بهترین بازی های دخترانه موبایل 2021 (اندروید و آیفون)

بهترین بازی های اندروید دخترانه

بازی های موبایل دیگر بخشی از زندگی روزمره ما شده است. این بازی‌ها می‌توانند سرگرم کننده یا آموزنده باشند. درست است بازی کردن سن و جنسیت خاصی نمی‌شناسد، اما برخی از بازی‌ها برای دختران یا پسران طراحی شدند. با اون یا این همراه باشید تا بهترین بازی‌های دخترانه اندروید و آیفون را به شما معرفی می‌کنیم.

The Sims Mobile

Sims یک بازی جذاب و فانتزی که به زندگی روزمره شبیه است و از پر مخاطب‌ترین بازی‌ها به شمار می‌آید. این بازی اولین بار توسط ویلیام رالف رایت ساخته شد و با همکاری جف براون یک شرکت بازی‌های ویدئویی به نام Maxis در سال 1989 تاسیس کردن و بازی SimCity را منتشر کردند.

به دلیل استقبال بی‌نظیر از این بازی Sims4 نیز به بازار بازی‌ها آمد. این بازی به گونه‌ای است که شخصی که دارد بازی می‌کند باید بتواند یک خانواده را اداره کند و از طریق دستور دادن نیازهای آن‌ها مثل غذا خوردن، حمام رفتن، خوابیدن، ارتباط با دوستان، ازدواج و… را برای آن‌ها برطرف کند.

بهترین بازی دخترانه اندروید
یک زندگی جدید را تجربه کنید

خرید خانه رویایی در بازی یکی از قسمت‌هایی است که برای بازیکن خیلی جذاب می‌باشد. کاراکترتان برای رفع نیازها و خرید کردن باید تایمی را به کار کردن در شغل مورد نظر می‌گذراند تا بتواند وسایلی با کیفیت بالاتر تهیه کند و نیازها با سرعت بیشتری رفع شوند.

Sims به دلیل گرافیک بسیار بالا و خوبی که دارد به یکی از بهترین بازی‌های دخترانه اندروید تبدیل شده است. شما در این بازی می‌توانید شخصیتی که ساخته‌اید همزمان چندین کار مثل آشپزی کردن و صحبت کردن با دوستان را با هم انجام دهد. اگر به دنبال یک بازی با ویژگی‌های جذاب هستید Sims را حتما بازی کنید.

بازی دخترانه اندروید و ایفون Candy Crush

این بازی از اولین و جذاب‌ترین بازی‌های رایگان گوشی اندروید و آیفون است که در سال 2015 توسط شرکت کینگ ساخته و منتشر شده است. تا به امروز از این بازی جذاب سه نسخه اصلی Candy Crush Soda Saga ، Candy Crush Jelly Saga ، Candy Crush Friends Saga آمده است.

این بازی دخترانه فکری براساس چیدن حداقل سه خانه هم رنگ در کنار هم است. هر مرحله از بازی هدفی دارد که بازیکن باید به آن هدف دست پیدا کند از یک تا سه ستاره بگیرد و وارد مرحله بعد شود. اگر هدف بازی انجام نشود باید دوباره مرحله را تکرار کنید و در این صورت قلب از دست می‌دهید.

بازی دخترانه اندروید
این بازی بسیار سرگرم کننده است

تعداد قلب‌ها که به پایان برسد باید زمان تعیین شده را صبر کنید تا دوباره قلب‌ها برای شما ساخته شوند و بتوانید به بازی ادامه دهید. برای ادامه دادن و باز شدن مراحل جدید نیازی به هزینه کردن نیست ولی شما می‌توانید اگر مرحله‌ای از بازی برای شما سخت بود با خریدن گزینه‌های ویژه که برای شما در نظر گرفته شده مرحله را پشت سر بگذارید.

این بازی یکی از بهترین بازی‌های دخترانه اندروید محسوب می‌شود. اگر تاکنون این بازی رو تجربه نکردید پیشنهاد می‌کنم حتما امتحانش کنید.

Pet rescue saga

Pet rescue saga از بازی‌های جذاب برای دوستداران حیوانات است که توسط شرکت بازی سازی KING ساخته و در دست علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این بازی شاد و رنگی رنگی گرافیک بسیار بالایی دارد و بودن حیواناتی مثل توله سگ و خرگوش و پرنده با پس زمینه‌ای متنوع و چشم نواز توانسته جذابیت این بازی را برای کاربران بالا ببرد و آن‌ها را علاقه مند به بازی کند.

بازی اندروید 2021 دخترانه
یک بازی مهیج درباره حیوانات

این بازی در اصل از کنار هم قرار دادن حداقل دو خانه‌ی رنگی در کنار هم و خالی کردن خانه‌ها برای نجات حیوانات اسیر شده تشکیل می‌شود. موزیک زیبا این بازی دخترانه فکری که از طرف شرکت در نظر گرفته شده بازی را برای بازیکن هیجان انگیزتر و جذاب‌تر میکند.

تعداد بالای مراحل بازی یکی دیگر از نقاط قوت این بازی به حساب می‌آید. اگر به پازل علاقه‌مندید این بازی می‌تواند برای شما به همان اندازه و حتی بیشتر جذابیت داشته باشد.

Fashion story

Fashion story از بازی های دخترانه مناسب برای کودکان و دختر خانم‌های کوچک به شمار می‌آید که توسط شرکت Storm8 Studios ساخته و منتشر شده است. در این بازی شما می‌توانید یک فروشگاه لباس با خلاقیت خود برای خودتان ایجاد کنید.

مشتری‌های شما همیشه پشت درب فروشگاه شما منتظر هستند تا شما آنها را با طراحی‌های جدید لباس، مدل مو، آرایش و … آن‌ها را شگفت زده کنید و رضایت مشتری خود را جلب کنید. شما می‌توانید با این بازی بهترین و زیباترین ترکیب‌ها را برای جشن‌های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار بدید.

بازی دخترانه فشن
این بازی شبیه SIMS است

یکی از اتفاقات مثبت در این بازی این است که به روز رسانی مراحل و لباس‌های و … جدید برای شما کاملا رایگان است و شما می‌توانید از دنیای فشن و مد که خودتان آن را درست کرده‌اید لذت ببرید.

این بازی می‌تواند یکی از بهترین بازی دخترانه آرایشی باشد که تا به امروز از طرف شرکت‌های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. دختر شما هم اگر از این فضا لذت می‌برد و دوست دارید خلاقیت‌اش را ببینید بهتر از این بازی را از دست ندید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین بازی اندروید سال 2021

Farmville 2

Farmville 2 خوش ساخت‌ترین بازی در مزرعه‌داری به حساب می‌آید که توسط شرکت Zynga که بازی‌های زیادی را ساخته است می‌باشد. این بازی بر روی گوشی‌های اندروید نصب می‌شود با توجه به حجم کمی که دارد اما از گرافیک خوبی برخوردار است.

شما در بازی باید به سرعت مزرعه خود را بسازید و در آن محصول بکارید و کار برداشت و فروش آن را انجام دهید. از ویژگی‌های مثبت این بازی این است که شما می‌توانید در کنار مزرعه‌داری و برداشت و فروش محصولات و میوه‌های تازه به پرورش حیوانات مختلف هم بپردازید.

بازی دخترانه فکری
از کاشت تا برداشت محصولات خود را عمل آورید

در این بازی می‌توانید از هنرهای دیگر مثل تهیه پای سیب و صنعت هم استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار بزرگ این بازی این است که شما می‌توانید به صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید و با دوستانتان گفتگو و تجارت و رقابت داشته باشید که باعث می‌شود بازی هیجان انگیزتری راتجربه کنید.

اگر شما هم مثل خیلی از دوستانی که با علاقه به مزرعه‌داری این بازی را انجام می‌دهند شما نیز علاقه‌مند هستید این بازی زیبا رو از دست ندهید.

Dress up star

Dress up star یک بازی برای کسانی که به فشن علاقه‌مند هستند و دوستدارن ساعاتی را با آن بگذرانند بسیار جذاب است. این بازی یکی از بزرگترین بازی‌های رایگان در زمینه مد و لباس است که بیش از 700 نوع لباس مختلف و 20 عروسک دارد.

شما می‌توانید با سلیقه و خلاقیت خود این عروسک‌ها را در سه مرحله از زندگیشان طراحی لباس و آرایش کنید. این سه مرحله شامل لباس‌هایی برای دانشگاه، به عنوان مانکن و سوپر مانکن بر روی فرش قرمز مد و فشن و در آخر به عنوان عروس برای آن‌ها طراحی لباس و آرایش و مو و تاج و… داشته باشید.

بهترین بازی های اندروید و ایفون
مانند یک ستاره باشید

برای در اختیار داشتن طراحی‌های جدید فقط کافی از داخل خود بازی بر روی بازی‌های بیشتر کلیک کنید و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به فضاهای سالن‌های لباس و آرایش و مد علاقه‌مند هستید این بازی می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد. از بودن در این بازی دخترانه جدید لذت ببرید.

Avakin life

Avakin life سرگرم کننده‌ترین و بهترین بازی های دخترانه اندروید محسوب می‌شود. این بازی ساخت شرکت بازی ساز Lockwood Publishing Ltd می‌باشد که به دلیل گرافیک بالا و سه بعدی بودن آن بسیار در بین بازی کنان محبوب است.

در این بازی هم مثل زندگی روزمره باید رو به پیشرفت باشید و مقررات بازی را رعایت کنید. این بازی برای رده سنی سیزده سال به بالا طراحی و اجرا شده است. در این بازی امکان این برای شما وجود دارد که با یکی دیگر از بازیکن‌ها چت کنید یا به لیست دوستان خود آن را اضافه کنید.

بازی اندروید avakin life
در این بازی نیز زندگی جدیدی را تجربه خواهید کرد

نکته مهمی که باید درباره این بازی جذاب بدانید این است که باید به زبان انگلیسی تا حدودی مسلط باشید تا بتوانید با دیگر بازیکنان ارتباط بگیرید. نکته مثبت این بازی این است که شما خودتان محیط زندگی و خانه‌ای همیشه دوست داشتید را می‌توانید طراحی کنید و روزانه به خرید لباس بروید و با ظاهری متفاوت در محل کار خود وارد شوید تا کم کم به یک ستاره در محل کار تبدیل شوید.

این بازی این امکان را به شما می‌دهد که با هر شخصیتی که دوست دارید زندگی کردن را تجربه کنید و به جشن‌های بزرگ بروید و از آن لذت ببرید. اگر به این فضا از بازی‌ها علاقه‌مند هستید این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

Strawberry Sweet shop

Strawberry Sweet shop از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های دخترانه آشپزی است که توسط شرکت Budge Studios برای گوشی‌های اندروید ساخته شده است. این بازی سرگرم کننده برای دختر خانم‌های کوچک طراحی شده تا آن‌ها را با دنیای شیرینی و دسر آشنا کند.

این بازی یک شخصیت دوست داشتنی دارد که در آشپزی بسیار ماهر است و شما باید در تهیه و آماده کردن مواد اولیه و میوه‌ها و پوره‌ها و یخ و شکر و… به او کمک کنید و با او دسرهای خوشمزه شیرینی‌های فوق‌العاده درست کنید و با آن از دوستان خود پذیرایی کنید.

بازی اندروید دخترانه 2021
یک بازی رنگارنگ و جذاب

در این بازی علاوه بر درست کردن این خوشمزه‌ها به شما این امکان رو می‌دهد که شما آن‌ها را تزیین کنید و به بهترین شکل آن‌ها را برای دوستان خود سرو کنید. از این طریق می‌توانید امتیاز بیشتری را از آن خود کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت این بازی این است که از صدای توت فرنگی برای گرفتن راهنمایی می توانید استفاده کنید.

همچنین این بازی دستور کیک‌ها و دسرها و غذاهای واقعی خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌دهد و این از بهترین گزینه‌ها می‌تواند باشد تا کودکان را به درست کردن و خوردن غذا تشویق کنیم. برای دختر خانم‌های زیبای خودتون حتما این بازی آشپزی را نصب کنید تا با آن لذت ببرند وخلاقیت و اشتهای آن‌ها را افزایش دهید.

Garden mania 3

Garden mania 3 از بهترین بازی‌های فکری برای کودکان 3 تا 7 سال می باشد که توسط شرکت چینی Ezjoy برای اندروید ساخته شده است. این بازی با طراحی‌های فانتزی و جذاب یکی از شادترین و بامزه‌ترین بازی‌ها به شمار می‌آید. گرافیک بسیار بالا و فانتزی دارد و تمام طراحی‌ها کودکانه و جذاب است.

شخصیت‌های و صداگذاری و موسیقی بسیار زیبایی را برایش در نظر گرفته‌اند که محبوبیت این بازی را بیشتر کرده است. در این بازی بازیکن در نقش یک باغبان است که به کار خود سیار علاقه مند است.

بهترین بازی اندروید دخترانه
گاردن منیا 3 را حتما بازی کنید

این بازی زیبا شامل دو قسمت می‌باشد اولین قسمت آن بازی پازلی و جورچین سه تایی است و قسمت بعدی بازیکن باید در باغ خود میوه‌های مختلف بکارد و به آن‌ها رسیدگی کند و آب بدهد و زمانی که آن‌ها رسیده شدن آن‌ها را بچیند.

این بازی نه تنها سرگرم کننده و جذاب است بلکه باعث تقویت ذهن و تمرکز و مسئولیت پذیری درکودکان می شود. اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده و خلاق و آموزشی هستید این بازی فکری جذاب رو از دست ندهید.

کلام آخر

بازی ها میتوانند چندین جنبه برای بازیکن‌های خود داشته باشند. در درجه اول باید سرگرم کننده و جذاب باشند. اگر بازی‌هایی که انتخاب می‌کنیم بر طبق رده سنی و علاقه‌مندی و خلاقیتی که در اختیار ما می‌گذارند انتخاب شوند بسیار بازی های با ارزشی برای بازیکن می‌شوند. پس با انتخاب درست در بازی‌ها لذت آن را برای خود و فرزندانمان بیشتر کنیم.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

1 نظر در “بهترین بازی های دخترانه موبایل 2021 (اندروید و آیفون)”

دیدگاهتان را بنویسید