بهترین گوشی سامسونگ که می‌توان خرید!

گوشی سامسونگ

تصور کنید که می‌خواهید یک گوشی هوشمند جدید بخرید. در این صورت اولین کاری که می‌کنید این است که از مردم و دوست و آشنای خود بپرسید. مطمئنا بیشترین جوابی که خواهید گرفت، خرید گوشی سامسونگ خواهد بود. سامسونگ از دیرباز توانسته خودش را در بازار گوشی‌های هوشمند جا بی‌اندازد. بهترین گوشی‌های سامسونگ را امروزه می‌توان در دست هرکسی مشاهده کرد. گوشی‌های سامسونگ در میان گوشی‌هایی از برندهای دیگر مانند شیائومی و گوشی پوکو بازار پر رقابتی را دارد. انتخاب بهترین گوشی سامسونگ شاید کار سختی باشد. خصوصا اگر اطلاعات زیادی راجع به ویژگی‌های آن‌ها نداشته باشید. با اون یا این همراه باشید؛ تا نگاهی به گوشی سامسونگ 2021 بی‌اندازیم.

توجه: ممکن است برخی از محصولات معرفی شده به مرور زمان با نوسان دلار و متغیر بودن موجودی آن در بازار دچار تغییرات قیمت یا ناموجودی باشند.

بهترین گوشی سامسونگ سری A

گوشی‌های سری A سامسونگ با هدف فروش در بازار‌ گوشی‌های میان‌رده طراحی شدند. انتخاب سری A، به دلیل گستردگی مدل‌های مختلف این سری کار راحتی نیست. سامسونگ در سال 2021 نیز مدل‌های جدیدی از این سری را معرفی کرد که توانستند فروش خوبی را داشته باشند. در ادامه نگاهی به بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از سری A خواهیم داشت.

گوشی سامسونگ A51

یکی از معروف‌ترین گوشی‌های سامسونگ سری A با قیمتی مناسب، A51 است. گوشی سامسونگ A51 یک طراحی ساده و ساندویچی را دارد. این مدل، از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل Amoled مجهز شده و وزنی 172 گرمی دارد. رزولوشن این صفحه نمایش 2340×1080 است که می‌تواند زیر نور خورشید نیز روشنایی خوبی را در اختیار بگذارد.

گوشی سامسونگ a51
یک گوشی خوب و قدرتمند با قیمت ارزان

سامسونگ در این مدل سعی کرده تا گوشی‌ را خوش‌دست طراحی کند. از این رو برای بدنه‌ی این مدل، به سراغ پلاستیکی مقاوم رفته که به سختی متوجه پلاستیکی بودن آن خواهید شد. سامسونگ برای این گوشی از تراشه‌های اختصاصی خودش استفاده کرده و تراشه‌ی اگزینوس 9611 همراه با 4 گیگابایت رم، برای این مدل قرار داده است.

پردازنده‌های اگزینوس عملکردی مناسب و متوسط را دارند، اما به طور یقین نمی‌توان آن‌ ها را برای گیمینگ حرفه‌ای پیشنهاد کرد. دوربین‌های A51 یک سنسور 48 مگاپیکسلی از شرکت سونی است و دوربین اصلی آن نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی می‌باشد. اگرچه دوربین‌های این گوشی حرفه‌ای نیستند، اما توانایی ثبت عکس‌هایی متوسط و خوب را در شرایط نوری معمولی دارند.

a51 گوشی سامسونگ
صفحه نمایش آمولد رنگ‌های واقعی را نشان می‌دهد

دوربین سلفی این گوشی، نسبت به دیگر گوشی‌هایی که در این رنج قیمت قرار دارد، عملکرد بهتری دارد و می‌تواند عکس‌های پرتره‌ی بهتری را نیز ثبت کند. بر روی این گوشی به صورت پیش‌فرض اندروید 10 قرار گرفته که سامسونگ به کاربران این مدل، سه سال پشتیبانی و آپدیت مداوم را قول داده است.


گوشی سامسونگ A71

از دیگر گوشی‌های پرطرفدار سری A سامسونگ، می‌توان A71 را نام برد. گوشی سامسونگ A71 که برادر دوقلوی بزرگتر A51 می‌باشد،؛ همانطور که از اسم و رسمش پیداست، صفحه نمایش بزرگتری را دارد.

این گوشی را می‌توان ادامه‌دهنده‌ی گوشی A70 دانست که توانست فزوش موفقی را در مارکت‌های مختلف اعم از هند و ایران داشته باشد. A71 با صفحه نمایش 6.7 اینچی و پنل اختصاصی Amoled سامسونگ، در رزولوشن FHD+ به بازار روانه شد. در ساخت این گوشی نیز مانند A51، از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده شده است و تقریبا هم وزن با A51 می‌باشد.

گوشی سامسونگ a71
گوشی قدرتمند و خوش دست

در قسمت دوربین، سامسونگ این‌بار به سراغ دوربین‌های خودش رفته و یک دوربین با کیفیت 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی را در گوشی A71 بکار برده است. عملکرد دوربین نسبتا بهتر از مدل A51 و حتی A70 شده و بهبود کیفیت تصاویر را به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

درون این غول خوش‌دست هوشمند، یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون از سری هفتم، یعنی اسنپ‌دراگون 730 بکار رفته که به خوبی عمل می‌کند. حتی گوشی A71 در بسیاری از جاها عملکرد خود را بهتر از برادر کوچکتر‌ش A51 و نسل قبلی‌اش A70 نشان داده است. برای این گوشی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت نیز حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده که خوشبختانه امکان ارتقای این حافظه به وسیله‌ی کارت میکرو اس‌دی برای کاربران فراهم گردیده.

اما از بهترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ارتقای باتری و ‌شارژ آن نسبت به گوشی A51 اشاره کرد. باتری گوشی A71، یک باتری 4500 میلی‌آمپری می‌باشد که به کمک شارژ سریع 25 واتی می‌تواند مدت زمان بیشتری را برای استفاده‌ی کاربر بدهد.


اگر می‌خواهید موبایل بخرید، بهتر است مطلب بهترین گوشی نوکیا را نیز بخوانید.

گوشی سامسونگ A12

گوشی A12 سامسونگ، در نوامبر سال 2020 معرفی و در 21 دسامبر 2020 روانه‌ی بازار گردید. گوشی A12 سامسونگ، بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب است که می‌تواند تا حد زیادی نیازهای کاربر را رفع کند. گوشی A12 سامسونگ دارای ابعادی 6.5 اینچی می‌باشد و از پنل IPS LCD در رزولوشن 1560×720 ساخته شده است.

گوشی سامسونگ a12
ارزان اما شیک و قوی

وزن این گوشی نسبت به دیگر رقبایش کمی سنگین‌تر شده و دلیل این سنگینی را  نیز احتمالا می‌توان استفاده‌ از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری دانست که بتواند تا دو روز با استفاده‌ی معمولی دوام بیاورد. سامسونگ در قسمت دوربین این گوشی، یک دوربین 48 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی قرار داده که کیفیت آن‌ها تا حد زیادی معمولی است.

حسگر اثر انگشت نیز در این گوشی در سمت راست قرار گرفته و با دکمه‌ی پاور ادغام شده که سرعت راضی کننده و خوبی را نیز دارد. این گوشی، با مدل‌های 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با 6 گیگابایت رم در بازار موجود می‌باشد. همچنین می‌توانید به وسیله‌ی کارت میکرو اس دی نیز حافظه‌ی خود را ارتقا بدهید. اگر می‌خواهید به سراغ بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب بروید، پیشنهاد ما به شما گوشی A12 سامسونگ می‌باشد.


گوشی سامسونگ A21s

گاهی اوقات، در نظر گرفتن بودجه یکی از عوامل مهم در خرید وسیله‌ی هوشمند است. یکی دیگر از گوشی‌های بصرفه‌ی سامسونگ مدل A21s می‌باشد که از گوشی‌های نسبتا جدید سامسونگ محسوب می‌شود و جزو بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان می‌باشد. گوشی A21s، دارای ویژگی‌های گسترده‌ای است که می‌تواند برای بسیار از کاربرانی که نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی روی خرید گوشی صرف کنند، جذاب بنظر برسد.

گوشی سامسونگ a21s
دوربین سلفی آن ناچ حفره‌ای است

A21s سامسونگ دارای یک پنل TFT در رزولوشن 1600×720 می‌باشد که از 16 میلیون رنگ تشکیل شده است. اگرچه کیفیت صفحه‌نمایش این گوشی به پنل‌های اختصاصی Amoled سامسونگ نمی‌رسد؛ اما در هنگام استفاده، متوجه خواهید شد که صفحه‌نمایش LCD TFT می‌تواند روشنایی نسبتا بالایی را برای چشمان شما فراهم کند.

همراه با یک پردازنده‌ی اگزینوس 890 با معماری هشت نانومتری و هشت هسته‌ی مرکزی، تقریبا می‌توانید هرگونه بازی‌ای را در این گوشی به راحتی اجرا کنید و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرید. اما ممکن است برای اجرای بازی‌ها در کیفیت‌های بالاتر دچار مشکل شوید و شاهد لگ باشید.

گوشی سامسونگ a21s رنگی
رنگ بندی A21s

سامسونگ، در این مدل از بدنه‌‌ای پلاستیکی استفاده کرده است که حس سبکی  خوبی را نیز به کاربر می‌دهد و باعث شده است تا گوشی فقط وزنی معادل 192 گرم داشته باشد که بیشتر وزن آن را نیز باتری 5000 میلی‌آمپری آن تشکیل می‌دهد. گوشی A21s سامسونگ را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون دانست.


گوشی سامسونگ A31

سامسونگ با استراتژی طراحیِ بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب، توانسته گوشی‌های گسترده‌ای را در دامنه‌های مختلف قیمتی تولید کند. A31 ادامه‌دهنده‌ی نسل گوشیِ پرفروش A30 است. اما این‌بار ظاهری جدید‌تر و زیباتر را به خود گرفته که توجه به آن خالی از لطف نیست.

گوشی A31 سامسونگ که با صفحه‌ نمایش Amoled همراه با رزولوشن FHD+ مجهز شده، وزنی 185 گرمی دارد و بسیار سبک است. درون این گوشی پردازنده‌ی قدرتمند مدیاتک P65 تعبیه شده که عملکرد خوبی را در بازی‌های مختلف مثل کالاف دیوتی و بازی پابجی موبایل دارد و حتی باتری 5000 میلی آمپری این گوشی، می‌تواند هرگونه نگرانی شما را بابت استفاده‌ی طولانی مدت از این گوشی برطرف کند.

گوشی سامسونگ a31
یک گوشی میان رده کاربردی

یکی از ارتقاهای کاربردی گوشی A31 بهبود کیفیت دوربین‌ سلفی است که این بار سامسونگ برای دوربین سلفی این مدل، یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته که می‌تواند عکس‌های پرتره‌ی بهتری را ثبت کند. هرچند دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی پیشرفت خاصی نسبت به مدل قبلی نداشته اما هنوز هم از کیفیتی متوسط و خوب برخوردار است و تنها در عکاسی در شب عملکردی ضعیف را نشان می‌دهد. اما اگر بدنبال یک گوشی متوسط و خوب، با نمایشگری فوق العاده هستید، گوشی سامسونگ A31 با طراحی جدیدتر خود می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای خرید باشد.


اگر قصد خرید موبایل را دارید، بهتر است بهترین گوشی Honor را بخوانید.

گوشی سامسونگ A52s

گوشی سامسونگ A52s یکی از پرفروش‌های بازار ایران است که خواهان بسیاری دارد. این گوشی حریف می‌طلبد مخصوصا در قسمت دوربین. دوربین این گوشی بهتر از هم‌رده‌های خود در برندهای هوآوی و شیائومی است. اما چیزی که شاید برای شما ضد حال باشد پشت تمام پلاستیکی این گوشی است.

این گوشی دارای گواهی IP67 یعنی مقاومت در برابر گردوغبار و آب و ضد آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه است که باز هم از رقبایش جلو می‌افتد.

بهترین گوشی سامسونگ A52S
یک گوشی قدرتمند و ارزان از سامسونگ

در قسمت پردازنده نمی‌تواند گوشی پوکو F3 را شکست دهد اما پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 778G 5G شما را کاملا راضی می‌کند. دوربین 4 گانه 64 مگاپیکسلی و 32 مگاپیکسلی سلفی عکس‌های خوبی می‌گیرد.

اگر قصد خرید گوشی تا حدود 10 میلیون تومان را دارید حتما گوشی سامسونگ A52s را در لیست خود داشته باشید. البته اگر سامسونگ باز هستید.


گوشی سامسونگ A32

گوشی سامسونگ A32، جدیدترین مدل از خانواده‌ی A30 ‌‌است که تفاوت چندانی را نسبت به مدل‌های A31 و A30 ندارد. گوشی سامسونگ A32 را می‌توان سومین برادر از این خانواده‌ی سه قلو دانست که فقط ظاهر و لباس شیک‌تری را به تن پوشیده.

گوشی سامسونگ A32، از پنلی Amoled با رزولوشن 2400×1080 ساخته شده و این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 مقاومت می‌شود. بزرگترین ارتقای گوشی A32 را می‌توان دوربین‌های آن دانست. این‌بار دوربین اصلی با یک سنسور 64 مگاپیکسلی جایگزین شده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیت‌تری را ثبت کند و جزئیات و شارپنس بیشتری را بر روی تصاویر اعمال کند.

گوشی سامسونگ a32
رنگ بندی گوشی A32

سامسونگ برای پردازنده‌ی این گوشی به سراغ تراشه‌ی مدیاتک G80 با معماری دوازده نانومتری رفته که نسبت به گوشی A31 عملکرد بهتری را در بازی‌های موبایلی از خود نشان می‌دهد. از آنجایی که گوشی A32 در سال 2021 عرضه شد، به صورت پیش‌فرض اندروید 11 و رابط کاربری سامسونگ One UI 3.0 بر روی آن نصب است که ویژگی‌های جدید فراوانی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

همچنین سامسونگ، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت حافظه‌ی اختصاصی را نیز از این گوشی حذف نکرده که باعث شده بیشتر کاربر-پسندانه‌تر بنظر برسد. این گوشی در چهار رنگ مختلف و متنوع در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود هرکدام از آن‌هارا انتخاب کنید.


بهترین گوشی سامسونگ سری S

سری S سامسونگ از قدیمی‌ترین سری گوشی‌‌های سامسونگ است. سامسونگ در سال 2021 نیز مدل‌های جدیدی از این سری را معرفی کرد. سری S سامسونگ به گوشی های پرچمدار سامسونگ نیز معروفند و مشخصات بالایی را دارند. سری S برای کسانی که می‌خواهند بهترین‌ها را داشته باشند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. گوشی های سامسونگ سری S بهترین کیفیت را در میان دیگر مدل‌های سامسونگ داشته‌اند.

گوشی سامسونگ S21 Ultra

گوشی های سری S سامسونگ، جزو پرچمدارهای محبوب این شرکت کره‌ای محسوب می‌شوند که از دیرباز تا کنون به مشخصات بالای خود معروف بودند. شاید بتوان گفت S21 Ultra بهترین گوشی سامسونگ 2021 باشد.

پرچمداری که با عرضه‌ی خود گوشی اما بدون وجود شارژر 25 واتی‌ درون جعبه‌اش، مطمئنا غوغای زیادی به پا کرد و به دلیل پیش گرفتن راه اپل انتقادات زیادی را نیز دریافت کرد. اما گوشی سامسونگ S21 Ultra با وجود حواشی زیادش‌ بهترین پرچمدار سامسونگ است.

گوشی سامسونگ s21ultra
پرچمداری برای تمام فصول

از دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 40 مگاپیکسلی سلفی گرفته تا توان اجراییِ بالا، صفحه‌نمایشی فوق‌العاده، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، همگی و همگی باعث شدند تا بیشتر از هرچیزی به سامسونگ و پرچمدارانش ایمان بیاوریم. گوشی سامسونگ S21 Ultra از یک پنل Dynamic Amoled با رزولوشن WQHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی استفاده می‌کند و توسط آخرین و مقاوم‌ترین شیشه‌ی گوریلا گلس یعنی Victus محافظت شده است.

نسخه‌ی موجود در بازار ایران گوشی S21 Ultra، از تر‌اشه‌ی قدرتمند اگزینوس 2100 تشکیل شده که با 12 گیگ رم، این گوشی را به بهترین گوشی سامسونگ برای بازی تبدیل می‌کند.

گوشی سامسونگ s21ultra ارزان
زوم 100 برابری تنها با این گوشی

گوشی سامسونگ S21 Ultra انتخابِ بسیاری از عکاسان حرفه‌ای نیز می‌باشد. چرا که کیفیت دوربین‌های S21 Ultra تجربه‌ای خاص و متفاوت از عکاسی و فیلمبرداری را در اختیار می‌گذارد؛ بطوریکه حتی قابلیت فیلمبرداری 8k را نیز داراست که در کمتر گوشی‌ای می‌توان آن را مشاهده کرد. اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار حرفه‌ای هستید، گوشی S21 Ultra می‌تواند بهترین گزینه‌ی موجود در بازار ایران باشد.


قصد خرید گوشی پرچمدار دارید، بهترین گوشی پرچمدار 2021 را بخوانید.

گوشی سامسونگ S21 معمولی

اولین مدل از خانواده‌ی S21، گوشی S21 معمولی است که با قیمتی کمتر نسبت به دیگر مدل‌های این خانواده یعنی S21 Ultra و S21 Plus عرضه می‌شود. اما گوشی S21 معمولی به گونه‌ای نیست که از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این خانواده‌ی پرچمدار بی‌بهره مانده باشد.

گوشی سامسونگ s21
پرچمدار ارزان قیمت

گوشی S21 از دیگر گوشی با کیفیت سامسونگ برای سال 2021 محسوب می‌شود که این دفعه با ابعادی کوچکتر و جمع‌و‌جور تر طراحی شده است. نمایشگر 6.2 اینچی این گوشی که از پنل Dynamic Amoled ساخته شده رزولوشن 2400×1080 را دارد که مجهز به نرخ نوسازی تصویری 120 هرتزی نیز می‌باشد. همانند گوشی S21 Ultra، در ساخت این گوشی نیز از گوریلا گلس Victus استفاده گردیده تا مقاومتی بالا را داشته باشد.

همچنین شاهد استفاده‌ از پردازنده‌ی فوق‌العاده‌ی اگزینوس 2100 در این گوشی نیز می‌باشیم که برای کارهای سنگین بسیار بهینه گردیده و توانسته گوشی را برای کارهای گرافیکی و بازی مناسب کند. تنها تفاوت این گوشی نسبت به نسخه‌ی Ultra استفاده از 8 گیگ رم به جای 12/16 گیگ رم است که هنوز هم می‌تواند تا حد زیادی عملکرد خوبی را در اختیار بگذارد.

گوشی سامسونگ s21
رنگ بندی گوشی s21

تفاوت دیگری که به چشم می‌خورد تعویض دوربین‌هاست که دوربین اصلی تبدیل به یک سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز تبدیل به سنسور 10 مگاپیکسلی شده است. اما با این‌حال، دوربین‌های این گوشی توانایی بسیار خوبی را در ثبت با کیفیت تصاویر و خصوصاً فیلمبرداری دارند و می‌توانند برای عکاسان حرفه‌ای نیز متناسب باشند.

اگر بودجه‌ی خرید نسخه‌ی Ultra را ندارید، اما دوست دارید داشتن یک گوشی پرچمدار سامسونگ را تجربه کنید؛ گوشی S21 معمولی از دیگر گزینه‌های روی میز است که با قیمتی کم‌تر، همچنان ویژگی‌های خوبی را برای ‌طرفداران دنیای اسمارت‌فون‌ها فراهم می‌کند.


گوشی سامسونگ S21 FE

نسل دوم گوشی‌های FE یا همان فن ادیشن خیلی دیر به بازار آمد. SAMSUNG S21 FE از نظر طراحی بسیار برتر از نسل قبل خود یعنی گوشی S20 FE است.

اما این گوشی تغییراتی نیز داشته است که شاید چشمگیر نباشد. برای مثال سامسونگ به جای پردازنده اسنپدراگون از پردازنده اگزینوس 2100 5G استفاده کرده است که برای نسل پنجم بهینه شده است.

بهترین گوشی سامسونگ S21 FE
بهترین گوشی سامسونگ در بازار در حال حاضر

درست است دوربین‌ها نسبت به نسل قبل تغییری نداشتند اما اتفاقات جالبتری را در گوشی سامسونگ S21 FE در هنگام عکاسی و تصویربرداری می‌توانیم ببینیم، مخصوصا در بخش Night Mode.

اگر شما قصد دارید بین این گوشی و گوشی سامسونگ S20 FE یکی را بخرید، اگر طراحی برایتان مهم است S21 FE را بخرید اما اگر طراحی برایتان مهم نیست شاید S20 FE انتخاب منطقی‌تر باشد.


گوشی سامسونگ S20 FE

پس از موفقیت پرچمدار سال 2020، یعنی سری گلکسی S20، سامسونگ تصمیم به عرضه‌ی یک نسخه‌ی ارزان‌تر از این خانواده گرفت. سامسونگ S20 Fan Edition که نام دیگر آن S20 Lite می‌باشد در اکتبر 2020 روانه‌ی بازار شد و به دلیل مشخصات خیلی خوب خود، توانست فروش خوبی را نیز تجربه کند.

گوشی S20 Fe، یکی از گوشی‌های بصرفه‌ی سامسونگ با قیمتی متناسب است که می‌تواند طعم شیرینی از خانواده‌ی S20 را به کاربر القا کند. این گوشی که از بدنه‌ای پلاستیکی ساخته شده بود در رنگ‌های متنوع و جذابی وارد بازار گردید و از پنل Super Amoled سامسونگ ساخته شده است. این پنل، رزولوشن FHD+ همراه با نرخ تازه سازی 120 هرتزی را دارد که با گوریلا گلس 3 نیز محافظت شده تا نسبت به خش و ضربه مقاوم باشد.

گوشی سامسونگ s20fe
اگر گوشی رنگارنگ دوست دارید بخرید

این گوشی در دو نسخه عرضه گردید که نسخه‌ی موجود در بازار ایران از تراشه‌ی سامسونگ یعنی اگزینوس 990 با معماری هفت نانومتری استفاده می‌کند و نسخه‌ی دیگر که متعلق به کشور‌های آمریکا و… می‌باشد از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 865 بهره می‌برد و قابلیت متصل شدن به اینترنت 5G را نیز داراست. ا

ما ویژگی‌ خوب این گوشی را می‌توان شارژ پرسرعت 25 واتی، شارژ معکوس 4.5 واتی، و شارژ بی‌سیم 15 واتی دانست که در کمتر گوشی‌ای در این دامنه‌ی قیمتی مشاهده می‌شود. گوشی سامسونگ S20 FE نیز به مانند دیگر پرچمداران نوظهور از هیچ‌گونه جک هدفونی برخوردار نیست اما می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها اعم از دوربین، توان پردازشی، صفحه‌ نمایش و رابط کاربری و… بهترین گزینه میان رقبایش باشد.


سامسونگ Z Fold 2

شاید بتوان گفت که سامسونگ از اید‌ه‌پردازترین برندهایی‌ست که سعی می‌کند با نوآوری‌های متفاوت و پر ریسکش محصولاتی جالب و کاربردی را تولید کند. گوشی Z Fold 2 که از جدیدترین گوشی های سامسونگ است، یکی از جذاب‌ترین محصولات سامسونگ به شمار می‌رود. نسل بعدی این گوشی در سال 2021 با نام گلکسی زد فولد 3 معرفی شد.

گوشی سامسونگ z fold 2
خاص و وسوسه انگیز

این گوشی مانند دیگر گوشی‌ها نیست و با مکانیک فیزیکی جالبش قابلیت تبلت شدن را نیز داراست. گوشی Z Fold 2 معماری هوشمندانه‌ و مدرنی را دارد. این گوشی با وزنی معادل 279 گرم شاید سنگین بنظر برسد، اما اگر طرفدار صفحه‌نمایش بزرگ هستید؛ می‌توانید براحتی گوشی را مانند کتاب باز کرده و همچون تبلت از آن استفاده کنید.

این گوشی هوشمند یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 865+ را نیز درون خود جای داده است تا بتواند از پس کارهای سنگین نیز بر بیاید. همراه با 12 گیگابایت رم، می‌توانید بیشترین استفاده را توان اجرایی گوشی داشته باشید. سامسونگ برای این مدل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نیز قرار داده که کیفیت عکاسی آن‌ها بسیار خوب و حرفه‌ای است.

گوشی سامسونگ z fold 2
عاشقان گوشی تاشو بخرند

با صفحه‌نمایش 120 هرتزی و SuperAmoled سامسونگ تجربه‌ای متفاوت را از کار کردن با این گوشی خواهید گرفت. این صفحه‌نمایش با جدیدترین محافظ‌های گوریلا گلس نیز مجهز شده که مقاومت بالایی را داشته باشد. سامسونگ در گوشی Z Fold 2 توانسته به خوبی مشکلات نسخه‌ی سال قبل این گوشی را برطرف کند و همراه با طراحی جدیدتر، توانایی‌های بیشتری را به کاربران بدهد.


سامسونگ Note 20 Ultra

پرچمدارِ و پرفروش‌ترین گوشی‌ سال سامسونگ، یعنی گوشی Note 20 Ultra هنوز هم می‌تواند بهترین انتخاب برای گوشی سامسونگ 2021 باشد. گوشی Note 20 Ultra به داشتن قلم کاربردی‌اش معروف است.

این گوشی هوشمند تقریبا صفحه‌نمایش بزرگی دارد، اما طراحیِ ظریف و چشم‌نوازِ سامسونگ می‌شود که از نگاه کردن به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی گوشی Note 20 Ultra همراه با پنل سوپر آمولد ذره‌ای خسته نشوید. این صفحه نمایش از رزولوشن WQHD+ یعنی 3088×1440 بهره می‌برد و روشنایی بالایی دارد. همچنین نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی متغیر نیز باعث شده تا کار کردن با گوشی تا حد زیادی روان باشد.

گوشی سامسونگ note 20 ultra
از قلم سری note نمی‌توان گذشت

درون این گوشی، یکی از بهترین تراشه‌های سامسونگ یعنی اگزینوس 990 نیز جای گرفته که با 12 گیگ رم می‌تواند عملکردی فوق‌العاده را از خود نشان دهد. در بخش دوربین، سامسونگ برای گوشی Note 20 Ultra یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که می‌تواند حتی برای عکاسان حرفه‌ای کاربردی باشد.

دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی، عملکرد بسیار خوبی را در حالت‌های مختلف نوری و همچنین عکاسی در شب ثبت می‌کند. اگر به عکاسی علاقه‌ی زیادی دارید، گوشی Note 20 Ultra می‌تواند بهترین گوشی با قیمت مناسب برای شما باشد. لازم به ذکر است که این گوشی گواهی IP68 را نیز داراست و در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم است.


جمع بندی

امروزه دیگر مثل قدیم نیست و گوشی سامسونگ مدل‌های زیادی دارند. همچنین انتخاب این برند برای خرید با توجه به گستردگی انواع مدل‌های این برند ممکن است کار راحتی نباشد، به خصوص اگر درباره‌ی گوشی‌های این برند اطلاعات کافی نداشته باشید. گوشی‌های معرفی شده در این لیست می‌توانند گزینه‌های خوبی برای بررسی باشند و راهنمایی کاملی راجع به بهترین گوشی‌های این برند به شما بدهند.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید