چطور برای آزمون آنلاین کی پاپ کمپانی JYP اپلای کنیم؟

آدیشن کی پاپ

با افزایش موج کره‌ای در جهان بسیاری از مردم دوست دارند وارد صنعت کی پاپ شوند. کمپانی‌های این صنعت نیز هر روزه درخواست‌های بسیاری از سوی عاشقان دارند، یکی از این کمپانی‌ها، کمپانی JYP است که گروه‌های کی پاپ مانند Got7، توایس و استری کیدز را دارد. این کمپانی اپلای آنلاین دارد و از خارج از کشور نیز کارآموز می‌پذیرد. در این مطلب سعی داریم نحوه اپلای کردن برای آدیشن کی پاپ کمپانی JYP را توضیح دهیم. با اون یا این همراه باشید.

گروه کی پاپ توایس

راهنمای تصویری اپلای آنلاین آدیشن کی پاپ JYP

چطور آیدل کی پاپ شویم؟ این عبارت به احتمال یکی از جست‌وجوهای روزانه شما در گوگل است، چون می‌خواهید بدانید چگونه وارد صنعت کی پاپ شوید. کمپانی‌های زیادی در این صنعت هستند که آزمون‌های ورودی خود را در سراسر دنیا اجرا می‌کنند. برخی از آن‌ها تنها افراد کره‌ای را می‌پذیرند و برخی از آن‌ها از سراسر جهان عضوگیری دارند. در این مطلب می‌خواهیم درباره کمپانی JYP صحبت کنیم که کارآموزهایی از سراسر جهان از جمله ایران را می‌پذیرد. اولین قدم برای اپلای کردن آدیشن کمپانی JYP رفتن به سایت این شرکت است. برای رفتن به سایت این کمپانی اینجا کلیک کنید. بعد از وارد شدن به این سایت اگر آماده ثبت‌نام در آدیشن کی پاپ هستید، روی گزینه Apply کلیک کنید.

آدیشن کی پاپ کمپانی jyp
اگر در دسته‌های بالا استعداد دارید برای این کمپانی اپلای کنید

این کمپانی از کسانی آدیشن کی پاپ می‌گیرد که در دسته‌های مدلینگ، رقص، خوانندگی، رپ و بازیگری استعداد و توانایی داشته باشند. البته برای آیدل شدن، باید اندکی از هر کدام را بلد باشید. برای اپلای کردن آدیشن کی پاپ این کمپانی تفاوتی ندارد پسر باشید یا دختر، چون این کمپانی گروه‌های دخترانه و پسرانه دارد، اما با یک نتیجه گیری سریع، باید گفت این کمپانی به احتمال در سال 2020 به دنبال تشکیل یک گروه پسرانه است. البته این فقط یک احتمال براساس گروه‌ها و شرایط حال حاضر این کمپانی بزرگ است. پس از زدن گزینه Apply وارد صفحه دیگری خواهید شد.

راهنمای آدیشن کی پاپ jyp
راهنمای اپلای برای آدیشن کی پاپ کمپانی JYP

در این صفحه دو گزینه دارید. اولی برای افرادی است که در حال حاضر در کره جنوبی اقامت دارند. آن‌هایی که بالای 14 سال دارند و آن‌هایی که کمتر از 14 سال دارند. قطعا این گزینه برای کسانی که در ایران هستند فایده ندارد، برای همین باید روی Non-Korean یا غیر کره‌ای که عکس هواپیما دارد کلیک کنید و Apply را بزنید. پس از آن به صفحه بعدی خواهید رفت که باید برخی از شرایط و قوانین شرکت در آزمون را بپذیرید. 3 متن قوانین وجود دارد که باید با تمامی ان‌ها توافق کنید تا به مرحله بعدی آدیشن کی پاپ این کمپانی بروید. می‌توانید این قوانین را بخوانید، اما اگر حوصله‌ی آن را ندارید تیک‌ها را بزنید و بر روی Agree کلیک کنید.

آدیشن کی پاپ jyp
می‌توانید قوانین آدیشن کی پاپ این کمپانی را بخوانید

پس از کلیک کردن بر روی Agree به صفحه دیگری خواهید رفت. که در آن باید فرم درخواست را پر کنید و برخی از فایل‌های خواسته شده را پر کنید. در زیر نحوه پر کردن فرم آدیشن کی پاپ و نکات مهم هر قسمت آمده است


نحوه پر کردن فرم آنلاین آدیشن کمپانی JYP

در این مرحله باید فرم آنلاین آدیشن را پر کنید. در اینجاست که باید هر چه هنر دارید را رو کنید، تا کمپانی JYP تصمیم بگیرد شما را وارد مرحله‌ی آزمون کند. به قول معروف مرحله اول تنها مرحله راستی‌آزمایی شماست و هنوز 2 تا 3 مرحله تا سفر به کره جنوبی فاصله دارید. بیایید با هم این فرم را پر کنیم.

آدیشن کی پاپ jyp مرحله سوم
فرم آنلاین آدیشن کی پاپ کمپانی JYP

1. Required information

در این بخش شما باید نام کامل خود را همراه با یک ایمیل معتبر را وارد کنید. یک پسورد خوب و سخت را هم برای پروفایل خود انتخاب کنید تا از امنیت آن مطمئن شوید. حال باید روی گزینه E-mail Verification کلیک کنید. بعد از زدن این دکمه ایمیل وریفای برای شما ارسال می‌شود. پس از وریفای کردن، گزینه‌های بعدی را پر کنید.

2. Basic Information

در این قسمت باید اطلاعات پایه‌ای خود را مانند ملیت، قد، وزن و … را وارد کنید.

  • ملیت (Nationality): در این قسمت ملیت خود را Iran انتخاب کنید.
  • Date of birth: در این قسمت تاریخ دقیق تولد خود را به میلادی بنویسید.
  • Gender: جنسیت خود را انتخاب کنید.
  • COUNTRY CODE / CONTACT: در این بخش کد کشور را 0098 و شماره موبایل خود را بدون 0 اول وارد کنید.
  • HEIGHT / WEIGHT: قد و وزن خود را وارد کنید. به هیچ وجه درباره قد و وزن خود دروغ نگویید، چون بعدا دچار مشکل خواهید شد.
  • SNS / ID OR USERNAME FOR INSTANT MESSAGING APPS: در این قسمت نیز باید چند اکانت شبکه اجتماعی خود مانند اینستاگرام، تیک تاک یا … خود را وارد کنید.

حال پس از پر کردن این اطلاعات باید 3 عکس از خود در قسمت PROFILE 1 و PROFILE 2 و PROFILE 3 اپلود کنید. عکس‌ها باید کمتر از 2 مگابایت باشند. فرمت این عکس‌ها باید GIF, PNG, JPEG باشد.

  • PROFILE 1: در این قسمت یک عکس سلفی با کیفیت از خود اپلود کنید و در آن نشان دهید که شاداب و سرحال هستید. بهتر است یک عکس واقعی باشد که نشان دهد واقعا در زندگی چه کسی هستید.
  • PROFILE 2: این عکس باید، یک عکس قدی خوب باشد، پس بهتر است لباس‌های شیک و خوبی بپوشید و در آن مانند یک ستاره بدرخشید.
  • PROFILE 3: در این قسمت یک عکس متفاوت از خود نشان دهید، چون می‌خواهند ببینند شما در استایل خود بسیار انعطاف پذیر هستید. برای مثال عکسی با رنگ مو متفاوت با عکس اول، یا عکسی با میکاپی مانند سلبریتی‌ها.
فرم آدیشن کی پاپ jyp
در این مرحله باید ویدیو، و فایل موسیقی و رقص خود را اپلود کنید.

گزینه‌ی بعدی باید توانایی خود در خواندن و رقص را نشان دهید. در قسمت AUDIO فایل صوتی از خوانندگی خود به انگلیسی اپلود کنید. بهتر است از قبل این فایل را ضبط کرده باشید و در آن توانایی صدای شما و دانستن ریتم مشخص باشد. در قسمت بعدی باید VIDEO رقص خود را با یکی از آهنگ‌ها اپلود کنید. بهتر است تنها باشید و به صورت سولو رقص را انجام دهید.

  • INTRODUCTUON: این قسمت باید خودتان را شرح دهید. باید چیزی بنویسید که آن‌ها راضی شوند شما را به مرحله بعدی ببرند. معمولا در این نامه بهتر است به چند سوال پاسخ دهید: 1. چرا می‌خواهید آیدل شوید؟ 2. چرا برای ادیشن کی پاپ این شرکت را انتخاب کردید؟ 3. چرا به کی پاپ علاقه دارید و دوست دارید وارد این صنعت شوید؟ هر چه بیشتر علاقه خود به کی پاپ و تاثیرش در زندگی‌تان و همچنین چرایی انتخاب شرکت JYP را توصیف کنید، بهتر است. این نوشته باید به زبان انگلیسی باشد. پس از تکمیل تمامی گزینه‌های این فرم دکمه آبی Apply را بزنید. پس از آن پیامی مبنی بر تایید اطلاعات می‌آید. سپس برای شما پروفایلی در این وبسایت ساخته خواهد شد. تمام!

بعد از اپلای آنلاین چه کاری باید انجام دهم؟

بعد از ساخت پروفایل باید منتظر بمانید. شرکت JYP پس از بررسی پروفایلتان تصمیم می‌گیرد شما را رد کنند یا وارد مرحله بعدی خواهید شد. اگر به مرحله بعدی راه پیدا کنید، آن‌ها با شماره تلفن یا اطلاعاتی که درباره اینستاگرام و ایمیل خود دادید با شما تماس خواهند گرفت تا برای مرحله بعدی آماده باشید. مرحله دوم به احتمال از شما می‌خواهند رقص و ویدیو کاملی را با آهنگ انتخابی‌شان بفرستید. اگر هم رد شوید به احتمال به شما اعلام نخواهد شد، تا شاید در مراحل بعدی اگر گزینه‌ای نبود یا یکی از گزینه‌ها انصراف داد، شما وارد رقابت شوید.

گروه گات7 کی پاپ
گروه Got7 از گروه‌های کمپانی JYP

بعد از 2 تا 3 مرحله آزمون آنلاین، از شما می‌خواهند به کره جنوبی بروید و در جلوی استعدادیابان آن‌ها تست دهید. اگر همه چیز خوب پیش رفت، معمولا قرارداد 5 تا 7 ساله‌ای را برای شما آماده می‌کنند. اینجاست که شما انتخاب می‌کنید قرارداد را امضا کنید و وارد ین صنعت شوید یا قید آن را بزنید. قبل از امضای قرارداد یادتان باشد درباره بدی‌های صنعت کی پاپ نیز اطلاعاتی داشته باشید.

درباره آزمون مرحله دوم آدیشن کی پاپ کمپانی JYP اینجا را کلیک کنید.

نکاتی درباره آزمون آنلاین کی پاپ

همانطور که حدس زدید، آن‌ها تمام جنبه‌های زندگی شما را علاوه بر استعدادتان خواهند سنجید. به احتمال زیاد پروفایل‌های شما را چک می‌کنند تا ببینند در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام چه پست‌هایی منتشر می‌کنید و به طور کلی لایف استایل شما چیست. درست است، به ظاهر شرایط سنی وجود ندارد، اما اگر بیش از 25 سال سن دارید، شانس کمتری برای پذیرفته شدن در آزمون مرحله اول خواهید داشت، چون برای اینکه بتوانید آیدل شوید باید روی شما کار شود و چند سالی را کارآموزی کنید، برای همین در گروه کی پاپ یک فرد 30 ساله در میان جوانان 20 ساله خواهید شد که صورت خوشی برای مخاطب ندارد. با این حال، شک به دل خود راه ندهید و برای شرکت JYP اپلای کنید، شاید شما یکی از اعضای معروف گروه‌های کره‌ای مانند BTS یا TWICE باشید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بدی‌های کی پاپ و حقایق تلخ پشت پرده‌اش بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

399 نظر در “چطور برای آزمون آنلاین کی پاپ کمپانی JYP اپلای کنیم؟”

  1. ببخشید شما چه کمپانی رو ترجیح میدید الان ما که مسلمان هستیم چجوری بریم کره ممکنه به خاطر ابن سر و وضع که کمپانی بده به ما هیت بدن میشه توضیح بدید

  2. سلام ببخشید برای مرحله اول باید یه آهنگ کامل بخونیم ویه آهنگ کامل رو دنس بریم یا نه یه تیکه کوچیک از آهنگ رو باید بریم

  3. سلام،خواستم یه سوالی بپرسم.برای مثال من فقط میخوام برای رپ ادیشن بدم،حتما باید یه ویدیو از رقصم هم داشته باشم؟و یه سوال دیگه،اینکه میشه برای ووکالمون یه اهنگ دیگه بگذاریم و برای رقصمون یه اهنگ متفاوت دیگه؟

  4. سلام آقای سربیشه خیلیییی ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدین
    ویزا مشکلی نیست توریستی باشه؟
    ویزا با خوده کمپانیه؟

  5. سلام ترخدا تورو قران مجید تورو جون هرکی دوست داری سریع جواب بده برایه مرحله اول یه ویس که خواننده اصلی داره میخونه براشون میفرستیم ولی صدایه خودمون نباید باشه یا باید با خواننده بخونیم یا اهنگ بی کلام رو میزاریم خودمون باید بخونیم؟ترخدا سریع بگو
    بعدش ویدیو دنسمونو میزاریم؟
    و درمرحله دوم که خودشون اهنگ انتخاب میکنن دو تا ویدیو براشون میفرستیم یکیش که میخونیم و ویدیو بعدی هم باید بخونیم هم دنس بریم یا تو ویدیو دنس دیگه لازم نیست خودمون بخونیم؟ترخدا سریع بگو ممنون

  6. سلام من درسا هستم من تست دادم و برای اولین بار تست دادم و قبول شدم من من چند وقت پیش ایمیلم پاک شد کمپانی ایمیل قبلیم رو باره برای برگت ایمیل باید یکار کنم

  7. از نظر من کسی که دوست داره به جایی برسه حاضر براش هر کاری بکنه ، چون بعد از هر سختی یه راحتی هم هست .
    می دونم منظورتون از آزار و اذیت اطرافیان‌ یا اعضای کمپانی چیه ولی کسی که واقعا چیزی رد از ته دلش دوست داره اون رو بدست میاره

  8. سلام من ۱۲ سالمه رقصم اصلا خوب نیست ولی صدام خوبه تازه از الان می‌خوام شروع کنم برای رقص و دنس قدم ۱۶۵ وزنم ۴۷ قدم خیلی بلنده با توجه به اونایی که قد و وزنشونو گفتن مامانو بابام نمیدونن ولی فک کنم بابام راضی باشه چون خیلی مذهبی نیس ولی مامانم خیلی مذهبیه خجالت میکشم حرفشو بزنم و نمی‌دونم چجوری بهشون بگم میشع کمک کنین؟:)
    و بنظرتون ۳ سال برای رقص تمرین کنم خوبه و توی ۱۵ یا حالا ۱۶ سالگی اودیشن بدم؟؟

  9. ببخشید چقدر طول میکشه جواب مرحله اول بیاد من فردا میشه ۱ ماه که اودیشن دادم ممنون

  10. 1.اگ بریم‌ اونجا چقدر بهمون فرصت میدن تمرین کنیم که استعدادمون رو‌ ببینن؟
    2.وقتی رفتیم اونجا حدودن چقدر باید پول همراه داشته باشیم؟
    3.کاراموزی چقدر طول میکشه

    تروخداااااال جوابمو بده

  11. های چند تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید چون من اودیشن دادم میخوام بدونم ایمیل سوم یا همونی که برتی اطلاع رسانی هست رو کی میدن

  12. من از بچگی تا الان میخواستم خاننده بشم وتا چند سال پیش که با کیپاپ اشنا شدم تصمیم بر این شد که بجای خاننده ی معمولی ایدل صنعت کیپاپ بشم و اینکه نمیگم که میتونم قبول شم من سال ها تلاش کردم و اگر در این کمپانی نتونستم قبول بشم کمپانی های هایب استارشیپ وای جی و غیره را امتحان میکنم و میدونم که واقعا واقعا احتمال قبوول شدنم خیلی کمه ولی تا جایی که بتونم رو هدفم تمرکز میکنم و میخوام موفق بشم تنها خواستم از بچگی این بود که بتونم با اهنگ های خودم دیگران به زندگی برگردونم دلیل خوشحالی دیگران باشم پس قراره تمام تلاشمو بکنم

  13. سلام لطفا جواب من رو بدید اگر من بخوام یکی از آهنگ هامو برای اودیشن بدم باید خودم آهنگ رو همراه با ملودی بخونم یا جدا عکس لیریک رو بفرستم و ملودی رو جدا؟ خواهش میکنم جواب بدین واقعا برام مهمههههه

  14. یه سوال داشتم
    برای مرحله سوم که حصوری هس خودمون باید پول سفرو بدیم یا کمپانی میده؟
    بعد بجز پول سفر باید به کمپانی پول بدیم؟
    اگ باید بدیم چقد؟ممنون میشم جواب بدید

  15. سلام
    اگ مامان باباتون اجازه نمیدن عادیه فقط باید روشون کار کنید ینی کم کم با بی تی اس کیپاپ و استعدادتون و خواستتون اشناشون کنین شاید این کار یک یا دو سال طول بکشه البته اگه سنتون کمه منم دقیقا اینجکری بودم ولی دارم راصیشون میکنم توجه داشته باشید رصایت پدر مهم تر از مادره ولی اگ مادرتونم اجازه داده میتونه پدرتونو راضی کنه شاید اوایل پدر یا مادر قبول کنه ولی بعدش حرفای حیلی ناامید کننده بزنن اما شما میتونید من خودم تمام این مراحل گزروندم و فقط مونده بابامو با شرایط اشنا کنم و توجه داشته باشید لازم نیس همه چی رو توضیح بدید اگ قبول کرد دیگ چیز اصافه تری نگید این بستگی به خودتون داره که پدر مادرتونو میشناسید کدوم قسمتو واسشون توصبح ندید
    من خودم خانوادم مدهبیه ولی با توجه به اینکه رعایت میکنم درسم خوبه و اینا قبول میکنن
    موفق باشید💜🙂

  16. سلام اقای سربیشه وقتتون بخیر
    بنده تنها مشکلی که دارم اینه که زبان انگلیسی زیاد بلد نیستم و زبان کره ای درحد کلمات، در چه حدی زبان انگلیسی یاد بگیرم بنظرتون بهتره؟!مشکلی برام پیش میاد اگ بخام برم کره؟؟
    خاهش میکنم زودی جواب بدین برام خیلی مهمه

  17. خب یه سری چیزا میگم که قشنگ بخونیدشون
    درسته افراد چینی و تایلندی یا هندی و سیاه پوست تونستن آیدل شن و (خیال کردید)که با ما یکسانن
    ولی اصلاً اینطور نیست
    ما نه پول شخصی برای رفتن داریم (چون کمپانی اونقدری پیگیر نیست که هزینشو بده)
    و نه حمایت خانواده برای رفتن و انجام کار(اونام یا پول ندارن یا اعتماد ندارن یا مذهبی ان)
    و همچنین به خاطر اینکع همه چی توی ایران یا قطع یا فیلتر یا تحریم یا گرون یا حرومه یا غیر قانونی نمی‌تونیم کاری در این باره کنیم و اگه بخوایم بریم نمی‌تونیم دیگه برگردیم ایران
    مطمئناً خیلی از شما از منم بچه تر و کم سن و سال هستید پس نمیخوام مثل خانوادم خیلی بیرحمانه باهاتون در این باره صحبت کنم و مطمئناً بعد مدتی خودتون همه چی رو میفهمید و راه درست رو خودتون پیدا میکنید
    من خودم از ۱۱ سالگی تا الان که ۱۷ سالمه دنبال اودیشن و اینجور چیزا بودم و دروغ هم ندارم فقط تو چند تا کمپانی خیلی معمولی مثل پینشین استارشیپ و کیوب تونستم قبول شم
    ولی همونطور که گفتم خانوادم قبول نمیکردن و اونموقع ۱۴ سالم بود همسن لیسا وقتی از تایلند اومد کره جنوبی و من به شخصه خانواده مذهبی یا کم پولی نداشتم ولی مشکلشون اینبود که منو باور نداشتن و میگفتن سنت کمه یا خواننده شدن کار هرکسی نیست
    خودم همه اینارو گذروندم و خیلی برام سخت بود
    و برای همه مخصوصاً ما که ایرانی ایم آیدل شدن سخته و به دو بخش تقسیم میشه بخش اول که باید از هفت خوان رستم برای ویزا و اجازه و هزینه بگذری و قسمت دوم هم کارآموزی هست که خیلی براتون سخته مخصوصاً اگه نتونی کره ای صحبت کنی
    ممکنه خیلی تخصصی تور حرف زده باشم ولی بیش از ۸۰ درصدتون بیخیال میشد و یک رویای موقت هست براتون و اینو بگم که توی این دوران هر سال یع هدف جدید دارید

  18. سلام ببخشید من یه سوال دارم، اگه خودمون تو ایران یه گروه تشکیل داده باشیم، موتیم به عنوان تیم تست اودیشن بدیم؟

  19. ببخشید اگه سن بالا باشه (البته به ظاهر اصلا اون سن نمیخوره ینی خیلی کمتر دیده بشیم)
    و ظاهر و رقص خوب باشه.
    ولی نخوایم بخونیم..بازم راهی هست؟
    ینی فقط از رقصنده ها بشیم..
    ممنون میشم پاسخ بدین🙏

  20. سلام ببخشید ولی چقدر طول میکشه که جواب تست بیاد؟ و چجور رقصی رو باید انتخاب کنیم؟

  21. سلام ببخشید من یک سوال داشتم اگر ما در راستی آزمایی اول قبول شدیم جوابش را کی به ما می دهند

  22. سلام ببخشید ما باید اهنگ جدا بخونیم ؟
    یا مثلا میتونیم اهنگ لالیسا رو کاور کنیم؟

  23. سلام لطفا میشه در مورد حزینه یی کاراموز شدن در کره چند است من چهارده سالمه و اجازه
    هم دارم که برم تا رپر بشم
    میشه معلومات بدین در مورد شرکت های آواز خوانی
    راستی میشه بگید که از کشور افغانستان هم کاراموز میپذیرد

  24. سلام. یه سوال داشتم که اگه لطف کنید جواب بدید. شرایط جسمی من خوب نیست ولی خیلی وخیم هم نیست. یعنی در حد زیادی میتونم حرکات دنس هارو انجام بدم. خوانندگیم هم خوبه. اگه من بالفرض توی تست انلاین قبول شدم امکانش هست که بهشون توضیح بدم که توی دوره کارآموزی به شرایطم توجه کنن (یعنی که بهشون توضیح بدم که توی کشور ایران پزشک خوبی برای معالجم نیست و توی کره عمل جراحی انجام بدم)و بعد از کاملا آماده شدن (از بین رفتن محدودیت جسمی) و خوب شدن توی دنس دوره کارآموزی دنس رو شروع کنم؟

  25. سلام خیلی ممنونم از راهنمایی کامل و مرجعتون فقط یه سوال برای من پیش اومد
    الان هم باید فایل خواندن را آپلود کنیم هم ویدیو خواندنمون رو به صورت جدا؟یا فقط آپلود صدا کافی هست؟و اینکه اگه اودیشن خوانندگی داده باشیم نه رقص هم لازم هست ویدیو از رقصمون آپلود کنیم؟خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید:)

  26. من ۱۳ سالمه درباره کره جنوبی و آیدل کیپاپ تحقیق کردم
    ولی میشه یه نفر کامل برام توضیح بده
    از ۱۸ سالگی شرایط رفتن از خارج و که حتما باید بورسیه داشته باشم
    با توضیح کامل درباره شرایط آیدل شدن و …..
    میسییی

  27. من از ۱۸ سالگی میخوام برم کره که آیدل بشم حتما باید بورسه داشته باشم که اجازه بدن برم خارج
    جور دیگه ای میشه

  28. به سن وپول و …..
    توجه نکنید شما می توانید
    مورد اول :::: خیلی ها می گویند کسی نمی تواند آیدول شود
    توضیح::::::: هرکسی بخواهد می تواند آیدول شور ونیازی به حرف های چرت پرت دیگران نیست
    هرکسی می تواند از هر ملیتی آیدول شود از ایران _افغانستان_پاکستان_ترکمنستان_ترکیه آلمان چین ژاپن آمریکا و………. ما خیلی از بهترین آیدول هارو دادیم که ملیت های کر ه ای ندارند چرا که خیلی ها می گویند شما نمی توایند به جز ملیت کره ای عضو شوید می توانید پس به حرف کسی گوش نکنید چرا که لیسا از گروه معروف بلک پینگ ملیت تایلندی دارد جسی ملیت آمریکایی دارد

    ویا تائو از گروه اکسو ملیت چینی داشته واصلا ربطی به ملیت ندارد وهر کسی می گوید توجه ای نکنید وزبان کره ای رو در کا ر آموزی یاد می گیرید پس زیاد خودتون رو ناراحت نکید در مورد زبان

    وخیلی ها بودند بدون هیچی شروع کردند وبه خیلی جاهایی بالایی رسیدند توجه ای به کسی نکیند
    فقط روی رقصتون ویا …. تمر کز کنید وتمرین کنید
    غذا های صنعتی نخورید صبیعی بخورید ورزش کنید وزنتون باید کم باشه وامتحان رو بدید اگر هم به تمرین بیشتری نیاز دارید تمرین کنید داخل خونتون ونیازی به کلاس های رقص نیشت شما باید کلیپ های رقص کر ه ای از بلک پینگ رو مشاهد کنید وهر روز حرکات ادن هارو تمرین کنید اونوری تا اینجا تو جه ای به اینکه آیا می شود نمی شود نکنید
    پس تا جایی که می تونید بر روی استعداد خود کشف کنید
    وحتما باید خانواده‌تان راضی باشن چرا که مبلغ رو اونها پرداخت میکنن وبه شما حق مهاجرت میدن

    با اروزی موفقیت
    فقط باید تسلط وتمر کز روی علاقه ای دارید باشه

  29. سلام

    برای عضو شدن در شرکت های _جی وای پی
    ویا اس ام و………..
    باید در رقص ویا خوانندگی و.. استعداد داشته باشید
    کسانی گه به رقص ویا خوانندگی علاقه دارند واستبداد هم دارند می توانند وارد این شرکت ها بشوند واستبداد خود را شکوفاکنند
    نکته ای اول __ باید در یکی از این رشته ها استعداد داشته باشید به سن هم توجه نکنید

    وزن وقد مناسب داشتن هم خوبه ولی نیاری به استایل ورزشکاری ندارید چرا که کار آموز شدید تمرینات سخت را انجام خواهید داد وبدنتون تقویت خواهد شد
    نکته ای بعد در مورد زبان کره ای هست شما وقتی کارآموز شدید به شما زبان کره ای هم یاد میدن وشما در کنار تمرین زبان هم یاد می گیرید
    نکته ای بعدی وزنتون باید مناب باشه
    نکته ایرادی باید واقعا علاقمند باشید

  30. من خودم ۱۲ سالمه و رپ و ووکالم خوبه ولی تو دنس عالی نیستم ولی میخوام در کمپانی بیگ هیت و جی وای پی اودیشن بدم چون به نظرم بهترین کمپانی هستن و اینکه بهتون تجاوز نمیشه هر کی گفته این دروغه و اینجور چیزا اصلا واقعیت نداره و سومین ایمیلی که از طرف کمپانی براتون اومد یعنی شما قبول شدید

  31. سلام میخواستم بدونم‌ برای اودیشن خوانندگی فیلم دنس باید چند دقیقه باشه؟

  32. سلام
    وقت بخیر آقای سربیشه لطفا جواب بده من چهار ماهو شش روزه کامله که اودیشن رو دادم ولی خیلی استرس دارم هنوز جواب نیومده یعنی قبول شدم یا نه و اگه قبول نشم می تونم یه بار دیگه دوباره اودیشن بدم و اینکه چند ماه طول می کشه که جواب اودیشن رو بدن لطفا جواب بدین خیلی ممنون 😯😀😊

  33. دقیقا معلوم نیست چقدر طول میکشه. بعد از تکمیل ثبت نام یک ایمیل تکمیل ثبت نام میاد که میگه درخواست شما ثبت شده

  34. راستی کسایی که میگن من پدرم نمیزاره یا مادرم نمیزاره و این چیزا به حرفم گوش کنین اگه واقعا ارزو دارین پس بهش برسین حتی اگه والدینتون هم مخالف بودن اونا که نمیتونن بیخیال شما بشن پس نگران نباشین وقتی ببینن علاقتون چقدر زیاده و میتونین بهترین باشین مطمئنن قبول میکنن من اودیشن دادم ولی پدر و مادرم خبر ندارن اما میدونم پدرم مخالفت نمیکنه اما مادرم مخالفت میکنه اولش فقط بخواطر این که میدونم نگرانمه و مادره حق داره مادر و پدرا همیشه نگران بچه هاشونن پس سریع امید خودتونو از دست ندید هر کاری بکنین تا به ارزوهاتون برسین بعدا نگین وای کاش جای فلان فرد بودن یا کاش اون زمان از رویاهام دست نکشیده بودم 🙂💖

  35. سلام من دیروز اودیشن دادم برای کمپانی وای جی و جی وای پی میشه لطفا بگین چند روز طول میکشه تا وقتی که جواب اعلام بشه ؟

  36. من ۱۲ سالمه چطوری باید زبان کره ای و دنس اینجور چیزا یاد بگیرم؟؟؟

  37. ببخشید من یه سوال دیگ دارم من مادرم اجازه میده اودیشن بدم ولی پدرم اجازه نمیده لطفااااا ازتون خواهش می کنم بهم بگید چیکار کنم که پردم رازی بشه چون خیییلی علاقه به خوانندگی رو دارم😭😭😭😭

  38. سلام من دریا هستم من الان۱۲سالم هست و میخوام در سن۱۳سالگی اودیشن بدم می خواستم بگم که کدوم کمپانی بهر است جی وای پی یا وای جی
    و لطفا راهنامیی کنید چه چیز هایی برای اودیشن لازم هست
    من سه زبان بلد هستم انگلیسی تایلندی، کره ای در حد خودم بلد هستم
    قدم۱۵۹سانتی متر وزنم۳٠کیلو بنظرتون کدام کمپانی تست بدم

  39. سسلام بچه ها
    ببینید اگ قبول شدید باید با پول خودتون برید کره تا زمانی که کاراموز نشدید کمپانی هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنه براتون
    موقعی که کاراموز شدید یه لیست میدن بهتون میگن پر کنید
    اون لیست یه جورایی شبیه برده شدن مدرن هست
    اونجا اتفاق های وحشتناکی وجود داره
    خیلی از کاراموز ها خودکشی کردن یا از کشور فرار کردن
    وقتی میرید باید خیلی خوب مرد های اونجا رو بشناسید
    اگه سرتون توی کار خودتون باشه بازم کسایی هستن که بهتون ازار برسونن
    مثل منجیرتون یا مدیر برنامه ریزیتون یا خود رییس کمپانی
    ازار رسوندن جوریه ک بهتون ت*جاوز میشه
    از هر سه ایدل یا کاراموز دختر کمپانی یکیشون اینجوریه
    و وقتی ک ایدل شدید باید تمامی پول کمپانی رو بدید
    ینی چی ینی اینکه باید کار کنید در کنار ایدلیتون هرچی پوله بدید تا تصفیه حساب کنید
    موقعی که ایدل دید دیگه برده ی کمپانی نیستید
    ولی مشکل هاتون با ساسنگ فن ها شروع میشه
    ساسنگ فن ها فقط سعی نیکنن ایدلشونو دنبال کنن
    یا اونارو بدزدن
    یا بهشون ت*جاوز کنن
    ولی خوب امیدوارم بادیگار یا منجیر مراقب باشه
    منم تمام اینارا میپذیرم
    رح میپذیرم
    شوماعم خوب فک کنید
    مح سنم کمه
    ینی پنج سال دیگه اودیشن میدم
    امیدوارم از توضیحاتم خوشتون اومده باشه

  40. سلام من تقریبا دو ماه پیش اودیشن دادم برای کمپانیه جی وای پی و الان برام یک ایمیل اومده و میگه نتیجه تست شما بررسی شد و من الان نمی‌دونم اینکه قبول شدم یا نه رو از کجا باید بفهمم میشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم

  41. سلام
    ببخشید الان منی ک ۱۹ سالمه و صدام و رقصمم عالیه هیچ شانسی برای قبول توی jypیا fantagioیا هر کدوم از کمپانی های دیگه ندارم ؟؟؟؟؟
    و میشه اسم چندتا کمپانی یو بگید ک محدودیت سنی نداشته باشن مثلا یه دختر ۱۹ یا ۲۰ساله رو قبول کنن ممنون میشم ازتون😘😍

  42. اول تست انلاین میدید. بعد در صورت قبولی میرید به کره. باید کمی خوانندگی و کارهای دیگه بلد باشید

  43. سلام مگه همونجا باهامون کا نمیکنن بعد تست انلاین بدیم؟ من که وقتی نرفتم بلد نیستم بخونمو برقصم چجوری باید انلاین تست بدم میشه درمورد این یک توضیح کامل دیگه هم بدین ممنون میشم❤

  44. سلام واقعن ممنون از مطالب تون عالی بود⚘⚘
    من یه سوالی داشتم میتونیم ویدیو مان را ادیت کنیم یعنی اگه پشتش پرده سبز باشه و اون رو ادیت کنیم اشکال داره یا نه؟؟

  45. سلام خسته نباشید من تو کمپانی جی وای پی ادیشن دادم ولی نمیدونم قبول شدم یا نه چند روز بعد از ادیشن از طرف کمپانی جی وای پی به من ایمیل زدن که ویدیو شما در حال برسی میباشد با زبان انگلیسی کره ای ژاپنی و فک کنم چینی بود نمی دونم قبول شدم یا نه امروز هم از برنامه ویورس به من ایمیل زدن که بر طبق قانون نمیدونم چی کره جنوبی اطلاعات شخصی شما در حال برسی یا نمیدونم چی هست نمیدونم فکر کروم شایده به هم ربطی داشته باشن ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  46. سلام
    کسی لینک اودیشن SM رو دارین بفرستین میخوام هم SMو همJYP اودیشن بدم لینک اودیشن جی وای پی رو دارم اما اس ام میزنم رو لینکش باز نمیکنه

  47. سلام اگر میشه بگید که چجوری باید ادیشن بدم چون من میخوام توی کمپانیه اس ام ادیشن بدم و اگه قبول نشدم برم توی کمپانی جی وای پی ادیشن بدم ولی بایدویدیو دنسمون رو و اهنگ را چجوری بفرستم چون سایتش رو پیدا نکردم

  48. ببخشید من همون روزی که برم باید برم کمپانی برای ادیشن حضوری و اگه قبول شم اونا محل خوابمو میدم و مادرم بایر برگرده ایران اما خوب چجوری باید برگرده چون فکر نکنم اعتماد کنه و منو تو کره تنها بزاره ؟ ؟؟؟؟

  49. ببخشید یه سوال میشه آدرس کمپانیJYPرو بدین و یه چیز دیگه من اگه تو مرحله انلاین قبول شم باید برم کره پول هواپیما رو و هتل رو کمپانی میده ؟
    و اینکه من انگلیسی تقریبا بلدم و کلاس ثبت نام کردم و کره ای هم کلمه هایی بلدم همین قدر کافیه واسه زبان ایا؟؟
    میشه جواب بدین اخه اگه من قبول شم پولشو ندارم که بخام یا هواپیما برم کره و پول هتل هم ندارم چون پول هتل اونجا به دلاره و پول هواپیما هم زیاده چون باید پاسپورت بگیرم و……. پس لطفا جواب بدین و من ۱۳ سالم هستپدر و مادرم با هر شغلی که من انتخاب کنم قبول میکنن ولی اگه من برم کره نمیتونم تنهایی برم باید با مادرم برم اینجوری پول خرج دوبرابر میشه

  50. سلام وقت بخیر برای من یک ایمیل اومد مبنی بر ارزیابی شدن اودیشنم ولی ایمیلی برای مرحله دوم دریافت نکردم ایمیل اول بعد یه هفته اومد الان من باید چی کار کنم؟

  51. سلام
    ترو جونتون به این سوالات من جواب بدین🙏
    من نمی تونم فیلم و عکس بفرستم اصلا باز نمی شه😫 من چی کار کنم
    و یک سوال دیگه ما وقتی عکس و فیلم بفرستیم اونا فیلم ها مون رو تو صفحه مجازی می زارن منظورم تا قبل از دبو هستش
    و اینکه چه اهنگی رو انتخاب کنیم؟

  52. سلام خسته نباشید
    وقتی کلیپ دنس رو ارسال می‌کنم با آهنگ باشه ؟
    یعنی مثلا میتونیم با آهنگ بلک پینک ادیشن رو بدیم ؟

  53. سلام من خیلی وقته این سوال ها و ازتون می پرسم ولی از شما جوابی دریافت نکرده ام .

    1 : باید خودمون برای اودیشن ، رقص طراحی کنیم یا می تونیم رقص و کاور کنیم ؟
    2 : اودیشن آنلاین و بدیم قبول بشیم و بخوایم برای اودیشن حضوری بریم کره ، هزینه رفتن به کره با کمپانی عه ؟
    3 : بریم کره آیدل یا کار آموز بشیم باز می تونیم برگردیم ایران ؟

  54. سلام
    در آزمون دوم دقیقا چی رو مسنجن؟؟
    فقط رقص و خوانندگی همزمان یا چیز های دیگه ای هم هست؟
    ممنون میشم جواب بدید🙏🙏

  55. سلام ببخشید من ۱۴سالمه زبان کره ای و انگلیسی بلدم صدام خوبه دنس هم تمرین میکنم با فیلم آموزشی شانسی قبولی دارم؟؟؟؟؟
    چون پد و مادم راضی نیستن ۱۸سالگی ادیشن میدم

  56. سلام ممنونم سایتتون خیلی خوبهه
    من یه سوال داشتم اگر برای مثال ایدل بشیم تو ایران ممنوع ورود میشیم و اینکه من تو بعضی از سایت ها خوندم که اینجا خانوادمون رو اذیت میکنن😟😐

  57. سلام من خیلی وقته این سوال ها و ازتون می پرسم ولی از شما جوابی دریافت نکرده ام .

    1 : باید خودمون برای اودیشن ، رقص طراحی کنیم یا می تونیم رقص و کاور کنیم ؟
    2 : اودیشن آنلاین و بدیم قبول بشیم و بخوایم برای اودیشن حضوری بریم کره ، هزینه رفتن به کره با کمپانی عه ؟
    3 : بریم کره آیدل یا کار آموز بشیم باز می تونیم برگردیم ایران ؟

  58. سلام ببخشین برای وارد شدن به کمپانی باید ساز زدنم بلد باشیم؟
    ۲:انجا انگلیسی ام یاد میدن من انگلیسی بلد نطستم ولی صدام خوبه و میخوام تست بدم
    ۳:چند تا امتحان انلاین خواهیم داد؟
    ۴:ایا انجا هیچ خواننده دیرانی هست اگه نیست چرا؟
    ۵:وقتی قبول شدیم در امتحان انلاین برای ما دعوت نامه میاد؟
    ۶:در چه شرایطی مدرا رد میکنن؟

  59. سلام . باید خودمون برای اودیشن رقص طراحی کنیم یا نه ؟؟
    میشه جواب سوال منو بدین .
    اودیشن غیر حضوری رو بدیم قبول شیم اودیشن حضوری بخایم بریم هزینه سفر با اوناس ؟

  60. خیر، تنها گفتن که ادیشنتون کاراش انجام شده. اگر قبول بشید دوباره باهاتون ارتباط برقرار میکنن

  61. سلام خسته نباشید ببخشید من اودیشنمو دادم و بعد از ۱۲ روز این ایمیل برام Hello, this is a message from JYPE A&R Team. The evaluation on your application for the online audition has been completed.
    اومد الان چی میشه من قبول شدم یا ..
    ؟؟؟

  62. ام ببخشید وقتی بخوایم صدامون رو بفرستیم باید صدای خام خودمون باشه ‌؟

    بعد مدت زمان خوندنمون چقدر باشه؟
    بعد فایل صوتی رو چجوریه میشه بفرستیم؟

  63. سلام ببخشید یه سوالی داشتم سوالم این بود که میشه برای فایل صوتی که برای نشان دادن صدامون هست یه آهنگی رو انتخاب کنیم ولی برای رقص یه آهنگ دیگه رو انتخاب کنیم میشه ؟؟لطفا جواب بدید

  64. سلامی دوباره .
    اودیشن غیر حضوری رو بدیم قبول شیم اودیشن حضوری بخایم بریم هزینه سفر با اوناس ؟

  65. سلام . باید خودمون برای اودیشن رقص طراحی کنیم یا نه ؟؟
    میشه جواب سوال منو بدین .

  66. من راستش به yg حس بهتری دارم ولی وقتی فرق هاشو با جی وای پی خوندم دودل شدم .. واقعا نمیدونم یعنی احساس میکنم دلم با وای جی صمیمی تره تا جی وای پی ولی دیدم که شرایط جی وای پی از وای جی خیلی بهتره ، ولی یه حسی بهج میگه اگه برم تو جی وای پی معروف نمیشم .. واقعا به وای جی حس صمیمی بودن دارم اما نمیدونم چیکار کنم .. وایییی کمکم کنید؟ کدوم یکی؟

  67. سلام خوب هستید من رفتم تو سایت همشو پر کردم بعد کد تاییدی ک برام میفرستنم میزنم ولی بعد میگه کد تایید رو وارد کنید لطفا زود جواب بدید هر کار میکنم نمیتونم ثبت نام کنم

  68. سلام من 18سالمه قدم 168هستش و وزنم 45 کیلو هستش همه ی دوستام بهم میگن خیلی شبیه دخترای کره ای هستم و میگن خیلی خوشکلم صدامم خوبه
    می خوام وقتی 20سالم شد ادیشن بدم اما نمیدونم برای کدوم کمپانی میشه راهنماییم کنین کدوم کمپانی محدودیت سنی ندارده

  69. من میخواهم در کمپانی جی وای پی مدل شوم
    چگونه اودیشن مدلینگ در کمپانی جی وای پی بدهم؟

  70. سلام..اگر کمی اضافه وزن داشته باشیم ولی بتونیم لاغر تر بشیم مارو قبول میکنن؟؟

  71. سلام میشه لطفاً جواب بدید برای اودیشن داد دو کمپانی jypباید گروه خونی هم بگیم بهشون ممنون میشم بگید

  72. اودیشن غیر حضوری رو بدیم قبول شیم اودیشن حضوری بخایم بریم هزینه سفر با اوناس؟

  73. سلام ببخشید من ۱۴ سالمه وهنوز کلاس خوانندگی نرفتم وتازه دارم دنس کار میکنم و
    یادگیری زبان انگلیسی هستم وچند کلمه ای کره ای بلد هستم.ونمی دونم صدام خوبه یانه.من چشم های درشتی دارم وکشیده وبینی کوچک کوفته ای دارم صورت وگردم ولبای کوچیک دارم .قدم ۱۶۵ .من میخواستم بپرسم که کجا می تونم تست بگیرم ببینم صدام خوبه وکلاس دنس کی پاپ شما میشناسید ویک کلاس کره ای ویک سوال دیگه من نمی‌پذیرند اخه شنیدم ایرانی ها سخت می پذیرند باید زاویه فک هم شنیدم باید vشکل باشد وباید شبیه کره ای ها باشی ممنون میشم پاسخ بدید؟

  74. سلام . من دیروز برای jyp اودیشن دادم و امروز یه ایمیل بهم اومد که گفته بود ارزیابی درخواست تست انلاین شما به پایان رسید . میخواستم بپرسم این یعنی چی و جوابش کی اعلام میشه؟

  75. سلام اقای سربیشه میشه لطفا راهنمایی کنید کخ چطور میتونم ویدیو رو mp4کنم؟
    ممنون لطفا جواب بدید

  76. سلام .
    خیلی مطالب مفید بود ، یک سوال داشتم .
    باید از آهنگ های دیگر بخوانیم یا باید خودمون بنویسیم ؟

  77. دوستان تو گوگل سرچ کنید :
    شرایط کاراموزی در سه کمپانی برتر کره ای

    یه سایت میاد به اسم black blue world برید داخل سایت
    و هر سوالی دارید بپرسید
    خیلی سری هم صاحب سایت جواب میده هم بقیه کسایی که می خوان ادیشن بدن
    منم خودم هرچی می دونم رو از اونجا یاد گرفتم

  78. سلام
    من 16 سالمه قدم 174 وزنم 55 قیافم شبیه جنی از بلک پینک هست
    من 5 تا زبان بلدم(فارسی ترکی انگلیسی المانی و کره ای) و ساز هم گیتار بلدم
    میخام برای jyp اودیشن بدم فقط نمیدونم چه جور اهنگایی کاور کنم
    یعنی کره باشه بهتره یا انگلیسی ؟اهنگ یه ایدل پسر باشه ایراد میگیرن؟
    من چون رپم خوبه میخام یه اهنگی باشه که رپ هم توش باشه
    و همچنین رقص ….رقص یه اهنگ کیپاپ باشه مثلا بلک پینک یا اکسو یا…؟
    و یه سوال دیگه…
    اگه برای خانندگی قبول نشدم میتونم برای مدلینگ شرکت کنم؟شرایط
    اون چطوریه؟

  79. سلام
    من یه سوال داشتم این که یوتیوبر بودن تاثیری داری روی اودیشن دادن ؟؟

  80. سلام وقتتون بخیر چه زمانی جواب اودیشن خواهد اومد برای جی وای پی. چند روز طول میکشه؟؟ ؟

  81. سلام من کلییی سوال دارم ممنون میشم جواب بدین
    اگ قبول شدم و رفتم کره جنوبی پس درسام چی میشه؟درسامو باید اونجا بخونم؟آخه من کره ای بلد نیستم و حتما کتاب هاشون کره ای نوشته شده اونوقت من چجوری درس بخونم؟کتاب هاشون انگلیسی نیس؟چون من فعلا دارم روی زبان انگلیسی کار میکنم تا کامل مسلط باشم بعدشم یه کمی زبان کره ای تمرین میکنم بعدشم دنس رو تمرین میکنم
    حتما باید آهنگ هم بخونیم؟نمیشه فق از دنسمون فیلم ارسال کنیم؟اگ میشه تو آزمون حضوری هم فق دنسمون رو نشون میدیم یا باید آهنگ هم بخونیم؟
    یکیم من دیگ مامان بابامو نمیبینم؟چون من دیشب باهاشون صحبت کردم گفتن دیگ مارو نمیبینی هرچقد هم بهشون میگم شماهم بیایین کره قبول نمیکنن.هم من اگ رفتم کره دیگ نمیتونم برگردم ایران پس دیگ مامان بابامو نمیبینم؟من خیلی دوس دارم آیدل شم دنسم عالیه ولی یکم میترسم با این سنم برم یه کشور غریب.مامان بابام هم قبول نمیکنن آیدل شم پس چیکار کنممم

  82. سلام خواهش میکنم جواب بدید خواهشششششششششش
    1)14 ساله میشه رفت؟ من الان 12 سالمه
    2)یکی از دوستان گفتن باید به روی یک ساز مسلط باشیم میخواستم بدونم ویولون میشه؟
    3)اگه دو سال کار کنیم میتونیم زبان کره ای رو کامل یاد بگیریم؟(نسبتا زود یاد میگیرم)
    4)قدم بلنده حدودا 160 هستم ولی وزنم یک مقدار زیاده که تازگی ها رژیم میگیرم و برنامه ی ورزش روزانه دارم قیافمم خوبه و صدام هم همه میگن عالیه رقص هم تا حدودی بلدم ولی مطمئنا اگر دو سال تلاش کنم میتونم آمادگی بیشتری داشته باشم می خواستم ببینم شرایطم قابل قبول هست؟
    5)اگر به مرحله ای برسیم که نیاز به رفتن به کره ی جنوبی باشه خودمون باید پولشو پرداخت کنیم یا کمپانی میده؟
    6)یه جایی دیدم نوشته باید اونجا درس هم همراه تمرینات کیپاپ بخونیم میخواستم بدونم اینطوریه و آیا اون هم پولش رو باید از طرف خودمون پرداخت بکنیم؟
    7)زمان آزمون سالانه کی هستش و کی جوابش میاد؟
    خیلی ممنون از مطلب عالیتون من سخت تلاش میکنم تا یک آیدل بشوم و با تمام وجودم به دنبال این کار میرم
    خیلی ممنونننننننننن💖💖💖💖💖

  83. ببخشید من یه سوال داشتم وقتی که در کمپانی قبول شدیم و همه چی اوکی شد مثلا. هزینه ی مدرسه رو کمپانی می دهد یا خیر؟؟

  84. اقای سر بیشه من عکسایی که براشون اپلود میکنم نمیشه .و دوباره مینوسه که پرو فایلی انتخاب نشده
    مشکلش چیه به نظرتون ؟چیکار کنم؟؟

  85. سلام
    لطفا جواب من را بدید
    برای عکس قدی باید با یه لباس دیگه باشه ؟
    برای سلفی میشه توی همون محیطی باشیم که ویدیو گرفتیم؟

  86. سلام میخواستم چند تا از سوالاتتونو جواب بدم

    اولا اگر میخواید ادیشن بدین و سایت کمپانی رو ندارین کافیه اسم کمپانی رو به انگلیسی سرچ کنید

    برای دنس باید خودتون طراحیش کنید و توی اون دنس انعطاف بدنتونو نشون بدین

    توی ادیشن رپ یا وکال سعی کنید آهنگ آرتیست های اون کمپانی یا آرتیست های معروف رو نخونید

    بهترین کمپانی برای خارجی ها جی وا پی اینترتینمنت هست که جدیدا گزینه ایران هم بهش اضافه شده

    اگر قبول شدین کمپانی بهتون ایمیل یا زنگ میزنه و براتون دعوتنامه به کره جنوبی میفرسته که برای ادیشن حضوری اقدام کنید

    البته برای ادیشن باید زبان کره ای رو فول باشید یا اگر بلد نیستید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید به علاوه چند هنر دیگه مثل ورزش خاصی و حداقل یه ساز بلد باشید

    و برای جای اقامت کمپانی ها خوابگاهی رو برای خارجی ها در نظر گرفته

    در زمان کارآموزی خوردن غذاهای مث
    مرغ دوکبوکی همبرگر رامن و… ممنوعه و شما باید وزنتونو ثابت نگه دارین

    اگر سوال دیگه ای بود بپرسید ووهان هستم:)

  87. سلام تورو خدا جوابم و بدید من سودا هستم ۱۴ ساله خیلی دوست دارم ایدل شم و قیافه م خیلی خیلی شبیه کره ای ها هست هر جا میرم بهم میگن چقدر شبیه کره ای ها هستی استاندارد قیافه کره رو کاملن دارم🙂😁و خیلی خیلی زیبا هستم البته من نمیگم همه میگن😂😂وزنم۴۸ قدم۱۵۵ اندام رو فرم دارم و زبان انگلیسی فول هستم کره ای هم کم بیش بلدم من کل مطالب ها تون خوندم فقط یه چیز من چقدر پول باید ببرم یه تقریبی بگید تا بدونم به پول خودمون بگید چقدر؟ورقص خیلی خوب بلدم از بچگی رقص و اهنگ خوندن دوست داشتم و صدام خوبه فقط نیاز به تمرین داره تا صدام غالی تر شه اهنگ هم خوندم و خودم خوشم اومد خوب می خونم و با چه ویزا برای آیدل شدن به کره باید داشته باشم و اگه برم و مثال اصلا هیچی زیاد بلد نیستم یکم بلدم مثال میگم خودشون کلاسی دارن اونجا آموزش ببینیم بعد بری آویشن بدی؟جون هرکی دوست داری جواب بده😓

  88. سلام ببخشید من هفته پیش همین موقع آدیشن آنلاین دادم امروز صبح برام ایمیل اومد رد شدم یا قبول؟

  89. سلامم ببخشید کسیکه ادیشن داده باشه جواب مرحله اولش چند روز بعد میدن!؟میشه لطفا زود جواب بدید؟

  90. سلام من میخوام اودیشن بدم اگه قبول شدم برای سفر به کره هزینه سفر با خودمه یا کمپانی؟!
    لطفا جواب بدید

  91. سلام ببخشید لطفا اگه میدونید بگید…دقدقه من این روزا شده🥺 چجوری میشه تو هالیوود ایدل شد مانند بیلی ایلیش، اریانا گرانده…؟؟؟؟؟
    لطفا بگید یا لاقل کجا راجبش گفته تشکر🥺🥺

  92. سلامممم آقای سربیشه لطفا به این سوالم جواب بدید🥺🥺خیلی برام مهمه
    تو اون مرحله ای که باید روی یه اهنگ برقصیم و روی آهنگ بخونیم و رو یکی هم بخونیم و هم برقصیم آهنگ ها باید متفاوت با شه؟؟!

    آهنگ ها و اونا میدن یا ما انتخاب میکنیم ؟! انگلیسی باشه عیبی داره چون من کره ای بلد نیستم..؟؟!

    میشه لطفااااا جواب بدید🙏🏻🙏🏻🥺

  93. سلام ممنون خیلی مفید بود
    من چندتا سوال هم داشتم ممنون میشم بهشون پاسخ بدین
    یک اینکه من شنیدم ک اگ قبلا جایی کاوریست باشی حتی یه کمپانی مجازی ایرانی کوچیک هم بوده باشه دیگ کمپانی واقعی قبولت نمیکنه چون نمیخوان ک کاراموزاشون شناخته شده باشن این درسته؟
    دو اینکه زمان فایل صوتی و دنس باید چقدر باشه؟
    سه اینکه اگ یبار به یه کمپانی اودیشن بدیم و قبول نشیم میتونیم دوباره به همون کمپانی اودیشن بدیم؟
    ممنون میشم جواب بدین

  94. سلام ممنون خیلی مفید بود ولی یه سوال داشتم
    اونم اینه که من اینستاگرام و تیک تاک ندارم باید چی کار کنم؟
    و تازه اجازه ندارم اینستا دان کنم و به تین دلیل که سنم پایین تر از ۱۴ ساله

  95. سلام خسته نباشید ی سوالی داشتم لطفا جواب بدید. اگر قبول بشیم با هزینه خودشون مارو میبرن کره جنوبی تا اودیشن حضوری بدیم یا خودمون باید بدیم ؟

  96. سلام خسته نباشید شما گفتید که پیامی ارسال میکنن یا تماس میگیرند این بازه زمانی چقدر است بعد از ایمیل اول که برای تکمیلی فرم میفرستند اگر بگید چقدر زمان میبره یکم انگیزه میگیریم و منتظر میمونیم

  97. سلام من یک سوالی دارم من برا اودیشن دادن اهنگdaechwitaوughاز بی تی اس رو خوندم و خیلی عالیم خوندمشون و برای اهنگ وکال هم ocean eyesوwe dont talk anymore رو خوندم.
    قدرت گفتن نوت من هم خیلی زیاده مثل جونگهیون از گروهshinee نوت های وکال رو میخونم و اون تیکه ای که خیلی نوته بالای داشت در اهنگstrangerرو خوندن من همه اینهارو میخوام ظبتشون کنم اما اصلا استعدادی توی رقصیدن ندارم با اینهمه توانایی که در رپ و وکال دارم اشکالی نداره اگه ویدیو رقص ارسال نکنم؟؟لطفا جواب بدید.

  98. بعد از مرحله ی دو و سه که باید بریم کره جنوبی،خودشون هزینه سفر رو میدن یا خودمون باید بدیم؟
    بعد یه سوال دیگه:باید برای اودیشن حضوری باید اول به اونجا سفر کنیم ،بعد اقامت بگیریم یا از اول باید اقامت بگیریم؟
    و باید با کسی بریم؟

  99. سلام ، متاسفانه زمانی که می خوام فرم اودیشن رو پر کنم عکسا و فیلم و فایل صوتی بارگزاری نمیشه . حجمشون و فرمتشون رو چک کردم و با سه سیستم متفاوت هم امتحان کردم اما بازم نمیشه .مشکل چیه؟

  100. سلام ببخشید هزیته رفتنمونو کمپانی مبده؟مثلن ممکنه ک ازمونش غیر حضوری باشع بد ک هر سه مرحله رو قبول شدیم خاسیم بریم اونجا هزینمونو کمپانی بده همون هزینه سفر ب اونجا؟

  101. سلام زهره عزیز، فرقی نداره آهنگ به چه زبانی باشه، فقط باید قدرت صداتون رو نشون بدید.
    در کل باید کمی کره‌ای در حد حرف‌های روزمره بلد باشید، اما نگران نباشید کره‌ای رو کامل در کارآموزی یاد خواهید گرفت.

  102. سلام ببخشید برای اودیشن باید آهنگ کره ای بخونیم یا انگلیسی؟یه سوال دیگه آیدل هایی که در زمان کارآموزیشون کره ای رو یاد گرفتند مثل لیسا پس اونها که کره بلد نبودن چطوری اودیشن دادن میشه بگین ممنونم

  103. سلام . من یه سوال دارم بعد از هجده سالگی هم میتونیم بریم واودیشن بدیم ؟ میدونین من راستش درسم خیلی خوبه المپیاد قبول شدم و اینا ولی ته دلم دوست دارم خواننده بشم . و به خاطر اینکه فعالیت ها تو کره گروهیه و هزینه ی کارآموزا رو قبول می کنن بیشتر دوست دارم کره برم ولی از یه طرف میگم دیدی اگر شانسم زد قبول شدم و تونستم کارآموز بشم تهش یه دفعه نتونستن دبیو کنم اونوقت وضعیتم تو یه کشور غریب خیلی ناجور میشه . برای همین می خوام که درسمو بخونم بعد به دانشگاه کره بورس بگیرم بعد برم و اودیشن بدم .( رشتم ریاضیه و می خوام مهندسی و اینا بخونم ) حالا سوالم اینه همچین چیزی ممکنه ؟ یعنی امکانش هست همزمان با کارآموزی دانشگاه هم بریم مخصوصا یه رشته ی غیر مرتبط با موسیقی بخونیم و اینکه اصلا امکانش هست اونقدر دیر اودیشن بدیم ؟ یه سوال دیگه هم در مورد دین دارم بهمون اجازه میدن دین خودمون رو داشته باشیم و مثلا نمازبخونیم و روزه بگیریم ؟ (حجاب برای مهم نیست )

  104. آقای سربیشه چطوری میشه رف کره از طرف کمپانی میرن یا خودت باید بری

  105. سلام لطفا این سوال را جواب بدید میتوانیم برای تست خوانندگی رقص را انجام ندهیم من رقصم خوب نیست ولی صدام خیلی خوبه ممنون میشم زودتر جواب بدین

  106. من الان تجربیم و خیلی برام ریسکه که بخوام کنکورم و ول کنم و جایی برم که شاید اصلا بهم دبیو ندن و مجبور شم که برگردم و دوباره برای کنکور بخونم و چقدر از عمرم هم تلف شده ،چون شنیدم چند تا کااموز ایرانی داشتیم که چون دبیو بهشون ندادن برگشتن و خوب یه حقیقت دیگه هم هست اینکه تا وقتی اونا کاراموز کره ای از کشوز خودشون دارن برای چی باید مارو قبول کنن؟
    نظر شما چیه؟؟

  107. چشم اقای سر بیشه خیلی خوب متوجه شدید من واقعا وسواس دارم در هر چیزی
    فقط یه چیز دیگه 😁برای اودیشن وای جی که بعد از قبولی انلاین باید بریم حضوری هم اودیشن بدیم .
    خودمون مشخص میکنیم که چه اهنگ و رقصی رو انجام بدیم که تمرین کنیم از قبل .
    یا اینکه وقتی بریم اونجا خودشون بهمون میگن چطوری بخونیم؟؟

  108. اقای سر بیشه
    اهنگی هم که میخونم برای اودیشن باید بی کلامش رو هم بزاریم و باهاش بخونم؟؟یا اینکه فقط خودمون به تنهایی بدون هیچ اهنگ بی کلامی بخونیم؟

  109. اقای سر بیشه نوع اواز کیپاپی که در گروه بی تی اس و بلک پینک مونه میشع چیه
    مثلا پاپ هست یا هیپ پاپ و یا ….؟؟

  110. هیچ بازه سنی وجود نداره، ولی معمولا به دلیل کارآموزی طولانی سنین پایین بیشتر انتخاب میشن

  111. میشه راهنمایی کنید اقای سربیشه و بگید که چه نوع اهنگ خارجی و از کدام خواننده شانس قبولی بیشتری داره ؟؟ که اون اهنگ رو اودیشن بدم
    ممنونم

  112. سلام ببخشید تا چه سنی میشه اودیشن داد؟ ینی بالا ترین سن برای اودیشن دادن برای کمپانی جی وا پی چقدره ؟
    اخه من یجا خوندم که نوشته بود بالا ترین سن ۱۸ سالگیه و اگر اونموقع اودیشن ندین دیگه شانسی ندارین🤦🏻‍♀️

  113. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید چند سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
    اول اینکه ما میتونیم فقط ویدیو رقص رو بفرستیم یعنی فقط به عنوان دنسر کار کنیم؟
    دومی اینکه قوانین شو میشه بزاری اونایی که باید باهاش موافقت بشه
    بعد اینکه ویدیو و عکسی که میفرستیم محفوظه دیگه؟
    ممنون میشم جواب بدین لطفان 💜🙏
    خسته نباشید

  114. سلام .میخواستم بدونم اهنگی که میخوانیم چند دقیه باشه،بعد من رپم بلدم چی جوری هم بهشون نشون بدم رپ بلدم همم نشون بدم ووکالم خوبه؟بعد بازم کرونا است اگه سه مرحله ازمون و قبول شیم باید بریم کره؟

  115. اونی که اسمت (N)

    نه صد درص دبیو نمی کنی بستگی به تلاش تو است اگه اونا بفهمن که تو خوب نیست ی و هبچ. پیشرفتی نداری دبیو بهت نمی دن و از کمپا اخراج ت می کنن و برعکس

  116. سلام اقای سر بیشه ،اگر برای کمپانی مورد نظر تقاضا بدهیم و ان کمپانی مارا بپذیر و کاراموز ان کمپانی شوبم .حتما و صد در صد ایدل ان کمپانی خواهیم شد؟

  117. سلام ببخشید آقای سربیشه من یه سوال دارم که ..
    توی یه سایت دیدم که گفته بود حالا انقدر بیشتر ایرانی ها به کمپانی جی وای پی اودیشن دادن که حتی کمپانی تعجب کرده و زیاد قبول نمی کنه …این واقعیت داره.
    لطفا لطفا جواب بده خیلی ضروری…قبلا هم پرسیده بودم لطفا جواب بده

  118. سلام اقای سر بیشه
    اودیشنی که میفرستیم برای کمپانی(یعنی همون ویدیو رقص )محفوظ میمونه دیگه درسته؟؟

  119. سلام وقت بخیر ببخشید برای تست بازیگری در جی وای پی علاوه بر عکس فقط یک فیلم از نمایش خودمون ارسال کنیم ؟ و باید کره ای حرف بزنیم یا انگلیسی؟

  120. سلام ببخشید آقای سربیشه من یه سوال دارم که ..
    توی یه سایت دیدم که گفته بود حالا انقدر بیشتر ایرانی ها به کمپانی جی وای پی اودیشن دادن که حتی کمپانی تعجب کرده و زیاد قبول نمی کنه …این واقعیت داره.
    لطفا لطفا جواب بده خیلی ضروری

  121. سلام من حتما حتما میخوام ایدل شم .اما رقص از کجا یاد بگیرم اینو نفهمیدم،؟ بعد تو مرحله اول شعری که میفرستن باید از خودم فیلم بگیرم بفرستم یا شعری که میفرستن باصدای خودم همونو بخونم

  122. سلام میشه شرایط آودیشن را توضیح دهید اونی که تو خود ازمونش نوشته و باید باهاش موافقت شه

  123. سلام میشه آزمون رقص ندم چون من رقصم خوب نیست فقط برای ووکال میخوام تست بدم؟؟؟
    اگه دیدین سریع جواب بدین چون برام خیلی مهمه

  124. سلام اگه ما بلد نباشیم سازی بنوازیم اونجا بهمون یاد میده لطفا جوابمو بدید این مهم ترین سوال منه
    لطفا تا سین کردین جواب بدید عصر بهتون سر میزنم

  125. سلام یه سوال داشتم لطفااااااااااا جواب بدید برام خیلی مهمه تو کرونا دوران کار اموزی حضوریه؟؟

  126. سلام خسته نباشید 🙂
    خیلی ممنونم بابت مطلب خوب تون 🙂
    ببخشید من یک سوال دارم اگه جواب بدین ممنون میشم 🙂
    ما باید خودمون رقص و شعر رو طراحی کنیم یا می تونیم شعر و رقص یک آهنگ رو تمرین کنیم؟ 🙂

  127. سلام ببخشید دوباره مزاحم میشم این آهنگ بلک پینک sour candy هست حتما باید تمام کلماتش و بگیم یا نه مثل خواننده باید بخونیم ؟ خواننده همه ی کلمات و نمیگه با لحن غلیظ می خونه منم با لحن غلیظ حفظم نه تمام کلمات و الان اگه من مثل خواننده غلیظ بخونکم که بعضی از کلمات و نگم ممکنه قبول نشم؟

  128. لطفا این و هم که سین کردین جواب بدید ممنون ساعت ۱۱ بر می گردم لطفا تا اون موقع جواب سوالمو بده

  129. سلام میتونیم از آهنگ خارجی برای اودیشن استفاده کنیم یا حتما باید کره ای باشه؟

  130. سلام، من میتونم آهنگ انگلیسی برای اودیشن بخونم ؟یا نه حتما باید کره ای باشه؟؟؟؟
    جواب بده Please

  131. سلام،مطالبتون عالی هست واقعا ممنونم من جواب همه ی سوال هام و گرفتم.:)
    برای اودیشن حتما باید کره ای باشه من آهنگ sour candy و حفظ هستم و خیلی به صدام میاد اگه این آهنگ و بخونم ممکنه که ۴۰ درصد قبول نشم؟
    یا مشکلی نیست که فقط انگلیسی باشه؟
    ممنون میشم تا خوندید سریع جوابمو بدید
    خیلی ممنون خداحافظ🌷

  132. سلام
    یه سوال
    کمپانی میگن نباید تو صفحه ی مجازی مثل اینستا باشین بعد حالا ما باید مثلا اینستا بریزیم که توش به ما پیام بدن؟؟ 😐😐

  133. سلام شوگا عزیز. شما یا میتونید کارآموز جی وای پی باشید یا دانشجو دانشگاه در کره. چون در کارآموزی هم شما دانشجو هستید و دارید درس آیدل شدن می‌خونید.

  134. سلام،خیلی ممنون بابت مطالب خوبتون
    میتونیم از رقص های بی تی اس برای اودیشن استفاده کنیم من دخترم ولی رقص های بی تی اس و خیلی دوست دارم
    اگه رقص های بی تی اس و انجام بدم میتونم داخل اودیشن قبول بشم؟

  135. سلام،روز بخیر یک سوال داشتم ما اگر دانشگاهیان را در کره ی جنوبی بریم میتونیم داخل کمپانی جی وای پی هم باشیم برای آیدا شدن لطفا تا سین کردید سریع جواب بدید درضمن خیلی ممنون بابت تمام توضیح های خوبتون🙂من شب میام لطفا تا اون موقع جوابمو بده👋🏻

  136. سلام وقتتون بخیر

    میشه فقط در کمپانی جی وای پی رقاص شد؟ فقط رقاص در ی گروه. (لطفا اگه کسی میدونه بگه)

  137. سلام ممنون میشم اگه بگید من خیلی دوست دارم ایدل بشم چجوری به پدرو و مادرم بگم و حتما باید برقصم 😑 یا کار های دیگه هم وجود دارد میشه یه توضیح بدید د ر مورد این کار در ضمن من سایت آزمون رو دارم ولی نمیدونم چجوری باهاش کار کنم برای آزمون باید چیکار کنم برای مدل بودن یا فیلم بازی کردن چجوریع ‌

  138. سلام من همه چیم اوکی فقط من چند صدام یعنی میتونم براحتی ۷ اعضای بی تی اس یا ۴ اعضای بلک پینک باشم ودوست دارم صدای پسر دوختر رو بفرستم اینجوری میزان اونجا اهنگ اینجوری بخونم من یک دختر

  139. میتونیم از اسم مستعار استفاده یا اسم کره ایمون استفاده کنیم تا هویتمون لو نره؟ آیا میتونیم

  140. سلام روز بخیر برای اینکه برای مدلینگ اودیشن بدم باید چه لباسی بپوشم که اونها قبولم کنن؟
    بعد اینکه برای اودیشن میتونیم آهنگ بلک پینک بخونیم و همینطور رقص های لیسا ؟ لطفا وقتی که خوندید سریع جواب بدید🙂✨

  141. سلام ببخشید چند تا سوال داشتم

    1اول اینکه اگه من اودیشن انلاین رو قبول بشم کمپانی بلیط سفر به کره و هزینه سفر رو بهم میده؟؟؟
    2دوم اینکه توی دوره کارآموزی به جز رقص و خوانندگی باهامون آلات موسیقی مثل گیتار یا پیانو کار میکنند؟؟؟
    3سوم اگه به سن قانونی رسیده باشیم ولی بخواهیم مخفیانه به کره جنوبی سفر کنیم کمپانی هزینه سفر رو بهمون میده؟؟؟

  142. سلام ببخشید یک سوالی داشتم.حتما باید بلد باشیم برقصیم؟و حتما باید ویدیو رقص ارسال کنیم؟یا اینکه میشه فقط ویدیو خوانندگی بفرستیم؟

  143. سلام من میخوام آیدل بازیگر و خواننده کره بشم و این علاقه از کودکی و فقط بخاطر صدام و تقلید صدایی که دارم فقط میخوام بدونم این کمپانی هزینه سفرتو خودش میده ممنون میشم زودتر بگین

  144. سلام میشه برای اینکه هویتمون مثل نام و نام خانوادگی و محل تولدمون لو نره مثل اطلاعات شخصی میتونیم از نام مستعار یا نام کره ای استفاده کرد

  145. سلام
    راست میگن که اگر آیدل شوی
    دیگه نمیتونی به ایران برگردی یعنی(ممنوع ورود) میشوی؟!

  146. سلام ممنون از مطالب خوبتون
    میخواستم بپرسم ویدیوی رقص فقط رقص تنهاست یا باید همراه با رقص بخونیم ؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  147. سلام
    راست میگن که اگر آیدل شوی
    دیگه نمیتونی به ایران برگردی یعنی(ممنوع ورود) میشوی؟!

  148. درود سبک آواز کره چه نوعی هست؟
    مثلا پاپ، هیپ پاپ و یا…….؟
    که به استاد آواز بگیم که متوجه بشن و باهامون در همون زمینه کیپاپ کار کنن
    ممنون میشم پاسخم و بدید

  149. در مرحله دوم ما خودمون اهنگ انتخاب میکنیم یا باید با اهنگ انخابب خودشون رقص انجام بدیم

  150. سلام اقای سربیشه یه سوال داشتم
    چند نفر ممکنه تو ازمون شرکت کنن و احتمال قبولیمون چقده

  151. سلام ببخشید یه سوال داشتم.
    ایا میشه بدون رضایت پدر و مادر این کارو کرد یعنی ما خودمون ازمون رو بدیم اگه قبول شدیم بدون والدین بریم یعنی خب…. بدون رضایت پدر مادر تنها خودمون بریم. سوال دیگه من اینستا ندارم فعلا ولی یک امینو مخصوص بلک پینک دارم اگه یه روز خواستیم ازمون بدیم به جای اینستا میشه پیج امینو مون رو بدیم؟

  152. ببخشید که دوباره سوال می کنم من الان تو تر کیه زندگی می کنم راحت تر می تونم برم درسته ؟ و این که یک لیر برابر چند وون کره جنوبی هست ؟ تو اینترنت جست و جو کردم اما چیز خاصی متوجه نشدم!! لطفاً کمکم کنید

  153. سلام من مادرم با اینکه یه خوانده و یا بازیگر بشم مخالف و لی من خیلی به این کار علاقه دارم نمی دونم در این باره چیکار کنم !!من الان ۱۴ سالمه دارم روی زبان کره ای و انگلیسی کارمی کنم تا بتونم دو یا سه سال دیگه این کار رو انجام بدم یه سوال که داشتم اینه که من می تونم همراه کار آموزی توی دانشگاه شرکت کنم ؟ چون می‌خوام رشته هوش مصنوعی بخونم . و اینکه مادرم میگه زندگی کسایی که معروف شدن خیلی سخته هر روز یه نفر دنبالشونه تا ازشون آتو بگیره و پخش کنه و اینکه کلی مشکلات دارن من در این باره چیکار می تونم بکنم که مادر و پدرم رو راضی کنم ؟

  154. با عرض سلام
    من میخام خواننده بشم و علاقه ای هم به رقص ندارم
    پس برای اودیشن باید چه کار انجام بدم؟؟

  155. ببخشید ی سوال اینکه‌ من هربار اهنگ و ویدیوم رو میزارم نمیشه چراااا؟؟؟؟!!!!!

  156. سلام بچه ها اومدم كمك تون كنم
    ١قبول شدن توي جي واي پي خيلي سخته
    ٢دومين ايميل اگه براتون اومد مرحله اولو رد كردين
    ٣اولين ايميل كه بياد يعني فيلم تون ديدن دومين ايميل يعني قبول شدين اگر نيومد دومين ايميل بعد يك هفته يا يكم بيشتر يعني قبول نشدين ولي نااميد نشين چون كمپاني جي واي پي خيلي سخته قبول شدن توش كلا كمپاني بيگ تري اينطورين
    ٤بچه بازي نيستش كه بخواد الكي باشه اين كار خيلي مهميه كاملا درسته همه چيزيه كه گفته
    كمپاني ها فقط پول سفر كسايي كه براتون نفع دارن ميدن
    كمپاني ها اجازه كار نيمه وقت نميدن حتي بعضي هاشون نميزارن خانوادتون ببينيد به عنوان مثال كريس عضو سابق اكسو
    سر بچه بازي نميتونين برين اديشن بدين بايد خوب فكر كنين تحقيق كنيد من دو ساله دارم تحقيق ميكنم شايد بگين مگر چقد سخته ايدل بشين كاري نداره ولي اصلا اينطور نيست كار اموزان خارجي بايد از صبح تا شب تمرين كنن البته همه كاراموزان بايد از صبح تا شب تمرين كنن ولي كره اي ها زيادش پنج ساعت ميخوابن و خارجي ها بايد كلي تمرين كنن ليسا ٣ساعت ميخوابيده فكرشو بكنين
    توي كمپاني احتمال هرچي هست اخراج شدن و…البته تا تون حد نيست كه مثلا بهتون تجاوز بشه اينا
    بايد با خودتون يكم پول ببرين تا هزينه هاتون با كمپاني نيس
    ٥

  157. سلام ببخشید اگه تونستیم تو کمپانی jyp دبیو کنیم میتونن برمون گردونن ایران؟؟؟

  158. سلام ببخشید تا حالا از بین ایرانی ها کسی قبول شده
    یعنی آیدلی داریم که ایرانی باشه
    اگر بخوایم مدل بشیم هم باید فیلم رقص و خواندم بفرستیم

  159. سلام ببخشید که دوباره مزاحم میشم امروز صبح به من یک پیام از ایمیلم اومد که به چهار زبان انگلیسی کره ای ژاپنی و چینی بود و از طرف کمپانی JYPبود نوشته بود که ازمونی که دادم قضاوت شده و ننوشته بود قبولم یا نه هنوز هم باید منتظر تماسشون از اینستاگرام و ….. باشم یا این پیامشون معنی داره ممنون میشم پاسخ بدید ممنون

  160. وراستی دارم زبان کره ای رو یاد میگیرم تروخدا بگید من میتونم تروخدا جواب سوالاتم رو بدید خانواده من مذهبی هستن ومن تا حالا درمورد اینکه به این کار علاقه دارم چیزی بهشون نگفتم میشه راهنماییم کنید وبهم بگید که باید چه کارایی کنم تروخدا به سوالاتی که فرستادم جواب بدین

  161. وایا می تونم با رشته تحصیلی دیپلم به کره برم وتست بدم ایا بااین مدرک قبولم میکنن ووقتی کاراموز شدم توی دانشگاه های کره ادامه تحصیل بدم ومیشه بگید هزینه های تحصیلی اونجا چطوره ایا با رشته دیپلم برای خوانندگی من رو قبول میکنن وبعد ادامه تحصیل بدم

  162. ایمیلی که برای شما اومده به احتمال ایمیل تکمیلی هست. اگر قبول بشید از طریق راه های ارتباطی مثل اینستاگرام که دادید با شما تماس میگیرن.

  163. سلام ببخشید یک سوال من الان امتحان دادم داخل ایمیل هام برگه ای از ازمون انلاینم اومد حالا از کجا باید بفهمم تو ازمون اول قبول شدم یا نه لطفاً پاسخ بدید ممنون

  164. ویه سوال دیگه ایا موتونم وقتی بزرگ شدم در این سایتی که فرستادین شرکت کنم وایا این سایت تقلبی نیست وتمام هزینه هارو کمپانی خودش میده ومیتونم اونجا تنها زندگی کنم ودرکنار اینکه کاراموز باشم کار نیمه وقت هم کنم تروخدا جواب بدین 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏واقعا ازتون خواهش میکنم من خیلی سوال دارم لطفا جواب بدین

  165. سلام من میخوام وقتی 22 سالم شد به کره جنوبی برم وتست بدم وباید چطور تست بدم وایا اونموقع سنم روقبول میکنند من کره‌ ای وانگلیسی بلد نیستم ودارم یاد میگیرم وروی رقصم هم کار میکنم صدام خوبه ازتون خواهش میکنم جواب بدین که ایا وقتی 22 سالم شدقبول میکنن ازتون خواهش میکنم ویدیو های رقص بزارید تا از روش تمرین کنم

  166. سلام. کافیه یه سرچ ساده کنید تا سایت کمپانی JYP رو پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید ویدیوهای یوتیوب آزمون دهندگان رو ببینید و سپس اگر دوست داشتید اقدام کنید.

  167. چرا جواب منو نمی آید آیا واقعا این سایت واقعیه ؟ اطلاعا ما به دستشون می رسه ؟
    اطلاعات ما رو نمی دزده؟
    خانواده ی من به حرفم اعتقاد ندارن و میگن شاید دروغ باشه پس لطفا جواب بدید تا بهشون ثابت کنم
    لطفا جواب بدید اگر براتون سؤالات ما مهمه

  168. در دوران کرونا به احتمال آزمون حضوری وجود نخواهد داشت و تمام مراحل انلاین هست

  169. میشه‌بگید‌راسته‌که‌تو دوران‌کرونا‌نمیتونیم‌بریم اودیشن حضوری بدیم؟

  170. سلام ببخشید این واقعیه و اطلاعات که دادیم واقعا به دستشون می رسه ؟ این تست عکس های ما رو چی کار می کنه و میشه لطفا بگید واقعی هست یا نه ؟

  171. ایا میتونیم از کشور ایران بریم به کره کمپانی خودش کارا رو میکنه ؟

  172. بهتره متفاوت باشه تا بتونید جنبه های دیگری رو نشون داورها بدید

  173. یه سوال دیگه هم داشتم من ژاپنی کمی میفهمم چندتا کلمه هم بلدم کره ای هم کمی نمیفهمم اما چیزی نمیتونم بگم اما انگلیسی رو کامل متوجه میشم و میتونم حرف بزنم اما روان نمیتونم حرف بزنم باید الان روی زبان کره ایم کار کنم یا نه اگه قبول شدم میتونم برم همونجا اموزش ببینم ؟؟

  174. من ۱۴ سالمه و دارم برای ازمون کمپانی JYP تمرین میکنم من تو رقص و خوندن زیاد خوب نیستم ولی دارم تمرین میکنم تا بهتر شم میخواستم بدونم که تو مرحله حضوری میتونیم همون رقص با اهنگی که توی مرحله اول انجام دادیم رو انجام بدیم

  175. بیشتر این سوالات در مطلب سوالات متداول جواب داده شدن. متن آهنگ رو هم میتونید خودتون بنویسید. قدرت صدا مهم تره

  176. تو مطلب سوالات متداول کی پاپ جوابتون رو میتونید پیدا کنید

  177. سلام
    آهنگ و فیلم دنس باید چند دقیقه و به چه صورتی باشد؟!
    آهنگ رو باید خودمون بنویسیم یا عیبی نداره آهنگی که قبلا کاور شده را بخونیم؟!
    من نه زبان انگلیسی بلدم نه زبان کره ای پس چیکار کنم؟!
    برای دنسمون باید دنس آهنگی که خوندیم باشه؟!
    یا عیبی نداره دنس آهنگ دیگه ای باشه؟!

    آهنگ رو خودمون باید بنویسیم؟!⁉️⁉️

  178. سلام
    برای فایل صوتی چند دقیقه باشه؟!
    فیلممون چند دقیقه باشه و باید با آهنگ خودمون باشه یا اگ آهنگ دیگه ای هست عیبی نداره؟!
    اگر آهنگ رو خودمون ننویسیم عیبی نداره؟!

  179. سلام میشه بگین متن آهنگو خودمون باید بنویسیم یا ن؟!
    و اینکه من نه زبان انگلیسی بلدم نه زبان کره ای پس تکلیف من چیه؟!⁉️
    و اینکه چقدر طول میکشه تا ما قبول شیم و اینکه اونها بخان با ما تماس برقرار کنن چطوری این کار رو انجام میدن؟!آیا با ما تماس میگیرن؟!ما که نه انگلیسی بلدیم نه کره ای چجوری جوابشونو بدیم؟!⁉️
    لطفااااااااا به سوالات من پاسخ بدین……⭕
    و برای اینکه صدای خودمون رو بفرستیم باید همراه با موزیک باشه یا ساده باشه؟ چه جور آهنگی بخونیم بهتره؟
    برای خوندن آهنگ باید کل یک آهنگ رو بخونیم یا قسمتی از اون روهم بخونیم کافیه؟⁦⁦❌❌
    باید توی آهنگمون هم رپ باشه هم آهسته؟
    همه جور تلفظی باید باشه؟
    و متنو خودمون باید بنویسیم یا نه؟!👉اینو حتما پاسخ بدین

  180. برای اینکه صدای خودمون رو بفرستیم باید همراه با موزیک باشه یا ساده باشه؟ چه جور آهنگی بخونیم بهتره؟
    برای خوندن آهنگ باید کل یک آهنگ رو بخونیم یا قسمتی از اون روهم بخونیم کافیه؟⁦⁦❌❌
    باید توی آهنگمون هم رپ باشه هم آهسته؟
    همه جور تلفظی باید باشه؟

  181. سلام
    میشه بگین هزینه رفتن به کره رو اونا خودشون میدن یا ما باید خودمون بدیم؟

  182. سلام🥺من دریا هستم و آرمیم و زندگی من کیپاپ و آیدل شدنه از بچگی که اصلا نمیدونستم کیپاپ چیه به رقص و موسیقی علاقه داشتم و الانم گیتار میزنم و زیاد میرقصم شبا از فکر آیدل شدن و کابوس اینکه خانواده م اجازه نمیدن به اینکار از گریه خوابم نمیبره این شغل تنها علاقه ی من از دنیاس لطفا یکی کمکم کنه چجوری رازیشون کنم 😭من نمیتونم این علاقمو زیر پا بزارم

  183. من نه کره نه انگلیسی بلد نیستم نمی تونم ادوشین بدم میشه یکی کمکم کنه که ادوشین بدم ایت شمارمه توی واتساپ بهم پیام بدین من مشخصاتم رو می گم وشما لطفا کنید ادوشین بدید من برای مدلینگ می خوام ادوشین بدم

  184. بعد از تکمیل ثبت نام، ایمیلی براتون میاد که ثبت نام تکمیل شده. اگه قبول نشید ایمیل دیگری براتون نمیاد یا با شما تماس نخواهند گرفت

  185. تو رو خدا، من کلی سوال دارممم یکی هست بدم باهاش صحبت کنم؟
    خواهش میکنم ، مثلا بعضی سوالام
    ۱. من الان ۱۳ سالمه میخوام تقریبا ۱۸ ، ۱۹ سالگی برم مشکلی نیست؟
    ۲.درسام رو چکار کنم اکر برم کره
    ۳. هزینه ای که در کره دارم با خودمه یا کمپانی مثلا ، تحصیل، خوراک، مسکن و…
    ۴.فقط یه بار میتونم امتحان آنلاین بدم؟
    ۵. کجا برام میاد که قبول شدم؟
    ۶. اهنگ و رقص باید از خودم باشه مثلا نمیتونم اهنگ یه خواننده رو بخونم؟
    ۷. برای خوندن به صدای مس زمینه که بی کلامه نیازه؟
    ۸. من فقط واتساپ و یوتیوپ دارم اما اینستا ندارم
    ۹. زبانم عالی نیست هم کره ای هم اینگیلیسی
    ۱۰. به چه زبانی باید بخونم؟
    ۱۱.من در سن رشدم ممکنه قدم و وزنم تغییر کنه مشکلیه؟
    ۱۲. برای ورود به کمپانی باید پولی پرداخت کنیم؟
    ۱۳. برای رفتن به کره دعوت نامه میدن؟ کی به دستم میرسه؟ ایران اجازه میده؟
    ۱۴. اگر اهنگم غمگین باشه چجوری دست برم؟
    ۱۵. یه جا خوندم نباید آرایش کنیم ولی یه جا نوشتین ژست بگیریم
    ۱۶. برای بازیگری و مدلینگ شرایط چجوریه؟
    ۱۷. اگر برای بازیگری بخوام کجاش باید برم
    ۱۸. کسی هست پی ویش بدم چون خیلی بیشتر سوال دارم

  186. سلام من چنتا سوتل داشتم یک اینکه اگه ازمون های انلاین رو قبول شدیم و باید اودیشن حضوری میدادیم اودیشن رو شنیدم بعضی از کمپانی ها در کشورای دیگه ای هم میذارن میشه اگه هست اون کشور ها رو بگید و اینکه هزینه با خود کمپانی هست یا نه؟ واگه کسی بخواد توی قسمت مدلینگ شرکت کنه حتما باید خوندنشم خوب باشه؟

  187. آهنگی که می خوایم بخونیم رو باید خودمون بنویسیم یا میشه یکی از آهنگ های آیدل ها رو آهنگ بی کلامش رو بذاریم و خودمون بخونیم؟

  188. سلام. برای کمپانی yg محدودیت های سنی جوری بود ک اگه از ۱۶تا ۱۹ اودیشن بدیم کمی دیره..
    اما برای jyp خودتون میگین پیش از ۲۵ سالگی دیره،
    بیست و یک سالگی برای اودیشن jyp خوبه؟
    الان از نظر شما jyp و yg کدومشون بهتره؟

  189. خیلی ممنون برای توضیحتون چند تا سوال داشتم لطفا به من جوابشون رو بدید
    1برای ارسال فایل ویدیو دنس اهنگش رو باز باید خودمون بخونیم ؟
    2 اگه کسی چشماش ضعیف باشه چی قبول میشه؟
    3رضایت هر دوی والدین لازمه؟
    اینها خیلی برای من مهمه و خدا رو چ دیدی امدید منم یه ایدل معروف شدم
    خواهشا جوابمو بدید:)
    اگه اشتباهی توی تایپ داشتم ببخشید چون دارم از لب تاب وارد وبسایت ها میشم و تایپ کمی سخته -_- 🙂

  190. اگر قبول بشید و بخواید قرارداد امضا کنید، باید برید کره جنوبی. برای همین از درس و دوستاتون جدا خواهید شد.

  191. سلام . ممنون از سایت خوبتون . یه سوال داشتم من کلاس هفتمم و اگه قبول شدم درسم چجوری میشه کره ای رو بلدم ولی نه در حد درس خوندن /:

  192. سلام
    میشه آدرس سایت کمپانی بیگ هست رو هم بزارید ممنون میشم واقن و همینطور مراحل ثبت نامش رو

  193. سلام مطالب شما خیلی جامع وکامل تر از جاهای دیگه بود … فقط یه سوال داشتم
    اینکه این سایت معتبره که شما بهمون معرفی کردید برای ثبت نام در اودیشن ؟

  194. سلام. ببخشید لطفا به این سوالم جواب بدید . آهنگی که می خونیم و روی آهنگ بی کلام باید بخونیم ؟؟

  195. سلام ممنون از توضیحاتی که دادید
    ببخشید من یه سوال برام پیش اومد الان چه طور در ازمون شرکت کنم ادرس سایت چیه؟؟
    میشه لطف کنید چواب بدین ممنون میشم

  196. بله زمانی که قبول شدید و قرارداد امضا کردید، کمپانی پول سفر و تمام هزینه ها رو میده. بهتره مطلب سوالات عمومی کی پاپ رو بخونید. اونجا توضیح دادیم

  197. لطفا اگه میشه جوابمو بدین چون برام خیلی خیلی مهمه اینکه ایا اگه تو کل مراحل اودیشن قبول شدیم و باید به کره ی جنوبی سفر میکردیم،کمپانی پول بلیت سفر رو هم خودش میده؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین!

  198. سلام ببخشید یه سوال خیییللللیییییی ضروری توروخدا جواب بدین
    اینکه اگه من اودیشن بدم و حالا قبول شم پول سفر رو هم کمپانی میده؟؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

  199. سلام در متن همه جواب ها هستش. متن رو با دقت تر بخون. به مطالب دیگه مانند سوالات متداول کی پاپ هم برو اونجا پاسخ دادیم.

  200. بله کلاس ها و تمرین ها پشت هم خواهد بود و شاید برای 12 ساعت ممکنه کلاس داشته باشید

  201. سلام آهنی که می خونیم بایدبا آهنگ بی کلام بخونیمیا بدونیم آهنگ بی کلام ؟
    حجم ویدیو رقصمون چقدر باشه ؟؟
    چطوری میفهمیم قبول شدیم و چطوری باید بریم ؟‌‌،؟؟؟؟؟؟ زنگ می زنن؟
    لطفااااا جواب بدید ممنون خیلی مهمه

  202. برای کمک‌ دنسر شدن باید چه کاری انجام داد؟
    مراحلش به همین شکل است یا خیر؟

  203. سلام ببخشید برای آدیشن دادن تا چه زمانی فرصت داریم؟یا اینکه زمانش از کی شروع میشه؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  204. سلام ببخشید، می‌گم باید با فیلتر شکن وارد سایت شد و فرم هارو پر کرد یا بدون فیلتر شکن چون نمی‌دونم منطقه گوشی و ارسال ایمیل مهمه یا نه؟!

  205. سلام ببخشید برای مرحله ی اول اویدیشن باید خوانندگی فیلممون باید چقدر باشه یعنی چقدر از یک اهنگ بخوانیم ؟؟

  206. سلام خسته نباشید
    من چند بار واسه جی وای پی تست دادم ولی تستم نرفت
    من استعداد خواننده گی رو دارم فقط هرچی تلاش می‌کنم نمیره واسشون شما میدونید باید چی کار کنم ؟؟

  207. سلام یه سوال
    من قرار است ۲۰ سالگی و زا ۱۹ سالگی به محض تمام شدن کنکورم به کره مهاجرت کنم حالا اگر من مثلا ۱۸ سالگی برای کمپانی از همین جا آزمون بدم خیلی دیره؟؟؟؟
    ازتون خواهش میکنم جواب سوالمو بدید واقعا ضروریه

  208. ببخشید اگه وزنمونو گفتیم مثلا ۴۵بعد برا حضوری اگه خودمونو وزن کردیم دیدیم ۵۰هستیم اونوقت اونا میگن تو به ما دروغ گفتی اونوقت چیکار کنیم؟

  209. تو jyp بهت یاد میدن که چه جوری اهنگ شازی کنی و چجوری شعر بشازی یا باید این ها رو بلد باشی؟

  210. ببخشید شما می گویید که کی پاپ کمپانی yjpبه آیدل هاش اهمیت می ده ولی در وب سایت بدی های Kpopگفتید که کمپانی ها فقط به پول اهمیت میدن و به آیدل هایشان اهمیت نمی دهند اما پس برای چی آیدل ها این همه خوشحال هستن می خندن بازی می کنن و غذا باهم می خورن و مدیر کمپانی باهاشون خیلی خوبه 😘😘😘😘🤔🤔🤔🤔

  211. ببخشید شما می گویید که کی پاپ کمپانی yjpبه آیدل هاش اهمیت می ده ولی در وب سایت بدی های Kpopگفتید که کمپانی ها فقط به پول اهمیت میدن و به آیدل هایشان اهمیت نمی دهند اما پس برای چی آیدل ها این همه خوشحال هستم می خندن بازی می کنن و غذا باهم می خورن و مدیر کمپانی باهاشون خیلی خوبه 😘😘😘😘🤔🤔🤔🤔

  212. شرایط سنیش حتمیه؟؟ آخه من شنیده بودم کمپانی وای جی بالای 16 سال رو 99درصد قبول نمکنه جز ایکه اینقدر عالی باشن ه دوره کاراموزی نخوان

  213. سولو یعنی خواننده تک، آهنگ مناسب باید آهنگی باشه که به صداتون بیاد

  214. ببخشید جوابش تا چند روز میاد یا حداقل یک ماه طول میکشه،؟؟
    اخه من توی یک سایت دیگه خونده بودم که جوابش یک ماه طول میکشه تا بیاد

  215. سلام ببخشید سولو یعنی چی؟
    و اینکه من رقص هیپ هاپ و به صورت حرفه ای یاد ندارم در حدی که یاد داشته باشم برقصم یاد دارم ولی خوب دارم روش تمرکز میکنم اگه داخل فرم این و بهشون بگیم بازم قبول میکنن؟
    و چیز دیگه اینکه من آهنگ مناسب نمیتونم پیدا کنم به کدوم سایت سر بزنم لطفا راهنمایی کنید ؟

  216. سلام ی چنتا سوال داشتم میخاستم بدونم هزینه های بلیط هواپیما.خونه.اقامت و بعدش اگه قبول نشیم فیلم و عکسامونو پخش اینا‌نمیکنن؟

  217. سلام ببخشید برای تست بازیگری هم محدودیت سنی وجود داره؟ و اینکه کمپانی ای هست که برای بازیگری محدودیت سنی نزاره و بیشتر به استعداد اهمیت بدن؟ بعد اینکه اگه کسی تست بازیگری بده چطوریه بعدش اگه قبول شه راجب هزینه ها و بعدش خودمون باید بدیم یا خودشون میدن کلا چطوریه اگه میشه راهنمایی کنید ممنون.

  218. من وزنم یکم زیاده یعنی میتونم قبول شم؟
    ایمیلتو میشه بگی من ازت سوال دارم

  219. داشتن اینستاگرام شرط نیست، اما کره‌ای رو تا حد نسبی یاد بگیرید، حداقل اصطلاحات کاربردیش رو

  220. سلام. روژین عزیز با کمپانی هست. شما می‌تونید مطلب سوالات متداول کی پاپ که در صفحه اول سایت اون یا این هست رو بخونید.

  221. سلام خواستم بپرسم که اگر ما تو اودیشن انلاین قبول شدیم بعدش که خواستیم بریم کره خوده کمپانی اقامت رو برامون میگیره یا خودمون باید بگیریم

  222. سلام ممنون میشم بهم بگید چرا عکس و فیلم و صدای من اپلود نمیشه… من صدا رو به mp3 تغییر دارم اما وارد نمیشه
    میشه بگید چیکار کنم؟
    و اینکه پروفایل رو برای چه قسمتی باید درست کرد؟

  223. سلام ممنون از سایت خوبتون من در مرحله اول ازمون دادم الان برام از طرف کمپانی پیام اومده این یعنی قبول شدم

  224. سلام میگم تا حالا شده کسی از ایران بتونه قبول بشه ؟
    نمیشه که چون فقط از ایران میپذیرن ما رو قبول کنن
    تا حالا کلا کسی از ایران رفته ؟ چه ندل چه بازیگر چه هر چیز دیگه ای

  225. سلام میگم میگم ی چیزی سایت کمپانی رو از کجا بیاریم ؟ لطفا راهنمایی کنید
    سایتی که برای اودیشن هست
    بعد من که اموزش رقص زیاد ندیدم چه کار کنم در حد تمرین خودم هست
    ولی خودم صدای خوبی دارم کلاس ورزشی های زیادی هم میرم
    یکیش هم ورزش خود کره اس تکواندو ، دان ۱ رو دارم

  226. سلام شما گفتید ویدیویی که میفرستیم باید کمتر از ۱ دقیقه باشه اما توی توضیحات خود کمپانی نوشته ۱۰ دقیقه باشه و داخلش باید خودمونو معرفی کنیم و دوبازه همون اهنگ رو بخونیم و بعدش دنس بریم.
    شما اطلاعی ندارین و نمیدونین توی این ۱۰ دقیقه ،دنسی که میخوایم بریم کلش باید باشه یا یه تیکش؟

  227. سلام میخواستم بگم باسه حضوری من خوندم که بجز یه سری کشورا بقیه اگه میتونن خضوری میرن اگه هم نه فک کنم با زوم تماس تصویری میگیرن و بعد اگر قبول شدیم اگه زیر یه سنی بودیم هم هزینه ی خودمون و یک همراه را میدن تا بریم کره اما بعد هراه برمیگرده و اینکه من یکی از دوستانم هم دنسش خیلی خوبه و هم صداش اون داد قبول شد و باش تصویری گرفتن اما هنوز نتیجش نیومد و خودش گفت همین که گفتم ایرانیم اصلا یهو قیافه هاشون عجیب شد و اینکه کره ای و زبان اوکی و ژاپنی هم نصف بلد بود و اپشنای خیلی زیادی داشت که یعنی به نظرم واقعا ملیت خیلی مهمه

  228. سلام. در حال حاضر باید آنلاین آدیشن بدید و بعد قبولی در 3 مرحله برای حضوری برید. فعلا به دلیل شرایط کرونا ویزا بسیار سخت هستش

  229. سلام . من میخوام برای بازیگری حضوری برم امتحان بدم . و اینکه میشه لطفا دقیق برایم توضیح بدین که برای بازیگری باید چه کار هایی و بکنیم ؟ مثلا باید یک قسمت از هر فیلمی یا … و انجام بدیم ؟ و اینکه میگن جدیدا ویزا برای رفتن به کره جنوبی نمیدن و … . میشه لطفا کای راهنماییم کنین؟ ممنون میشم 🙏❤️

  230. سلام میخواستم بدونم اگر قبول شدیم و به کره رفتیم درسمون چی میشه و اینکه اونجا هزینه اقامت و بقیه چیزا با خودمونه دیگه

  231. من توی بیشتر جاها خوندم نوشته که سعی کنیم برای اودیشن اهنگ های گروه های معروف رو نخونیم
    راسته این جمله؟

  232. وقتی که میخوایم اهنگ بخونیم باید اهنگ پس زمینه ی همون اهنگ منظورم اهنگ بی کلامش باشه؟ یا فقط صدای خودم تنها باشه بدون هیچ اهنگی؟

  233. سلام
    میخواستم بپرسم که برای صدایی که میخوایم ضبط بکنیم باید رپ و وکال باهم باشه یا فقط وکال هم میشه خوند؟

  234. بعدم اینکه من ساز بلدم بزنم صدامم خوبه اما کره ای اصلا بلد نیستم انگلیسیمم خیلی خوبه الان من باید کره ای بلد باشم یا ن انگلیسیم فوله کافیه

  235. سلام ببخشید یک سوال برای رقص میتونیم از اهنگ های گروه های دیگه استفاده کنیم بعدم اینکه میشه چهرمون معلوم نباشه برای رقص

  236. ببخشید شما گفتید که فایل صوتی خوندن باید به زبان انگلیسی باشه
    به خود زبان کره ای نمیشه خوند؟

  237. سلام میشه جواب منو بدین🙏🏻پرسیدم من وقتی میرم تو سایت فقط تا non_korean میتونم برم بقیشو نمیاره هی میره از اول😣

  238. یه سوال دیگه اگر ادیشن رو قبول شدم باید برم کره و حضوری امتحان بدم هزینه اش با خودمه یا با اونا؟

  239. سلام اسم من آرام هست و 14 ساله هستم و توانایی رقص رو دارم ( کلاس رقص رفتم ) و درحال حاضر روی صدام تمرکز دارم
    چهره و اندامم هم خوب است و مسلط به زبان کره ای و انگلیسی هستم
    میخوام برای آیدل شدن ادیشن بدم ولی قبلش چنتا سوال داشتم
    1_ اگر یکبار امتحان بدم و قبول نشم میتونم سال بعد دوباره ادیشن بدم یا فقط یکبار میتونم ؟
    2_ باید خودم یک اهنگ بنویسم و بخونم یه میتونم از اهنگ های دیگه استفاده کنم ؟
    3_بهترین کمپانی برای ادیشن کدوم کمپانی هست ؟ چون واقعا دلم میخواد آیدل خوبی بشم
    4_باید به همراه رقصیدن اهنگ رو بخونم یا تمرکزم روی رقص باشه ؟
    لطفا به سوالاتم جواب بدید چون من 4 ساله دارم جون میکنم تا برم کره اقامت کنم و میدونم که این یکی از بهترین ها ها هست

  240. ببخشید من چرا ایمیلمو میزنم میگه اشتباهه مگه نباید بعد @سایت خود جی وای پی رو بزنیم ؟؟

  241. سلام وقت بخیر سوالی داشتم میخوام بدونم زمانی که آهنگ رو خوندیم بعد در ویدیو هم آهنگ رو بخونیم وهم رقص یعنی هردو باهم یا نه

  242. من فیلم لالالند دیدم بنظرتون کدوم تیکه مناسبه و تاثیر گذاره تره ؟ممنون میشم جوابمو بدید

  243. سلام اقای سربیشه من ایمیلمو میزنم میگه اشتباهه یعنی چجوری باید بزنیم ؟؟بعد @بزنیم جی وای پی ؟؟

  244. سلام ،من برای کمپانی jyp اودشن دادم و بعد چند روز الان بهم ایمیل دادن که اودیشن من کامل شده . این یعنی مرحله ۱ قبول شدم ؟ اگه اره الان باید چی کار کنم؟

  245. سلام، میتونی منولوگ بگی. منولوگ یعنی تک گویی و تنها خودتون دیالوگ‌ها رو میگید، در فیلم لالالند منولوگ‌های خوبی وجود داره.

  246. سلام اقای سربیشه لطفا جواب منم بدید
    کسایی که میخوان اذیشن برای بازیگزی یا مدلینگ بدن هم باید دنس و صدا بفرستن ؟

  247. سلام ببخشید مزاحم شدم سوالی ذهنم رو مشغول کرده اگه قبول شدم خب بعد برای سفر به کره هزینه ها با من است یا اونا و اینکه میشه نام کمپانی گروه بلک پینک رو بگویید

  248. سلام بر شما
    1. بهتره کره ای باشه و سبک هیپ هاپ
    2. بله
    3. انگلیسی هم میشه بخونید برای فایل صوتی
    4. بین 1 تا 2 دقیقه باشه.
    5. میشه یک تیکه باشه ولی باید زیر و بم صداتون رو نشون بدید
    6. دوستان فکر کنم کامل توضیح دادم در نظرات.

  249. سلا آقای سربیشه ببخشید لطفا به این سوال من جواب بدید
    ۱_ آهنگی که می خوایم روی اون برقصیم حتما باید آهنگ کره ای باشه یا اهنگ انگلیسی و … میشه ؟؟
    ۲_ می تونیم خودمون رقص بسازیم براش ؟؟؟
    ۳_ اهنگی که می خوایم بخونیم حتما باید کره ای باشه ؟؟؟؟ آخه من کره ای بلد نیستم . میشه اهنگ انگلیسی خوند ؟؟
    ۴_ میشع رو یه تیکه ی آهنگ رقصید یا باید رو کل آهنگ برقصیم ؟؟
    ۵_ مثلا اهنگی که می خواسم بخونیم می تونیم یه تیکه ی باحاله و بخونیم یا باید کامل باشه ؟؟
    ۶_ همانطور که بچه گفتن ویزامون باید چی باشه ؟ ویزای تحصیلی میشه ؟؟
    من الان کلاس هفتم می خوام برای دبیرستانم مهاجرت کنم و برم او ن موقع ۱۵ یا ۱۶ سالمه . من الان تمرین می کنم و به کلاس می رم .

    و اینکه اگه سوال دیگه ای داشتم و به ذهنم اومد می پرسم ممنون میشم جواب بدید .

    ببخشید کسی کلاس برای یادگیری مکالمه ی انگلیسی می شناسه ؟؟

  250. سلام
    میخوام بدونم که من تو ۲۲ سالگی برم خیلی دیره
    صدام خوبه رقصم خوبه کامل به زبان کره ای و انگلیسی مسلطم کمی هم زبان چینی و ژاپنی بلدم
    و اگر بعد از دبیو موفق نشیم اخراجم میکنن؟یا میتونیم دوباره دوره کارآموزی بگذرونیم
    و اینکه هزینه این دوره ها خیلی زیاده؟

  251. سلام ببخشید ی سوال داشتم ….
    الان ما میتونیم با ویزای کار بریم و ایدل بشیم؟

    بعد ی سوال دیگه این که اونجا وقتی ما اودیشن حضوری رو قبول بشیم بذامون اقامت میگیرن که مشکلی نداشته باشیم که از ایران امدیم؟

  252. سلام من نرگس هستم ۱۴ سالمه صدام برای رپ مجری خواننده گی و استعداد در بازیگری زیاد دارم خوش اندامم جهرم هم به کره ای ها شبیه هست زبان انگلیسی هم بلد هستم اما نه حرفه ای و زبان کره را مشغول یاد گرفتن هستم من می خواستم از jiho و بقیه بپرسم که چقدر پول خرج کرده برای کره رفتن و آدرس سایتی که داخلش ثبت نام کرده و به من بده تا من هم بتونم ارسال کنم ؟ از شما jihoعزیز ممنون میشم کمکم کنی . اینکه پس از ارسال مشخصات کی جواب میدن .
    ARMY هستم ممنون میشم کمک کنید

  253. سلام
    یه سوال داشتم ازتون
    ولی قبلش ممنون که وقت میذارید و مطالب مهمی رو برای ما آماده میکنید
    برای ایدل شدن توی کره اگه در کمپانی ای مثل جی وای پی یا هر کدام از کمپانی ها اودیشن بدیم و قبول بشیم کمپانی برای ما ویزای جاب افر میفرسته؟
    یا کارای اقامت و گرفتن ویزا با خوده فرد هست
    خیلی ممنون میشم جواب بدید چون من ۱۸ سالمه و برای خوانندگی میخوام ک اودیشن بدم ولی برای اقامت و مهاجرت دچار استرس و نگرانی شدم

  254. بهتره صدای کس دیگری در قایل صوتی نباشه و صدای خودتون رو نشون بدین

  255. سلام ببخشید یه سوال داشتم.
    برای ریکورد کردن آهنگی که قراره کاور کنیم میتونیم یه بخشایی از آهنگو بخونیم؟
    مثلا اون قسمتی که جیمین از بی تی اس میخونه؟
    از اونجایی که صدای من اصلا به صدای بقیه اعضا نمیاد مشکلی نداره اون قسمتایی رو بخونم که جیمین میخونه؟

  256. سلام من داخل ۱۳ سالگیم و کلاس هفتم هستم . من می خوام برای دبیرستانم مهاجرت کنم . و قبل رفتن تست میدم . یعنی از خوندنشون نباید فیلم بگیریم ؟ من می خوام بورسیه بگیرم درس رشته ی هنر و به کره ی جنوبی مهاجرت کنم . یعنی چند ماه قبل اینکه اونجا مدرسه برم تست بدم ؟ که یه وقت اگه قبول نشدم چی

  257. سلام 🌺
    ببخشید خود کمپانی برامون اقامت میگره و برای دبیو باید اقامت کامل داشته باشیم و یعنی 5 سال باید کار آموز باشیم

  258. ببخشید اگه سنمون زیر 14 سال باشه ام می تونیم بریم کره ؟
    راجب کمپانیه big hit یعنی واقعا الان کار آموز های ایرانی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  259. ببخشید بجای اینکه ویدیو دنس آپلود کنیم میتونیم ویدیویی از بازیگریمون بزاریم واگه میشه برای فایل صوتی باید چیکار کنیم

  260. سلام من می خواستم بدونم برای رفتن به کره هزینه رفتن مثل بلیط هواپیما با چه کسی خودمون یا کمپانی چون یه جا شنیدم کمپانی هزینه می ده درسته؟

  261. سلام ببخشی یک سوال داشتم اگه قبول نشدیم فیلم ها و عکس هایی را که برای کمپانی فرستادیم در هیچ کجا پخش نخواهد شد؟؟؟؟
    این سوال برای من خیلی مهمه و زندگیم به این بستگی دارد

  262. سلام، یک قانون واحد وجود نداره. من براساس تجربه دیگر کسانی که فرم پر کردن نوشتم.

  263. سلام. ببخشید برای اون ۳ تا عکسی که گفتید باید بفرستیم.
    من چند جا خونده بودم که عکس ها یکیش باید نیمرخ یکیش تمام رخ و یکیش قدی باشه.
    ولی شما یه چیز دیگه گفتید. میخواستم بدونم کدوم درسته الان؟؟

  264. سلام ببخشید برای ویدیو قبولی آزمون آنلاین باید حرکاتمون رو خودمون طرح کنیم یا از موزیک ویدیو ها و حرکات آیدل هاهم میتونیم استفاده کنیم؟

  265. ببخشید یه سوال دیگه دارم میشه توضیح بدین در مورد ادیشن دنس که چطوریه باید کنار رقص هم بخونیم

  266. سلام،ببخشید من وقتی میرم تو همون سایتی که شما داده بودید تا non_korean رو میرم ولی بعد از اون دیگه جلو نمیره و گیر میکنه😢
    الان من چجوری برم آزمون بدم؟
    آخه سایت رو باز نمیکنه😢

  267. اگر مقداری زبان انگلیسی رو بلد باشی اونجا اگه بخوای باهاشون حرف بزنی چجوریه؟اخه گفته شده کلاس های زبان هم برقرار میشه و به هر زبانی که دلمون بخواد میتونی صحبت کنیم و اینکه هنگام کار اموزی هم بهت جا و غذا میدن؟چقدر طول میکشه تا اودیشن انلایت رو قبول کنن؟

  268. سلام خیلی ممنونم که انقدر خوب توضیح دادین و ی سوال داشتم که همین که رد زبان انگلیسی مسلط باشیم میتونیم تست بدیم و اونجا خودشون بهمون آموزش زبان کره رو میدن ؟؟ و اینکه اگه تست دادیم انتخاب شدیم هزینه ها ب چ صورت هست و پول مهاجرت و اقامت و اینکه برای خود کار آموزی هم این کمپانی پول میگیره؟؟

  269. سلام. در ویدیوتون باید دنس داشته باشه. اما فایل صوتی نه. به گفته‌ی دوستان بیگ هیت برای پسرها خوبه و به زودی مطالبی دربارش قرار میدیم. بله هستن از ایران هم

  270. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم حتما برای اهنگی که میفرستیم دنس داشته باشه؟ اگر اهنگه دنس نداشت چی و اینکه فقط تو همین کمپانی میشه یا بیگ هیت هم میتونیم ازمون بدیم لطفا سریع حواب بدیدد
    شما کسی از ایرانی هارو میشناسین که ازمون داده باشن و قبول شده باشن یاچی؟؟؟

  271. سلام بازان عزیز، اگر می‌خواید برای بازیگری اقدام کنید. میتونی مونولوگ براشون بفرستید یا در فیلمتون برای بازیگری تست بدید جای رقص

  272. تو رو خدا جواب این سوال رو بدید که من میتونم فقط تو رشته بازیگری تست بدم یا اینکه همرو باید بلد باشم
    من تو بازیگری استعداد دارم و قدم ۱۷۳ برای مدلینگ هم میتونم برم ولی واقعا تو خوانندگی استعداد خوبی ندارم صدام خوبه ولی برا خوانندگی ن

  273. ببخشید اگه من زیاد سوال میپرسم میتونید راهنمایی کنید که من چطوری یه آهنگ رو مد نظر قرار بدم و روش کار کنم و چه اهنگ هایی بهتر هستن و اینکه باید به کره ای باشه به انگلیسی باشه چطوری هست کلا😂💜

  274. سلام هستی جان، ممنون از نظرت. بله مهلت بهتون خواهند داد. باید تمرین زیادی کنید.

  275. سلام ببخشید میخواستم بدونم تو مرحله ۲ که ازمون میخوان اهنگ مورد نظرشون دو بخونیم و رقصش رو هم انجام بدیم تایم کافی میدن و اینکه بتونیم اهنگ رو ب زبون خود اون ها یاد بگیریم دشوار نیست؟؟

  276. یه ویدیو از دنس کمتر از 10 دقیقه. بهتره بین 1 تا 2 دقیقه باشه، یک فایل صوتی mp3 ازخواندن. حجم ویدیو هم باید زیر 50 مگابایت باشه.

  277. خیلی ممنون بعد باید ویدیویی که میگیریم هم دنس باشه بعدش هم یه ویدیو دیگه از خوندنمون؟و اینکه حداقل یا حداکثر زمان باید چقدر باشه تا قبولش کنن؟

  278. خیلی ممنون بعد باید دو تا ویدیو یکی از آهنگ خوندن و یکی از دنس بگیریم بفرستیم یا نه فقط باید دنس باشه و آهنگ فایل صوتی؟و اینکه باید حداقل یا حداکثر چند دقیقه باشه تا قبولش کنن؟

  279. سلام میشه بگید ویدیویی که با دنسمون میگیرم باید خودمون توش آهنگ بخونیمون یا میتونیم از آهنگ خواننده های دیگه هم استفاده کنیم؟

  280. سلام زهرا، ذقیق مشخص نیست اما این احتمال وجود داره، پس بهتره از قبل این زبان‌ها رو یاد بگیری. ممنون از نظرت

  281. سلام
    اگه ما تو کمپانی کار اموز شدیم، احتمال اینکه به خاطر دیر یاد گرفتن زبان کره ای و ژاپنی دبیو ما عقب بیفته؟

  282. اونی که پرسید بدی آیدول شدن چیه خب سسانگ فن و هیتر که مدام توی زندگی شما نظر میدن برای من که هنوز آیدول نشدم و کارآموزم پیش نیومده نیومده ولیشما حتما زندگی آیدول های دیگه رو دیدید د سته!

  283. ملیکای عزیز سلام. بله به زودی از بدی‌ها و مشکلات کی پاپ هم مطلبی تهیه می‌کنیم. به سایت ما سر بزنید.

  284. سلام ببخشید میشه از بدی های کی پاپ هم صحبت کنیم یا سایتی معرفی کنید که بد های کی پاپ رو توضیح داده باشه ؟ ممنون

  285. از برنامه های تغییر فرمت یا سایت‎های تغییر فرمت به mp3 استفاده کنید.

  286. سلام. ممنون از نظرتون. با خودتون هست برای آزمون حضوری. اگه قبول بشید در اون آزمون براتون اقامت و … میگیرن.

  287. ببخشید بعد بلیط برای رفتن به کره رو هزینه اشو خودشون میدن؟ یا اینکه با خودمونه؟ کلا مهاجرتش برای دادن ادیشن جلوی خودشون چجوریه؟

  288. سلام، به احتمال فایل صوتی شما mp3 نیست. فایل ویدیویی هم نباید بالای 50 مگابایت باشه، همچنین از فرمت‌ MP4 استفاده کن. ویدیوت بیشتز از 10 دقیقه هم نباشه.
    خوبه ویدیو بین 1 تا 3 دقیقه باشه.

  289. سلام .
    من هرچه در ادیان آنلاین سعی میکنم نمیتونم نه ویدیو نه صدایم را آپلود کنم اگر میشه یک کمکی بکنید..
    (در فایل صوتی مینویسد only mp3 file’s. چگونه این کار را بکنم؟)
    (در ویدیو مینویسد only under 50 mg files اما حتی ممکن است فایل های من حجمشان کمتر باشد)
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید