نام طرفداران گروه کی پاپ چیست؟

گروه های کی پاپ

گروه‌های معروف معمولا بر روی طرفداران سرسخت خود یا به قول معروف فندوم (Fandom) نامی می‌گذارند. این نام مانند یک برچسب می‌ماند که می‌توانید سلیقه موسیقی خود را بیان کنید. برای مثال گروه وان دایرکشن نام فندوم خود را دایرکشنر گذاشته بود. گروه های کی پاپ و خواننده‌های سولو نیز برای طرفداران خود نامی انتخاب می‌کنند که در این مطلب به آن می‌پردازیم. با اون یا این همراه باشید تا نام فندوم گروه های کی پاپ و معنی آن‌ها را بفهمیم.

BTS: ARMY

گروه کی پاپ بی تی اس (BTS) نام هواداران خود را آرمی (ARMY) گذاشتند. تقریبا تمام کسانی که کی پاپ دوست دارند با این گروه معروف آشنا هستند. معنی واقعی کلمه بی تی اس (Bangtan Sonyeondan) “پسران ضد گلوله” است، به این معنی که آن‌ها در برابر “گلوله‌هایی که جامعه برای نوجوانان آماده کردند” مقاوم هستند. به همین دلیل، ARMY مخفف کلمه Adorable Representative M.C. for Youth است.

بی تی اس آرمی
فندوم گروه های کی پاپ: بی تی اس آرمی؛ نام طرفداران بی تی اس است.

از طرفی کلمه آرمی در زبان انگلیسی معنای ارتش را هم می‌دهد، به همین دلیل برخی از افراد، طرفداران گروه کی پاپ بی تی اس را ارتش آن‌ها می‌خوانند. آرمی‌ها در هیچ کنسرتی پسران BTS را تنها نمی‌گذارند و همیشه همراه و یاور آن‌ها هستند. نمی‌توان قطعی نظر داد اما گروه بی تی اس یکی از بزرگترین فندوم‌ها را در جهان دارد.

BLACKPINK: BLINK

دختران گروه کی پاپ بلک پینک کلمه بلینک را برای طرفداران خود برگزیدند. در یک نگاه ساده بلینک ترکیب کلمه Black و Pink است. همچنین بلینک در انگلیسی به معنای چشمک زدن نیز است. آن‌ها درباره علت نامگذاری گروه و فندومشان می‌گویند: این یک احساس دوگانگی به وجود می‌آورد. رنگ صورتی زیبایی در کنار معصومیت را به تصویر می‌کشد و رنگ مشکی سرکشی و غیرقابل مهار بودن را بیان می‌کند. دقیقا دو خصوصیتی که دوست دارند هواداران بلک پینک آن را داشته باشند. تعداد بلینک‌ها رو به افزایش است.

نام هواداران بلک پینک
فندوم گروه های کی پاپ؛ نام طرفداران گروه کی پاپ بلک پینک: بلینک

EXO: EXO-L

همانطور که می‌دانیم گروه کی پاپ اکسو در گذشته به دو زیر گروه EXO-K و EXO-M تقسیم می‌شد. آن‌ها نیز نام اکسوال (EXO-L) را برای طرفداران خود برگزیدند. به نظر شما چرا؟ چون L اول کلمه LOVE به معنای دوست داشتن است و اکسوال ها این گروه پسران کره‌ای را بسیار دوست دارند و آن‌ها نیز طرفدارانشان را، اما داستان زمانی قشنگ می‌شود که می‍‌فهمید در الفبای انگلیسی کلمه L بین کلمات K و M است.

اکسوال فندوم
نام فندوم گروه های کی پاپ نام هواداران اکسو: اکسوال

گروه اکسو در رابطه با حروف انگلیسی می‌گوید: ما کلمه EXO-L را انتخاب کردیم تا بگوییم طرفداران همیشه بین EXO-K و EXO-M هستند و ما از آن‌ها مانند ستون محافظت خواهیم کرد و طرفداران اکسو را دوست خواهیم داشت.

TWICE: ONCE

گروه 9 نفره دختران توایس نام ONCE را برای هوادارن خود انتخاب کردند. اعضای گروه کی پاپ توایس درباره انتخاب این اسم می‌گویند: اگر شما حتی یک بار ما را دوست داشته باشید، ما عشق شما را دو برابرجبران می کنیم.” بنابراین، این دو اسم دست در دست همدیگر می‌دهند.

ONCE و TWICE باید در کنار هم باشند مانند نخ و سوزن که همیشه در کنار هم هستند.

MONSTA X: Monbebe

مانستا ایکس نیز طرفداران زیادی دارد که برای آن‌ها سر و دست می‌شکنند. اعضای این گروه نیز نام Monbebe را برای گروه خود برگزیدند. این کلمه در فرانسوی معنی My Baby دارد، آن‌ها می‌گویند طرفداران مانستا ایکس مانند عزیزانشان هستند و اعضای گروه از این دید به هواداران نگاه می‌کنند.

نام فندوم گروه های کی پاپ مانستا ایکس
نام فندوم گروه های کی پاپ | مانستا ایکس

Girls’ Generation: SONE

گروه کی پاپ Girls’ Generation به هواداران خود SONE می‌گویند که تلفظ کلمه SO ONE است. آن‌ها می‌خواهند بگویند که طرفداران این گروه برای همیشه تک و خاص خواهند بود و تا ابد درجه یک هستند. این گروه دخترانه کره‌ای با نام گرلز جنریشن از 8 دختر با نام‌های سانی، هیویئون، یوری، سویانگ، یونآ، سئوهیون، تیفانی و ته‌یئون تشکیل شده است.


Stray Kids: STAY

گروه کی پاپ استری کیدز، نام طرفداران کی پاپ خود را Stay یا ماندن گذاشتند. اما چرا این اسم را برای هواداران خود انتخاب کردند؟ اعضای این گروه می‌خواند بگویند که ما همیشه در کنار هواداران خواهیم ماند و برای آن‌ها اجرا خواهیم کرد. همچنین Stay بخشی از نام گروه را هم به تصویر می‌کشد.

Red Velvet: Reveluv

گروه دخترانه Red Velvet کلمه Reveluv را برای طرفدارانشان انتخاب کردند. این کلمه را می‌توان از چند جهت معنا نمود. اولی مخفف کلمه Red Velvet Luv است، به این معنی که این دختران طرفدارانشان را بسیار دوست دارند. معنی دوم، کلمه “Reve” در فرانسه به معنای “رویا” است که نشان می‌دهد طرفداران به تحقق رویاهای Red Velvet بسیار کمک کردند.

نام فندوم گروه های کی پاپ نام هواداران رد ولوت
نام فندوم گروه های کی پاپ، نام هواداران رد ولوت

NCT: NCTzen

گروه NCT نام جالبی را برای طرفداران خود انتخاب کردند، آن‌ها خود را یک شهر می‌دانند که طرفدارانشان شهروندان آن‌ها هستند. برای همین نام فندوم خود را NCTzen گذاشتند که از کلمه CITIZEN به معنای شهروند می‌آید. وقتی شما نام NCTzen روی خود می‌گذارید باید تا آخرین لحظه زندگیتان به گروه کی پاپ NCT وفادار باشید و هیچوقت فندوم این گروه را ترک نکنید.

GOT7: iGOT7

هفت عدد خوش شانسی است و تعداد اعضای گروه کی پاپ گات 7 را نشان می دهد، بنابراین “iGOT7” به معنای خوش شانسی در داشتن یکدیگر است. این گروه می‌خواهد بگوید که بسیار خوش شانس هستند که چنین طرفداران پر و پا قرصی دارند. در کره، نام معروف فندوم GOT7 به “AhGaSe” کوتاه می شود، که به معنی یک پرنده کوچک است.

شما جزو کدام فندوم گروه های کی پاپ هستید؟ کدام نام فندوم گروه های کی پاپ را دوست داشتید؟ در قسمت نظرات برایمان بنویسید. اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به راهنمای تصویری اپلای برای آزمون کی پاپ شرکت JYP به صورت آنلاین بیاندازید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

207 نظر در “نام طرفداران گروه کی پاپ چیست؟”

  1. سلام به کیپاپر های عزیز، من اومدم و نظرات رو خوندم این درست نیست که بگید بی تی اس هیچ کاری نکردن. دروغ نخوام بگم، من تا وقتی که بی تی اس معروف نشده بود کی پاپ رو نمی‌شناختم و الان دلیل خوشحال بودن من کی پاپه و دلیل شناختن کی پاپ بی تی اس هستش. دوستی تهیونگ با بکهیون باعث شد من اکسو رو بشناسم. پی دیگه نگید بی تی اس جای تی اکس تی و فلان گروه رو گرفته. اعضای اکسو با اعضای بی تی اس دوست هستن، تی اکس تی و بی تی اس هم با هم دوستن، دشمنی این وسط چیه؟

  2. تمام دوستان کصپاپر عزیزم‌لطفا خفه شید
    بی تی راه را هموار نکرد بلکه ساخت
    پس نیاز نیست گوه خوری کنید
    با تشکر.

  3. من برای تو متاسفم ، ی سوال تو کی هستی که به گروه ها هیت میدی ، برو گوشیتو بده مامانت کار داره

  4. میای به اکسو هیت میدی که چی؟ الان واقعا فهمیدم اکسو راهشو درست رفته که انقدر فشاری داره.. کمتر فشار بخورین لنتیااا😂😔

  5. کمتر گوهخوری اکسو رو کنید! اکسو با اولین آهنگشون ترکوندن، اعضای اکسو پر از استعدادن، امید کره اکسوئه، زمانی که اکسو به کاخ سفید رفت فیو شما کجا بود‌؟ زمانی که تصویر اکسو رو روی برج خلیفه دبی گذاشتن فیو شما کجا بود؟ زمااانی که اکسو لقب کینگ کیپاپو گرفت فیو شما کجا بود؟ بسه بابا منم اگ با خواننده های هالیوودی همکاری میکردم معروف میشدم😂… بعدشم چیزی که واسه ما اکسوالا مهمه استعداده نه جایزه، فقد اینو بدونید اکسو کلی فن داره و کلی جایزه!

  6. اه اه چه فندومای تاکسیک و احمقی
    اکسوال و ارمی و بیلینک واقعا براتون متاسم
    با ایم همه فناوری نشون دادین از فندومای نسل چهار احمق تر و تعصبی ترین
    افرین به کارتون ادامه بدین احمقای تاکسیک

  7. گروه تی اکس تی
    گروه ۵ نفره زیر نظر کمپانی هایب
    چوی یونجون ، چوی سوبین ، چوی بومگیو ، کانگ تهیون و هیونینگ کمال کای
    اسم فندم موآ به معنای لحظات همیشگی
    ایم گروه با اولیم اخنگشون معروف شدن و به سطح جهانی رسیدن
    لطفت این گروه رو هم تو مقاله تون بزارید

  8. به عنوان یه موآ و استی میگم که
    موآ ی عزیز و استی عزیز
    بیاین همونطور ک دوتا گروها باهم خوبن ماهم خوب باشیم
    تا یه وقت عین ارمی و بلینک و اکسوال به هم بی احترامی نکنیم
    تا اینجا که استی و موآ خیلی خوب بودن
    فندومای سم و آروم و صلح طلب
    دوستون دارم استی موآ

  9. ببین چون ارمیی دلیل نشد بقیه رو خراب کنی
    اینو بگه اگه بقیه گروه های نبودن بی تی اسم نبود پس دهن گوهتو ببند تا دهن خودتو بی تی اس همجنسگراتو گویی نکردم

  10. ارا واقعا، خدایی بی تی اس نبود کیپاپ انقد معروف میشد؟ نه خدایی کیپاپ و کنار بی تی اس میشناسن
    تا میگی کیپاپ میگن هاااا بی تی اس؟؟؟ ،،، بی تی اس نبود کیپاپ انقدر پررنگ و ترند نمیشد، انقد جهانی نبود، یوتیوب و باز میکنی همه با همر ملیتی چالشای کیپاپ میرن، الانم ک ایدلایی پسر و دارن میدن سربازی، حالا ایدلای دختر میدون و باز کردن

  11. اخه احمقا اگ بی تی اس نبود چه کیپاپی چه بلک پینکی یا چه اکسویی وجود داشت هااا؟؟ اسکل ملت شدین ینی خداوکیلی الان باید از بی تی اس تشکر کنین که چند نفر از افسردگی شدید نجات دادن…. ینی خود خریننن

  12. خب دوستان سلام
    شمایی که میگی نمیدونم بی تی اس گوه خوره و جای اکسو و تی اکس تی و… گرفته حالا به خاطر همین بی تی اسو دارن می فرستن سربازی که اکسو و گروه های دیگه ای بیان بالا حالا شما اکسوال ها بشینید زلر بزنید که چرا ما نمیریم بالا ما الان باید گل بگیریم سر مونو ارمیا

  13. سلام به همه
    من به بلینکی هستم و افتخارم میکنم من تازه یه سال هست که با گروه کیپاپ و بلک پینک و بی تی اس و بقیه گروه ها آشنا شدم ولی تو همین یه سال یاد گرفتم که نباید به گروه های دیگه هیت بدم
    واینکه همه ی گروه ها برای رسیدن به جایی که هستن حالا مهم نیست بهترین یا پایین ترین ( نمیگم بد ترین چون همه عاین) همشون برای رسیدن به جایی که هستن خیلی تلاش کردن و یه هدف داشتن توی زندگیشون من واقعا واقعا از ته دل شمایی که هیت میدی بس کن میدونی چقدر بده وقتی یه نفر به آدم بگه تو خیلی بدی من وقتی به همه ی گروه ها هیت دادین از ته دل ناراحتم به جنی میگین کند به تهیونگ میگیم بدرد نخورد به آرام میگین زشت به لیسا میگین لاغر به جیسو میگین زشت به رزی میگین صدای بدی داری خداوکیلی اگه یه نفر به شما بگه زشتی، بدردنخوری ، لاغریت خیلی بده، بهت بگن کنی به همین دردی نمیخوری بهم بگم صدات حال بهم زنه حالت بد نمیشه فکر کن اگه یه نفر بهت بگه از ناراحتی میمیری حالا فک کن هزاران نفر بهت اینجوری بگن همه میگن اونا محکمن اما هیتر و کسایی که توهین میکنین یه اتفاقی برای گروه های کیپاپ میوفته میگین آخی دلم خنک شد واقعااا؟ از ته دلته بابا لعنتی اوناهم مثل ما انسانن احساس دارن عاطفه دارن اگه تو جاشون بودی دلت نمیشکست؟؟؟؟🤔 هااااا🧐یکم فکر کن با ته دلت چون تو یه انسانی😊

  14. محض اطلاع
    بر اساس گفته یکی از اعضای بی تی اس به نام شوگا آرمی ینی دوست
    همچنین ارمی مخفف جمله نمایندگان قابل ستایش برای جوانیه
    و در آخر آرمی به معنای ارتشه
    لطفا اگر چیزی میزارید
    درست منتشر کنین
    اخبار درست در اختیار ما بزارین

  15. خانمی که نوشتی بعد بی تی اس بزرگترین فندوم بلک پینکه و همچنین این دوتا گروه دارای بیشترین فندوم توی جهانن اکسو هیچ گوهی نخورده فقط اعضای با به نمایش گذاشتن سیکس پکاشون یه ذره معروف شدت

  16. الان کیپاپ ی خبر جدید داد ول کنید همو
    1_
    اونا هم بی تی اس هم اکسو هم بلک پینک ، تی ایکس تی
    همه باهم هم کار و دوستن
    2_ اگه الان ما ارمی ها، بلینکی ها، موآ ها، اک سوال ها تا الان دست به یکی میکردیم تا الان همین گروه ها از کشوری
    غاره ای و جهانی که گذشت به کهکشانی و آسمانی هم
    می رسید؛ اخه برا چی دعوا دارین شماها؟ من که طرف
    اونایی ام که داره مثل من درست راهنمایی می کنه
    3_ به نظر من بیاین همی جمع شیم، باهم باشیم تا از وفا داری ما به اونا و اونا به ما لذت ببریم خطم کلام.⟭⟬ 🖤💖

  17. حالتون خوب نیستا
    اولا بی تی اس کیپاپ نیست و سبک خدشو داره
    و کیپاپ فمیلی از بی تی اس متنفره بعلت حسودی زیاد
    و بعد از بی تی اس بزرگترین فندوم مطعلق به مایکل جکسونه و اکسو یا ب. پ نیست
    😶🤌🏻

  18. فقط دارین فشار میارین بالا داش هر گروه که بیشترین فن و جوایز رو داشته باشه اولین گروه کیپاپ شناخته میشه الان هرجا بری بگی بی تی اس میشناسن ولی من الان برم بگم تی اکس تی ی نمو ان سی تی یا استریکیدز از ۱۰۰ نفر ۱۰ نفر شاید بشناسهههه اومده اه کیر تا ناموس منو شسته که این گرو اوله

  19. شما آرمی ها چه مرگتونه از بی تی اس خوشتون میاد برید آهنگ های بی تی اس رو گوش بدید فنواره راه ندازید. ولا اکسو بلک پینک با زحمت خودشون اومدن بالا بی تی اس براشون کاری نکردن اکسو سال 2012 دیبو کردن بی تی اس هم سال2014 پس اون موقع اکسو معروف بود داشتن فعالیت میکردن بی تی اس اولش داشت دسبند میشد پس اینو یاد بگیرید که دیگه نیاید گوه خوری کنید که بی تی اس راه رو برای اکسو هموار کرده اکسو با هیچ سلبرتی معروف فیت نداد ولی بی تی اس خیلی آهنگ هاشون با خواننده های معروف خوندن اکسو با اینکه فعالیت هم نداشته باشن معروف محبوب هستن شما اول برید رکورد های که اکسو بلک پینک زدن رو بخونید اکسوال بلینک قدرتمندترین فن ها هستن الاوه بر این با خیلی از فندوم های کیپاپ دوستن شما چی فقط دارید با این کارتون دیگران رو از خودتون دور میکنید اگه کیپاپرها باهم یه جا بشن تعدادشون از شما بیشتر میشه پس لطفا کم گ💫و💫ه بخورید

  20. من یه بلینکم و بهشم افتخار میکنم و بایسمم رزیه
    هر گروهی واقعا استعدا های خودشو داره و بی تی اس تو خواننده های بشر بهترینه و بلک پینک هم تو خواننده های دختر
    الان فکر میکنین با هیت دادن گروه های دیگه دیسبند میشن ؟؟؟
    چرا باید الکی سر این جنگ کرد که بهترین گروه کیه هر کی از هر گروهی که خوشش میاد فنش بشه تموم دیگه جنگ سر چیه 🗿

  21. ببینید واقعا درکتون نمیکنم
    من با اینکه ارمیم بازم هیچ مشکلی با اکسو نداشتم و ندارم
    ولی حالا شما اکسوالا چه مرگتونهه؟؟
    هرچقدرهم بخواین خودتونو بالا بدونین،بی تی اس رتبه ی اول رو داره
    بی تی اس ۹ سال تلاش کرد
    چشاتون داری کور میشه نه؟
    اگه رابطه ی ارمی ها و اکسوالا خوب بود شاید الان وضعمون مثل طرفدارای تی اکس تی و بی تی اس بود.
    و اینکه ما هیچوقت سال ۲۰۱۶ رو فراموش نمیکنیم
    اگه فراموش کنیم اول تلافیش میکنی
    و دوم اینکه گروه استرو واقعا خیلی باحاله🤍🌿
    مخصوصا چا اون وو که خیلی کیوته ولی لطفا اسمی از گروه های ایتزی،اورگلو،اسپا،لونا و …. ببرید
    ایتزی واقعا خوبه
    مخصوصا برای کسایی که عاشق رپ هستن🦋💙

  22. شما هیترا بله شما همون ع****ی که داری اینو می خوانی فقط اینکه شما به ما حسودیتون میشه یا به گروه
    رپرها ما خون باباتون نخوردیما
    همچین می گن انگار از اعضای خانواده خودشون انتقام گرفتیم
    می گن دنیا گرده و می چرخه حالا نوبته ما هم میشه…

  23. چرا الکی فنوار درست میکنین به نظرتون الان هیترا شما هیت بدید کیپاپ از بین میره؟ نه
    به نظرتون کیپاپرا شما بیاید جواب اینارو بدین اینا کیپاپر میشن؟ نه هرکی کیپاپر یا فن یه گروه باشه اون گروه بهش یاد داده که به کسی بی احترامی نکنه کیپاپ یه موسیقی تریلی نیست که بخواد از رو کشورا رد شه که اخلاقتون و درست کنین کیپاپ برای اینکه به بقیه یاد بده زندگی کنن، خودشون و دوست داشته باشن و برای چیزی که میخوان تلاش کنن
    جدیدا بیشتر فنا باعث هیت خوردن ایدولاشون میشن. من خودم یه آرمی ام میدونم همه گروها خیلییی سختی کشیدن تا به اینجا برسن ولی اصلا خوشم نمیاد یه گروهی رو کینگ صدا میکنن یا بزرگترین بند جهان مگه بقیه تلاش نمیکنن مگه بقیه سختی نمیکشن از نظر من همه خواننده های ایرانی یا رپراشونم خیلی تلاش میکنن نباید به اونا هم هیت بدیم اگه فن یکی نیستیم یا ازش خوشمون نمیاد نباید بگیم اینجوریه اونجوریه به این کار میگن نژاد پرستی من اوایل که آرمی شده بودم خانوادم و فامیلم خیلی به کره و کیپاپ هیت میداد ولی الان منم مث همه گروها بهشون یاد دادم که نژاد پرستی نکنن
    بعضیا در میان میگن که چشاشون تنگه چینگ چنگ چونگ حرف می‌زنن اونجورین اینجورین مگه به خدا اعتقاد نداری همون بچت که میگه من زشتم میگی ما همه نقاشی‌های خداییم اونام نقاشی های خدان، خدا افریدتشون
    پس یاد بگیریم نژاد پرستی نکنیم💕😊

  24. واقعا باید خجالت کشید از حرفاتون…ایدلاتون اینارو بهتون یاد دادن؟بهتون یاد دادن که ب گروهای دیگه هیت بدید؟بهتون یاد دادن گروه های دیگه رو مسخره کنین؟بی تی اس بهتون یاد داد این حرفارو؟اکسو بهتون گفت به گروه های دیگه هیت بدید؟بلک پینک گفت بیاید مسخره کنید؟واقعا اگه سختتونه که فن واقعی باشید بفرمایید برید گروه های کیپاپ نه اکسو نه بی تی اس نه بلک پینک و … هیچ کدوم ازتون نخواستن که مجبوری فنشون بشید…واقعا این کارتون زیر سوال بردن ایدلاتونه…انقد سریع و الکی شیپ نکنید…انقد به گروه های دیگه هیت ندید…مگه ندیدین رابطه ی بی تی اس و اکسو چقد خوبه؟میمیرین شمام مثه اونا باشین؟من کاری ندارم کی تو گینس برده کی تو گرمی…اگه اکسوالین حق ندارید به ارمی و بی تی اس توهین کنین چون اونا با زحمت به اینجا رسیدن…اگه ارمین حق ندارید به اکسو و اکسوال توهین کنید چون اونا هم با زحمت به اینجا رسیدن…یکم فقط یکم سعی کنین هر دو رو درک کنین

  25. هیتر عزیز
    شما تصور کن به قشنگ ترین و عزیز ترین و بهترین و عالی ترین و مهم ترین و……کس زندگیت یکی توهین کنه
    چه حسی داری؟
    پس لطفا بس کنید
    ما خیلی شجاع هستیم که داریم با این همه هیت و توهین و شایعه و….هنوز طرفدارشن هستیم
    ما از الماس هم سخت تریم
    فکر نکنید با هیت های شما ما دیگه فن نیستیم
    پس تلاش بیخود نکنید

  26. خب بزرگترین فندوم رو بی تی اس داره اینو همه میدونیم … و اینکه کسی که بع btsتوهین کرد … بی تی اس 9 سال. تلاش کرد تا ب این جایگاه رسید ،بی تی اس افتخار کرس ولی توچی؟افتخار ننه بابام نیستی!میدونی شما هیترا از بی تی اس بدتون نمیاد از اینکه بی تی اس نیستین بدتون میاد😏 من آرمی ام ولی به هیچ گروهی هیت نمیدم💜💫🙃

  27. راحتش بزارید اون هیترای بیچاره رو😂💩
    چون از شعورشون کم شده و به موفقیت های کیپاپ و بی تی اس اضافه شده الکی حرص میخورن🤦‍♀️💔😂😂

  28. اولا سلام
    دوما کع اگ اسم خودتونو میزارید کی پاپر باید درک و شعور داشته باشید کع اگ فن یه گروه شدید فق کور نشید و چشتون اونو نگیرع کع باعث بشه به بقیه فنا و گروه های دیگع بی احترامی کنید
    بعدشم اونایی کع هیت میدن یه مشت علاف هستن کع از صب تا شب کاری برای انجام دادن ندارن و چیز اضافی میخورن کع بزار بخورن کسی باهاشون کاری نداره از گشنگی دیگ نمیدونن چیکار کنن و ما فناعم کلا حسابشون نمیکنیم و مغز فاصدشون و فکرای خرابشون برای خودشون باشه بسه
    و اینکه کسایی که میگن به گروهی کع ما دوس داریم هیت ندید و بی احترامی میکنن به گروهای دیگ عزیزم تو خودت بدت میاد بقیه به کسی کع تو دوس داری بی احترامی کنع بعد خودت به بقیشون بی احترامی میکنی
    جدا از همه این بحثا خیلی از گروه های کی پاپ با هم دوست نزدیک هستن شماها چرا انقدر با فنای دیگ دشمنی میکنین !!؟ مسخرست :))

  29. تا کی میخواین فنوار درست کنین؟ واقعا ریدین تو آبروی ایدلاتون:/ من به شخصه مولتی فنم و از هر گروهی که فکرشو بکنین اهنگ گوش دادم.. عرضم به حضور اون ارمی،اکسوال،بلینک و.. های تازه به دوران رسیده؛ واقعا ایدل هاتون بهتون هیت دادن و فنوار درست کردنو یاد دادن؟ اونایی که بی تی اس و اکسو و بیگ بنگ و.. رو بزرگترین بوی بند میدونن؛ یعنی بقیه بوی بندا هیچی نیستن؟ اونایی که بلک پینک و توایس و گرلز جنریشن و… رو بزرگترین گرل بند میدونن, این یعنی اینکه بقیه ی گرل گروپا هیچ تلاشی نکردن؟ قابل توجه بلینک ها و ارمیای عزیز. بی تی اس بزرگ ترین بوی بند جهان نیست،واندایرکشن بزرگ ترین بوی بند جهانه :||| بلک پینکم بزرگترین گرل بند نیست،فکر کنم لیتل میکس بزرگترین گرل بند جهانه بمولا:/اونایی هم که تو کامنتا به بقیه فندوما هیت میدن و درمورد بقیه گروها کصشر میبافن.. شماها چرا با هیترای بقیه گروها دست به یکی کردین؟ دارین هیترارو رواج میدین. و در اخر حرفم اینه که اگه یه نفر دیگه مثل سولی و گوهارا و جونگهیون از پیشمون بره.. دیگه به خودتون کیپاپر نگین(((:

  30. اونی که گفت ی ارمیا از ضربه زدن به ما خسته نشدین باید بگم که خود شما اکسوال ها باعث شدین بی ت یاس بلک اوشن بگیره ما کاری بهتون نداشتیم ولی شما ها از همون اول با بی تی اس مشکل داشتید عمرا سال 2016 رو یادمون بره

  31. اولا لطفا هیت ندید …
    دوما همه ی گروه های کیپاپ عالی هستن و با هم دوستن
    و اینکه وقتی به گروهی هیت میدید توقع دارید فنای اون گروه چیزی نگن ؟اونا هم به گروه شما هیت میدن
    اگه هم خوشتون نمیاد نیازی نیست حتما نظرتون بگین و بعضیا میگن چون اکسو رفته سربازی بی تی اس معرف شده …
    بی تی اس تلاش کرده که معرف شده وگرنه قبل از اینکه اعضای اکسو برن سربازی بی تی اس معروف بود …

  32. اول از همه ممنون از مطالب زیبا و مفیدتون
    دومن چرا این همه جر و بحث میکنید سر زیاد بودن فندوم و افتخاراتوو…..من خودم الان ۷ ساله ارمیم و تا الان بیشترین فندوم برای بی تی اس بوده بی تی اس هم نامزد گرمیه هم امسال رفتن کاخ سفید با جو بایدن ملاقات داشتن و …….بی تی اس با سختی های خیلیییییییییییییی زیادی تو اوایل دبیو برخوردار شد و خوشبختانه همشونو زیر وا گذاشت همه گروه ها تلاش کردند تا به اینجا رسیدن پس هیت و این چیزای مسخررو ولش این کارمال بچه هاس اگر هم باور نمی کنید بزرگترین بو بند جهان بی تی اس برید تو سایت هار رسمی حتما !تحقیق کنید تا شاید باورکردید😉
    فایتینگ ارمی😉💜

  33. BTSو EXOعالین هزکیم خواست هیت بده مهم نی. بالاخره حسودیم داره دیگه🤭
    بترکیدهیترا😂🌋

  34. در جواب فرد هیتر بی تی اس چرا الکی زر زر میکنی وقتی هیچی نمیدونی؟؟اصلا کی بهت گفته آدمی؟؟؟ کوص کش ایشالا خودت و هفت جد و آبادت به گا برن خودتم کیرت تو دهن خودت حروم زادب فاکککک بهت حتی لیاقت فحش هم نداری همه ی گروه های کیپاپ عالین فرقی نمیکنه کدوم و فندوم ها شون هم همینطور. تو مثل یه عنی که بوی گند میدی از اول هم گوه خوردی..

  35. سلام من میدزی و بلینک هستم
    اما اوتاکو هم هستم
    یه سوال از تمام کیپاپرای عزیز
    چرا به انیمه هیت میدین؟؟؟

  36. سلام به همه کیپاپر ها 👌🏻😐
    اول من بلینک و ارمی و میدزی اکسوال و کلا همهههه گروه هارو دوست دارم ♥♥
    چراااا هیت میدید ـ؟ برام فرق نمیکنه کدوم گروه ولی به یک گروه کیپاپ هیت میدیدد فکر میکنید اونا با یک اواز به اینجا رسیدن؟ اگر اینطوریه همه الان باید جیمین و لیسا و بقیه خواننده های کیپاپ بشن! ایا الان همه خواننده شدن؟ مشهور شدن!
    اونا زحمت کشیدن اکسوال های عزیز ارمی ها چرا به گروه های همدیگر هیت میدید؟ همه زحمت کشیدن تلاش کردن
    من هیچوقت هیت ندادم و نمیدم با افتخار کیپاپرم 💕💕

  37. سلام من یک ارمی هستم ولی طرفدار اکسو نیستم و زیاد هم دوستشون ندارم قصدم توهین نیست ولی خواهشا اکسوال های عزیز به ارمی و بی تی اس هیت ندید من تا الان جایی به اکسو توهین نکردم و هیت ندادم پس خواهشا شما هم اینکار رو نکنید اکسو و بی تی اس هر دو تاشون موفق هستن و نباید بهشون هیت داد

  38. لطفا به هیچ گروهی هست ندین
    خودتون رو جای فن اون گروه قرار بدین ببینین چه حسی داره
    من تقریبا کیپاپرم ولی من می خواستم سوال کنم کسی اسم فندوم مامامو،مومولند و کارد رو میدونه؟

  39. آقای 💜🅐🅡🅜🅨💜 با نصف حرفات موافق بودم ولی وقتی رسید به اکسو فک میکنی یکم زیاده روی کردی ببین من وارد هر سایتی شدم مثل بیوگرافی بلک پینک و آیو و اکسو دیدم که آرمی ها خودشونو انداختن وسط و دارن یجوری فنوار درست میکنن الان مثلا همین سایت بیوگرافی آیو الان چرا آرمی ها اومدن کوک رو انداختن وسط؟ بعد چرا همین آرمی ها میان میگن یوئنا ها دارن آیو رو به جونگ کوک ربط میدن؟
    واقعا چرا؟
    چرا دارید اینجوری میکنید؟
    من طی این همه حرف زدن با آرمی ها فقط بنظرم یکنفرشون منطقی بود اونم تو تلگرام بود که من نمی دونستم کیپاپ و بی تی اس چیه و ندونسته هیت دادم بعد اون طرف که آرمی بود اومد با آرامش و بدون اعصبانیت بهم گفت که بی تی اس چجور فندومیه و کیپاپ برای چی تشکیل شده و همه چی رو برام توضیح داد منم ازش معذرت خواهی کردم
    حالا فقط آرمی ها هیت نمیدن بلینک ها هم اومدن به آیو هیت دادن.
    چرا واقعا می‌آید اینکارا رو میکنید؟
    چرا شما آرمی ها میاین جونگ کوک رو با آیو شیپ میکنید بعد میندازید تقصیر یوئناها؟
    چرا شما اکسوال ها، آرمی ها، و طرفدار های بیگ بنگ(نمی دونم درست نوشتم یا نع به بزرگی خودتون ببخشید🙏)میاین و فندومتون رو کینگ میخونین؟
    یا همین بلینک ها چرا میان بلک پینک رو بزرگترین گرل بند جهان میدونن؟
    مگه بقیه زحمت نمیکشن؟
    مگه بقیه هم سختی نمیکشن؟
    مگه بقیه هم تلاش نمیکنن؟
    الان مثلا همین بی تی اس خودشون میرفتن بلیط کنسرت هاشون رو پخش میکردن
    یا مثلا آیو تو کنسرتش همه سمتش چیز پرت میکردن و بهش می‌گفتن خوک
    واقعا چطور دلتون میاد اشک دیگران رو دربیارید؟
    چرا دلتون میخواد دیگران رو خورد کنید؟
    شما گریتون نمیگیره؟
    خسته نشدین از فنوار؟
    منکه به نوبه خودم داره از خودم بدم میاد.
    من طرفدار آیو بودم و یوئنا ولی الان واقعا از همه چی بریدم دارم از کیپاپ خارج میشم. ولی یادتون نره اگه بخاطر شما ینفر دیگه مثل سولی خودکشی کنه دیگه اسمتون رو کیپاپر نزارید🙂💔

  40. بی تی اس مزخرفه لیاقت همون چارتا عنی که فنشن رو نداره عن کثافت پی پی

  41. سلام دوستان
    من به شخصه هم آرمی هستم و هم موا(فن تی اکس تی)
    در مورد دعوا هایی که در کامنت ها کرده بودید یه حرفی داشتم…حتما میدونید که به کسایی که فن یک یا چند گروه موسیقی کره ای یا خواننده های سولو هستن کیپاپر میگن من ازتون میخوام این سوالو از خودتون بپرسین:آیا واقعا کیپاپر هستید؟؟خب کیپاپر یعنی طرفدار موسیقی کره ای ولی یه سری فن ها هستن که به فندوم گروه های دیگه هیت میدن خب باید بدونین که بیشتر عضو های گروه موسیقی های با عضو های گروه های دیگه رابطه نزدیکی دارند و با هم دوست هستند و این اصلا درست نیست که فندوم های اونا به هم هیت بدن…خب حالا یه راهنمایی در مورد جواب دادن به سوال بالا(آیا واقعا کیپاپر هستید؟؟)بهتون میکنم:من فن همه گروه ها و خواننده های سولو کره ای نیستم اما اونا هم دوست دارم از دوست داشتن یعنی موفقیت ها و شادی های اونا و فندمشون رو دوست دارم اما من فن شون نیستم…پس بیان که یه کیپاپر واقعی باشیم و حتی اگه فن گروه یا اون خواننده سولو نیستیم هواشو داشته باشیم و به جای اینکه بهشون هست بدیم ازشون حمایت کنیم🌹

  42. سلام لطفا به هیچ گروهی هیت ندید من طرفدار تمام گروه های کیپاپم هیت بدید ناراحت می شویم هم من هم ایدلاتون هم طرفدار های گروهی که هیت دادید دوست نداری گوش نده حتما باید بگی ازت متنفریم می دونی به این می گن لوس بازی؟ تو هر وبسایتی می رم کلی هیت می بینم لطفا لطفا نگید این گروه از اون بهتره ، این گروه از اون گروه بدتره ، اینحرف خیلی خیلی بده می دونید خود گروه ها چقدر زحمت می کشن با رقصاشون با ااهنگ هاشون انقدر می خونن و می رقصن کمبود تنفس ، خستگی بدن ، درد ، سر درد یا حتی مشکلات دیگه لطفا لطفا لطفا لطفااااا هیت ندید

  43. سلام به تمام آرمیا ، بلینکا،اکسوالا و …
    خلاصه سلام به همه

    خواستم نکاتی رو بگم
    البته دو سه تا سوال هم دارم
    سوال اول : چرا هیت میدید ؟
    من بلینک و آرمی هستم ولی اصلا نشده که از اکسو و بقیه گروه ها بدم بیاد . یا اینکه بهش هیت بدم . هر کسی علایق خودش رو داره . یه نفر شاید اصلا طرفدار کیپاپ نباشه . یه نفر ممکنه سنتی گوش بده ( که احتمالا این دسته دهه هفتاد ، دهه شصت و دهه پنجاه هستن 😂🖐🤍 )
    سوال دوم : چرا بخاطر اینکه اونا رو کوچیک کنین بهشون میگید <> ؟
    بله . خودم دیدم . اینکاررو نکنید دیگ 🙁
    خب هم نکات رو گفتم و سوالامو با جواب پرسیدم ❤
    امیدوارم هر چه زودتر این هیترا کلا بس کنن
    فعلا خداحافظ 😂🖐🤍

  44. تا کی میخاید به بچه بازیاتون ادامه بدید؟
    تا کی میخاید هیت بدید؟
    تا کی؟
    فقط با ارمی ها یا فقط با بلینک ها یا با هر فندوم دیگه نیستم، با همه ی کسایی ام ک هیت میدن
    خوشتون میاد به گروه مورد علاقتون بگن چرت؟
    بگن زشتن؟
    خو معلومه بدت میاد!
    پس چرا به گروه های دیگه توهین میکنی!
    فکر نمیکنی ب کسایی ک میگی فلان گروه بده اومنا دلشون میکشنه؟
    عقل ندارید؟
    اسکولید؟
    چی هستید؟
    هیولایید؟
    هر چی ک هستی اون چیزی ک دوست نداری رو اهنگاشونو گوش نکن
    طرفتدارشون نباش
    مگه کسی زورت کرده؟
    مثلا از بلک پینک خوشت نمیاد
    خوب میتونی اهنگاشونو گوش نکنی!عکسا و فیلماشونو دانلود نکنی!
    دلیل داره بهش هیت بدید؟
    میدونید اونا چقدر زحمت میکشن؟
    بعدشم
    چرامیگید فلان گروه نباید وجود داشته باشه؟
    اگه نباید وجود میداشت از همون اولم همچین گروهی تشکیل نمیشد

  45. سلام

    دوستان درسته بی تی اسمون بزرگترین جایزه هارو برده یا بهترین گروه کیپاپه ولی دلیل نمیشه بیاید به گروه های دیگه هیت بدین اصلا میدونید هیتر یعنی چی؟ یعنی متنفرید از طرف… چرا باید ازشون تنفر داشته باشیم دوسشون نداری کنسرتاشونو نبین به آلبوماشون گوش نده ولی هیت نده دیگه اونا خودشونم کلی زحمت کشیدن کم چیزی نیستن برا مثال بلک پینک بزرگترین گرل بنده اکسو هم دارای یکی از فندوم های بزرگه و جایزه های زیادی بردن

    💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  46. وای خدا شما اکسوالا چقدر حسودین(بعضی هاتون) بعدشم تینا خانم خوشت میاد ما هم بگیم اکسوال دیگه چه گوهیه؟ بی تی اس کینگ کیپاپه ولی شما اکسوالا انقدر حسودین(تاکید میکنم بعضی هاتون) نمیتونید ببینید بی تی اس از اکسو بالاتره، ارمی ها هیچ وفت فنوار راه نمیندازن ولی بلینکا و اکسوالا هی به بی تی اس و ارمی ها هیت میدن و گروه خودشونو میبرن بالا😐بی تی اس کینگ کیپاپ تا ابد😎

  47. سلام یه سوال دیگه هم داشتم واقعا شما کاراموز هستید که دارید جواب میدید البته من بی احترامی نمیکنم فقط دارم میپرسم شما واقعا کاراموز هستید تو کره

  48. سلام بچه ها من یک کیپاپدم ولی در اثل گروه های بی تی ای و بلک پینک و اکسو و توایس و رد ولت و دریم کچر و ایتزی خوشم میاد ولی من معتقدم مل هممون یه خانواده ایم همه ی گروه های کیپاپ عین همن و هیچ فرقی ندارن کسایی که هیت میدن یه اوسکلن که الان دارن دنبال نیکا متین مدوعن واقعا همه یه سلیقه ای داره مل به بی نهایت فکر می‌کنیم ولی بعضیا با چیزای ممکن فکر میکنن مل فرقمون فقط و فقط اینه همه ی گروه های کیپاپ و پاپ یکی عن فقط طرفداراشون کم و بیشه و این به این معنی نیست که مثلا بلک پینک چون طرفدارش زیاده دوسش داشته باشیم ولی مامان چون طرفدار کمه بدن یعنی چی ما یه خانواده ایم و به جای اینکه با گروه های دیگه هیت بدیم باید با فندوم اون گروه هم‌خانواده بشیم و خانواده کیپاپ رو جهانی کنیم نه اینکه بیایم مثل اسکولا به هم هیت بدیم آرمی ها و بلینک ها و واتس و … همه اعلام حضور کنن بیاید خانواده کیپاپ رو تشکیل بدیم در هر حالتی از گروه هامون حمایت کنیم و از گروه های فندوم های دیگه هم حمیات کنیم که کیپاپ جهانی شه نه کوچیک شه پس پیش هم تلاش می‌کنیم نه جلوی هم

  49. سلام به همگی فندوم های کیپاپ عزیز
    میدونم که خیلی رسمی بنظر میاد 😅😅
    اما بایدچکار کنم تا شماها از این دعواهاتون
    بس کنید یعنی واقعا هر جایی که میرم فقط
    میبینم که فندوم ها دارن دعوا میکنن اه شماها
    چتون شده فقط توضیح بدید فقط میگید این گروه
    از این گروه بهتره من یکبار دیدم که یک فندوم ایرانی
    زیر یک پست که مریوط به گروه trasure گذاشته که ای
    اینا دیگه چین چقدر مزخرفن ولله من فقط و فقط به گروه
    عزیز خودم مربوط میشم به این گروه های مزخرف ربطی ندارم
    اسم گروهی که دختر دوسش داره بیگ بنگ من هاشق بیگ بنگ هستم اما خوب خواهر اگه
    تو انقدر ازشون بدت میاد چرا اومدی زیر این پست کامنت گذاشتی یعنی
    تد وقتی میبینی که یکی دیگه داره به گروه ی که تو بهش علاقه داری هیت میده
    اعصابت خورد نمیشه پس چرا این کر میکنی و میای به بقیه گروه ها هیت میدی
    من واقعا طرفدار گروه های زیادیی هستم و هیچ وقت راضی نمیشم که هیچکس به
    این گروه ها هیت بده الان شماها اکسوال ها و ارمی ها من هم مثل شماها طرفدار گروه
    بی تی اس و اکسو هستم اما به هیچ وجه بینشون فرق نمیزارم چون اگه بگم این گروه از
    این بهتره به معنی هیت دادنه دیگه اینطوری منم یک هیتر محسوب میشم واقعا من خیلی براتون متاسفم که شماها انقدر به این گروه ها خوب هیت میدید یک روزی میاد که بگید نه من
    چرا اون زمان به این گروه هیت دادم ای کاش هیچوقت حرف بدی بهش نزده بود خدا کنه که دیگه هیچ کس به هیچ گروهی هیت نده تا کسایی مه مثل من طرفدار گروه های هستن راحت بشن🙏🙏🙏💜💜💜💜💜💜💜😎😎😎😎😎😎😎☺☺💖💖💖😁😁😘😘😘🔮🔮🔮🔮💚💚💎

  50. دوستان فنوار راه نندازید مح خودم ارمیم ولی هرجا ببینم کسی داره به هرگروه کیپاپ هیت میده تو روش در میام چون معتقدم که‌همه مون خانواده هستیم باهم ⁦❤️⁩🙃

  51. چی بودم چی شدم تقریبا تقریبا نه کاملا از بی تی اس بدم میومد و اصلا کی پاپ دوست نداشتم ولی

    الان

    آرمی شدم😅

  52. ⠀⠀◣ ◢
    ⠀⠀█ █
    ⠀⠀█ █
    ⠀⠀◤ ◥
    💜BTS💜
    #هیت_ممنوع
    #آدم_باشین

    اقااااااا
    بسه هههه یه بار نشد بیام تو یه سایت
    کامنتای دعوای اکسوال و آرمیارو نبینم
    بسه دیگه ههههههه

    ᥬ😡᭄ ᥬ😡᭄ ᥬ😡᭄ ᥬ😡᭄ ᥬ😩᭄

  53. خب اون شخصی که میگه تهیونگ میخوان بیرون بندازن و فلان و فلان
    عزیزم خوشت میاد منم به بایست و گروه مورد علاقت فوش بدم؟!
    یه خورده عاقلانه رفتار کنید
    همین کار است باعث میشه هیتر واسه گروه ها زیاد بشن
    اکسوال های عزیز
    من آرمیم و لی هیچ وقت نه به اکسو و نه به هیچ گروهی هیت ندادم
    ولی میخوام بگم هر شخصی علاقه ی خاصی داره و دنبال علاقه هاش میره و درست نیست کسی بخاطر علاقه هاش مسخرش کنن
    بعدشم همه گروه ها خوبن
    هم بی تی اس هم اکسو و بلک پینگ و…
    در هر صورت هیت دادن به گروه ها شعور و درکتون از تربیت نادرست تون رو نشون میدن
    این حرفم واسه هیترای بی تی اس نگفتم
    بلکه هم آرمیایی که به گروهای دیگه هیت میدن
    #هیت_دادن_بسه
    #شعور_داشته_باشین
    #آرمی_اکسوال_بلنکی_و…
    💜💙💚💛🧡❤

  54. هر کس با توجه به استاندارد هاش گروهی که میخواد استن کنه رو انتخاب میکنه حق توهین بهم رو نداریم ما چونبا اینکار ابروی گروه یا سولویی که استن میکنیم رو میبریم من خودم نیو ارمی هستم و صرف نظر از ارمی بودنم از یکی که گفته بود بکهیون بهتر از جی کی هستش و اگه شما گلدن مکنه دارید ما بکهیون داریم واقعا خوشم نیومد من هر دو رو خیلی دوست دارم اما با توجه به استاندارد هام که بیشتر به جی کی میخوره مومنت های اون رو تماشا میکنیم اما اگه از بکهیون هم ببینم لایک میکنم و کامنت میزارم من اولین بار بکهیون رو تو سریال عاشقان ماه دیدم و با گروه اکسو هم توی همسایه بغلی اکسو آشنا شدم فیلمش رو هم واقعا دوست داشتم و به اکسو و اکسول هاش احترام میزارم اما هر کس یه نظری داره منم بخاطر نظرم بی تی اس استن میکنم و نمیگم بزرگترین فندوم رو کی داره یا بزرگترین بوی بند کیه همه قطعا برای جایگاه الانشون تلاش کردند و قابل توجه بعضی ها هم هیچکس رای نمیخره اگر خریدنی بود قطعا همه میخریدن این به اون در حرف اخرم اینه به هیچکس هیت ندیم و نظرمونو به بقیه تحمیل نکنیم هرکی یه نظری داره و گروه یا سولو یی رو استن میکنه که از نظرش براش جالبه همه طرز فکر یکسانی ندارند و متفاوت هستند بیاید ایدل هامون رو بخاطر اینکه ما فندوم شون هستیم شرمنده نکنیم بلکه باعث افتخار باشیم چون من دیدم چندتا مومتن از گروه های مختلف ترکیبی ساخت و واقعا رابطه دوستانه بی تی اس با اکسو خیلی خوبه و بهم احترام میزارن لطفا فنواره راه نندازید

  55. Army for ever
    Bts make the world go round
    Jimin lover
    Taekook sniper
    Agust D
    Sun shine
    Namjoon
    World wide hand some
    😍❤👑

  56. من به شخصه ارمی هستم
    ولی آهنگ های اکسو، استری کیدز و بلک پینک و… رو خیلی گوش میدم
    ما فن ها داریم به شدت هم به هم دیگه هم به هیتر ها توهین میکنیم
    چرا وقتی یه هیتر شعور نداره چرت و پرت میگه جوابشو با بیشعوری میدین؟من روی صحبت با کسایی که اینطور هستن
    واقعا باعث خجالته که داریم رتبه اول وحشی ترین فندوم رو میگیریم
    اره قبول که ما اونا رو خیلی دوست داریم ولی چتونه؟!؟!؟! یکم آرامش دوستانم، وقتی یکی یه چیز گفت به چپتون بگیرید ، هر چقدر هم فوش داد اهمیت ندید مگه با حرفای اونا واقعیت برای ما فن ها یا اصلا کل دنیا تغییر میکنه؟
    حالا روی صحبتم با همه فن ها هست
    بچه ها ما همه از یک خانواده ایم خانواده کیپاپ
    حق توهین به هم رو نداریم
    جنگ بین اکسوال ها و ارمی ها یا بعضی مواقع بلینک و ارمی حالا من ارمیم اینارو بیشتر خبر دارم
    واقعا به نظر خودتون بچه گانه نیست؟!
    شاید واقعا گروه هامون به خطر فن ها رابطشون خراب شه!
    شما ار زندگی خصوصی پسرامون و دخترامون چی میدونید؟
    ار کجا میدونی که شاید مثلا اکسو یا بلک پینک با هم دوست ای صمیمی هستن ولی به خاطر بعضی فن ها هیچ جا کنار هم ظاهر نشدن ؟؟؟؟
    یا تاحالا به این فکر کردید که شاید اینا بخوان با هم همکاری کنن و به خاطر ما نتونن؟ م
    اونا خیلی کار ها رو به خاطر ما نمیکنن و واقعا جای خجالت داره
    یکم به صحبت هام فکر کنید
    و از همه ارمی ها چه تازه کار چه ارمی های چند ساله خواهش دارم اینقدر به هیتر ها متقابلا فوش ندید

  57. سلام
    متاسفانه من هر چقدر در مورد آیدل شدن و… می پرسم جواب نمی‌دید از توی سایت های دیگتون پرسیدم و خوندمش شرط آیدل شدن رو ولی سوال های دیگه ای هم دارم میشه به من ایمیلتون رو بدید و من بهتون پیام بدم وشما جواب سوالاتم رو بگید
    ممنون

  58. هیچی نمیتونم من یه کیپاپرم اکسو تی اکس تی بی تی اس بلک پینک توایس ایتزی… همشون:)
    به هیچ کدوم هیچی نمیگم فقط دارم میگم آبرو آیدلاتونو نبرید با فنوار
    نه بزرگ ترین گرل بند وجود داره نه بزرگ ترین بوی بند
    همشون توی همه چیز فوق العادن هرکی به گروه دیگه ای هیت داده فقط داره آبروی خودشو نه گروهشو میبره
    لطفا هیت ندید همشون عالین قرار نیست یه نفر یه جایزه بیلبورد اضافه تر از اون یکی گروه برده بزرگترین باشه اون یکی کوچیک ترین:)💔

  59. یعنی چی این فن وار سازیا من ارمیم و از اکسوال ها بلینک ها و بقیه فندما بخواطر فوشایی ک چندتا ارمی گفتن واقعا متاسفم ارمیا میدونید با فوش دادن فقط دارید به جای حمایت از، بی تی اس دارین براش هیتر جمع میکنین؟؟ منظورم همه ارمیا نیست ولی بخواطر همون چندتا ارمی به ارمیا لقب فندوم وحشی رو دادند ازتون خواهش میکنم اروم باشین هیتر ها و اگه بقیه فندما چیزی گفتن به چپتون هم نگیرینخواهش میکنم یکم حواستون باشه یه کوچولو مراعات کنید منظورم بعضی از، ارمیاست لطفا اگه اینجوری نیستین به خودتون نگیرین و بقیه فندوم ها باید پشت هم باشیم و از هم حمایت کنیم فقط بهش فک کنید چقدر حس بین کیپاپرا گرم و صمیمی میشه لطفا با هم دوست باشین واقعا همتونو دوس دارم از ته دلم به همه کیپاپرا میگم🤍

  60. کیپاپرا خوب بخونید دل کیپاپ هارو نشکنیم من خودم همچی هستم هم ارمی هم بلینک هم اکسوال هم استای هم عاشق تی اس تی هستم هم عاشق ان سی تی من همشونو دوست دارم ولئ من ادمم مثل بعضی از ادما تازه به دوران رسیده الکی ارمی و بلینک و… نشدم من عاشقشونم پس بیایید باهم ابروی همه ی کیپاپ هارو نگهداریم عاشق اکسو ام پس اکسوال ها ما ارمیا دوستون داریم و ارمیا ما اکسوال ها دوستون داریم بلینک ها دوستون دارم من عاشق همتونم پس به امید روزی که همه باهم دوست باشیم و هیتر نباشیم

  61. بچه ها من الان هم بلینکم هم ارمی و اهنگ های توایس رو دوست دارم زشته بهم توهین می کنید
    بلینک ها یعنی چی به اکسوال و ارمی ها توهین می کنین؟ ابروی بلک پینکو نبرید فرشته های گروهمون نمی خوان شما ادم ها بی ادبی باشید و بهم توهین کنید باید بلک پینکو سرافراز کنین!
    و ارمی ها و اکسوال ها شما هم حق ندارن ب بلینک ها توهین کنید به همون دلایلی که گفتم می دونین بی تی اس شما رو ارمی نمی دونه اگر توهین کنین؟؟ فک کردین خوششون میاد؟ این چ طرفداری ای ؟ چرا جیمین از فن های ژاپنی خیلی خشش میاد چون عین ادم رفتار می کنند !!!………
    ادم باشید ممنون:)

  62. آبروی هرچی کیپاپره بردید !!! ، و با تشکر از کسایی که میخوان صلح ایجاد کنند یعنی آرمی هستند ، و متشکرم از فندوم صبور اکسوالا که در مقابل فحش های زشت بعضی از آرمی های تازه به دوران رسیده ،
    ما کیپاپریم و باید هوای همدیگرو داشته باشیم ، بسه فنوارسازی ها !!!!!!😐🤦

  63. تمام گروه های کی پاپ دمشون گرم با اینکه طرفدار همشون نیستم اما هیت نمیدم
    من طرفدار گروه بی تی اس و استری کیدز هستم.
    یعنی هم یک ارمی و هم یک استی پر و پا قرص هستم.

  64. اینجا تنها چیزی، که مهمه اینه که هیچ فندوم یا گروهی حق نداره به فندوم دیگه یا گروه دیگه توهین کنه منم وانس، بلینک، ارمی هستم

  65. عا در ضمن یادم رفت بگم اون اکسوالی ک میگف ب تی اس با قرتی بازی رفته تو بیلبورد و اینا ، واقعا زشته بچه جون اونا خودشون خدایی ور دل همن تویه هوا نفس میکشن اگه کسی حق هم دیگه رو بخوره بهتر از ما و تویی ک کلیومترها دوری میتونه حقشون رو پس بگیره پس لطفا بخاطر اینکه از گروهت دفاع کنید بدتر نابودش نکنید با تفکراتتون ، واقعا خیلی زشته با هیتر ها دست به یکی کردید چرت میگید راجب هم ، بازم تکرار میکنم که صدا برسه اینجا شلوغه فندوم ها پشت هم باشید همتون فرقی نداره چه گروهی باشید خودتون به هیترا فرصت ندین تا به کیپاپ هیت بده بزنید دهن اونارو سرویس کنید و فندومی که واسه حمایت از گروهش در تلاشه البته کسایی که با بقیه دعوا دارن ارث باباشون رو که طلب ندارن لات مجازی هم خز شد رفت شما از هیترها بدترین والا فرقی هم نداره واسه کدوم گروهید لطفا با هم مهربون باشید نگن که اون گروه از فندوماش بدتره🤦‍♀️😐🤣🤣🤣

  66. خدایی من الان که این کامنتارو میخونم باورم نمیشه شما اصلا به خودتون میگید کیپاپر یا فندوم؟😂😂😂
    واقعا خیلی باعث آبرو ریزیه اینجوری باهم حرف میزنید و به گروه های همدیگه هیت میدیدن من یک آرمیم و واسم مهم‌نیس بقیه آرمیا چی گفتن اما قبول کنید حق اینو نداشتید که به بقیه فنا توهین کنید حتی شماها که اکسوال و بلینیکی و … هستید میگید گروه شماها بیشترین سختی رو کشیده تا به جایگاهش برسه؟ آخه بچه ها همه گروه ها سختی کشیدن تا به اینجا برسن مگه کشکِ میاید اینجوری هیت میدین شأن خودتون فندوم هاتون و حتی گروهتونم میارید پایین چه آرمی باشید چه اکسوال همه گروه ها خوبن عالین معرکن اصلا حرف ندارن ولی هر کس گروهی که عاشقشه و اونو میپرسته واسش عزیزه‌.
    تعدادی از دوستان هم‌گفتن وقتی خود گروه ها باهم دوستن شما چرا نخود آش میشید والا که به شما نمیگن طرفدار خجالت داره به قران من پاشم بیام نصیحتتون کنم در ضمن خدایی من گروه ها رو دوست دارن تو هر کدومشونم بایس دارم چقدر شما کوته فکرید الان مثلا بنده عاشق لاوشاتم یکی دوتا از بلک پینکم دوس دارم تی اکس تی هم که واسم فرق داره اونا بچهامن کوشولو های من اما جدا از هر گروه دیگه ایی بی تی اس واسه هر آرمی نه تنها من واسه همه آرمی های دنیا چیزیه که پرستیدنیه من بدون اغراق میگم واقعا بدون پسرا میمیرم و اینکه میگید بیگ هیت پول داده رای خریده اخه جوری میگید انگار بیگ هیت از اول تو پول شنا میکرد آیدل ها تونستن کمپانی هاشون رو به اینجا برسونن حالا چ بی تی اس چه اکسو واقعا تلاش کردن هرچی هم که داشته باشن حقشونه و متاسفانه تنها چیزی کم دارن به غیر از حمایت کمپانی هاش اینه که طرفدار حقیقی نداره واقعا اعضای گروهاتون میگن با بقیه اینجوری حرف بزنید بقیه فندوم هارو تحقیر و کوچیک کنید که اینجوری با بد دهنی از گروهتون حمایت کنید این چه چیز چرتیه پس ، آرمیا واقعا زشته ما اینجوری نباشیم بهتره بقیه گروها رو نمیدونم ولی بنگتن نگفته که به بقیه آیدل ها هیت بدیم😒😑🤦‍♀️💜

  67. من یه بلینکم و عاشق همه ی دخترای بلک پینک.
    آرمی ها و اکسوال های عزیز لطفا فنوار راه نندازید چون این کار هیتر هاست. من دارم کم کم آرمی میشم و دلم نمیخواد کسی به گروهی توهین کنه🙂و البته وانس هم هستم فکر کنم اینجا هیچکس نبود 😂بایستم بین بلک پینک جنیلیسا و در بی تی اس تهیونگه ♥

  68. بچه ها واقعا زشته هاا یعنی چی اخه . اگه قرار بر این باشه که همه گروه خودشون رو برتر بدونن و کینگ بخونن و در این باره وارد قضاوت بشن مطمعن باشید قضاوت رو ارمی ها میبرن ولی یه چیز دیگه هم هست که همه گروه ها خیلی عالین و طرفدارانشون هم خیلی زیادن بعدشم همه ایدلا با هم دوستن و همشون کینگ هستن. مسئله بعدی :اکسوال های عزیز شما با بد حرفی اسم گروهتون رو خیلی پایین میکشید چون به گروه های دیگه هیت زیاد میدید این رو یادتون باشه که هیچ وقت ارمی ها رو دست کم نگیرید و اونا رو ضعیف ندونید ما به دستور شاهزاده هامون یعنی پسرای بی تی اس ساکت میمونیم و هیت نمیدیم و احترام میذاریم وگرنه اگه صبرمون لبریز بشه دقیقا مثل طوفان داخل مثلث برمودا عمل میکنیم و مخالفان مون رو نابود میکنیم…. و اینکه اکسو خیلی گروه خوبیه و همیشه به احترام به ایدلا ی دیگه تاکید میکنه پس شما چرا این کارو میکنین؟ چرا هیت میدین و زور میگین؟ همون طور که شما وقتی گروهتون هیت بخوره ناراحت میشید ما هم ناراحت میشیم پس از مرزتون عبور نکنید وگرنه خیلی بد میشه اوکی؟….

  69. Minso
    اون قدری که کل جهان بی تی اس رو میشناسن
    وان دایرکشن نمیشناسن چرت نگو

  70. فقط بی تی اس
    اونا عالین و بهترینن
    خیییلی تلاش کردن تا به اینجا برسن و حقشونه فوق العادن

  71. یااااااااااااااااا ناشناس
    این حرفو نزن
    ایزوان خراب نشده
    فقط دیسبند شده و احتمالا هم برگرده

  72. سلام من آرمی، بلینک و استی هستم (۷۰%آرمی/۱۵%بلینک/۱۵%استی)
    کینگ کیپاپ که سرچ کردم بر اساس رای گیری سال ۲۰۲۱ جیمین از بی تی اس کینگ کی پاپه
    لطفا دعوا راه نندازید آرمی ها و اکسو ال ها
    هردو گروه عالین
    💜𝗕𝗧𝗦⟭⟬💜
    ✰ĖӾØ✰
    و همچنین تمام گروه های کیپاپ با هم دوست و صمیمی هستن پس دعوا نکنید نباید چون اکسو طرفدار هاش کمتره دعوا کنید چون هر کس سلیقه ای داره
    من موزیک های بلک پینک، بی تی اس و استری کیدز رو دوست دارم و شاید یک نفر دیگه موزیک اکسو رو دوست داشته باشه

  73. باو اینجوری نکنید بی تی اس بزرگ ترین بوی بند جهان هست ـو تو گوگل هم بزنید میاد ولی همه شون خوبن هرکی یه نظری داره هیت ندید ـ.. ــ خود بایستتون ببینه اینجوری رفتار کنید متاسف میشه والا

  74. من این گروه تروریستی خیلی دوست دارم و به نظرم معرکن
    (است رای کیدز_وان اس-مانستااکس_اکس 1
    لطفا میشه مال وان اس و اکس دانم بگین؟؟

  75. این که اون خوبه این بده این بیلبورد داره اون نداره این گوهه اون گوه نی
    حالااااا هرچیییییی
    ما هممون کیپاپریم حسامون یکیه چرا همو اذیت کنیم؟پشت هم باشیم تا کسی نتونه زمین بزنتمون بزارین بفهمن قدرت کیپاپر تا چه حده نزارین با این فنوار هاتون یه مشت کیپاپر احمق دیده شیم با تشکر

  76. عاها اوناییم ک میگن بی تی اس بزرگترین بوی بند جهانه
    از موتوری جنس نگیرین لنتیا!
    من خدم ارمیه دو اتیشم ولی ناموصن بزرگترین بوی بند جهان وان دایرکشنه بی تی اس بعد از وان دایرکشن بزرگترین بوی بند جهانه
    انقد خودخواه و شاصگول نباشین
    بلک پینکم بزرگترین گرل بند جهان نیست!
    لیتل میکس بزرگترین گرل بند جهانه
    عمیقا برین یکم تحقیق کنین بعد بیاین زر زر کنین این فنوارای مضخرف و الکیم تمومش کنین
    من مولتی فن کیپاپ و هالیوودم و هیتر هیچ سلبریتی و ایدلی نیستم!
    اون کصخلاییم ک تو کامنتا هی میپرن ب هم و فنوار راه میندازن
    بصاکینش ناموصن

  77. آرمیا و اکسوال بیشعور نباشید!
    بابا اصن جفتشون خوبن(هم کارشون هم رابطشون!)
    الکی الکی اومدن زیر اسم فندومام فنوار راه انداختن😐
    باوو ودف؟واقن ودف؟؟؟
    چتونهههه؟
    اکسوالی؟باشه
    آرمیی؟باشه
    ولی حق نداری
    حق نداری به گروه های دیه هیت بدی!
    من خدم اکسوالم به شدتم اکسوالم اما از دیدن کامنتای بعضی از اکسوال خجالت میکشم!نکنین این کارو!
    همینطور شما آرمیا!
    بیاین دست از توهین و تحقیر و هیت دادن بردارین!
    بفهمین!احمق نباشین!
    مگه بایستونو ندوس؟!
    اگه دوست به خاطر بایستون که شده شما فنوار و ادامه ندین!
    تاماااام!

  78. به این فک کنین اگه بی تی اس، اکسو، بلک پینک و….. بیاد و کامنتا رو ببینه چی فک میکنه؟ من به شخصه یه ارمی الم ولی وقتی میبینم که اکسو الا و ارمیا شروع میکنن به انگار راه انداختن واقعا ناراحت میشم اونا باهم دوستن. لطفا این انگار بازیا رو تموم کنین

  79. این مهم نیس که چه فندومیه یا کی کینگ کی پاپه من مولتی فنم باور کنین جوری که فندوما دعوا میکنن فن وار میکنن هیچ کدوم از گروه ها اجازه بی احترا کردن یا گفتن بالا چست ابرو عه رو به خودشون نمیدن ما مشکل بزرگون هیتران که به کل جامعه کی پاپ هیت میدن پس بجای دعوا و بی احترامی به فندومای دیگه این اتحاد خود گروه هارو ماهم داشته باشیم

  80. خوب خوب حرفم با اون اکسوال هابی هست که هی دارم حرف مفت میزنن
    اولن بی تی اس بزرگترین بوی بند جهانه
    بعدشم چرا الکی هی میای خودنمایی کنی به بی تی اس توهین میکنی
    بی تی اس افتخار مرغ جنوبی و البته جهانی ولی تو افتخار خانوادتم نیستی
    پس درباره چیزی که نمیدونین حرف نزنین😊

  81. ما هیچ وقت نمیتونیم عاشقشون باشیم نه به خاطر اینکه ازشون دوریم نه به خاطر اینکه بلد نیستیم چطوری باهم رفتار کنیم درسته که هرکی یه نظری داره پس به نظرات هم احترام بزاریم من یه اکسوالم ولی هیچوقت خدا نگفتم بی تی اس بده یا بقه گروهارو مسخره نکردم چون همشون ویژگی های خودشونو داره اکسو چیزی داره که بی تی اس نداره و بی تی اس چیزه داره که اکسوه نداره اونا خورشون انقدر باهم خوبنو هوای همو داره ولی ما فندوماشون اینجوری باهم دشمنیم این کارو نکنیم با اینکار ما ضعف خودمونو جلوی هیترا نشون میدیم به جای دعوا با هم به فکر گروهامون باشیم و باهم جلوی هیترا وایسیم اگه واقعا دوست نداریم گه عاقبت پسرا و دخترای کیوت و ناز و دوست داشتنیمون مثل سولی و کیم یوهان بشه همه باهم در برابر هیترا وایمیستیم

    #همه_با_هم_در _برابر_هیتر_ها_برای_کیپاپ_

    بیایین همه باهم باشیم آرمی و اکسو ال و موا و بلینگی و همه همه همه

  82. باید خطاب ب اونایی که میان به بی تی اس هیت میدن بگم ما الان 7 هفته نامبر وان شدیم 😂😂دقیقا همون زمانی ک گروهایه شما تو کف آهنگ باتر بودن ما برا سالگرد آرمی ها پرمیشن تو دنس رو 100میلیونی کردیم😂😂😂😂سربازی بی تی اس عقب افتاده چون اونا نماد فرهنگ کره جنوبی شدن😂😂💜بزرگ ترین بوی بند جهاااااننننننننننن کجا گروهایه شما کجا😂😂😂😂هرموقع هر دو روز یه بار عکستون تو پیج اینستا گرام بیلبورد آپلود شد اونموقع میتونین رو کل کل کردن با ما ارمیا خودتونو آدم حساب کنین 😁💜😏

  83. آخه تو که میگی بی تی اس هیچ گوهی نیس و کینگ کی پاپ اکسوهه هر وقت ام وی تون رکورد شکوند و هر وقت چن هفته پشت سر هم رتبه ی یک بیلبورد رو آوردی بیا اینجا زر زر کن

  84. دوستان😐مهم این نیست که کینگ کیپاپ کیه!!! مهم اینه همشون دارن تلاششونو میکنن و بهترین خودشونن😐من اول ارمی شدم بعد اکسو ال بعد بلینک… ولی همیشه اکسو الا میومدن هیت میدادن که ما ارمیا هم باهاشون درگیر میشدیم… ولی واقعن کارتون زشته… اونی که گفتی ارمیا همه بچن… نیستن!!! من یه دوست 21 ساله و یکی دیگه که 27 سالشه دارم که ارمیه… بچه ها… مهم نیست فن کدوم گروهی… مهم اینه که هممون جزو یه خانواده ایم چه ارمیا چه اکسوالا

  85. اقااا جون بایستون انقد فنوار را نندازید|:
    اکسو کینگه بی تی اس هیچ گوهی نیسو این هیتا رو ندید
    من خدم مولتی فنم بیشدر گروپای کیپاپو میدوسم اونایی عم ک ب سلیقم نمیخوره رو هیت نمیدم فقد هیچی نمیگم
    از هیت دادن هیچی واستون در نمیاد
    هم با ارمیام
    هم با اری ها
    بمولا هر دو خوبن
    رابطه بی تی اسو اکسو رو ندیدید؟
    بکهیون و تهیونگ ک انقد باهم دوستیشون خوبه؟
    یا اون ویدئو رو که تهیونگ سهونو واسه نامجون خاستگاری کردو سهون گفد ببخشید این شوخی میکنه و اصلنم نارت نشد بعدش
    خجالت بکشید|||||:::::
    بی تی اسو اکسو خیلی رابطه دوستیشون عمیقه ولی وقتی میبینن ارمیا و اکسو الا افتادن ب جون هم چ حسی بنظرتون بهشون دس میده؟
    همین دیگ فنوار را نندازید تنکص 🙂

  86. یه سوال از اکسوالا،شما ک خودتونو انقدر بالا میبینید چرا به بی تی اس هیت میدین؟من آرمی ام هیچ وقتم به اکسو هیت ندادم ولی واقعا الان دیگ نمیدونم چی بگم؟اخه شما چتونه انقدر حرستون گرفته آرمیا انقدر قوین بی تی اس انقدر خوبه؟اکسو به گرد پای بی تی اسم نمیرسه من تصور بدی از اکسو نداشتم با این هیتای شما اکسوالا کاملا تصورم خراب شد دیگ دارم از اکسو متنفرم میشم میگم اکسو چیه ک انقدر اکسوال حسود داره؟جمع کنید بابا

  87. ببخشید ولی تحلیل اسم فندوم استری کیدز بیشتره. استری کیدز یعنی کودکان ولگرد و استی یعنی ماندن. اینا باهم تضاد دارن و بخاطر همین استری کیدز شعارشون اینه : you make stary kids stay که یعنی شما استری کیدز(کودکان ولگرد) رو ماندگار میکنید☺️

  88. واقعا خنده داره یکسری از اکسو ال ها کاملا با بی قیدی دارن به آرمی و بی تی اس توهین میکنن. من آرمی ام ولی مشکلی با اکسو ندارم .. و تا اونجایی که من دیدم هیچ آرمی ای مشکلی با اکسو نداشت ولی برعکس یکسری از اکسوال ها( البته نه همشون،خیلی هاشون واقعا دوست داشتنی ان و از دوستامن) با بی احترامی در مورد بی تی اس صحبت میکنند.. باید از خودتون خجالت بکشید که اینطوری رفتار میکنین .. شما طرفدار واقعی نیستین.. که اگه بودین به بقیه آیدل ها هم احترام میذاشتین.. خیلی رفتار بی ادبانه ای دارین .. شما که انقدر خودتونو به درو دیوار می‌زنین و به آرمی ها و بی تی اس فحش می‌دین واقعا نمی‌بینید که خود اعضای اکسو و بی تی اس چقدر با هم خوبن ؟.. این رفتار بین آرمی ها و اکسوال ها اصلا درست نیست.. در کل اکسوال ها با این کار فقط دارین دیده آرمی ها رو هر لحظه بیشتر نسبت به اکسو خراب میکنین.. و اینکه هی میگین اکسو کینگ کی پاپ ، قبول ! ولی اگه واقعا انقدر بالایین نیازی نیست انقدر به کینگ بودن تاکید کنین.. چون فقط دارین از ارزش خودتون پایین میارین … ما به اکسو و تمام آیدل ها احترام میزاریم.. به طرفدارانشونم همون قدر احترام میزاریم اما تا زمانی که طرفداران اون ها هم به ما و بی تی اس احترام بزارن…

  89. خانم تینا میشه هیت ندین هرچقدر هم بگین نمیتونین اینکه بی تی اس همیشه اوله رو تغیر بدین و درباره بایسم درست صحبت کنین من ارمی دواتشیم ولی اکسو و خیلی گروه های دیگه رو دست دارم با زبان خوش میگم

  90. طبق معمول وارد سایت کیپاپی میشی و فنوار!!!😐😐😐😐آقا اینکه کینگ کیپاپ اکسوعه رو ما اکسو ال ها از خودمون نمیگیم!!!! اکسو رسما لقب کینگ کیپاپ رو داره؛همون طور که بی تی اس رسما لقب پرنس های کیپاپ رو داره!!!!همون طور که جاستین بیبر ملقب به پرنس پاپِ همون طور که آریانا ملقب به پرنسس پاپِ همانطور که بکهیون ملقب به ایدل نابغه است!!!!همونطور که لیسا ملقب یه ملکه ی کی رپِ!!!! همونطور که مایکل جکسون با لقب کینگِ پاپ شناخته میشه!!!! خواهش میکنم بفهمین اینو!!!
    و چیزی که باعث شد اکسو به عنوان کینگ کیپاپ شناخته شه اینه که اکسو در زمانی ایجاد شد که وضعیت روحی جامعه ی کره خوب نبود و مشکلات زیادی داشتن؛وقتی اکسو ایجاد شد و Growl رو خوند گرول به عنوان سرود ملی دوم کره شناخته شد چون امید خیلی زیادی به مردم داد و روحیه ی مردم رو از این رو به اون رو کرد!!! به همین دلیل اکسو تو خود کره محبوب ترین بوی بندِ!!!اینکه اکسو تو جهان محبوب ترین نیست علتش اینه که اونا خودشون صادقانه گفتن هدف اصلیشون خوب کردن حال مردم کشور خودشونه و بعدها به خارح از مرزهاشون رسیدگی میکنن وگرنه اگه اکسو از همون اول دبیوت که خیلی خیلی معروف بود با کمپانی های اروپایی همکاری میکرد الان فک نکنم گروهای دیگه ای از کیپاپ حتی شناخته شده بودن!!!
    قصدم این نیست بگم که بقیه ی گروها بد ان؛ولی اینو درک کنید که اکسو واقعا خودش راه رو برای بقیه باز گذاشته!!!و اینم بدانید اینکه بزرگترین رقیبت کمپانیت باشه و باز هم جزو رنکینگ سه گروه برتر باشی خیلیییییه!!!اس ام یه جورایی دشمن اکسو محسوب میشه!!!نه حمایتی نه چیزی!!!اکسو خودش اکسو شده!!!کمپانی وای جی و بیگ هیت رو بدید به اکسو!!!کسی نمیتونه جلوشون رو بگیره!!!البته خوشبختانه سال ۲۰۲۵ به امید خدا کمپانی اکسو رو خواهیم داشت به ریاست کیم جونمیون(سوهو؛ملقب به بهترین لیدر کیپاپ) و اون موقع حالتون رو میپرسم

  91. اصلا آرمی چه گوهی هس وقتی اکسو اون بالا بود بی تی اس شما داشت تو بغل مامانش شیر میخورد شماها چشماتونو باز کنین می بینین اکسو کینگ کیپاپه بی تی اس جاه تلبه اون اومد و با قرتی بازیاش جای اکسورو گرفت ولی اکسو هنوز بالاست گفتن که تهیونگ رو میخوان بندازن بیرون الهی بره دیگه برنگرده با اون قیافه و صداش لطفا زرت پرت زیادی نکنین بی تی اس هیچ گوهی نیست

  92. دوستان عزیز این کار که به گروه های مورد علاقه هم هئیت می دیدم کار درستی نیست تمام گروه های قابل ارزش هستن و باید احترام همه گروه ها داشته باشیم من خودم ۶ سال کیپاپرم و با کلی گروه از همون اول همراه بودم و حتی به گروه های که دوست ندارم حرف نزدم من خودم آرمی،اکسوال ،بلینک، موا،انجین ،مومو و…
    من همه گروه ها دوست دارم و همراه شونم و زمانی که به حمایت نیاز داشته باشن حمایتشون میکنم

  93. دوستان انقد دعوا نکنید . همه آیدولای کیپاپ با هم دوستن . پس ماهم باید پشت هم باشیم و باهم دوست باشیم و دهن هیترا رو ببنیدم واقعا نمیفهمید که فنوار سازیا تقصیر هیتراست نه آرمیها؟؟ تازه بعضی از آرمی ها فنوار میسازن نه همشون ما سرمون تو کار خودمونه و هیچکاری به شماها نداریم پس لطفا انقد با حرفاتون قضیه رو کش ندین🙂

  94. وایسین وایسین، ارمی حا بجای بزرگترین فندوم دنیا باید اسکول،بی مغز،و بی فاز ترین فندوم دنیا میشدن،ارمی ها نمیدونن چقد ایدلاشون رای میخرن،تو رای گیری ماما اکسو کلی جایزه برد ولی جایزه ها و بخواطر پول بیگ هیت که دادن به ریعاست ماما،جایزه ها و دادن بی تی اس،و در دنباله ی این بلک پینک هم دیگه ماما نرفت چون ماما فقط گند خوریه،کی به بی تی اس هیت میده ارمی ها من هرجاااااا رفتم فنوار رو ارمی ها شرو میکردن بعد اکسو ال ها هم واصه جواب توی یه سایت دیگه مینوشتن،من کلا ارمی بزرگسال انچنان زیادی ندیدم همشون بچن.الان من به بی تی اس هیت دادم؟نه فقط جوابتونو دادم ارمیای گونبول سومبولی😐 شما میگین استریم،وقتی موزیک ویدیو دچیتا شوگولیتون اومد سولو کندی بکهیون هم اومد و ما هرچی سولوی بکو استریم میزدیم بازدید نمیخورد،بعد بیاین تو تمام سایت های راجب کیپاپ بعرین ارمیا. کلا شما واسه چریدن همش میچرخین سایت کیپاپی پیدا میکنین فنوار را میندازین .انقد نچرین. بعدش انقد ویوتونو به رخمون مکشین،ما ویو پرست نیستیم ما ایدلامونو میخوایم نه اونارو واسه ویو.یعنی باید به دستای قشنگم واسه جواب چارتا بچه اوسکلی که بعضی ارمی بلینکا بلینک رو مینویسن «بیلینک»زحمت بدم.

    در جواب یه ارمی
    «ارمی بد بخت خیلی بد بختی که پسرای ما رو نداریم کاش خدا یه کمکی بهت کنه نمیرییییییی دس به خودکشی نزنی به ما اکسو ال ها هم حسودی نکن😃❤

  95. وای من رفتم پایین کامنتا اولین کامنتو یه ارمی بلینک داده ینی ارمی ها فقط فنوارو شرو میکنن انقد ریدن ببندین فکارو

  96. وایسین وایسین، ارمی حا بجای بزرگترین فندوم دنیا باید اسکول،بی مغز،و بی فاز ترین فندوم دنیا میشدن،ارمی ها نمیدونن چقد ایدلاشون رای میخرن،تو رای گیری ماما اکسو کلی جایزه برد ولی جایزه ها و بخواطر پول بیگ هیت که دادن به ریعاست ماما،جایزه ها و دادن بی تی اس،و در دنباله ی این بلک پینک هم دیگه ماما نرفت چون ماما فقط گند خوریه،کی به بی تی اس هیت میده ارمی ها من هرجاااااا رفتم فنوار رو ارمی ها شرو میکردن بعد اکسو ال ها هم واصه جواب توی یه سایت دیگه مینوشتن،من کلا ارمی بزرگسال انچنان زیادی ندیدم همشون بچن.الان من به بی تی اس هیت دادم؟نه فقط جوابتونو دادم ارمیای گونبول سومبولی😐 شما میگین استریم،وقتی موزیک ویدیو دچیتا شوگولیتون اومد سولو کندی بکهیون هم اومد و ما هرچی سولوی بکو استریم میزدیم بازدید نمیخورد،بعد بیاین تو تمام سایت های راجب کیپاپ بعرین ارمیا. کلا شما واسه چریدن همش میچرخین سایت کیپاپی پیدا میکنین فنوار را میندازین .انقد نچرین. بعدش انقد ویوتونو به رخمون مکشین،ما ویو پرست نیستیم ما ایدلامونو میخوایم نه اونارو واسه ویو.یعنی باید به دستای قشنگم واسه جواب چارتا بچه اوسکلی که بعضی ارمی بلینکا بلینک رو مینویسن «بیلینک»زحمت بدم.

  97. وای چقدر دوا میکنید اخهههه
    بی تی اس- اکسو- بلک پینک
    کی گفته نباید کاری به کار هم داشته باشن؟
    اونا بایددر برابر هیترا پشت هم باشن نه اینکه عین سگ و گربه به هم بپرن
    من کیپاپر هستم و همه گروه ها رو دوست دارم هر گروهی خوبی خاص خودشو داره این مقایسه کردن مثل اینه که
    بگی دختر بهتره یا پسر
    پسرا خوبی خاص خودشون رو دارن دخترا هم همین
    هر کدومم یه چیز خوب دارن مثلا دخترا زاهر خوبی دارن دلیل نمیشه بیان به پسرا بگن ما زاهر داریم شما ندارین پسر ها هم مثلا هوش خوبی دارن(دارم مثال میزنم)
    پس جای هیت دادن نیست
    البته همه گروه ها همچی تمومن 😍
    شما باید پشت هم باشید
    و یه سوال اسم طرفدار های TXTچیه؟
    (اگه به بحث را بندازین بگین بی تی اس «الهی قربوناهنگ هاشون بشم»
    تی اکس تی رو بالا برد میکشم تون😐🔪)

  98. گایز من اطلاعات دقیق دارم
    تو گوگلم سرچ کنید کینگ کیپاپ کیست
    اول بی تی اس
    بعد اکسو
    بعد بلک پینک
    بعد بیگ بنگ
    جر ندیدخودتونو کل دنیا میدونن بی تی اس کینگه
    اینو دیگه همه میدونن همه:)))

  99. خی جر من طرفدار گروه های بی تی اس اکسو بلک پینک ایتزی استری کیدز و مامامو و از سولو ها هم ایو رو دوس دارم و کیدرامر هم هستم وینچنزو پنت هاوس و زبان حقیقی رو دیدم💖

  100. جاست بلک پینککک
    البته که من به همه احترام میزارمممم ولی خب خودم یه بلینکممممممممم💗

  101. هعی نگیم گروه ما بالاتره…
    چون طرف مثلا آرمی هستش میدونه که داره کی رو استن میکنه که ولی اونو میدوسته..یکی میگه اکسو…گروه رو که نمیشه با اونیکی مقایسه کرد…💜
    این دیگه ارزش بحث نداره
    جون آیدل ها رم نقسمید☠

  102. کینگ کیپاپ رو اکسو داره نه بیگ بنگ همه هم اینو می دونن
    تو نه آرمی و نه اکسوال فن بیگ بنگ هستی و برای اینکه گروهی که طرفدارش هستی رو بکشی بالا
    اینو گفتی
    هم اکسو و هم بی تی اس معروف تر از بیگ بنگ هستن
    وکینگ کیپاپ مال اکسوعه❤️❤️🥰

  103. یادتون نره کینگ کیپاپ بیگ بنگه!
    برا اکسو بی تی اس همچی لقبی نزارین
    برین سرچ کنید کینگ کیپاپ کیه …
    جی دی بود ک فهموند کیپاپ چیهه الگوی نود درصد بندا جی دیه!
    با اینکه اکسوالم و ارمیم اما زشته لقب دزدی کنید:-\

  104. کسی که اسمش Ncitizen هستش
    من بایسم بکهیونه
    اونیکی بایسم هم کوک
    دقیقا دست گذاشتی روی نقطه زعفم
    اکسو خیلی چیز داره بی تی اسم همینطور
    جون ایدل هاتون فنوار رو تموم کنین

  105. و بله
    ارمی هایی که آزار میدن بقیه ر و از جمله پسرا رو ارمی ساسنگ نام دارن
    و به عبارتی ارمی نما
    و یه سوال
    اسم صرفداران گروه بیگ بنگ چه بود؟

  106. و بچه ها
    بزرگترین فندوم ارمیه
    درسته کل چین که پر جمعیت ترین کشور دنیاس طرفدار لی هست
    ولی نصف بیشتر هند و کل ایران کل تمام کشور های جهان از مسلمان گرفته تا بی حجاب طرفدار بی تی اسن
    فندوم ها از حرفام ناراحت نشین
    یه فندوم واقعی باید حقیقتو راجب ایدلش قبول کنه

  107. دوستان عزیزم
    من هم فن توایسم
    هم فن اکسو
    هم بلک پینک
    هم سوپر جونیور
    هم بیگ بنگ
    هم بی تی اس
    و حدودا فن ۱۵ تا گروه و سولو آرتیست دیگه هم مثل ایو و لی هستم
    ولی به هیچ وجه فنوار راه میندازم
    اره بچه ها
    اکسو کینگ کیپاپه!
    درسته من ارمیم ولی اکسو کینگ کیپاپه
    بی تی اسم کینگ کیپاپه
    رییس جمهور کره هم به هردوشون افتخار میکنه
    اکسوال ها
    اکسو رو با بی تی اس مقایسه نکنین
    هردوی اونها خیلی رکورد دارن
    بی تی اس تمام رکورد هارو زده
    اکسو هم همینطور
    فنوار راه نندازید
    با این کارتون به ایدل ها صدمه میزنید
    درسته اکسو عضو های زیادی ازش اخراج شدن
    ولی بی تی اسم ۳ نفر از عضواشون رفت و نامجون هرکاری کرد برنگشتن و حتی جیهوپم به خاطر هیت هایی که شماها میدین میخواست از گروه بره!
    اگر خیلی از گروه ها متنفرین و میخواین از هم بپاشن دانستنی هاتونو راجبشون بیشتر کنین
    من از اکسو در حد یه هیتر متنفر بودم ولی اصلا بهشون هیت نمیدادم
    دوستم هم اکسوال بود هم ارمی هم بلینک که بیشتر اکسوال بود
    من تصمیم گرفتم بیشتر راجبشون بدونم و اکسوال شدم!بایسمم بکهیون شد!
    پس هیت ندین
    به خاطر همین هیت ها جیهوپ میخواست از گروه بره(نه تنها به خاطر هیت ها بلکه به خاطر کم اهمیتی ارمی نما ها هم بود)
    امیدوارم درست بشین و هیت ندین

  108. {شما از همون اول از بی تی اس و اکسو بدتون میومد یا تا ته سوختیو حسودیتون میشه که اونا خوشگلن،با استعدادن،میتونن برقصن و میتونن کاری کنن که میلیون ها دختر و پسر اسمشون رو فریاد بزنه}
    من خودم یه کیپاپر هستم ولی طبق سلیقه ی خودم بی تی اس رو بیشتر دوست دارم و پنج سال طرفدار بی تی اسم و بقیه گروه ها کمتر
    راستش من اول فقط طرفدار بی تی اس بودم اما وقتی رفاقت بین بی تی اس و اکسو و حتی گروه های دیگر رو دیدم تصمیم گرفتم که ی کیپاپر بشم
    شما هم لطفا این بحث رو تموم کنید صد در صد این متن ها رو یه هیتر نوشته که فنوار بین ما آرمی ها و اکسوال ها و….. به وجود بیاره
    ما که خودمون میدونیم ایدول موردعلاقمون دوست نداره که جنگ بین ما پیش بیاد اونا همدیگر رو مثل برادر همدیگه دوست دارن پس ماهم همدیگر رو مثل خواهر و برادر هم در نظر بگیریم و به نظرات و علایق دیگران احترام بزاریم منم اون متنی رو که بالا نوشتم برای هیترها نوشتم ن برای خواهر ها و برادر های خودم. ما همیشه باهم دوستیم و با اتحادمون روزی هیترها رو از کره ی زمین بر میداریم💜💛💚💙❤

  109. اکسوال های گرامی و بقیه… با این کاراتون و فنوار را انداختن فقط دارید جلوه ایدول و گروه مورد علاقتون رو زشت میکنید،،،، طبق حرف زیبای لی (فن ها اینه ایدول هاشون هستن) پس با این حرفا فقط به آیدل مورد علاقه خودتون آسیب میزنید…. من خودم با افتخار یه فن بوی اکسوال هستم و خیلی هم دوستشون دارم،،، ولی این دوست داشتن دلیل نمیشه که بیام به بقیه گروه های کی‌پاپ توهین کنم، ینی چی که خود ایدول ها مثل کای و جیمین بود فکر کنم با هم دوست هستن ولی ما اینجا بحث کنیم،،، هرچی هم بحث بشه به هیچ جا نمی‌رسید چون هرکی طبق علاقه ای که داره حرف میزنه،،
    و یه حرف مهم‌،، اکسوالا به جای جواب دادن به آرمی های عزیز پاشید بریم اکانت های اسپاتیفای و… رو آماده کنیم که یه کامبک خفن در انتظارمونه 🤤
    راستی اینم بگم عیسی به دین خود موسی به دین خود، 🙃

  110. آقا من ارمی الم
    و عاشق گروه اکسو بی تی اسم
    به نظرم همه ی گروه ای کیپاپ عالین
    باید به همه احترام بزاریم
    پس خواهشا نگید کی از کی بهتره
    همه عالین

  111. همه گروه ها عالیییییی هستن من همشون رو دوست دارم خواهش میکنیم بهم چیه گروه های دیگه بی احترامی نکنید بی تی اس عالیه چون آرمی ها نظرشون اینه اکسو عالیه چون اکسوالی ها نظرشون اینه توایس عالیه آستری کیدز عالیه دبیوز عالیه سایتی عالیه مامامو عالیه بلک پینگ عالیه ببینید چقدر زیادن همه شون عالین بیایید باهم قوی بشیم پهنه رکورد های خارجی هایی که چشم دیدن کیپاپ وکره رو ندارن و فقط خود پرستن رو در بیاریم بیایید همه گروه های کیپاپ که مورد علاقه تون هست رو باهم بالا ببریم کیپاپ وکره رو مممنونم از همه فن ها

  112. کافیه دیگه ، اونا خودشون دعوا ندارن ، شما اینجا چه کاره این ؟ باشه قبول ، رقابت لازمه ، ولی اینکه الکی فنوار راه بندازین واقعا رومخه ، یکم فکر کنین ، الان مثال ، ببینین میگم مثال ، یه ارمی به تی اکس تی هیت بده ، اون فکر کرده که اگه یه موآ بهبی تی اس هیت ده چه حسی داره ؟ تازه جدا از این که تی اکس تی بی تی اس رو هیونگ خودش میبینن

  113. درکتون نمیکنم! ماضی فازا😐😂😂😂 هیت ندید. این شعور شمارو میرسونه. بعدشم. هر کل کل شماها درمورد بی تی اس و اکسو مثل کل کل استقلالی ها و پرسپولیسی ها میمونه که اونها جز رقابت، هیچ دعوایی باهم ندارن؛ انا شما اینور دارین همو جر میدین و شاید این درآینده بخاطر تعصب ایدول ها روی فن هاشون، به دعواشون ختم بشه… ایدول هاتون را نا امید… و خودتون رو مسخره نکنید💙❤

  114. من خودم آرمی ام
    از نظر من بی تی اس از همه گروه های کیپاپ بهتره
    از نظر یه اکسو ال اکسو بهتره
    از نظر یه بلینک بلک پینک بهتره
    هرکی یه نظری داره و شما نمیتونین مجبور کنید بقیه رو که گروهی که شما جزو فندومشین رو بهترین گروه بدونه!
    هرکس یه نظر داره و همه ی گروه های کیپاپ بهترینن

  115. چرا فنوار راه میندازید مشکلی دارید حسودی میکنید یا …..
    گروه های کی پاپ دارن برای فن هاشون زحمت میکشن متوجه میشید؟ من اکسوالم ولی هیچوقت فنوار راه ننداختم چون به ایدل مورد علاقم سوگند خوردم
    میدونید این هیت های شما چقدر روی ایدل ها تاثیر میزارع
    من نمیگم ایدل ها ویا گروه های دیگه چرت یا بد هستند ولی اگر لازم باشه از اکسو در برابر هیت ها محافظت میکنم همونطور که خودشون گفتند از فن ها مثل دوتا ستون محافظت میکنن

    اکسوال ها شما هم اگر فنوار راه انداختید بس کنید چون سودی نمیکنید هم اعصاب خودتون خراب میشه هم به گروه مورد علاقتون اسیب میزنید

    ما به راحتی کینگ کی پاپ نشدیم پس ب راحتی هم ازدستش نمیدیم

    این جمله سوهو رو باید با طلا بنویسیم: اکسو همیشه درقلب شماست

    حقمونه کینگ کی پاپیم رح رح

  116. من وقتی با کیپاپ اشنا شدم نگاه نکردم ببینم فندوم کی بیشتره،کی خوشگلتره،کی بیشترین جوایزو داره وخودمو درگیر اینچیزا نکردم
    فقط سلیقه ی موسیقیمو درنظر گرفتم و به مهارت واستعدادشون دقت کردم
    و خوب اکسو رو انتخاب کردم…نمیگم اکسو بهتر از بقیست ولی طبق سلیقم بهتر بود…و این سلیقه ی منه و نمیتونم بقیه رو مجبور کنم که اینجوری فکر کنن
    حالا دقیقاعلت زر زدن بقیتون و هیت دادن به گروه ها چیه؟وقتی من ادمیم که اینجوری گروهمو انتخاب کردم و علاقه شدیدی بهشون دارم و بهترین تصمیم زندگیم انتخاب اوناست با خوندن هیت هایی که به اکسو میدین فقط اسم خودتونو و گروهتونو بد میکنین…منم یه گوشه نشستم دارم هر هر به بچه بازیهاتون و چرت و پرت گفتنتون میخندم😂به خصوص اونی که گفت بی تی اس و اکسو قبلا باهم دوستن به خاطر چهره ی شبیه به هم بک و ته..اونم قبلا چون الان تهیونگ خوشگله🤣🤣جررررر چی بگم من اخه بهش…متاسفم زشتگولم ولی جدا از بک و ته،کای و جیمین باهم دوستن..شوگا عاشق چانیوله و بهش احترام میذاره.. احترام بین جین و شیومینو ندیدی؟(هیچ ادمی زشت نیست…همشون زیبان)
    مطمُنا همه فندومهایی که مثل من گروهشونو انتخاب کردن و استعداد براشون مهمه با چرت وپرت گفتنتون فقط تاسف میخورن و حرفهاتون براشون ارزشی نداره…حالا شما هی بیفتین به جون هم مثل احمقا
    و جو فندومو خراب کنین

  117. یه چیز دیگه اون کسی که می گه اکسو و بی تی اس رابطه ی خوبی دارن
    بله درست می گه توی سولو هاشون هم هست فقط اینکه
    ته یونگ و بک هیون خیلی شبیه هم هستن
    اما قبلا
    چون الانی ها انقدر ته یونگ خوشگل شده که نگم‌

  118. درسته یه زمانی اکسو فندوم کی پاپ‌بود اما خوب توی ۲۰۱۳ بی تی اس اومد و از ۲۰۱۵ دیگه بی تی اس فندوم کی پاپ و کله جهان شد الکی بحث نکنید .من با اینکه دخترم اما از کی پاپ های دختر بدم می یاد مخصوصا توایس چون خیلی لوس هستند بیشتر مشهورترین گروه بلک پینک هم به خاطر زیبایی هاشون هست که در یوتوب ویو خورده چی بگم مردم بیکارن دیگه
    به نظرم فقط بی تی اس و اکسو

  119. اون کسی که میگه اکسو از بی تی اس بهتره.
    لطفاً نیش و دهنت رو ببند تو گوگل هم سرچ کنی
    Who has the strongest fandom in the world?
    یعنی کی قوی ترین فندم جهان رو داره دیگه گوگل هم میگه بی تی اس چی میگی تو چی زدی عزیزم؟اولین فندم بی تی اس فندم دوم بلک پینک بعدش اکسو و دوما ما هر چقدر بخوایم میگیم بی تی اس و شما نمیتونی جلوی ما رو بگیری و در آخر می‌خوام بگم طرفداران بی تی اس ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ (یعنی از اینجا تا کالیفرنیا رو صفر در نظر بگیرید😂)برابر بیشتر از اکسو طرفدار داره لطفا در هنگام گفتن چرت اول کمی تینک کنید

  120. سلام ممنون عالی بود من خودم بلینک و آرمیم و عاشق هر دو هستم💕✨

  121. دوستان اکسو ال و آرمی من اصلا درکتون نمی کنم که چرا به گروه های هم هیت میدید بی تی اس و اکسو رابطه خوبی باهم دارن ولی دلیل دعوای فن هاشونو نمیفهمم چرا آخه؟ من خودم هم اکسو الم هم آرمی و خوشحالم که طرفدار این دوتا گروهم …..ولی شماهم لطفا تمومش کنید و باهم دوست باشید

  122. حاجی اول اسماتونو درست کنید بعدش نظر بدین من رسما جر خوردم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  123. یه اکسوال خوشبخت ترین آدم دنیاست 😍❤
    بدبخت تویی که هیتری!☹️💔

  124. راستش با توهین کردن به گروه ها و آیدل های دیگه علاوه بر شخصیت خودتون شخصیت آیدلتون رو هم زیرسوال می برید…
    چرا نمیتونید درک کنید همه آیدل ها و گروه های کیپاپ عالین؟!…
    برعکس شما آرمی ها و اکسوال ها که همدیگه رو پاره میکنین، بی‌تی‌اس و اکسو دوستای خوبی برای هم هستن.♡
    راستی…ممنون از مطالب خوبتون💛😁

  125. متاسفم براتون اخه هیت چیه چیکار به بقیه فن ها دارین هی اکسو خوبه هی بی تی اس بهتره هی بکهیون بهتر از جونگ کوکه
    واقعا که همشون عالین همشون نجنگین این چه کاریه اخه شما میکنید😂😂بچه شدین؟
    مولتی فن نیستی اوکی
    ولی به گروه دیگه هیت نده بچه شدیناا😂😂هوف
    😂😂🌈اکسو و بی تی اس خودشون باهم دوستن بعد شما میاین باهم میجنگین؟ عجبببب من خودم مولتی فنم
    اینسپریت و اکسوال و ارمی هستم😂💫😂

  126. دعوا نکنید
    ای خداااااااااااااااااااااااا
    همه گروه های کیپاپ برای کره شهرت آوردن همه گروه های کیپاپ جایزه اوردن
    چرااااااااااااااااااا دعوا میکنید
    نباید گروه هارو مقايسه کنید
    با این کاراتون ممکن ایدلا خودکشی کنن بفهمید
    چرا نمیفهمید کم بود سولی و بقیه شون که خود کشی کردن کم بود واقعا
    من خودم طرفدار همه کیپاپ هستم =طرفدار بی تی اس، اکسو، بلک پینک، گات سون، توآیس، تی اکس تی، بیگ بنگ، ایتزی، اسپا، کارد، استری کیدز، استرو، ان سی تی، شاینی،مامامو، و خیلی از گزوه های دیگه تا حالا به هیچ کدومشون هیت ندادم
    چرا شما با این کارتون ایدلا رو اذیت میکنید خو چرا
    کارتون اشتباه هست

  127. واقعا باعث افتخار ماست که بی تی اس پرطرفدار ترین گروه کیپاپ هست😋💙💙

  128. ممنون از مطلب خوبتون، خواهشاً هم انقد تو کامنتا با هم کلنجار نرین، هر کی بهترین هست چه شما بگین نیست چه بگین هست، بهترین بودنش تغییر نمی کنه.
    ضمنا همه گروه ها عالی هستن و برای جایگاهی که الان توشن زحمت کشیدن.
    فرقی نداره آرمی، بلینک، موآ، اکسو ال، وانس، و … فن هر گروهی که هستیم، ما کی پاپریم یعنی یه خونواده، پس باید هوای هم و داشته باشیم نه اینکه فنوار درست کنیم و سعی کنیم چون طرفدار یه گروهیم وجهه ی یه گروه دیگرو نادیده بگیریم🙃

  129. اههههههه بسه با همه تونم من همون اولی که با کی پاپ آشنا شدم از بی تی اس و اکسو و بلک پینک
    و تی اکس تی خوشم اومد و هر چهارتاشون رو به یه اندازه دوست دارم و فرقی بین شون نمیذارم شماهم بس کنید همه شون عالیه عالیییییی ببیند من به عنوان یه آرمی ، بلینک ، موا و اکسوال به جرعت دارم اینو میگم و نمیخوام بیشتر از این دعوا کنید درسته اکسو کینگ کی پاپ ولی اگه تو گوگل به انگلیسی بنویسید wno is the king of K-pop یعنی کی پادشاه کی پاپه رو سرچ کنید جیمین و براتون میاره چون جیمین توی رای گیری چند وقت پیش بیشترین رای رو آورد و همه اعضای بی تی اس و اکسو به صورت سولو تو رای گیری بودن یعنی شما از بین همه اعضای اکسو و بی تی اس یکی رو باید انتخاب میکردین من جی هوپ رو انتخاب کردم چون به نظرم واقعا لایقش بود الان هم که جیمین شده ناراحت نیستم و میخوام دفعه بعدی سعی کنم تا همه شون هم اکسو هم بی تی اس رو با هم بالا بیارم شما آرمی ها و اکسوال ها ما میتونیم بهترین دوست های هم باشیم ولی نه خودتون نمیخواید اوکی درست اکسو کینگ کی پاپ حالا چی شد ؟

  130. دوستان عزیزم به نظر من فندم هر گروه کی پاپی باشیم افتخاره 😍
    پس انقد دعوا نکنید هم اکسو و هم بی تی اس واقعا کارشون عالیه البته من ارمیم🌺

  131. سلام ببخشید فکر کنم نام فندوم گروه استرو رو ننوشته بودید می تونید بگید 🤗

  132. من یه مولتی فنم و همه ی گروه های کی پاپ رو خیلی دوست دارم
    ممنون از سایتتون

    من قبل از اینکه مولتی فن بشم به فن های بقیه ی گروه ها احترام میزاشتم خب هرکس یه سلیقه ای داره یکی از نظرش اکسو بهترینه ویکی دیگه از نظرش بی تی اس بهترینه
    لطفا به گروه های کیپاپ و فن هاشون احترام بزاریم

    همه ی گروه های کیپاپ عالین و خیلی زیاد تلاش میکنن

  133. من یه مولتی فنم و همه ی گروه های کی پاپ رو خیلی دوست دارم
    ممنون از سایتتون

    من قبل از اینکه مولتی فن بشم به فن های بقیه ی گروه ها احترام میزاشتم خب هرکس یه سلیقه ای داره یکی عاشق اکسوعه و از نظرش اکسو بهترینه ویکی دیگه از نظرش بی تی اس بهترینه
    لطفا به گروه های کیپاپ و فن هاشون احترام بزارید

  134. میدونین همه‌ی گروه ها بهترینن، من خودم فن گات سون و بی تی اسم، اگه بدونین گات سون با اهنگ جدیدش رکورد زده طوری که تو امریکا چین، تایلند و.. گفتن گات سون و فن هاش بزرگترینن، اما یه سری از ادما میان میگن نه!! فقط بی تی اس و ارمی بزرگترینن، اگه یکم دقت کنین تو رتبه بندی بهترین فندوم اگاسه ها رتبه 4 هستن و بی تی اس رتبه 1، بهاره به سلیقه و گروه های دیگه یکم احترام بزاریم

  135. واقعا نمیفهمم
    طرف تو همین سایت میگه من از اکسو متنفرم در حد هیترا ولی چیزی نمیگم
    بعد میگه (اکسو چی داره؟ جی کی داره؟) :|~
    ببین خاهر نمیخام دعوا کنم بحث الکی کنم وقتی نمیفهمی
    ولی خدایی مکنه ی شما صداش و قیافش و کلن خودش از بکهیون ما بهتره؟ ودف واقن بهتره نامصن؟ خیر :|~
    اکسو کینگ کیپاپه وقتی هنوز بتسی تو کار نبوده کینگ کیپاپ بود و الانم کینگ کیپاپه
    اکسو چی داره؟
    اکسو بکهیون داره (کیوت ترین و خوش صدا ترین آیدل کیپاپ)
    اکسو چانیول داره (رپر خفنی ک بدون اینکه آلبوم سولو بده جز بهترین سولوییستای کیپاپ شد با سینگل ترکاش)
    اکسو کای داره (بهترین دنسر کیپاپ واقعن اگه نمیدونی کیپاپر نیستی بعدم کای کسیه ک بیشتر آیدلا بعد مایکل جکسون الگوی خودشون قرار میدنش)
    اکسو لی داره (اینو دیگه همه میدونن کینگ چینه)
    اکسو چن داره (بابای حنجره طلا)
    بازم بگم؟
    پس وقتی اطلاعاتی نداری نگو اکسو چی داره
    درسته بتسم گروه خوبیه کسی نگف بده ولی اینو بدون ک اکسو عم خیلیی خوبه واااییی ودف میگه اکسو چی داره :|~
    و اینکه درسته بتس از گرمی و بیلبورد جایزه گرفته ولی دلیل نمیشه حتما بهتر از اکسو باشه ک ی گرمی و بیلبورد و گرفتین دستتون هی میکنینش تو چش ما
    و اینم بدون گلم ک محبوبیت و معروفیت باهم فرق دارن
    توی نظرسنجی هم اکسو بیشتر از بتس فندوم داشت
    میگی ن؟ خیلی مشخصه ک
    وقتی تا دقایق آخر اکسو با اختلاف اول بود بعدش نتایج ک مشخص شد دقیق یهو بتس زد بالا
    این دگ خیلی ضایس ک رای هارو خریده بودن
    بعدم وقتی بتس دبیو کرد ما اریا ازش حمایت کردیم شما کجا بودی؟ سوپر جونیور میشناختی؟ اینفینیت میشناختی ک اولین گروه کیپاپه ک تو بیلبورد جایزه گرفته؟ :|~
    در هر صورت بنظرم هر کی سرش تو کار خودش باشه و برا حمایت از گروهی ک دوسش داره الکی چرت نگه
    امیدوارم اینارو بخونی و قانع شی اگه نشی دگ اون مشکل خودته ولی خب حرف نزنی جایی بهتره :|~
    خدافظ شما انسیتیزن و اکسوالتون🍫

  136. ای کاش یادبگیریم فنواره راه نندازیم همه گروه های کیپاپ از جمله بی تی اس و اکسو خیلی با هم خوب هستن ولی متاسفانه اکسوال ها و آرمی هایی هستن که به خاطر علاقه شخصی توهین میکنن و فن ها و گروه رو با این کارشون خجالت زده میکنن اگه اری هستی اگه آرمی هستی بلینک و استی یا حالا هر چیز دیگه پس عاشق اعضای گروه مورد علاقت باش و به خاطر اونا گروه ها و فن های دیگه رو سرزنش نکن. همه گروه های کیپاپ افتخارات بزرگی کسب کردن. پس مراقب حرف هامون باشیم چرا که هر فنی آینه آیدلش هست…

  137. من که فن همشون هستم😍 ایناییم که فنوار راه میندازن مشکل دارن باید ی جوری خودشونو نشون بدن دیگه تازه اسم فندومشونم خراب میکنن…

  138. اون عزیزی که میگه اکسو بزرگترین فندوم داره فکر کنم یه خورده دور و ورشو نگاه کنه اطلاعات جمع کنه خوب میشه عزیزم هر جا بزنی تپلین فندوم جهاااااان بی تی اس… و ارمی ها ما ارمی ها بعضی اوفات از روی هیت دادن عصبی میشیم یه چیزی میگیم همش به خاطر پسرامونه اما بهتره درگیر نشیم.

  139. امیدوارم طرفدار هر گروهی که هستیم همیشه باهم دوست بمونیم. دوستون دارم💜❤️🌿🌹🤩😍

  140. بله درسته بی تی اس از وقتی که وارد بیلبورد شد بزرگترین فندوم آرمی انتخاب شد ، اما آیا میدونستید که آرمی ها رتبه یک تو فندوم هایی که به شدت آزاردهنده اند انتخاب شده؟
    برید بزنین تو گوگل

  141. یه چیزی بگم که نام اکسوال که درواقع اصلش اری هست اول اول از همه به منظور اینکه L بین K وM گذاشته شد بعدا این نظریه ک به معنیه لاو هست اثبات شد ، همونطور که چانیول یکی از اعضای اکسو هم اشاره کرد.

  142. ارمی ، و مونببه عالین اگاسه ام هستم اما ب اندازه ی این دوتا ن و ateez هم خیلی خوبن . البته همه چی کی پاپ عالیه!

  143. سلام من یه آرمی هستم خیلی هم خوشم میاد و اصلا ۱ بار نشده به بی تی اس توهین کنم و شما که میگی انقدر نگین بی تی اس بهتره تو بهت بر میخوره وگرنه بی تی اس ۱۰۰۰۰۰ برابر از اکسو بهتره و من افتخار میکنم که آرمیم البته الان دیگه خیلییی آرمیم😐😐😂😂

  144. اون اکسوال عزیزی ک میگه اول اکسو بعد بی تی اس شما فکر کنم از عصر اطلاعت عقبی برو یه نگاهیبه این وبسایت ها و کانال های خارجی بنداز خیلی چیزا دستگیرت میشه ارمی ها به شما توهین نمیکنن پس خواهشا کرم نریزید به همه ثابت شده روی دست بی تی اس و ارمی هیشکی نمیاد برای ماهم مهم نیستیه عده حسود میان اینجا بیخودی وقت میزارن تایپ میکنن که مثلا بگن ما اولین چارت های گرمی و بیلبورد و همه چعارت های خارجی فعلا که دست ماس و در اخر بگم که حسود هرگز نیاسود

  145. اکسو بزرگترین فندوم هستش نه بی تی اس اول اکسوال بعد ارمی های ارمی ها دومین فندوم‌ هستن اره افتخار میکنم که‌شدم فنشون درس تحقیق کنین دا اخه اکسو بزرگترین فندوم هس انقدر هم نگید بی تی اس بهترین گروه‌عه بهترین گروه اکسوعه اینو بفهیمن اکسوال ها از ارمی ها زیاد تر اند من خودم‌اکسوالم💖

  146. استری کیدز واقعا عالیه عالی
    دوستان من خودم استی هستم ولی به هیچ عنوان به خودم حق نمیدم که به بقیه گروه ها توهین کنم یا اونا رو زیر سوال ببرم و برای تک تک فندوم ها برای هر گروهی که میخوان باشن احترام قائلم درست نیست که همچین رفتاری داشته باشید.

  147. من بلینکم و جیسو لاور ❤️اما نه به آرمی و نه به اکسو هیت نمیدم

    راستی اینو ب همه فندوم ها میگم:خیلی خودتونو در گیر هیتر ها نکنین چون اونا کصخلن ی آدم عاقل ک با ی آدم کصخل دهن ب دهن نمشه

  148. همه ی گروها واقعا عالین من فندوم همه ی گروها هستم.ممنون بابت مطالب خوب وقشنگی که گذاشتید

  149. به علاوه آرمی قدرتمند ترین فندوم جهانه اگه حرفمو باور ندارین بزنین تو گوگل : who’s the
    most powerful fandom in the world
    اسم آرمی رو میبینین

  150. خانم غزل موآ ب معنی Moments-Of-Alwaysness هست ک فکر کنم معنیش باید لحظه های همیشگی باشه

  151. لامصبا همتون خیر سرتون کی پاپرین واقعا درکتون واسم فوق سخته من قبلا کلا با کی پاپ بد بودم الان جونمم واسش میدم همشونم دوست دارم البته سه تای اولیم بی تی اس و تی اکس تی و استری کیدزن جان آیدلاتون انقدر باهم دعوا نیوفتین تا میرم توی یه سایت مربوط ب کی پاپ میبینم اکسو الا و آرمیا خیلی ببخشید عین سگ و گربه دارن پاچه میگیرن انقدر به هم توهین نکین از کجا معلوم یه روزی به هم برنخورین و ازهم خوشتون نیاد.هی روزگار

  152. من بیشتر از همه ارمیم… درواقع آرمی الم و واقعامن دلیل اکسو ال رو فقط از نظر اکسولاو میدونستم ولی فهمیدم ک بین کی و ای عه جرزرعععع
    اشم فندوم سلولیت ها رو هم بذارید عالی میشهههههههعهعععععهعخو
    و اینکه فناوری راه نندازین بیخودی…..یه جا انکارا الان استریم زده بودین…..هیچی دیگه همه گروهها کیپاپ عالین سو آدم باشین

  153. یعنی اگه انقدر که سره گروه های کی پاپ دعوا کردین برای خودتون تلاش و تقلا میکردن الآن یه مایکل جکسونی بودین…

  154. 😐من بدبخت فن صدتا گروهم….
    ترژر فنش اسمش میکر
    اسم فندوم تی اکس تی موآ عه
    فندوم کی ان کی اسمش تینکربل
    اسم فندوم انهایپن میشه انجین
    مال سونتین رو نمیدونم ایتیز هم نمیدونم
    امممم..گلدن چایلد اسم فندومش میشه گلدنس
    اسم فندوم پی وان هارمونی یادم رفففف
    هوووف 36 تا گروه فنشونم خیلی سختههههه

  155. چرا چش ندارید موفقیت اکسو رو ببینید اخی گوگولیا حسودیتون میشه که اکسو لقب کینگ کیپاپ و گرفته خب حقیقته چون بهترینه اشکال نداره بلاخره گروه شما هم یع لقبی میگیره ناراحت نباشید😊😂

  156. را چش ندارید ببینید اکسو کینگ کیپاپه اخی حسودیتون میشه اکسو کینگ کیپاپ معرفی شده؟ بگردم 😞 ناراحت نباشید بلاخره به گروه شماهم یه لقبی چیزی میدن ناراحت نباشید گوگولیا 😊😂

  157. قرار نیست فنای گروهی به گروه دیگه توهین کنه و اون گروه رو ببره زیر سوال… همه گروه ها به نوع خودشون استعدادایی دارن که قابل تحسینه…!
    قرار نیست ادم چون از فلان گروه خوشش نمیاد با بی احترامی استعدادای اون گروه رو ببره زیر سوال اکسو گروهی هست که لقب کینگ کیپاپ رو داره و کاملا هم طبیعیه چون بهترین رپر و بهترین ووکالیستا و بهترین دنسر رو داره اون لی رو داره که خودش تنهایی تونسته تبدیل به پادشاه چین بشه..!
    اون بکهیون رو داره که خودش یه تنه میتونه کل کیپاپ رو بلرزونه…!
    اون دنسر فوق العاده ای مثل کای رو داره!!
    اون رپر خفنی مثل چان رو داره..!!
    اون چن رو داره که لقب حنجره طلا رو گرفته!!
    اکسو تنها گروهیه تو جهان که بلیط کنسرتش تو دو صدم ثانیه فروش رفته…!!!
    اکسو واقعا کینگه… کسی میگه اکسو مگه چی داره بهتره بره ام وی ابسشن و ببینه یا مانستر…
    یکی مثل چان که یه رپره وقتی با سونهی همکاری کرد نشون داد صدای بهشتی یعنی چی….
    اعضا اکسو و بی تی اس در واقعیت خیلی رابطه خوبی باهم دارن و خیلی باهم خوب برخورد میکنن…
    من نمیفهمم دلیل این اختلافات بین ارمیا و اکسوالا چیه؟؟؟!!!!!!
    یکم منطقی فکر کنید!!!!!!

  158. من نه کاری به بی تی اس دارم نه بلک پینک منم مثل هر فندوم گروه دیگه دارم از گروهم حماییت میکنم اونی که میگه اکسو هیجی نداره به قول خودت میدونی اکسو کیه و چیه
    اکسو اصلا جایزه گرفتن و معروف شدن یا اینو داشته باشه و نداشته باشه براش مهم نیست برا امسو مهم نیست که چند نفر تو کنسرتش باشه براش مهم نیست که چند نفر دوسش دارن اکسو فقط براش اکسوالاش مهمه اکسو خیلی سختی کشیده اینو همه میدونن از نظرم ارمی هم برا خودش منطق داره ارمی نباید چون طرفدار بی تی اسه بگه اکسو خوب نیست باید اینو همه بیاد داشته باشن که اکسو با 12 تا عضو دبیو کرد اما 3 نفرشون بخاطر اینکه چینی بودن اخراج شدن یا رفتن اما بازم ادامه داد فقط بخاطر اکسوالاش تا الان نصف پسرامون تو سربازی بودن و داشتن به کشورشون خدمت میکردن بعد اینکه امدن نصف دیگشون الان تو سربازین. چانیولمون رو هم الان3ماه ازمون گرفتن و ازش خبری نداریم از دیشبه به مکنه گروهمون سهون شروع کردن به هیت دادن
    اما اکسو هیچ وقت دست از تلاش برنمیداره اکسو از این سخت تراشو گذرونده پس بازم برا اکسوالاش میخونه
    من با ارمی ها دعوا ندارم کاری هم به کارشون ندارم اما هر وقت به اکسو بی احترامی ببینم از هر فندوم گروهی جوابشو میدیم اکسو سختی زیادی کشیده تا به این جایی که هست رسیده پس به این راحتی شکست نمیخوره اکسو برا اکسوالاش میخونه اکسو برا اکسوالاش هر کاری انجام میده نه برای اینکه ضدگلوله داشته باشه یا نه

  159. پس سوپر جونیور کووو؟؟ چرا سوپر جونیورو فراموش کردین؟؟؟سوپر جونیور اولین گروهی بود که تو ایران مشهور شد واقعا که

  160. اونی ک در مورد اکسو اینو گفت اونو گفت اکسو اینطوریه و اونطوری ولی بی تی اس چیکار کرد و نکرد
    مراقب حرف زدنت باش نزار بی احترامی کنم منم از اکسو خیلی وحشتناک متنفرم ،،،،،،،، متنفر متنفر متنفر در حد ی هیتر اما چیزی نمیگم چون ناراحت میشن و خدایه نکرده دست ب خودکشی میزنن ..
    .. ببین من ی آرمی و تی اکس سی و بلینکیم و از گروه اکسو بدم میاد اما بد حرف نمیزنم پس مراقب حرف زدنتون باشید….
    من یه آرمیم لشگر بی تی اسم عاشقه بی تی اسم
    زندگیه من بی تی اسه…. و اگه کسی بد بگه خودم جرش میدم کاری میکنم پشیمون شه…. پس لطفا هیت ب بی تی اس ندید فکر نکنید بی تی اس سر پناه نداره چرا داره ما آرمیا لشگر بی تی اس هستیم و وقتی طرفدارشون میشیم باید در هر شرایطی ب اون کمک کنیم😉
    بعدم اکسو چی داره ها
    چی داره
    ران داره؟؟؟
    ضد گلولهه؟؟؟
    لشگر داره؟؟؟
    مومنته؟؟؟؟؟
    عوضوی مثله کوک داره؟؟؟
    ن نداره
    بی تی اس رتبش از اکسو زده بالا 😌
    یعنی اینو نمیفهمید؟؟؟
    اینو باید بهتون بفهمونن؟؟؟
    اگه باید بفهمونن بیا تا قشنگ و مفهومی بهت بفهمونم

    اصن میدونی بی تی اس یعنی چی؟؟؟؟
    بزار تا بگم یعنی ضد گلوله
    کسی که آرمی ها رو نجات داد
    کسی که تو هر شرایطی جلو میرفت
    حتی با هیت هایه زیاد بازم ب رو به جلو حرکت کردن
    اونا بیگ هیت رو ب موفقیت رسوندن
    بعد شما هیت میدین؟!
    فازتون چیه؟؟؟
    یعنی باید فوش هفت جد آبادتونو بهتون بدم ک بفهمید بی تی اس خوبه
    من دیگه تاقتم سر رسیده….
    ما آرمی هستیم آرمی یعنی لشگر ما لشگر بی تی اسیم میفهمی؟؟؟
    اگه میفهمی یعنی عاقلی اگه نمیفهمی یعنی خری
    راستی….
    حرف دل من ب هیترا:
    ایشالا همتون برید زیر صد لا خاک😜
    شما لیاقت کی پاپ رو ندارید شما حتی لیاقت هیتر بودن رو ندارید😑
    خب من دیگ حرفام تموم شد😁
    آخیشششش😂😂😂
    من اخلاقم خیلی شبیه موچیه😇 اما اگه عصبی بشم وحشی و روانی میشم👹
    خب آرمیای عزیز دوستون دارم 💜💜💜💜💜
    بای💖💖💖

  161. اونی که میگه بی تی اس پادشاه کیپاپ. و کینگشه محض اطلاع اون موقع که اکسو رفت امریکا و با رئیس جمهور امریکا در کاخ سفیدملاقات کرد تو داشتی چیکار میکردی وقتی که اکسو لقب کینگ کیپاپ و گرفت اصلا ارمی وجود داشت که الان داری زر میزنی اون گروهی که بیشترین جایزه رو داره اکسوعه نه بی تی اس اینو فقط به توی ارمی نمیگم اینو دارم به کل کیپاپرا میگم که بفهمن دارن چی میگن دلیل نمیشه چون ارمی یا هر فندومه دیگه ای هستی بیای الکی زر بزنی این حقیقته که اکسو کینگ کیپاپه همه میدونن چون این حرف مثل اینی که تو گفتی حرف فندوم نیست که اینو خود رئیس جمهور کره قبول داره الکی چرت و پرت نگو اینجا اعصاب مارو بهم بریزی

  162. باید به این هم فکر کنیم که اکسو امسال بدون هیچ کامبک گروهی جایزه برد! درسته دینامیت نامزد گرمی شد اما اهنگ کای ۵۰ روز تو چارت ها اول بود که رکورد دینامیت هم زد! البته من مولتی فنم و همه گروها رو دوست دارم اما بعضی ارمی ها فکر میکنند همه رکورد ها دست بی تی اسه! ولی اینجوری نیست…. مثلا یه بار که اسم اکسو رفت توی گینس برای این بود که بلیط هاشون تو دو صدم ثانیه فروخته شد! که تا همین حالا هم این رکورد دست اکسوعه! و البته میشه گفت گروهی که بیشترین جایزه رو برده اکسوعه! من نمیخام بگم بی تی اس افتخار نداره! اما در کل خواستم بگم هر فندومی یه خوبی داره و هر گروه یه افتخار جداگونه! و همه گروه ها خوبن!

  163. سلام ب همگی چرا انقد فنوار میکنید؟؟چرا انقد ب گروه ها هیت میدین؟؟میدونین سولی ک یک ایدل زنه بخاطر این هیتای مسخره ی شما خودکشی کرد؟؟هیت ندین ب هیچ گروهی ، حتی اگه خیلی ازش متنفرین ، چیز دیگه ، من یک ارمیم ، اکسوالم ،… خلاصه یه کیپاپرم ، اما تاحالا تو عمرم فنوار نکردم… فنوار حتی ب گروهایی ک فنشونین داره ضربه میزنه ،… میفهمین؟؟…

  164. من فن گروههای بلک یپنک بی تی اس اکسو توایس تی ارا مامامو استری کیدز ایتزی اسپا بیگ بنگ ردولوت گرلزجنریشن گاتسون جی آیدل اورگلو
    هستم و تا حالا به هیچ گروهی که فنشون نیستم هیت ندادم پس شماهم که هیتر هر گروهی که هستین دست از هیت دادن بردارین چون اوناهم مثل ما انسانن و مطمئنن خیلی ناراحت و افسرده میشن اونا قبل از آیدل بودن انسانن و خیلی از آیدل ها بابت این هیت ها جون خودشون رو گرفتن الان دعوایی که بین آرمیا و اکسوالا هست خیلی بده شما باید ببینید که اعضای هردو گروه باهم دوستای صمیمی هستن و هم دیگه رو دوست دارن . سال بعد دعوا بین طرفدار گروه های ایتزی و اسپاست ما باید کمک کنیم تا فندوم این دوتا گروه با هم دعوا نکن چون ممکنه دعوایی مثل آرمیا و اکسوالا صورت بگیره فکر میکنم اینطوری بهتره . لطفا دیگه به هیچ گروه و ایدلی هیت ندیدن اگر شما جای اونا بودین میتونستین تحمل کنین ؟؟؟؟؟

  165. اون عزیزی هم گه گروه TXT رو گفتی گروه خوبیه و چرا اسم فندومشون موآ هست بخاطر اینکه مخفف
    Moments Of Alwaysness هست
    یعنی خاطراتی برای فن هاشون میسازن که همیشه هراهشونه

  166. همه گروه ها عالین ولی بیاید اسمی هم از گروه big bang ببریم که مثل گروه سوپرجونیو از گروه های قدیمیه ک موج بزرگی توی کره و کیپاپ به وجود اوردن و سال های متعددی لقب پادشاه کیپاپ رو داشتن
    یه گروه 5 نفره پسر توسط وای جی اینترتیمنت سال 2006 دبیو کردن و اعضاش taeyang ،sungri ،deasong، T.O.P
    G-dargon(جی دراگون، تیانگ، سونگری، دسونگ و تاپ) هستند که لیدر گروه جی دراگون هست که با اسم جی دی هم (GD) شناخته میشه
    اسم فندومشون VIP هست که به معنای Very Important People یا افراد خیلی مهم معنی داره

  167. اکسوالای بدبخت درک نمیکنم چقدر حسودید ک تحمل خوشبختی ما ارمیا و پسرمونو ندارید!

  168. خانومی ک اومدی میگی اکسو تو گینس ثبت شده میشه بگی کجای گینس من خودم عاشق اکسو ام هیتر نیستم ارمی هستم اکسوال هم هستم اما اما بعد از بی تی اس اکسو بزرگترین بند کیپاپه لطفا اول برو تحقیق کن بعد بیا نظر بده بعد اکسو هم بلک پینک بعد میشه بگی کی صدر چارت بیلبورده کی رفت سازمان ملل سخنرانی کرد میشه بگب کره از کدوم بند کیپاپ تشکر کرد اینارو هم بگو نیا بگو اکسو بعدشم مگه الکیه هرکی معروفه طرفدار داره تو گینس ثبت شه ی حرف بزن ک با عقل جور در بیاد من کاملا بی طرفم اما تو دیگه مخت تاب ورداشته

  169. خدایا الان این پایین باز دعوا شد قبلا بزرگ ترین فندوم جهان اکسو بود ولی الان بی تی اسه و افتخار می کنم که هم ارمی و هم اکسول ام
    به نظر من ارمی دو تا معنی دارد و من معنی ارتش رو دوست دارم چون ما مثل یه ارتش از بی تی اس محافظت می کنیم و هیچ وقت نمی زاریم اسیبی ببینن پس هیتر ها وقت تون رو با هیت دادن به هیچ کدام از فندوم ها و گروه ها هدر ندید چون اگر به یک گروه هیت بدین با تموم فندم های جهان طرف این

  170. سلام یه سوال داشتم اونا خودشون اسم گروهمون رو انتخاب کردن؟؟؟اگر کسی میدونه به من بگه چون میخوام بدونم ممنون که توجه میکنید😍😍😍😊😊😊

  171. محض اطلاع بزرگترین فندوم جهان که در گینس ثبت شده اکسواله
    افتخار میکنم که شدم فنش
    ارمی ها از ضربه زدن بهمون خسه نشدین !!!

  172. ایکاش میشد تو سایتتون پیام هارو ریپلای کرد…
    جهت اطلاع خانم غزل جان بگم ک فندوم بی تی اس ک ارمی هست ب معنی ارتش نیست لطفا اشتباه نکنید ارمی مخفف شده ی کلمهAdorable Representative M.C for Youth است♡

  173. گروه بی تی س از ۷ تا ممبر هستش که از سال ۲۰۱۳ فعالیتشون رو شروع کردن و به فندوم هاشون آرمی میگویند
    بی تی اس بهترین و معروف ترین گروه کی پاپ (بوی بند) هست که چارت اول بیلبورد هست
    بی تی اس از کمپانی بیگ هیت big hit هست
    اولین اهنگ انها که با اون دبیو کردن اهنگno more dream نو مور دریم بود که غوغا به پا کرد
    بی تی اس در سال ۲۰۱۵ با البومwings موج بزرگی را برپا کرد که بهترین اهنگ در آن سال شد.

  174. من طرفدار این گروه ها هستم
    بی تی اس-آرمی
    اکسو-اکسوال
    استری کیدز-استی
    گاتسون-آی گاتسون
    مانستا اکس -مونببه(البته یکم)
    از گروه سونتین و ایتیز هم یکمی خوشم میاد
    از مطالب زیباتو ممنونم

  175. مهتا عزیز ممنون از اطلاعات کاملی که درباره گروه سوپرجونیور دادی

  176. سوپرجونیور….یه گروه پسر 13نفره بودن…درواقع سال 2006بزرگترین گروه کیپاپ بودن…تحت نظر کمپانی اس ام سال 2005تشکیل شدو با ضافه شدن کوچیکترین عضو به این گروه،درنهایت سال 2006دیبو کرد.
    همچنین گروه سوپرجونیور شهرت جهانی خودش رو با آلبوم”سوری سوری” بدست آورد و لقب پادشاه موج هالیو رو از آن خودش کرد.
    تا به امروز هم رکورد دار اولین های زیادی بوده که توی 15سال اخیر کسب کردن.
    اسم فندوم گروه Super Junior
    ELFهست….که دذواقع این کلمه مخفف Ever Lasting Friends هست.نه اون موجود افسانه ای :)))

  177. بلینک بعد ارمی بزرگترین فندوم دنیاس و بزرگترین و بهترین گرل گروپ دنیا نامبرده میشه
    و کلمه ارمی به معنای ارتش هست
    گروه تی اکس تی هم هست که گروه خوبیه و اسم فندومش موآ هست نمیدونم برای چی

دیدگاهتان را بنویسید