بهترین گوشی ناتینگ فون که می‌توان خرید!

خرید ناتینگ فون

خرید ناتینگ فون می‌تواند بسیار جذاب باشد. چه کسی دلش نمی‌خواهد یک گوشی شیک و ساده دستش باشد در حالی که چراغ‌های پشت گوشیش خودنمایی می‌کند. ناتینگ فون 1 آمد تا انقلابی در طراحی گوشی های موبایل ایجاد کند. با ورود ناتینگ فون 2 به بازار، در این مطلب می‌خواهیم بهترین گوشی ناتینگ فون که می‌توان در بازار ایران خرید را بررسی کنیم. تا انتها با اون یا این همراه باشید.

توجه: ممکن است برخی از محصولات معرفی شده به مرور زمان با نوسان دلار و متغیر بودن موجودی آن در بازار دچار تغییرات قیمت یا ناموجودی باشند.

ناتینگ فون چیست؟

ناتینگ فون (Nothing 1) یک گوشی هوشمند اندرویدی جذاب است که در مارس سال 2022 به بازار جهانی معرفی شد. یکی از مدیران شرکت وان پلاس که حالش از طراحی گوشی‌ها و نبود خلاقیت در طراحی آن‌ها به هم می‌خورد، تصمیم گرفت تا گوشی خاص طراحی کند که باب میلش باشد.

ناتینگ فون 1 مشکی
قیمت ناتینگ فون

ناتینگ فون 1 در حالی به بازار آمد که چراغ‌های LED پشت آن همه را مجذوب خودش کرد. در همان ابتدا تمام گوشی‌های تولید شده فروش رفت و بلاگرها برای معرفی این گوشی جدید دوست داشتند از هم پیشی بگیرند. برخی می‌گفتند که این یک آیفون اندرویدی است و برخی دیگر می‌گفتند بهترین جایگزین اپل خواهد بود. اما نکته جالب کشور سازنده ناتینگ فون بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ناتینگ فون ساخت کجاست؟

شرکت ناتینگ یک شرکت انگلستانی است، اما مانند شرکت‌های بزرگ دیگر گوشی‌های موبایل خود را در کشور چین تولید می‌کند. دقیقا مانند گوشی سامسونگ و اپل. حال که فهمیدیم ناتینگ فون 2 و ناتینگ فون 1 ساخت کجا هستند، بیایید ببینیم بهترین ناتینگ فون که در بازار ایران می‌توان خرید کدام مدل‌ها هستند و قیمت ناتینگ فون را بررسی کنیم.

ناتینگ فون در ایران

ناتینگ فون مانند دیگر گوشی‌های موبایل به سرعت به بازار ایران آمد. در ابتدا با قیمت‌های گزاف فروخته می‌شد اما کم کم قیمتش کاهش یافت و به قیمت واقعی خود رسید. در زیر مدل‌های بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ

ناتینگ فون 1

ناتینگ فون 1 اولین گوشی این شرکت انگلیسی است که می‌خواست در نقش یک قاتل پرچمدار ایفای نقش کند. کم و بیش این گوشی در این کار موفق بود و توانست جایگاه خوبی را میان طرفداران گوشی های خاص به دست آورد.

گوشی ناتینگ فون 1 ظاهر بسیار جذابی داشت، به همین دلیل قیمت نسبتا بالا دلاری خود را توجیه می‌کرد. لقب آیفون اندرویدی برازنده این گوشی است چون تقریبا طراحی و اندازه آیفون 12 پرو مکس را دارد. این گوشی با پردازنده Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G Chipset به بازار عرضه شد.

بهترین گوشی ناتینگ فون
بهترین گوشی ناتینگ فون

صفحه نمایش OLED با رزولوشن 2400×1080 هیچ حرفی را باقی نگذاشت تا شما بتوانید بالاترین کیفیت صفحه نمایش را تجربه کنید. میزان حافظه و رم این گوشی کاملا بستگس به سلیقه شما دارد، اما می‌توانید نسخه‌های 8 گیگ رم 128 گیگ حافظه، 8 گیگ رم 256 گیگ حافظه و 12 گیگ رم 256 گیگ حافظه را انتخاب کنید.

ناتینگ فون 2

ناتینگ فون 2 تقریبا ظاهری شبیه به نسخه قبلی خود دارد و در سال 2023 به بازار معرفی شده است. این گوشی تقریبا پرچمدار در قلب خود پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 Chipset دارد که قلب اصلی پرچمداران سال 2022 اندروید بود.

ناتینگ فون 2 مانند نسخه قبلی از دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد که عکس‌های نسبتا خوبی تحویل شما می‌دهد. از عکس‌های گرفته شده با این گوشی راضی خواهید بود. قاب جلو و پشت این گوشی شیشه و محافظ Corning Gorilla Glass دارد

خرید ناتینگ فون 2
خرید ناتینگ فون

این گوشی شیک و باکلاس سیستم عامل Nothing OS 2 دارد. این نسخه جدید باعث شده است این موبایل روان‌تر از نسخه قبلی خود باشد. هر چند نسخه قبلی در اجرای روان برنامه‌ها زبانزد بود چون این سیستم عامل حس اندروید خام گوشی‌های گوگل را می‎‌دهد. مانند نسخه قبل ناتینگ فون 2 در سه نسخه و با 8 گیگ رم 128 گیگ حافظه، 12گیگ رم 256 گیگ حافظه و 12 گیگ رم 512 گیگ حافظه به بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی پوکو

جمع بندی

آن‌هایی که این گوشی را خریدند از روانی و سرعت آن بسیار تعریف کردند. برخی گفتند بعد از مدتی دیگر جذابیت خود را از دست می‌دهد و از آن خسته می‌شوید، اما برخی دیگر گفتند بهتر از این گوشی از نظر طراحی ظاهری وجود ندارد. حال شما باید با تحقیقات بگویید ناتینگ فون می‌خرید یا خیر؟ در قسمت کامنت‌ها نظرات خودتان را درباره قیمت و خرید ناتینگ فون 1 و ناتینگ فون 2 بگویید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید