارآموزیت کم میشه حتی تو وایجی
    خبرهای دروغ رو باور نکن❤️

  144. ببخشید من دختر هستم باید برای ادیشن حتما آهنگی بخونم که خوانندش خانم باشه یانه میتونم اهنگ به خواننده مرد هم بخونم 2-اینکه حتما رقصی که برای اودیشن میدیم باید هر آهنگی که میخوانیم باید رقص همون اهنگ رو انجام بدیم میشه جوابمو بدین

  145. سلام روزتون بخیر
    ببخشید اقای سربیشه ویزا با خودمونه؟اگه ویزا با خودمون باشه بقیه هزینه هارو کمپانی میده؟من اینارو از کامنت ها فهمیدم ولی میخوام مطمئن بشم
    و اینکه ویزا 6.5 میلیون هست؟نفری 6.5 میلیون یا با همراه؟

  146. سلام ✋(این بود دیگه)ببین ملیکا به من از طریق ایمیل اطلاع دادن که قبول شدم و باهام از همون طریق قرارداد بستن و مکان ادیشن حضوری و یه سری اطلاعات برام فرستادن و اینکه من با هزینه خودم رفتم.کمپانی به ما حقوقی نمیده فقط هزینه های خوراک و لباس و تمرین و عمل های جراحی و خوابگاهو میده.ما چون خارجی هستیم و طنمون کمه حساب بانکی نداریم چون دانش اموزیم و این یکم سخته.البته اگه کره یا ژاپن باشی باهات از طریق شماره خونتون تماس میگیرن.اینجا کلاس زبان و کلاسای دنس ووکال و ورزش و حتی اموزش اینکه چه جوری صحبت کنیم یا بادیگران برخورد کنیم تک تک کارارو دوباره دارن به ما اموزش میدن چون مدرسه هم میرم خیلی بهم لطمه خورده و فقط روزی ۴ ساعت میخوابم (البته با این حال خوشحالم و مشکلی باهاش ندارم)امیدوارم زودتر اینجا ببینمت

  147. Lisa چیزی که من از yj میدانم اینه که خیلی بین دختر و پسر فرق میگذارند. یعنی دخترها اجازه ی تتو را ندارند و نمیتوانند آهنگ بسازند.سیگار و مشروب هم حق ندارند بکشند و بخورند. این قانون ها برای بلک پینک هم هست ولی پسر ها این قانون را ندارند مثلا گروه بیگ بنگ دقت کردی باشی جی دراگون هم تتو دارد و هم سیگار میکشد. ولی عوضش آهنگ هایی که این کمپانی میسازد متنش مفهوم دار و خوب هست.

  148. سلام mjjj عزیز اولا برات تبریک میگم که تو کمپانی بیگ هیت قبول شدی😍
    ببخشید من ازتون چند تا سوال دارم😊
    1:کمپانی هزینه مسافرت تون رو به کره دادن؟
    2:اگه کمپانی پول مسافرتتون رو پرداخت کرده چجوری یعنی ؟
    3:بعد مرحله اول که ادیشن میدم باید چند مرحله دیگه رو بگذرونیم که بریم؟ کره؟
    4:وقتی قبول شدید کمپانی با اون تماس گرفتند
    و اونوقت باهاتون انگلیسی صحبت کردین یا کره ای ؟
    یا از طریق سایت فهمیدید که قبول شدید؟
    خواهش میکنم جواب بدید😭😭😭من خیلی خیلی به این اطلاعات ضرورت دارم هر وقت جواب دادید بی زحمت یه 🖐 از این شکلک بزارید تا متوجه بشم سوالات منو جواب دادید چون اینجا خیلی شلوغه🥺🥺
    ممنون به امید موفقیت بیشترت💓

  149. سلام دوستا میشه یکی بهم بگه که چجوری فایل صوتی ام رو آپلود کنم؟
    و سوال دیگه اینکه کسی سایت اصلی کمپانی jyp رو میدونه؟ هر که میدونه لطفا بهم بگه🙏🏻🙏🏻💓

  150. سلام
    ترو خدا جواب منو بدین 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏میخواستم بدونم من الان چجوری اودیشن بدم رقصم خیلی خوبه و صدامم کمی کلفته 13سالمه و پدرمم مشکلی خاصی بااین موضوع نداره الان من می‌خوام برم کره باید چجوری اودیشن بدم

  151. mjjj اگه دبیو کردی اسم گروهت رو بگو تا حمایتت کنیم چون میگن سالانه صدتا گروه دبیو میکنن و فقط ۵ درصد از اونا موفق میشن

  152. سلام میشه لطفا بگید که قوانین شرکت وای جی چیست من یه بلینکم و الان دارم مره ای یاد میگیرم تا حدی بلدم وای جی ایرانیا رو استقدام میکنه یانه لطفا جواب بدید مرسی واسه توضیحات خوب گروهتون

  153. Mjjjj میشود بگویی که تا به حال آیدل های کمپانیتان را از نزدیک دیدی؟ و اینکه میگویی که وقتی فهمیدی توی آزمون قبول شدی چه حسی داشتی؟😍

  154. سلام . اتفاقی با مفهوم آیدل شدن در کره جنوبی آشنا شدم و با تعجب دیدم چقدر نوجوان ایرانی دلشان میخواد در کره جنوبی آیدل شوند !!! واقعیت جذابیت این نوع زندگی چیست . برده تمام عیار یک یا چند تا کمپانی بودن و زندگی نداشتن ، آرزوست . اصلا تمام این مراحل رو طی کردید و شدید آیدل و حقوق میلیون دلاری . چه فایده وقتی نمی تونی ازش لذت ببری . مثل اینکه تعریف موفقیت عوض شده … کل زندگی تو بزاری که زبان کره ای یاد بگیری و برای کره ای ها برقصی و آواز بخونی ، که چی واقعا ؟

  155. سلام من 14 سالمه و دوست دارم ایدل بشم توی کمپانیه بیگ هیت . دارم سعی میکنم کره ای یاد بگیرم . از بچگی دنس رو دوست داشتم و توش خوبم خوندن رو هم دوست دارم و به نظر خودم صدام خوبه رپ کردن رو دوست دارم . اما دقیقا نمیدونم باید چیکار کنم ولی تمام تلاشم رو میکنم . به نظرتون از پسش برمیام ؟؟

  156. اما بعضی هام با قدرت تلاششونو بیشتر میکنن توهم دیگه این حرفو نزن که حالت از خودت به هم میخوره اگه اینجوری فک کنی مجبوری دست از رویات بکشی چون ضعیفی ولی من مطمئنم که قوی تر از این حرفایی راستش امروز یکم حالم بد بود داشتم گریه میکردم یکی از دوستام اومد و گفت اگه قراره انقدر ضعیف باشی نه تنها به رویات نمیرسی بلکه یه زندگی عادی هم نمیتونی داشته باشی الانم من اینو به تو میگم پس ناامید نباش چون ادمای بزرگ سختی زیادی کشیدن ولی قوی موندن

  157. ببخشید به خاطر عمل پلکم نتونستم یه مدت باشم،خب ببینین حتی این خانومای مسلمونی که تو هالیوودن هم کای هیت میگیرن اما اهمیتی نمیدن چون هدفشون کاملا مشخصه توهم اگه هدف داری پس به اینجا فک نکن ولی اگه حتی یه درصدم فک میکنی روحیشو نداری سعی کن مسیرتو تغییر بدی من اینجا میبینم که مربی ها به بعضی همکلاسی هام میگن خوب نیستی و ممکنه اخراج بشین بعضیام با این حرفا روحیشونو میبازن

  158. سلام من آریانا هستم ۱۴ سالمه و میخواد آیدل بشم میخواستم از اون خانمی که کارآموز شده بپرسم که وقتی قبول شدید چه جوری رفتید و این که کمپانی خودش هزینه شما رو داد واین که چه جوری پولو براتون ارسال کرد خیلی ممنونم

  159. مینجی من کامنتا و جوابتو خوندم اگه راست گفته باشی راجب رفتنت واقعا آرزو دارم زود تر توی موزیک ویدیو های خفن بیگ هیت میوزیک ببینمت راستش منم عاشق اینم که توی این کمپانی کار کنم البته میدونم با گروهای دخترانه زیاد علاقه به کار کردن نداره
    اما واقعا خوش به حالت که پسری من واقعا داره حالم از خودم بهم میخوره آخه تو الان راحت میری سراغ هدفت اما من چون دخترم نگرانم که پس فردا که معروف شدم نریزن سرم بگن مسلمونی اما اینه وضعت
    خوب آدم نگران میشه راجب ایندش من واقعا میترسم

  160. من فقط از اینکه مسلمونم و اینکه فردا به خاطرش اذیت نشم یا عقب نیفتم میترسم😭😭😭😭

  161. سلام من فقط یک سوال بیشتر ندارم که لطفا لطفا جوابش رو بهم بدید چون برام خیلی مهمه
    اگه یه دختر ایرانی حالا توی همه ی مراحل موفق شه بره اونجا اولین چیزی که در نظر میگیرن دینمونه درسته؟
    اونا بهمون نمیگن که باید دینتون رو تغییر بدید ،میگن
    نمیگن مسلمونی پس چرا حجاب نداری
    چند روز بعد که معروف شدی یه مشت عرب یا ایرانی نمیریزن سرمون تو کافری چطور دینتو تغیر ندادی اما داری میخونی و می‌رقصی و حجاب نداری ؟
    خوب ما باید برای رسیدن به ارزوهامون چکار کنیم وقتی هزار تا ترس داریم لطفا جواب بدید و قتی این رویا هارو تو فکر جوان هامون میندازید
    من خودم ۱۵ سالمه از همه نظر توانایی موفق شدن رو دارم برای چیزایی که بخوام هم تلاش میکنم و بهش میرسم اما مطمعنم فردا اگه به جایی برسم خیلی راحت میتونن اذیتم کنم چون من نمیخوام دینمو عوض کنم اما می‌خوام بخونم برقصم خودمو نشون بدم آخه گناه من چیه؟😭

  162. سلام من دخترم 14 و قرار برم کره من ایرانی هستم مربی دارم و چند روز آموزش دیدم من چون ایرانی هستم قبول می‌کنه اگر حضوری بینم من تو آزمون اول قبول شودم برم یا نرم قرار فردا را بیوفتم
    خیلی استرس دارم چون واقعان عاییبیییییییییییی
    وقت یک چیزی باید با دست پر برم
    یعنی وقتی کارآموز شودم از من پول می گیرن
    خواهش میکنم جواب بدین ممنون میشم

  163. سلام ببخشید سوالی داشتم سایت کمپانی واقعاًن درسته کسای که کارآموز بودن بگن

  164. سلام ببخشید 13 سالمه من سوالی داشتم یعنی سایت های کمپانی ها واقعی خانوادم میگن الکیه اگه رفتیم کره باید کجا بریم من شنیدم تو ایران هیچکس نرفته
    آیا کمپانی ها مارا قبول می کنن

  165. سلام Mjj شما با چه ویزایی رفتی؟
    و اینکه حتما بورسیه تحصیلی لازمه؟ من دارم انگلیسی یاد میگیرم ولی کره ای بلد نیستم عیبی داره؟ البته کره ای کلمه و حروف الفبا دارم یاد میگیرم .
    و اینکه ببخشید مثلا من بخوام برم کمپانی جی وای پی اگه با آهنگ رقیبشون مثل بلک پینک برقصم مشکلی هست؟!

    ببخشید زیاد سوال پرسیدم ، من کلاس هفتمم ولی کلاس دهمم اودیشن میدم .
    ممنون میشم جواب بدی موفق باشی😊🙏🏻🙏🏻

  166. آنیوننگگگگگگگگ
    میگم من فقط از این میترسم که نکنه ویدیو آدیشنم رو تو آدیشن آنلاین نیگا نکنن
    احتمال 100درصدی وجود داره که نگا کنن؟

  167. همه این شرایطی که گفتید به کنار.چجوری از ایران بریم؟حتی اگه میلیارد ها پول داشته باشیم که اکثره ما ایرانیا نداریم مخصوصا تو این شرایط،ویزامونو چجوری بگیریم یا به عبارتی ویزایه چی بگیریم؟ویزا تحصیل که نمیشه چون قصده ادامه تحصیل رو در اونجا نداریم و حتی اگه بخوایم کار اموز باشیم نمیتونیم ادامه تحصیل بدیم.ویزایه کار هم که باید حداقل یه مدرک لیسانس تا فوق لیسانس رو داشته باشیم تا بشه و خب میدونیم که اونم نمیشه چون سن خیلی برای کمپانیا مهمه

  168. سلام mjjj حتما حمایتت میکنم واقعا خیلی خوبه ایرانی ها هم آیدا بشن خیلیییییییی منتظر ساسنگ فن ها هم باش یاع یاع یاع
    البته امیدوارم دروغ نگفته باشی 😐😉😁

  169. سلام بچه ها ببخشید که دیر شد راستش امتحاناتمون شروع شد و تمریناتمون بیشتر شده بعد ما اجازه نداریم زیاد سر گوشی بریم واسه همین اون دوستی که سوال کرد من از ۱۰ سالگی کلاس زبان کره ای میرفتم اگه تهران زندگی میکنی پیدا کردن کلاس راحت ولی اگه شهرستانی یکم مشکلتره (نمیدونم تو ایران به خاطر کرونا کلاسا حضوریه یا نه اگه کلاسا غیر حضوری باشه شهرستان هم باشی به نفعته)و اینکه من از ۸ سالگی هیپ هاپ میرفتم و دنسم خوبه و مشکلی ندارم اما کلاس اواز نمیرفتم و اهنگی که میخواستم برای ادیشن بخونم خیلی تمرین کردم و اینکه سعی کنیین اهنگایی که برای ایدلای کمپانی که میخواین براش ادیشن بدین و نخونین چون باهاشون مقایسه میشی و سخته یکم من خودم واسه ووکال ادیشن دادم و اهنگ end of a day جونگهیون و خوندم اگه کره ای رو مسلط نیستین حتما انگلیسی بخونینن و فک نکن که الان هیچی نیستی به خودت مطمئن باش چون اینده درخشانی خواهی داشت و این تازه شروعشه فقط باورش کن

  170. Mjjjj جون اینکه هیت بگیری کاملا طبیعیه چون همه ی آیدل ها هیت میگیرند. والا آیدلی را نمیشناسم که هیت نگیرد. ولی فکر کنم چون کره ای ها نژاد پرست باشند کمی زیاد تر هیت بگیری.😬😂 ولی باز نبایدآدم امیدش را از دست بدهد. والا من تنها راهی که میشناسم که میشود از آیدل ها حمایت کرد، من توی یوتیوپ میروم موزیک ویدیو هارا میبینم و لایک میکنم. اگر راه دیگری برای حمایت کردن هست لطفا بگو تا انجام بدهم. راستش من واقعا دودلم که آیدل بشوم یا نه. چون شاید این مشکل برای هیچ کس نباشد ولی برای من مشکلم اینکه که وقتی عادت ماهیانه هستی مجبوری شلوار های کوتاه بپوشی. خیلی وضع بدیه. یکی از مشکلاتم هم اینه که نمیتوانم آن جوری که دوست دارم زندگی کنم. چون کمپانی باید بگوید چه جوری زندگی کنی. سخته یکم😬😬

  171. Mjjjj خیلی ممنونم جوابم را دادی، میشود بگویی که شما وقتی وارد کمپانی شدی کره ای را کامل بلد بودی؟ آخه نوشته بودی کره ای را مسلط باشید.و میشود بگویی که کره ای را دقیقا چه جوری یاد گرفتی؟ و یک چیز دیگر میشود بگویی وقتی میخواستی اودیشن بدهی کلاس رقص و آواز رفتی یا خودت تمرین کردی. بعد برای اودیشن آهنگ انگلیسی خواندی یا کره ای؟ میشود اگر اشکالی ندارد اسم آهنگت را هم بگویی؟ ببخشید سوال زیاد پرسیدم آخه واقعا لازم دارم این هارا بدانم💙💙. با خودمم فکر میکنم من ۱۷ سالمه کجا هستم شما ۱۷ سالته کجا هستی.😥

  172. سلامم من باز اومدم گوشیمو بهم پس دادن فقط باید مراقب باشم ببینین من خیلی دوست دارم جواب سوالاتونو بدم ولی وارده سایت های ایرانی شدن سخته تو خارج کشور بعد گوشیامونم چک میشه مخصوصا که الان مدیرمون عوض شده و بچه ها میگن قراره یکم سختگیری ها بیشتر باشه ولی دوست دارم به سوالاتون جواب بدم پس هر سوالی دارین بپرسین خوشحال میشم فقط به خاطر شرایط سایت های ایران تو خارج شاید یکم دیر شه🥺اون دوست خوبی که سوال پرسید نه خود هایب دختر قبول نمیکنه ولی میتونی تو کمپانی های زیر مجموعش ادیشن بدی.بچه ها راستش من خیلی تلاش میکنم برای دبیو و استادا میگن ممکنه زود دبیو کنم میشه وقتی دبیو کردم میتونم حمایت شمارو داشته باشم؟راستش بعضی همکلاسی هام میگن چون خارجی ام ممکنه خیلی هیت بگیرم😔😔

  173. سلام من خوشگلم و رو هیکلم خیلی کار کردم و اندام‌خوبی دارم تو رقص حرف ندارم و بیشتر رقصارو بلدم صدامم شبیه صدای لیسا و جنی (بلک پینک)هست و در رپ استعداد دارم زبان انگلیسی دارم میخونم و در آینده می‌خوام زبان کره ای هم یاد بگیرم فقط از این میترسم که دیر بشه چون من الان ۱۵سالمه و من تا بخوام مدرک زبان هام و….بگیرم حدود ۲۰سالم میشه میخواستم ببینم مشکلی در سن نیست؟؟؟؟

  174. سلامممممم
    واییییییی خیلی خوشحالم که ایرانی ها هم می‌خوان آیدا بشن اولین فن تون خودم میشم چی مون از استرالیایی که توی گروه آستری کیدز یا تایلندی گروه بلک پینک و… کمتر!؟( البته من خودم هم فن. آستری کیدزم هم بلک پینک)
    فایتینگ

  175. سلام. آرزو دارم آیدل بشم و ۱۶ سالمه ، ولی هیچ امیدی ندارم اصلا وارد جزئیات نشم فکر کنم بهتره…

  176. سلام
    من سه تا پروفایلی که باید برای gyp اپلود کنیم رو میفرستم اما بازم مینویسه که پروفایلی انتخاب نشده ،میشع راهنمایی کنید چیکار کنم؟لطفا تا خوندید جواب بدید

  177. سلام بچه ها اسم من minjea (البته اسمیه که کمپانی روم گذاشته🙂)۱۷ سالمه (پسرم)و حدود یک سالو نیمه کهکاراموز کمپانی بیگ هیت یا همون هایبم بچه ها میخواستم بگم اره سختی ها خیلی زیاده مخصوصا برای ما که خارجی هستیم و تمرینات سخت و سرسام اور داریم ما حتی اجازه ی تماشای تلوزیونم نداریم من خودم گوشیمو ۲ماه ازم گرفتن(البته به خاطر قانون شکنیم🤣😂)و ۳روز دیگم باید بهشون تحویل بدم.من با کلی دنگ و فنگ وارد این سایت ایرانی شدم و بعضی کامنتارو خوندم میخواستم بگم اگه واقعا علاقه دارین و براتون مهمه پس تلاشتون و خیلی بیشتر کنیین کمپانی هایب دنس براش خیلی مهمه و تمرینات سختی داره من خودم نتونستم خیلی خوب fake love رو برقصم و مربی جریمم کردو مجبور شدم تا نصفه شب اونجا بمونم و تمرین کنم سعی کنین قانونو رعایت کنین حرف مربیاتونو کامل گوش بدین و به همه احترام بزارین زبانم کره ای رو فول باشین و انگلیسی رو در حد پایه خوبه البته شرایط کمپانی ها فرق داره و نگران نباشین اونجا کلاسای زبان میزارن و اینکه بازم میگم قانونننننن مهمهههه.اره بیشتر شرایطش سخته مثله رژیم های شدید استراحت خیلی کم بد رفتاری بعضی مربیها ما حتی بدون اجازه ی کمپانی نمیتونیم موهامونو کوتاه کنیم ولی خوبیهایی هم داره مثله پیدا کردن دوستای خیلی خوب که سختیهارو کمرنگ تر میکنه ناامید نشین تمام تلاشتونو بکنین دوست دارم هرچه زودتر شمارو تو کمپانی ببینم😉البته حالا شاید نخواین بییان هایب کلی گفتم😄😄امیدوارم شمام موفق شین

  178. سلام بلینک جون راست میگه اگر واقعا آیدل می‌خواید بشید نباید اصلا به کسایی که میگم نمیشه نمیتونی گوش بدید

  179. سلام ببخشید من چند تا سوال داشتم
    من رقصم خوبه صدا خوبه خوشگلم
    ولی به پدر و مادرم نمی دونن که می خوام خواننده شوم باید از کجا شروع کنم
    سایت کمپانی واقعاًن درست اگر قبول شدیم و رفتیم کره باید کجا برم

  180. سلام و خسته نباشید
    من میخواستم بگم بعضی ها هم اینجا هستن که به شدت انرژی منفی میدن دوستان لطفا اون آدم ها رو ول کنین و فقط سخت تلاش کنیم تا بتونم در آینده آیدل بشیم
    آجی آجی فایتینگ💖💖

  181. سلام من 16 سالم هست قدم 171 وزنمم 53،قیافم زیاد شبیه کره ای ها نیست(دخترم)
    به انگلیسی کامل تسلط دارم،کره ای هم 2 ساله میخونم
    تقریبا 4 ساله ووکال کار کردم و رپ هم کار میکنم،پیانو بلدم
    میخام برای یکی از کمپانی ها اودیشن بدم(شنیدم بیگ هیت از همشون بهتره)
    فقط اساسی ترین مشکل من رقص هست با اینکه ورزشکارم ولی نمیتونم رقص کاور کنم
    میخاستم بپرسم با این سن و وضعیتی که من دارم شانسی برا قبول شدن تو یکی از کمپانی هارو دارم؟
    من چن بار خاستم اقدام کنم ولی همیشه منو ناامید کردن که ایرانیم و اونجا برام غیرممکن هست،میخاستم
    همینو بپرسم واقعا شانسی برای یک ایرانی هست که ایدل بشه؟

  182. سلام من مهسا هستم 12 سالمه
    من میخام آیدل کی پاپ بشم و پدرم راضی نیس
    منم میخام معروف بشم مثل بی تی اس و بلک پینک چیکار کنم که پدرمو راضی کنم؟!
    یعنی میتونم شبیه شوگا که پدر مادرش راضی نبودن عمل کنم؟!
    خعلی دوص دارم که ایدل بشم🙂💜

  183. میشه کمکم کنید من میخواستم ادیشن بدم ولی بعد ایمیل کد ۶ رقمی من قبول نکرد یعنی مشکل چیه?

  184. ببخشید یه سوال اینکه من و دوتا خواهرام میخوایم ادیشن بدیم میتونیم یه ویدیو بفرستیم ؟
    و بعد اینکه من جزو اتباع افغانستانیم قیافم شبیه کره ای هستش از نظر ملیت مشکلی ندارن ؟

  185. سلام وقت بخیر من میخواستم خیلی زود اودیشن بدم میخواستم بدونم. کدوم کمپانی بهتره از بین (jyp,yj ) بعد پدرم هم رضایت داره

  186. سلام دوستان من مهسا ام 16 ساله منم مثل بقیه دوستان آرزوی آیدل شدن دارم من اینجا نمیتونم زیاد حرف بزنم ایدی تلگرامم رو میدم دختر خانوم هایی که بالای 15سال دارن و در حال حاضر دارن روی خودشون کار میکنن که برن تست بدن لطفا ب پیوی بنده در تلگرام پیام بدن لطفا پیام بدید چنتا سوال و نظر دارم که میخوام با شما ب اشتراک بزارم منتظر پیاماتون هستم هرچی سریعتر پی بدید(ایدی تل: Goldfish369 )دوستدار کیپاپ : مهسا.

  187. ممنونم بابت اطلاعاتتون💝
    و اینکه اگر میشه میتونین شرایط کارآموزی کمپانی JYP رو هم بزارید
    و من برای ایرانی ها JYP رو پیشنهاد میکنم خودمم اول میخواستم برم YG ولی مزایا ی کمپانی JYP برای خارجیا از YG بیشتره
    و سن مورد نظر برای ادیشن ۱۳-۱۶ سالگی هست البته ۱۸ ساله روهم قبول میکنن ولی یکم سخت تره

  188. سلام ببخشید
    اگر کارمون خوب عالی باشه می تونیم کارآموز نباشیم

  189. لطفا به چیزای دیگش هم نگاه کنید !!
    حالا ما فرض میکنیم کسی تو آدیشن قبول شد
    بعدش دوره کاراموزی رو گذروند که هرروز بهت چیز میگن و از شب تا صبح تمرین میکنن و حق خوردن چیزایی و انجام دادم کارهایی رو ندارن
    حتی گوشیشون رو چک میکنن
    حتی اگه دبیو کرد ی ایرانیه از کجا معلوم معروف شد ؟
    اصلا دیدین که خود کره ای به هم نژادشون و به آیدل کشور خودشون هیت میدن
    حتی ب آیدل های کشور های نزدیکشون مثلا لیسا هیت میدن
    دیگه ب ما ایرانیا هیت ندن؟
    یکم منطقی باشید
    منم ی مدت تو فکرش بودم
    ولی منطقی تر بهش نگاه کردم

  190. آقای سربیشه میشه بپرسم شما این اطلاعات درباره کمپانی ها وآیدل شدن رو از کجا دارید؟؟؟؟

  191. من رفتم داخل سایت تا آزمون بدم ولی انگار سایتش کمی مشکل داره میشه باید بگید چیکارکنم
    واینکه اطرافیانم گفتن که ممکنه سایت تقلبی باشه و منو ناامید کردن میشه بگید باید چیکارکنم؟

  192. اگه قبول بشیم تو اون کمپانیباید تو هر سنی که هستیم بریم به کره؟؟؟

  193. چطوری باید ویدیومو به اشتراک بزارم وبه دست کمپانی برسه؟؟؟
    لطفا خواهش میکنم جواب بدید چون من قصدم واقعیه

  194. من واقعا استعدادشو دارم م مهم ترین هدفمه ورقصمم خوبه ودارم روی زبان انگلیسی کار میکنم لطفا به من کمک کنین و اینکه چطوری باید آزمون بدیم و قبول بشیم میشه لطفا بگید من میخام ٺزمون بدم و خانواده ام مشکلی ندارن اگه میشه لطفا جواب بدید ممنون

  195. من ۱۷ سالمه و چهره و رقصه خوبی دارم صدای خوبی هم دارم اما باید روش کار کنم اطرافیانم مدام میگن ک استعداد اینکه ایدل شم رو دارم اما خانواده مذهبیه من جلومو میگیرن و نمیذارن حتی ی بار تلاش کنم و شانسم رو امتحان کنم
    حتی اگ قید خانوادم رو هم میزدم ی مشکلی هس اونم اینه ک من دخترم اما تامبویم و استایله پسرونه ای دارم و اگر بخام ایدل شم استایلیستا نمیذارن موهام پسرونه باشه و یا استایله لباسام پسرونه باشه ‌… خلاصه ک با این همه موانع فک نکنم هیچوق بتونم ب ارزوم برسم خیلی گیج شدم از ی طرف مدام ذهنم سمته این میره ک دارم زمان رو از دست میدم و ممکنه نتونم ب ارزوم برسم و از طرفی دارم سعی میکنم فکره ایدل شدن رو از سرم بیرون کنم فقط ب خاطر خانوادم و این خیلی داره اذارم میده چیکار باید بکنم؟!

  196. یه سوال اگه با بورسیه تحصیلی رفته باشیم کره میتونیم باز اودیشن بدیم آخه اینطوری راحت میشه از دست خانواده فرار کرد

  197. من ۱۵ سالمه و عالی میرقصم صدامم خوبه قیافمم خوبه می‌خوام یه ایدل کیپاپ بشم 🥺
    یه سوال داشتم چطوری از ایران توی آزمونها و تست ها شرکت کنم و آزمون بدم🧐
    و اگه مثلاً آنلاین توی آزمونها شرکت کردیم و قبول شدیم اگه بخوایم بریم کره باید خودمون پولشو بدیم یا کمپانی خودش پولشو برامون پرداخت می کنه🤨
    و چطوری ویزا بگیرم 😑🥴
    ممنون می شم اگه جوابمو بدین 🥺

  198. سلام ، چگونه باید سایت کیپاپ رو پیدا کنیم و حتما باید ۱۸۰ درجه باز کنیم چون من یه فیلم دیده بودم که برای آیدل شدن کیپاپ تو کره جنوبی یا تو یکی از شرکت ها آیت کا رو انجام میدم و میتونم از ایران با کمپانی ارتباط بر قرار کنیم؟
    ممنون میشم جواب من رو بدین.

  199. سلام .ببخشید من یه سوال داشتم .
    ایا وقتی به کره جنوبی رفتیم و تو مسابقه ها قبول شدیم هزینه دوره هایی قراره ببینیم کمپانی ها میدن یا خودمون میدیم.؟؟؟
    واینکه درسی که در اون مدت میخونیم رو درس مدارس کره جنوبی رو میخونیم ؟؟

  200. ممنونم از پست بسیار کاربردیتون
    من دارم زبان کره ای رو یاد میگیرم ، انگلیسی هم کلاسشو دارم میرم اما به خاطر شرایط کرونایی تعطیل شده و من فقط تونستم هفت ترم کامل کلاس زبان برم ، زبان کره ایم از زبان انگلیسیم قوی تره ولی بلد نیستم کره ای بنویسم ، از نظر قیافه و اندام هم خوبم و رقص و صدام هم از نظر خودم خوبه مخصوصا رقصم ، خب من ۱۲ سالمه و میخوام تا هجده سالگی صبر کنم تا بتونم به کره برم

  201. یه پیشنهاد برای همه کسانی که میخوان ایدل بشن دارم
    به جای اینکه فقط بگید نمی شه نمیتونم ندارم یکم تلاش و پافشاری کنید و الکی برنگردید بگید ایران فلان

  202. سلام
    1-ببخشید طرز لباس به خودمون مربوطه یا نه?
    2-مثلا اگر خواستیم بریم کره باید تنها بریم یا میتونیم با کسی دیگه حالا مادر یا پدر بریم؟
    3-چطوری باید کمپانی پیدا کنیم ؟
    4-چطوری باید ازمون بدیم و شرایطش چیه؟
    5- حالا اگر بخوایم مثلا الان بریم قیمت ویزا تقریبا چنده؟
    خواهش میکنم جواب بدید لطفا

  203. سلام . منم می خام آیدل شم
    چطوری میتوم آیدل شم
    خوشبختانه هم رقصم خوبه هم انگلیسیم هم خوانندگیم و هم کره ایم ولی چینی و زاپنی رو دیگه شرمنده بلد نیستم
    چون خیلی سختن
    راهنماییم کنین لطفا
    خانواده ی من بسیار مذهبی ان و از این جور کارا بدشون میاد و اجازه نمیدن
    من 13 سالمه
    من 6 ساله زبان میرم
    1 ساله در حال آموزش زبان کره ای در منزلم
    فقط کمکم کنین واااااااااای خدا
    بخدا من حیفم هااااااااا
    رو دستتون می مونم
    ولی اگه جور بشه چشم رو چشمم چینی و زاپنی رو هم یاد می گیرم
    اگه بشه همه زبان ها دنیا رو هم یاد می گیرم
    خواهش
    کمکم کنین دیگه
    دیگه سفارش نکنم هااااا
    اینم بگم
    من هر روز نیم ساعت از دنس های بلک پینک رو تمرین می کنم به گروه بی تی اسم خیلی علاقه دارم
    ولی اصلا طرفدارش نیستم و حتی یکی از آهنگاشون رو هم گوش نکردم
    حالا به هر حال
    ممنون می شم تمام کمال کمکم کنین
    من حتی رو زبان ها فرانسوی و ایتالیایی هم مسلطم و بلدمشون
    و یکی هم استانبول
    چون خودم اهل تبریزم خیلی زبانمون رو دوس دارم پس:
    یاشاسی تبریز
    سیزی الله ها تاپشیریرام
    بای

  204. سلام آقای سربیشه من یه بار همینطوری انجام اودیشنو امتحان کردم ولی تایید نکردم که ارسال شه.

    یه جا نوشته بود تخصص و … بنویسم.
    من تخصصی خاصی ندارم . ولی دارم مدرک زبان آیتلس و میگیرم و میتونم تدریس هم کنم.
    الان این جزو تخصص من میشه؟! یعنی اینو اونجا بنویسم یا نه.
    با این یه دونه قبولم میکنن میشه جواب بدید ممنونم.
    لطفا جواب بدید.🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  205. سلام من علاقه خاصی به خوانندگی بخصوص رقص دارم و چشمام هم بادومی و کره ای هستن اما سایت اصلی اون سازمان رو هرچی گشتم پیدا نکردم لطفا اگر کسی ازش اطلاع داره بهم بده🙏🙏💜

  206. سلام خسته نباشید من ۱۵سالمه رقصم خوبه ولی صدام اصلا خوب نیست خانوادمم کاملا راضین واسه آیدل شدنم میشه بگین که اگه صدام خوب نباشه میتونم تو کار آموزی صدام و خوب کنم قبولم میکنن اگه الان اودیشن بدم صدام خوب نباشه قبولم نمیکنن؟کره ای و انگلیسی هم بلد نیستم فقط در حد احوالپرسی بنظرتون میتونم؟

  207. سلام
    این راسته که وقتی انلاین دو تا مرحله رو بریم قبول کنن و سومین مرحله رو در کره انجام بدیم و اگه به عنوان کاراموز قبول بشیم و همون سال هم باید به دانشگاه بریم،کمپانی بگه لازم نیست به دانشگاه برید یا باید همراه کار اموز بودن به دانشگاه بریم؟

  208. سلام روز تون بخیر از چندتا چند سالگی میشه کاراموزی رو شروع کرد؟

  209. لطفا سوال منو جواب بدید آیا با ویزای تحصیلی میشه کارآموزی کرد یا اجازه نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  210. اگر باویزای تحصیلی وبرای تحصیلات به کره مهاجرت کنم ودر آنجا به یک کمپانی بپیوندم وشروع به کارآموزی کنم آیا این اجازه را دارم که با ویزای تحصیلی در آنجا کارآموزی کنم یا مرا دوباره به ایران بازمیگردانند؟

  211. سلام یک سوال برای اینکه هزینه هاشونو جبران کنیم میتوانیم کار نیم وقت داشته باشم

  212. سلام
    دوست عزیزی که کارآموز هست یه سوال داشتم
    شما مرحله ی اول اودیشن حضوری دادی یا آنلاین
    ؟؟؟؟؟؟؟؟
    یه سوال دیگه
    بهتون سخت نمیگیرن چون ایرانی هستی؟؟
    ببخشید یه سوال دیگه
    شما چه زمانی دبیو میکنی ؟

  213. اگر نخواید آیدل بشید باید دوباره برگردید به کشور چون ویزاتون برای آیدلی هست

  214. یه سوال داشتم خواهشاً جواب بدید لطفاً
    میگم که بعد از اینکه سه یا چهار مرحله رو قبول شدیم بعد بخواهیم بریم کره وقتی ویزا میگیریم اونجا از مون می پرسه که چرا میخایی بری کره بعد من چه بگم؟؟

    و سوال بعدی ام اینکه میتونیم بعد از اینکه رفتیم کره اونجا دل مون نخاد آیدل بشیم میتونیم اونجا زندگی کنیم و درس ها مو ادامه بدیم؟؟

    خواهش میکنم جواب بدید لطفاً لطفاً خیلی برام مهمه🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭😭😭

  215. سلام دوستان ، اگر سوالی درمورد ایدول شدن دارید یا میخواید اطلاعات بیشتری در این باره داشته باشین به پیج زیر در اینستا دایرکت بدین ، 👇🏻
    natso.me👉🏻💕

    واینکه قرار یک گپ گروهی داشته باشیم برای همکاری کردن کسایی که میخوان ایدول شن

    با سپاس😊💕👋🏻

  216. من میترسم اگه حالا آیدل شدم که نمیشم😄 چه جوری از دست ساسنگ ها فرار کنم🤔😅 واقعا اونا خیلی خطرناکن یه جا خونده بودم گروه اکسو داشتن سوار ون میشدن کسی که مراقب اون ها بود فهمید که اون ون، ون خودشون نیست. اون ون رو ساسنگ فن ها گذاشته بودن تا اکسو رو بدزدن. بیشتر ساسنگ ها به پسرها گیر نمیدن نمیدونم چرا

  217. ببخشید لطفا به این سوالم جواب بدید .لطفا .
    کمپانی جی واپی رپ هم کار می کنه ؟؟ یعنی می تونیم رپر گروه بشیم من الان رپ بلد نیستم اونجا بهم یاد میدن یا باید حتما اودیشن رپ بخونیم تا تو کلاس های رپ شرکت کنیم؟؟

    لطفا فقط به این سوالم جواب بدید . 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  218. سلام من دارم زبان کره ایو ژاپنی رو میخونم. میخوام برای کلاس آواز شرکت کنم. و برای رقص هم باید کسی رو پیدا کنم که کیپاپ آموزش بده تا راحتتر کنار بیام با قضیه. 👋

  219. Jiho جان اگه پیامم رو دیدی میشه بگی شنا الان درس و مدرسه رو رها کردی و رفتی؟ چون کفتی ۱۶ سالته. یعنی الان دیگه مثلا نمیخوای برای کنکور اینا بخونی؟

  220. سلام خوب هستین
    میخواستم بپرسم برای مدلینگ شدن چهره ی خوب و اینکه مثل کره ایا باشه و قد بلند و هیکل متناسب و جنسیت پسر و سن هفده کافیه
    و اگر هم در حیطه ی مدلینگ شدن پذیرفتن ، ایا امکان داره با دیدن پیشرفت مون تو بقیه ی حیطه ها کاراموز آیدل شدن هم بشیم

  221. سلام ما اگه بخوایم رپر بشیم اونجا بهمون رپ خوندن هم یاد میدن ؟ من برای آزمون آهنگ آروم می خونم چون رپ بلد نیستم اونجا رپ یاد می دن بهمون یا اگه برای آزمون رپ نخونده باشیم نمیدن؟؟؟؟ لطفا جواب بدید

  222. سلام مرسی بابت اطلاعاتتون فقط ی سوال ما با چ ویزایی میتونیم بریم برا کارآموزی و اونجا ادامه بدیم؟
    لطفا جواب بدین خیلی درگیر شدم ممنون میشم ازتون

  223. سلام اقای سربیشه
    من زبان کره ایو درحد الفبا بلدم و زبان انگلیسی هم۵ساله دارم میرم و تا حدودی بلدم
    زبان کره ایو بعد کار اموزی در اونجا یاد میدن بهم یا حتما باید خودم بلد باشم چون من نزدیک۱۶سالمه و فک نکنم اونقد وقت داشته باشم که خودم بخونم
    ممنون میشم جواب بدید🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  224. سلام من مثلا اگه آهنگ آروم برای آزمون بخونم اونجا فقط بهم آروم یاد میدن بخونم؟ من رپ دوست دارم خیلی خیلی……. ولی بلد نیستم اونجا بهم آموزش میدن تا تو رپ لاین و دنس لاین گروه باشم .؟؟؟ لطفا جواب بدید. باید بورسیه تحصیلی هم بگیرم؟ من می خوام بگیرم ایرادی داره ؟

  225. با عرض سلام
    من میخوام فقط خواننده شوم و علاقه ای به رقص هم ندارم
    پس چجوری باید اودیشن بدم ؟؟یعنی حتما باید دنس هم انجام بدم؟

  226. ببخشید سلام باید وقتی آزمون میدیم ویدیو رقص و صدا را در بدترین هم بزاریم✨🤍

  227. ببخشید جناب پوریا لطفا یکم توضیح میدید در مورد اینکه مثلا کلاس خوانندگی هم میرفتین؟یا چه اهنگی رو انتخاب کردید ،و اینکه دنس هم انجام دادید؟؟ و اینکه ایا دنسش دلبخواهی هست؟!
    ممنون میشم توضیح بدید

  228. سلام خداروشکر ازمون دادم برای کمپانی jypو هم yg قبول شدم کدوم رو انتخاب کنم

  229. با عرض سلامی دوباره
    ایا اودیشن های انلاینی که در سه کمپانی برگزار میشود ،واقعی هست؟؟
    یعنی واقعا کسی را میپذیرند که به کره بروند؟!!

  230. سلام ببخشید میگم من زبان کره ایم و انگلیسیم فوله ۲ ساله کلاس خوانندگی و نت خوانی و رقص میرم صدام خوبه بهدنظر شما شانسی برای قبولی دارم
    بعد چطور میتونم اودیشن بدم ۱۵ سالمه

  231. سلام
    من ۱۳سالمه در مورد صدام هیچی نمیدونم چون خجالتیم هنوز برا هیچکس نخوندم
    در مورد قیافم خودم نمیدونم هنوز چطوری ولی از نظر خودم زیاد خوب نیست 🤦من اگه خواستم تو سن ۱۹سالگی برم به کره جنوبی اونم تنهایی چقدر پول باید داشته باشم و اینکه من می‌خوام تو کمپانی بیگ هست کارآموز شم آیا میتونم بشم کار آموز بیگ هیت؟
    راستی زبان انگلیسی رو در حدیربلدم کره ایم دارم یاد میگیرم اندامم هم که به نسبت خوبه میتونم آیا به آرزوم برسم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جان من یکی بگه دق کردم از قصه و استرس

  232. سلام ببخشید من یه چند تا سوال دارم لطفا جواب بدید .
    اگه قبول بشیم زنگ می زنن یا ایمیل می یاد ؟؟ اولین ایمیل فقط برای تکمیل فرم هست؟
    چرا اصلا کمپانی jyp رپ کار نمی کنن ؟ آخه گروهاش رپ نمی خونن که🤦🏻‍♀️💔

    لطفاااا جواب بدید ممنون

  233. یه سوال؟من همه نظر هارو نخوندم شاید اینو قبلا پرسیدن.ایا برای اینکه شانسمون برای قبول شدن تو ادویشن بیشتر شه بهتره خودمون رقص طراحی کنیم یا از یه جایی کپی کنیم؟؟؟

  234. در اینترنت جست و جو کنید و آموزش ها رو در آپارات و دیگر جاها ببینید.

  235. سلام وقت بخیر من دخترم میخوام زبان رو بخونم ولی نمیدونم چشکلی تمرین رقص و خوانندگی کنم لطفا راهنمایی کنید اگه میدونید بگید چی در گوگل بزنم هم برای تمرین رقص های زیاد و به ترتیب قسمت یک و دو بیاره و تمرین خوانندگی اگرم قسمتی نیست فقط بگید چی بزنم بیاره من خیلی مشتاقم تمرین کنم و بیشتر روز وقتم آزاده میخوام خیلی تمرین کنم شاید کمتر 6 سال کار آموز بشم ممنون میشم بگید

  236. سلام وقت بخیر من میخوام زبان رو بخونم ولی چشکلی روی صدام کار کنم و روی رقص؟؟
    میشه بهم راهنمایی کنید دخترم
    یعنی میتونم از تو گوگل رقص پیدا کنم تمرین کنم
    اگه میدونید میشه بگید چی بزنم که برام بیاره تمرین کنم
    ممنون میشم جواب بدید

  237. من هیچی نمیدونم
    نت خوانی حتما میخواد؟
    ییییی داادد
    یکی جواب من رو بده

  238. میتونید تو یوتیوب و آپارت ویدیوها را ببینید و نت خوانی یاد بگیرید. پیش استاد آوازم که برید خیلی عالیه

  239. سلام میشه توضیح بدید که چطور میتونم توی خونه ووکال تمرین کنم؟
    ایا حتما باید مربی بگیرم؟؟

  240. سلام بنده 14 سال سن دارم و عاشق کیپاپ هستم و میخوام ایدل بشم
    jihooo شما که کاراموز هستی دقیقا بگو تو چیکار کردی و چه زبان هایی بلد بودی که تونستی قبول شی؟ یا حالا یکی این وسط جواب من بخت برگشته رو بده چون توی خانوادهم به اندازه ی کافی ساپورت نمیشم و اگه به ارزوم نرسم خودم رو میکشم
    لطفا راهنمایی کنید من رو
    من واقعا استعدادش رو دارم صدام خوبه و ترانه نویسی هم میکنم ولی خودتون میدونید و بهتون گفتم خانوادم ازم حمایت نمیکنند ولی مذهبی نیستن خانواده ی سنتی دارم و اگه اسم کره رو ببرم میزنن تو گوشم ولی مادر مهربونی دارم که ازم حمایت میکنه و خواهرم دانشجوی چین هست
    خودمم درسم خوبه و درحال یادگیری کره ای هستم
    من 18 سالگی میخوام برم کره و ادیشن بدم و اگه نشد توی هالییوود اقدام میکنم ولی من هیچ اطلاعاتی ندارم
    لطفا هر کس هدف من رو داره یا یکی که اطلاعات کافی داشته باشه یهم کمک کنه
    کمکم کنید خواهش میکنم ازتون جون من رو نجات بدید

  241. دوره کارآموزی بستگی به استعداد شما و آمادگیتون داره که چقدر زود تموم بشه اما معمولا چند سالی باید کارآموز باشید و ربطی به زبان کره ای نداره، چون در هر حالت باید یاد بگیرید.

  242. سلام لطفاااااا به این سوالم جواب بدید .
    آیا اگه کره ای بلد نباشم حتما باید ۵ تا ۶ سال کارآموز باشیم؟؟؟
    می تونیم کمتر هم کارآموز بیشیم حدودا ۳ سال؟؟ ما اونجا هر روز به صورت فشرده کره ای یاد می گیرم ؟؟
    لطفااا جواب بدید

  243. از طریق دانلود بیت و خواندن بر روی آن. تقلید از رپرهای کره‌ای و … در خانه ودیگر راه‌های موجود

  244. سلام یک سوال داشتم تو ی کرونا چزور میتونم رپ تمرین کنم میشه راه حل بدید

  245. سلام من ۱۲ سالمه و هم رقصم خوبه هم صدام دو سه جلسه ای کلاس آواز رفتم و صدام خیلی خوبه رقصمم چون کرونا هست آهنگ های بی تی اس و بلک پینک رو میذارم و رقصشون رو میرم به نظر شما خوبه

  246. سلام، بین فضانوردی و آیدل شدن باید یکی رو انتخاب کنید چون هر دو بسیار سخت هستند و راه دشواری خواهید داشت

  247. سلام ببخشید من دخترم 12 سالمه من خیلی دوست دارم ایدل شم ,3 سال هست کلاس زبان میرم و انگلیسیم خوبه به خاطر درسام زیاد دنس نمی تونم تمرین کنم ولی رو صدام خیلی تمرین میکنم پدر و مادرم اجازه میدن ولی میخام از 18 سالگی شروع کنم من یه سوال داشتم 1-من دوس دارم بزرگ شدنی فضانورد شم ایا میتونم هم ایدل شم هم فضانورد ؟؟ درضمن من قیافم شبیه کره ای هاست همین طور چشمام اهنگای بلک پینک ام میخونم و بعضی هاشو حفظم صدامم فکر میکنم خوبه

  248. سلام ببخشید لطفا به این سوالم جواب بدید

    میشه کمتر از ۵سال هم کارآموزی کرد ؟؟؟ چون خارجی هستیم میگم
    چون مثلا لیسا بلک پینک تایلندی بود و ۵ سال کارآموز بود.
    مثلا میشه ۳ تا ۴ سال کارآموز بود ؟؟؟ چون کره ای بلد نیستم می گم ولی هفته ی ده تا کلمه حفط می کنم .چند مدت حدودا طول میکشه تا بهمون کره ای آموزش بدن؟؟

  249. سلام وقت بخیر ممنونم ازتون خیلی کمکم کردین
    ببخشید چند تا خواهش میکنم کمکم کنین.سوال داشتم من یه دختر ۱۳ ساله هستم و خواستم بپرسم که برای تست دادن بازد سنمون چقد باشه؟ چجوری میتونیم تست بدیم؟ و برا تمرین کردن باید چیکار کنیم چون من واقعا هیچ مربی ای ندارم نه برا رقص و نه برا خوانندگی. و چجوری میتونیم با کمپانی ها ارتباط داشته باشیم؟ و برا هزینه ی دوران کارآموزی حتما باید همون موقع که کارآموز میشیم پول رو پرداخت کنیم؟یعنی نمیشه اگه که خدا یاری کرد و آیدل شدیم اون موقع هزینه رو بدیم؟

  250. سلام بچه ها من چند تا سوال دارم جواب بدید ممنون میشم
    ۱_ این نوع رقصی که کره ای ها مرقصن هیپ هاپ هست؟
    ۲_الان که کروناهه اگه تو خونه تمرین کنیم باز هم خوبه؟
    ۳_ بعد چطور میتونم واسه رپ خوندن تمرین کنم یعنی نمیدونم باید چکار کنم
    اگه بگید ممنون میشم🌹

  251. اره خواننده تک خوان هم هست مثل ایو و سوزی که جدیدا شروع به خوندن کردن و چند نفر دیگه که تک خوان هستند
    منم خواهرم خیلی دوستداره تک خوان بشع و فعالیت تکی داشتع باشع

  252. تا حدی باید بلد باشید اما کامل آموزش خواهید دید اگر قبول بشید

  253. یه سوال دیگه هم دارم میگم که من کره ایم فوله انگلیسیم هم خیلی خوبه صدام واسه رپ خوبه ولی دنسم زیاد خوب نیس شانس قبولیم کمه ؟۱۳ سالم سن دارم

  254. بستگی به نوع صداتون داره، اما معمولا گروه انتخاب میکنن

  255. سلام وقتتون بخر یه سوال دارم میگم که داخل کپمانی وای جی به گروه تبدیل میشیم یا خواننده تکی هم میشه شد

  256. سلاl میگم شما میتونید برای آیدل شدن کمک زیادی بهم بکنید چون احساس می کنم سؤال زیاد دارم

  257. سلام کمپانی jyp رپ هم کار می کنه ؟؟
    آخه گروهایی مثل ایتزی و توایس و …. بیشتر دوخترنه می خونن تا رپ و خفن .
    رو رپ هم کار می کنه؟؟! آخه من فکر می کنم گروه هایی مثل بلک پینک با رپ خوندن و خفن بودن تونستن طرفدار های بیشتری داشته باشن
    لطفا جواب بدید

  258. برای کی پاپ خیر، اما برای خوانندگی در کشورهای اروپایی میشه

  259. سلام برای تست خوانندگی در زمینه ووکال باید کلاس یا دوره ای هم دید ؟؟
    خواهرم علاقه زیادی در این زمینه داره و میخواد بدونه که ایا فقط میشع خواننده شد ؟؟مثل خواننده سولو (ایو)که فقط خوانندگی انجام میده و فعالیت رقصی ای نداره .
    ممنونم

  260. سلام
    ممنون راجب اطلاعاتی که دادین
    ببخشید من دارم تلاش میکنم تا رپر برای کمپانی jyp بشم تمرین های لازم برای صدا و انعطاف بدن رو انجام میدم
    منظورم اینه که کار های لازم حتی رژیم گرفتن رو انجام میدم
    میشه بفرمایید که دیگه باید چیکار کنم تا درصد قبول شدنم بالا بره؟؟
    و اینکه ادیشن مجازی بهتره یا حضوری؟؟

  261. سلااام:)))))
    من اسمم دیاناس و 15 سالمه .خیلی وقته دارم به ابدل شدن فکر میکنم ولی راستش خیلی میترسم تنهایی انجامش بدم .:( همیشه دوست داشتم ی گروه دخترو نه ی ایرانی تشکیل بدم و باهم ایدل بشیم 🙂 . و با خودم گفتم بیام تو کامنتا بگم شاید کسی هم فکر من بود ! که با هم اشنا شیم 🙂

  262. سلام. بله برای گرفتن ویزا باید تمکن مالی داشته باشید. معمولا متغیر هست و میتونید از سایت سفارت کره جنوبی این مبلغ رو پیدا کنید.

  263. سلام وقتتون بخیر
    من سوال داشتم ممنون میشیم جواب بدید
    شما گفتین که ویزا با خودمونه
    ویزای توریستی بیگیرم؟
    من تو یکی از سایت ها خوندم هزینه این ویزا حدو ۲۵۰ دلار یا همون ۶.۵ میلیون تومان هست علاوه بر‌ این ها باید تمکن مالی داشته باشیم صدور ویزا به مبلغ پولی هست که در حساب ماست بستگی داره میشه بهم بگید چقدر باید پول تو حسابمون باشه؟

  264. سلام ببخشید الان مثلا ما تو تابستانکلاس نهممون اودیشن بدیم تو دبیرستان ثبت نام کنیم ؟؟؟ یه وقت واسه درسامون عقب نیوفتیم 😐😔میشه درمورد این سوال توضیح بدید

    و اینکه گفته بودید قراره یه گروه بزنید اون گروه و زدید ؟؟

  265. سلام من یک سوال دارم : کدام کمپانی برای دختران مناسب تر است
    مرسی از اطلاعات تان

  266. دخترای نازم هر کی تونست ایدل شه دستش طلا ایرانم اباد کنه قربونت ماهم ازت حمایت میکینم
    نگران هیت ها هم نباش ما ایراینا هستیم
    کیپاپرا هواتو دارن نگران نباش@__@

  267. سلام آقایسربیشه .مثلا من الان کلاس هفتم هستم و برای کلاس نهم یعنی وقتی کلاس نهم رفتم می خوام برای کمپانی jyp آدیشن بدم . و همینطور از این هفته کلاس های آیتلس زبانم هم شروع میشه .۱_
    من بورسیه ی تحصیلی بگیرم ؟؟ ۲_ اگه بورسیه ی تحصیلی داشته باشم مشکلی نیست ؟۳_ و اینکه من می خوام تو ماه اردیبهشت کلاس نهمم تست بدم حدودا چند ماه طول میکشه تا همه ی تست های آنلاینمون تمام بشه؟ ۴_و مثلا تو ماه اردیبهشت تست بدیم برای ماه های مدرسه رفتنمون مشکل پیش نمیاد و عقب نمی یوفتیم ؟

    لطفا جواب بدید.

  268. اع اونیکی کشور ها هم کمپانی انتخاب گروه خوانندگی دارن؟؟؟؟ چه جالب

  269. سلام. در این مورد اطلاعی ندارم. به احتمال باید با پاسپورت کشور خودتون اقدام کنید.

  270. سلام آقای سربسته خسته نباشید یه سوال داشتم این ششمین بار که پیام میدم ولی کسی جواب نمیده لطفا جواب منو بدید ممنون میشم 🙏🏻😥
    سوالم این بود که من یه اتباع استم و میتونم آیدل بشم یا نه؟
    فرض کنیم تست دادم قبول شدم اونوقت مسله پاسپورت و ویزا ام چطور میشه؟؟یعنی کشور ایران به اتباع پاسپورت و ویزا میده با نه؟؟😥😥😥😥😥😥😥😥

  271. سلام من یه دختر ۱۹ ساله م ببخشید من میخواستم بدونم چطور میشه با یه کمپانی ارتباط داشت من صدام خوبه و اکثرا ووکال های اکسو رو خوندم و رپم هم خوبه چطور میتونم با SM یا یه کمپانی دیگه
    ارتباط داشته باشم؟

  272. سلام ببخشید یه سوال
    چون ما ایرانی هستیم و دختر هستیم اگه بریم کره برا ایدل شدن و اگه اونجا ایدل شدیم دیگه ممنوع ورود به ایران میشیم؟
    من شنیدم که ممکنه خانواده هامون رو هم در فشار بزارن و بگن که این از تربیت بچه شماست
    لطفاً جواب دهید.

  273. میشه از ایران با کمپانی ها ارتباط داشت؟ اگه میشه چطور با اونها ارتباط داشته باشیم اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده

  274. سلام من یه دختر 14ساله ام دوساله که من توی خونه دنس تمرین میکنم و روی صدام کار میکنم ولی مربی ندارم من واقعا دارم تلاشمو میکنم که ایدل بشم .وقتی 5 ساله بودم پدر و مادرم از هم جدا شدند وبعد دوسال پدرم به المان مهاجرت کرد برا همین من بعد چند سال تونستم شینگل و پاسوردمو دربیارم که برم پیش پدرم زندگی کنم .پس از نظر پاسبورد و بیرون رفتن ازکشور مشکلی ندارم .ولی این کرونای لعنتی امد و راه ها بسته شدند الان جدیدا ادارات المان از دوباره باز شد و من تا یکی دوماه دیگه به المان سفر میکنم اونجا تنها امیدمه که بعدش به (کره) برم از نظر اندام و ظاهر خوبم ولی من راه کار های شرکت توی کمپانی هارو بلد نیستم اگه امکانش هست یکی که با کمپانی ها اشنایی داره توضیح بیشتر بده:)

  275. سلام اگه ایران بفهمه برای ایدل شدن اقدام کردیم ممنوع الخروجمون میکنه؟ اگه اره باید چیکار کنیم که نفهمن؟:’

  276. منصورم از حجاب یعنی اینکه وقتی وارد وای جی شدیم کمپانی بعدش می تونیم کنسرت و هر چیزی رو مثلا هودی کلاهشو بزاریم رو سرمون برای گردنمون هم از این شال های اسپرت بزاریم و هر چیزی رو که می‌پوشیم کوتاه نباشه باشه و شلوار هم می تونم تا چند متر ببرم بالا اینجوری خوبه قبول می‌کنن

  277. سلام کسی هستش که تو یکی از کمپانی ها قبول شده باشه؟
    میشه بگه چه کارهایی انجام داده و چی نیاز هست من خیلی برام مهمه چون میخوام قبول شم حتما منون میشم راهنمایی کنین ‌‌‌‌‌‌‌‌ جدی هستم در این موضوع خیلی اخه خیلی ها هستن که ادیشن دادن ولی قبول نشدن راز موفقیتش چیه😉

  278. اون‌ها ویزا نمیگرن، بلکه خودتون باید اقدام کنید برای ویزا. کمپانی تمام مخارج رو به صورت قرض خواهد داد

  279. اونا که دارن برای ما ویزا میگیرن اگر باهاشون صحبت کنیم برای همراهم هم ویزا میگیرن؟؟؟؟برای اینکه وضیعت مالی خوبی نداریم؟؟؟ممنونم که جواب میدید

  280. من می تونم با ویزایی که اونا برام میگیرن پدرم هم ببرم یا نه پدرم هم ویزای جداگونه میخواد؟

  281. سلام من یه سوال داشتم
    اینکه ما چون سنمون زیر سن قانونی هست باید با یکی از اعضای خانواده بریم ؟
    و یه سوال دیگه باید حتما چشم بادامی باشیم که ما رو قبول کنن ؟

  282. سلام. سعی میکنیم جواب بدیم. اما برخی از سوالات جوابش در متن یا مطلب های دیگرمون هست.

  283. من تازه می خوام از مون انلاین برای جی وای پی بدم برام دعا کنید که در ازمون حضوری قبول بشم فقط اقای سربیشه یه سوال دارم اگر پول و ویزا رو اونا میدن تو فرودگاه بهشون چطوری ثابت کنیم که ویزا داریم؟ لطفا کمکم کنید

  284. سلام ببخشید هر بار که من چیزی براتون میفرستم جواب نمی دید هیچ کی جواب منو نمیده لطفا اگه وقت داشتید سر به کامت ها و چیز هایی که من هم ارسال کردم بندازید

  285. سلام ممنون از مطالبتون یه سوال دارم اینکه
    ویزا پای اون ها است؟ و اگر باهاشون صحبت کنیم ویزای همراهم میدن با بلیط؟ این برام مهمه

  286. مرسی از مطالبتون سوال دارم ازتون و واقعا ممنون میشم جوابم رو بدید
    1 اگر من قبول شدم نیاز به ویزا دارم درسته ولی من نمی دونم هزینه ی ویزا چقدر هست و اگر میلیونی باشه که توان دادن هزینشو ندارم لطفا به من درباره ی این موضوع کمک کنید؟
    2 اگر رفتیم اونجا و هزینمون و دادن اونجا رفتیم باید چیکار کنیم و کجا بریم؟
    3 خودتون ساکن کجا هستید؟
    ممنون میشم جوابمو بدید 🙃😭😖

  287. سلام آقای سربیشه ببخشید آهنگی که می خوایم بخونیم باید کمتر از ۵۰ مگابایت باشه ؟
    باید روی اهنگ بی کلام بخونیم ؟؟
    اگه ضبط کنیم عیبی داره ؟ منظورم تو کلاس موسیقیمون .

    اگه ما خودمون بورسیه ی تحصیلی داشته باشیم مشکلی نیست ؟؟ یعنی اگه ما خودمون بورسیه داشته باشیم کمپانی مشکلی نداره ؟

    لطفا جواب بدید ممنونم

  288. سلام
    ببخشید اما ما باید حتماً چشم بادامی داشته باشیم که قبول بشیم من میخام داخل کمپانی هایی که خیلی بزرگ نیستند اودیشن بدم مثل زیر مجموعه های کمپانی بیگ هیت

  289. شما باید برای کارآموزی قبول بشید و قرارداد امضا کنید.
    معمولا محدودیت سنی وجود نداره ولی به صورت نانوشته افراد بالای 25 یال شانسشون کمتره.
    بله میتونید

  290. وقتی وارد کمپانی شدیم می اچ توانیم با حجاب وارد شویم با حجاب کنسرت اجرا کنیم و.. مشکلی ندارن ؟

  291. من به مامان بابام گفتم ۱۵ سالگی میخوام برم کره اونا هم گفتن برو اما من‌ نمیدونم اگه برای کمپانی وای جی امتحان بدم قبول میشم یا نه من رقص تمام اهنگ های بلک پینک رو بلدم‌

  292. سلام از مطب تون خیلی چیز ها فهمیدم ولی دوتا سوال دارم 1 اینکه اگه من با کمپانی صحبت کنم اجازه میدن دوره ی کار اموزیم رو اینجا بگذرونم ؟ و شرایطمون براشون بگم
    2چه کمپانی هایی محدودیت سنی ندارند؟
    ممنون میشم کمک کنید
    ایا 18 سالگی هم می تونم ادیشن بدم؟
    ممنون اگر جوابم رو بدید

  293. سلام، انگلیسی رو در حدی که بفهمید کافیه. خودشون هزینه رو میدن.
    خودتون باید تصمیم بگیرید که قرارداد کارآموزی رو امضا کنید یا نه.

  294. سلام اقای سرپیشه خسته نباشید ببخشید من یه سوال داشتم

    اگه بخوایم تست بدیم حتما باید تافل اینگلیسی رو داشته باشیم یا فقط در حد این که بتونیم گامل حرف بزنیم کافیه چون من تمام شرایط رو دارم ولی فقط اینگلیسی بلد نیستم
    و یه سوال دیگه داشتم
    اگه این تست انلاین رو قبول بشیم و بگن که بیا کره خودشون هزینشو میدن یا باید خودمون هزینشو پرداخت کنیم
    و اگه بریم کره و توی تست قبول بشیم ممکنه که اخراج کنن ؟؟

  295. ببین کمپانی ها به ملیت اهمیتی نمیدن
    و اونجا نباید از دین خودت حرفی بزنی اما ممکنه ایرانی هم قبول کنن اگه پسر باشی
    اما من شنیدم که کمپانی بیگ هیت دختر قبول نمیکنه اگر هم قبول کنه از کمپانی های زیر مجموعه نمیدونم درسته یا نه ؟

  296. ببخشید کمپانی های کره اونایی که خارجی ها را قبول می کنند اگر کسی چشمش ضعیف باشه هم قبول می کنند یا خیر 😔😔😔😔😔😔😔😔

    راستی ببخشید پیام های من ارسال میشن 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

    و یک چیز دیگر کسی پاسخ سوالات قبلی من را نداد❄❄❄❄❄❄❄❄

    راستی میشه یک سری هم به این سایت بزنید و جواب سوال های ما رو بدید 😇😇😇😇😇😇😇😇

    سپاس فراوان 💗💗💗💗❤❤❤❤

  297. سلام ببخشید یه سوال
    اگه من داخل اودیشن آنلاین قبول بشم و بگن باید بیای برا اودیشن حضوری خودشون هزینه سفره رو میدن ؟
    و یه سوال دیگه
    اگه ما بریم کره چون زیر سن قانونی هستیم و به زبان کره ای یا انگلیسی مسلط نیستیم حتماً باید یه همراه با خودمون داشته باشیم و هزینه اش رو کمپانی میده؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید ❤️

  298. سلام. دبیو خواهید شد، اما ممکن است به درآمدزایی نرسید یا چندین سال طول بکشد تا به درآمدزایی برسید. در آن صورت باید قرض دوران کارآموزی خود را به کمپانی پرداخت کنید.

  299. سلام و خسته نباشید
    من چند تا سوال داشتم
    مثلا فرض کنیم که ما ادیشن دادیم رفتیم کره چند سالی هم کاراموز شدیم ممکنه که مارو دیبو نکنن؟!
    واینکه چه سنی برای ادیشن دادن خوبه؟
    اگه بخوایم به کمپانی Big hit یا Yg ادیشن بدیم 19، 20سالرو قبول میکنن؟
    و اینکه ممکنه اصلا معروف نشیم؟!
    لطفا جواب بدید ممنون میشم

  300. سلام و خسته نباشید
    من یه سوالی داشتم
    مثلا ما فرض کنیم که اودیشن دادیم قبول شدیم رفتیم کره چند سالی هم کاراموز شدیم ممکنه که ما رو دیبو نکنن؟

  301. ستایش جان اگه اینطوره قطعا قبول میشی ولی باید سنت زیر17سال باشه چون اگه بیشتر باشه قبول نمی کنن 💋💋💋💋

  302. سلام آقای سربیشه شما سایتی ندارید که درباره کمپانی yg مطلبی نوشته باشید؟اگه دارید میشه آدرسش رو بدید

  303. سلام من یک دختر هستم و دوست دارم برای کمپانی وا جی اودیشن بدم اول اینکه مشکلی برام پیش نمیاد چون دخترم ؟؟ و اینکه من چهره ی زیبایی دارم رپر خوبی هستم رقصم هم خوبه صدای خوبی هم دارم به نظرتون وای جی قبولم میکنه ؟؟؟؟

  304. سلام آقای سربسته ببخشید میشه بگید هزینه ی ویزای کره جنوبی چقدر است یا بگین که لازم هست یانه البته من مامان بابام مخالف هستن که من آیدل شم و نمیدونم اگه بهشون بگم چیکار می کنن می زارن یا نه ولی دوستم گفت ازتون سوال کنم 💓

    ممنون میشم جواب بدید ❣

  305. ببخشید اگر ما در ادیشن آنلاین شرکت کنیم، چون آیدل شدن دختر ها بر خلاف قانون ایرانه مشکلی برای ما پیش نمیاد؟!

    ممنون از سایت خوبتون🌹

  306. یه سوال دیگه
    من چجوری و از طریق چه سایتی میتونم تست بدم؟
    اگه شما میدونید میشه بهم معرفی کنید
    لطفا من واقعا احتیاج دارم ممنون میشم جوابمو بدید

  307. سلام یه سوال
    میگم یعنی برای تست و آزمونودادن حتما لازم نیست بریم کره و حتی از اینجا هم‌میتونیم تست بدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم جوابم رو بدید واقعا احتیاج دارم ب جواب

  308. سلام من یه سوال دارم،وقتی رفتیم کره تو کمپانی بعد چند وقت جزو افرادی از کره محسوب میشیم؟

  309. سلام یک سوال داشتم
    برای آیدول شدن تا چه حدی انگلیسی رو یاد داشته باشیم کافیه؟
    اگه متوسط باشه انگلیسیمون کافیه؟
    یا حتما باید کامل یاد داشته باشیم؟
    ممنون میشم اگه جوابمو بدین💜

  310. سلام ببخشید دختر های عزیز اگه کسی می دونه داره حل بهم بده لطفا مامان بابای من با کره اومدنم مخالفت و نمی زارم خواننده شم ولی می خوام خواننده شم ویا آیدل شم من عاشق کمپانی S.Mبودم ولی اون کمپانی بدرد ما ایرانیان نمی خوره ولی خیلی jypرو دوست دارم الان اگه jihooooبود شاید کمکم می کرد ولی الان نمی تونیم باهاش حرف بزنیم من مامان بابام گیر دادن باید دکتر شی نمی زارم به آرزویم برسم کمکم کنین 🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭

    امید دارم همتون آیدل شدن و آویشن قبول شین و همه چی براتون عالی باشه 😘😘😘😘
    دلم می خواد توی کمپانی ببینمتون

  311. Jihooooooجان میشه برامون توضیح بدی لطفا اونایی مامان و باهاشون اجازه نمی دن باید چیکار کنن ، برامون توضیح بده که چجوری راضی شون کنیم و راستی کدوم کمپانی بهتره برای خارجی ها تو توی کدوم کمپانی هستی رفتارشان خیلی خوبه باهات یا خیلی خیلی سخت گیر هستن میشه توضیح کامل بدی ممنون

  312. سلام

    ببخشید یک سوال

    آیدل شدن در آمد زیادی داره مثل دکتر شدن در ایران یا خیر درآمد بیشتر است

    و یک سال دیگر سن 17یا 18و غیره برای تست دادن خوب است

    آیدل شدن خیلی خوب است یا خوب و یا اصلا خوب نیست

    و تا حالا یک ایرانی در آزمون ها قبول شده که الان رفته باشه کره جنوبی و داره کار آموزی رو می گذرونه

    منون میشم جوابمو بدید

    چند تا پست گذاشتم اما یکی هم جواب ندادید میشه اینو جواب بدید

  313. سلام آقای سربیشه اگه ما تو ادیشن آنلاین قبول شدیم کل مراحل رو باید با چه ویزایی بریم ؟؟

  314. سلام miranda
    عزیزم از عوض من به خواهرت تبرک بگو🤩😍
    میشه ویژگی های ابجی تو بگی مثل این که چه زبانی بلده یا دنس و وکال و فیس اینجور چیزا
    ممنون میشم اگه بگی‌
    راستی خودتم اودیشن دادی؟

  315. درباره توضیحاتتون ممنونم یعنی ایرانی ها هم میتونن آیدل بشن.من که یکی از رویاهامه و دارم بابتش تلاش میکنم

  316. ولی کره ای یاد می گیرم و وقتی همه ی این کارایی که گفتید کردیم چطوری گروه تشکیل بدیم و معروف بشیم؟؟ بعد چجور رقصی رو باید یاد بگیریم

  317. سلام من یه سوال داشتم که اودیشن یعنی چی من اطلاعات زیادی ندارم بعد من ۱۱ سالم و ۱۷ سالگی می خوام برم کره ی جنوبی زیاد کره ای بلد نیستم من نمی خوام بدونن من ایرانی هستم، دوست دارم به عنوان کره ای بشناسنم باید چکار کنم؟اصلا اینطوری میشه💜 لطفا جواب بدید 💙

  318. سلام미차micha
    مطمئنی جی وای پی تا ۲۰ هست؟
    اخه خیلی از جمله بچه های این سایت گفتن تا ۲۵ هست🤔

  319. درسته کمپانی بیگ هست تو گذشته فساد بوده ولی الان خیلیییییی خب شده و
    من شنیدم که کارآموز دختر هم قبول می‌کنم
    درسته؟

  320. خب من صدام و رقصم خوبه سایت کمپانی ها رو دارم
    ولی من رضایت مامان و بابام الویتمه
    برای زبان انگلیسی کلاس میرم
    کره ای رو بلدم
    ژاپنی فقط میفهمم چی میگن بعضی اوقات
    و درضمن کارآموزی کشک نیست سختی داره
    امیدوارم همه به ارزومون بریسیم

  321. ببخشید میشه بگید برای دخترا کمپانی جی وای پی بهتره است یا جی وای ؟
    لطفا جواب بدید ممنون

  322. پدر و مادر من راضی هستن و من ۱۱ سالم هست و انگلیسی رو در حد پایه بلدم کره ای دارم یاد میگیرم و همه چی عالیه من وقتی ۱۸ ساله شدم به کره جنوبی سفر میکنم تنها مشکلی که هست اینه که اعتماد به نفس ندارم

  323. سلام. ببخشید یه سوال داشتم اینکه ممکنه که ما چند سال کارآموزی کنیم و به دیبو نکنیم ؟
    دیبو ما به جز تلاش و پشتکارمان به چه چیز دیگه ای بستگی داره؟
    لطف میکنین که جواب بدین.

  324. راستی من قدم 163هست بعد می خواستم ببینم وزن باید در چه حد باشه یعنی وزن چقدر باشه
    و آینه نمی دونم شبیه کره ای ها هستم یا نه

    سال 1386به دنیا اومدم توی مهر

    و الان 14سالمه نمی دونم باید چی کار کنم

    صدام خوبه

    کره ای بعضی حرفا رو می فهمم اما نمی دونم باید از کجا شروع کنم

  325. سلام ببخشید کمپانی S.Mهم خارجی قبول می کنه؟راستی اگر مشکلی خانواده مشکلی داشته باشه یعنی بگه نمی زارم بری خارج تو باید بری دکتر شی باید چیکار کنیم که بزارن چون بعضی خانواده ها خوبی بچه هایشان را می خواهند و میزارن به آرزو هایشان برسند اما چون بعضی ها فقط می خواهند بچه هایشان دکتر شوند با مشکل مواجه می شویم
    من هم می خواهم به عنوان یک ایرانی برم اما خیلی شرایط سختی برای ایرانیان هست و باید بیشتر و بیشتر تلاش کنند

  326. بچه ها خب خیلیاتون پرسیدین که بعد از ۱۸ سالگی کاراموز قبول میکنن خب بستگی داره چه کمپانی باشه مثلا جی‌وای پی تا ۲۰ سالگی هم مشکلی نداره ولی وای جی تا ۱۷ سالگی وقت هستش چ توصیه میکنم اصلا به اس ام نرید چون رفتارشون خیلی بده با کاراموز ها و آیدل ها
    و یه سوال دیگه تون این بود که اول بورسیه بگیریم یا ادیشن بدیم خب گرفتن بورسیه آسون نیست ولی تلاش کردن هم به ضرر نیست ولی به نفعه که اول ادیشن بدید
    هر سوالی درارید بپرسید من وقتم ازاده و حتما جوابتونو میدم 💕

  327. لطفا اطلاعات اشتباه ندید من سه ساله دارم تحقیق می کنم و همه چیو میدونم خاستید سوال بپرسید:)

  328. سلام آقای سربیشه همینطور که شما گفتید پس من اگه خودم بورسیه ی تحصیلی بگیرم کمپانی مشکلی نداره ؟
    من الان ۱۲ سالمه و کلاس هفتم هستم . می خوام برای دبیرستانم بورسیه ی تحصیلی بگیرم و بعد برای کمپانی تست بدم .
    وقتی کلاس نهم رفتم ۱۵ سالمه ۱۵ سالگی برای آدیشن دادن خوبه ؟

  329. سلام بچه هااااااااااااااا
    ابجی من اودیشن انلاین کمپانی yg قبول شد
    بچه ها توی این هفته ویدیوهاتونو بفرستید کمپانی کیوب و وای جی و جی وای پی چون این هفته چک میکنن

  330. سلام من یک دختر ۱۴ ساله هستم‌ قدم ۱۶۴ و وزنم۵۷ قیافم خوبه ولی شبیه کره ای ها نیست.زبان انگلیسی رو بلدم .رقصیم خوبه میخواستم ببینم رنگ پوستم زیاد روشن نیست میخواستم ببینم با این حساب منو قبول میکنن

  331. سلام من ۱۱ سالمه و خیلی خیلی دوس دارم آیدل بشم 💞
    ممنون بابت اطلاعاتی که دادین . امید وارم هر کی اودیشن میده قبول بشه 🙃

  332. ببخشید یه سوال
    ممکنه که ما اونجا کارآموزی کنیم و بعد دیبو ممنوع ورود به ایران بشین؟و ممکنه که خانواده هامون رو اذیت کنن؟
    لطفاً جواب دهید.
    ممنون میشم

  333. Rose جان این عالیه که کره ای رو بلدی،و اینکه عزیزم رو یه زبان تمرکز کن مثلا اگه کره ایت خوبه فقط رو کره ای تمرکز کن چون تو خود کمپانی یک زبان رو بهت یاد میدن اما باید هردوشونو بلد باشی،پس زیاد رو زبان انگلیسی تمرکز نکن رو همون کره ای تمرکز کن(چون تو خود کمپانی انگلیسی و ژاپنی رو یادت میدن)
    و اینکه بله همه باید انگلیسی و کره ای رو بلد باشن😊😚

  334. ی نفر ک می‌دونه درباره وقتی ک میخوای اودیشن حضوری بدی و نحوه رفتن به اونور و‌هر چیزی ک‌مربوط ب جی وای دیه بگه پلیییییییییییز 😭💔
    خواهشاً بگین
    ی موضوع دیگه … درس برای کمپانی مهمه؟؟؟؟؟؟!
    اگر ترک کنم چی؟؟؟؟؟؟
    مشکلی نیس؟

  335. سلام خیلی ممنون از مطالبتون ببخشید یک سوال
    من انگلیسیم متوسطه
    و خب فول فول نیست
    ولی کره ایم خوبه
    میخواستم ببینم خیلی سختگیری برای زبان انگلیسی هست.؟
    چون من زبان انگلیسیم متوسطه و در حدی نیست که بشه مکالمه کرد
    ولی کره ایم عالیه
    و اینکه مگه ایدولایی نیستن که اصن انگلیسی یاد ندارن؟

  336. Blink من که نگفتم تو 15 سالگی حنجره شو عمل کرده،گفتم حنجرشو عمل کرده من سنی نگفتم،شاید 20 سالگی حنجرشو عمل کرده وا😑بعدم من اینو از خودم نمیگم که رزی تو یکی از مصاحبه هاش گفت😑

  337. دوستان نه jihooo نه هیچ کس دیگه نمیتونه بهتون بگه چند درصد امکان داره که ایدل بشید چون نه دیدنتون نه اونطور حرفه ای نیست ، پس مثلا jihooo بخواد بگه تو شانس زیاده ولی اودیشن بدی قبول نشی ، اینطور آدم بهتون امید واهی میده ، در ضمن jihooo گفت که دیگه نمیتونه اینجا فعالیت کنه بخاطر اینکه سابقه اش به خطر میوفته . ولی دوستان از دستتون شاکیم شما دارین الکی وقت تلف میکنید اگه بخواهید واقعا ایدل شید سر یک سال ایدل میشید و دبیو میکنید شما نه درباره رقصتون سوال کردید نه درباره صداتون نه درباره اندام و غیره بعد اومدین روی اینکه مامانم اجازه نمیده تمرکز کردید یا مثلا آیا من خودم بورسیه بگیرم کمپانی قبول می‌کنه ؟؟؟ اینارو ول کنید برید سر تمرین ، مادرتون اجازه نمیده ، خوب تو فعلا اودیشن و بده اصلا شاید قبول نشدید ، به نظر من اول اودیشن بدید بعد برید سراغ این جور ضعف ها ، شما الا فقط دارید بهانه میارید چون کسی می‌تونه ایدل بشه که هفته حداقل ۴۵ ساعت در هفته تمرین کنه

  338. ملی عزیز، سایت کمپانی رو میتونید در گوگل سرچ کنید به همین راحتی

  339. خواهشاااااااا هر کس می‌تونه بهم کمک کنه …. به کمکتون نیاز دارم ….. من مطمئنم ترینی میشم فقط می‌خوام نحوه کار رو بلد باشم ک ب مشکل نخورم ….
    سارااااانگههه🍃🐾

  340. ترینی Jihoo میشه دقیقا بگی از وقتی رفتی کره و به جی وای پی اودیشن حضوری دادی بگی چطوری رضایت پدر مادرت رو متوجه شدن؟؟؟؟؟ راهی هست غیر حضوری از رضایتشون متوجه بشن؟
    اصلا رضایتشون مهمه؟؟؟
    اگر مستعد باشی و راضی نباشن چی؟؟
    میشه از ی نفر که این اطلاعات رو میدونه و پیشته دقیق بپرسی ؟
    دقیقا بگو وقتی از پرواز پیاده شدی تا اودیشن بدی و کار آموز شی و نحوه قرارداد و هر چی ک میشه رو بگی ؟؟؟
    می‌خوام بدونم چی به چیه که وقتی اومدم اونور بدونم چیکار‌کنم . به علاوه کره جنوبی بعد پنج یا سه سال تابعیتشو بهت میده در صورتی ک توش باشی و کار داشته باشی . عزیزم الان چیکار میکنی؟؟؟ تبعه کره که محسوب نمیشی ۲ ساله رفتی .. پس ویزاتو باید تمدید کنی درسته؟؟
    ایران چیزی نمیفهمه؟
    ی موضووووع خیلی خیلیییییییییلی مهم دیگه …. من می‌خوام ترک تحصیل کنم … کمپانی مشکلی با این ندارهههههههه؟؟؟؟؟ ازت راجع به درس نپرسیدن؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوشحال میشم حدود ۱۹ ماه دیگه ببینمت 😊
    خواهشاً کمکم کن من مطمئنم ترینی جی وای پی میشم … لطفا کمکم کن پس 😍🍃

  341. من نمیدونم این چرت و پرت عمل حنجره رو از کجا شنیدین ولی اولین اهنگ رزی ،همکاری با جی دراگون بود ک اون موقع ۱۵ سالش بود
    شما وقتی ۱۵ سالته و نپخته ای چجوری میگی عمل حنجره؟!صدا به مرور زمان تغییر میکنه …صدای رزی الانه ک پخته تر شده

  342. سلام من یه سوال داشتم،اینکه اگه ما یه عالمه سال کارآموز بودیم بعد بهمون گفتن شرایط دبیو رو نداریم اون موقع داستان چیه😶همه کارامون به هدر میره که☹من ازین خیلی میترسم لطفا هرکی میدونه جواب بده😭

  343. سلام jihoooo جان

    من سارینا هستم 13 سال دارم از یک سال پیش دارم فکر میکنم که ایدول شم یا نه و بالاخره تصمیم گرفتم من میخوام یک ایدول شم و از 4 ماه پیش تمرین را شروع کردم من خصوصیات خود را مینویسم و اگر میشه شما به من بگویید از صد درصد چند درصد امکان داره قبول بشم

    من زبان انگلیسی را پایه بلدم و برخی از کلمات را به خو بی میفهمم اما کامل مسلط نیستم و باید زیاد تلاش کنم و صد درصد به زبان انگلیسی مسلط میشوم
    زبان کره ای را در حدی که خود را معرفی کنم بلدم ولی دارم تمرین میکنم و چون یاد گیری و حفظ کردنم خوبه صد درصد به خوبی یاد میگیرم

    من میخواهم در جی وای پی آزمون بدم
    پس از خصوصیاتی که جی وای پی تمرکز داره میگم
    اول
    من رقص خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی دارم و میتونم با هر آهنگی رقص طراحی کنم و دررقص استعداد بالایی دارم
    دوم
    من چهره ای کیوت و زیبایی دارم
    و درست مثل دو رگه کره ای هم البته نه خیلی ولی چهره خیلی خیلی خیلی خوبی دارم
    سوم
    صدای خوبی دارم وکال و رپ رو خیلی خوب و دقیق میخونم ( اما کلاس نرفتم)

    چون میدونم جی وای پی به اخلاق اهمیت میده باید بگم من اخلاق خیلی خوبی دارم هیچ وقت بی دلیل
    با کسی دعوا نکردم ( بی دلیل)

    من در حال یاد گیری ساز ویولن هستم
    و مادر پدرم راضی هستند که ایدول شوم
    میخواستم بدونم من باید در چه سنی منظورم 14 یا 15 سالگی آزمون بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
    و از یک تا صد درصد چند درصد امکان داره چند درصد امکان قبول شدن من هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    و اینکه پدر و مادرم میتونن با من به کره بیان اگه نه یک راهی به من بدید چون نمیتونم بدون پدر مادرم برم؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفاjihoooo جواب بده ممنون

  344. ببخشید آقای سربیشه این سایتی که توش آدیشن می دیم معتبره ؟؟ وقتی به مامانم گفتم می خوام تو ۱۵ سالگیم آدیشن بدم موافق بود اما الان میگه معتبر نیستو خطر ناک . درسته ؟

  345. و ی چیز دیگه برید اول سایت روی قسمت سوالات متداول کلیک کنید تمام سوالاتتون رو اونجا بگیرید

  346. ببینید بچه ها اصلا کمپانی با این کاری نداره که شما خودتون بورسیه بگیرید یا نه ، برای بورسیه گرفتن حتما حتما باید به یک وکیل متخصص مراجعه کنید و خیلی هزینه بر هستش ، و حتی وقتی به خارج از کشور رفتید مادر پدرتون باید هزینه زیادی خرج کنند چون شما باید از لحاظ خونه و خورد و خوراک تامین بشید و خیلی از خانواده ها یا بخاطر هزینه بچه هاشون رو نمیفرستند یا بخاطر امنیت ، ولی اگه تو کمپانی قبول شدید و موضوع درس و مدرسه رو براشون توضیح دادید ( تنها موقعی که کارآموز شدید میتونید درخواست کنید ) اونها خودشون با وکیل ها مجرب صحبت میکنند تا شما تو دبیرستان بین المللی ثبت نام کنید و بتونید به عنوان یک خارجی اونجا تحصیل کنید

  347. سلام ببخشید الان منظور شما اینه که وقتی ما کار آموزی قبول شدیم باید مادر یا پدر با ما بیان کره و اون فرم رو امضا کنن😶

  348. مشکل همه رضایت پدر و مادر 🤣
    خدایی مامان و بابای من کاری باهام ندارن آزادی مطلق ولی درباره ی ایدل شدن کمکم نمیکنن اینجاش بده 😝

  349. برای بالای 18 سال احتیاجی نیست، برای زیر 18 سال پدر هستش، مگر در شرایطی که پدر فوت شده باشن یا قیمتون مادر و دیگر اعضا باشن.

  350. سلام لطفا به این سوالم جوا ب بدید . من می دونم بورسیه گرفتن کار راحتی نیست ولی من الان کلاس هفتم هستم و برای دبیرستانم می خوام بورسیه ی بگیرم که اگه چند درصد تو کمپانی قبول نشدم اونجا درس بخ نم یعنی تو کره . من سوالل اصلییییم اینه که اگه خودم بورسیه ی تحصیلیم و بگیرم . کمپانی قبولم می کنه یا نه . همین 🙏🙏🙏ممنون میشم جواب بدید یعنی شما ( M)

  351. سلام آقای سربیشه
    یک فرمی هست که باید وقتی کارآموز شدیم پر کنیم
    یک قسمتش نوشته که قیم قانونی باید اونو امضا بکنه ایا قیم قانونی برای افراد بالا ۱۸ لازمه؟
    و همچنین برای افرادی که کمتر از ۱۸ هستند قیم قانونی میشه به جای پدر ، خواهر یا برادر بالای ۱۸ باشه؟

  352. ببخشیدmirandaشما ک میگی تو فضای مجازی یک گروه داشته منظورتان در کجا در اینستا
    اگر در اونجا باشه من اینستا ندارم اگر میشه در واتساپ یا در تلگرام باشه ممنون

  353. بچه ها یه سوال دارم من یه جا خوندم که میگن ایدل ها خیلی خیلی خیلی سختی میکش بعد از دییو هم جونشون در خطره و هم بخاطر هیت هایی که میخورن ممکن که خودکشی کنن …. 😨😨من خیلی میترسم وایییی ……میگن کمپانی ها هرچی بگن باید انجام بدن نباید ایدل ها اعتراض کنن … من میترسم توی دوره کاراموزی اتفاقات خیلی بدی بیفته اونم وقتی از مامان و بابات دوری

  354. سلام من میخوام آیدل بشم و الان ۱۱ سالمه 🙂
    ازتون سوالاتی داشتم .
    ۱ ما بعد از اینکه آدیشن رو دادیم حتما باید به کره بریم یا چند ساله دیگه که بزرگ شدیم میتونیم بریم ؟
    ۲چه کمپانی هایی برای آیدل شدن خوبه و چه کمپانی هایی خارجی ها رو قبول میکنن؟
    ۳هزینه آیدل شدن چقد میشه؟
    ۴ من چطور میتونم مادر و پدرم رو راضی کنم تا بذارن من آیدل بشم؟
    این سوال رو حتما کار آموزjhoooمیدونن

  355. بچه ها برای کمپانی بیگ هیت دختران رو قبول نمیکنن ….😑
    توی قسمت تست انلاین برای مردا بود فقط اصلا برای دختر نداشتن تست … فقط آقایون میتونن اودیشن بدن برای این کمپانی …. خیلی ناراحت کننده است …..

  356. ببخشید ( M )من الان کلاس هفتم هستم از کلاس ۶ تمرینهام و شروع کردم و الان به کلاس میرم .
    من یه سوال داشتم .
    1_ من می خوام برای دبیرستانم بورسیه ی تحصیلی بگیرم و درس هم زیاد می خونم و نمره ی خوی می گیرم . من می خوام بورسیه برای دبیرستان بگیرم بعد برای کمپانjyp تست بدم و بعد اینکه قبول شدم برای تست حضوری به کره برم . خیلیییی تلاش می کنم و هر روز و هر روز تلاش می کنم .
    ( من اگه خودم بورسیه برای دبیرستانم بگیرم کمپانی قبول می کنه یا نه ؟ چون اگه ۲ درصدی قبول نشدم درس می خونم تو کره و اگه قبول نشدم بر نمی گردم و درس می خونم✳✳✳)
    لطفا جواب بدید ممنونم 🙏🙏

  357. سلام ببخشید من چند تا سوال داشتم
    ۱ اینکه اگه ما قبول نشیم شانس دوباره برای ایدل شدن داریم یا نه؟
    ۲ از سن چند سالگی باید شروع کنیم من ۱۱ سالمه و دارم میرم تو ۱۲ سال اینم اگه بهم بگین ممنون میشم؟
    ۳ من نمدونم صدام خوبه یانه از کجا باید بفهمم که صدام بده یا خوبه؟
    ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدین چون من الان استرس گرفتم و اینکه من از نظر خودم خوشگلم نظر دوستامو نمیدونم رو رقصم دارم تمرین میکنم و رو صدام هم همینطور زبون اینگلیسی و کره ای رو هم دام یاد میگیرم و اینکه من به ایدل شدن خیلی علاقه دارم و از وقتی که با بلک پینک اشنا شدم علاقم به ایدل شدن و کیپاپ خیلی بیشتر شده .
    ممنون میشم بخونید مطلبمو و اگر تونستید جواب بدین چون استرس دارم .
    ممنون با تشکر.

  358. بچه ها من از یه چیز خیلی میترسم…. این که وقتی مثلا به عنوان کاراموز قبول شدیم برای ۵ سال کاراموز بودیم بعد بهمون خبر بدن نمیتونیم دبیو کنیم یعنی به کل زندگیمون نابود میشه ……میگن توی خارج شیرینی پخش نمیکنن
    میگن اونجا خیلی داغون اوضاع مثل ایران نیست ….. مخصوصا دخترا که مامان باباهاشون نمیزارن برن ….. باید خودشون باشن که خیلی مشغله دارن من بعضی اوقات با خودم فکر میکنم غیرممکن که به این چیزی که میخوام برسم وناامیدی میشم و بعد دوباره امیدوار همینجوری چرخشی هست مال من😄😄😄
    میگن خیلی سخته اونجا …. من از این خیلی میترسم …. و یه سوال چطوری پدر ومادرای بلک پینک گذاشتن بیان کره اونم تنهایی ….؟؟؟ مان و بابای من که نمیزارن خودم تنها تا مغازه برم 😄 من بدجور موسیقی دوست دارم
    و یه سوال دیگه امکانش هست دبیو نکنیم یا توی کمپانی وای جی اتفاقی برامون بیفته

  359. سلام ببخشید میشه بگید که کمپانی بیگ هیت تمام هزینه های ما تو دوره کارآموزی بر عهده اوناست یا باید خودمون پرداخت کنیم چون من رفتم تحقیق کردم بیگ هیت نسبت به کمپانی های دیگه بهتره

  360. هانیه جان اگه تمام کامنت های مارو در این سایت بخونی 100% تمام سوالاتت رفع میشه😊

  361. ببخشید اگه دوباره سوال می کنم ولی اگه شخصا تو کره باشی بعد بخوای بری تست بدی باید چه کاری انجام بدی؟

  362. و یادم نبود نبود بگم من بنظرم خودم صورت زیبایی دارم طوری که من چشای بزرگی و کشیده و زیبایی دارم و چشای من آبی هستش

  363. سلام من هانی هستم من ۱۲ سال دارم و علاقه خیلی زیادی به کشور کره و گروه های کی پاپ دارم و قصد دارم خوانندع کی پاپ بشم و مطمعنم می تونم از پس تمرینات و رژیم بر بیام من صدام باسه رپ خیلی خوبه و رقصمم خوبه تصمیم دارم در سن ۱۵ تست بدم من زبان انگلیسی و کره ای خیلی مسلط نیستم ولی از الان دارم میرم کلاس زبان انگلیسی و یه سوال ازتون دارم میشه از اول برام توضیح بدین چی کار باید بکنم برای تست دادن…. بقیه کارا و می خوام یه توضیح کامل بهم بدین اگه بدین ممنون میشم و دوتا سوال خیلی مهم برام پیش اومده ۱_اگه بفمن برای خوانندگی دارم میرم کره ممنوع الخروجم می کنن؟ واقعیت داره. ۲_اگه برم مثلا قبول نشم هزینه برگشتتم می دن یا باید خودم پرداختشون کنم؟؟ لطفا بهم جواب بدین؟💫😔آخه سر در گمم

  364. اگه اینجوری که شما گفتی اگه بریم بدبخت شدم من چون صدام خوب نیست ولی خیلی خوب می‌رقصم 😁

  365. آقای سربیشه سلام
    لطفا لطفا لطفا یک گروه در فضلی مجازی درست کنید🙏🏻🌼
    تا بتونیم راحت اونجا حرف بزنیم
    اینجوری واقعا سخته
    و خوبه که با افراد دیگ آشنا بشیم و از تجربیات همدیگه استفاده کنیم

  366. بله تست حضوری رو اول کار حتما باید بدی
    تقریبا این تست حضوری میشه گفت اسم دیگش راستی ازمایی هست میخوان ببینن که چیزی رو دروغ نگفتی یا درمورد صدا یا چهرت و … ادیت نکردی

  367. سلام melina
    نه عزیزم حقیقت نداره
    رفتن به تایلند و … فقط مختص کمپانی کیوت هست که هر سال یک جا تست میگیره کلا کیوب اینترنشنال ترین کمپانی هست و به جذب کار آموز خارجی بیشتر اهمیت میده تا کره ای حتی جواب قبولی تستش برای خارجی ها با کره ای فرق میکنه که بیشتر ایدل هاش خارجی هستن .کیوب ششمین کمپانی برتر کره هست

  368. و یک سوال دیگه،اینکه وقتی به کمپانی رفتیم باید همون اول کار تست رقص و خوانندگی و اینا بدیم و بعد کارآموز بشیم؟اخه من یه ویدیو دیدم که رزی پارک برای اولین بار که به کمپانی وای جی رفت همون اول ازش به جز تست انلاین تست حضوری رقص و صدا و… داد،توروخدا هرکس میدونه بگه🙏🏻

  369. من یه جا شنیده بودم که ما اگه بخوایم به کره برویم باید به یک کشور مثل(ایتالیا،تایلند،چین،ژاپن)برویم و از اون جا تست بدیم و به کره برویم و نمیتوانیم در ایران تست بدهیم،میخواستم بدونم این حقیقت داره😥 اگه میدونین بگین لطفا

  370. به جز پاسپورت همه چیز با کمپانی است،(خونه،ماشین،غذا،لباس،ویزا،بلیط هواپیما،هزینه کلاس های آموزشی مثل رقص و زبان و…)همه با کمپانی است💓

  371. Mahsamh جان متاسفم ولی همچین کسیو نمیشناسم😓حتی من تنها کسی هستم بین دوستا و خانوادم که عاشق کره است و به همین دلیل هم هست که کسیو نمیشناسم😔❤

  372. سلام ممنونم ازت Melinaجان
    میخواستم بدونم که کمپانی هزینه میده یا اونجا خودت باید برای خودت محل زندگی تو پیدا کنی یا کمپانی خودش همه رو حل می‌کنه

  373. سلام ممنونمMelinaجان بخاطر کمک هات حتما این کارو میکنم
    یک سوال دیگه داشتم هزینه هم پرداخت میکنیم برای رفتن به کره یا کارآموزی
    ازچند سالگی میتونم بهتر کار کنم 😁

  374. ممنون ملینای عزیز
    خوش حالم کردی 😘
    ملینا جون کسی رو میشناسی که قبول کرده هزینه رفت کمپانی‌ رو و‌ مشکلی براش پیش نیومده منظورم همون موضوع این که ایران بفهمه که برای خوانندگی میری و ممنوع الخروج میکنه😶

  375. سلام miranda
    مرسیییی‌عزیزم بابت این همه توضیحات 😘😘
    واقعا جدی نمیتونیم قبول کنیم هزینه رفت رو چون دختریم😑
    ؟؟؟
    آخه ایران از کجا میفهمه؟

  376. سلام bita جان
    اصلا ربطی به سن نداره تو اگه واقعا مهارت داشته باشی میتونی از همه مهم تر تحمل کردن سختی هایی که دوران کارآموزی مثلا خیلیا از کشور‌ خودمون رفتن حتی قبول شدن ولی برگشتن نمونش هدی نیکو که برای ایدل شدن رفت اونوقت ۱۹ سالش بود که قبول کردن ولی نتونست تمرین هارو تحمل کنه تغییر فاز داد رفت مدل و بازیگری . فقط این نیست خیلیا هستن الانم بیگ هیت سن بالا تر برمیداره چون میخاد کارآموز ها زود دبیو کنن و به سن قانونی رسیده باشن

  377. و همچنین رو زبان کره ای تمرکز نکن فقط رو صدات و رقصت و زبان انگلیسی کار کن چون تو خود کمپانی بهت یاد میدن،لیسا مانوبان هم وقتی به کمپانی رفت فقط بلد بود سلام رو به کره ای بگه😂

  378. Atafe عزیز به نظر من کمپانی jyp از همه بهتره اما به دخترای زیر ۱۸ سال رقص بد میده،به جز این کمپانی yg هم خوبه و من میحوام برم تو این کمپانی☺

  379. Atafe جان شما باید بری تو سایت کمپانی ای که میخوای و تست آنلاین بدی و اگه قبول شدی میفرستنت کره البته پاسپورت با خودته ویزا و بلیط فقط با اوناست☺و درباره صدات هم شما میتونی هر روز یه آهنگ خارجی رو بخونی و با این که میتونی به مرور زمان صدات رو خوب کنی،و یک پیشنهاد دیگه اینه که هنجرت رو عمل کنی چون رزی پارک هم هنجرش رو عمل کرده(اگه به اهنگ اولش دقت کنی صداش با الان فرق داره چون بعد از اهنگ اولش هنجرش رو عمل کرده

  380. هانا جان ما تاحالا سما رو ندیدیم چجوری در مورد قیافتون نظر بریم😂ببین من خانوادم اون اوایل ناراضی بودن اما الان کم کم دارن راضی میشن،مامانم فکر میکرد من نظرم عوض میشه اما وقتی دید نه دیگه هیچ وقت عوض نمیشه راضی شد دو سال دیگه باهم بریم کره(وقتی رفتیم تو کره واسه پدر و داداشم هم ویزا و بلیط و پاسپورت میگیرم و اوناهم میان،و اینکه پدرم هم دیشب کمی راضی شد چون اون فکر میکرد منو تو کره ول میکنن به حال خودم اما وقتی دیشب بهش تمام شرایط گفتم کمی راضی شد،حالا من اخلاق پدر و مادر شما رو نمیدونم فقط امیدوارم راضی بشن☺❤

  381. ی چن تا سوال داشتم ممنون میشم اگه کسی می دونه جواب بده اول اینکه بهترین سن برای آیدل شدن چنده؟ و اینکه ی دختر ۱۹ ساله که از نظر چهره و اندام و صدا و زبان کره ای و اینگلیسی و ژاپنی و چینی بی نظیره شانس آیدل شدنش بالاست دگ؟ ینی ربطی ب سن نداره؟

  382. من همه مطالب رو خوندم واقعا چه نظرات خوب و مفیدی داشتین
    یه سوال دارم تو نظرات jihooooo گفته که وقتی رسیده سئول کمپانی بهش یه تایم و روز داده که بیاد،الان یعنی مثلا یه نفر رسیده اونجا باید بره کجا تا اون تایمی که بهش گفتن برسه باید بره خوده کمپانی؟؟
    و یه سوال دیگه من فهمیدم که تمام کارارو خوده کمپانی میکنه بجز پاسپورت الان پاسپورت باید برای تحصیل باشه ؟؟
    ممنون میشم ج بدین یا اگه اشتباه میکنم بگین🙂😘

  383. سلام من می‌خوام یه ایدل کی پاپ بشم
    میخواستم بدونم تو ایران هم میشه تست داد
    یا کدوم کمپانی خوبه برای آیدل شدن
    من ۱۴سالمه ورقصم خیلی خوبه و قیافه خوبی دارم ولی از صدام راضی نیستم
    چطوری میتونم این مشکل رو حل کنم
    کره ای بلد نیستم چون تازه به کیپاپ علاقه مند شدم

  384. من الان چیکار کنم تا یه ایدل کی پاپ خوب بشم
    کدوم کمپانی خوبه برای آیدا شدن ممنون میشم به سوالات من پاسخ بدید

  385. سلام ببخشید میخواستم بپرسم تو ایران هم میشه تست داد
    من ۱۴سالمه ورقصم خوبه وقیافم هم خوبه ولی از صدام راضی نیستم چطوری باید این مشکل رو حل کنم

  386. اگه من خودم بورسیه بگیرم اونا قبولم می کنن ؟ یعنی تاثیری داره که قبولم نکنن ؟
    چند ماه حدودا طول می کشه که این تست ها و بدیم و ما به کره بریم ؟ چون من می خوام تو کلاس نهمم تست بدم می خوام برنامه ریزی کمم که چه ماهی تست بدم تا به درسم تو کره هم برسم .
    ممنون میشم جواب بدید

  387. سلام jihooo من هانا هستم . من ۱۴ سالمه و اینکه کلاس انگلیسی میرم و انگلیسیم خوبه و رقص و صدا و قیافم هم خوبه حالا شما هم لطفا در مورد قیافم نظر بدین 😅 و خانواده من با اینکه من ایدول بشم موافق نیست میشه لطفا چند تا راهکار بدین تا قبول بکنن ؟😢

  388. سلام در مورد هزینه رفت و اینجور چیزا سوال بپرسیده بودید
    ۱ اره هزینه رفت رو میدن فقط کمپانی های بیگ تری
    ۲ پسر باشی میتونی قبول بکنی
    ۳ ولی اگه دختر باشی نمیتونی قبول کنی چون دولت ایران میفهمه که برای کار آموزی میری ممنوع الخروج میکنه( خدایی نمیدونم اون دوست عزیزمان جیهو چجوری رفته)
    ۴ حتی اگه قبول نشی هزینه رو نمیگیره
    ۵ یادم رفت بگم هزینه اونایی رو میدن که کارشون خیلی خوب باشه که اونام تقریبا همشون تو اودیشن حضوری قبول میشن
    ۶ هزینه برگشت رو نمیدن

  389. سلام من یه سوال دارم برای اینکه اودیشن بدیم برای ویس تنها صدا باشه یا اهنگ هم پشتش باشه میشه درمورد این موضوع بیشتر توضیح بدید؟؟ یعنی توی ویس فقط و فقط صدا باشه

  390. سلام یه سوال دارم اگه بخوام اودیشن بدم برای ویس فقط صدا باشه یا اهنگ هم باشه میشه یکم درمورد این موضوع توضیح بدید؟؟؟ یعنی اهنگ هم توی واسمون باشه یا تنها صدا و زمان ظبط صدا چقدر باشه ؟

  391. من ی سوال داشتم
    هزینه بلیط تهران سئول از ۲۱ تا ۵۸ میلیون هست 😟
    آیا کمپانی حتما هزینه سفر رفت و میده ؟ آخه هزار نفر آویشن میدن اون همه هزینه میخواد بکنه ؟
    اگه حتی قبول شدیم هزینه رو باید بدیم ؟ اگه قبول نشدیم چی؟
    😑اگه هزینشو نده حیف اون همه پول و وقتی‌ که من برای کلاس رفتن گذاشتم

  392. بچه ها ببینید بورسیه تحصیلی اصلا با اون چیزی که فکر میکنید فرق داره ، چرا چون ما چند نوع بورسیه داریم ، مثلا یکیش مال افرادی هستش که تو کنکور رتبه تک رقمی میارن ی سریا وقتی تو دوران دانشگاه از پیشرفت تحصیلی فوق‌العاده برخوردار باشند کشور مورددنظرشون ازش ی تست میگیره مثل کنکور خودمون تا میزان سطح تحصیلی شو بسنجه ی سریا هم از تو دوران راهنمایی یا دبیرستان و یا دبستانشون به خارج از کشور میرن که اون اصلا کاملا متفاوت هستش با این بورسیه ها مثلا از شما ی سری مدارک میخوان مثل داشتن آیلتس زبان انگلیسی یا مثلا مدارک تحصیلی تون رو به زبان انگلیسی داشته باشین و برای دریافت همچین مدارکی نیاز به ی وکیل خوب دارین چرا چون ملیت و جایی که زندگی میکنیم مانع از این میشه که راحت بتونیم اقامت بگیریم ، پس گرفتن بورسیه اصلا کار راحتی نیست حتی گرفتن بورسیه کره که از لحاظ تحصیلات افراد فوق‌العاده باهوشی دارن

  393. گرفتن بورسیه اصلا ربطی به آیدل شدن نداره و پروسه جدایی هست. اگر می‌خواید درس بخونید باید برای دانشگاه در کره جنوبی اقدام کنید.

  394. آقای سربیشه من اگه خودم بورسیه بگیرم کمپانی قبولم می کنه ؟؟ چون اگه ۱ درصد قبول نشدن می خوام درس بخونم .
    چند ماه طول می کشه که این مراحل تست برای رفتن به کره ی جنوبی تمام بشه مثلا اگه قبول شدیم ؟؟؟ لطفااا جواب بدید

  395. سلام من ۱۳ سالمه و کلاس هفتم هستمو. مم می خوام برلی اول دبیرستان مهاجرت کنم و قبلش برای گمپانیjyp تست بدم ۲ تا سوال دارم .
    ۱_ می دکنم بورسیه ی تحصیلی گرفتن سخته ولی من دس می خونم تا بورسیه بگیرم . اگه بورسیه ی تحصیلی داشته باشم یعنی خودم بورسیه بگیرم کمپانی قبولم می کنه ؟؟ و قبولیم راحت تر میشه ؟؟
    ۲_ مثلا تو اودیشن های آنلاین قبول شدیم . حدودا چند ماه طول می کشه تا همه ی تست ها تمام شه ک ما به کره بریم ؟ آخه برای من زمان مهمه . چون من می خوام بدونم چه ماهی تو کلاس نهمم تست بدم . لطفا به سوالم جواب بدید .

  396. و یک سوال دیگه،اینکه وقتی به کمپانی رفتیم باید همون اول کار تست رقص و خوانندگی و اینا بدیم و بعد کارآموز بشیم؟اخه من یه ویدیو دیدم که رزی پارک برای اولین بار که به کمپانی وای جی رفت همون اول ازش به جز تست انلاین تست حضوری رقص و صدا و… داد

  397. من یه جا شنیده بودم که ما اگه بخوایم به کره برویم باید به یک کشور مثل(ایتالیا،تایلند،چین،ژاپن)برویم و از اون جا تست بدیم و به کره برویم و نمیتوانیم در ایران تست بدهیم،میخواستم بدونم این حقیقت داره😥

  398. سلام دوستان ی سری اطلاعات کسب کردم که مطمئنم خیلی بدردتون و میخوره و شاید از ایدل شدن دست بکشید
    تو گوگل جمله چگونه ایدل شویم را به انگلیسی بزنید و ی سری سایت ها می‌اره حداقل همه سایت هارو بخونید حتی ی جا نوشته خیلی روی دنستون تمرکز کنید درحالی تو سایت های ایرانی میگن رو دنستون اصلا تمرکز نکنید ، و ی سایتی هست ی دختریه قبلاً کارآموز بوده گفته که خونه بهشون جدا نمیدادن و میرفتن تو ی خوابگاهی که ۴ نفر هستن حتی گفته ی نفر تو کمپانی رقصش خیلی عالی بوده کفشاشو میدزدن بخاطر اینکه واحد های مسکونشون داخل ی ساختمون ، و حتی گفته که وقتی تست حضوری قبول شده میرن داخل سالن که جمعیتشون زیاده و حتی ی سری از تست دهنده ها بدون اینکه تا آخر اهنگشون رو بخونن رد میشن ، پس لطفا ی مطالعه کنید قبل اینکه نصف زندگیتون رو فدای ی رویایی کنید که بعدش پشیمون بشید در زضمن گرفتن بورسیه تحصیلی کار خیلی سختی هست و تنها افراد که رتبه تک رقمی تو کنکور داشته باشن میتونن بورسیه بگیرن

  399. Lisa جان من در مورد اسم چیزی نمیدونم،شما باید در سایت کمپانی تست بدین و به نظر من سن ۱۳ سالگی عالیه☺و شما باید زبان کره ای و انگلیسی رو فول فول باشین،کره ای زیاد مهم نیست چون در کمپانی خودشون کره ای رو آموزش میدن اما انگلیسی باید فول باشی♥️

  400. سلام، به دلیل حفظ حریم شخصی و مسائل موجود نمیتونیم اطلاعات کاربرها رو بذاریم، اما به زودی یک راه مناسب رو برای ارتباط ایجاد میکنیم.

  401. سلام
    لطفا یه گروه در فضای مجازی ایجاد کنید تا در اونجا بتونیم بهتر درارتباط باشیم و از تجربیات همدیگه استفاده کنیم.چون من قبلا آیدیمو گذاشتم ولی پاکش کردید.
    و خیلی ممنونم از مطالب مفید و خوبتون.

  402. میشه بگید که ما بعد کارآموزی از بینمون برای دبیو انتخاب میکنن یا باید امتحان بدیم یا چیز دیگه ای هست که موقع دبیو باید انجام بدیم اگه میشه جواب این سوالمو بدین.و ممنون بابت اینکه جواب سوالایه قبلیمو دادین💜

  403. ببخشید سوال دیگه ای هم داشتم میخواستم بدونم از سن 13 یا 14 سالگی تست بدم خوبه یا ن؟!

  404. Melina عزیزم من 12 سالمه و خیلی دوست دارم ایدل شم و اینکه استعدادشو دارم برای ایدل شدن
    اگه بخوام ایدل شم چطور با کمپانی YG در ارتباط باشم و باید چیکار کنم
    ما ایرانی ها که اسممون کره ای نیس باید چیکا کنیم اسممون رو باید تغیر بدیم یا چیکا کنیم؟!
    من دارم اینگلیسی یاد میگیرم و کره ای هم یکمی بلدم و اگه بیشتر راهنمایی کنید ممنون میشم😊❤

  405. Melina عزیز من الان 12 سالمه و خیلی دوس دارم ایدل شم استعداد خوبی دارم در خوانندگی و رقص
    اگه بخوام ایدل شم مثلا چطوری باید با کمپانی YG در ارتباط باشم؟!

  406. ما شناسنامه هامون ایرانیه اونو باید چیکار کنیم؟
    اسممونم باید تغیر بدیم؟
    اگه اسممونو تغیر بدیم مارو با اسم جدید میشناسن یا باید حتما اسم خودمون باشه یا اگه تغیر دادیم باید اسم قبلیمون ام بهشون بگیم؟؟

  407. کمپانی اس ام و جی وای پی عمرا! وای جی و بیگ هیت خوبه اما بیگ هیت خیلی سخت کاراموز قبول میکنه
    در کل که چی وای پی و اسم امو پیشنهاد نمیکنم
    با تمام اشنایی و شناختی که از این موضوع دارم کمپانیای بزرگ و کم جمعیت و مشهورو در اولویت میزارم:)

  408. Jiho گان ببخشیدا ولی میشه بپرسم چجور کاراموزی هستی که اینجا جواب همرو میدی=|
    ووقع کاراموزی هیچ کمپانی اجازه ولگردی تو فضای مجازی به کاراموزش نمیده فدت شم
    مگه اینکه دیع ایدل شده باشی ک متاسفانه اسمت ب گوشم نخورده:/
    عزیزم به این راحتی نمتونی ادم گول بزنی
    تو اگه با ی پسر در ارتباط باشی اخراج میشی حتی اگه از فامیل و خانوادت باشه بعد چطور منیجرت چک نکرده ک اینجا کلی کامنت گذاشتی؟
    راستش اگه تو کاراموزی منم لیدرپره گرل بند لونا جونگ جینصولم:/
    شفا..

  409. امید مسعود شما باید انگلیسی و کره ای رو فووول فول باشی،و آهگت هم باید یا کره ای باشه یا انگلیسی،اگه کره ای رو با لحجه بلدی که خیلی بهتر با این زبان بخون اما اگه با لحجه بلد نیستی بخونی انگلیسی،به جز این ۲ زبان به هیچ زبان دیگری نمیشه ادیشن داد☺

  410. Jisoo جان به نظر من شانست واسه خوانندگی خوبه،رو رقص خیلی تمرکز نکن چون وقتی بری تو کمپانی یه عالمه کلاس رقص ثبت نامت میکنن♥️عزیزم من دلم میخواست شمارم رو بدم اما متاسفانه نمیشه🤷🏻‍♀️میشه شما یه پیشنهادی بدین🙏🏻چون اگه همینجوری بخوایم پیش بریم انگشتامون داغون میشه اینهمه تایپ میکنیم،یه پیشنهاد بدین که بشه اونجا ویس داد

  411. عزیزان من نمیخوام بزنم تو ذوقتون اما به نظر من بورسیه و درس به هیچ دردی نمیخوره،رزی پارک ۱۵ سالگی ترک تحصیل کردم و الان هم میبینیم که چقدر موفقه،البته این نظر منه ها🤷🏻‍♀️♥️

  412. سلام بچه هایی ک تو کمپانی قبول شدن لطفا اگ میتونن جواب سوال منو بدن
    حتما برای اینکه قبول بشیم باید بریم کلاس خوانندگی؟
    اگ باید بریم میشه جایی رو معرفی کنید ک اهنگ انگلیسی و کره ای باهامون کار میکنن رو بهم معرفی کنید ممنون میشم
    اگ ب زبان انگلیسی کامل مسلط باشیم ولی زبان کره ای رو بلد نباشیم امکانش هست قبول بشین بعد تو دوره ی کاراموزی برامون کلاس بزارن؟

  413. گرفتن بورسیه تحصیلی کار ساده‌ای نیست، چون شما کارآموز یکی از شرکت‌ها میشید اون‌ها خودشون هزینه‌ها رو به صورت قرض پرداخت میکنن و نیازی به بورسیه نیست. بورسیه نیز به رشته‌های دانشگاهی تعلق میگیره

  414. سلام خیلی ممنون از توضیحاتتون
    من صدام خوبه رقصم هم بد نیست
    اگه بخوام واسه آدیشن آنلاین آهنگ ایرانی یا هندی میشه گذاشت
    بعد اینگلیسی هم متوسط بلدم کره ای هم درحد احوال پرسی باید حتما اینگلیسی رو فول باشم
    لطفا جواب بدید
    ممنون

  415. سلام لطفا یه نفر به این سوالم جواببده .

    مقالات ۱۳ سالمه ۱۶ سالگیم می خوام برم به کره ی جنوبی . ومی خوام بورسیه ی تحصیلی بگیرم و رشته ی موسیقی انتخاب کنم .

    من هر جوری به کره جنوبی میرم تو ۱۶ سالگیم .
    من وقتی به کلاس هشت رفتم می خوام اقدام بورسیه ی تحصیلی کنم . مشکلی نیست بورسبه ی تحصیلی بگیرم ؟؟؟ آخه من می خوام برم کره . و دارم آماده میشم که برای کمپانی jyp تست بدم .
    من اگه اول بورسیه بگیرم ایرادی نداره ؟؟ با بورسیه ی تحصیلی کمپانی قبولم می کنه ؟؟ یا باید خودش بگیره ؟؟

    ☆☆☆☆☆سوال اصلی من اینه که من اول بورسیه می گیرم بعد تو فروردین یا اردیبهشت کلاس نهمم تست میدم و بعد قبولی می رم . اگه بورسیه داشته باشم مشکلی نیست ؟؟
    ○○○○○ و سوال بعدیم اینه که آقای سربیشه حدودا تا بریم کره چند ماه طول می کشه . یعنی این تست ها چند ماه طول می کشه تا کامل بشه ؟؟ چون زمان برام مهمه .
    □□□ممنونم میشم جواب بدید .

  416. سلام Mehri عزیز
    قیافه خیلی مهم نیست بیشتر استعداد و توانایی و مهارته که مهمه.
    و برای ادیشن باید وکال و یا رپ قوی داشته باشی نه رقص.
    رقص جایگاه خیلی مهمی نداره.
    و اگه دنست خوب نباشه توی دوره کاراموزی اموزش میبینی
    و اگر زبان کره ای بلدنیستی انگلیست باید عالی باشه
    و مهمتر ازهمه باید خیلی قوی و پرتلاش باشی.
    چون دوره ی کاراموزی دوره ی سخت کارکردنه.
    ولی اگه عشق و علاقه داشته باشی برات سخت نیست.
    و برای سنت هم ۱۶ سال سن خیلی خوبیه
    و اصلا به حرفهای دیگران گوش نده و کار و تلاش خودتو بکن.
    خواستن توانستنه🙂💪🏻

  417. و با توجه به مشخصات و شرایط کمپانی ها
    jyp از yg برای خارجیها گذینه مناسب تریه

  418. Melinaجان وقتی اطلاعات دقیق و درستی نداری لطفا به بقیه انتقال نده تا بقیه رو دچار مشکل و گیج نکنی
    BTS از کمپانی bighit Entertainment هست نه jyp🙄

  419. سلام Melina جان
    من ۱۲ سالمه
    زبان انگلیسی رو بلدم بیشترش ولی باید دوباره تمرین کنم
    و زبان کره ای رو هم باید یاد بگیرم
    من هیکلم خوبه بد نیست و چهره خوبی هم دارم
    قدم کوتاهه ولی استعدادم توی خوانندگی خوبه ولی رقصم بده ولی کمی بلدم‌
    خودم که فکر میکنم شاید نتونم قبول بشم میشه جوابم رو بدی ممنون میشم.
    و اینکه میشه یه جوری با هم در ارتباط باشیم ممنون😘

  420. سلام من خاستم بگم ک قراره با خانواده به کره مهاجرت کنیم و من قصد دارم خواننده بشم ولی تا اون موقع که قرارع بریم 23 سالم میشه به نظرتون منو قبول میکنن صدا ، رقص ، چهره خوبی دارم .
    اما قبلش ما قراره به ترکیه بریم و بعد از دوسال به کره بریم
    اگ خواننده بشم کشور ایران منو برمیگردونن!؟؟؟!؟

  421. امیلی برای یادگیری زبان کره ای بستگی به اشتیاق و سطح یادگیری خودت وابسته است
    اگر تلاش زیاد داشته باشی و علاقت زیاد باشه تو ی ۳ ماه هم به طور فشرده میتونی آموش ببینی و به آسونی صحبت کنی ولی بازم تاکید میکنم ک اگر خودت تلاش کنی!

  422. امیلی عزیز کمپانی ها هذینه های سفر و خورد و خوراک و پوشاک رو برای هر سنی میپردازه (اینم بگم که کسانیکه زیر سن ۱۸ هستند باید با یک بزرگتر سفر کنند مثل پدر.مادر.
    و اینکه پاسپورتتون رو خودتون باید از قبل داشته باشید چون اگر کمپانی تاریخ سفرتون رو مشخص کنه و پاسپورتتون آماده نباشه به مشکل خیلی بزرگی برخورد میکنید و همچی کنسل میشه.

  423. میشه یکی به سوالم جواب بده .

    این برام سواله که من اگه اول بورسیه ی تحصیلی بگیرم قبولم میکنن ؟؟ من ۱ ساله دارم تلاش می کنم و الان ۱۳ سالمه . و ۱۶ سالگی می خوام تست بدم و با بورسیه ی تحصیلیم برم . یعنی اگه اول بورسیه بگرم قبول میشم ؟؟ قبولم می کنن ؟

    میشه درمورد این سوالم توضیح کامل بدید ممنونم

  424. سلام من کلاس هفتمم و دوازده سالمه و دو ماه دیگه ۱۳ ساله میشم می خوام برای اول دبیرستانم بورسیه بگیرم و برم به کره جنوبی البته قبلش برای کمپانی jyp تست میدم . من از اسفند کلاس ششم تمرین و شروع کردم و خودم می خوندم و می رقصیدم . الان هم ۴ ماه که به کلاس رقص هیپ هاپ میرم و چون از ۶ سالگی کلاس زبان انگلیسی می رم نصف زبان انگلیسی و میشه گفت بلدم و الان هم یه کلاس مکالمه پیدا کردم که از همین ماه شروع می کنم و کلان ۱۰۰ جلسه و یکساله تمام میشه . تو تابستان هم می خوام کلاس آواز برم . من از کلاس ششم به پدر و مادرم گفتم که می خوام برم بورس بگیرم و به کره برم . خودمم هفته ای ۱۰ تا کلمه ی کره ای حفظ می کنم تا یکم یاد بگیرم و قبولیم بیشتر باشه .
    ولی احساس می کنم پدر و مادرم حرفمو جدی نمیگیرن که من می خوام بورسیه بگیرم و حتما هم دارم تلاش می کنم که تو کمپانی قبول شم .
    یعنی پدر و مادر میزارن بورسیه بگیرم ؟ 🤦‍♀️😐

  425. هزینه‌های دوره کاراموزی توسط کمپانی به صورت قرض پرداخت میشه و بستگی داره چقدر کارآموز بوده باشید.

  426. Mehri عزیز کمپانی وای جی واقعا عالیه و سنت هم خوبه،به نظر من شانس برای قبولی شما از 100%،97% است👍🏻💛

  427. عزیزان پیشنهاد میکنم هیچ کس به کمپانی اس ام نره چون رفتار خیلی خیلی بدی با کارآموزا داره و حتی کتکشون هم میزنه😑

  428. مهرگان جان شما باید بری تو سایت هر کمپانی که میخوای بعد اونجا مرحله به مرحله جلو میری و آدیشن میدی♥️

  429. زینب عزیز به نظر من کمپانی jyp از همه بهتره،ولی من خودم میخوام برم کمپانی yg،چون تو کمپانی jyp بی تی اس هست و ازشون متنفرم بخاطر همون😂شما برو تو گوگل بزن مزایا و معایب کمپانی جی وای پی بعد بزن مزایا و معایب وای جی….اون وقت خودت میفهمی کدوم کمپانی رو بری،کمپانی وای جی به روحیه کار آموزا اهمیت نمیده ولی کمپانی جی وای پی برای هر کارآموزش یه روانشناس جدا داره🤗به هر حال من میخوام برم کمپانی yg😚♥️

  430. سلام من ۱۶ سالمه از نظر قیافه اوکیم و قیافه ام خیلی خوبه
    هیکل خوبی هم دارم در زمینه رقص هم استعداد دارم
    به نظرتون امیدی به قبولی هست که برم زبانم رو تقویت کنم؟
    واقعا خیلی دوست دارم ایدل بشم ولی خیلی ها ناامیدم کردن که نمیشه
    حداقل توی کمپانی yg ثبت نام کنم که شانسمو امتحان کنم یا سنم اجازه نمیده؟
    لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  431. سلام Mahsamg عزیز
    تو واقعا امتیازهای خیلی خوبی داری و شانست واقعا بالاست
    ببین عزیزم استعداد و مهارت خیلی مهم تراز چیزای جزئی مثل سنه. فکرتو مشغول این چیزا نکن
    اونا اگه ببینن تو واقعا استعداد و مهارتشو داری صددرصد انتخابت میکنن و سن براشون مهم نیست.
    یه تحقیق بکنی میفهمی که کسایی بودن که تو سن ۱۸،۱۹ سالگی قبول شدن. من خودم ۱۷ سالمه و قصد دارم سال دیگه ۱۸ سالگی ادیشن بدم.

  432. سلام زینب عزیز
    چهار کمپانی بزرگ ک بهترین هستند شامل:
    Sm Entertainment
    Jyp Entertainment
    YG Entertainment
    Bighit Entertainment
    البته کمپانی های دیگه یی هم هستن ولی برای خارجی ها اینا بهترینن.

  433. به چه جایی باید اسن فیلم یا ویس را فرستاد و کنپانی وای جی اینترتیمنت هم اگر همچین ویژگی ای داره میگید ببینم یاید برای چه جایی این فیلم و ویس رو بفرستم؟😊😶

  434. مهرگان ربطی زیاد به رشته تخصیلی نداره و فقط یع امتیاره مثلا تو اگر بخوای بازیگر بشی رشته تئاتر بخونی و یه رزومه ای داشته باشی خوبه ولی تا بعد انتخاب رشته دیر میشه اگه همه چیزت خوبه ادیشن بده چون وقتی وارد کمپانی میشی اونجا مدرسه های مخصوص هست و حتی ادامه تحصیلت هم باخودته ک ادامه بدی یا فقط رو کمپانی تمرکز کنی

    زینب عزیز خب مشکل فقط کمی سنت هست بهتره هرچه زودتر ادیشن بدی

  435. دوستان میشه جواب منم بدید لطفا
    کسایی که کره ای میخونن و درحال خوندن ان چطوره ؟یعنی تا ۱سال چقدر اوکی میشی ؟

  436. سلام من ۱۷ سالمه دختر هستم بهترین کمپانی کدومه واسه خواننده شدن
    من کره ای و انگلیسی مسلطم یعنی دوتا شو بلدم
    رپ وپاپ میتونم بخونم آهنگ هم بلدم بینویسم رقصم عالیه پس مشکل دیگه چیه
    میشه راهنمایی کنید

  437. دلارا جان فقط باید زبان کره ای و انگلیسی رو فول باشی،چینی و ژاپنی اصلا مهم نیست و لازم نیست یادش بگیری

  438. نه حتما نباید ژاپنی و چینیو بلد باشی بهتره ولی اجباری نیست حتی خود کمپانیم فقط رو انگلیسی و کره ای تمرکز داره نه اینا
    اینا فقط یه امتیازع
    و من از شما یه سوال دارم اینکه زبان کره ای رو چندوقت خوندی و الان در چ حدی؟اسونه یا سخت دلارا

  439. سلام
    من ۱۵سالمه
    قد و استایل خوبی دارم
    خیلی تند میتونم رپ بخونم
    دنسم هم اطرافیان میگن عالیه
    قیافمم تقربا شبیه لیساست
    کنترل خوبی روی صدام دارم
    تقریبا هر روز تمرین میکنم
    هم وکال بلدم و هم رپ خشن و همچنین رپ بم
    ولی به دلایلی شرایط رسیدن به کی پاپ رو ندارم
    چون نه از طرف خانواده حمایت میشم و نه وضع مالی خوبی دارم
    من امیدم رو هنوز از دست ندادم ولی این چند مورد واقعا کمر منو خم کرده و مانع پیشرفت من شده
    و من نمیدونم باید چیکار کنم

  440. آقای سربیشه سلام یک درخواستی داشتم از شما خیلی عالی هست که در مورد راههای ورود ایرانی ها به کی پاپ اطلاع جمع آوری کردید ولی آیا امکانش هست برای ورود پاپ آمریکایی یا همان (انگلیسی) و راههای تبدیل شدن به خواننده مطرح انگلیسی یک مقاله ای طراحی کنید؟؟؟ مثل اد سلنا گومز یا تیلور سوویفت و …

    واقعاً خیلی عالی میشه استاد اگه این اطلاعات را جمع آوری کنید🌹🌹🌹

  441. وای من کلی سول دارم با اینکه یکی از دوستام همه اینارو فوله و از حفظ بهم میگه ولی من خیلی درگیر شدم بیشتر کامنت هارو خوندم و جواب خیلی از سوال هامو گرفتم فقط یه سولی دارم اونم اینه که اگر من ادیشن رو قبول بشم هزینه اینکه برم اونجا برای امتحان حضوری باید خودم بدم یا کمپانی میده من یه پیام اینجا گذاشته بودم ولی انقدر که ایدل شدن طرفدار داره هرچی گشتم پیاممو پیدا نکردم که جواباشونو بدونم در هر صورت الان جواب بیشتر سوالام رو گرفتم فقط اینکه هزینه امتحان حضوری با منه یا کمپانی مغذمو درگیر میکنه

  442. خیلی ممنون از deldarsaeiفقط من یه سوال دیگه هم ازتون دارم اینکه اگر ۳مرحله رو قبول شیم و برای رفتن به کره اقدام کنیم و زیر ۱۸سال باشیم چی ؟مثلا خود کمپانی هزینه های پرواز رو میده به جز پاسپورت ؟؟

  443. سلام ببخشید یه سوال داشتم من میخام داخل کمپانی سورس موزیک اودیشن بدم بنظرتون خوبه ؟
    و یه سوال دیگه اینکه اگه برای ایدل شدن بخایم بریم کره دولت ایران نباید بفهمه که ما اونجا هستیم و می‌تونه ما رو برگردونه ایران؟
    منتظر پاسخ شما هستم.

  444. سلام خسته نباشید
    واقعا باید زبان ژاپنی و چینی رو بلد باشیم؟!
    اخه بزور کره ای رو یاد گرفتم این دو تا هم سختر از چیزیه که فکر میکردم

  445. برای کسایی که صداتون یکم کلفته پیشنهاد میکنم آهنگ های کیم تهونگ رو بخونید(سعی کنید آهنگهایی که خیلی بوم بوم میکنن یا بیت زیاد دارن نخونید تا صداتون خودشو به نمایش بزاره. واینکه آهنگهای آروم رو بخونید)

  446. سلام به همه امیلی عزیز تمامی هذینه ها به وون حساب میشه و به دلار نیست….
    مهرگان عزیز صدات اگر بنظر خودت خوب نیس سعی کن کار کنی روش چون اگر صدای خوبی نداشته باشی و صدات بلرزه یا نتونی نفست رو کنترل کنی نمتونی ی آیدل بشی …
    واینم بگم که اگر فقط رقص و قیافتون خوبه برای بازیگری یا مدلینگ خوب هستید …

  447. گرفتن پاسپورت با خودتون هست و بقیه هزینه ها به صورت قرض هستش، اگر کارآموز رسمی شدید.

  448. سلام ببخشید میشه بگید که اگر میخوایم کارآموز بشیم باید به دلار حساب کنیم یا به وون ? و میشه بگین چقدر میشه ؟

  449. ممنونم از اینکه جوابمو دادین🙏🏻اگه میشه بگین که کمپانی فقط هزینه سفر و خانه رو میده یا پاسپورت و ویزا هم برامون میگیره؟

  450. سلام اقای سربیشه ی عزیز
    خیلی ببخشید من یک سوال داشتم
    من قیافه ،رقصو زبانم رو میتونم مطمئن باشم اما راستش در رابطه با صدام نمیدونم چطوره
    نه میتونم بگم عالیه نه بد چون هیچی نمیدونم کسی هم نظری بهم نداده
    اگر صدام خوب بود که هیچی میتونم یه ایدل بشم
    اما اگر نبود من چه کار دیگه ای میتونم بکنم ؟؟
    این سوال منه و اینهکه ایا اگر صدام خوب نبود میشه به عنوان چیز دیگری انتخاب شد؟این دو سوال من اند اگر بگید یه دنیا ممنونتون میشم من خیلی گیر کردم

  451. کمپانی هزینه‌های شما را تا زمان کسب درآمد، به صورت قرض خواهد داد. پس از کسب درامد و دبیو شما باید این پول که شامل هزینه‌های رفت و آمد، خانه، غذا و… می‌شود رو برگردونید. به زودی سوالات متداول این مطلب رو در مطلب دیگری جواب خواهیم داد. بهتره در حال حاضر مطلب آزمون مرحله دوم کمپانی JYP رو بخونید. —-> کلیک کنید

  452. الان پس اخر کمپانی هزینه سفررو میده یا خودمون ؟چون میگن تا کاراموزش نشیم هیچ مسئولیتی نداره
    و من یه سوال دارم از کسایی که دارن زبان کره ای یاد میگیرن اینکه چندوقت طول میکشه تا حدودا بتونی بنویسی و بخونی

  453. اگه زیر 18 سال هستین حتما باید با رضایت والدین باشه، چون به صورت قانونی اون‌ها باید کاراتون رو انجام بدن

  454. برای آهنگ حتما وویس بفرستید. فرقی نداره چه آهنگی باشه. بهتره از خواننده‌ها انتخاب کنید. آهنگی که به صداتون بخوره

  455. آقای سربیشه اهنگمون حتما باید ویدیو باشه یا ویس هم میشه
    بعد اینکه حتما باید خودمون بنویسیم یا میتونیم از آهنگهایه ی هنرمند مشهورم بخونیم؟

  456. سلام من یک سوال داشتم
    من قیافه ،رقصو زبانم رو میتونم مطمئن باشم اما راستش در رابطه با صدام نمیدونم چطوره
    نه میتونم بگم عالیه نه بد چون هیچی نمیدونم کسی هم نظری بهم نداده
    اگر صدام خوب بود که هیچی میتونم یه ایدل بشم
    اما اگر نبود من چه کار دیگه ای میتونم بکنم ؟؟
    این سوال منه و اینهکه ایا اگر صدام خوب نبود میشه به عنوان چیز دیگری انتخاب شد؟این دو سوال من اند اگر بگید یه دنیا ممنونتون میشم من خیلی گیر کردم

  457. سلام اقای سربیشه من یک سوال داشتم،میشه بگین در کمپانی yg چه روز هایی میشه با خانواده صحبت کرد،و اینکه اگه خانواده راضی به سفر و خواننده شدن ما نباشه کمپانی وای جی توجهی میکنه؟منظورم اینه که میگه چون خانوادت راضی نیستن نمیاریمت یا اونا توجهی نمیکنن و ایرادی نمیگیرن؟اگه میشه بگین🙏🏻

  458. برای مرحله اول یک ویدیو 1 دقیقه ای کافیه، آهنگ کامل نیاز نیست، اما قدرت صداتون رو باید نشون بدید

  459. سلام آقای سر بیشه شما به در جواب به من گفتیم که اونجا متخصص وجود داره که به ما لباس پیشنهاد میده
    این سوالم بود که هرچی متخصص پیشنهاد داد باید بپوشیم یا میتونیم نظر بدیم؟

  460. آقای سربیشه لطفا به این سوالم پاسخ دهید .

    ۱_ باید روی کل یه آهنگ برقصیم یا جاهای باحالشم میشه ؟
    ۲_ باید کل یه آهنگ و بخونیم یا جاهای باحالش هم میشه ؟

  461. باز هم سلام میخو استم بگم اگر میخواید با یک آهنگ برقصید و فیلم خودتون رو برای کمپانی بفرسید
    تایم فیلم برای هر کمپانی فرق میکنه بعد اینکه بستگی داره گروهی برقصید (یعنی خودتون یک گروه باشید)بیشتر از دو دقیقه هست
    و اینم بگم هر کسی میخواد از همین الان ثبت نام در کمپانی بیگ هیت رو شروع کنه توی گوگل سرچ به زبا انگلیسی بنویسه audition global و اون صفحاتی ک براتو باز میشه روی اونیکه عکس یکم به علاوه زرد داره کلیک کنید بعد اونجا ترجمه گولتون رو فعال کنید تا براتون ترجمه بشه بعد از اونجا دیگ خودتون متوجه میشید ک باید چیکار کنید
    و این رو هم بگم ک توی سایت یجا هست ک سوالاتی که تو زهنتون اومده رو کامل جواب داده حتما مطالعه کنید و بعد ثبت نام کنید

  462. سلام من دلدار هستم ۱۷ سالمه
    میخواستم بگم ک کمپانی بیگ هیت هم کار آموز دختر میپذیره و اینکه کسانیکه در سالهای 2001 تا 2007 میپذیره
    واینکه هذینه سفر رو پداخت میکنه
    من تازه درخواست دادم
    من کل مطالبتون و سوالاتتون رو خودنم
    و ۹۰ درصدش درست درست بود یا شاید هم بیشتر
    واین رو هم بگم هیچوقت امیدتونو از دست ندید و واس چیزی ک میخواید سخت بجنگید و ازش دست نکشید من مطمئنم که همتون موفق میشید
    واینکه ی مطالبیرو بهتون بگم ک همیشه انجام بدید چون راز های موفقیت در قبول شدنن
    همیشه تمرین کافی رقص رو داشته باشید (فقط رقص هیپاپ)
    و اینکه جوری باشید که بدنتون انعطاف داشته باشه و مثل ژیمناستیک کارها باشید
    واینکه کمپانی بیگ هیت بشدت روی مسلط بودن زبان انگلیسی و کره ای حساسه!
    واینم بگم ک کمپانی بیگ هیت اوایل ها خیلی سختگیر بود والان بهتر شده
    کمپانی های jyp و big hit هذینه سفرتون رو به طور کامل میده ولی از حقوقی ک در دوره آموزش میبینید کسر میکنه
    وقتی شما در حال کار آموزی هستید فقط روزهای یکشنبه اجازه تماس با خوانواده رو دارید،اجازه فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستا گرام یا هر شبکه دیگه ای رو ندارید … نکته اینکه کسانیکه زیر سن ۱۸ سال هستند باید با یکی از اعضای خوانواده ک بالای ۱۸ سال هست مثل پدر یا مادر الی خواهر یا برادر باید سفر کنن
    و اینکه اونجا برنامه های غذایی ک بهتون‌میدن رو باید رعایت کنید
    کمپانی بیگ هیت زیاد روی چهره حساس نیست و فقط روی رقصتون زوم میکنه سعی کنید رقص هیپاپ رو فول باشید

    خوشحالم که این سایت رو پیدا کردم و متشکر میشم ک بتونم کمکی بهتون بکنم و راهنماییتون کنم
    🙏❤😊

  463. ممنونم از اینکه جوابمو دادین و کمکم کردین ….😑😶
    اصلا نیاز نیست بگین بم
    ایشششش

  464. Mahsamg عزیز به نظرم تو شانس قبولی زیادی داری ، ولی در رابطه با سنت باید بگم هیچ کمپانی کارآموز با این سن قبول نمیکنه مگر اینکه کمپانی jyp ، اون افراد زیر ۲۵ سال رو قبول می‌کنه با این حال ی تست بده امید وارم قبولت کنن

  465. امتحان کنید، همیشه شانس هست. در کل باید از سنین پایین شروع کرد.

  466. ببخشید میخواستم بدونم که ما ایرانیا هم میتونیم ایدل شویم با اینکه دختر هستیم؟
    هر سختی هم که برای خودم داشته باشه قبول می‌کنم و میپذیرم و میخام ایدل شم و چون من یه جا خوندم که اگه ایران بفهمه که برای خوانندگی رفتی خارج ممنوع ورود میشی و خانواده هات رو هم به شدت آزار میدن. یا اینکه برت میگردونن به ایران.
    ولی من دوست ندارم خانواده ام آزرده بشن.

  467. سلام وقت بخیر
    میشه همه نظراتتون رو بدید که بفهمم منم شانس دارم یا نه؟
    من ۱۹ سالمه ژیمناستیک و تکواندو رو به صورت حرفه ای بلدم
    تافل زبان انگلیسی دارم و و زبان کره ای توی ۵ ماه به صورت خیلی فشرده کلاس رفتم میتونم راحت حرف بزنم
    ۹ ماهه که کلاس رقص و آواز خوانی میرم و همه میگن استعداد خوبی دارم
    به نظرتون شانس دارم که منم قبول کنن مشکل من سنمه
    ایدلو می شناسید که همسن بود کارشو شروع کرده

  468. بچها یا اقای سربیشه لطفا یه منولوگ احساسی خوب از یه فیلم انگلیسی معرفی کنید خواهش میکنم (مونولوگ همون دیالوگ تکی هست بچها 🙂

  469. سلام ببخشید چند تا سوال داشتم
    کمپانی بیگ هیت کارآموز دختر قبول می‌کنه؟
    حتی اگر هم ایرانی باشه؟
    چون علاقه دارم و کمپانی بیگ هیت رو در نظر گرفتم
    لطفاً جواب دهید.

  470. ببخشید باید باید رو کل آهنگ برقصیم یا رو قسمت های باحال آهنگ ؟؟
    باید کل آهنگ و بخونیم یا جاهای باحالش و ؟؟
    لطفا جواب بدید . ممنونم

  471. Melinaجان کاملا تشتباهه من پیج وای جی رو دارم و اصلا همچین چیزی ننوشته و اصلا یه خورده عاقلانه فک کنی غیز ممکنه که بخوان یه گرل بند رو که الان اوج معروفیتشه و به کمپانی خیلی سود میرسونه متوقف کنن

  472. میشه یکی جواب منو بده
    در حال حاضر کمپانی بیگ هیت کارآموز دختر قبول می‌کنه ؟یعنی ما رو قبول می‌کنه ؟
    چون من دیدم که یه دختر ایرانی به کمپانی ایمیل زده و کمپانی اونو پذیرفته
    لطفاً جواب بدین .🙏

  473. نرگس عزیز، اونجا متخصص مد وجود داره که بهتون لباس پیشنهاد میده

  474. ملی عزیز، بیشتر جواب سوالاتت تو متن اومدن. بقیه رو هم در کامنت‌ها میتونی پیدا کنی. اگر قصدت مدلینگ هست باید توانایی مدلینگ رو نشون بدی.

  475. لطفا یکی به این سوالم جواب بده .
    ۱_ چطور می تونیم برای مدلینگ تست بدیم ؟؟؟ میشه به جای اون سه تاعکس برای مدلینگ عکس بزاریم ؟؟؟
    ۲_ حجم صوت آهنگمون و فیلم رقص و عکسامون باید چند باشه ؟؟
    ۳_ فیلم رقص و صوت آهنگمون باید چنددقیقه ای باشه ؟؟؟
    ۴_ باید صوت آهنگی که می خونیم و بفرستیم یا باید فیلم باشه؟؟
    ۵_ کسی که بورسیه گرفته و قبول میکنن ؟؟ یا حتما یاید خودشون برامون بورسیه بگیرن ؟؟ آخه شاید یه وقت کسی که بورسیه گرفته و فکر کنن برای درس اومده فقط ؟؟ قبول می کنن یعنی اول بورسمون بگیریم ؟ آخه من هر جوریه کره و می رم . فقط می خوام بدونم اگه از قبل بورسیه داشته باشم قبول میشم یا نه .

    لطفا جواب بدید خیلی برام مهمه چون باید اینا و بدونم تا تست بدم .
    آقای سربیشه لطفا جواب بدید .

  476. عزیزان من امروز یه خبر شنیدم که باشنیدنش سکته کردم😣شنیدم که گفتن کمپانی وای جی کارآموزا ی دخترش رو کلا ۹ سال یا حتی کمتر نگه میداره،مثلا بلک پینک کلا تا سال ۲۰۲۳ میمونه،در صورای که بلک پینک خودش نمیدونه قراره تا ۲۰۲۳ خواننده بمونه،یعنی سال ۲۰۲۳ بلینک و بلک پینک تمومه😣آینو کمپانی وای جی تو پیج رسمی خودش به زبان فارسی نوشته که بلک پینک متوجه نشه(چون نصف بلینکا ایرانین)😣

  477. Ga عزیز هودشون گروه ها رو انتخاب میکنن،و اینکه همه حداقل باید ۵ سال کار آموز باشن(شایدم بیشتر)💛

  478. سلام من ۱۳ سالمه و ازتون این سوالو داشتم که لباسارو اعضا باهم به کمپانی پیشنهاد میدن یا اینکه کمپانی هرچی گفت باید بپوشن؟لطفا به این سوالم جواب بدین ممنون میش🙏

  479. ببخشید می خاستم بدونم که کمپانی وا جی پی عمل می‌کنه ؟
    اگه کسی نخواهد عمل کنه برا زیبایش مجبور هست که عمل کنه ؟
    لطفاً جواب بدین.

  480. بچه ها من الان ۱۶ سالم هست نمی دونم چطوری و باید چیکار کنم …..؟ بنظرم سنم خیلی زیاده و مامان و بابام نمیزارن که برم …. میگن هم دختر تنها میخواد بره چیکار .. و اینکه میگن تا برسی اونجا پولش خیلی خیلی خیلی زیاد میشه … و میگن نمیتونی دو روز هم اونجا تحمل کنی …..😅😅
    خوش بحالتون که توی ۱۳ یا ۱۲ سالگی میخواید آماده بشید من سنم زیاده و تا وقتی که مامان و بابام رو راضی کنم فکر کنم ۲ یا ۳ طول بکشه 😆😆 تا اون موقع شدم ۱۹ ساله و مثلا توی کمپانی قبول شدم باید ۵،۴ سال کاراموز باشم دوست دارم برم کمپانی وای جی و هرکدوم از اعضای بلک پینک ۴ یا ۵ سال کاراموز بودن 😥😭

  481. و اینکه برای آزمون انلاین باید چیکار کرد من میدونم ولی میخوام مطمئن بشم درمورد رقص و اهنگ باید چیکار کنیم ؟
    باید صدا که ضبط میکنم صوتی چجور باشه میشه نکته به نکته بگید که چیکار کنیم؟؟؟؟…..

  482. امیلی جونم …. مرسی بخاطر اعتماد بنفسی که دادی … تنها مشکلم باخانواده اینه که میگن دختر خودش تنها نمیشه بره خارج و باید با خانواده باشه … اما ای کاش این آزمون توی ایرانم بود … یه راحل میدید که یه جوری راضیشون کنم 😄😄
    راستی نمیشه باهاشون توی قرار دادی که میبندی مثلا بگی من این لباس رو نمیپوشم یا اون کار رو نمیکنم ؟؟؟ و اینکه توی قرارداد مینویسن چندسال باید کاراموز باشی یا بستگی به خودت داره ؟؟

  483. Gaعزیز ببین تو باید خیلی جدی باهاشون صحبت کنی اوناهن وقتی علاقه و تلاش تورو ببینن مطمئن باش نظرشون عوض میشه من راجب خانواده شما اطلاعی ندارم ولی اگع مذهبی هستن باید بگم کارت سخته میدونی که …!!من خودم به شخصه مادرو پدرم مشکلی ندارن و از این لحاظ ناراحت نیستم و تنها مشکلم زبان هست که اونم دارم یاد میگیرم فقط میخوام بهت بگم که خیلی از ایدل ها هم خانواده هاشون مخالف بودن ولی حالا یکی از بهترین هاان ،پس ناامید نشو چون هرکاری سختی خودشو داره

  484. ببخشید آقای سربیشه میشه به این سوالن جواب بدید
    ۱_ میشه دوباره بگید حجم صوت اهنگ و فیلم رقصمون و عکسمون باید چقدر باشه ؟؟
    ۲_ بهتره اول بریم کلاس موسیقی به کمک استادمون تمرین کنیم بعد صوت بگیریم ؟؟
    ۳_ به نظرتون اول باید کارهای بورس تحصیلی مون و درست کنیم بعد تست بدیم ؟

  485. سلام بچه ها به من ایمیل زده شده که میتونم تا یک ماه دیگه برم اودیشن حضوری بدم یا نه …
    بچه ها من باید الان با چه ویزایی برم؟

  486. بچها میشه یه تیکه از یه فیلم که برای ادیشن مناسب باشع رو معرفی کنیپ همون منولوگ منظورمه 🌸🌸احساسی باشه لطفااا

  487. ببخشید اقای سربیشه
    شما گفتین برای زبان کره ای باید آ۱ و آ۲ بلد باشیم یعنی چی؟

  488. همچنین شما Melinaی عزیز
    فقط من جواب سوالم رو نگرفتم گروه ها رو کمپانی انتحاب میکنه یا خودمون ؟؟؟ اگه خودشون که ممکن گروه خیلی بدی بیفتیم ای کاش میزاشتن خودمون انتخاب ‌کنیم …..
    و اینکه یه سوال دیگه چطوری برای کاراموزی سالمون کمتر بشه ۵ یا ۴ سال زیاده و من هم سنم ۱۶ هست تا اون موقع که سنم زیاد میشه همه ایدول ها ۱۵ یا ۱۶ سالگی کاراموز بودن … ؟ بنظرتون چه جوری برای ۲ یا ۱ کاراموز بود ؟

  489. و اینکه اونا بهمون میگن چند سال کارآموزی باید بکنیم ؟؟و اینکه من یه سوالی دارم اینه که اول کارهای بورسم و درست کنم بعد اودیشم بدم ؟؟ چون من هرجوری هست به کره میزم اونم برای اول دبیرستان

  490. آقای سربیشه ببخشید من الان خودم حساب کردم این مدتی که تا برم ۳ سال اینجا تمرین می کنم . البته ۳ تا ۴ ماه تو کلاس ششم شروع کردم . وقتی تو اودیشن قبول شدم . ممکن ببینن که من خیلی وقته تمرین می کنم حدودا ۳ سال کارآموزی کنم یا چون خارجی هستم ۵ سال و خوردی طول میکشه . آخه بعضیا آیدل ها هشت ماه کارآموز بودن .

    لطفا جواب بدید ممنون میشم . ببخشید سوال می پرسم چون هر چند ساعت یه سوالی برام پیش میاد

  491. سلام ببخشید من بین کمپانی وای جی و کمپانی وا جی پی موندم نمیدونم داخل کدوم تست بدم
    استعداد در رقص دارم . صدام خیلی خوب نیست اما با تمرین میتونم بهتر شم ؟
    و میخام در سن ۱۵ سالگی تست بدم از لباس های خیلی تنگ و کوتاه خوشم نمیاد
    ولی کمپانی وای جی بیشتر لباس های تنگ و کوتاه برا ایدل خاش انتخاب می‌کنه
    و کمپانی وای جی پی هم به اونایی که سنشون قانونی نشده رقص سک)(سی یاد میده و من دوست ندارم

  492. Ga عزیز مادر و پدر منم دقیقا همینو میگن،من بهشون گفتم من چه شما بگین برو چه بگین نرو میرم ولی شما رو نمیدونم
    منم هیچ کلاسی برای خوانندگی نرفتم ولی خودم دارم از گوگل رقص هیپ هاپ تمرین میکنم و خود کمپانی همه اینارو باهامون کار میکنه پس جای نگرانی نیشت😊اصلا استرس نداشته باش عزیزم💛موفق باشی❤

  493. سلام آقای سربیشه ببخشید من یه سوال داشتم لطقا جواب بدید .
    با بورس قبول نمی کنن ؟ من می خواستم اول کار های بورسم و درست کنم بعد یه چند ماه مونده به تمام شدن مدرسم ادیان بدم . یعنی اول نباید بورس بگیرم؟؟ آخه کار های بورس طول می کشه

  494. آقای سربیشه من یک سوال دارم اگه میشه بگین🙏🏻من در خوانندگی،مدلینگ،بازیگری و رقص حرفه ای ام ولی در آهنگ نوشتن هیچ استعدادی ندارم،سوالم اینه که وقتی ما دبیو میکنیم باید خودمون آهنگامونو بنویسیم یا خود کمپانی آهنگ مینویسه و ما میخونیمش؟
    لطفا بگین❤💛

  495. راستی بچه ها یه سوال دیگه …. ما خودمون گروه ها رو انتخاب میکنیم یا خودشون ؟؟؟ میشه توضیح بدید.؟؟

  496. سلام …. بچه ها یه سوال اگه کاراموز بشیم امکان داره که دبیو نکنیم ؟ من یه پیام بالا خوندم گفته ممکن که دبیو نکنیم و عمرمون به هدر بره این راسته ؟؟ من خیلی میترسم چون هیچ کلاس رقصی نرفتم و همینطور کلاس آواز…. ولی وفتی یه ویدیو نگاه میکنم میتونم برقصم یعنی یه چیزایی یاد میگیرم .. اما تنها مشکلم مامان و بابامه نمیدونم چه جوری بهشون بگم وقتی گفتم …… گفتن دختر وقتی میخواد بره خارج از کشور باید بابا و مامانش باهاش باشن خودش تنها نمیتونه بره بنظرتون الان من چه جوابی بدم بهشون😄 بنظرتون ممکنه که بزارن من خیلی برام سخته که بهشون بگم اونا قبول نمیکنن میگن اگه میخوای چیزی بشی توی ایران شووو منم میگم نمیخوام ….. بهم میگن برو درستو بخون اینقدر خیال پردازی نکن و دعوتم میکنن میشه یکم بهم اعتماد بنفس بدید🙂😁

  497. در حد A1 و A2 بلد باشید. میتونید از اپلیکیشن دولینگو و دیگر اپلیکیشن‌های زبان استفاده کنید

  498. میشه به من لطفا بگید که پایه کره ای در چه هد باید باشه؟ مثلا در هرد سلام کردن و احوال پرسی و اینا لطفا کمک کنیددددددددد

  499. ببخشید برای اینکه اونجا زبان کره ای یاد بگیریم اونجا کلاس برگزار میکنن و چطوری بهمون یاد میدم در صورتی که ما ایرانی هستیم
    الان کارآموز های ایرانی هستند که در اونجا آموزش میبینن

  500. سما جان بله میپذیرن ولی هرچه زودتر بهتره،یعنی اگه شما ۱۳ سالگیت بری کمپانی شانس موفقیتت بیشتره تا ۱۸ سالگیت💐

  501. Meli عزیز اصلا استرس نداشته باش،۱۶ سالگی خوبه ولی هرچه زودتر بهتر،من خودم ۱۱ سالمه و ۱۳ سالگی میخوام برم
    شما اگه زندگینامه اعضای بلک پینک رو ببینی همشون ۱۲ یا ۱۴ سالگی رفتن تو کمپانی،و اینکه شما اول باید بورسیه بگیری بعد اودیشن بدی چون ممکنه بورسیه تون رو دیر بگیری و کمپانی یکی دیگرو جایگزین شما کنه⚘💐

  502. امیلی جان اصلا نترس چون ترس بیشتر باعث سقوطت میشه،و اینکه باید حتما انگلیسی و کره ای رو کامل بلد باشی ولی اگر بلد نبودی مشکلی نیست چون خود کمپانی کلاس زبان ثبت نامت میکنه،عزیزم همه شغلا برای رسیدن بهشون باید کارای سختیو انجام داد و سختی کشید تا بهش رسید😊

  503. N عزیز من راجب ارتباط با خانواده چیزی نمیدونم ولی کمپانی بهت پول میده تا برای خودت خونه بخری

  504. Meli عزیز با بورس نمیشه کاراموز شد و اکه بخوای زیر ۱۸سال بری باید همراه داشته باشی فکر کنم و اینکه اگه همین الان ادیشن بدی بهتره چون اونا خودشون اکه ببین میتونی بشون سود برسونی اسپانسرت میشن و کارای ویزا رو انجام میدن ،من الان ادیشن قبول شدم از طرف دو کمپانی ولی میذونی هنوزم سردرگمم

  505. سلام آقای سربیشه و ببخشید M شما می تونید به این سوالم پواب بدید ؟ ممنون
    ،ن ۲ ماههدیگه ۱۳ سالگیم تمام میشه و ۱۴ سال میشم پس در اصل سیزده سال میشم . و من الان کلاس هفتمم و برای اول دبیرستان می خوام برم . من می خواستم اول بورس بگیرم بعد اودیشن بدم . بعد من یه مشاور هم دارم و این هفته می رم پیشش من از تابستان شروع به تمرین کردم و الان کلاس رقص هیپ هام می رم و الان می خوام به کلاس مکالمه ی انگلیسی برم و تو تابستان به کلاس موسیقی میرم . من الان یکی و دو روزه که خیلی استرس گرفتم ان،ار می ترسم . ۱۶ سالگی سن خوبیه برای رفتن ؟ من اول ادیشن بدم یا اول بورس بگیرم ؟

  506. Melinaبنظرت کی اسپانسر میشن یعنی اصن شانسی هست چون من ادیشن برای جی وای پی در زمینه مدلینگ و بازیگری دادم و ایمیل اومدخ انگار قبول شدم ولی زیاد انگلیسیم خوب نیس اما کره ای بلدم بنظرت چکار کنم ؟😓یعنی مامان بابام مخالف نیستن تشویقمم میکنن اما ویدیو هایی که میبینم ک چقدر سخته و احتمال دبیو پایبنه خیلی میترسم ازمون دوممو بدم و ففط عمرم هدر بره 😓توروخدا کسی چیزی میدونه بگه 💛💛💛خیلی الان بهتون احتیاج دارم

  507. M خیلی خیلی ممنون ☺️بله ترجمه کردم و انگار قبول شدم ولی به زبان انگلیسی نسلط نیستم اما بلدم حرف بزنم و کره ای هم میتونم حرف بزنم تقریبا بنظرتون باید چکار کنم الان ؟یعنی بازم ازمون مونده تا اسپانسر بشن ؟لطفا لطفا هرکسی میدونه جواب بده خواهش میکنم 🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  508. ببخشید ی سوال تو دوره ی کارآموزی ارتباط برقرار کردن با خانواده با گوشی ام ممنوعه یا باید برای ارتباط با خانواده ام از کمپانی اجازه بگیریم .بعد تو دوره ی کارآموزی تو خود کمپانی میمونیم یا باید خودمون جایی برای موندن داشته باشیم ؟ اگه میشه جواب سوالامو بدین

  509. عزیزان من یه سوال دارم هرکی میدونه لطفا بگه🙏🏻سوالم اینه که من انگلیسی رو بلدم ولی کره ای رو بلد نیستم و به یه سری دلایل نمیتونم در ایران کره ای یاد بگیرم،میخواستم بپرسم تو کره هم میشه کره ای رو در خود کمپانی یاد گرفت یا حتما باید تو ایران یاد بگیریم و بعد بریم کره؟
    اگه بگین ممنون میشم🌺❤

  510. دوستان ببخشيد ما باید کره ای رو تا پایه بلد باشيم بعد تا پایه یعنی چقدر؟؟؟؟

  511. ببخشید ی سوال تو دوره ی کارآموزی ارتباط برقرار کردن با خانواده با گوشی ام ممنوعه یا باید برای ارتباط با خانواده ام از کمپانی اجازه بگیریم .بعد تو دوره ی کارآموزی تو خود کمپانی میمونیم یا باید خودمون جایی برای موندن داشته باشیم ؟ اگه میشه جواب سوالامو بدین و متنتون خیلی اموزنده بود
    (من این سوال رو یک بار پرسیدم اما شما جوابمو ندادیم اگه جوابمو بدین خیلی ممنون میشم)❤

  512. سلام ببخشید من پدر و مادرم برای ایدل شدنم خیلی مخالفت میکنن ولی مادرم یکم باهام راه اومده و لی پدرم نه و فکر میکنن اگر من ایدل بشوم دیگر نمیتوانم آنها رو ببینم و نمیتونم باهاش ارتباط برقرار منم و دلیل بعد هم اینه که فکر میکنم اگه قبول شم ممکنه خیلی از حجاب دور بشم و منم میترسم بدون حمایت پدر و مادرم نتونم ایدل بشم 🥺

  513. ☆عزیز زبان کره ای و انگلیسی رو حتما باید بلد باشی وگرنه قبول نمیشی،و اینکه من ۸ ماهه دارم میرم کلاس زبان و الان کاملا به زبانشون مسلطم در این زمینه نگران نباش(البته به استعداد خودت هم بستگی داره ها)،رقص رو باید بلد باشی ولی اگه بلد نبودی زیاد مهم نیست چون خودشون باهات کار میکنن ولی صدات باید حتما خوب باشه🌹

  514. امیلی عزیز اون ایمیلی که برات ارسال شده رو اگر به زبان انگلیسی مسلط هستی معنی کن اگر حاوی اطلاعات قبولیتون باشه با اون شماره تلفنی که دادن تماس بگیر و خودت و معرفی ( در صورتی که حتما باید زبان انگلیسی مسلط باشی ) و در رابطه با بورسیه بگم ما چند تا ویزا ویزا کره جنوبی که حتما باید ۵ سال در کره اقامت داشته باشید تا بتونید یکی از شهروند های کره محسوب بشید ، یکی دیگه هم ویزای تحصیلی هستش ، کمپانی بخاطر اینکه ایران حق خوانندگی رو به زن ها نمیده و اگر بفهمه شخصی بخاطر خوانندگی از کشور خارج شده به ایران برگردونده میشه و حق نداره طبق سالیی که براشون میزنن از کشور خارج بشن برای همین میان بورسیه تحصیلی میگیره تا سفارت ایران متوجه نشه ، برای تحصیل در کره هم دانشگاه بورسیه میدن هم دبیرستان هم راهنمایی هم دبستان ، حالا وقتی می‌خواین اونجا تحصیل کنید تو خود کمپانی شروع به یادگیری زبان کره ای میگیرن ، البته اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید

  515. ممنون برای راهنمایی هاتون❤
    دوستان من یه مشکل دیگه هم دارم….
    ببخشید انقدر سوال میپرسم
    فقط زبان انگلیسی کافیه یا باید کره ای هم بلد باشیم؟
    به نظرتون میشه تو یه سال انگلیسی رو مسلط شد؟ البته فعلا تا حد خیلی کمی بلدم
    و اینکه حتما باید در رقص و خوانندگی مهارت زیادی داشته باشیم؟ اخه اونجا خودشون اموزش میدن
    ممنون میشم جواب بدین🙏

  516. Ga عزیز اگه پیام های بالا رو بخونید حتما متوجه میشید،و اینکه کمپانی yg از همه بهتره😊😚

  517. سلام … من تازه ۱۶ ساله شدم برای من خیلی دیر نشده؟ من هرروز اهنگ گوش میدم و میرقصم …نمیدونم رقصم خوبه یا نه ولی به فرض امتحان انلاین قبول شدم و رفتم کره اونجا برای امتحان حتما قبول میشم یا اگه نشدم باید یه راست بیام ایران ؟من نه کلاس رقص رفتم نه کلاس موسیقی … بنظرم من میتونم قبولشم؟ و اینکه چطور مامان و بابام رو راضی کنم یه راحل بدید بهم ….☺من هزار جور فکر میاد توی ذهنم خیلی استرس دارم بدجور

  518. سلام می خاستم بدونم که برای درس خوندن یکم بیشتر توضیح بدید الان من در حال یادگیری زبان انگلیسی و کره ای هستم و می خواهم ایدل شوم اگه از ۱۵ سالگی تست بدم
    برای درس خوندن اول باید کره ای یاد بگیرم
    و یا اینکه برای خوندن موسیقی به سبک کیپاپ باید چه رشته ای انتخاب کنم
    الان کسانی هستند که در کره در حال آموزش دیدن باشن(منظورم ایرانی ها بود)
    اگه جواب بدین ممنون تون میشم 🤍

  519. GA عزیز من دو ماه دیگه میرم تو ۱۴ سالگی و من از کلاس ششم خودم تمرین می کردم می رقصیدم و آهنگ می خوندم . و الان به کلاس رقص هیپ هاپ میرم ۲ و ماه و خوردی دیگه برای مکالمه ی انگلیسی می خوام برم کلاس . البته من از ۶ سالگی کلاس زبان میرم پایه ی انگلیسیم قوی . و بعد تو تابستان به کلاس موسیقی می رم . فقط می خواستم یکم توضیح بدم. تو هم باید این شرایط ها و داشته باشی . اول تلاش کن تا صدات و رقصت خوب شه و مکالمه ی انگلیسی یاد بگیرم . وقتی سرچ کردی ( چطور آیدل کی پاپ شویم ) یه سری سایت اومد برو تو سایت ( چطور برای آزمون آنلاین کمپانی jyp اپلای کنیم ؟ ) این اطلاعات هم آقای سربیشه نوشته . اونجا نوشته چطوری برای کمپانی تست بدیم

  520. سلام میشه مرحله به مرحله کارهایی که باید انجام بدیم چیه ؟من ارزوم اینه که ایدول بشم صدام خوبه و همش توی خونه برای خودم میخونم 😄رقصم هم خوبه فقط چندتا سوال دارم … من باید چیکارکنم ؟ امتحان انلاین رو باید از خودت فیلم بگیری ؟ به فرض وقتی قبول شدم چیکار کنم ؟ وقتی گفتن که بیا کره و من مثلا چند ماه بعدتر رفتم مشکلی نیست؟ یعنی رد نمیشم ؟ وقتی امتحان حضوری دادم حتما قبول میشم ؟ یا اگه نشدم باید یه راست بیام ایران و دیگه نمیتونم امتحان بدم؟ به فرض امتحان حضوری قبول شدم بعد از امتحان میتونم بیام ایران یا باید همونجا تا چندسال بمونم …؟حالا اینا هیچی با مامان و بابام چیکار کنم ؟ اونا قطعا قبول نمیکنن میگن از خیال پردازی دست بردار و درستو بخون .. میگن اگه میخوای موفق بشی درس بخون شما یه راحل بهم بدید لطفا … واینکه بهترین کمپانی ها چیه ؟

  521. سلام . من ۱۶ سالمه خیلی به رقص کره ای علاقه دارم صدام هم خوبه توی خونه همش میخونم و هرشب به اهنگ گوش میدم و میرم توی رویا …😄من خیلی دوست دارم ایدول بشم اندام خوبی هم دارم .. چندتا سوال دارم بنظرتون سن من خوبه برای اودیشن ؟وقتی اودیشن دادم به فرض که قبول شدم بعد باید چیکار کنم میشه مرحله به مرحله سون رو توضیح بدید؟خیلی دلم میخواد قبولشم …. ولی نمی دونم با مامان و بابام چیکار کنم میترسم که قبول نکنن که قطعا قبول نمیکنن … اگه امتحان انلاینشون قبول شدم به فرض رفتم کره و اونجا امتحان اودیشن حضوری دادم حتما قبول میشم؟یا اگه قبول نشدم باید یه راست بیام ایران ؟ نمیتونم امتحان بدم دیگه ….؟

  522. سلام خوبین من یه سوال داشتم من ۲ماه دیگه میشه ۱۴ سالم صدام خوبه ولی رقصم زیاد خوب نیست هیکلم خوبه ولی من چند سالگی اویدیشن بدم خوبه تا قبول شم میشه بهم بگین؟؟؟؟

  523. ممنونم از اینکه جوابمو میدید. یعنی اگه بخوایم بریم کمپانی برامون بورسیه تحصیلی و ویزا موقت میگیره ولی اگه بخوایم بریم باید پول هواپیما و هتل رو خودمون پرداخت کنیم درسته؟

  524. ببخشید M من قصد رفتن دارم و الان ۱۳ سالمه ۱۶ سالگیم می خوام برم یهنی برای اول دبیرستان . من درس هامو می خونم تا نمره ی خوبی بگیرم برای بورس . ببخشید یه سوال داشتم یعنی من اول ادیشن بدم و منتظر جواب باشم ؟ آخه من می خواستم کار های برسم و انجام بدم . یعنی اول کار های بورسمو انجام ندم ؟
    لطفا جواب بدید

  525. ☆جان من جوابت را میدم
    1.بله
    2.نمیدونم🤷🏻‍♀️
    3.ایرانی با خارجی فرق نمیکنه
    4.۱۳ سالگی از نظر من مناسبه،برای اونایی که بالای ۱۴ سالن همون ۱۵ سالگی عالیه💙

  526. سلام ممنون از جوابتون اما من سوال های دیگه ای هم دارم مثلا اگه بخوام برم کمپانی وا جی استعداد خوبی در رقص دارم اما از نظر زیبایی کمی صورتم جوش میزند ولی صورتم کیوت هست و صدام هم زیاد خوب نیست بنظرتون کمپانی وا جی منو می‌تونه قبول کنه و میخواستم بدونم الان کار آموز های ایرانی در کره هستن که دارن آموزش میبینن
    وا ین که خانواده ام مخالفت میکنن و فکر نمیکنن و دوست ندارند که من ایدل بشم اما من اعتماد به نفس خودم رو دارم و اگه یک ایرانی هم با من در کمپانی باشد احساس بهتری میکنم ❤️ با تشکر

  527. ☆ جان خود کمپانی همه کارها رو براتون انجام میده شرایط قبولی رو منم میخواستم بپرسم -____-
    برای قبول شدن خب این بستگی به استعداد داره
    بهترین سن از 13 تا 15 سالگی از نظر من چون تا تقریبا 20 سالگی یا شایدم کمتر بتونی ایدل بشی

  528. فقط ببخشید من یه چندتا سوال دیگه هم داشتم
    ۱- یعنی کلا وقتی قبول بشیم خودشون برامون هم بلیط هم ویزا و پاسپورت و هم بورسیه تحصیلی میگیرن؟
    ۲- اگه میشه لطفا یکی شرایط قبولی در کمپانی جی وای پی رو بهم بگه
    ۳- و اینکه احتمال قبولی برای ما ایرانی ها چقدره
    ۴- در اخر هم به نظرتون چه سنی برای رفتن به اونجا بهتره

  529. سلام بچها من برای مدلینگ چندتا عکس عکاسی کردم برای کمپانی های وای جی و جی وای پی فرستادم حالا برام از هردوشون ایمیل اومده به همراه یه شماره
    خب حالا از کجا بفهمم اسپانسرم میشن یا نه اصن کدوم بهتره

  530. کاور به معنای اینه که آهنگ یک شخص دیگر رو به سبک خودتون اجرا می‌کنید.

  531. Mahsa جان ۱۳ سالگی برای آیدل شدن عالیه ولی چون شما ۱۴ سالته به نظر من باید همین الان دست به کار بشی،من ۱۱ سالمه و ۱۳ سالگی میخوام برم،و اینکه برای شما کمپانی yg عالیه،و اینکه نه لازم نیست عمل کنی تا شبیه کره ای ها بشی،لیسا مانوبان تایلندی است و الان قیافش اصلا شبیه کره ای هه نیست،و اگه کره ای بلدی بهتره آهنگ خودت رو به کره ای بخونی و براشون بفرستی،ولی اگه بلد نیستی باید انگلیسی بخونی ولی چه انگلیسی بخونی چه کره ای باید با لحجه بخونی
    مثلا اگه انگلیسی میخونی باید لحجه انگلیسی داشته باشی یا اگه کره ای میخونی باید با لحجه کره ای بخونی🤗💜

  532. لیلی جان پیانو واقعا ساز قشنگیه و اگه بلد باشی و بری تو کمپانی اونا چون شما پیانو بلدی برای آهنگاشون شاید ازت بخوان پیانو بزنی و واقعا عالیه♡و اینکه من نمیدونم چجوری باید آهنگ رو کاور کنم🤷🏻‍♀️اصلا نمیدونم کاور یعنی چی،اگه میدونستم میگفتم ولی واقعا شرمنده😘💜

  533. Mahsa جان اینی که شما میگی هیچ ربطی به موضوع ما نداره🤷🏻‍♀️کمپانی خودش واست ویزا میگیره نه خودت.

  534. سلام ببخشید من چند تا سوال داشتم اینکه من دوست دارم ایدل شوم ۱۴,سالمه صدای خیلی خوبی ندارم اما در رقص استعداد دارم و زود هم یاد میگیرم زبان انگلیسی را در حد کمی بلد هستم و دارم سعی میکنم که زبان کره‌ای هم یاد بگیرم چهره ام مثل کره ای ها نیست با این حال باید عمل کنم تا مثل کره ای ها شوم؟ و همینطور اصلأ علاقه به رقص های سکسی ندارم به نظر شما کدوم کمپانی برای من مناسب تر هست و یه سوال دیگه هم آنه که اگه بخواین صدا بفرستیم باید به انگلیسی بخونیم یا کره ای یا اینکه خودمان باید آهنگ بسازیم یا از یه خواننده ساده کره ای و چه سنی برای رفتن به کره برایم مناسب است ممنون میشم که هرچه زود تر جواب سوال های منو بدید

  535. melina جان من ساز پیانو رو بلدم و سال هاست که دارم کلاس میرم. به نظرتون این به دردم میخوره؟ بعد میشه لطفا درباره کاور کردن اهنگ بهم توضیح بدید؟ چون نمیدونم واقعا چجوری درست کنم -_______-
    بعد ببخشید بعضی هاتون چجوری مامان باباتون رو راضی کردید ؟؟؟؟/

  536. من واقعا جیهو رو دوست دارم و از همین الان فنش هستم…..
    امیدوارم موفق باشه…..
    اونایی که تهمت می زنن حد خودشونو رعایت کنن
    …. اون که بچه نیست….
    چرا خودتونو باهاش مقایسه می کنید….

  537. سلام M عزیز وقت بخیر
    سوال داشتم درمورد بورسیه تحصیلی میشه جواب بدی،
    بورسیه تحصیلی‌ شامل دانشگاه هم یا فقط مدرسه میشه؟ همچنین انتخاب رشته محدودیت داره ایا؟ یعنی این که هر رشته ای که میخای بری بورسیه میکنن ؟ سپاس🥰

  538. دوستان برای راضی کردن پدر مادر
    دوستان اگه تو اودیشن قبول بشید کمپانی براتون بورسیه تحصیلی میگیره برای اینکه ویزای کره جنوبی ۵ سال طول می‌کشه پس میان براتون بورسیه میگیره ، شماهم وقتی به مادر پدرتون اطلاع دادید که بورسیه تحصیلی کره رو گرفتید قطعا بهتون اجازه میدن پس شما روی این موضوع زیاد تاکید نکنید که خانواده قبول نمیکنه بیشتر روی این تمرکز کنید که سطح خوانندگی و رقصتون رو ببرید بالا

  539. سلام popo
    ویزا گرفتن کاری نداره با ویزا میدی قبل از این که از کشور در ریپرتت کنن باید اقامت هم بگیری برای اقامت باید بدی سفارت که اونجا بهت ی قرین کارت (کارت سبز) موقتی میدن که مدتی تورو زیر نظر میگیرن که ببینن که آیا برای کشور خطری نداری اگه هم زبان کره ای بلد باشی که چه بهتر که اگه بلد نباشی کلاس حتما باید بری اونجا یا خودشون کلاس میزارن برات آخرم که همه اوکی شد بهت قرین کار دائمی هم میدن .
    یادم رفت بگم اگه بخوای اونجا با عنوان پناهندگی اقامت کنی کار هات زودتر پیش می ره ولی هم نگاهشون بهت حقارت اوره و هیچ وقتم نمیتونی به ایران برگردی

  540. Popo جان باید ویزای کره جنوبی داشته باشی،شما با ویزای کره جنوبی میری و بقیه کارا اونجا به عهده خود کمپانی است
    راستی،ممنون از راهنمایی های خوبت،من از این به بعد اینکارارو میکنم تا کچلشون کنم😂💜

  541. سلام ممنون برای اطلاعات خوبتون❤
    دوستان ببخشید میشه چندتا راه حل دیگه هم پیشنهاد بدید برای اینکه چجوری خانواده رو راضی کنیم، من مامانم رو تونستم راضی کنم ولی هنوز نتونستم به بابام بگم چون میدونم قبول نمیکنه برای همین میخوام یه جوری بگم که قبول کنه، ممنون میشم راهنماییم کنین

  542. سلام 🦋🧡
    ببخشید من میتونم 17 سالگی هم برای ادامه تحصیل و هم برای کارآموزی به کره برم چون پدر و مادرم گفتن تو این سن اجازه این کار رو بهت میدیم

  543. بچه ها لطفا اگه میدونید بگید ممنون
    بچه ها من له زبان انگلیسی مسلطم و زبان کره ای رو فقط میتونم بخونم نمیتونم حرف بزنم
    من الان میتونم برم کره تابستون چون من کره ای بلد نیستم ایرادی نداره؟ کمپانی ایراد نمیگیر؟
    بعد من باید با چه ویزایی برم نمیخوام با ویزای تحصیل برم چون باید تاپیک ۳ زبان مره ای داشته باشم اون وقت

    کمککککک کنید

  544. K.j عزیز ببین اونا پول هواپیمارو‌نمیدن چون تو کاراموزشون یا آیدلشون نیستی وقتی کاراموز شدی بعضی از مخارجو میدن …ولی الان فقط خودت باید خرج کنی……بازم پرس و جو کن

  545. Melina
    جان منم پدرم راضی نبود و الان یکم را امده و راضی شده

    ببین من حالا نمیدونم اخلاق پدرو مادرت چجوریه ولی پدرو مادر من میگن من فقط باید درس بخونم و از فکر اینا بیام بیرون
    من اینقدر اسرار کردم یکم راضی شدن
    ببین من توی خونه همش میرقصیدم باشگاه میرفتم و تلاشمو میکردم وقتی اونا تلاشای منو دیدن یکم بیشتر راضی شدن ولی امسال که نهن هستم و انتخاب رشته دارم میگن نباید کاری کنی
    ولی من بدون گفتن به اونا اودیشن جی وای پی رو دادم و قبول شدم ولی چون نمیدونم باید چجوری برم
    برای همین نرفتم و خیلی ناراحتم و ایشالله دفعه بد میریم همه باهم دسته جمی😂❤

  546. خیلی ممنونم ازتون ولی من توی یه وبلاگ دیده بودم که برای ادیشن حضوری باید پول بلیط هتل و اقامت گاهمون رو خودمون بپردازیم چون ممکنه که قبول نشیم و یه نکته ی دیگه هم دیدم در مورد اینکه اگه توی ادیشن آنلاین قبول بشیم فقط یه ایمیل حاوی پیام قبولی به دستمون میرسه و دیگه مراحل بعدش دست خودمون هست و خودمون باید بریم و اگر قبول شدیم بعد از پنج سال کمپانی برامون اقامت میگیره و اینکه یه سوال دیگه داشتم اون دوستمون گفتن که توی کمپانی ها به کارآموز ها تجاوز میشه آیا واقعا همینطوره؟این اطلاعات و چیز هایی که من دارم درسته؟ممنونم که پاسخ میدید و وقت می گذارید.

  547. و اینکه بابای من یه اخلاق بدی داره که اگه یه چیزی رو چند بار بگی عصبانی میشه و بخاطر همین نمیتونم پیله کنم🙁

  548. Popo جان میشه در مورد راضی کردن پدر و مادر توضیحات بیشتری بدی🙏🏻چون من هرکاری کردم که پدرمادرم رو راصی کنم اما نشد
    پدرم که کلا میگه نه،مادرم میگه باشه اما اون میگه باید بورسیه بگیرم،من الان ۱۱ سالمه و تا بخوام بورسیه بگیرم قرن ها گذشته،و کلا من دلم نمیخواد با بورسیه برم اونجا
    اگه میشه توضیح بدید popo جان💜

  549. عزیزان اونایی که پرسیدن با چه ویزایی باید بریم کره،با ویزای کره جنوبی،البته اگه تو تست قبول بشین اونا خودشون هم ویزا هم پاسپورت و هم بلیط براتون میگیرن،اما ویزایی اما که اونا براتون میگیرن اونم ویزای کره جنوبی است☺

  550. لیلی جان شما باید حتما زبان انگلیسی و کره ای رو کامل بلد باشی،چنی و ژاپنی مهم نیست،اگه اونارو بلد نباشی هیچ اتفاقی نمیفته،اما انگلیسی و کره ای رو حتما باید بلد باشی عزیزم♡

  551. لیلی عزیز ۱۵ سال خوبه اما اگه ۱۳ سالگیت بری بیشتر به نفعته،و اینکه پرسیده بودید چقدر باید کاراموز باشیم،خب این در همه متفاوت است،اگه رقص،صدا،قیافت خوب باشه و چند تا ساز بلد باشی شاید کلا ۵ سال اما اگه رقص و ساز بلد نباشی این زمان بیشتر میشه و ممکنه ۷ یا حتی ۱۰ سال کارآموزی کنی☺

  552. K.J عزیز من اونو نمیدونم ولی اگه تو تستش قبول بشی اونا خودشون واست پاسپورت و ویزا و بلیط تهیه میکنن،در اون زمینه نگران نباش☺

  553. ببخشید ی سوال تو دوره ی کارآموزی ارتباط برقرار کردن با خانواده با گوشی ام ممنوعه یا باید برای ارتباط با خانواده ام از کمپانی اجازه بگیریم .بعد تو دوره ی کارآموزی تو خود کمپانی میمونیم یا باید خودمون جایی برای موندن داشته باشیم ؟ اگه میشه جواب سوالامو بدین و متنتون خیلی اموزنده بود

  554. میشه لطفا به سوال من جواب بدین قبل ریحانه جان من سوال پرسیده بودم ممنون چون واقعا نیاز دارم

  555. ببخشید آقای سر بیشه یه سوال داشتم .
    ۱_ فقط باید روی آهنگ کره ای ها برقصیم و فیلم بفرستیم یا آهنگ اسپانیایی و… میشه ؟
    ۲_ خودمون می تونیم رقص بسازیم ؟ برای یه آهنگ؟
    ۳_ آهنگی که می خوایم بخونیم فقط باید کاور آهنگ گروه های کره ای باشه ؟ یا می تونیم آهنگ انگلیسی هم بخونیم ؟
    ۴_ همینطور که بچه ها گفتن ویزامون باید چی باشه ؟ من مس خوام بورس بگیرم با ویزای تحصیلی میشه ؟
    ۵_ حتما باید بورس گرفت رفت ؟
    من می خوام برای دبیرستان برم کره و درس هم بخونم . ۱۵ یا ۱۶ سالم میشه الان کلاس هفتمم اون موقع خوبه ؟
    ببخشید زیاد سوال پرسیدم لطفا جواب بدید .🙏🙏

  556. Jihooo عزیز اگه میتونی اینجا در ارتباط باشی
    میخوام توضیحاتی بدم
    من ۱۲ سالمه و کلاس هفتمم
    صدام خوبه رقصم زیاد خوب نیست چهره ام هم خوبه.
    من چطور میتونم از الان شروع کنم؟!
    اصلا باید چیکار کنم!؟
    من تعریف کمپانی وای جی رو خیلی شنیدم و خیلی دوست دارم آیدل کیپاپ بشم😢
    میشه رهنمایی کنی😍😘

  557. ریحانه جان ببین من بت مبگم چجوری راضی کردم شاید بت کمک کنه
    ببین مثل اینکه تو ی چیزی میخوای بخری و براش پافشاری کنی من فقط را به را بشون میگفتم مثلا میگفتم بابا بگو باشه باباجونم اینجوری
    بعد مامانم
    بعد کم کم اجازه دادن

  558. سلام
    میشه لطفا بگید تقریبا چقدر پول لازمه؟
    و یه چیزی..چطور خانوادتون رو راضی کردید؟
    مرسی

  559. سلام اون دختر خانومی که گقتن کاراموز هستن ازشون سوال داشتم …..
    ببخشید
    من موندم با چه ویزایی برم یعنی الان شما با ویزای کره جنوبی رفتین یعنی چی الان اگه ایران بفهمه برتون میگردونه یا کمپانی براتون اقامت گرفته؟

    الان من با چه ویزایی باید بیام برای کارآموزی و ادیشن
    اخه من قبول شدم ولی نمیدونم چجوری بیام میشه کمک کنید
    دعاتون میکنم مرسی

    من باید با چت ویزایی بیام و چیا لازم دارم
    من میتونم با ویزای کار بیام ؟
    من نمیخوام ادامه تحصیل بدم اونجا چون نمیخوام با ویزای تحصیلی بیام
    میشه کمکم کنید
    امیدوارم بتون توی کره ببینمتون

    و اینکه ی سوال گفتن که توب کمپانی ها حتی به کاراموزا تجاوز میکنن این راسته اخه من باور نکردم
    و اینکه من میتونم بدون پدرو مادرم بیام کره ؟ اخه اونانمیان و من تنها میخوام برم و الان۱۵ سالمه
    کمکم کنبد لطفا مرسی

  560. من میخوام در سن 15 سالگی اقدام کنم. من کمپانی YG مد نظرم هست. در 15 سالگی برای اودیشن مناسب هست؟
    من انگلیسی رو تقریبا مسلطم کره ای رو کم بلدم ژاپنی و چینی اصلا بلد نیستم. همین قدر برای زبان کافیه؟ چجوری مارو گروه بندی میکنند اونجا؟ شرایط کمپانی YG چی هست؟ چقدر کاراموزی زمان میبره؟چجوری باید اهنگ رو کاور کنیم؟ببخشید خيلی سوال پرسیدم. ممنونتون میشم جواب بدید…

  561. Melina عزیز خیلی ممنونم .
    آیا کمپانی ها در زمینه آهنگسازی و آهنگ نویسی هم کسی رو استخدام می کنن ؟

  562. ممنونم.بعد میخواستم ببینم با پاس ایران میشه کارآموز شد من یک جا دیدم که برای قبول شدن یا باید پاس ترکیه رو داشته باشیم یا ارمنستان که برای گرفتنش باید پنج سال اونجا اقامت داشته باشیم یعنی اگه ما با پاس ایران بریم نمیشه؟

  563. سلام من لیلی هستم 11 سالمه و دوست دارم ایدول کره ای بشم خیلی ها بهم میگن خوشگلمو صدام خوبه و تو رقصیدن بدک نیستم میشه توی این زمینه راهنماییم کنید واقعا ممنونتون میشم

  564. K.J عزیز همه کمپانی ها ایرانی راه میده،اما کمپانی اس ام کلا با همه خارجی ها رفتار بدی داره☺من به همه کمپانی yg رو پیشنهاد میکنم چون این کمپانی خیلی خوبه،خودم هم میخوام برم تو این کمپانی🌸

  565. با تشکر از اطلاعات کاملتون.من یه سوال داشتم میخواستم ببینم کمپانی جی وای پی و اس ام ایرانی قبول میکنه؟لطفا جواب بدید اگه میشه در مورد کمپانی Leon هم اطلاعات بدید.

  566. Just.exo عزیز اگه قبول بشی بعد دو تا سه هفته بهت اطلاع میدن اما اگه رد شدی کلا بهت اطلاع نمیدن،اگه بعد یک ماه پیامی دریاف نکردی بدون رد شدی و قبول نشدی❤

  567. ببخشید 화사 عزیز میشه بپرسم دقیقا خودت چند سالته و اصلا چرا به این سایت وارد شدی اگه توجه کنی بالای سایت نوشته چگونه ایدل کیپاپ شویم ، پس با حرفایی که میزنی انگار علاقه ای به کیپاپ نداری پس لزومی نیست به این سایت سر بزنی در ضمن من به این افراد که دارن از سن ۱۱ و ۱۲ سالگی به روهاشون فکر میکنن و دوست دارن بهشون برسن با برنامه ریزی افتخار میکنم ، فقط از ی حرفت خوشم اومد اینکه ایدل شدن کشک نیست دقیقا همینطوره برای هرچیزی باید تلاش کرد حتی اگه غیر ممکن باشه چون تو این دنیا اگه به این باور داشته باشی که هیچی غیر ممکن نیست پس راحت میتونی بفهمی در انتخاب رویاهات هیچ محدودیتی نداری ، پس اگه واقعا کسی میخواد ایدل بشه باید تماما تلاشش و بکنه به نظرت به همین ایدلا که الا معروفن آیا بهشون نمیگفتن این رویات پوچه و نمیتونی بهش برسی ؟؟؟ خانواده های خیلی از ایدل ها از همون اول به بچه هاشون سرکوب زدن اطرافیانشون حتی از زندگی نا امیدشون کردن بخاطر اینکه برای ایدل شدن قدم گذاشتن ، ولی باز هم ، رفتن جلو چون خودشون خواستن پس :
    خواستن توانستن است

  568. سلام به همه من الان تو اینستاگرام به کمپانیه اس ام پیام دادم اما جواب ندادن میدونید کی جواب میدن و دوم اینکه ایا اس ام ایرانی قبول میکنه

  569. ببخشید اگه میشه به این سوال من لطفا جواب بدید .
    M اگه شما هم می دونی لطفا بگو
    من الان کلاس هفتم و می خوام تا آخر کلاس نهم تمرین کنم و تو تابستانی که می خوام برم دبیرستان تست بدم . من تو ماه های اسفند یا مهر سال قبل شروع کردم به تمرین البته خودم آهنگ های بلک پینک و دانلود می کردم و خودم براش رقص می خواستم . من تو ماه اسفند می رم کلاس مکالمه ی انگلیسی و بعد کلاس موسیقی .

    من از الان تا آخر کلاس نهم رقص و تمرین کنم حرفه ای می شم ؟ که شانس قبولیم بره بالا . البته الان کلاس رقص هیپ هاپ می رم

  570. سلام معذرت میخوام میشه بگید بعد از ادیشن چقدر طول میکشه تا پیام قبولیت رو ارسال کنن ؟

  571. سلام AYSUعزیز.
    من داخل ۱۳ سالگیم . و از ۶ سالگی رفتم کلاس زبان انگلیسی ولی هنوز مکالمه ی انگلیسی یاد نگرفتم . و می خوام به کلاس مکالمه ی انگلیسی برم و تو 6 ماه یاد بگیرم چون من ۴۰ درصد انگلیسی و بلدم و تا آخر کلاس نهم تمرین می کنم بعد برای دبیرستانم بورس می گیرم و به کره میرم . اگه وقت کردم البته اگه ۶ ماهی انگلیسی یاد بگیرم میرم یکم از مکالمه ی کره ای و یاد بگیرم یکم کره ای بلد باشم من فقط چند تا کلمه ی کره ای بلدم یکمی . من الان تازه کلاس هفتم هستم .

    میشه بگی چطوری به انگلیسی مسلط شدی من تو مازندران زندگی می کنم کلاس رفتی ؟؟

  572. 화사 تو اصلا میدونی آرزو داشتن یعنی چه ، اصلا آرزو داری؟ اگر برای آرزوت تلاش کنی ، حتی اگر غیر ممکن باشه میتونی به آرزوت بررسی ، بعدشم کی از تو نظر خواست

  573. لیسا عزیز معنای لغتی انگلیسی به معنای بت هستش ولی در اینجا به معنی الگو و ستاره استفاده میشه.

  574. عااممم یچیزی میگم به کسی برنخوره ها
    ولی کسایی که میگن من تو فلان کمپانی کاراموزم…دروغ میگن 🙂
    نمیدونم چطور باور میکنید این حرفارو
    الان منم میتونم بیام بگم که اره منم کاراموزم که حسادت بقیه رو جلب کنم…
    مگه دروغ گفتن کار سختیه؟!؟!
    اصلا منم رزی عضو بلک پینکم فارسی یاد گرفتم اومدم تو سایتتون:/
    پوففففف….دوستان اطلاعات و شرایط کمپانی هارو از سایت های معتبر بخونید و مطالعه کنید….نه نظر بقیه
    ی مشت بچه خورده ۱۱/۱۲ ساله جمع شدید دور هم همه تونم میخواید ایدل شید؟!؟!؟مگه کشکه؟؟؟؟

  575. سلام aysu عزیز🖐🏻
    1.شما میتونی همون آهنگایی که خودت نوشتی رو بخونی و صدات رو ضبط کنی و صدات رو برای دوستات پخش کنی تا ببینی صدات خوبه یانه،قفط اینکه صداترو برای خانوادت پخش نکن چون همیشه خانواده ی آدم حتی اگه گندم بزنی میگن عالیه😂

    2.بله عزیزم هرچه بیشتر تمرین کنی بهتره👍🏻هرچی بیشتر بهتر

    3.اتفاقا اگه آهنگ خودت رو بخونی بهتر هم هست و شانست برای قبول شدن بیشتر میشه

    4.اونو نمیدونم ولی فکر کنم نه،چون معمولا یا باید کره ای بخونی یا انگلیسی🤷🏻‍♀️

    سوال 5 رو من نمیدونم چون تاحالا به کره سفر نکردم و این اطلاعات رو از گوگل و دوستام دارم

    6.بله اگه الان شروع کنی صددرصد تا ۲ سال دیگه کره ای رو کامل بلدی،من الان کلا ۷ ۸ روزه دارم کره ای یاد میگیرم ولی الان الفبا و ۵ ۶ تا کلمه کره ای رو بلدم مثل(ㅅ랑해)که معنیش دوستت دارم هست
    امیدوارم تونسته باشم کمکت کرده باشم🤗
    منم یه سوال از شما دارم،میشه بگید به خانوادتون چی گفتید که قبول کردن شما آیدل بشید؟چون من با هر زبونی با خانوادم حرف میزنم انگار رو تکرارن هی میگن نه نه نه نه😖
    منم ۱۱ سالمه مثل شما🤗و دارم انگلیسی و کره ای رو یاد میگیرم
    من یه کلاس زبان کره ای میشنا سم که شمارشونو میدم:(+982634454614)👉🏻شماره موسسه در کرج
    اگه خواستید کلاس زبان کره ای ثبت نام کنید این موسسه عالیه👌🏻اما اگه کلاس زبان هم ثبت نام کردید حتما اپلیکیشن دولینگو(duolingo) رو نصب کنید👌🏻چون من این برنامه رو از فروشگاه نصب کردم و برنامه عالی ای هست،و از با برنامه هم جلو برید و یادداشت برداری کنید چون در کنار کلاس این اپلیکیشن برای زبان کره ای عالیه
    و اپلیکیشن آیلینگو(ilingi)برای زبان انگلیسی خوبه و ایت بازی رقابتیه و برای همین بچه های زیر ۱۳ سال خیلی راحت میتونن با این برنامه انگلیسی رو یاد بگیرن،البته این برنامه الفبا ی انگلیسی رو یاد نمیده فقط لغات رو یاد میده،اما همه ی لغات رو یاد میده،اگه خواستید نصبش کنید اول الفبت انگلیسی رو یاد بگیرین بعد نصبش کنین
    امیدوارم اطلاعاتم به دردتون خورده باشه🤗💖

  576. بچه ها من تا دو روز دیگه سیمکارتمو عوض می کنم و نمی تونم دیگه اینجا باشم. توضیحات رو یک بار دیگه میدم هر چی که مهمه…
    1.اینکه اگه شما آودیشن آنلاین بدید باید برید مرحله ی دوم که حظوریه
    2.برای جی وای پی هیچ محدودیتی در انتخاب آهنگ و دنس ندارید
    3.می تونید انگلیسی، کره یا حتی چینی و ژاپنی بخونید
    4.اعتماد به نفس داشته باشید
    5.اگه خجالتی هستین بدونین هیچ شانسی ندارید چون بخاطر خجالتتون ممکنه نتونین بعضی حرکات رو برید یا روی صداتون کنترل نداشته باشید
    6.حتما اگه کره ای بلد نیشتید انگلیشی رو مسلط باشید. بله من کره ای بلدم اونجا آموزش هم به خارجیا میدن برای زبان
    7.شما از صبح که پا میشید برنامتون اینه
    باید ورزش کنید بعد یه صبحانه ی کوچیک. برای مدرسه آماده میشید نمی تونید تو مدرسه چیز زیادی بخورید. تایمی که برای آموزش ها و جلسات کاری هست زیاده شما هر ساعتی بخوابید باید سر اون ساعتی حالا هر کمپانی میده برای بیدار شدن بیدار شید
    8.بعضیا می خوان تحصیل کنن من رشتم تجربیه اول خیلی استرس داشتم که قبولم نکنن ولی حتی تشویق شدم و یه تایم برای درس خوندن دارم بستگی به خودتون داره کمپانی ها فرق دارن شرایطشون
    9. بچه ها اگه شما نمی تونید رژیم و تمرینات رو تحمل کنید تحمل بی احترامی و هیت رو ندارید اصلا دورشو خط بکشید تحش خدا نکرده به خودکشی برسه چون خیلییییی آمار بالاست
    اینجا کارآموزا بعضیاشون از شدت ناتوان بودن بدن در برابر رژیم و تمرینات زیاد غش می کنن پس بدونین اصلا آسون نیست
    10.بعضی وقتها ممکنه مجبور به کارا یا حرفایی بشید که دوست ندارید
    11.باید با بقیه کنار بیاید
    12.برای کمپانی ها شرایط فرق داره یکی به صدا یکی به رقص یکی به چهره می گم که فرق داره
    13.قانونمند باشید
    چیزایی که باید میگفتم رو گفتم اگه دیدید چیزی کم گفتم حتما توی مطالب بالا هس

  577. سلام ممنون ددستتون درد نکنه

    سلام جیهو عزیز ببخشید که وقتتو می گیرم یه چند تا سوالی داشتم ممنون میشم اگه جواب بدی

    من 11 سالمه از 5 سالگی علاقه ی شدیدی به خوانندگی داشتم فقط چون از ریکشن خانوادم میترسیدم نگفتم الان یه ماهه بهشون گفتم اونا هم قبول کردن

    من هیکلم خوبه – رقصم حرف نداره – واسه خودم اهنگ می نویسم – بیبی فیسم – از این لحاظ مشکلی ندارم

    1فقط از کجا بدونم که صدام خوبه یانه

    2 اگه هر روز 4 5 ساعت تمرین کنم بهتر میشه

    3 من خودم میخام 15 سالگی اودیشن بدم تو کمپانی جی وای پی اگه اهنگاهایی که خودم نوشتمو بخونم مشکلی نیشت که

    4 من ترکیه ای / انگلیسی کامل مسلتم کره ای و زاپنی رو هم دارم یاد میگیرم تو کمپانا اجازه هست اهنگ ترکی یه ای کاور کنیم

    5 و میتونی به من چند تا ترفند بگی که تو کار اموزی به درد می خوره

    6 اگه از الان شروع کنم کره ای یاد بگیرم میتونم یا 2 3 سال اینده مسلت باشم

    ببخشید که اینقدر سوال پرسیدم اخه واقا ذهنمو درگیر کرده بودن
    انشالاه بعد دبیوت همهگی ازت همایت میکنیم بعدش به همه پز میدیم که من با ایدل جیهو چت میکردم ;3

  578. ببخشید اگه همینطوری برم تو سایت برای ادیشن البته امتحان نمی دم فقط برای امتحان کردن می خوام برم توش عیبی داره یه وقت درخواستم قطعی نشه ؟!

  579. ببخشید من الان کلاس هفتم و درسم و خوب می خونم تا نمره ی خوبی بگیرم بر ای بورس دبیرستان سال بعد کلاس هشتمم می خوام به مدرسه اطلاع بدم برای شروع کارهای بورس تحصیلی اون موقع هم با کمک مشاورم یعنی اقدام کنم برای تست تو کمپانی ؟! زود نیست. ؟
    همون اول کلاس نهم اقدام بکنم برای رفتن؟ چون می خوام تو تابستانی که می خوام برم دبیرستان مهاجرت کنم الان که در حال آماده شدنم برای آمادگی تست البته فعلا تو مرحله ی تمرین رقصم بعدش می رم سراغ تمرین های دیگه

  580. ممنونم بابت توضیح خوبت M جان و ممنون که کمک‌ کردی پس من که در رپ استعداد دارم بهتر برای کمپانی yg ادیشن بدم

  581. سلام
    رفتم به معنی آیدل نگاه کردم نوشته بت خدا دروغی و….
    منظورش بر خلاف خدا هست؟
    لطفا جواب بدید خیلی مهمه
    اگه اینطوری باشه من از آیدی دست میکشم😔😭

  582. سلام دوست عزیز ببین کمپانی jyp بیشتر روی وکال تمرکز داره اگه توجه کنی گروه تووایس که تو کمپانی jyp هستش رپر نداره ولی yg هم روی وکال کار می‌کنه هم رو رپ ولی رپ رو بیشتر میپسنده

  583. ببخشید یک سوال دارم میشه بهش جواب بدید 🌺

    یعنی کمپانی JYP بیشتر به وکال اهمیت میده تا رپ یعنی رپ برای کمپانی JYP مهم نیست یا هست

    یعنی من که تو رپ خیلی خوبم و استعداد دارم باید برم کمپانی yg یا بیام کمپانی JYP، میشه کمکم کنید
    و وکال هم خوبم
    لطفاً کمکم کنید 🙏🙏🙏

  584. سلام ممنون ددستتون درد نکنه

    سلام جیهو عزیز ببخشید که وقتتو می گیرم یه چند تا سوالی داشتم ممنون میشم اگه جواب بدی

    من 11 سالمه از 5 سالگی علاقه ی شدیدی به خوانندگی داشتم فقط چون از ریکشن خانوادم میترسیدم نگفتم الان یه ماهه بهشون گفتم اونا هم قبول کردن

    من هیکلم خوبه – رقصم حرف نداره – واسه خودم اهنگ می نویسم – بیبی فیسم – از این لحاظ مشکلی ندارم

    1فقط از کجا بدونم که صدام خوبه یانه

    2 اگه هر روز 4 5 ساعت تمرین کنم بهتر میشه

    3 من خودم میخام 15 سالگی اودیشن بدم تو کمپانی جی وای پی اگه اهنگاهایی که خودم نوشتمو بخونم مشکلی نیشت که

    4 من ترکیه ای / انگلیسی کامل مسلتم کره ای و زاپنی رو هم دارم یاد میگیرم تو کمپانا اجازه هست اهنگ ترکی یه ای کاور کنیم

    5 و میتونی به من چند تا ترفند بگی که تو کار اموزی به درد می خوره

    6 اگه از الان شروع کنم کره ای یاد بگیرم میتونم یا 2 3 سال اینده مسلت باشم

    ببخشید که اینقدر سوال پرسیدم اخه واقا ذهنمو درگیر کرده بودن
    انشالاه بعد دبیوت همهگی ازت همایت میکنیم بعدش به همه پز میدیم که من با ایدل جیهو چت میکردم ;3

  585. فقط ی سوال jihoo تو چطور ویزای کره رو دریافت کردی و الا داری درس میخونی ، آخه من ی جا شنیدم که گفتن باید ۵ سال اونجا کار کنی تا بهت ویزای کره رو بدن و اینکه تا ویزای کره رو نداشته باشی نمیزارن ثبت نامت کنن داخل مدرسه ، لطفا درباره نحوی گرفتن ویران با پاسپورت رو برامون توضیح بده لطفا 🙏

  586. راستی برای ی سریا ها که کنجکاو بودن jihoo تو چه کمپانی کارآموز هست باید بگم که من چون دوباره از اول نظرات رو خوندم متوجه شدم jihoo تو کمپانی jyp کارآموز هستش ، توصیه میکنم شماهم برای بدست آوردن اطلاعات کافی نظرات به همراه متن های این سایت رو مطالعه کنید

  587. Melika جان عزیزم طبق توضیحاتم بله ، کاملا از لحاظ مالی مشکل داشته باشین ساپرتتون میکنن

  588. سلام من 17سالمه کلاس خوانندگی میرم رقصم حرفه ایی هست پیانو تمرین میکنم (درحد چند اهنگ بلدم ) فیسم نسبت به معیار زیبایی های کره و ژاپن نزدیکه از لحاض معیار وزنم 50 کیلوم خانوادم با تصمیم برای خوانندگی مشکلی نداره و تا حالا پست (عکسی از خودم ) داخل شبکه های مجازی نذاشتم ( چون اینم جزو معیاره ایدل شدن بود که سابقت پاک باشه ) و زبان ژاپنی در حد n3(توانایی زبان ژاپنی مورد استفاده در زندگی روزمره ) بلدم ولی زبان انگلیسی رو خیر ُسئوالم اینکه این که انگلیسی یاد نداشتن میتونه مشکل ساز باشه ؟ از لحاض اقتصادی شرایط این که برم کره یا ژاپن رو ندارم شما گفتید میتونم برم ژاپن اودیشن بدم برای کیپاپ ؟و بعد مطمعن هستین که اونا خودشون پول برای سفر و میدن اگه شرایط اقتصادی نداشته باشی ؟ و ایا چیزه دیگه هست که یاد داشتن اون مهارت یا معیار جز بازیگری باعث بالا بردن قبولیم میشه ؟؟؟

  589. ببخشید اسمتون فقط حروف M هستش . یعنی برامون خونه اجاره میکنن و مراقبان هستن ؟ و بهمون توی کارآموزی برای خرجمون حقوق می دن

  590. ممنون از توضیحات و نظرات خوبتون، به دلیل رعایت حقوق حفظ حریم شخصی و تبعاتی که می‌تونه پیش بیاد، اطلاعات تماس افراد رو نمی‌تونیم منتشر کنیم.

  591. سلام.من کلاس هفتم هستم . از کلاس ششم تصمیم گرفتم به کره برم و تو کمپانی تست بدم و الان هم کمپانی جی وای پی مد نظرم هست من الان کلاس رقص هیپ هاپ میرم . و می خوام برای او ل دبیرستانم بورس بگیرم و به کره بیام . من قیافم شبیه کره ای هاست و صدام هم خوبه رقصم از کلاس ششم با آهنگ های بلک پینک تمرین می کردم و الان هم کلاس می رم و رقصیم خوبه من الان هم تلاش می کنم . و از ۶ سالگیم کلاس زبان انگلیسی میرم ولی الان می خوام برم کلاس مکالمه و تا ۴۵ درصد زبان انگلیسی و بلدم . Jihooo عزیز یه سوالی دارم من ۱۶ سالگیم می خوام تست بدم . تا چه سنی میشه تست داد ؟آیا می تونم موفق بشم ؟ آخه من حدودا یک سالی میشه که ب ای این هدفم تلاش می کنم و الان هم خیلی جدیم و بعد مدرسه تو تابستان امسال می خوام برم کلاس موسیقی برای صدام . من تو مازندران تو بابل زندگی می کنم و با اینکه تو شهر کوچیکی زندگی می کنم می خوام خیلی تلاش کنم

  592. سلام بچه ها ببینید اگه تو اودیشن قبول بشید کمپانی یک شماره تماس بهتون میده و شما باید با اون شماره تماس بگیرید البته خودشون تماس میگیرن ، شما بعد از اینکه شرایط و موقعیتتون رو گفتید میتونید برید البته اگه مشکل مالی یا اقتصادی داشتید میتونید با مدیر های اونجا مطرح کنید اونها با همکاری چند تا وکیل ویزا کره و رزرو هتل و هواپیما رو براتون انجام میدن اصلا نگران نباشید چون با حقوقی که اونا از ایدل ها میگیرن این هزینه ها ی چیز عادی هستش ، ی چیز دیگه من به اون دسته آدم ها که سنشون ۱۰ تا ۱۳ سالشونه توصیه میکنم ، تو سن ۱۵ یا ۱۶ سالگی اودیشن بدن و برای اونایی که خانوادشون از این موضوع مخالف هستن به نظرم بعد از کنکورتون ادیشن بدین اونم تو کمپانی jyp البته اونم اگه استصناع بودید قبولتون میکنن وگرنه اولویتشون کارآموز های زیر ۱۸ سال هستش ، و اینکه ی نقطه تاریک ایدل شدن رو خیلی از فن ها نمیبینن ، اونجا که رفتید خیلی بهتون سخت میگیرن خیلی خیلی زیاد مثلا امکان داره شما خوابتون حتی کمتر از ۳ ساعت باشه امکان داره بگن حق استفاده از گوشی ندارین ، و اینکه ایدل ها به غیر از روز های تعطیل و برنامه ها و کنسرت های که دارن باید بیشتر از ۶ ساعت تمرین رقص داشته باشن همینطور تمرین صدا ، اون دسته از آدما که میگن اگه به کشور دیگه ای مسافرت کنی نمیتونی از سایت های ایرانی استفاده کنی. باید ی سوال بپرسم ببخشید …. خیلی ببخشید … ولی چطور ما میتونیم تو سایت های خارجی بریم و نظر بدیم اصلا چطور میتونیم سایت های ادیشن و باز کنیم و اونجا اودیشن بدیم در صورتی که ما تو ایران هستیم ، یکم به این موضوع فکر کنین لطفا ، و اینکه شانس قبولی تو کمپانی ها بسته به نوع شرایطشون داره مثلا sm بیشتر شانس قبولیتون روی زیبایی خیلی کم روی استعداد کار می‌کنه البته sm بیشترین عمل زیبایی روی ایدل هارو داره نسبت کمپانی های دیگه یا مثلا yg بیشتر روی رپ و دنس و وکال کار می‌کنه و دوستان اگه نظر من و میخواید لطفا زیاد روی دنستون تمرکز نکنید بیشتر روی صدا تمرین کنید نکته خیلی مهم همینه و اینکه سعی کنید تو بازیگری حرفه ای بشید ، چون روی شانس قبولیتون تاثیر داره مثلا کمپانی jyp روی دخترا تمرکز داره و روی صدا و دنس کار می‌کنه حتما نیازی به رپ نداره ولی کمپانی yg خیلی روی رپ تأکید داره ، و اینکه رضایت مادر یا پدر رو اونا لازم ندارن چون قراره روی شما کار کنن نه مادر پدر ، امکان داره شما که رفتید اونجا چند ماه نتونید با مادر پدرتون تماس بگیرید یا اینکه با کسی در ارتباط باشید ، ی سوال که پرسیدید این بود که درباره هزینه ها ببینید اگه اودیشن دادید و تا یک ماه جوابی دریافت نکردید ، بدونید رد شدید ولی اگه براتون پیامکی ارسال شد که حاوی اطلاعات قبولیتون بود بدونید برای کارآموزی آماده آید و باید با شماره ای که با پیامک ارسال کردند زنگ بزنید ، بعد از معرفی خودتون همون‌طور گفتن با گفتن شرایطتون براتون بلیط رزرو میکنن شما اونجا کارآموز میشید و ماهیانه حقوق میگیرید که برای خرید پوشاک و خورد و خوراک و غیره است و البته براتون خونه اجاره میکنن اگر خودشون ببینن که شما بعد از سه ماه هیچ پیشرفتی نداشتید اخراج میشید و خودشون شمارو برمیگردونن البته بگم عیبی ندارد هزینه رو قصد به قصد بدید چون مشکلی باهاش ندارن
    این تمام اطلاعاتی بود که باید بهتون میدادم و چون مدیر سایت اجازه نمیدن باهاتون در ارتباط باشم ( چون نمیزارن آیدی یا شماره رو تو نظرات ارسال کنیم ) مجبورم اینطور براتون توضیح بدم ❤️
    ممنون که خوندید

  593. سلام 🌺
    من12سالم هست رقصم خوبه در هدی که میتونم رقص طراحی کنم و چهره هم خوبه و صدام برای رپری خوب هست و وکال هم میتونم و آهنگ هم میتونم بنویسم و انگلیسی و کره ای هم دارم یاد میگیرم و میخوام برای کمپانی JYP ادیشن بدم

    فقط چند تا سوال برام پیش اومده که اگه من درمرحله اول قبول شدم برای ادیشن حضوری خود کمپانی هزینه پرواز و هتل و چیز های دیگه رو میده یا خودمون باید بدیم و اگه در مرحله دوم هم قبول شدیم و کار آموز شدیم باید به کمپانی پول بدیم یا نه؟و رضایت پدر و مادر واجب هست یا نه؟ و برای ادیشن دنس مشکلی نیست خودم رقص طراحی کنم و میتونم برای ادیشن خودم انگ بنویسم 🖤🔺

    🙏🙏🙏🙏🙏لطفاً جواب بدید🙏🙏🙏🙏🙏

  594. سلام🌻
    این مطلب رو از طرف کسی دیگه مینویسم🌻

    من 11سالم هست و وکال میتونم بخونم و رقصم خوبه و چهره هم خوب هست و میخوام برای کمپانی JYP ادیشن بدم

    کره ای دارم تمرین میکنم و اینکه چند تا سوال دارم اینکه اگه قبول شدم کمپانی با پول های خودش و بلیط به کره برامون میگره یا خودمون باید بگیریم ؟ اقامتمون رو خودشون جور میکنن یا خودمون ؟ چه زبان هایی رو باید بلد باشیم ؟

  595. سلام 🌺
    من 12 سالم هست و رقصم خیلی خوب هست درهدی که میتونم رقص طراحی کنم برای آهنگ ها و چهره هم خوب هست و صدام برای رپری خوب هست و وکال هم میتونم و انگلیسی و کره ای هم دارم یاد میگیرم و میخوام برای کمپانی JYP ادیشن بدم

    فقط چند تا سوال برام پیش اومده که اگه من درمرحله اول قبول شدم برای ادیشن حضوری خود کمپانی هزینه پرواز و هتل و چیز های دیگه رو میده یا خودمون باید بدیم و اگه در ادیشن حضوری هم قبول شدیم و کار آموز شدیم باید به کمپانی پول بدیم و یا باید بعد از دبیو بهش هزینه رو بدیم و اگه یک دفعه حذف شدیم باید هزینه‌ای که کمپانی برامون کرده رو همون روز پس بدیم یا بهمون وقت میدن و اگه نتونیم مثل خودشون در اوایل لحجه کره ای رو خوب یاد بگیرم کمپانی بهمون کمک میکنه یا بهمون فشار میاره

  596. M عزیز واقعا ممنون🌸
    من ایشالا سال بعد آودیشن میدم چون الان هنوز انگلیسی و کره ای رو یاد نگرفتم و سال بعد ایشالا هر دو زبان رو بلدم و آزمون میدم و خدا کنه قبول بشم😭توروخدا واسم دعا کنید🙏🏻من کلا ۱۱ سالمه و بزرگترین و تنها آرزوم خواننده کی پاپ شدنه و میخوام برم کمپانی وای جی و خواهش میکنم برام دعا کنید سال بعد قبول بشم🙏🏻🌸ممنونم🌸

  597. سلامممم jihooooo
    اگه داخل آهنگ یذره تلفظ ایراد پیدا بکنه مشکل پیش میاد؟
    چه آهنگی رو از چه خواننده ای خوندی؟
    واقعا کمپانی برای رفتن به اونجا(اودیشن حضوری)هواپیما رزرو میکنه یا خودمون باید پولشو بدیم؟
    اگه کسی انگلیسی ش در حد پایه باشه(مثلا تو راهنمایی یادش میدن در اون حد باشه) مشکل پیش میاد براش؟
    میشه اگه کسی کلمه ای از زبون اونا رو نفهمید داخل مترجم زبان بزنه تا براش بیاره؟ اجازه همچین کاری رو دارن؟
    از ساعت چند تا چند تو کمانی آموزش میبینی؟
    درجات سخت گیریشون در چه حده؟
    کلا اونجا چند تا داور روت نظارت دارن؟
    بعد الان من ۱۳ سالمه شانس و کارایی که باید بکنم در چه حد و چه کارایی هستش؟
    ببخشید طومار نوشتم•-•

  598. سلام jihooooo عزیز
    می خواستم ببینم که داخل کاور آهنگ برای کمپانی اگه یه کوچولو تلفظ اشتباه باشه به مشکل بر می خورم؟
    و اینکه خودت چه آهنگی رو کاور کردی از چه خواننده ای؟
    برای گروه گروه کردن کار آموزا می تونی نظر خودت رو هم بگی که مثلا دوست داری با کی داخل یه گروه بیفتید؟
    اگه اینگلیسی یکی مثلا جوری باشه که به فرض داخل مدرسه اون چیزا رو یاد گرفته شرایط این چجوری میشه از لحاظ برخورد و اینا؟
    و اینکه می تونی چند تا از برنامه های رژیمی که بهت دادن رو بگی؟
    و آخریش اینکه واقعا کمپانی برای رفتن به اونجا(تو مرحله اودیشن حضوری) واقعا هواپیما رزرو می کنه؟؟؟؟
    ببخشید سوالاتم زیاد بود هر وقت تونستی جواب بده:)
    مواظب خودت هم باش😉

  599. من چهارده سال دارم و به گروه های کیپاپ مخصوصا اکسو علاقه زیادی دارم دنس و صدام عالیه و قیافه خوبی هم دارم در انگلیسی کاملا مسلط هستم و زبان کره ای رو هم در حد پایه بلدم .من می خواستم برای کمپانی jyp ادیشن بدم و اینکه به نظر شما امکان قبول شدن من چقدر است ؟
    و یه موضوع دیگه هم هست که آیدل ها در زمان کار آموزی تمرین های سختی رو باید انجام بدن و توسط کمپانی خیلی اذیت میشن و چندتا از گروه هم گفتند که در زمان کار آموزی حق استفاده از گوشی همراه هوشمند را نداشتند . وقتی هم که دیبوت میکنن از دست فن ها آرامش ندارن. این ها درسته ؟

  600. سلام jihooooo عزیز
    می خواستم ببینم که داخل کاور آهنگ برای کمپانی اگه یه کوچولو تلفظ اشتباه باشه به مشکل بر می خورم؟
    و اینکه خودت چه آهنگی رو کاور کردی از چه خواننده ای؟
    برای گروه گروه کردن کار آموزا می تونی نظر خودت رو هم بگی که مثلا دوست داری با کی داخل یه گروه بیفتید؟
    اگه اینگلیسی یکی مثلا جوری باشه که به فرض داخل مدرسه اون چیزا رو یاد گرفته شرایط این چجوری میشه از لحاظ برخورد و اینا؟
    ببخشید سوالاتم زیاد بود هر وقت تونستی جواب بده:)
    مواظب خودت هم باش😉

  601. سلام ببخشید من یع سوال داشتم برای کار آموزی میتونیم کنارش درس هم بخونیم یا نه
    یا وقتی که آیدل شدیم میتونیم در کنارش شغل دیکه ای هم داشته باشیم

  602. سلام
    میخواستم بدونم من اگه توی سن ۱۸ ۱۹ سالگی برای کار آموز شدنو… اقدام بکنم چقدر طول میکشه؟ لطفا راهنماییم کنید من ۱۳ سالمه ولی پدر و مادم با آیدل شدنم (در حال حاضر) مخالفن اما من میخوام با انتخاب رشته مناسب و پشت سر گذاشتن موانع به خواستم برسم ممنون میشم کمکم کنید.

  603. من تو یک شهرستان زندگی می کنم چطور بعد از اودیشن اگر قبول شدم به تهران بروم
    این برام خیلی مشکله

  604. سلام M
    اون لینک کمپانی های چیه فرستادی؟
    برا ثبت نام به آیدا شدن در اون کمپانی؟
    آخه من نمیتونم زبانش رو عوض کنم

  605. جیهو نیس پس؟
    ینی الان جیهو تو کره نیس و کارآموز هم نیست؟
    اینو میشه بگی برا کارآموزی چقدر پول گرفتن؟

  606. و اینکه تا میتونید روی زبان های
    انگلیسی 🇬🇧
    چینی 🇨🇳
    ژاپنی 🇯🇵
    کره ای 🇰🇷
    مسلط باشید یا حداقل در حد پایه بلد باشید چون خیلی بدردتون میخوره

  607. سلام به عزیزانی که نمیدونن کجا اودیشن بدن
    دوستان قبلش بگم اگه طاقت دوری از خانواده رو ندارین لطفا به این سایت ها مراجعه نکنید
    سایت ادیشن کمپانی jyp
    https://m.jype.com/
    کمپانی yg
    https://www.yg-audition.com/auth/joinUs
    کمپانی sm
    https://www.smentertainment.com/
    و اینکه این سه تا کمپانی از هر ملیتی قبول میکنن برید تو سایت ها و بعد زبان رو به انگلیسی تغییر بدید بعدش با مترجم خود گوگل براتون ترجمه می‌کنه و ی قسمتش هم اونجا زده اودیشن یا همون آزمون رو اون که بزنید باید اطلاعاتتون رو وارد کنید ، ی چیز دیگه گفتید کمپانی بیگ هیت متاسفانه کمپانی بیگ هیت فقط آقایون رو میپذیرن حتی اگه وارد سایتش بشین ی جا هشدار زده نوشته تنها آقایون ، و اینکه کمپانی yg و sm تنها کارآموز های زیر ۱۸ سال رو قبول می‌کنه ، ولی کمپانی jyp تا سن ۲۵ سالگی هم امکانش هست ادیشن بدید

  608. رفتار SM با ایدلاشم بده چه برسه به خارجیا و کارآموزاش!بعد از اینکه کریس لیدر سابق گروه اکسو اس امو ترک کرد کمپانی اعضای اکسو رو مجبور کرد که کاملا ارتباطشونو باهاش قطع کنن و حتی پیج اینستاشو آنفالو کنن!بیون بکهیون چون کریسو لیدر و دوست صمیمیش میدونست به دروغ گفت که تلفن همراهشو گم کرده و وقتی تلفنش زنگ خورد و متوجه شدن که دروغ گفته یکی از بادیگاردا بهش سیلی زد!!!

  609. Kany عزیز اگه توی آزمون آنلاین قبول شدی اونا خودشون برات بلیط میگیرن تا بری کره،اما اونجا باید پول بلیط رو به اون ها بدی
    و باید ویزای کره ی جنوبی داشته باشی😊😚

  610. ببخشید نوع شرکت در اودیشن وای جی رو میشه بزارین ؟؟؟ و اینکه من ۱۲ سالمه به اینگلیسی هم کاملا مسلطم و یه جورایی از فارسی برام راحت تره و اینکه کره ای هم دارم یاد میگیرم و دارم ساز چنگ میزنم موهام هم به نارنجی میزنه و ۲ سال اموزش رقص دیدم الانم رقصم عالیه قیافم هم خوبه به رقص کره ای عربی و هیپ هاپ و شافل هم مسلط هستم کاملا هم با کره اشنا هستم ولی ژاپنی بلد نیستم.به نظرتون من رو میپذیرن؟؟ و اینکه لطفا لینک اودیشن کمپانی وای جی رو بزارین ممنون میشم من قدم هم بلنده و خیلیییی لاغرم ۲۹ کیلوعم

  611. سلام جی هو جان خوبی عزیزم ازت چند تا سوال داشتم من الان ۱۶ سالمه چینی و انگلیسی و ترکی و آلمانی فولم و عربی و کره ای هم دارم یاد میگیرم و اینکه واقعا صدام نمی دونم چه جوریه ولی همه بهم میگن خیلی خوشگلی درسته شبیه کره ای ها نیستم اما چشمم سبز و عسلی هست و اینکه رقصم عالیه قراره مدرک مربی گری بگیرم و چون قراره پزشکی بخونم میخوام بعد تحصیلاتم برم یعنی سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی بعد اینکه اون موقع می تونم برای کار اموزی برم و اینکه خواننده نشم و فقط رقصنده بشم

  612. و یک سوال دیگه من با دوستم می خواهیم اودیشن بدهیم و خانواده هایمان مخالف هستند و باید چطوری اگر قبول شدیم به کره بیاییم؟؟؟

  613. عزیزم من اسمم مبینا نیست
    مِلینا است
    البته اگه با من بودی
    من ۱۱ سالمه😊
    و بزرگ ترین آرزوم اینه که خواننده کی پاپ بشم
    من تنها آرزوم همینه🤗

  614. نگین جان ایرانی ها هم میتونن برن
    ناراحت نباش
    همه میتونن برن🤗
    Jihoo جون هم با ویزا کره جنوبی رفتن اونجا

  615. سلام جیهو تو اقامت کره داشتی که رفتی؟
    من ۱۲ سالمه شبیه کره ای هام رقصم خوبه صدام معمولیه
    انگلیسی و کره ای کمی بلدم
    من خیلی ناراحتم چون مطمعن نیستم ایرانی هارو بتونن برن

  616. اون هایی که میگن من کار آموز بودم کاملا دروغه. اگه کار اموززد باید تو خارج از ایران باشین و نمیتونین به سرور های ایران دسترسی پیدا کنین من خودم ۹ سال کان چو رفتم و خیلی کشور ها از جمله کره رفتم و ما اصلا نمیت نستیم به سایت ایرانی وارد شیم.پس این دروغ هارو تموم کنین .حالا من تو کره با کمک استادم گه کره ای بلدن ازشون پرسیدیم و اونا گفتن بلد بودن اینگیلیسی و ژاپنی خیلی وجبه و منظور از کنترل صدا نلرزیدنش توانایی بالا و پایین کردنش و قدرت بخشیدن بهشه رقص هم خیلی چیز خواصی توش نیس

  617. Jiho عزیزم من یک سوال داشتم
    من شنیده بودم که کمپانی yg نمیذاره عمل کنی اما قبل و بعد بلک پینک رو دیدم شگفت زده شدم😳
    میشه خصوصیات کمپانی yg رو بگی🙏🏻
    و اینکه کاور کردن یعنی چی؟
    چون خیلی جاها نوشتن:(کاور کردن ویدیو،کاور کردن اهنگ)و بخاطر همین برام سوال شد
    میشه بگید🙏🏻
    ❤❤❤❤

  618. Lisa عزیز فقط انگلیسی و کره ای کافیه ولی اگه خودت علاقه داری میتونی اونا رو هم یاد بگیری
    کمپانی زور نمیکنه که همه زبان هارو بلد باشی،فقط انگلیسی و کره ای رو بلد باشی کافیه
    و اینکه بله همه ایرانی ها میتونن آیدل بشن
    امیدوارم تونسته باشم بهت کمک بکنم😊🤗❤

  619. سلام jihooooo من هم می‌خوام آیدل بشم
    چندتا سوال داشتم ازتون ولی زیاده خیلی معذرت می‌خوام
    زبان کره ای رو کامل بلدی؟
    باید زبان ژاپنی و چینی هم بلد باشی؟
    تو کدوم کمپانی کارآموزی؟
    کره چطور جایی هست؟قشنگه؟
    اونجا کارآموز ایرانی دیگه هست؟
    بلک پینک یا بی تی اس رو دیدی؟
    به کنسرت هاشون رفتی؟
    مامان و بابات چطور راضی شدن کارآموز بشی؟(آخه مامان و بابای من نمیزاره)
    اسمت واقعیت چی بود تو ایران؟
    الان اونجا اسمت رو تغییر دادی؟
    چطور نمیتونی با ما در ارتباط باشی؟یعنی منظورم چرا اخراج میکنند اگه با ما در ارتباط باشی؟

  620. سلام jihooooo من هم می‌خوام آیدل بشم
    چندتا سوال داشتم ازتون ولی زیاده خیلی معذرت می‌خوام
    زبان کره ای رو کامل بلدی؟
    باید زبان ژاپنی و چینی هم بلد باشی؟
    تو کدوم کمپانی کارآموزی؟
    کره چطور جایی هست؟قشنگه؟
    اونجا کارآموز ایرانی دیگه هست؟
    بلک پینک یا بی تی اس رو دیدی؟
    به کنسرت هاشون رفتی؟
    مامان و بابات چطور راضی شدن کارآموز بشی؟(آخه مامان و بابای من نمیزاره)
    اسمت واقعیت چی بود تو ایران؟
    الان اونجا اسمت رو تغییر دادی؟
    چطور نمیتونی با ما در ارتباط باشی؟یعنی منظورم چرا اخراج میکنند اگه با ما در ارتباط باشی؟
    خییییلی معذرت می‌خوام اینقدر سوال
    آخه من هیجان زده شدم اولین باره میبینم که یه ایرانی تو کره کارآموزاه😍

  621. سلام jihooooo منم می‌خوام آیدی بشم الان اونجا اسمت چی هست؟تغییر دادی؟
    تو کدوم کمپانی هستی؟
    خیلی سخته؟
    کره جای خوبیه؟
    چند ساله کارآموزی؟
    فقط زبان کره ای بلدی یا چینی و ژاپنی بلدی؟
    باید چینی و ژاپنی هم یاد بگیریم؟
    ببخشید که خیلی سوال میپرسم اولین باره که یه ایرانی میبینم که کارآموز هست😍

  622. سلام عزیزم من یه دختر ۱۶ سالمه رقصم عالیه زبان چینی فولم و زبان انگلیسی و آلمانی و ترکی و کره ای هم دارم یاد میگیرم و اینکه صدام و نمی دونم اصلا اما قیافم خوبه اما شبیه آسیایی ها نیستم چشمام رنگیه و اینکه میشه در سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی رفت چون باید تحصیلاتم و تموم کنم و اینکه اگه بخوای یک رقصنده بشی چی و خواننده نشی و اینکه میشه چند نمونه از عمل های جراحی هم بگید

  623. سلام عزیزم من دختر ۱۶ ساله هستم دنسم بی نظیره و قیافم هم خوبه ولی شبیه آسیایی ها نیستم اما چشمام رنگیه و اینکه صدام و نمی دونم خوبه یا نه ولی من میتونم بعد تحصیلاتم تست بدم یا نه مثلا سن ۲۳ یا ۲۴ میشه رفت یا نه و اینکه اگه بخوای ایدل بشی نمیشه خواننده نشد و فقط رقصنده شد

  624. سلام
    Jihooooo
    میتونم بپرسم که تو چجوری رفتی کره
    کمپانی هزینه رو حساب کرد
    آخه کمپانی هزینه رو بده ایران بفهمه ممنوع الخورج می‌کنه
    میشه توضیح بدی

  625. شما هیچ محدودیتی برای این موضوع ندارید جی وا پی با هاتون راه میاد کلا برای کمپانی های دیگه هم فک کنم همین باشه شما محدودیت ژانری ندارید

  626. نه بچه ها با سنتون مشکلی نیست ولی خب جی وا پی رقص سکسی میده من قبلا برام یکم سخت بود و اینکه وای جی یه سری عمل ها میکنه این طوری نیست شما قبل و بعد بلک پینک رو ببینید متوجه میشید

  627. Aa عزیز اگه تو ایران آزمون آنلاین بدی و قبول بشی هزینه سفرت با کمپانی است ولی وقتی رسیدی کره باید پول سفر رو بدی😊

  628. خواهشاً یکی به من جواب بده هزینه رفتن به کره چقدره بهترین راه واسه رفتن به کره چی خیلی ممنون میشم اگه جواب بدید♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  629. سلام جیهو جان من 12 سالمه قیافم خوبه ولی شبیه به کره ای ها نیستم یعنی چشمام سبزه یعنی منظورم اینه که ملاک ارزشیابی کمپانی jyp و yj چیه؟ و بیگ هیت رقصم عالیه کره ای هم در حال یاد گیری هستم و به اینگلیسی هم مقداری مسلطم صدام هم اطرافیانم میگن خوبه شما چه جوری آزمون آنلاین دادید میشه توضیح بدید؟

  630. M عزیزم منم مشکل شما رو دارم ولی من به خودم گفتم من چه اونا بگن باشه و چه بگن نه من کار خودمو میکنم چون من خودم برای آینده ام تصمیم میگیرن
    ولی اگه شما ترض فکر من رو ندارید میتونید بهشون بگید که مامان بابا چه مشکلی دارید با سفر من؟
    وقتی جواب دادن خودتون یه چیز قانع کننده بهشون بگو،مثلا اگه گفتن چون دلمون برات تنگ میشه بگو من همیشه بهتون زنگ میزنم و اینکه میرم اونجا و هنرام رو براتون میفرستم و…..
    از همین چیزا بگی قطعا راضی میشن ولی اگه نشدن دیگه باید روش منو که اون اول گفتم رو امتحان کنی😊
    منم خودم برای خودم تصمیم میگیرم😊

  631. من خیلی خیلی علاقه دارم به اینکه آیدل کی پاپ بشم همه شرایطش رو هم دارم ولی فقط خانوادم راضی نیستن
    کسی میتونه راهنماییم کنه که چجوری بتونم راضیشون کنم؟؟

  632. سلام و خسته نباشید ببخشید ما ایرانیها نمی تونیم که خواننده آمریکایی بشویم؟؟؟؟
    اگه میتونیم شرایطشو میشه بگید؟؟

  633. من اگه بخوام ادیشن بدم اون رو به چه کسی بفرستم؟
    یعنی منظورم اینه که من الان یه فیلم درست کردم بعد اونو به کی بفرستم،به چه شماره ای؟
    من میخوام برم کمپانی jyp

  634. نظرم در مورد کمپانی YG عوض شد چون همین الان فهمیدم که اجازه به عمل زیبایی رو نمیده ولی من میخوام عمل کنم
    پس میرم سراغ کمپانی GYP🤗به نظرتون این کمپانی خوبه؟

  635. واقعا ممنونم M عزیز❤
    من به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستم ولی کره ای اصلا بلد نیستم،من میخوام برم کمپانی YG،شما سایتی که باید برم توش و آزمون آنلاین بدم برای کمپانی YG رو داری؟
    اگه داری میشه بدی🙏🏻و اگر هم نداری میشه راهنمایی کنی که خودم چطوری به سایت برم🙏🏻
    و یه سوال،اینکه توی آزمون چه چیز هایی رو میپرسن؟مثلا از زبان میپرسن یا تست رقص میگیرن؟چجوریه آزمونش؟؟

  636. سلام Jihooooo عزیزم
    واقعا مچکرم که اطلاعات و تجربیاتت رو دراختیار همه گذاشتی.میخواستم یه سوالی بپرسم خیلی ممنون میشم جواب بدی❤
    اینجور که از جاهای مختلف دیدم میگفتن: باید برای اودیشن اقامت کره رو داشته باشی. وگرنه ایران برمیگردونت و ممنوع الخروج میشی :/
    و واقعا خیلی خطرناکه.
    میخواستم بدونم شما خودت چیکار کردی چجوری رفتی؟! و آیا کمپانی بهت کمک میکنه ؟!
    یه دنیا ممنون میشم جواب بدی :))
    و یه سوال کوچیک دیگ: خانوادتو، تو این چندسال اصلن نمیتونی ببینی؟!

  637. سلام جیهو میشه بپرسم هزینه رفتن بهکره چقدره و یاید چند سال اون جا تموزش ببینی تا اقامتت داعم شه و دبیو کنی

  638. سلام ببخشید من الین هستم و 13 سالمه و یک ارمی هستم.کمی به زبان اینگلیسی و یه کمی هم کره ای مسلطم. خانواده ی من یه جورایی مخالف هستن و میخوام فعلا پنهان از اونا کار کنم و بعد از این که اوریتیشن قبول شدم بهشون بگم و فقط میخوام یه کمپانی باشه که حمایتم کنه چون حمایت خانواده ام رو ندارم.میخوام بدونم باید چیکار کنم.یا تو چه سایتی باید صدا ارسال کنم ممنون میشم جواب بدین.,

  639. Vian.R عزیزم اگه لحجه کره ای هارو بلد باشی خیلی خوبه ولی اگه نمیتونی لحجه شوند را داشته باشی و اهنگشون رو بخونی این موضوع مثل ی بی ادبی براشون حساب میشه ولی اگه میتونی خیلی خوبه و اگر هم نه انگلیسی بخونی خیلی خوبه

  640. Noshin جان برای ادیشن هزینه رفت و برگشتت با اوناست ولی بعدش باید اون هزینه رو پرداخت کنی به صورت بدهی

  641. با اجازه jihoo خواستم بهت بگم Melina جان الا تو سنت خیلی کمه و باید بزاری یکم سنت بالاتر بره ولی سعی کن تا وقتی کمی بزرگتر شدی به انگلیسی مسلط باشی و کمی کره ای بلد باشی کمپانی ها ی سایت های دارن ، تو این سایت ها آزمون آنلاین میدی یا همون اودیشن یعنی چی یعنی اینکه فیلمی که میخوای آهنگ بخونی رو واسشون آپلود میکنیم ، و همینطور دنست رو ، اونا فیلمت رو نگاه میکنن اکثرا بعد دو سه هفته بهت جواب میدن و اگه قبول شدی خودشون طبق گفته jihooo برات هواپیما رزرو می‌کنه و میری اونجا باهاشون با شماره تماسشون زنگ میزنی که رسیدی ولی اگه تا یک ماه هیچ جوابی واست نیومد یعنی رد شدی ، درباره کمپانی ها اگه بخوام بگم همه کمپانی ها همینجورین و باید مطیعشون باشی وگرنه ازت هزینه میگیرن ، اون سودی که از رقصت میگیرن رو باید بهشون پرداخت کنی خیلی از خواننده های کی پاپ بخاطر اینکه نمیتونن هزینه کنن اون کاری رو که میگن انجام میدن ، و درباره زیبایی کره ای ها وقتی که کارآموز شدی اگه تا سه ماه هیچ پیشرفتی نداشتی اخراج میشی و وقتی که برای دبیو یعنی اولین کاری که میخوای بدی بیرون میبرنت هرجایی که باعث زیباییت میشه رو عمل میکنن ( البته من این اطلاعات رو از تحقیقاتی بود که انجام داده بودم ) امید وارم براتون مفید باشه و ی دل گرمی برای اونایی که استرس آینده دارن ، به نظرم اگر سنتون کمتر ۱۵ هستش نگران هیچی نباشید و تا میتونید رو زبانتون کار کنید و اینکه اگر ۱۵ سال سن داری. سعی کنید تا قبل از ۱۶ یا ۱۷ یا ۱۸ تمام شرایط رو برای خودتون فراهم کنید تا شانس قبولی بیشتری داشته باشی و اینکه اون دسته از آدما که نمیخوان برن کمپانی jyp که سعی کنند اودیشن رو کمتر از سن ۱۸ سالگی بدن ولی اگه قصد دارید برید jyp تا سن 25 سالگی وقت دارید اودیشن بدید چون بهتون اجازه میدن
    امید وارم مطالبم مفید باشه ❤️

  642. اگر ادیشن انلاینو قبول بشی کمپانی هزینه سفرتو برای ادیشن حضوری میده
    اگه حضوری قبول نشدی مجبور شدی برگردی چی هزینه برگشتم میدن؟

  643. خیلی ممنون بابت جوابها jihooooo🙏
    ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم،من میخوام برای کمپانی jyp آدیشن بدم و میشه بگی بهتره برای این کمپانی برای اولین کارمون که میفرستیم آهنگون بهتره انگلیسی باشه یا کره ای؟ممنون میشم جواب بدی🙏

  644. و اینکه من اگه بخوام کلا قیافم شبیه کره ای ها بشه باید چه عملی بکنم و هزینش حدودا چقدر میشه؟
    و من اگه بخوام به کره سفر بکنم،از ایران باید اول به کمپانی زنگ بزنم یا اول برم کره بعد بهشون زنگ بزنم بگم که میخوام خواننده بشم؟
    و یه سوال دیگه اینکه شما در چه کمپانی کارآموزی؟
    من اصلا معنی آودیشن رو نمیدونم میشه بگید آودیشن یعنی چی؟
    اگه بگید ممنون میشم و لطفا بگید که من در کجا بهتون ویس بدم؟

  645. Jihoo خانم من الان ۱۱ سالمه و اگر در ۱۵ سالگی به کره جنوبی سفر کردم چه کمپانی برای سنم عالیه؟چون بعضی از کمپانی ها به زیر ۱۸ سال رقصای بد میده و یسریاشون اصلا قبول نمیکنن کسانی که سنشون کمرو،میخواستم بدونم برای ۱۵ سال چه کمپانی خوبه؟

  646. جیهو میخواستم ی سوال ازت بکنم میخوام ببینم من ۱۴سالمه و قدم ۱۷۳ صدام اینا خوبه رقصم هم خوبه خیلی دقدقه آیندم رو دارم و دوست دارم ی ادم معروف بشم و واقعا کی پاپ رو دوست دارم ولی در حال حاضر رو زبان زیاد مسلط نیستم البته دارم میرم کلاس مکالمه تو مدت کم تمام مکالمه رو بهم آموزش میدن قیافم هم خوبه استایل شبیه ب مدل هاست ب خاطر قدم میخوام رو ی آهنگ کار کنم ولی نمیدونم چی انتخاب کنم و میخوام بدونم خود اون ها بهمون زبان کره رو آموزش میدن و برا سن من دیر نیست ک اقدام کنم و تا ۱۵ سالگی تست بدم؟؟؟

  647. وای jihooo ممنون که جوابمو دادی مرسی مرسی ولی ی سوال تو تو چه کمپانی کارآموز هستی خیلی کنجکاوم ؟؟؟ و اینکه من دلم نمی‌خواد پوستم تغییر کنه بازم جراهی میکنم

  648. بله درسته بعد آنلاین حظوریه خب توی این کرونا هزینه ها خیلی بیشتره ولی کمپانی یراتون هواپیما رزرو میکنه نگران نباشید و اینکه خیلی کمپانی خوبیه و رژیم های سالمی داره من اولا که کوچیک تر بودم به من رژیم های سخت مثل بقیه که بزرگتر بودن نمیداد و در مورد بیگ هیت آره دختر میپذیره کره یا غیر کره ای رو نمیدونم ولی بیگ هیت همون موقع هم سخت گیر بود بعید می دونم

  649. بببن با پوستت مشکلی نیست جراحی میکنی درست میشه بعد اینکه من آنلاین دادم مرحله ی اول رو و پیامش بعد یکی دو هفته برام اومد و در اون لحظه خیلی گریه کردم اصلا باورم نمیشد ولی خب این هنوز اول راهه

  650. سلام من میخواستم ایدل شم ولی بخاطر پوست سبزه ام در واقع برنزه ام حس میکنم قبولم نمیکنن، ی چیز دیگه jihooo میخواستم بدونم تو چند ساله که کارآموز هستی و اینکه چطور فهمیدی قبول شدی و اون لحظه چه حسی داشتی 😍😍😍

  651. سلام jihoooo چند تا سوال داشتم خواستم بدونم تو تو چه کمپانی کارآموز هستی و اینکه ، من ی بار شنیدم حتما باید قبل اینکه کارآموز بشی باید ی بار حضوری ببیننت ، مثلا هزینه رفت و برگشتت برای این کار رو اونا میدن یا خودت ، و اینکه آیا کمپانی جی وای پی خوبه ؟؟؟ آخه من شنیدم فقط این کمپانی هست که کارآموز غیر کره ای قبول می‌کنه , من اینکه آیا کمپانی بیگ هیت الا کارآموز دختر غیر کره ای قبول می‌کنه ؟؟؟

  652. Jihoo خانم امیدوارم موفق باشید🤗
    میشه در مورد نوشته من نظر بدید🙏🏻ممنونم😚🌸

  653. سلام بچه ها ببخشید این چند روز تمریناتم زیاد بود نتونستم بیام
    بچه ها من در مورد شما هیچ فکر بدی نکردم اصلا ناراحت نباشید. برای خودم و شما بهتره اشکال نداره همه ی سؤالاتتون رو یه جا نمی خواد بپرسید تقسیم کنید. ممکنه به من شک کنن واقعا برام دردسرسازه عذر می خوام.
    دوستی که پرسیدید اونجا تایم برای درس خوندن داریم. بله داریم. شما باید در مورد رشته و شرایط تحصیلی خودتون با کمپانی حرف بزنید به شما زمان میدن.
    دوستی که پرسیدید راز حذف نشدن توی دوره ی کارآموزی بچه ها شما باید با اعضای گروهتون خوب باشید و نکته ی دوم فقط تمرکز روی کار خودتون نداشته باشید بعضی از کمپانی ها اینجوریه که اگه تعداد کم باشه کلا دیسبند ولی بعضیا به عنوان خواننده ی تک
    در مورد فیلم و عکس اصلا دستکاری نکنید حتی یه ذره بعدا برای خودتون بد میشه.
    دوستی که پرسیدید ملاک ها چیه خب فرق داره برای اس ام شما کلا باید خوب باشی کاشکی خودشونم خوب بودن اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم این کمپانی رو. جی وای پی هم دنس و صدا قیافه اهمیت نداره. بیگ هیت دنس فوق العاده مهمه. وای جی به قیافه اهمیت نمیده خیلی ولی توی بقیه زنینه ها باید خوب باشید

  654. سلام بهتون پیشنهاد میکنم که در کمپانی yj تست بدین چون دختر دایی من دوساله اونجا کاراموز هستش البته اقامت کانادا رو داره و به زبان کره ای و انگلیسی به طور کامل مسلط هستش و در 15سالگی تست داد

  655. سلام شانس یه ایرانی برای ایدل شدن خیلی کمه. چون من با اینکه پدرم اصالتا اهل ژاپن بود و منم اقامت کشور نیوزلند رو داشتم و به زبان ژاپنی و انگلیسی هم مسلط بودم و همون جا امتحان دادم. اول که فرم بهت میدن بعد از اینکه فرم رو پر کردی هر وقت شرایط فراهم شد با هات تماس میگیرن و شما هم میری برای تست اول خوانندگی به همراه دنس به سبک هیپ هاپ هستش بعد که چند قوانین رو بهت میگن که اگه بخوای ایدل بشی باید قبول کنی برای مثال به من گفتن که بخشی از هزینه ی خرج و مخارج با خودته و اینکه ارتباط با کسی نباید داشته باشه حتی گوشی داشتن هم ممنوع بوده و اینکه ساعت خواب کمتر از5ساعته بعد باید بیدار شی و کلاسات شروع میشه تا شب بعضی مواقع هم 2ساعت باید میموندیم و دنس تمرین میکردیم و شاید بعضی مواقع ساعت خوابت 3ساعت باشه. متاسفانه من قبول نکردم چون خیلی از کاراموزا رو دیدم طی 2روزی که اونجا بودم و اینکه خیلی سختی میکشیدن. و اینکه این مطالب بخش کمی از حرفای تست گر بود. همینطور از روی کنجکاوی ازش پرسیدم که ایا فرد ایرانی در کمپانی وجود داره ولی حتی نمیدونست ایران چیه. البته کن 13سالم بود که تست دادم و در کمپانی jyp تست دادم البته خوبی هایی هم داشت که ارزشش رو داشت.

  656. jihoo خانوم اگه نمیتونین شمارتونو بدید گفتم خودتون یه ایده بدید که من اونجا ویس بدم🙏🏻ممنون میشم واقعا💜

  657. سلام دوست عزیز. پیامی اینجا پاک نمیشه و تماما منتشر میشه. البته اگر با قوانین کشور مطابق باشه.

  658. لطفا پیاممو پاک نکین و جوابمو بدین قبلا هم پرسیده بودم اگ میشه همینجا جوابمو بدین ممنون میشم

  659. سلام من ۱۹سالم میشه
    اما اگه بخوام یه سال خودم کلا تمرین کنم و خودمو تقویت کنم
    بعدش برم ادیشن بدم و به فرض قبولم شدم و رفتم اونجا
    امکانش هست که سنم بالا باشه واسشون و اصلا دبیو نکنم؟

  660. سلام jihoo خانم🖐🏻
    من ۱۱ سال دارم و اسمم مِلینا است😊
    میشه شمارتون رو بدید من در واتساپ بهتون پیام بدم🙏🏻چون چیزی که میخوام بگم رو نمیتونم بنویسم خیلی طولانیه😟باید یا ویس بدم یا تلفنی بگم،اونجور که از پیام هاتون متوجه شدم شما ایران نیستید و امکان تماس هم نیست متاسفانه😔
    اگه واتساپ دارید و اگه ایرادی نداره شمارتونو بدید تا ویس بدم🤗بخدا من ادم بدی نیستم و شمارتونو برای سوء استفاده نمیخوام به خدا،من اونجور ادمی نیستم،اگه هم شمارتون رک نمیتونین بدین یه ایده ی دیگه خودتون بگین تا من اونجا امکان ویس دادن داشته باشم😊ممنون🙏🏻💖

  661. یه سوال دیگه هم دارم jihooooo. اگه تونستی از چند مرحله آنلاین رد بشی و بعدش همونطور که گفتی برای آدیشن حضوری هم باید بری و کل هزینه هواپیما و سفرت رو خودشون میدن؟(منظورم کمپانیjyp)
    بعد حالا بر فرض مثال اونجا هم قبول شدی و میشی کارآموز،چقدر برای خوندن درسای مدرسه ت بهت وقت میدن؟و راز موفقیت که جزو اولین نفرایی که حذف میشی نباشی چیه؟منظورم اینه که خب میدونم تلاش خیلی زیادی میخواد ولی خب به هر حال تکنیک یا چیزی نیست که کمک کنه که خیلی زود حذف نشیم و همچنان توی کمپانی کارآموز بمونیم؟لطفا فقط چند تا رو بهم بگو🙏اونجا هر چند ماه کارآموز جدید قبول میکنن و ملاک هایی که خیلی واسشون مهمه چیه که شانس قبول شدنت از بقیه بیشتر باشه؟(سوالام کلا در مورد کمپانیjyp)
    ممنون میشم به این سوالا جواب بدی

  662. پرنیان عزیز بهتره آهنگ خالی بذارید و قدرت صداتون رو نشون بدید.

  663. سلام در یوتیوب استادان زیادی هستن. اپلیکیشن دولینگو و BUSSu هم بسیار خوبن.

  664. ببخشید یه سوال من الان با ترنسلیت دارم زبان کره ای یاد میگیرم و خیلی متوجه نمیشم😟شما کسی رو میشناسید که زبان کره ای رو اینترنتی یاد بده؟
    اگه میشناسید میشه شمازشونو بدید تا ثبت نام کنم🙏🏻

  665. سلام ممنون از توضیحات کاملتون🙏🏻💓
    من ۱۱ سالمه و صدام هم از نظر مامان بابا و هم از نظر خودم و دوستام فوق العاده است🤗🤗من روی زبان انگلیسی کاملا مسلط هستم و کره ای رو هم دارم یاد میگیرم🤗قیافه خوبی دارم🤗من اگه تو اوضاع کرونا بخوام برم کره جنوبی چقدر باید هزینه کنم و چجوری برم اونجا،الان با وجود کرونا فکر نکنم هواپیما هم بشه سوار شد😭اگه میشه تا اینجا رو بگید و لطفا بگید که من اگه یه زمانی رفتم کره از نظر شما چه کمپانی ای برای کارآومزی بروم؟
    و اینکه من تا خواستم برم کلاس موسیقی کرونا اومد و من نتونستم ثبت نام کنم،الان هر خواننده ای یه ساز رو بلده اما من هیچ سازی رو بلد نیستم😟شما جایی رو نمیشناسین که اینترنتی یه موسیقی رو یاد بده؟
    اگه بگین ممنون میشم🙏🏻💓

  666. سلام میخواستم بپرسم برای ادیشن دادن که باید یه فایل صوتی از صدامون بفرستیم چجوری باید بفرستیم؟؟؟؟اشکال نداره اگه پشت صدامون آهنگ باشه ؟؟؟یا باید صدای خالیمون رو ظبط کنیم؟؟؟
    اگه پشت صدامون آهنگ باشه و خواننده توی اهنگ پشت صدامون بخونه ایراد نداره؟؟؟؟؟ لطفا خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی وقته سوال دارم
    بعد یه سوال دیگه از jihooo دارم
    Jihooo اگه بخوایم فایل صوتی صدامون رو بفرستیم باید از چه آهنگایی استفاده کنیم؟ آهنگ کیپاپ باید باشه یا آهنگ های دیگه هم میشه
    و اینکه اگه تلفظ درست آهنگ رو بلد نباشیم یا اینکه درست تلفظشو نگیم ایراد نداره؟؟؟؟؟
    لصفا خواهشا جواب منو بدید

  667. سلام ممنون از اطلاعات کاملتون یه سوال داشتم میخواستم بدونم که اگه بخوایم فایل صوتی آهنگ رو بفرستیم باید چجوری بفرستیم ؟؟؟ پشت صدامون باید آهنگی که انتخاب کردیم باشه یا نه
    یا باید صدای خالیمون رو ظبط کنیم؟؟؟؟
    اگه پشت صدامون آهنگ با خواندن خواننده ها باشه ایراد نداره؟؟؟

  668. سلام jihooo من۱۶ سالمه برای ۳ سال دیگه میخوام برم کره یعنی میشه ۱۹ سالم آیا ایرادی نداره؟ مگه نمیکن باید اقامت داعم بگیریم تا ایدل بشیم؟ هزینه رفتن به کره چقدره؟ انگلیسی و کره ای رو دارم یاد میگیرم ولی میزان پولش برام مهمه مگه نباید ۵ سال کره زندگی کنی تا دبیو کنی و ایدل بشی

  669. من ۱۸ سالمه هم اکنون در استانبول هستم
    ترکی انگلیسی و فارسی بلدم
    چهرم کپی کره ای هاست چشمام بادومیه
    رقصم خوبه صدام خوب نیست
    ومیخوام عضو گروه های کره بشم
    منو راهنمایی کنید
    ایرانی نیستم .

  670. بچه ها من با وزای کره ی جنوبی رفتم و اگر بدونید همه ی پرواز های خارجی از تهران انجام میشه بله خب اگه شما تهران زندگی میکنید براتون بهتر و البته راحت تر هست بعد از اون با پرواز مخصوصی که خود کمپانی براتون رزرو کرده میری و من فک کنم ساعت 8 رسیدم سئول اونجا که رسیدی به کمپانی خبر میدی و اونا یه روز و ساعت برات مشخص می کنن که بیای برای آودیشن حظوری اونو که قبول بشی حله
    بعد اینکه یه نفر بین داورا هست که کلا زومه روی صورت و قیافه ی شما سعی کنین اصلا بهش نگاه نکنین چون ممکنه استرس بگیرید و اینکه خیلی اعتماد به نفس داشته باشید و خودتون رو بی تفاوت نشون بدید و حتما توی اون زمینه ای که آودیشن میدید خیلی ماهر باشید برای پسرا بیگ هیت بهترینه و برای دخترا حی وای پی بقیه ی کمپانی ها اصلا خوب نیست من یه دوست داشتم توی اس ام الان کلا افسردس پس بهتون پیشنهاد نمیکنم که برید اس ام حتی میگه زدنش این خیلی جالب بود دیگه

  671. بچه ها بعضی از کمپانی ها برای کارآموزی باید هزینه بدین مثلا یه آیدول کره ای توی جی فرند بوده که براش 6 میلیون دلار تقریبا میشه گفت هزینه برده ولی کمپانی هایی مثل جی وای پی کارآموزی رایگانه. ولی به پسرا خیلی اهمیت نمیده بیشتر روی دختر ها تمرکز داره و اگه پسرید اینجا باید خیلی تلاش کنید تا به چشم کمپانی بیاد. اینایی که میگم دارم میبینم. بعدا برای خودتون بد میشه. اس ام اصلا خوب نیست یهو باهاتون هست میبرتون بالا بعد یهو ولتون میکنه اصلا بهتون نمیرسه ولی مثلا جی گا پی خیلی خوبه باز بیگ هیت هم خوبه ولی خیلیییی بهتون فشار میارن و استراحت کمی دارید حقیقتش اون زمان که من برای آیدول شدن تست دادم دختر قبول نمیکرد ولی فک کنم الان قبول میکنه ولی خب باز اونم سخته

  672. سلام. به احتمال همراه با تحصیل در کلاس‌های تقویت زبان کره‌ای شرکت خواهید کرد.

  673. سلام ببخشید اگه ما به کره سفر کنیم مثلا در سن 17 سالگی و کره ای رو هم زیاد بلد نباشیم. شرایط تحصیل ما چطور میشه؟ باید ترک تخصیل کنیم یا ادامه میدیم؟

  674. جیمین عزیز برای خروج از کشور اگر 18 سال دارید نیاز به اجازه خانواده نیست، اگر پسر هستید.

  675. سلام ببخشید jihoooo چند تا سوال داشتم.الان من 13 سالمه و قیافه م خوبه و صدام هم دوستام میگن استعداد خیلی خوبی دارم و دنسم هم بد نیست ولی خیلی خوب هم نیست.روی زبان انگلیسی تسلط دارم و به نظرم کارم باهاش راه میفته ولی کره ای رو بلد نیستم.بعد میخواستم برای کمپانی jyp ادیشن بدم،خواستم ببینم شانس قبولیم چقدره؟بعد اونجا اگه قبول بشی برای کارآموزی باید هزینه هم بدی؟و اینکه برای اینکه بری اونجا اگه شرایطش رو نداشته باشی برات بلیط میگیرن یا نه؟و سوال آخر اینکه اگه گروهی ادیشن بدیم شانس قبولیمون بالاتر میره یا نه فرقی نمیکنه؟

  676. سلام
    می خواستم بدونم آیابرای ادیشن برای کمپانی yjیا کمپانی jyp رضایت خانواده شرطه هست
    یا اگر استعداد داشته باشیم کمپانی حمایتمون می کنه
    من 18سالمه و استداد بسیاری توی رقص دارم
    کمپانی که خیلی به رقص اهمیت بده چیه
    و یه سوال خیلی مهم ازجیهوآیا از لحاظ جنسی کسی به کاراموز ها صدمه نمزنه

  677. سلام اگع 18سالگی برای رفتن به کره اقدام کنم چقدر طول میکشد تا بتوانم بروم و ایدول شم؟

  678. سلام من 13سال دارم و تا18سالگی برای ادیشن خودمو ادامه میکنم و وقتی 18سالم شد میرم کره ایا امکان داره21سالگی دبیو کنم؟
    هزینه رفتن به کره چقدر است؟اگ با بورسیه برم اسان تره یا همینطوری ؟
    ایا یک تامبوی امکان داره دریک گروه پسرونه فعالیت کنه ؟
    میشه فقط ادیشن حضوری داد؟

  679. Jihooo میشه بگی با چه ویزایی رفتی؟ و اینکه برای دبیو بهت گفتن که حتما باید اقامت بگیری؟ با چه پروازی رفتی و توقفت توی دوحه بوده یا استانبول؟توی اودیشن حضوری چه نکاتیو باید رعایت میکردی؟ اون دفترچه ای که دادن بهتون چیا توش ذکر شده بود، میشه کلا سر بزنی به سایت وقتایی که گوشیت دستته؟ من امسال هر جور شده تا قبل عید دارم کار ویزارو اوکی میکنم که اودیشنو قبول شدم بدون فوت وقت بیام چون معلوم نیست تو اینجا چه اتفاقایی قراره بیفته، بعدم سطحم عالیه و تو هر سه زمینه ی رپ و وکال و دنس سطحم بالاست و چندین سال همشونو تمرین میکردم میشه بگی هر چی که واسه اومدن و کاراموز شدن و دبیو کردن مهمه و کمتر کسی گفته تا کمک بزرگی بهم بکنی؟ jihoooo لطفا بخون و حتمااا بگو چون خیلی عجله دارم و یهویی پیدا کردم اینجارو

  680. jiho میخواستم بپرسم کار آموزی هزینه داره ؟ اگر داره هزینش چقدره؟ یا اینکه امتحانش چجوریه باید چیکار کنیم ؟ برای کارآموزی چی یادمون میدن و چه کلاسایی داره و چقدر طول میکشه؟

  681. دوستان ببخشید من نمی تونم با کسی در ارتباط باشم برام دردسر درست میشه ولی اینجا می تونم کمکتون کنم

  682. سلام ،اون دوست عزیزمون که کارآموز jyp هستن،میشه لطفا بگی تو زمان کاراموزیت کمپانی خرج شما رو میده،یعنی پوشاکت،محل خوابت،غذات و همه ی اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا اگ میشه جواب بده
    و مورد بعدی اینکه ایا برای اودیشن دادن باید هزینه ای رو بپردازیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا جواب بده
    واقعا بهش نیاز دارم

  683. سلام
    یه سوال داشتم میخواستم بدونم که وقتی کاراموز شدیم ایا کمپانی خرج مارو میده مثلا پوشاک ، یا محل خواب و از اینجور چیزا؟؟؟؟؟؟؟منظورم کمپانیjyp هستش
    و اینکه ایا برای اودیشن دادن باید هزینه ای پرداخت کنیم؟؟؟؟؟

  684. سلام من ۱۷ سالمه از لحاظصدا،چهره،اندامم،رقصم،وزبان کره ای و انگلیسی خیلی خوبم.
    خیلی دوست دارم یک ایدل یا مدلینگ معروف بشم.
    فقط خواستم بپرسم که تا چه زمانی میتونم توی شرکت ها برای ازمون دادن شرکت کنم؟
    ممنونم

  685. سلام jiho اگه میشه با من در ارتباط باش من میخوام ایدل شم‌ میخوام از تو راهنمایی بگیرم و داستان زندگیتو بدونم اگه میشه اگه اینیستا داری به پیجم پیام بده ممنون @asalwo1

  686. اگه میشه jiho لطفا با من در ارتباط باش من میخوام ایدل شم و میخوام بدونم که باید چیکار بکنم اگه میشه میخوام باهات در ارتباط باشم @asalwo1 اگه اینیستا داری لطفا بیا بهم پیام بده و باهام درارتباط باش میخوام داستان زندگیتو بدونم مرسی

  687. چطوری باید باهاشون ارتباط برقرار کنیم؟
    یعنی ال باید براشون فیلم بفرستیم از ایران؟

  688. سلام سوزان عزیز، مطالب ما رو دنبال کن و راهنمایی تو نظرات رو هم بخون. خیلی کمکت خواهند کرد.

  689. سلام من 14 سالمه ودخترم کلاس هشتم هستم دوست دارم یک آیدل شوم صدام خوبه قیافم مثل چینی ژاپنی هاست .میخوام بدونم چکاری باید انجام بدم تا یک آیدل شوم لطفا کمکم کنید ممنون می شم

  690. این طور که شما گفتید خیل شانس دارید و این عالیه
    فقط همه ی شما باید روی کره ای کار کنید و در حد پایه بلد باشید ولی انگلیسی رو مسلط چون برگ برندتون هست و اگه بتونید زبان های دیگه مثل ژاپنی و چینی رو در حد پایه بلد باشید عالی میشه و شانس بیشتری خواهید داشت ناامید نشید بچه ها شما می تونید

  691. دوستان من نمی تونم از طریق ایمیل با کشی در ارتباط باشم برام خطرناکه و شراطش رو ندارم ممکنه اخراج بشم بعلاوه وقتش رو هم ندارم
    نمی تونم ببخشید
    ولی تا جایی که بتونم به سؤالاتتون جواب میدم دوستان به هر حال دوست دارم به هموطنام کمک کنم 😁

  692. سلام دوست عزیز پرسیدیدکه چطوری قبول شدم خب من آموزش های سختی دیدم از 11 سالگی 3 سال رقص کار کردم در زمینه ی هیپ پاپ و 2 سال آواز بعد از اون برای آودیشن آماده شدم سنت خیلی خوبه مناسبه باید بری کلاس ولی توی این وضعیت که توی کره داریم ایران نمیدونم چه خبره ولی می تونی خودت یاد بگیری حالا الان میگم چطوری باید دنس مورد علاقت رو به صورت پرکتیس پیدا کنی و به چند بخش تقسیم کنی و تا زمانی که اون تیکه رو کامل یاد نگرفتی نری قسمت بعد برای وکال و رپ می تونی کاور کنی من خودم به شخصه میگم خیلی مفیده این روش قیافت عالیه خیلی خوبه با دنس و وکال هم که مشکلی نداری عالیه ولی کره ای رو در حد پایه بلد باش و انگلیسی رو مسلط چون اونجا برگ برنده ی تو هست اگه زبان های دیگه هم بلد باشی مثل چینی و ژاپنی رو البته در حد پایه عالی میشه برای خودتون الگو قرار بدید و برای اون تلاش کنید من 6 سال آرمی بودم و تهیونگ الگوی من بود. من از کارایی که رو صحنه انجام میداد و اخلاقاش به عنوان الگو استفاده کردم پس بهتره یک الگوی خوب داشته باشید
    خوش حال میشم که تونسته باشم کمکت کنم
    안녕 😉

  693. سلام ببخشید شما jihoooo که آلان کارآموزی میتونی به ما هم بگی جوری قبول شدی منم میخوام تو کار آموزی قبول شم من 14 سالمه صدام خوبه رقصم هم خوبه کلاس انگلیسی میرم کره ای هم کمی بلدم قیافم به کره ای ها هم شباهت زیادی داره و دخترم لطفا به منم راهنمایی بکن

  694. سلام ببخشید jihoooo شما که ایرانی هستید میشه به من بگید چجوری قبولتون کردن و اینکه آیا ایرانی های دیگه هم اونجا هستن و اینکه تا چه سنی میتونیم امتحان بدیم و من اصلا درباره ی امتحان چیزی نمیدونم میشه بهم بگین یکی بهم بگه لطفا

  695. میشه بپرسم چند تا ایرانی اونجا دارن دوره ی کارآموزی میبینن و اینکه میشه شرایط کمپانی و اینکه تا چه سنی میتونیم برای هر کمپانی امتحان بدیم بهم بگین لطفا

  696. سلام . خیلی عالی بود . ممنونم.
    من ۱۲ سالم هست و تمام شرایط (خواندن . رقصیدن و…) را دارم و های دوست دارم که یکی از ایدل های کیپاپ شوم.
    میخواستم بگم که درست هست که ما ایرانی ها بسیار محدود هستیم و هرکاری برای ما چند برابر سخت تر است ولی ما میتوانیم . چند روز پیش در شبکه کره ای arirang دیدم که یک ایرانی (اسمش سحر بود) در یکی از مسابقات آشپزی شرکت کرده است به همراه پرچم ایران.
    من هم با دیدن آن دختر از خودم ما امید نشدم و از شما هم همین را می خواهم که هیچ وقت ما امید نشوید و همیشه سعی و تلاش را از یاد نبرید .
    با تشکر از نویسنده عزیز.

  697. سلام در سن خوبی هستید. حتما رو انگلیسی و زبان کره ای کار کنید و روی ریتم آهنگ‌ها دقت داشته باشید.
    در حال حاضر با وجود شیوع بیماری کرونا کمی شخت شده مسافرت، باد ببینید در کدوم آدیشن می‌خواهید شرکت کنید و براش برنامه بریزید. سعی می‌کنیم اطلاعات بیشتری در مطالب بعدی بنویسیم

  698. سلام من 14 سال دارم و کلاس هفتم هستم میخواستم بدونم که اگر بخوام آیدل شم باید چقدر هزینه کرد یعنی باید حتما زبان انگلیسی بلد باشم من کمی بلدم اگر بخوام از الان شروع کنم باید چیکار کنم؟ چون میترسم سنم که رفت بالاتر نتوانم صدام خوبه رقصم هم خیلی خوبه از نظر دوستام قیافه خوبی دارم اگر میشه راهنمایی کنید از الان چطور میتونم شروع کنم؟

  699. سلام من 16 سالمه کارآموز کمپانی jyp هستم. دو سال هست که کارآموزم، اگر مایلباشید چون اطلاعات کافی ندارید توضیح بدم

  700. من دارم تلاشمو میکنم اما چند سال دیگ نمیتونم برم
    تا اونموقع 23سالم میشه اما خیلی بیبی فیسم هفت سال کمتر از شنم نشون میدم
    اما بخاطر اینکه سن بالا قبول نمیکنن نمیدونم تلاشمو بکنم یا نه

  701. ممنون از نظر خوبتون. به زودی مطالب بیشتری درباره کمپانی‌های مختلف خواهیم نوشت. پیگیر باشید.

  702. ممنون بابت توضیحات من صدای خوبی دارم رقصم هم بدک نیست و اینگلیسی مسلطم کره ای هم در حال یاد گیری چهره ام هم بنظر خودم خوشگله دوستام هم میگن من به درد کیپاپر شدن میخورم و درظمن لطفا درباره ی کمپانی وا جی هم بنویسید خود گروه بلک پینک هم در اونجا کارموز بوده شما فقط مثل تبلیغ کردن روی کمپانی های بدرد نخور زوم کردین

  703. میشه بگین که سن زیر ۱۸ سال مثل من که ۱۳ سالمه صدام هم عالیه و رقصم هم عالیه و تیپم و قیافم هم خوبه برای سن من قبول میکنن ؟ اینگلیسی و کره ای هم کمی بلدم.

  704. چیز زیادی نبود همه رو مثل کف دستم میدونستم پس چرا در مورد کمپانی وای جی (YG) هیچی نزاشتی فقط دو تا سه تا کمپانی های بدرد نخور گذاشتی مثل SM که رفتار بسیار بدی با خارجی ها دارد کمپانی JYP هم به کاراموزی یا آیدا های زیر 18 سال رقص سکسی میده ولی خیلی به اخلاق چیدل ها اهمیت میده کمپانی YG بهترین کمپانی که حتی در اینترنشنال هم خیلی معروفه با اینکه دوره کارآموزی سختی نسبت به بقیه کمپانی ها داره ولی کمپانی خیلی خیلی خوبی ولی کمپانی JYP خیلی خیلی کم در اینترنشنال ضعیفه یعنی طرفدار هاش کمه و در کره بیشتر طرفدار داره ولی کمپانی YG هم در کره هم در اینترنشنال یعنی خارج از کشور معروفه همین بلک پینک در کمپانی YG کارآموزی دیدن و چیدل شدن ولی بی تی اس در کمپانی بیگ هت کارآموز بودن کمپانی بیگ هت کمپانی بسیار عالی هست و برای آیدا هاش هیچ ممنوعیتی نمیزاره و خیلی رفتارش با آیدا ها خوبه ولی متاسفانه در حال حاضر فقط آیدل های پسر رو میپزیزه

دیدگاهتان را بنویسید