سوالات متداول درباره آیدل کی پاپ شدن که باید بدانیم

سوالات متداول کی پاپ

در این مقاله سعی داریم به تمام سوالات متداول کی پاپ درباره این‌که چطور آیدل کی پاپ شویم را جواب دهیم. سوالاتی که در کامنت‌های مطالب آدیشن کی پاپ در این مطلب جواب داده خواهند شد و به اعماق رویای ستاره شدن در موسیقی پاپ کره سفری خواهیم داشت، با اون یا این همراه باشید.

سوالات متداول آیدل کی پاپ شدن

بیایید از اول شروع کنیم و به تمامی سوالات مرحله به مرحله پاسخ دهیم اینگونه می‌توانید به راحتی جواب سوالات خود را درباره کی پاپ K-POP و سفر به کره جنوبی بدانید. این که چطور وارد مسیر Idol شدن بشوید؟ چه موقع نیاز است به سفر کره بروید؟ درامد شما چقدر خواهد بود؟ آیا حق بردن گوشی موبایل در تمرینات خواهیم داشت؟ و…

سوالات متداول کی پاپ

1. کدام سن برای تست دادن کی پاپ مناسب است؟

در پاسخ به سوالات متداول کی پاپ و این سوال باید گفت درست است کمپانی‌ها سن خاصی را مد نظر ندارند، اما بهترین بازه سنی برای تست دادن 13 تا 20 سال است. چون در این سن به راحتی می‌توانید کارآموزی کنید و تمام آموزش‌ها را به خوبی بلد باشید. اگر اجازه پدر و مادر را ندارید بهتر است تا 18 سالگی صبر کنید.

2. در تست آنلاین کی پاپ باید صدا خوب باشد یا رقص یا هر دو؟

در هر دو زمینه‌ باید استعداد نسبی را داشته باشید، اما مهم نیست که در صدا یا رقص ضعیف باشید چون بعد از قبول شدن شما تمام دوره‌های رقص و آواز را خواهید گذراند. در ابتدا شما باید قدرت خود را در این زمینه‌ها نشان دهید، یعنی اگر صدا و آوازتان خوب است بر روی آن مانور دهید، اگر رقصتان خوب است آن را به رخ بکشید.

3. چه آهنگی را برای رقص یا آواز انتخاب کنم؟

آهنگ درست، آهنگی است که قدرت صدای شما را نشان دهد. هیچ آهنگ پیشنهادی وجود ندارد که بگوییم با این برقصید یا بخوانید. شما باید با شناخت صدای خود و استعدادتان آهنگ درست را انتخاب کنید. برای مثال سالار عقیلی می‌تواند نت‌های بالا را بخواند اما محسن چاوشی سعی می‌کند نت‌های بالا را نخواند.

4. آهنگ را باید کره‌ای بخوانم، انگلیسی یا فارسی؟

اگر به خوبی کره‌ای بلدید، آهنگ را به کره‌ای بخوانید چون امتیاز بالایی دارد. اگر آهنگ را انگلیسی بخوانید هم خوب است چون نشان می‌دهید به زبان‌های مختلف تسلط دارید. حتی می‌توانید آهنگ را فارسی بخوانید، چون در آخر زیبایی و قدرت صدای شما اهمیت دارد و داوران می‌خواهند صدای شما را زیرنظر بگیرند، نه آهنگی که می‌خوانید.

5. بعد از پذیرفته شدن در مرحله اول چه می‌شود؟

در سوالات متداول کی پاپ و جواب این سوال، کمپانی با شما تماس برقرار کرده و می‌گوید خود را برای آزمون مرحله دوم آماده کنید. در این آزمون شما باید یک آهنگ را کامل بخوانید. با یک آهنگ کامل برقصید. و یک آهنگ را هم بخوانید و هم با آن برقصید. اگر در مرحله دوم قبول شدید، وارد مرحله سوم و آزمون حضوری خواهید شد. این آزمون حضوری در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا ممکن است آنلاین انجام شود. در گذشته ممکن بود از شما درخواست شود برای آزمون حضوری به کشوری مانند ترکیه، کانادا، استرالیا یا … بروید.

سوالات متداول کی پاپ AOA
گروه AOA سه سال بعد از دبیو به درامد رسید

6. هنگامی که کارآموز رسمی کمپانی شدم چه می‌شود؟

اگر برای کارآموزی رسمی قبول شدید، باید وسایل خود را جمع کنید و به کره حنوبی سفر کنید تا قرارداد خود را با کمپانی ببندید. برای سفر به کره جنوبی برای آیدل شدن نیاز به ویزای E-6 کره جنوبی دارید. در این ویزا نام کمپانی نیز در پاسپورتتان ثبت می‌شود. مدت ویزا یک سال است و باید هر سال آن را تمدید کنید. این یعنی باید با مدرسه، خانواده و دوستانتان خداحافظی کنید.


7. وقتی به کره جنوبی می‌روم، کمپانی هزینه‌های من را می‌دهد؟

کمپانی هزینه‌های رفت و امد، خوراک و محل زندگی را می‌دهد. محل زندگی ممکن است یک خوابگاه با دیگر کارآموزان باشد. مبلغی که کمپانی برای هزینه‌های شما پرداخت می‌کند در واقع یک قرض است و شما باید آن را برگردانید، شبیه یک وام برای کارآموز بودن. این یعنی اگر 5 سال در کمپانی کارآموزی می‌کنید باید تمام هزینه‌های 5 سال را برگردانید.

8. در هنگام کاراموزی درامد هم داریم؟

خیر! شاید درامد بسیار کمی داشته باشید، اما در هنگام کارآموزی باید کار نیمه وقت انجام دهید تا درآمد داشته باشید و بتوانید قرض‌هایتان را برگردانید. برای مثال باید در رستوران‌ها پیشخدمت شوید یا در کافه‌ها بخوانید. کار نیمه وقتی که انجام می‌دهید درامد شما در هنگام کارآموزی است.

9. در هنگام دبیو (شروع کار حرفه‌ای) درآمدم چقدر خواهد بود؟

بهتر است بگوییم شاید هیچ! بسیار طول می‌کشد تا شما درآمد زایی کنید.در این مدت نیز قرض بسیاری باید به کمپانی پرداخت کنید. برای مثال گروه AOA از گروه‌های دخترانه کی پاپ پس از دبیو حدود 3 سال طول کشید تا به درآمد برسند. یعنی اگر با زندگی کارآموزیشان جمع کنیم حدود 8 سال طول کشید تا به درامد و پول برسند، در آخر باید کار کنند تا 8 سال قسط خود را به کمپانی بپردازند.

اگر نتوانید به درآمد برسید و آیدل شدن را رها کنید، باید قرض کمپانی را در هر صورت برگردانید.

10. آیا در هنگام کارآموزی می‌توانم با خانواده و دوستان در تماس باشم؟

در جواب این سوال و سوالات متداول کی پاپ باید بگوییم بسیاری از آزادی‌های شما از بین خواهد رفت، پس اگر گوشی موبایلتان را بسیار دوست دارید باید با آن خداحافظی کنید، چون حق داشتن موبایل، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، دیدار آزادانه با مردم، مسافرت تنهایی و صحبت با خانواده و دوستانتان را نخواهید داشت. برخی از کمپانی‌ها می‌گذارند نیم ساعت در روز با دوستان و خانواده خود صحبت کنید اما برخی دیگر تنها 1 بار در هفته این اجازه را دارید.

سوالات متداول کی پاپ bts
سوالات متداول کی پاپ، اگر مانند گروه BTS معروف باشید درآمد خوبی کسب خواهید کرد

11. چرا نمی‌گذارند با خود گوشی موبایل داشته باشم؟

چون آن‌ها نمی‌دانند چه موقع شما معروف خواهید شد. اگر معروف بشوید و خبرنگاران و طرفداران رفتارهای نامعقولی ا در واقعیت یا شبکه اجتماعی پیدا کنند برای شهرت و محبوبیت شما بسیار خطرناک است. به همین دلیل از هر گونه وسایلی که برای شما دردسرساز خواهد بود دورتان خواهند کرد.


12. تبلیغات و اسپانسرینگ چه کمکی به من می‌کنند؟

اگر شما یک کاراموز بسیار خوب و فوق‌العاده باشید کمپانی‌های بزرگ مانند برندهای آرایشی با شما قرارداد تبلیغات و اسپانسرینگ می‌بندند. این یکی از راه‌های کسب درآمد در زمان کارآموزی است، اما قطعی نیست، چون کمپانی‌های بزرگ به چهره‌های جذاب واندام‌های زیبا برای تبلیغات محصولات خود نیاز دارند. همچنین نمی‌توانید مطمئن باشید که اسپانسر به دست می‌آورید. مانند لیسا از گروه بلک پینک که با برند آرایشی mac قرارداد بست.

13. گروه کی پاپ را خودم انتخاب می‌کنم؟

خیر! این کار را کمپانی برای شما انجام می‌دهد. معمولا ان‌ها گروه‌های کی پاپ دخترانه و پسرانه تشکیل می‌دهند که شامل اعضای مختلفی از کارآموزان می‌شوند. آن‌ها با توجه به ویژگی‌های شما، می‌گویند به صورت سولو ادامه دهید، یا به گروه بپیوندید. گروه BTS نیز همین‌گونه به وجود آمد.

14. درآمد من به عنوان یک تازه کار بعد از دبیو چقدر خواهد بود؟

کاملا بستگی به موفقیت شما دارد. اگر به صورت کامل بعد از دبیو 2 تا 3 سال به خوبی کار کنید، شاید ماهانه 1000 تا 2000 دلار به دست آورید. شاید به پول ایران 1000 دلار مبلغ بالایی به نظر برسد اما در کره جنوبی با توجه به خرج‌ها و قیمت‌ها هزار دلار یک رقم بسیار متوسط است که باید آن را جمع کنید و قرض کمپانی را بازپس دهید.

15. حتما باید کره‌ای، چینی یا زبان‌های دیگر را بلد باشم؟

در ابتدای راه نیاز نیست زبان‌های دیگر را مسلط باشید. بهتر است کره‌ای و انگلیسی خود را تقویت کنید. هنگام کارآموزی کی پاپ برای خارجی‌ها کلاس‌های زبان برگزار خواهد شد و می‌توانید تسلط کاملی را پیدا کنید، اما اگر از قبل بلد باشید بسیار جلوتر از دیگران هستید.

سوالات متداول کی پاپ گروه توایس
تنها علاقه می‌تواند، سختی‌های راه را التیام ببخشد

16. حتما باید عمل جراحی زیبایی کنم؟

خیر! بسیاری از کمپانی‌ها حتی اجازه جراحی و عمل زیبایی را به شما نمی‌دهند، اما برخی از کمپانی‌ها مجبورتان می‌کنند این کار را انجام دهید. عمل زیبایی در کره جنوبی مرسوم است و بسیاری از آیدل‌ها چهره‌ی خود را تغییر می‌دهند تا زیباتر شوند.

17. برای آیدل شدن نیاز به بورسیه تحصیلی دارم؟

خیر! کمپانی هزینه شما را می‌دهد و اگر با آن‌ها قرارداد ببندید، آن‌ه هزینه‌های شما را می‌دهند و نیازی به گرفتن بورسیه تحصیلی نیست.

18. رضایت پدر و مادرم را برای آیدل شدن ندارم، باید چی کار کنم؟

اگر رضایت پدر و مادرتان را ندارید و سنتان زیر 18 سال است، باید صبر کنید تا به سن قانونی برسید تا بتوانید خودتان مستقل کارهایتان را پیش ببرید. اگر دختر هستید برای گرفتن پاسپورت نیاز به اجازه‌ی پدر دارید البته اگر سنتان زیر 18 سال است. اگر بالای 18 سال دارید و مجرد هستید نیازی به رضایت پدر برای گرفتن پاسپورت نیست.

سوالات متداول کی پاپ بسیاری وجود دارند که در این مطلب نیامده است، می‌توانید در قسمت نظرات آن‌ها را بپرسید. در پایان تنها اگر علاقه دارید برای آیدل شدن و کی پاپ (Kpop) تست دهید، چون در غیر این صورت سختی‌های راه برای شما دردآور خواهد بود و با حقایق تلخ کی پاپ رو‌به‌رو خواهید شد. کمپانی‌ها هزینه‌های شما را می‌دهند تا در آینده برای آن‌ها سود و درآمد به حاصل بیاورید، اگر نتوانید این کار را انجام دهید، آن‌ها با شما رفتار دیگری خواهند داشت.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

271 نظر در “سوالات متداول درباره آیدل کی پاپ شدن که باید بدانیم”

  1. سلام خوبید ی سوال من ۱۳ سالمه و خیلی دوست دارم آیدل بشم ولی راستش صدای خیلی خوبی ندارم و مامانم چون که مخالفه نمیزاره برم کلاس برای صدام میشه در این مورد هم بگید که چجوری میتونم صدای خوبی داشته باشم و کدوم کمپانی بهتر (برای دخترا) خیلی ممنون

  2. سلام و وقت بخیر، ببخشید استاد یه سوال داشتم؟ برای سفر به کره جنوبی کمپانی هزینه رو میده؟ یا برای رفتن به هر کشوری برای دادن مرحله سوم ادیشن چطور؟

  3. من میخوام ایدل شم و نیاز ب کسی دارم که بتونه منو درک کنه توی روبیکا میخوام دوست شیم لطفا کسی هست بگه
    🙏

  4. سلام روزتون بخیر‌آیدل ها تا چند سال مجاز به قرار گذاشتن نیستن؟!
    تا دیسپچ شدنشون‌ یا فقط تا سه سال؟!

  5. سلام ترو خدااااا جواب سوالم رو بدین آقای سربیشه اگه ۱۶ سالمون باشه و اجازه پدر رو داشته باشیم میتونیم تنهایی بریم واسه اودیشن

  6. اگر بخواهم آیدل شوم باید درس را کنار بزارم یا نه؟
    من ۱۲ سالمه من در ۱۴ سالگی میخواهم به کره جنوبی بورسیه بدم بنظرتون آیا سن خوبی برای شروع هست ؟!

  7. سلام من دخترم 11 سالمه میخوام سن 18 سالگی واسه آیدل شدن تست بدم میخوام رپر بشم وقتی آیدل شدم می تونم هم کارآموز باشم هم به طور مجازی دانشگاه برم؟

  8. همه ی مطلب غلط بود ما قرض کمپانی رو پرداخت نمیکنیم وقتی که دبیو کردیم و به درآمد رسیدیم کمپانی پولی که بابت هزینه ما داده رو از حقوق کم میکنه و بعدش تسویه شد دیگه حقوق برای خودمونه و اینکه نیازی نیست توی دوره کارآموزی کار بکنیم

  9. سلام میشه جواب منو بدید من اگه بخوام ایدل بشم و آنلاین همه ی کارو انجام بدم تا کمپانی قبولم کنه
    چطوری باید به اونا ارتباط بر قرار کنم
    چطوری میتونم پهشون پیام بدم
    لطفا بهم بگید

  10. سام خسته نباشید ببخشید برای ایدل شدن باید چه رشته ای رو انتخاب کنیم؟ ازمون ها توی ایران انجام میشه؟ برای ایدل شدن باید تا چه مقطعی درس بخونم؟

  11. سلام وقتتون بخیر
    من تک تک پیام های داخل چنلتون رو خوندم اما بعضی از پیام ها با هم مخالفت داشتن پس من گیج شدم
    اگه درست فهمیده باشم پس اینجوریه که ما وقتی در اودیشن انلاین یه کمپانی قبول شدیم و قادر به پرداخت هزینه سفر نباشیم کمپانی هزینه رو پرداخت میکنه اما لازمش اینه که حتما باید حساب خارجی داشته باشیم تا ایران شک نکنه درسته
    و بعدش بهمون ویزای e6میدن اما توش اسمی از کمپانی درج نمیشه که ایران بخواد مارو ممنوع خروج کنه اینم درسته ایا

  12. سلام Ariana جان
    من یه دخترم، 13 سالمه.
    من دوست دارم آیدل بشم و علاقه زیادی هم بهش دارم.
    گفته بودی که میخوای با کسی که علاقه زیادی به ایدل شدن داره دوست بشی.
    میخواستم باهات دوست بشم.
    و اینکه روبیکا یا ایتا داری اونجا با هم یه صحبتی داشته باشیم.🙂

    ممنون میشم اگه جواب بدی.💕

  13. من هم تست صدا دادم هم ۱۴ سالمه ..
    ۳ساله دارم به رقص هیپ هاپ میروم و
    روی صدام هم کار کردم . پول هم برای رفتن دارم
    و پدرو مادرمم رضایت دارن .و به اینگیلیسی تسلت دارم و خیلی خوب حرف میزنم و نصفه کلمات کره ای هم بلدم! میشه بگید چطوری با کمپانی در ارتباط باشم؟
    مرصی

  14. سلام من 14سالمه اگه بخوام 16سالگی تست بدم قبولم کنن برم کره جنوبی به مدرسمم میتونم ادامه بدم

  15. سلام ببخشید اگه انلاین ادیشن بدیم چجوری بریم کره و چه کاری باید انجام بدیم و
    با بورسیه تحصیی می شه ایدل شد و اینکه بودن بورسیه تحصیلی میشه؟

  16. سلام مادرم و پدرم شاید اجازه ندهند به کره جنوبی سفر کنم از شما می‌خوام درباره ی کیپاپ بیشتر برای من توضیح دهید من الان 12 سال سن دارم و می‌خواهم به کره ی جنوبی سفر کنم میشه درباره ی آیدل کیپاپ شدن و آیدل ها بیشتر برام توضیح بدید و اینکه چطوری میتونم اینترنتی با کمپانی ها ارتباط برقرار کنم

  17. راستی Ariana جان من ۱۳ ساله هستم
    و سنم هم مناسب است می خواهم دوست من بشید و کمکم کنید تا ادیشن بدهم لطفا لطفا من واقعا واقعا می خواهم و برای رسیدن به هدفم خیلی تلاش می‌کنم و همه سختی ها را قبول دارم لطفا Ariana کمکم کن
    خیلی تشکر لطفا جواب من را بدهید

  18. سلام به همه دوستا
    من از کشور افغانستان هستم و فکر می‌کنم من توانایی کار آموز شدن رو دارم من از قوم هزاره افغانستان هستم و چهره من خیلی شبیه کره ای هاست صدایم هم شبیه جیمین است در رقص هم خیلی خوب هستم سرگرم یاد گیری زبان کره ای و انگلیسی هستم تمام قوانین و شرایط کمپانی ها را میدانم و قبول دارم من واقعا می خواهم کار آموز یکی از این کمپانی ها باشم لطفا کمکم کنید و راه های ادیشن را برام بگید من به جز از آواز خوانی و رقص در بازیگری هم استعداد دارم
    لطفا نظر های تان را بنویسید و کمکم کنید تا ادیشن بدم
    خیلی تشکر

  19. سلام اگه زبان انگلیسی یا کره ایمون خیلی ضعیف باشه باید چی کار کنیم؟؟؟
    یعنی برنده بشیم و بهمون زنگ بزنن نتوانیم جواب بدیم.
    خودشون مترجم دارن؟؟؟

  20. باید با میکروفون خشک و خالی خوند یا باید پلی بک داشته باشیم و با باند ریتم هم داشته باشیم؟؟؟

  21. سلام من به چندتا سوالی ک ازشون اطلاعات دارم جواب میدم

    AUGUST: منظور از رفتار متفاوت اینه که اگه گرل گروپ ها(گروهای دختر کره ای)اشتباهی جزئی بکنن مورد سو استفاده قرار میگیرن

    دیانا: خودمون حق انتخاب نداریم استایلیستمون استایلمونو تعیین میکنه و تو نمیتونی بهشون بگی که از لباسای لختی خوشت نمیاد چون اونا اهمیت نمیدن و کار خودشونو میکنن

    PARMIN: اگه کارت خوب باشه و هر روزو هر ساعت و هر تایمی بدون توقف زیادی تمرین و تکرار کنی حداکثر 1 سال کاراموزی طول میکشه ولی واقعا به نظر من نمیشه استراحت نداشته باشیم من به شخصه اگه کاراموز بشم حداقللل 2 سالو نیم طول میکشه تا دبیو کنم

    سارا: خیر! بی تی اس توی کمپانی هایب (بیگ هیت سابق) هست و کمپانی هایب به هیچ وجه کاراموز دختر قبول نمیکنه چون چند سال پیش به خاطر گرل گروپ(گروه دختر کره ای) هایب به دردسر میوفته و اونموقع قسم خورد که دیگه هیچ وقت کاراموز دختر قبول نمیکنه، مدت کاراموزی حداقللل 1 ساله

    ParkLina: وقتی رفتیم کره کمپانی براتون لوکیشن میفرسته یا کمپانی یکی از استف ها(کارکنان کمپانی) رو میفرسته ک تو یک جای مشخص شده منتظر بمونی تا اون بیاد ببرتت کمپانی

    ‌یه غریبه: اگه تو کمپانی جی وای پی اودیشن بدی هزینه سفرت رو پرداخت میکنه ولی طبق مطالب توی هر کمپانی ای که باشی باید قرض هاتو پرداخت کنی

    Sarina: اگه چهره ی کره ای داشته باشی خب بهتره، ولی اگه چهرت کره ای نیست میتونی جراحی پلاستیک با اجازه ی کمپانی انجام بدی ک اگه ظاهر کره ای نداشته باشی مطمعناً کمپانی میگه ک باید جراحی پلاستیک انجام بدی، جراحی پلاستیک برای مایی که ظاهر کره ای نداریم تزریق لب (طبیعی)، کشیدن چشم، فرم دادن بینی و زاویه سازیه

    و یک چیزی
    خانم Avisa اگه کلا بخوایم نیاییم ایران برای چی باید دستگ*یرمون کنن؟ بعدشم خب اونایی ک کشورشونو دوست دارن کسی مجبورشون نکرده آیدل بشن، به نظر من کشورهای خارجی بهتره اگه به زبونشون مسلط باشیم غریب نمیمونیم اونجا و میتونیم خیلی راحت زندگی کنیم و امکانات بیشتری هم داشته باشیم

  22. سلام آیا امکان دارد یک گروه کی پاپ در حال فعالیت و تولید محتوا باشه و کمپانی آیدل دیگری به آن اضافه کنه اگر ممکن هست لطفاً جواب بدید.ممنون

  23. سلام میشه یک گروه کی پاپ درحال فعالیت و کار باشه مثلاً پنج سال در حال تولید محتوا باشه و کمپانی آیدل دیگری به آن گروه اضافه کنه؟؟

  24. سلام دوستان منم می خوام آیدل میشم و واقعا جدیش گرفتم و مشکل بزرگی هم دارم هزینه

  25. خانم Ariana منم دوست دارم یه دوست آنلاین داشته باشم که هم ارمی باشه و هم وفادار
    نظرت چیه دوست بشیم ؟
    ولی اول پیج اینستای خودتو بده تا پیدات کنم

  26. من میخوام آدیشن بدم باید چی کار کنم
    اگر خودمون طرح خوب داشته باشیم میتونیم
    استایل مونو انتخاب کنیم

  27. سلام …
    بخشید میشه درباره ویزای E_6 هم توضیح بدید و اینکه امکان داره که ایران مارو ممنوع خروج کنه؟ و هزینه تقریبی ویزا چقدر هست؟

  28. قشنگای من چرا همش میگید میخاید برید jyp اودیشن بدین؟ چقتی میگید ما ایرانی هستیم.. بهتر نیست یه کمپانی کوچیک ترو انتخاب کنیم؟

  29. چقدر راحت درمورد اودیشن دادن حرف می‌زنید! می دونید اگه برید ایران دیپورتتون میکنه ؟ اگرم نکنه برگردین دستگیر میشین و میرین زندان 😐 هیچکس درمورد این به شما هیچی نگفت ؟ آقای سربیشه میشه لطفا به این جواب بدید که چیکار کنیم وقتی برگشتیم ی روز به ایران دستگیر نشیم ؟

  30. سلامم ببخشید بچه ها من ی سوال داشتم
    من خیلی میخوام ایدل شم و صدای خوبی هم دارم رقصمم خوبه ولی وقتی کامنتارو‌ خوندم دیدم که لباسارو خودمون انتخاب نمیکنیم واقعا اونطوریه؟؟؟ چون من واقعا از لباسای بدن نما بدم میاد و اینکه دخترم از این کار معذب میشم ترجیح میدم لباسای گشاد بپوشم یعنی اینطوری دیگه نمیتونم ایدل شم؟؟

  31. سلام . ببینین 1 ما چون ایرانی هستیم کمپانی جی وای پی خیلی برامون بهتره چون جی وای پی رابطه‌ی بهتری با ایدل های خارجی داره . 2 بله همه هزینه هارو کمپانی میده ولی ما باید بعدا بهشون برگردونیم . 3 این دیگه بستگی به خودتون داره که چقدر معروف بشین . 4 نه پوششتون رو خودتون تعیین نمیکنین ، استایلیستتون تعیین میکنه . 5 خودتون نمی تونین گروه تشکیل بدین.6 خودتون نمی تونین اعضای گروه رو انتخاب کنین 7 بله ممکنه که پسر و دختر در یک گروه با هم باشن
    امیدوارم به دردتون بخوره 🥰

  32. بايد همه براي تحقيق رويا هاشون قوي بمونن تا اخرين لحظه برن مهم برد وباخت نیست مهم از خودت رازی باشی وبه دوستانتان امید بدید

  33. مهم اینکه هدفت برای آیدل شدن چی
    از خودت بپرس چرا می خوام ایدل بشم
    چطور به کشور دیگه برم
    چگونه کارم را از صفر شروع کنم
    مهم هدف بدون وباید تلاش کنی تا به رویاهات برسی
    همیشه امید داشته باش
    وهميشه به دنيا بخند🙂

  34. سلام خواهش میکنم جوابمو بدین بعداز اودیش ما چکار میکنیم وقتی رفیتم کره ای جنوبی کمپانی مارو از کجا پیدا میکنه یا ما اونارو ازکجا پیدا می‌کنیم

  35. دوستان من خیلی دوست دارم دوست آنلاین که واقعا دلش بخواد آیدل کیپاپ بشه داشته باشم اگه کسی دلش میخواد لطفاً اعلام کنید
    سلام ariana منم مثل تو دوست دارم با یه نفر مثل خودم که بخواد ایدل بشه تمرین کنم یا حرف بزنم…فقط چطوری باید باهم ارتباط برقرار کنیم؟جوری گفتم انگار اصلا چیزی به نام گوشی و پیام وجود نداره خخخ….میدونم ایدل شدن برای دخترای ایرانی مثل ما شدنی نیست ولی خب آدم دلش میخواد…

  36. باسلام!
    آیا من میتونم تو کمپانیه بی تی اس قبول بشم و آیا کمپانیه بی تی اس اجازه میده گروه هفت نفره ی دخترانه داشته باشم و من چطوری می تونم در کمپانیه بی تی اس ثبت نام بشم و آیا تو کمپانیه بی تی اس اجازه می دن ایرانیا هم در کمپانی بی تی اس آیا شن و دوره ی کارآموزی در کمپانیه بی تی اس چند سال هست؟
    لطفا جواب دهید..

  37. و دوران کار آموزی چقدره
    و آیا کمپانیه بی تی اس اجازه می ده گروه مان هفت نفر دخترانه باشه
    چون من دخترم و اینکه کمپانی بی تی اس چطوری باید ثبت نام کنم؟

  38. باسلام!
    آیا کمپانی ها اجازه می دهند گروه مان 7 نفره دختر باشه؟

  39. سلام خوبید یک سوال داشتم من الان ۱۸سالمه خب امسال کنکور تجربی ۱۴۰۱ دارم خب زیاد خوب نخوندم و میدونم امسال قبول نمیشم و میخوام دوباره بشینم بخونم که حداقل از طریق رشته های پیراپزشکی بتونم برم اونحا و تا اوموقع ۱۹سالم میشه به نظرتون ۱۹ ساله اوکیه و قبول میکنن یا نه مثلا کمپانی واجی و جی آی پی!؟

  40. سلام ببخشید لطفاً جواب سوال منو بدید
    ببخشید ما وقتی قبول میشیم و بعد کارآموزی وقتی ما را توی گروهی انداختن می توانیم درجه پوشش لباسامونو انتخاب کنیم مثلا با لباس و شلوار خیلی پوششمون کم نشه چون من یه دخترم

  41. سلام Ariana تو میگی یه دختر تو کمپانی sm کاراموزه مطمئنی؟؟ میشه یکم همون‌طور که گفتی اطلاعاتی بدی که ادم باورش بشه باز میگفتی jyp یه چیزی آخه sm ؟!!!
    ممنون میشم اگه جواب بدی 🌸

  42. سلام یک سوال داشتم… اگر ما بالای هجده سال داشته باشیم میتونیم از طریق بورسیه تحصیلی برای دانشگاهی در کره اقدام کنیم و وقتی رسیدم به کره اوذیشن حضوری بدیم؟؟ و اینکه من شنیدم اگر بورسیه دانشگاه رو داشته بلشی نباید جای دیگه ای کار کنی.. و اینکه تا قبل از اینکه اقامت دائم نگیری نمیتونی ایدول بشی برای دخترا چون خوانندگی برای دخترا تو ایران ممنوعه و قبل از گرفتن اقامت دائم اگر ایران متوجه بشه میتونه شمارو برگردونه کشورتون… و برای گرفتن اقامت دائم حداقل ۵ سال باید اونجا باشی! نظر شما شما چیه…

  43. اگه دخترا بخوان آیدل بشن باید اقامت کره رو داشته باشن با توجه به اینکه طبق قوانین ایران خوانندگی برای خانمها ممنوعه

  44. بچه ها کره جنوبی از ایران هیچ وقت آیدل قبول نمیکنه اگه میخواید آیدل در چین بشید و استعداد در رقص دارید و صدای خوبی دارید و به زبان چینی و انگلیسی کاملا مسلط هستید (انگلیسی رو یاد بگیرید بهتره چون زبانیه که بلدن)در این صورت اگر کمپانی شما را پذیرفت به راحتی میتوانید معروف بشید(البته آیدل های پاپ چینی کمتر از کیپاپ هست)

  45. بچه ها کره جنوبی از ایران هیچ وقت آیدل قبول نمیکنه اگه میخواید آیدل در چین بشید و استعداد در رقص دارید و صدای خوبی دارید و به زبان چینی و انگلیسی کاملا مسلط هستید (انگلیسی رو یاد بگیرید بهتره چون زبانیه که بلدن)در این صورت اگر کمپانی شما را پذیرفت به راحتی میتوانید معروف شوید(البته آیدل های پاپ چینی کمتر از کیپاپ هست)

  46. Hello I’m Hasti Thanks for good content
    …and l have a question
    What do you mean by different treatment of us؟
    …:)l scared of litter

  47. سلام لطفن به این سوالم جواب بدئن ما وقتی به کره سفر میکنم به کمپانی میریم یا چند روز در بیرون میمونیم

  48. سلام دوستان من می‌خوام جواب یک سری سوالات رو بدم

    AHLAM: ببخشید شما رو چه حساب میخوای بری کره ،منظورن اینکه که به چه دلیل باید ویزا بگیری بلاخره باید بهت پیزا بدن که بتونی وارد کشورشون شی
    اگه بتونی که خیلی خوب میشه

    Hasti: بلاخره شما باید هرجور شده پولی که خرج کردن رو بهشون پس بدی اگر نتونی دبیو کنین باید براشون یه جور دیگه جبران کنی حالا دیگه اینو کمپانی مشخص می‌کنه

    X:باید رو سایت اصلی کمپانی ها فیلم آپلود کنی

    فاطمه : الان اینکه چهارده سالته سن خوبی هست یعنی زود نیست اما دیر هم نیست ،دیگه بعداز ۱۴ برای توی ایرانی سخت میشه پس زود است به کار شو بلاخره شما برا خروج از کشور به رضایت پدر و مادرت احتیاج داری

    اوین: دوست عزیز الان ۲۰ سالگی دیگه خورده کره ای ها دارن دبیو میکنن بعد شما که ایرانی هستی باید زبان یا بگیری با کلی چیز دیگر فکر می‌کنی کمپانی ها قبول میکنن
    نه دیگه ۲۰ سالگی واسه کارآموزی خیلی خیلی دیره

    *G:بله اگه توی jypقبول شید کمپانی هزینه سفر رو میده اما بعد سرشکن میشه روی زمان کاراموزی

    Parmida:اینکه به اندازه اکیپ بلک پینک بی تی اس محبوب شی دست شما نیست حاصل تلاش هست این آرزوی همه ی افراد کیپاپ هست که مشهور سن اما فقط بعضی گروه ها تونستن مشهور شد بعضی ها هم دیسبند شدن،اینکه یکی از گوشات نمیشنوه کار رو برات سخت می کنه اما میشع، این که چجوری گروهی درست بشه به کمپانی مربوط هست اما یه گروه ۴ نفره دخترانه پسرانه مختلط بوده که دیسبند شدن،خیر هیچ چیز رو شما انتخاب نمیکنی توگروه چه اسم گروه چه آهنگ ها چه افراد گروه چه لباس هایی که بعد دبیو میپوشی، چرا معلومه که با ایران مشکل دارن واسه همین هم کلی کمپانی اذیتت می‌کنه و بسیار زیاد هم هیت میگیری
    1 نه واسه اودیشن دادن میتونی از آهنگ های انگلیسی زبان استفاده کنی

    Roze: بله تا اونجایی که خوندیم کمپانی جی وایپی هزینه رفت رو میده اگه قبول شین ،معلوم نیست هر موقع منیجر دلش بخواد میزارن با خانوادت تماس بگیری شما باید میزان تحمل درد خودتون رو بالا ببرین چون کمپانی دلش اصلا واستون نمی‌سوزد، بله میتونین همراه با کار آموز بودن ادامه تحصیل بدین اما باید زبان کره بلد باشین.

    خوب من اینجا یک سری از سوالات رو جواب دادم اگه سوالی دارین پپرسین سعی میکنم باز جواب بدم

    دوستان من خیلی دوست دارم دوست آنلاین که واقعا دلش بخواد آیدل کیپاپ بشه داشته باشم اگه کسی دلش میخواد لطفاً اعلام کنید

  49. صلام وقتتون بخیر
    ی سوال
    اینا همش الکی نیست یا آدم ربایی
    مثلا الان واقعا هزینه رفت و آمدمون باهاشونه و تمام خرج و مخارج
    البته میدونم بعدا باید بهشون بدیم
    ولی این سایتا آیا الکی نیستن؟؟؟؟؟
    لطفا جواب بدید

  50. سلام بعضی از دوستام میگن اگر اودیشن کمپانی رو قبول بشیم و اون کمپانی برای اودیشن حضوری برامون دعوت نامه بفرسته ایران اجازه خروج از کشور رو نمیده ایا درسته؟

  51. سلام این پیام برای اونهایی هست که می پرسن چجوری میشه از داخل ایران داد
    اول از همه فیلم یا وویس صدای خودتون رو بگیرید داخل سایت کمپانی مورد نظرتون برید و اونهارو آپلود کنید دقت کنید که سایت ها به زبان انگلیسی هستن و از شما اطلاعات شخصیتون مثل قد و وزن میخوان
    اگر شما قبول شده باشید براتون یا ایمیل میاد یا بهتون زنگ میزنن و میگن که در ادامه باید چیکار کنید
    امیدوارم به آرزوتون برسید
    موفق و معبد باشید🌹

  52. سلام خسته نباشید میشه اول به کره مهاجرت کرد واونجاایده ال بشم من ۱۹ سالمه وخیلی دلم میخواد ایده ال بشم

  53. ببخشید منظور شما از اینگه رفتار دیگری با ما دارند اگر نتونیم برای آنها سود داشته باشیم چیه

  54. درسته که میگن از ۱۳ تا ۱۶ سال قبول میکنن برای ایدل شدن یا نه چون ۱۴ سالمه و نمیتونم بدون اجازه والدین برم و باید صبر کنم تا سن قانونی اگه میشه بگید

  55. اون کسی که گفته توی کمپانی SM داره یه کاراموز ایرانی دبیو میکنه لطفا میشه اطلاعات بیشتری اگه داره بده راجب اون کاراموز

  56. سلام منم می خوام بدونم که ایرانیا می تونن تو کره ی جنوبی کیپاپ بشه 🤔🤔🤔🤔و منم عاشق بلک پینک وایتزی و بی تی اس هستم 🥰🥰🥰😘😘😘😘💋❤❤❤
    ومنم می خواهم مثل اونا باشم واین بزرگ ترین آروزی من است🤲🤲🤲🤲🤲
    ومن هم چینی کره ای انگلیسی و ژاپنی و روسی و اسپانیایی کاملا مسلط هستم 🙂🙂🙂🙂و امید وارم شما هم به آروز هایتان برسید و برای رسییدن به آرزو هاتون هیچ وقت شکست رو قبول نکنید 💕💕💕💋💋امیداورم موفق باشید دوستان عزیز 😉😉😉دوستون دارم بی تی اس و بلک پینک و ایتزی دوستون دارم❤ Love❤

  57. ببخشید خواستم بپرسم وقتی برای جی وای پی اودیشن میدیم و وقتی قبول میشیم هزینه سفر رو جی وای پی بهمون میده؟

  58. چطوری میتونیم به اندازه اکسو. بلک پینک. بی تی اس معروف شیم؟
    راستش من یکی از گوشام نمیشنوه مشکلی نیست واسه خواننده کی پاپ شدن؟
    ممکن هست اگه پسرا و دخترا تو یه گروه باشن؟
    خودمون اسم گروه مونو انتخواب می کنیم؟
    خودمون گروه میزنیم و بقیه رو عضو گروه میکنیم؟
    مشکلی با ایران نداره اگه بخوام خواننده کی پاپ شم؟
    چقدر زمان میبره که هر سه تست رو بدم؟
    تو مشهد جایی رو میشناسین که صدا سازیو رقصو اینا باشه واسه خوانندگی کی پاپ؟
    تهدیدات ممکن هست عملی بشه؟
    تو کدوم کشور زودتر معروف میشم؟

  59. چطوری میتونیم به اندازه اکسو. بلک پینک. بی تی اس معروف شیم؟
    راستش من یکی از گوشام نمیشنوه مشکلی نیست واسه خواننده کی پاپ شدن؟

  60. ممنون از توضیحاتون فقط چندتا سوال داشتم
    1.مشکلی نیست اگه توی اهنگام کره ای نخونم؟
    2.ممکن هست که پسراو دخترا تو یه گروه باشن؟
    3.خومون میتونیم گروه بزنیمو بقیه رو عضو گروهمون کنیم یا نه؟
    4.با ایران مشکلی نیست یعنی لازم نیست بهشون بگیم که میخوایم بریم خواننده کی پاپ شیم
    5.اسم گروه مونو خودمون انتخواب میکنیم؟

  61. دوستان من آریانا هستم ،دخترم ۱۵سالمه حدود یکسال نیم پیش تصمیم گرفتم آیدل شم میتونم ساز ویلنسل را به صورت تخصصی بنوازم کلاس ها ژیمناستیک رو یک سال پیش شروع کردم هر روز صبح حدود ۲ساعت ورزش میکنم کلاس های رقص رو گذروندم اما خیلی خوب نمیتونم بخونم .اما استعداد خوبی توی رقص دارم اما خوندم معمولی از نظر خودم
    من توی تست کمپانی jyp, قبول شدم
    اما هنوز دارم با خانوادم میجنگم سر اینکه آیدل شدن ارزش داره یا نه
    دوستان این رو درنظر بگیریم که الان توی خوده کره تقاضا واسه آیدل شدن خیلی زیاده برای مثال یه جا خوندم از هر ۱۰نفر ۴نفر میرن تست میدن پس اگه تصمیم دارین آیدل شین و این ارزو از ته قلبتونه براش تلاش کنید امکانش هست اما به این هم فکر کنین شما شاید، بتونید دوران کارآموزی بگذرانید و بعد دبیو هم بکنید بعد از چند سال دیسبند بشین یا اصلا نتونید دبیو کنین همه ی گروه ها مثل بی تی اس جهانی نمیشن
    اون فردی که گفتی میخوای واسه دیدن بی تی اس آیدل شب آخه واقعا این عاقلانه است دوستان اگه بخاطر این می‌خواین آیدل شین که آیدل خورده علاقتون رو ببین باید بگیم سخت در اشتباه هستی اگه آنقدر دیوانه ی بی تی اس هستی یه بلیط بگیر برو دبی یا عربستان و توی کنسرتشون شرکت کن نیاز نیست، عمرتونو حرووم کنید .
    دوستان این رو هم در نظر بگیرین که آیدل شدن اصلا راحت نیست مخصوصا واسه ما ایرانی ها ما باید ۱۰برابر کره ای تلاش کنیم تا زبان کره ای رو یاد بگیریم
    توی یکی از مصاحبه ها تهیونگ از گروه. بی تی اس می‌گفت آخر هفته ها که پدرم میامد پیشم وقتی می‌خواست بره غم کل وجودم رو می‌گرفت وگریه میکردم که از این شرایط و زندگی کار آموزی خسته شدم
    همه میدونین که تهیونگ از روستا رفته بود و واسه همین کلی اونو اذیت کردن و همیشه مسخرش میکردن
    حالا ما ایرانی ها اگه بخوایم بریم اونجا صد برابر بیشتر هم خودم کره ای ها اذیتمون میکنن هم کمپانی ،میدونین که کمپانی ها خیلی رفتار خوبی ندارن چه برسه به ما ایرانی ها که از نظر اون ها وحشی و تروریستیم
    امیدوارم صحبت هام مفید بوده باشن
    من خودم تو تست کمپانی jyp,قبول شدم
    در ضمن دوستان یه خبر خوب دارم براتون که یک ذره سرحال بیاید یه دختر ایرانی توی کمپانی SM داره بعد از ۵,سال کارآموزی توی یه گروه دبیو می‌کنه خواهش میکنم هواش رو داشته باشید
    و اگه سوالی داشتین بپرسین حتما پاسخ میدم چون اطلاعات زیادی در این مورد دارم

  62. دوستانی که گفتین می‌خواین ۱۸سالگی برین کره, و اگه از همون ۱۸سالگی هم کار آموز شید ،دوران کار آموزی واسه خارجی ها خیلی بیشتر هست برای مثال لیسا از بلک پینک بیشتر از چهار سال کار آموز بوده یعنی اون از ۱۴سالگی کار آموز شده ،مثلا روزی از ۱۵,سالگی کار آموز شده
    دوستان خوده کره ای ها می‌خوام ۱۸سالگی دبیو کنن بعد فکر میکنین امکانش هست شما ۱۸سالگی کارآموز شین
    پس کی دبیو میکنین؟
    کی معروف میشین ؟
    دیگه خیلی دیر میشه پس اگه واقعا می‌خواین آیدل شین باید از سنین کمتر شروع کنین
    البته من با توجه به اطلاعاتی که بدست آوردم دارم
    دوستان من خودم ۱۵سالمه و توی تست آنلاین واسه کمپانی jyp,قبول شدم

  63. سلام دوستان عزیز
    برای ایدل شدن ویزای e_6 نیازه که همون ویزای هنری هست. علاوه بر اون باید هر سال تمدید بشه. سوال اکثرتون این بود که آیا کمپانی هزینه بلیط و ویزا اینارو میده باید بگم خیر! اینکه ایران بفهمه دیپورت میشیم یا برم میگردونه هم عرض کنم شما باید ۵ سال کارآموز بمونید تو کمپانی و ۵ سال تمدید ویزا کنید تا بالاخره بعد ۵ سال اقامت بگیرین. بعد اقامت شما دیگه شهروند کره محسوب میشید و میتونید راحت دیبو کنید و ایران کاری به کارتون نداره. اگه کمتر از ۵ سال دیبو کنین چون هنوز شهروند ایرانی هستین ممکنه برتون گردونن و حتی ممنوع الخروج بشین و جریمه بپردازین. پس با ویزای e_6 اقدام کرده و باید ۵ سال تمدید کنین که اقامت بگیرید.

  64. بهاره💮 می گوید:
    دسامبر 12, 2021 در 3:50 ب.ظ

    من عاشق بی تی اسم و 12 سالمه یکم کره ای بلدم اصن به این امید میخوام آیدل شم که بی تی اس رو ببینم
    💜

    بیبن بیب اگ میخای ب ای امید ایدل شی نسی بهتره بخاطر خدت میگم لاوم

  65. @ارمییی شوگا لاور
    لطفا میشه جواب سوال منم بدی کیوتی
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنوع الخروج میشیم چیکار کنیم که وقتی کاراموز میشیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه اگه قرارداد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟
    ای سوال منه بیب

  66. سلام سلاااام به روی ماهتون
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنوع الخروج میشیم
    چیکار کنیم که وقتی کاراموز میشیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه
    اگه قرارداد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟؟
    لطفا هرکی میدونه بگه خیلی خیلی برام مهمه
    ی سوال دیگ میدونم خیلی پروعم ناموصن اخریه
    اگ ما توی ادیشن دادن کشورمون رو بزنیم مثلا کره نزنیم ایران مشکلی پیش میاد
    منظورم اینه ک فک میکنن ما کره ایم و دیگ از ایران اجازه نمیگیر
    مطالب تون عالیه اقای سربیشه

  67. من عاشق بی تی اسم و 12 سالمه یکم کره ای بلدم اصن به این امید میخوام آیدل شم که بی تی اس رو ببینم
    💜

  68. سلام
    ببخشید من چندتا سوال داشتم
    اگر که توی اودیشن انلاین برای کمپانی jyp قبول بشم و بگن باید برم کره هزینه رفتنم با خودمه؟ برای اقامت رو میدوم برای اینکه از ایران برم کره هزینه هواپیما، کشتی یا….. با منه یا کمپانی؟
    این کمپانی هر چندوقت یک بار اجازه برقرار کردن تماس با خانواده رو میدن؟
    و اینکه میتونم همراه با کاراموز بودن ادامه تحصیل بدم یا خیر؟

  69. الان 14 سالمه تو 18 سالگی میام کره آیدل بشم و چند سال باید کار آموز باشیم تا بتونیم آیدل بشیم

  70. سلام چطوری رفتی کره آیدل شدی و الان میتونی بیایی ایران یا نمیتونی و اگه ایران بفهمه که داریم برای آیدل شدن به کره میریم نمیزاره که تو چطوری رفتی پس به ماهم بگو و من دختر هستم 14 سالمه
    میخوام تو سن 18 سالگی برم کره جنوبی آیدل بشم تو سن 18 سالگی میتونیم بدون اجازه پدر مادر بریم
    و اگه 18 سالگی برم 4سال تول میکشه تا آیدل بشم
    اونوقت 21 یک سالم میشه شما میگفتید که 20 سال به بالا نمیزارند چون توسن 18سالگی برم 4سال طول میکشه تا آیدل بشم اونوقت میشه 21 سالم و نمیزارند که یا اینجوری نیست و میشه بریم تو خود کره تست بدیم

  71. سلام الان شما تو کره هستید
    میشه بریم کره اونجا تست بدیم
    و این که شما چجوری رفتی و آیدل شدی و الان میتونی بیایی ایران یا نمیتونی و اگه ایران بفهمه برای
    آیدل شدن میریم کره نمیزاره آخه بیاییم کره آیدل بشیم من دختر هستم 14 ساله و تو 18 سالگی میام کره آیدل بشم اگه 18 سالم بشه میتونم بدون اجازه پدر مادر ام بیام یا نه

  72. سلام و سخته نباشید من االان 15 سالمه و میخوام در 18 سالگی که کنکور قبول شدم در کنار تحصیلم به کره جنوبی برم و ایدول بشم من میخوام بورسه تحصیلی برای کره جنوبی بگیرم تا راحت تر بتونم ایدول بشم.
    اگه بورسه تحصیلی بگیرم میتونم در عین حال ادیشن بدم و ایدول بشم و هم در کره جنوبی درسم را ادامه بدم؟؟؟؟!
    یا اگه موفق نشم بورسه بگیرم چجوری میتونم در کره ادیشن بدم؟؟؟
    و اینکه هزینه دوره های کاراموزی رو خودم میدم یا کمپانی میده؟؟
    و یه سوال مهم در مرحله اول ادیشن دادن و مراحل بعدی ویدیو های مصاحبه و ادیشن دادن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش میشه؟؟؟
    و یه سوال دیگه اگه در ادیشن قبول نشدم میتونم برگردم ایران یا امکان برگشتن وجود نداره؟؟؟

  73. دوباره سلام😅
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنوع الخروج میشیم
    چیکار کنیم که وقتی کاراموز میشیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه
    اگه قرارداد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟؟
    لطفا هرکی میدونه بگه خیلی خیلی برام مهمه
    مطالب تون عالیه اقای سربیشه اگه شما هم میدونید بهم بگید چون ممکنه سوال خیلیا باشه

  74. سلام سلااااام
    لطفا جواب این سوالمو بدید
    اگ ما توی ادیشن دادن کشورمون رو بزنیم مثلا کره نزنیم ایران مشکلی پیش میاد
    منظورم اینه ک فک میکنن ما کره ایم و دیگ از ایران اجازه خروج مارو نمیگیره

  75. سلام اقای سربیشه
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنوع الخروج میشیم
    چیکار کنیم که وقتی کاراموز میشیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه
    اگه قرارداد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟؟
    لطفا هرکی میدونه بگه خیلی خیلی برام مهمه
    مطالب تون عالیه اقای سربیشه اگه شما هم میدونید بهم بگید چون ممکنه سوال خیلیا باشه

  76. برای تست دادن در سایت ها باید فیلترشکن روشن کنم
    جواب:اره بعضی از سایت ها لازم میشه
    3 میتونم تو چندتا کمپانی تست بدم؟و همون آهنگ و رقصایی باشه ک برای ی کمپانی فرستادم(اره میتونی برای چندین کمپانی ادیشن بدی و اگه قبول شدی هر کدوم بهتر بود رو انتخاب کن سرایط رو در نظر بگیر احساسی نباش)
    4 من کلاس یازدهم و می خوام اونجا کلاس دوازدهم مرا بخونم میتونم و می خوام بازیگر هم شب ممیذارن (به نظر من کنکورتو بده و تو 18 سالگی تست یا ادیشن بدی بهتر)

    1. چجوری باهاشون ارتباط بر قرار کنیم(وقتی ادیشن دادی از طریق تماس و ایمیل باهات ارتباط برقرار میکنن
    2. من جایی خودم مجبورمون میکنند به جراحی و اینا میشه درباره اینا هم توضیح بدید؟(بعضی از کمپانی ها مجبور میکنن که باید به پلیس بگی و بیشتر کمپانی ها بهت میگن که میخوای یا نه اما کمتر ترجیح میدن چون طبیعی باشی بهتر)
    3. و اینکه بعد از چند سال که تونستیم درامدزایی کنیم و.. تو یه سال نمی‌توانیم یه هفته مرخصی بگیریم و به ایران بیایم؟(اگه بری دیگه باید برای همیشه با ایران خداحافظی کنی)
    4. شما تقریبا از خوبی های گفتید میشه یکم هم از معایبش رو بگید؟(میدونی که رژیم های سختی داره سختگیری های زیادی داره 18 ساعت در روز باید تمرین کنی یا بیشتر کمتر از 5 ساعت خواب و خیلی زیاد اما مزایا هم داره)

    سلام من ۱۶سالمه و دختر هستم میخواستم بدونم که چطور میتونیم اودیشن آنلاین بدیم و بنظرتون مناسب ترین کمپانی کدوم هست و برای دادن اودیشن آنلاین بهتر هست چجور رقصی رو بلد باشیم(از سایت های کمپانی میتونی ادیشن انلاین بدی بهترین سن به نظر من 18 سالگی هست برای ایرانی ها کمپانی های زیادی وجود دارن جی وای پی واسه خارجی ها خیلی خوبه و رقص و اهنگ مربوط به استعداد هات هست)

    سلام من سبا هستم و دوست دارم ایدل کره ای بشم اما نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم ؟؟(بهتر اطلاعات به دست بیاری معایب مزایا و…. اینو بدون نمیشه تاریکی هم داره

    خوب جواب چند تاتون رو دادم…. خودم خیلی تحقیق کردم و بیشتر چیزا رو بلدم امید وارم بهتون کمک کرده باشم💖

  77. سلام من سبا هستم و دوست دارم ایدل کره ای بشم اما نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم ؟؟

  78. سلام من ۱۶سالمه و دختر هستم میخواستم بدونم که چطور میتونیم اودیشن آنلاین بدیم و بنظرتون مناسب ترین کمپانی کدوم هست و برای دادن اودیشن آنلاین بهتر هست چجور رقصی رو بلد باشیم
    لطفاً بهم جواب بدید

  79. سلام خسته نباشید ممنون از مطالبی که در اختیار ما گذاشتید
    من چندتا سوال داشتم
    1. چجوری باهاشون ارتباط بر قرار کنیم
    2. من جایی خودم مجبورمون میکنند به جراحی و اینا میشه درباره اینا هم توضیح بدید؟
    3. و اینکه بعد از چند سال که تونستیم درامدزایی کنیم و.. تو یه سال نمی‌توانیم یه هفته مرخصی بگیریم و به ایران بیایم؟
    4. شما تقریبا از خوبی های گفتید میشه یکم هم از معایبش رو بگید؟
    ممنون میشم جواب بدید🥺♥️

  80. سلام من ۱۳ سالمه علاقه زیادی به ایدل شدن دارم به زبان انگیلیسی هم تقریبا مسلطم ولی اجازه پدر و مادر رو ندارم و اینکه اگه سخت کار کنیم و تو دو یا سه سال تجربه زیادی کسب کنیم میتونیم به گروه هایی که معروفن یا چند سال قبل تشکیل شدن بریم؟؟؟
    اگه میشه جواب بدین

  81. سلام خسته نباشید ببخشید من چند تا سوال داشتم اول اینکه برای قبول شدن باید حتما رپ بدونی من تا الان اصلا رپ نخوندم نمیدونم میتونم یا نه وکالم خیلی قویه ، رپ خوندن اجباریه؟
    2 برای تست دادن در سایت ها باید فیلترشکن روشن کنم
    3 میتونم تو چندتا کمپانی تست بدم؟و همون آهنگ و رقصایی باشه ک برای ی کمپانی فرستادم
    4 من کلاس یازدهم و می خوام اونجا کلاس دوازدهم مرا بخونم میتونم و می خوام بازیگر هم شب میذارن؟
    اگه جواب بدین ممنون میشم 🌺💐
    من از کجا بدونم که جواب میدید خیلی این سوال ها برام مهم لطفاً جواب بدید نمیدونم چجوری پیام خودمو پیدا کنم که ببینم جوابمو دادید
    میشه لطفاً جوابمو بدین خیلی منتظرم

  82. سلام
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنوع الخروج میشیم
    چیکار کنیم که وقتی کاراموز میشیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه
    اگه قرارداد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟؟
    لطفا هرکی میدونه بگه خیلی خیلی برام مهمه
    مطالب تون عالیه اقای سربیشه اگه شما هم میدونید بهم بگید چون ممکنه سوال خیلیا باشه

  83. یعنی اگه پاسپورت رو بگیریم می تونیم بریم دیگه نه؟؟؟
    یا برا ویزا هم باید رضایت والدین رو داشته باشیم ؟؟؟
    میشه فقط رضایت مادر باشه پدر نباشه ؟؟؟
    چون مامان من راضیه ولی بابام اصلا .

  84. سلام میخاستم بدونم توی کمپانی jyp میشه با لباس پوشیده مثلن بیلرسوت همون سر همی با یک لباس استین بلند و کلاه گیس رفت رو استیج و خوانندگی کرد؟ لطفا جوابمو بدید خیلی ممنون 😇🍡

  85. سلام
    اگر ک اسمی از کمپانی توی ویزا باشه یا اصلا بدونن که طرف داره میره برای همچین کمپانی کارکنه ک ایران ممنوع الخروج میکنه، چطوری اون ویزارو بگیریم!!!
    ب جز اون ویزا راه دیگه ای نیست؟!

  86. سلام.یک سوالی داشتم اینکه دختران باحجاب هم میتونن ایدل بشن بدون اینکه حجابشون رو بردارن ایدل بشن و کمپانی ها قبولشون میکنن.ممنون میشم جواب سوالموبدید😊

  87. سلام ببخشید میشه توی بعضی از کمپانی ها گوشی برد تا خودمون دور از کمپانی خونه داشته باشیم

  88. من میخوام ایدل شم .. سن 16 سالگی الان 14 سالمه
    در کمپانی جی وای پی اگه قرارداد ببندم خب سالش رو خودم انتخاب کنم قبول میکنن یک سال و خورده ای؟

  89. سلام ببخشید یه سوال دارم خودمون میتونی اسم گروهمون و طرفدارامون رو انتخاب کنیم؟
    یا مثلا میتونیم خودمون شکل لایت استیک گروهمون رو انتخاب کنیم؟

  90. سلام خسته نباشید ببخشید من چند تا سوال داشتم اول اینکه برای قبول شدن باید حتما رپ بدونی من تا الان اصلا رپ نخوندم نمیدونم میتونم یا نه وکالم خیلی قویه ، رپ خوندن اجباریه؟
    2 برای تست دادن در سایت ها باید فیلترشکن روشن کنم
    3 میتونم تو چندتا کمپانی تست بدم؟و همون آهنگ و رقصایی باشه ک برای ی کمپانی فرستادم
    4 من کلاس یازدهم و می خوام اونجا کلاس دوازدهم مرا بخونم میتونم و می خوام بازیگر هم شب میذارن؟
    اگه جواب بدین ممنون میشم 🌺💐
    من از کجا بدونم که جواب میدید خیلی این سوال ها برام مهم لطفاً جواب بدید نمیدونم چجوری پیام خودمو پیدا کنم که ببینم جوابمو دادید

  91. سلام خسته نباشید ببخشید من چند تا سوال داشتم اول اینکه برای قبول شدن باید حتما رپ بدونی من تا الان اصلا رپ نخوندم نمیدونم میتونم یا نه وکالم خیلی قویه ، رپ خوندن اجباریه؟
    2 برای تست دادن در سایت ها باید فیلترشکن روشن کنم
    3 میتونم تو چندتا کمپانی تست بدم؟و همون آهنگ و رقصایی باشه ک برای ی کمپانی فرستادم
    4 من کلاس یازدهم و می خوام اونجا کلاس دوازدهم مرا بخونم میتونم و می خوام بازیگر هم شب میذارن؟
    اگه جواب بدین ممنون میشم 🌺💐

  92. سلام ببخشید این راه هارو خارجی هام میرن پس سختیش برای ایرانی ها چیه ؟ و اینکه در مورد گرفتن ویزای e6 به ما درخواست کار هنری در کره جنوبی رو میکنن دیگه نمیگن که بیا آیدل شو اگه بگن ایران ممنوع خروجشون میکنه درسته؟

  93. سلام من چند تا سوال ساده داشتم خوانواده ی من پولدار هستن و بهم پیشنهاد کردن برای آیدل شدنم میرن کره زندگی میکنن راستی دست خودته که تکی دبیو میکنی یا با گروه وبا گروه دبیو کردی چتور مهم ترین فرد گروه میتونی بشی ودر آخر یه ایرانی باید به چه زبونی درس بخونه ممنون میشم از هر کس جواب بده

  94. سلام
    آیا بعد از دیبو خرج هایی که کمپانی میده رو هم باید بدیم
    یافقط خرج های دروان کارآموزی؟
    و اینکه چون میخوایم ایدل بشیم باید در رشته هنر حتما بریم
    یا نه هر رشته ای ؟

  95. سلام وقت بخیر ببخشید اگ دومرحلع آنلاینو قبول شیم برای مرحله حضوری برای گرفتن ویزا کمپانی کمک میکنه؟؟؟؟

  96. ببخشید جی وای پی کارآموز 20ساله قبول میکنه یا نه؟؟؟؟؟
    و کدوم کمپانی ها محدودیت سنی ندارن؟

  97. سلام ممنون میشم ج بدید
    شما ک مبگین کمپانی میده هزینه رو ما ک باید بعدا بهشون برگردونیم منظور موقع اینکه ایدل شدیم پس میدیم ؟

  98. سلام من میخوام ایدل بشم وقتی 18 سالم بشه من شنیدم که حتما باید پنج سال اقامت داشته باشی تا بتونی دبیو کنی وگرنه برت میگردونن ایران این درسته؟
    و اینکه اگه ایدل بشم میتونم خودم لباسم رو انتخاب کنم؟
    و اینکه چطوری میتونم آنلاین ادیشن بدم مثلا سایتی چیزی داره

  99. و یه سوال چطوری میشه آنلاین تست داد
    چطوری میشه با کمپانی که میخوای توش تست بدی آنلاین ارتباط برقرار کنی؟

  100. سلام ببخشید من 18سالمه می خوام وقتی 20سالم شد تو تست جی وای پی شرکت کنم
    اما یه جایی خوندم نوشته بود فقط زیر 18سال میتونن تست بدن
    الان من نمیدونم چیکارکنم میشه کمکم کنید

  101. سلام ببخشید من یه دختر ۱۷ساله هستم و خیلی دوست دارم برم کره و معروف بشم اما خانوادم مخالفن و میگن باید تو ایران بمونم و دکتر شم😢
    ولی راستش خودمم نمی‌دونم باید چیکار کنم؟؟اگع کسی می‌تونه بهم کمک کنه لطفا جواب بده🙏🙏
    تو ایران بمونم موفق ترم یا تو کره؟؟
    و یه چیز دیگه اینکه به نظرتون میشه تو ایران گروه خوانندگی زد مثل کره؟؟؟

  102. سلام
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنوع الخروج میشیم
    چیکار کنیم که وقتی کاراموز میشیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه
    اگه قرارداد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟؟
    لطفا هرکی میدونه بگه خیلی خیلی برام مهمه
    مطالب تون عالیه اقای سربیشه اگه شما هم میدونید بهم بگید چون ممکنه سوال خیلیا باشه

  103. ببخشید یه سوال ممنون میشم جواب بدین در چه کشور های میتونیم ادیشن بدیم؟ به جز کره جنوبی

  104. سلام
    ببخشید من 18 سالمه ولی خانواده م اجازه نمیدن تست بدم میگن اول باید یه دانشگاه خوب تو ایران قبول شم بعد هر کاری خواستم بکنم البته این حرفه مامانمه نه بابام
    اگه من تو سن 20سالگی تست بدم خیلی دیر میشه؟

  105. سلام من دخترم شونزده سالو خورده هستم و میخام ایدل شم و خانواده نمزاره میخام تا هجده سالگی تمرین کنم و صبر کنم خاستم بدونم اونجا که میگن رقابت سخته اگه من دنس و رقص بلد نباشم فقط بخونم میشه و ی چیز دیگه اینکه اگه انگلیسی و کره اییت زیاد خوب نباشه چی و اینکه برا ادیشن اگه بار اول قبول شدی و باید بری حضوری باید پاسپرت گرفت و ویزا هم گرفت؟ و اینکه خودشون هزینه رو میدن دیگه مگه نه؟! و اینکه کدوم کمپانی برا دخترا خارجی برا خانندگی خوبه که خودشون هزینه رو میدن و زیاد نژاد پرست هم نیستن و..
    لطفا جواب بدین

  106. سلام
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنون الخروج میشیم
    چکار کنیم که وقتی کاراموزیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه؟؟
    اگه قرارداد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟؟؟؟
    بعد خدمون میتونیم پول رفتن به کره رو بدیم یعنی کمپانی پول رفتنمون رو نده خدمون بدیم
    لطفا هرکی میدونه بگه خیلی خیلی برام مهمه
    مطالبتون عالیه اقای سربیشه اگه شما هم میدونید بهم بگید چون ممکنه سوال خیلیا باشه

  107. سلام
    اگه بخایم ایدل شیم با ویزای ای سیکس کره جنوبی نمیشه چون ممنون الخروج میشیم
    چیکار کنیم که وقتی کار اموز میشیم یا وقتی دبیو میکنیم ایران کاری بهمون نداشته باشه؟؟
    وقتی که قرار داد کاراموزی رو امضا کنیم ایران کاری به ما نداره دیگه؟؟
    لطفا هرکی میدونه بگه خیلی خیلی برام مهمه
    مطالبتون عالیه
    اقای سربیشه اگه شما هم میدونید بهم بگید چون ممکنه سوال خیلیا باشه

  108. سلام یه سوال داشتم
    اگه تو اودیشن قبول شیم کمپانی پول رفتن رو میده؟ اگه کارآموز بشیم چی ؟ پول کارآموزی رو هم کمپانی میده؟ اگه بخواین ویزا بگیریم ویزا پول میخواد یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین

  109. سلام دوست عزیز
    اگه اجازه پدر و مادرت رو نداری بهتره تا ۱۸ سالگی صبر کنی چون سن پایین ۱۸ رضایت پدر و مادر مهمه

  110. سلام من ۱۵ سالمه و میخوام تو کمپانی yg ثبت نام کنم اما پدر و مادرم به مک اجازه خروج از کشور را نمی دهند باید تا ۱۸ سالگی صبر کنم بعد ازمون بدم یا باید ازمون بدم تا اونموقعه صبر کنم باید چیکار کنم؟؟

  111. ببخشید یه سوال دیگه داشتم
    اگه کارآموز بشیم اونجا خودشون بهمون ترانه نوشتن و آهنگسازی رو یاد میدم یا باید بلد باشیم؟
    ممنون میشم جواب بدین

  112. سلام ببخشید یه سوال داشتم من میخام تو کمپانی وایجی اودیشن بدم
    اگه تو اودیشن قبول بشم برم کره هزینه ها رو خودم باید بدیم یا کمپانی؟ کمپانی وای جی هزینه ها رو میده؟

    و یه سوال دیگه کل هزینه ها چقدر میشه؟
    لطفا به سوالم جواب بدین خیلی برام مهمه

  113. یعنی والدین باید حضوری رضایت بدن؟بعد با چه برنامه ای بایدصدامون رو ضبط کنیم؟باید صدامون رو ضبط کنیم یا فیلم بگیریم؟؟؟ممنون میشم جواب بدید.🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  114. سلام ، اگر زیر ۱۸ سال باشیم و کمپانی مارو قبول بکنه و بعد بخوایم بریم کره چجوری والدین باید رضایت نامه بدن؟ممنون میشم جواب بدید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  115. سلام من 11 سالمه از 7 سالگی با کیپاپ اشنا شدم و عاشق کیپاپم صورت واقعا زیبایی دارم رقصم عالییههههههه صدامم موقع کارآموزی بهتر میشه فقط نمیدونم چجوری به پدر مادرم بگم لطفا راهنمایی کنین من دارم از رویاپردازی میمیرم

  116. سلام من یه دخترم که ۱۳ سال سن دارم میخاستم بدونم لازمه که از الان شروع به این کار کشف استعداد هام بشم؟
    خیلی علاقه زیادی به آیدل شدن و خوندن دارم ولی با توجه به ملیتم که یک ایرانیم فکر های زیادی کردم که ایا شاید ایرانی ها رو دوست نداشته باشن

  117. چطوری باید آدیشن بدیم ؟
    میتونیم برای دوران کاراموزی کسی رو همراه خودمون بیاریم ؟؟
    بعد از اینکه ایدل شدیم چقدر وقت داریم که پول کمپانی رو برگردونیم؟؟
    باید حتما حساب خارجی داشته باشیم ؟؟
    میشه لطفا از اولین مرحله ازمون تا اخرین مرحله رو توضیح بدین که چطوریه؟
    برای کمپانیه بیگ هیت و وای جی چه شرایط هایی رو باید داشته باشیم ؟؟
    باید دین و ملیتمون رو عوض کنیم ؟؟
    16 سالگی خوبه برای آدیشن دادن ؟؟
    ببخشید انقدر سوال پرسیدم
    لطفا جواب بدییدددد.

  118. میشه یک مطلب درمورد کمپانیه بیگ هیت و یک مطلب هم درمورد کمپایه وای جی بزارید لطفا…

  119. کمپانیه بیگ هیت یا همون هایب برای انتخاب کاراموزا بیشتر روی چیشون دقت میکنه و چی براش اولویت داره ؟؟

  120. میگم اگه سنمون بالا ی بیست سال بشه اشکالی نداره که بخوایم اودیشن بدیم و ایدل بشیم ؟

  121. سلام من اودیشن دادم و قبول شدم ولی نفهمیدم باید چیکار کنم…
    مادر و پدرم هم راضین

  122. سلام دوستان منم عاشق این کار هستم کلی خانواده مخالفن هستند ببخشید یه سوال هزینه رفتن اینارو میدن دیکه درسته

  123. سلام سوالی داشتم لباس خودمون انتخاب می کنیم وقتی خواننده معروف شدویم یا اونا برامون انتخاب می کنم آخه نمی خوام کوتاه باشه. لباس

  124. ترخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به این سوالات جواب بدین و چیزهایی رو که می‌خوام برام توضیح بدین:

    چجوری بابامو بپیچونم؟

    من الان ۱۲ سالمه میتونم Idol بشم؟

    ووکال یعنی چی؟

    و این که بگید کدوم کمپانی خیلی خیلیییی خوبه (البته برای دخترا)؟

    و اینکه اسم سایت کمپانی رو هم بگید؟

  125. سلام میشه بگید کمپانی ها زمان خواصی اودیشن هارو چک می کنن یا نه ؟ اگه بله لطفا زمانشان رو بگید خواهش می کنم ❤

  126. دوران کارآموزی کاملا بستگی به خودتون داره که چند سال طول بکشه و نمیشه نظر قطعی داد. بعد از آیدل شدن درآمد شما از فروش آلبوم، کنسرت، تبلیغات و … است.

  127. سلام من دوتا سوال داشتم لطفا جواب بدید
    دوران کار آموزی طولانی ترینش امکان داره چند سال باشه؟
    واین که بعد از تموم شدن دوره ی ایدول بودن دقیقا درامدمون از کجا میاد و باید دنبال چه شغلی باشیم وضعیت اون زمان چه شکلیه؟

  128. سلام. مطلب خیلی خوب بود. ببخشید من میخوام این مطلب رو توی پیجم قرار بدم. اجازه دارم؟ اسم سایت رو توی پیجم میارم. خوشحال میشم اگه اجازه بدید 🙂

  129. سلام
    قصد بی احترامی ندارم اما پیشنهاد میکنم به حرف RoSe جان اعتنایی نکنید.
    بهترین کمپانی ها در کره شامل بیگ تری (اس‌ام ، وای جی ، جی وای پی) + کمپانی بیگ هیت یا همون هایب میشن .
    کمپانی اس ام خیلی کمپانی بدیه درسته کمپانی بزرگیه اما بشدت بدرفتار و سخت گیر هست و از لحاظ روحی به ایدلاش هیچ اهمیتی نمیده و فقط پول براش مهمه.
    اگه دقت کنید بیشتر خودکشی ها مربوط به این کمپانی هست. نمونش سولی و..
    این کمپانی خیلی به ووکال اهمیت میده پس فقط اگه ووکال قوی و روحیه بالا دارید ، به این کمپانی برید.
    کمپانی وای جی به خونه استعداد معروفه بیشتر ارتیست های بااستعداد مثل بیگ بنگ ، تونی وان ، ایکن و.. تو این کمپانی هستن ، پروموت خوبی داره و دوران کارآموزیش زیاده.
    کمپانی جی وای پی بهترین کمپانی برای ایدلای خارجیه رفتار خوبی با ایدلاش داره اعضای گاتسون که کمپانی رو ترک کردن هنوز میگن که با رئیس کمپانی دوستن و درارتباط ان. این کمپانی بین ارتیستاش فرق میذاره و دنس خوب براش خیلی مهمه.

    شاید چندسال پیش زمان گروهای نسل دو اس ام ، وای جی و جی وای پی بزرگترین کمپانی های کره بودن اما الان این طور نیست.
    وای جی و اس‌ام از بیگ تری خارج شدن چون سهامشون افت کرده.
    وای جی به دلیل دیسبند کردن تونی وان و اس‌ام به دلیل کامبک ندادن به اکسو و گرلزجنریشن افت سهام داشتن.
    هر کمپانی اینجوریه که برای میکاپ ، استایلا و.. خیلی خرج میکنه و اگه ارتیست نتونه با فروش البوم ، موفقیت های کامبک و.. اون پول رو برگردونه ، کمپانی با افت سهام مواجه میشه نمونش رو میتونید در بلک پینک ببینید( استایلای بشدت زیبا و گرون ولی فروش پایین) (فروش بلک پینک از ایزوان که یه گرلبند روکی هست کمتره)
    درحال حاضر جی وای پی به دلیل فروش بسیار بالای توایس (پرفروش ترین گرلبند تاریخ کیپاپ) و بیگ هیت به دلیل فروش بالای بی تی اس دو کمپانی بزرگ کره هستن.

    در اخر خواستم به رزی جان بگم بزرگترین گرلبند دنیا رو از ویو های یوتیوب نمیشناسن از استعداد میشناسن که لیتل میکس هست.

  130. چند تا سوال
    برای اودیشن قانونی باید چه کاری انجام بدیم ؟؟
    و یکی اینکه مگه میشه دوره های کار آموزی آنلاین باشه ؟

    ممنون به خاطر مطالب مفیدتون

  131. سلام ببخشید منم می خوام آیدل شم ولی رضایت پدر و مادر ندارم نمی خوام تا ۱۸ سالگی صبر کنم چجوری می تونم برم بدون اینکه بفهمن یهو غیب شم

  132. خدایا به دادم برس من دوست دارم ایدل شم ولی سنم اونقدری نیست که بخوام عمل جراحی زیبایی بکنم😭😭😭

  133. واقعا مطالبتون عالی بود فقط ممنون میشم دربا ه کمپانی وای جی هم مطلب بزارید

  134. سلام اگر توی آزمون قبول شویم باید به کره سفر کنیم بعد هزینه رفتن به کره را میده ممنون میشم جواب بدین ❤️

  135. من یه سوالی داشتم
    من الان 13 سالمه رضایت پدر مادرم رو دارم و میخوام تست بدم ولی نمیدونم که اگه قبول بشم و کار اموز بشم تحصیل و درسم چی میشه؟؟؟

  136. خب من در حال تمرینم برای رقص انگلیسی بلدم اما کره ای نه اما دارم تلاش میکنم به کلساای خوانندگی و تقویت صدا و کره ای هم بپیوندم و من الان ۱۵-۱۶ سالمه و برای گرفتن بورسیه تحصیلی یکم دیره یعنی اگر تا ۵ سال دیگه بتونم برم به کره و کار اموز بشم تقریبا توی سن ۲۵ سالگی دبیو میکنم که خیلی خیلی دیره و زود از رده کاری خارج میشم راه دیگه ای به جز بورسیه تحصیلی و ویزای تحصیلی نیست که من بتونم باهاش برم به کره برای کاراموز شدن؟
    و اینکه هزینه های زیاد یکم به نظرم وحشتناکن من توی یه خانواده عادی هستم هیچ راهی نیست که بتونم تا یه مدت زیر نظر کمپانی باشم و بعدش پولشون رو بهشوت برگردونم؟
    لطفا جواب بدین هیچ وقت جواب پیام های من رو نمیدید :((

  137. میشه لطفاااا به این سوالم جواب بدید.
    تو مرحله ی سوم باید همون رقص ها و… که تو مرحله ی آنلاین رفتیم و حضوری هم برقصیم و بخو نیم یا اهنگ های دیگه ای باید بگیریم؟؟!

    لطفااا جواب بدید برام خیلی مهمه…

  138. سلام من از همه چیز بیشتر می خوام تو کره آیدل بشم میشه در این راه به من کمک کنید؟

    تو آزمون های آیدل چطور شرکت کنم؟و اگه در آزمون قبول بشم بعدش چی میشه

    و چطور می تونم با همایت دولت تو کره کار آموز بشم؟

  139. سلام ببخشید اگر ما ویزای e6 رو بگیریم بعد ایران شک نمیکنه که ما میخوایم بریم کره منظورم اینکه شما گفتید ویزای e6 باید توی پاسپورت باشه بعد ما بخوایم بریم فرودگاه بعد اونجا پاسپورت چک میشه بعد اگه اینو تو پاسپورت ببینن مشکلی پیش نمیاد ؟؟ بعد اینکه ما میتونیم حساب خارجی داشته باشیم که کمپانی از اون برامون پول بریزه میشه اینبار جواب بدید من ده بار پیام دادم ولی شما جواب ندادید خواهش میکنم بدید بعد سوال هایی که قبلا پرسیدم هم میتونید جواب بدید .

  140. RoSe چندتا سوال ازتون داشتم
    یک اینکه من خیلی شنیدم ک بهترین کمپانی برای ایرانی ها جی وای پی هست چون مهربون هستن و از اسیا غربی هم کاراموز قبول میکنن الن کدوم کمپانی بهتره برای یه ایرانی؟
    و اینکه ویزای تحصیلی چیه میشه یکم برام درموردش توضیح بدین؟
    من و یکی از دوستام میخایم که در سن 16سالگی اودیشن بدیم چون ما به دلایلی نمیتونیم کره‌ای یاد بگیریم و در اون زمان ما انگلیسیمون فول میشه و ما میخوایم ترک تحصیل کنیم و به کره به عنوان مسافرت بریم اینطوری میشه؟
    و اینکه اقامت گرفتن چجوریه میشع برام توضیح بدین ممنون:)

  141. سلام خسته نباشید میشه یک مجله هم درباره مانگاکا و مسیر آیندش جمع آوری کنید

  142. اونایی که میخوان ایدل بشن بخونن مهمه حتما باید بدونید
    توضیحاتتون خوب بود ولی چند تا اشکال داشت
    برای ایدل نمیتونید از ویزای ارتیستی یا همون ویزای E_6 استفاده کنید
    یه خورده فکر کنید
    ما مسلمان هستیم و اگه ایدل بشیم یه جورایی کشف حجاب به حساب میاد و خوندن زن ها برای ایرانی ها ممنوع به عنوان یه خواننده
    پس اگه ایران بفهمه که برای ایدل شدن دارید میرید کره جنوبی نمیزاره برید و تا چند وقت امکانش هست ممنوع خروج بشید پس بهترین راه برای رفتن به کره جنوبی ویزای تحصیلی هست اگه میخواد برای دبیرستان برید ویزای دانش اموزی.
    کانی هم نمیتونه پول رفتنتون هم بده چون مبلغ زیادی میشه اگه بفرسته به حسابتون ایران شک میکنه که این مبلغ زیاد از کجا اومده توی حسابتون و چک میکنه که از چه حسابیه و وقتی بفهمه از حساب کمپانی های سرگرمی کره جنوبی(اس ام وای جی جی وای پی بیگ هیت…)هست بازم میفهمه و ممنوع خروج میشید
    پس خودتون باید پول رفتنتون رو بدید
    وقتی رفتید کره کلا هفت هشت سال باید اونجا بمونید تا بتونید اقامت دائم و بگیرید با گرفتن اقامت دائم یکی از شهروندان کره جنوبی به حساب میاید دیگه ایران نمیتونه هیچ کاری باهاتون داشته باشه
    بعد از سال های تحصیلی تون تا سه سال باید توی کره جنوبی کار کنید تا بتونید اقامت دائم و بگیرید پس خیلی زود نمیتونید دبیو کنید.
    با بورسیه هم نرید بهتره درسته خرجش کمتره ولی در اون صورت باید خودتون و به دولت کشور کره ثابت کنید که شهروند مفیدی هستید پس ویزای تحصیلی بهترین راهه
    درباره ی کمپانی های کره هم یه چیزی بگم
    بهترین سن برای اودیشن ۱۳ تا ۱۸ سالگی هست
    کمپانی های بیگ فور(چهار کمپانی بزرگ) هم اس ام وای جی بیگ هیت جی وای پی هستن
    جی وای پی رده ی اخره درسته که مهربون تره ولی به درد نمیخوره تمام مدت سهامش بخواطر گات سون رفته بود بالا حالا که قرار دادشون تموم شد و رفتن سهامش اومد پایین و دوباره چند تا از البوم های گاتسون و فروخت احتمال اینکه توی ۴ سال مثل بلک پینک (بزرگ ترین گرل بند جهان که ۴ ساله دبیو کرده) بتونید معروف بشید خیلی خیلی کمه
    اولین رتبه هم مال اس ام هست توی گوگل سرچ کنید بزرگترین کمپانی سرگرمی کره جنوبی اس ام و براتون میاره از همه سخت گیر تره ولی ایدل های اس ام از بقیه کمپانی ها معروف تر و موفق ترن یا حداقل همه ی گروه هاش معروفن
    مثل: اکسو انسیتی گرلز جنریشن ردولوت اف اکس شاینی…
    و همتون هم خبر دارید که تازه یه گرلبند جدید به نام اسپا دبیو داده
    دیدی خبراش چطوری پخش شد؟
    مثل بمب ترکید خبرش
    الان اسپا که چند ماهه دبیو کرده شهرتش اندازه ی ایتزیه که توی کمپانی جی وای پیه تازه شایدم بیشتر(قصد هیت دادن ندارم ایتزی لیاقتش بیشتر از جی وای پیه)
    وای جی هم رده ی دوم
    فن ها معتقدن که با استعداد ترین ایدل ها توی وای جی جمع شدن
    چون وای جی به استعداد خیلی اهمیت میده و اگه توجه کنید خلاقیتش از بیشتر کمپانی ها بیشتره
    اولین گروهی که لایت استیک خودشو ساخت بیگ بنگ بود که ماله وای جیه
    اولین گروهی که لقب پادشاه کی پاپ و گرفت و باهث جهانی شدن کی پاپ شد بیگ بنگ بود
    خوده جونگ کوک عضو بی تی اس (عخشم♡~♡) گفته الگوش جی دراگون(لیدر بیگ بنگ(پادشاه کی پاپ) هست
    الانم که بزرگ ترین گرلبند جهان (بلک پینک) رو داره
    بیگ هیت هم کمپانی خیلی خوبیه توی دوران کاراموزی ازادید
    ولی خب بدیش اینه فقط پسر هارو قبول میکنه امنیتش هم برای ایدل ها خوب نیست
    ولی خوب توی بیگ هیت هم معروف میشید ولی من اثلا جی وای پی رو پیشنهاد نمیکنم
    به نظرم وای جی برای ما ها بهتره چون زمان کاراموزیه بیشتری نسبت به بقیه ی کمپانی ها داره و ما توی زمانی که تحصیل میکنیم و کار میکنیم میتونیم توی کمپانی کاراموز باشیم هر روز چیزای بیشتری یاد میگیرید و هر روز در حال تلاش برای رویاتون هستید و این یه امید به ایندست و براتون خوبه و در کنار سختی های که برای کار پاره وقت مدرسه دانشگاه… میکشید هر روز با خودندن و رقصیدن توی کمپانی (هرچقدر هم سخت باشه)اگه بهش علاقه داشته باشین لذت بخش میشه
    و یه نکته ی دیگه حقوق ایدل های وای جی از بقیه ی کمپانی ها برای ایدل ها بیشتره
    در اخر انتخاب با خودتونه اینارو گفتم تا انتخاب درستی برای ایندتون بکنید و توش موفق بشید و فقط بخواطر یه رفتار خوب اینده و رویاتون چیزی نشه که از زندگی کردن پشیمون بشید

  143. سلام
    لطفا جواب بدین
    این کمپانی تو ایرانه؟؟یعنی باید تو ایران تست بدی بعد بری یا یه کمپانی خارج از کشوره؟
    تا کی وقت داریم قرض رو برگردونیم؟

  144. سلام ببخشید میشه به سوال ها جواب بدید من ده بار پیام دادم ولی جوابی نگرفتم خواهش میکنم جواب بدید

  145. خداییش چراااااا جواب نمیدین چراااااااااا من روزانه صد بار میام سایتتو میبینم سوال میپرسن جواب نمیدین پس کی میخواین جواب بدین من خودم چند تا سوال پرسیدم هییییییییییچ جوابی نگرفتم از اون سوالم هیچ😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😠

  146. سلام ببخشید اگر کسی بخواد بره خود کمپانی هزینه هارو میده ؟؟کلشو ؟بعد اینکه مطمئن هستید که اگر بالای ۱۸ سال باشیم بدون اجازه ی پدر میتونیم بریم اخه من به مامان یا خواهرم میگم میگن همچین چیزی نیست میشه بهم جواب بدید خواهشششششش .
    من خیلی بهتون پیام میدم اما شما جواب نمیدید

  147. سلام اگه بخوایم هم بازیگر بشیم هم ایدل چکار کنیم مثل ایو تک نفره چکار کنیم برای این کار نیازه بورسیه تحصیلی بگیریم اگه بورسیه بگیریم قبول میکنن؟؟؟؟؟

  148. سلام میخواستم بپرسم اگه هم بخوایم بازیگر بشیم و هم ایدل باید چکار کنیم مثلا مثل ایو تک نفره هستش ایا پیشنهادی دارید که چکار کنم و اینکه اگه با بورسیه تحصیلی برم قبول میکنن ممنون اگه جواب بدید چون من زیاد وقت ندارم اگه میشه بگید

  149. ببخشید کِی دیگه از کمپانی وای جی میزارین ؟
    بعد ی سوال کمپانی وای جی ایرانی قبول میکنه؟

  150. سلام به همه ی کیپاپرای عزیز. ببخشید میشه درباره ی fnc هم مطالبی بزارید چون اون طور که من اطلاع دارم ظاهرا فقط کمپانی های jyp و fnc ایرانی قبول میکنن ممنون میشم
    و یک سوال دیگه اینکه ایا هزینه ی ویزا رو خودمون باید پرداخت کنیم یا اونم کمپانی میپردازه؟

  151. سلام اگه برای مرحله ی سوم به کره بریم حتما قبول میشیم یا احتمال اینکه قبول نشیم هم وجود داره؟

  152. سلام برای آیدل شدن نیاز به اقامت یک کشور دیگه نداریم؟
    چون یک جا خوندم برای آیدل شدن نیاز به اقامت یک کشور غیر مذهبی داریم
    این حرف درسته یا نه؟

  153. و اینکه لطفا میشه بگید کدوم کمپانی ها مختلط هم قبول میکنن؟

  154. سلام ایا ممکنه که کمپانی jyp مختلط هم قبول کنن؟لطفا اگه میشه جواب بدید 🌷

  155. سلام ببخشید برای رفتن به کره اجازه ی پدر لازم نیست اخه پدرم اجازه نمیده که من خواننده بشم بعد یه سوال دیگه ما میتونیم ازمون غیر حضوری رو تو ایران بدیم بعد براشون بفرستیم یا اونم مثل ازمن حضوری باید برام یه کشوردیگه بعد ایران نمیفهمه که ما اودیشن دادیم و بعد براشون فرستادیم بعد کمپانی همه ی هزینه ی مار برای رفتن به کره میده و هزینه ی رفتن برای آزمون حضوری پول برامون میریزه ؟ که ما بتونیم از ایران بلیط بگیریم ؟؟ مرسی من خیلی دارم بهتون پیام میدم ولی شما جوابم رو نمیدید

  156. سلام ….
    میخواستم بهتون بگم که من حدود نیم ساعت پیش به بیگ هیت اودیشن دادم خوب… اما واقعا نمیدونم قبول میکنن یا نه راستش نمیخوام ازخودم تعریف کنم اما من ۱۶ ساله ام وازدوسالگی بدون هیچ کلاس یا مربی رقصی میرقصیدم و الان که فهمیدم میشه ادیشن بدیم رفتم و بهشون ایمیل زدم میخواستم بپرسم درموردش که بعد از اینکه ایمیل دادم باید چیکار کنم چون آخرش نوشت توسط مسئول پاسخ ها بررسی میشود لطفا هرچه سریعتر پاسخ بدید :)ممنونم

  157. سلام ببخشید یه سوال داشتم اگر از ما بخوان برای آزمون حضوری بریم کانادا یا نیوزلند و یا کشور های دیگه کمپانی هزینه ی مارو میده که برام برای آزمون حضوری بعد اگر قبول شدیم بعد بهمون گفتن بیاین کره باز هزینه مار میدن چطوریه منظورم اینه که ما مثلا امروز آزمون حضوری بدیم تو یه کشور دیگه مثل نیوزلند باید فرداش بریم کره یا چند روز وقت میدن بعد اونا کل هزینه ی ما رو برای رفتن به کره و برای آزمون حضوری که بخوایم بریم یه کشور دیگه هزینه رو برمون میفرسته که از ایران بلیط بگیریم بریم ؟؟؟؟؟؟؟ مرسی بعد دو سوال دیگه ۱. ایران جریممون نمیکنه که بخوایم بریم برای خوانندگی ۲. بعد ما میتونیم آزمون غیر حضوری رو تو ایران بدیم و براشون بفرستیم یا باید تو یه کشور دیگه بدیم بعد اگر ازمون غیر حضوری رو بتونیم از ایران بدیم ایران نمیفهمم که ما این رو برای کمپانی فرستادیم ؟؟؟؟؟؟ مرسی خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی گیج شدم. مرسی

  158. من باید برم مثلا تایلند برم تا کار آموز بشم بعد کمپانی پول سفرم به تایلند را میده یا فقط
    پول سفر به کره جنوبی را میده

  159. سلام. معمولا محدوده سنی وجود نداره، اما به دلیل کارآموزی طولانی ممکنه اونایی که سن بالایی دارن رو قبول نکنن

  160. سلام روزبخیر!
    آیا کسی که ۲۴ یا ۲۵ سالشه میتونه ایدل بشه ؟ کمپانی قبول میکنه یا محدوده سنی باید کمتر از ۲۰ باشه؟

  161. اگه بخوایم از طریق بورسیه بریم کره درسمونو بخونیم بعد چند سال هم درسمونو خوندیم باید کار کنیم تا بتونیم اقامت دائم بگیریم میخواستم بپرسم برای این چند سال کار کردن که بتونیم اقامت دائم بگیریم میتونیم اودیشن بدیم ایدل شیم؟ لطفا جواب بدین

  162. سلام ببخشید ی سوال دارم

    من و یه تا از رفیقام میخواستیم ایدلشیم و باهم تو ی گروه باشیم این امکان هست؟ یا کمپانی حتما باید خودش انتخواب کنه؟ شما راه حلی دارید؟

  163. سلام ببخشید یک سوال داشتم وقتی کاراموز شدیم دیگه نمیتونیم درس بخونیم؟

  164. پوشش مانند چیزهایی هستش که در موزیک ویدیوها و مصاحبه ها و کنسرت ها می‌بینید

  165. سلام میشه در مورد پوششمون توضیح بدید اگه یکی مسلمان باشه باید چیکار کنه؟؟ممنون مشم جواب بدید.

  166. سلام ببخشید یه سوال دیگه هم دارم میخواستم بدونم پوششمون اونجا چجوریه ؟ یعنی اگه مسلمان باشیم تکلیفمون چیه اونجا؟؟؟؟پدر مادرم یکم با این مشکل دارن.ممنون میشم به این سوالم هم جواب بدید لطفا

  167. سلام من میخواستم بدونم تو دوره کار اموزی میشه یکی از اعضای خوانواده مثل پدر یا مادر همراهمون باشن؟؟؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

  168. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
    من دوست دارم با بورسیه رشته هنر برم کره و ایدل کمپانی jyp بشم
    اگه با بورسیه برم مشکلی ندارن و یه سوال دیگه هم داشتم
    میتونم اهنگ ایدل های دیگه رو بخونیم یا باید خودمونم یه سری متن بهش اضافه کنیم اخه چند تا جا دیدم گفته بودن باید خودمونم یه سری متن اهنگ بهش اضافه کنیم می‌خوام بدونم باید متن از خودمون باشه یا می‌تونه از خواننده های دیگه باشه
    وقتی که ایدل شدیم باید خودمون اهنک بنویسیم
    و اینکه واسه تست دادن رقص اجباریه اخه من خیلی خجالیتم
    ببخشید این همه سوال میپرسم من و دوستم می‌خوایم باهم بریم کره مشکلی که نداره مگه نه
    خواهش میکنم به سوالام جواب بدین این واقعا خیلی مهمه و من می‌خوام تا وقت دارم شروع کنم ممنون🙂❤️❤️

  169. ببخشید یه سوال ایا میتونیم اویدیشن رقص رو دونفری بدهیم و اویدیشن وکال رو تنها

  170. سلام میخواستم بپرسم میتونیم به همراه مادر و پدرمون بریم به کره؟اگه قبول بشیم.

  171. سلام
    ممنون از مطالبتون
    لبخشید یک سوال داشتم
    من می خوام رپ بخونم برای اودیشن،اما احساس می کنم فارسی رو بهتر رپ می خونم،اما انگلیسی بلدم ،احتمال قبولی فرق داره اما انگلیسی بخونم یا فارسی؟
    ۲.می تونم هم برای ادویشن ووکال بخونم هم رپ؟یعنی تو یه فیلم هردوتاش باشه؟یا می تونم یه رپ جدا بفرستم و یه ووکال جدا؟
    ممنون می شم جواب بدید🙏

  172. ببخشید چرا جواب منو نمیدین سوالم این بود که جی وای پی هم مثل وای جی ایدلاشو خارج کشور میبره و اینکه میشه مطلب درمورد وای جی بزارین من میخوام تو وای جی اودیشنمو بدم جواااااااااااااااب بدیییییییییین پلییییییییز؟

  173. سلام خواهش میکنم این سوال منو جواب بدین..

    بعد از اینکه ایدل شدیم این اجازه رو داریم که لباس هامون رو خودمون انتخاب کنیم؟

    لطفا ج بدین. ممنون میشم

  174. رشته تحصیلی در ایدل شدن تاثیر داره؟؟
    مثلا یکی تجربی میتونه ایدل بشع؟؟؟؟؟؟؟؟

  175. ببخشید جی وای پی هم مثل وای جی ایدلاش خارج کشور کنسرت برگذار میکنن؟
    میشه مطلب درمورد وای جی هم بزارین؟

  176. سلام خسته نباسید
    من دو تا سوال داشتم لطفا جواب بدین
    1_میشه برای انتخاب اهنگ ی اهنگی از ایدل های کمپانی ک میخایم اودیشن بدیم انتخاب کنیم؟
    2_و حداقل وزن برای ایدل شدن چقدره بعضی سایت ها میگن ک وزنمون از 50 کیلو بیشتر و از 40 کیلو نباید کمتر باشه و بعضی دیگر میگن ک وزنت باید متناسب با قدت باشه. کدوم مورد درسته؟
    ممنون میشم جواب بدین.

  177. سلام من میخوام اول بورسیه بگیرم درسمو بخونم بعد برای کاراموزی استارت بزنم که اگه قبول نشدم برای کاراموزی حداقل اونور کار کنم میخواستم بدونم کمپانی ها مثلا کاراموز 27 ساله قبول میکنن ؟ اگه تازه درسمون رو تموم کرده باشیم میتونیم ازمون کاراموزی بدیم یا باید وقتی مقیم کره شدیم اقدام کنیم؟ فک کنم وقتی درسمون تموم شه بتونیم برای کاراموزی اقدام کنیم

  178. سلام ببخشید منظورتون از مطلب ۱۷ اینه که کمپانی هزینه ی رفت مارو به کره و هزینه ی آزمون حضوری رو میده ؟؟؟؟؟ چون من یه جا دیگه خوندم که گفت هزینه ی رفت امد رو خودشون میدن ولی باید حساب خارجی داشته باشی چون اگه بخوان پول بریزن به حساب اگر حساب ایران رو بدی بعد ایران شک میکنه و خروج از ایران رو ممنوع میکنه پس حتما باید حساب خارجی داشته باشی این درسته ؟؟؟؟؟؟ بعد اینکه ما رفتیم تو لینک کمپانی برای مرحله ی اول اودیشن دادیم بعد بهمون زنگ زدن و گفتند برای مرحله دوم اماده بشید ۱. ما باید از همون سایت برای شرکت در مرحله ی دوم برام یا نه چطوری ۲. بعد ما مرحله ی دوم رو قبول شدیم زنگ زدن بهمون با چه زبونی حرف میزنند کره ای یا انگلیسی ؟؟؟؟؟ میدونم سوال هام زیاده ولی میشه بهشون پاسخ بدید ممنون 🙏🙏

  179. سلام ببخشید کمپانی بیگ هیت چطوره برای کار آموزی؟
    بعد سوال دومم اینه که
    اگه خودمون وضعیت مالی خوبی داشته باشیم نمی تونیم از پولای خودمون استفاده کنیم و حتما باید به کمپانی بدهکار شیم؟
    ممنون میشم جواب بدید 😭😭

  180. سلام لطفا جواب سوالامو بدین ممنون بعد از آیدل شدن تا چه زمانی فرصت داریم که قرضی که به کمپانی داریم رو بدیم ؟ و اینکه کدام کمپانی از بقیه بهتره و شانس قبول شدن بیشتره و اجازه عمل های جراحی صورت رو نمیده ؟

  181. اوهوم ینی من باید صبر کنم 18 سالم بشه.کدوم کمپانی ایدل بالای 18 سال قبول میکنه؟اگه میشه بهم معرفی کنین تا در موردش تحقیق کنم ممنون از مطلب.

  182. سلام. موارد اولیه غلطه و اگر دعوتنامه بیاد برای ویزا از سفارت کره باید اقدام کنید.
    کمپانی تمام احتیاجات شما رو به صورت قرض به شما میده و وقتی درآمدزایی کردید باید بهش برگردونید و تسویه کنید.
    اگر هم معروف نشید و درآمدزایی نداشته باشید، باز هم باید این پول قرض رو برگردونید.

  183. سلام توی مطلبی خوندم که بعضی از کمپانی ها کاراموز بیشتر از ۲۰ سال رو نمیگیره و اگه هم ۱۵ سالمون باشه نمیتونیم کاراموز شیم و اگه تو یه کمپانی شروع ب کار کنیم ایران برمون میگردونه به کشور خودمون و باید حتما اقامت گاه موقت بگیریم و ۵ سال طول میکشه
    و اگه اویدیشن انلاین بدیم و کارمون فوق‌العاده باشه و از کره برامون درخواست بیاد ایران قبولش نمیکنه
    و یه جای دیگه خوندم کمپانی جی وای پی برامون اقامت گاه موقت میگیره
    و الان من هم تو ۶۰۰۰۰ هزار راهی گیر کردم ن خانوادم راضی هستن ن میتونم تو این سن بدون اجازه ب کشور دیگه برم ن پول دارم ن زبونشونو بلدم و… =|
    ولی تنها چیزی که دارم استعداده =|
    ک اونم بره ب درک =|
    الان من چه غلطی کنم؟؟؟؟ =|||||
    کمکککککک ⁦(●´⌓`●)⁩

  184. ممنون از نظرتون. بله درسته در قانون جدید اینطوره. در مطلب ذکر شد.

  185. اطلاعاتتون کامل و درست نیست مثلا دخترا بالا ۱۸سال برای گذرنامه و پاسپورت و …. نیاز به اجازه کسی ندارند البته مجرد

  186. با سلام من ۱۲ سالم هست و به آیدل شدن در کمپانی جی وای پی به شدت علاقه دارم من چهره خوبی دارم و صدام و دنسم هم خوبه
    زبان انگلیسی هم دارم یاد میگیرم و تا چند سال دیگر به طور کامل بهش تسلط پیدا می کنم اما زبان کره ای فقط کلمه بلدم و نمی‌تونم با کسی کره ای صحبت کنم این مشکلی برام ایجاد نمی کنه؟

  187. این امکان وجود نداره که کارآموز باشید و درستون رو به صورت انلاین ادامه بدید، چون تمرین ها و کلاس‌هایی که در کارآموزی برایتان می‌گذارند شاید روزی 12 تا 14 ساعت هم طول بکشه. در واقع دیگر وقتی برای تحصیل در رشنه دیگر ندارید، چون دارید تو کمپانی درس آیدل شدن می‌خونید.

  188. سلام
    من یک دختر ۲۰ سال هستم من میخوام به انگلستان برای رفتن دانشگاه اقدام کنم ولی نمیدونم پذیرفته میشم یا نه
    اگه قبول نشدم که هیچ اگه قبول شدم میتوانم به صورت مجازی در دانشگاه باشم و یه کارآموز در کره باشم؟
    چطور میتونم هم ادامه تحصیل بدم (نه در سئول) و هم کارآموز باشم؟

  189. سلام ببخشید من میخوام آیدل شم اما متاسفاته پدر مادرم رضایت نمیدن 😔همه هم میگن نمیتونی😭 اما من دوست دارم آیدل شم یعنی باید شم میدونم که میتونن و تواناییشو دارم خب من چی کار کنم? (میخوام وکالیست شم)
    🤨🤨🤔🤔🤔🐥

  190. برای مرحله اول 1 دقیقه خوبه، قدت صداتون رو نشون بدید

  191. سلا م میخواستم بدونم من میخوام برای مرحله ی اول رپ بخونم بعد برای رپ هم حتما باید ۱ دقیقه باشه؟میتونه کمتر هم باشه؟

  192. اگه بخوایم رپ بخونیم چطوری یه اهنگ پیدا کنیم که یه دقیقه رپ داشته باشه؟

  193. و اینکه من اگه بخوام ازمون بازیگری برای کمپانی جی وای پی رو بدم باید چیکار کنم مراحلش چیه؟ 💔

  194. من پدرم فوت کردن و یه دختر 15 ساله ام اونوقت وقتی پدر ندارم چجوری میتونم پاسپورت بگیرم 🥺💔

  195. سلام برای مرحله ی اول اهنگی که میخونیم و ویدئوی رقصی که میگذاریم باید چند دقیقه باشد؟

  196. سلام آقای سربیشه ببخشید الان کمپانی jyp یک گروه دخترانه9نفره به نام niziu الان دارن دبیو می کنن و دارن تبلیغات انجام میدن ببخشید اونا الان دارن قرض های خود را می دهند ❤

  197. 1. بهتره زبان های مختلف رو یاد بگیرید
    2. فرقی نداره. هر کدام که در اون راحت ترید

  198. سلام از مطالب که گذاشتیت ممنونم.
    1.من زبان کره‌ای چند کلمه‌ای مثل سلام ، خداحافظ، خوب هستی، مراقب باش، بعدا میبینمت و چند کلمه اساسی دیگه بلدم ولی انگلیسی رو نمیتونم زیاد خوب حرف یا بنویسم برام مشکلی پیش نمیاد؟
    2.ایا اگه من مثلا یکی از اهنگهای بی تی اس رو انتخاب کنم و روی بی کلامش بخونم حتما باید رقص اون
    اهنگ رو برم یا میتونم خودم یک رقص دیگه به سلیقه‌ی خودم انتخاب کنم؟

  199. بله میتونید زبان کره ای رو یاد بگیرید تو 2 سال یا کمتر

  200. سلام ببخشید من میخاستم بدونم واسه یاد گیریه زبان کره ای چقد زمان میخام یعنی من میتونم توی دوسال کره ایو یاد بگیرم و صحبت کنم؟

  201. بله میتونید حتی فارسی بخونید. ولی انگلیسی بهتره. قدرت صداتون رو نشون بدید

  202. سلام
    شما توی متنتون گفتید که میتونید آهنگ رو به فارسی هم بخونید آیا این واقعا امکان داره؟!
    آیا ما میتونیم آهنگ رو به فارسی بخونیم؟!
    یک وقت عصبانی یا نارحت نشوند؟!
    و اینکه شما واقعا عالی هستین….😇
    ممنونم بابت این همه توضیحات خوبتون☺💜

  203. برای آیدل شدن نیازی به بورسیه نیست، چون اون‌ها خودشون هزینه ها رو میدن

  204. سلام من ۱۷ سالمه میخواستم برای سال اینده بورسیه دانشگاهی رو در کره بگیرم ولی چیزی که واقعا دوس دارم انجام بدم رفتن تو گروه کیپاپه اینکه بورسیه دانشگاه رو بگیرم به عضو شدنم اسیب میزنه؟(صدام و رقصم خوبه و به زبان انگلیسی تقریبا تسلط دارم و دارم کره ای رو یاد میگیرم)

  205. پول کافی ایرانی ریال باید چقدر با خودمون بر داریم و اونجا کر ای کنیم
    هزینه ی ویزا چنده
    اگر مورد اذیت قرار گرفتیم چیکار کنیم مثلا
    مجبورمون می کنند لباس 👗 لختگی بپوشیم یا مو هامون بندازیم چه جاهایی رو برای کار نیمه وقت برای دختر پیشنهاد میدید و درسته که کمپانی جی وای پی برای دختران خوبه

  206. سلام از مطب تون خیلی چیزا فهمیدم و مرسی اما چند تا سوال دارم
    1 اگر من ازمون هر دوتا رو قبول بشم برای ازمون حضوری اگر پول رفتمو بدن و اونجا قبول نشم پول برگشتم هم میدن؟
    2 شما اینجور چیز هارو از کجا می دونید؟

  207. من ی سوال مهم دارم …. اگر ایران شک‌کنه من بعد چند سال بر نگشتم و فقط ویزامو‌تمدید میکنم چی‌میشه منو سفارت می‌خوان 😱😲؟؟
    بعد ی مسئله دیگه … می‌خوام به اونایی بگم ک دنبال کمپانی خیلی خوب بعد از کمپانیایی بیگ‌ترین میگردن … کیوب خیلیییییییییلی کمپانی خوبیه مثل جی وای پیه … بعد کیوب هم من آف آن سی رو پیشنهاد میکنم .
    برای کسانی ک می‌خوان جز بیگ‌ترین باشن جی وای پی خیلی خوبه و بیشتر رو دنس و ویژوال تمرکز داره و قبولیشم‌بخاطر شرایط خویش خیلیییییییییلی سخته و ادامه دادنش هم همینطور . وای جی رو رپ و وکال و بعد دنس و ویژوال تمرکز داره . اگر رپ خیلی خوبی دارین برین وای جی . و اگر دنس خیلی خوبی دارین برین جی وای پی . بیگ هست و اس ام رو اصلااااا نرید سراغش . اس ام ی جورایی وحشیانه با خارجیان رفتار می‌کنه و اصلا کارای عجیبی با کارآموزا میکنن . مثلاً سرتو‌میکنن زیر آب چند دقیقه یا میگن ده دقیقه هنگام خوندن‌بدویین . اصلا پیشنهاد نمیکنم . ولی بیگ‌هیت و وای جی برای پسرا بهتره و جی وای پی و‌کیوب دخترا . اطلاعاتم زیادن کمک خواستین راجع به کمپانی ها و شرایط قبولی ازم‌بپرسین . ولی از بعد قبولی به بعد و رد شدن از ایران رو‌متاسفانه خدمم توش‌موندم😅💔
    میتونین میچا صدام‌کنین ✋.

  208. اگه کسی با بورسیه بره کره و برای دانشگاه اینکارو کنه، میتونه کنارش کاراموز هم بشه؟

  209. بعدشم اگه کمپانی تست بزاره.
    توی مرحله تست آنلاین با این وضع کرونا نمیشه حضوری بری پس به صورت آنلاین از ی apk تست میدی فک کنم.
    چند وقت پیش کمپانی سورس موزیک بیگ هیت.
    ی تست آنلاین گذاشت که همه دخترای کشورها توش می تونستن شرکت کنن. خوب فک کن تو این وضع که احمق نیستن برن کره برا ی تست یا به نزدیکترین محل برگزاری .حالا اگه هم باشن دیگه دیگه.
    که فک کنم 50000بود شرکت کنندهاش.نمد والا بیخیال

  210. سلام helia
    دیبو یعنی شروع به کار کردن.
    وقتی ی آرتیست( خواننده) شروع به کار میکنه یا گروهی تشکیل میشه و شروع به فعالیت میکنه.
    برای مرحله انلاین نه نمیری کره.
    میری به نزدیک ترین محل برگزاری اودیشن کمپانی.
    بعدم اینکه چه مدت کاراموز باشی بستگی به خودت یا کمپانی داره.
    اگه خیلی مهارت داشته باشی رقصت. صدات. توانایی هات رو بتونی خیلی خوب نشون بدی سر یکی دو سال دیبو میکنی.
    اما اگه تازه کار باشی طول میکشه مثلا
    جنی بلک پینک ۵سال کارآموز بود چون از پایه شروع کرد.
    یا مثلا جیمین از بی تی اس فقط یک سال کار آموز بود.:)
    یا یکی از اعضای توایس بود فکر کنم ده سال کارآموز بود.
    خوب ما نمی تونیم مشخص کنیم. بستگی به عواملی داره

  211. سلام 🙂
    اگه خانوادت اجازه نده. باید تا ۱۸سالگی صبر کنی وقتی به سنن قانونی برسی میشه. اگه توی تست قبول شدی بری اون ور.
    نمیدونم والا درسته یا نه!؟
    برای سفر کردن که نیاز به پاسپورت داری باید امضاع پدر رو داشته باشی. نمد والا من اینطوری مطلب خوندم.
    اما اگه واقن علاقه داری و جدی هستی کانالای تلگرام هستن که حمایت میکنن تو اونجا عضو شو و اطلاعات بیشتری کسب کن.

  212. سلام شب بخیرررررررررر
    گفته بودین ویزای E_6 کره جنوبی نیازه و اسم‌کمپانس تو پاسپورت می‌ره
    خب اینجوری ک‌بدبخت میشیم ممنوع الخروج‌میشیم!!!!!!!
    چیکار میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    راه دیگه ای هست 😭😭😭😭😭😭😭

  213. سلام ظهر بخیر 👋
    میشه راهنماییم کنین 😭
    من رقصم‌خوبه وکالمم بد نیس
    منتهی رضایت مادرمو‌ندارم
    پدرم فوت شده ….
    فکر‌کنم بعد چند وقت مادرم‌راضی شه
    اگر نشد راهی هست بپیچونم؟؟

  214. اگه میخای برای کمپانی وای جی ادیشین بدی اره اهنگ بلک پینک میتونی بخونی اما اگه ی اهنگ خودت بنویسی و بخونی بهتره رقصشم میتونی تقلید کنی.
    اما شانست اینطوری خیلی کمه برای قبول شدن پس سعی کن رقصش رو خودت طراحی کنی.
    چون حداقل اگه ب سیستم اهنگسازی دسترسی نداری رقص رو میتونی انجام بدی.
    اما با اهنگ بلک پینک نمیتونی بری کمپانی رقیبش مثلا جی وای پی ادیشین بدی.
    برای مرحله دومم و سومم اره فک کنم باید ی چیز جدید داشته باشی.
    و اینکه اگه قبول شدی باهات تماس گرفتن انگلیسی صحبت کن.
    اگه انگلیسی بلد نیستی کره ای
    اگه هم بلد نیستی بیخیالش چون اگه زبان بلد نباشی چجوری میخای توی کره زندگی کنی!؟
    و اخر اینکه اگه تو وقتی تست مرحله اولو میدی
    مرحله دومم میدی مرحله سوم حضوری میشه.
    باید به نزدیک ترین محل برگزاری بری قانونش اینه.

  215. ۱_برای اودیشن انلاین میتونیم مثلا از اهنگای بلک پینکو هم رقصشو بریم هم اهنگشو بخونیم ؟و اگه ما برای کمپانی بفرستیم و ببینن ما اهنگ پلک پینکو رقصشو…. مارو رد نمیکنن؟
    ۲_اگه کمپانی با ما بخوان تماس بگیرن ما که زبونشونو متوجه نمیشیم باید چیکار کنیم اینجا؟
    ۳_اون رقصی که برای کمپانی اودیشن انلاین دادیم و اگه از ما خواستن که حضوری بریم ایا باید رقص جدیدی از خودمون طراحی کنیم یا میتونیم رقص قبلی رو بریم؟
    ۴_برای ازمون دوم خودشون بهمون رقص میدن؟
    ۵_چرا باید بریم ترکیه،استرالیا،….. ما برای کمپانی کره جنوبی اودیشن دادیم چرا باید این کشورارو بریم ؟

  216. سلام خیلی ممنون از مطالب خوبتون من یه سوال داشتن دبیو یعنی چی . بعد یعنی مرحله اول و دوم آنلاین و مرحله سوم باید بریم کره ی جنوبی؟؟ درسته . من می خوام بدونم مثلا چند سال باید کار آموز باشیم.

  217. سلام راستی ببخشید میشه لینک آزمون های کی پاپ را هم بگذارید یا حد عقل بگید چگونه میشه شرکت کرد من پدر و مادرم اجازه نمی دهند پارک افشانی می شود اما برای اینکه یک آیدل بشم خیلی دارم روی صدام و رقص کار می کنم زبان انگلیسی خیلی خوبه اما کره ای کم بود هستم ممنون

  218. من می خوام بورسیه بگیرم و اگه قبول نشدم تو کره درس بخونم اگه خودم بورسیه داشته باشم اونا منو قبول می کنند ؟؟ من الان کلاس هفتمم برای اول دبیرستان تست می خوام بدم . اول بورسیه بگیرم بعد تست بدم ؟؟
    مثلا من خارجی هستم کمپانی به من فارسی آموزش میده ؟ یا چون خارجی ام انگلیسی آموزش میدن ؟ منظورم رقص و …
    چقدر طول می کشه تا همه ی مرحله ی تست تمام بشه ؟ حدودا چند ماه ؟ چون من برام زمان مهمه چون می خوام بدونم که چه ماهی تست بدم تا به تحصیلم تو کره برسم . من یک سال تمرینامو شروع کردم مطمئنن قبول میشم . خانوادمون می تونه باهامون بیاد کره ؟

    ممنون میشم جواب بدید . لطفا جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید