سریال‌ های جدید مارول 2023

سریال های جدید مارول

از اولین قسمت اونجرز یا اولین قسمت مرد عنکبوتی، داستان‌های مصور مارول جایگاه ویژه‌ای در دنیای سینمایی باز کردند. فیلم و سریال های ابرقهرمانی بیشتر و بیشتر بین مردم و خصوصا قشر جوان پرطرفدار شدند و کامیک‌ها و فیلم‌های مارول نیز مخاطبین زیادی کسب کردند. به طوری که حالا فرنچایز مارول و دنیای MCU در صدر محبوب‌ترین دنیاهای سینمایی و داستان‌های کمیک قرار دارد. سریال های جدید مارول 2023 از دنیای MCU قرار است مهمان طرفداران مارول باشد که مطمئنا آنها را خوشحال خواهد کرد. از سریال هاکای و واندا ویژن گرفته تا فصل دوم لوکی، همگی برای شبکه‌ی دیزنی پلاس تدارک دیده شدند.

با اون یا این همراه باشید.

هاکای (Hawkeye)

جرمی رنر، بازیگر مستعدیست که او را با نقش‌های خوب و دوست‌داشتنی در سینما می‌شناسیم. اما شناخته شده ترین بازی او، تیرانداز جدی و وظیفه‌شناس مارول، HAWKEYE است.

سریال هاکای، با بازیگرانی چون جرمی رنر، هیلی استنفیلد و تونی دالتون، دوباره جذابترین‌ شخصیت مارول که قدرت او تیزبینی و مهارت جنگی بالاست را از شبکه دیزنی پلاس به نمایش می‌گذارد. 

سریال جدید مارول 2022
سریال هاکای 6 قسمت دارد

حضور بیوه‌ی سیاه نیز در این سریال تایید شده است اما نه ناتاشا رومانوف اسکارلت جوهانسون بلکه یلنا با بازی فلورنس پیو. قسمت‌های منتشر شده‌ی این سریال تا به کنون نمره‌ی خوبی گرفتند.

این سریال جدید مارول را به هیچ وجه از دست ندهید چون اوریجین کیت بیشاپ با بازی هیلی استنفیلد است.

تاریخ پخش: 24 نوامبر تا 25 دسامبر 2021

میس مارول (Ms .Marvel)

سریال Ms. Marvel از دیگر سریال های جدید مارول است که قرار است از شبکه‌ی دیزنی پلاس در اواسط سال 2022 پخش شود. مینی سریال Ms. Marvel درباره‌ی کامالا خان است که به عنوان میس مارول شناخته می‌شود.

سریال میس مارول
سریال جدید مارول هیجان انگیز خواهد بود

کامالا خان ‌‌طرفدار دو آتیشه‌ی انتقام‌جویان است و شخصیت کارول دنورز یا همان کاپیتان مارول را بسیار دوست دارد. او درگیر مشکلات شخصی خودش است تا زمانی که متوجه ابرقدرت‌های خود می‌شود و داستان میس مارول شروع می‌گردد.

بازیگر کامالا خان در این مینی سریال شش قسمتی Iman Vellani خواهد بود که در نقش یک دختر جوان پاکستانی-آمریکایی ظاهر خواهد شد.

تاریخ پخش: تابستان 2022

آگاتا: خاندان هارکنس (Agatha: House of Harkness)

شبکه‌ی دیزنی پلاس تایید کرده است که اسپین آف سریال واندا ویژن، با نام Agatha House of Harkness در دست ساخت است و قرار است به عنوان یکی از سریال‌های MCU منتشر شود.

Katryn Hahn نیز با شخصیت Agatha در نقش اصلی سریال ظاهر خواهد شد و جک شفر، نویسنده‌ی سریال واندا ویژن نیز به عنوان نویسنده‌ی این اسپین اف، تیم نویسندگی را رهبری خواهد کرد.

سریال مارول
آگاتا را در سریال واندا ویژن دیدیم

تاکنون هیچ تاریخ انتشار و داستانی از سریال منتشر نشده و اخبار زیادی از آن در دسترس نیست. اما مطمئنا در این سریال به بخش‌های زیادی از MCU و یا حتی اتفاقات قبل یا بعد واندا ویژن پرداخته خواهد شد که بی‌شک طرفداران MCU لذت خواهند برد.

تاریخ پخش: نامعلوم

Armor Wars

سریال Armor Wars از دیگر سریال های جدید مارول و تایید شده‌ی دیزنی پلاس از دنیای MCU است که تاریخ پخش نامشخصی دارد. داستان‌های مصور Armor Wars درباره‌ی چند شخصیت شرور است که قصد تصاحب تکنولوژی مرد آهنی را دارند و می‌خواهند از آن استفاده‌های نادرستی کنند.

سریال های جدید مارول 2022
ماشین جنگی در سریال جدید مارول حضور دارد

دان چدل در نقش ماشین جنگی نیز در این سریال حضور دارد و جزو شخصیت‌های اصلی سریال خواهد بود. دیزنی تاریخ سریال Armor Wars را مشخص نکرده است. باید دید که اگر تکنولوژی تونی استارک در دست آدم‌های شرور بیفتد چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

تاریخ پخش: نامعلوم

اکو (Echo)

مایا لوپز، نام شخصیت خاص مارول یعنی اکو می‌باشد که قرار است سریال اختصاصی خودش را در دنیای MCU داشته باشد. اکو یک زن ناشنواست که با استفاده از صدا، حرکات دیگر افراد را می‌فهمد و می‌تواند تقلید کند.

سریال های جدید کمپانی مارول
اکو از سریال های جدید کمپانی مارول است

بازیگر این سریال Alaqua Cox خواهد بود. شخصیت اکو قبل از مینی سریال جدید مارول مستقل خودش در سریال Hawkeye حضور خواهد داشت و سپس اسپین‌آف مستقل آن به نام Echo ساخته خواهد شد.

این شخصیت در کمیک‌ها دختر ناخوانده‌ی کینگ‌پین است. متاسفانه تاریخ پخش سریال اکو و خط داستانی آن هنوز مشخص نیست.

تاریخ پخش: نامعلوم

Guardians of the Galaxy Holiday Special

قسمت ویژه‌ی نگهبانان کهکشان برای کریسمس، از دیگر آثاریست که امسال باید منتظر انتشار آن باشیم. جیمز گان مدت زیادیست که قصد ساخت یک قسمت ویژه از نگهبانان کهکشان را داشت و از مدتی پیش این قسمت ویژه را تبلیغ می‌کرد.

سریال جدید کمپانی مارول
این یک سریال از سریال جدید کمپانی مارول است

کریس پرت، زوئی سالندا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، ون دیزل همگی در این قسمت ویژه نگهبانان کهکشان حضور خواهند داشت و شخصیت‌های خود را بازی خواهند کرد.

تاریخ پخش: نامعلوم

I Am Groot

مگر می‌شود نگهبانان کهکشان را دیده باشید و دیالوگ من گروت هستم ملکه‌ی ذهنتان نشود. یکی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی MCU که بامزگی آن دلرحم‌ترین انسان‌ها را هم نرم می‌کند قرار است پروژه‌ی مستقل خود را در قالب یک سریال انیمیشنی داشته باشد.

سریال جدید مارول 2022
قطعا عاشق این سریال جدید کمپانی مارول خواهید شد

سریال جدید مارول 2022 من گروت هستم که بر روی شخصیت گروت تمرکز می‌کند قرار است در سال 2022 منتشر شود، اما اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. البته فراموش نکنید که گروت قصه‌ی ما، کنار بامزگی بالقوه‌اش، می‌تواند ترسنا‌ک‌ترین درخت نیز باشد.

تاریخ پخش: نامعلوم

Ironheart

می‌توان سریال Ironheart را از دیگر پروژه‌های مرتبط به دنیای MCU و خصوصا شخصیتی مثل تونی استارک دانست.

داستان سریال Ironheart راجع به یک دختر جوان و بسیار باهوش به اسم ری‌ری ویلیامز است که با طراحی یک لباس بسیار پیشرفته سعی دارد که میراث تونی استارک را ادامه بدهد.

سریال کمپانی مارول
ایرون هارت جزو نسل جدید کاراکترهای مارول است

لباس او یکی از پیشرفته‌ترین لباس‌هایی‌ست که بعد از آیرون من طراحی شده است. شخصیت Ironheart حتی در قسمت دوم Black Panther یعنی Wakanda Forever نیز حضور خواهد داشت.

بازیگر شخصیت Ironheart احتمال زیاد Dominique Thorne خواهد بود. همچنین نویسند‌ه‌ی فیلم Snowpiercer نیز به عنوان نویسنده‌ی اصلی این فیلم، تیم نویسندگی را برعهده خواهد داشت.

تاریخ پخش: نامعلوم

فصل دوم لوکی (Loki season 2)

پس از استقبال خیلی خوب از سریال لوکی، فصل دوم این سریال نیز در حال ساخت است و قرار است دوباره تام هیدلستون را در نقش لوکی حقه‌باز ببینیم.

بازیگران دیگری چون Owen Wilson و Sophia Di Martino نیز در نقش‌های خود یعنی موبیوس و سیلوی حضور خواهند داشت.

فصل دوم لوکی
فصل دوم سریال لوکی پرطرفدار خواهد بود

فصل دوم سریال لوکی احتمالا برای اواخر 2022 فیلمبرداری‌اش را تمام کند. داستان زیادی از فصل دوم لوکی منتشر نشده است، اما احتمالا فیلم‌های دیگر MCU همچون دکتر استرنج نیز تاثیرات متقابلی در فیلمنامه خواهند داشت.

تاریخ پخش: اکتبر 2023

Marvel Zombies

از دیگر پروژه‌های انیمیشنی دیزنی پلاس و مارول سریال Marvel Zombies است که بر اساس داستان‌های مصور و کمیکی‌اش با همین نام ساخته می‌شود. این سریال درباره‌ی نسل جدیدی از ابرقهرمان‌هاست که باید در برابر یک ویروس گسترده‌ی زامبی مقاومت کنند.

سریال های جدید مارول
این سریال انیمیشنی خواهد بود

کارگردانی این مجموعه‌ی انیمیشینی را Bryan Andrews بر عهده دارد. این سریال، ایده‌های خود را از سریال و کمیک What If مارول الهام خواهد گرفت.

تاریخ پخش: نامعلوم

Moon Knight

فاز جدید دنیای MCU توجه بیشتری را روی دیگر کمیک های مارول و شخصیت‌های جالب مارول دارد. سریال Moon Knight یکی از آن سریال‌هایی‌ست که تازگی زیادی برای بسیاری از طرفداران MCU خواهد داشت.

این سریال با بازی اسکار ایزاک راجع به مارک اسپکتور است که از اختلال شخصیتی رنج می‌برد و این بیماری او باعث شده تا درگیر اتفاقات ناگواری شود.

سریال مون نایت
سریال جدید کمپانی مارول که به زودی پخش خواهد شد

از قدرت‌های شخصیت Moon Knight می‌توان به قدرت بدنی بالا، پیش‌بینی آینده و دیدن رویا، و خالی کردن انرژی دیگران از طریق تماس فیزیکی اشاره کرد. این سریال در اواسط 2022 از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

تاریخ پخش: 30 مارچ 2022

Secret Invasion

مهم‌ترین شخصیت MCU، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری با سریال Secret Invasion به دنیای MCU برمی‌گردد.

سریال راجع به حمله‌ی گروهی از بیگانگان به نام Skrulls است که نیک فیوری و تالوس سعی دارند جلوی ‌آن‌ها را بگیرند.

دانلود سریال جدید مارول
آخرین حضور ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری در این سریال خواهد بود

بازیگران معروف دیگری مثل امیلیا کلارک، اولیویا کلمن نیز در این سریال حضور خواهند داشت. سریال Secret Invasion هم‌اکنون در حال ساخت است و به زودی اخبار بیشتری نیز از آن منتشر خواهد شد.

تاریخ پخش: نامعلوم

شی هالک (She-Hulk)

جنیفر والترز وکیلی‌ست که پرونده‌های مربوط به ابرقهرمانان را بررسی و حل می‌کند. او پسرعموی بروس بنر، هالک معروف انتقامجویان است و رابطه‌ی صمیمی با او دارد.

شاید فکر کنید که او یک وکیل عادی‌ست؛ اما او نیز مانند بروس بنر، یک قدرت عجیب و غریب و سبز رنگ را دارد که باعث می‌شود مثل بقیه‌‌ی آدم‌های اطرافش نباشد.

سریال جدید مارول شی هالک
یک سریال جدید شرکت مارول که جذاب است

سریال She-Hulk در ده قسمت و در سال 2022 منتشر می‌شود و مارک روفالو نیز در این سریال در نقش هالک بروس بنر پدیدار خواهد شد. کوین فایگی، مغز متفکر پشت فاز چهارم مارول، سریال She-Hulk را یک کمدی خاص می‌داند.

تاریخ پخش: 2022

Spider-Man: Freshman Year

یکی دیگر از پرو‌ژه‌‌های انیمیشنی دیزنی پلاس و MCU انیمیشن سریالی Spider-Man: Freshman Year است. این انیمیشن سریالی به گفته‌ی سازندگان آن، متفاوت‌تر از دیگر سریال‌های انیمیشنی مردعنکبوتی خواهد بود.

انیمیشن جدید مرد عنکبوتی
یک انیمیشن جذاب از دنیای سینمایی مارول

داستان این انیمیشن بر روی تلاش‌های پیتر پارکر در راه تبدیل شدن به مردعنکبوتی معروف تمرکز خواهد داشت و استایل و ماجراجویی‌های متفاوتی را در برخواهد گرفت.

تاریخ پخش: نامعلوم

واکاندا (Wakanda)

زادگاه Black Panther یا پلنگ سیاه، واکاندا از ناشناخته‌ترین مکان‌هایی‌ست که در دنیای MCU معرفی شد و چندان به آن پرداخته نشد.

رایان کولگر که کارگردان قسمت اول فیلم Black Panther بود و هم اکنون در حال ساخت قسمت دوم پلنگ سیاه نیز می‌باشد؛ قصد ساخت یک سریال جدید مارول در مورد واکاندا دارد.

سریال جدید مارول 2022
واکاندا یک پروژه طولانی است و به این زودی‌ها نخواهد آمد

با سریال Wakanda قرار است چیزهای بیشتری راجع به این مکان غنی و پیشرفته بدانیم که ممکن است توجه زیادی به آن در MCU نشده باشد.

اطلاعات زیادی از سریال واکاندا منتشر نشده اما به احتمال زیاد پس از ساخت قسمت دوم پلنگ سیاه، بیشتر درباره‌ی آن خواهیم شنید.

تاریخ پخش: نامعلوم

فصل دوم چه می‌شود اگر؟ (What If)

سریال What If که از سال 2019 در حال تولید برای دیزنی پلاس بود و بر اساس کمیک‌های مصور با همین نام ساخته شده بود. پس از اتمام فصل اول در سال 2021، سریعا برای فصل دوم نیز تمدید گردید.

سریال مارول جدید
شخصیت کاپیتان کارتر را در فیلم دکتر استرنج 2 خواهیم دید

فصل دوم سریال What If مارول، از قبل نوشته شده و آماده بود و اکنون در حال ساخت است. ولی متاسفانه تاریخ دقیقی برای فصل دوم What If اعلام نشده است.

شایعات حاکی از آن است که احتمالا در تابستان 2022 باید شاهد انتشار فصل دوم آن باشیم. فصل دوم نیز مانند فصل اول شامل 9 قسمت 30 دقیقه‌ای خواهد بود.

تاریخ پخش: نامعلوم

در نهایت

مارول برای فاز چهارم مارول با دست پر آمده است و جدا از فیلم‌های سینمایی متنوع خود، سریال‌های جذاب زیادی را در برنامه‌ی خود دارد. طرفداران مارول بی‌صبرانه منتظر آثار مارول در سال 2022 و 2023 هستند. پس از بلوغ آثار مارول در فاز سوم، فاز چهارم MCU قطعا یکی از جذاب‌ترین فازهای MCU پس از انتقامجویان خواهد بود. پس سریال های جدید مارول را از دست ندهید. اگر این مطلب را دوست داشتید، ساید مطلب بهترین سریال کره ای نتفلیکس 2023 را هم دوست داشته باشید.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید