بهترین بازی‌های اندروید در سال 2021

بهترین بازی های اندروید 2021

امروزه گوشی‌های هوشمند بخش ضروری از زندگی‌هایمان شدند و تقریبا در دستان هرکسی، از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان می‌توان یک گوشی هوشمند را مشاهده کرد. بازی کردن در گوشی‌های هوشمند بدلیل قابل دسترس بودن و راحت‌تر بودن بسیار پرطرفدار شده و بازی‌های بسیار زیادی برای گوشی وجود دارد که هرساله به تعداد این بازی‌ها افزوده می‌شود. اما انتخاب بهترین بازی‌های اندروید در سال 2021 برای رفع بی‌حوصلگی و تفریح ممکن است کار دشواری باشد. چرا که بازی‌های زیادی در گوگل‌پلی وجود دارد و ممکن است باعث سردرگمی شود.

با اون یا این همراه باشید تا به بهترین بازی‌های اندروید در سال 2021 بپردازیم.

بازی Call of Duty Mobile

از عناوین برتر سبک بتل رویال برای موبایل، بازی Call of Duty Mobile است که طرفداران زیادی را نیز در ایران پیدا کرده. بازی کال آف دیوتی موبایل که توسط کمپانی اکتیویژن ساخته شده، حالت‌های بازی زیادی را برای کاربران قرار داده که مولتی پلیر و بتل رویال و یا حالت Deathmatch از معروف‌ترین حالت‌های این بازی شوتر هستند.

بازی Call of Duty Mobile موبایل
بازی کال اف دیوتی اندروید 2021

دکمه‌ها و کنترل‌های بازی کال آف دیوتی بسیار راحت و سریع می‌باشند که تجربه‌ی متفاوتی از گیم‌های شوتر موبایلی را به کاربر می‌دهد. در این بازی اسلحه‌های زیادی نیز گذاشته شده که بازیکن می‌تواند هریک از آن‌ ها را شخصی سازی کند و استفاده کند. همچنین اسکین‌های رایگان زیادی نیز در این بازی در دسترس است تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده به بازیکن‌ها بدهد. این بازی در گوگل پلی رایگان است.

بازی Among Us

بازی امانگ آس در سال 2020 توانست یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها شود. با این‌که این بازی در سال 2018 ساخته شده بود، اما شرایط پاندمی کرونا و قرنطینه‌های خانگی دست به دست هم دادند تا این بازی را یک شبه معروف سازند. شما در این بازی، با دوستان خود در یک سفینه‌ فضایی قرار دارید که با کمک بقیه باید مشکلات فنی این سفینه را تعمیر کنید.

اما وظیفه‌ی اصلی‌تان چیز دیگریست. یک خرابکار در میان شما وجود دارد که سعی دارد اعضای این سفینه را به قتل برساند. وظیفه‌ی مهم شما این است که این خرابکار را هرچه سریعتر پیدا کنید و برنده‌ی بازی شوید.این بازی با حداقل پنج نفر و حداکثر ده نفر می‌تواند به انجام برسد و بسیار شبیه بازی مافیاست.

بازی Pubg Mobile

یکی از بازی‌های قدیمی که شهرت بسیار بالایی دارد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال شناخته می‌شود، نسخه‌ی موبایلِ بازی پابجی است. بازی پابجی موبایل در سال 2018 منتشر شد و سریعا به یکی از بهترین بازی‌های شوتر تبدیل گردید. حتی بازیکن‌های پابجی موبایل از نسخه‌ی کامپیوتر پابجی نیز بیشتر شده بود و شرکت سازنده‌ی پابجی، عمده‌ی تمرکز خود را بر روی پابجی موبایل گذاشته بود.

بازی Pubg Mobile
بازی پابجی موبایل طرفداران زیادی دارد.

سازندگان بازی پابجی موبایل با آپدیت‌های مختلف و متنوع این بازی را در طی سال‌ها بهبود دادند. آپدیت‌های این بازی شامل اضافه شدن حالت‌های بازی مختلف، اسلحه‌های جدید و وسائل نقلیه جدید بوده تا طرفداران خود را راضی نگه‌دارد. پابجی موبایل هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال در سال 2021 برای موبایل شناخته می‌شود.

بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact یکی دیگر از بازی‌هایی‌ست که از پلتفرم ویندوز به اندروید آمده است. گرافیک و طراحی بازی از نکات مثبت بازی است؛ به طوری که تفاوت چندانی با نسخه‌ی ویندوز مشاهده نخواهید کرد. طراحی سه بعدی بازی در اندروید از دیگر ویژگی‌هایی‌ست که باعث شده این بازی خاص‌تر شود.

بازی Genshin Impact به صورت جهان‌باز است و بازیکنان می‌توانند دنیای بزرگی را با گرافیکی خارق‌العاده تجربه کنند. شخصیت‌های بازی همانند شخصیت مانگاها و انیمه‌ها هستند و داستان‌پردازی جالبی را نیز دارند. سلاح‌های مختلف و آیتم‌های متنوع زیادی درون بازی قرار دارد و شخصی‌سازی نیز کاملا برعهده‌ی بازیکنان است.

بازی Donut County

اگر دوست دارید که یک بازی بدون استرس و آرامش‌بخش را تجربه کنید، قطعا بازی Donut County مناسب شماست. بازی Donut County که گرافیک ساده‌ و دوست‌داشتنی دارد، هیچ‌گونه استرسی برای بازیکن ایجاد نمی‌کند و یک داستان جالب را دنبال می‌کند.

شما باید با ایجاد یک شکاف در روی زمین، ماشین‌ها و اجسام مختلف را ببلعید و به مرور این شکاف بزرگتر می‌شود و مراحل نیز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند. حتی در مراحلی از بازی، ممکن است ساختمان‌های بزرگ را نیز ببلعید که البته عواقب زیادی در پی خواهد داشت. بازی Donut County می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرمِ گرافیک و داستان ساده‌ی خلاقانه‌اش بکند. فضای بازی اصلا بچگانه نیست و می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای هر فردی از هر سنی باشد.

بازی Sky: Children of the Light

یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌هایی که داستانی جذاب را در پیش می‌گیرد، بازی Sky: Children of The Light است. این بازی در سال 2020 ساخته شد و توانست تحسین بسیاری از منتقدین را کسب کند. در این بازی که سبک ماجراجویانه دارد، باید درون هفت دنیای مختلف به جست و جو بپردازید. از آنجایی که این بازی آنلاین است، می‌توانید با بازیکن‌های مختلف ارتباط برقرار کنید؛ اما ارتباط شما ارتباط صوتی نیست و تنها باید در بخشی از ماجراجویی‌تان با دیگران همراه شوید و به جاهای مختلف بروید.

بازی موبایل Sky: Children of the Light
یکی از زیباترین بازی‌های داستانی.

داستان بازی از نقاط قوت بازیست و شما را تا آخر مسیر پرماجرای بازی همراه خود می‌کند. بازی Sky: Children of the light موفق به کسب جوایز بهترین بازی در سال 2020 برای موبایل نیز شده است. این بازی شاید یکی از بهترین تجربه‌های یک بازی چشم نواز و ماجراجویانه در موبایل‌های هوشمند باشد.

بازی Monument Valley

بازی Monument Valley از معروف‌ترین بازی‌های پازلی‌ست که بیشترین تعداد دانلود را دارد. سری Monument Valley دارای دو قسمت است و هردو قسمت آن، بازی‌های بسیار خوبی هستند. گرافیک جذاب و مینیمال بازی، همراه با عنصر پازلی و درگیر کردن ذهن بازیکن از جمله عواملی هستند که این مجموعه بازی را تبدیل به یک مجموعه‌ی خیلی خوب کردند. هر مرحله‌ از بازی Monument Valley نیازمند این است که از قوه‌ی تخیل و تفکرتان بهترین استفاده را ببرید، تا بتوانید پازل‌ها را حل کنید. اگر طرفدار بازی‌های فکری و پازلی هستید، قطعا تجربه‌ی Monument Valley پیشنهاد می‌شود.

بازی Minecraft

بازی ماین‌کرفت از قدیمی‌ترین بازی‌های جهان‌باز و سرگرم‌کننده است که توسط استودیوی موجنگ ساخته شد. این بازی طرفداران زیادی را در سراسر دنیا دارد. بازیکن‌های زیادی به دلیل نداشتن کامپیوتر شخصی بر روی گوشی‌های اندرویدی خود این بازی را تجربه می‌کنند و تا ساعت‌ها مشغول به ساختن خانه‌های متنوع، و جست و جو در دنیای بزرگ ماین‌کرفت می‌پردازند.

بازی موبایل Minecraft
بازی ماینکرفت اندروید به سبک جهان باز است.

بازی ماین‌کرفت حالت‌های مختلفی را داراست که بازیکن می‌تواند انتخاب کند. حالت‌های بازی شامل بقا، خلاقیت، سخت، ماجراجویی می‌باشد. آیتم‌های بسیار زیادی درون بازی، برای بازیکن قرار داده شده که استفاده از آن‌ ها بسیار ساده و راحت است. حتی بازیکن می‌تواند فقط با چند بلوک یک خانه‌ی ساده بسازد. بازی ماین‌کرفت به شدت اعتیادآور می‌باشد.

بازی Asphalt 9: Legends

مجموعه سری ماشین بازی آسفالت، قدیمی ترین بازی‌های ماشین‌رانی در دنیای اندرویدها هستند. آسفالت 9، آخرین بازی از این سری است که همه‌ چیز را فراهم کرده تا بهترین تجربه و بیشترین لذت ماشین سواری را در گوشی‌های موبایل ثبت کند. گرافیک بالا و زیبا، همراه با سوپرماشین‌های مختلف و جدید حس خوبی را به بازیکن خواهد داد. مراحل مختلفی نیز درون بازی قرار داده شده است تا بازیکن بتواند برای ساعت‌ها سرگرم ماشین‌های مختلف و زیبا شود. با آسفالت 9 می‌توان سرعت و لذت را همزمان تجربه کرد و برای مدت طولانی در جاده‌های پر پیچ و خم بازی سرگرم شد. آسفالت 9 بهترین انتخاب برای تجربه‌ی ماشین‌سواری در گوشی‌های اندرویدیست.

بازی eFootball PES 2021

اگر از طرفداران مجموعه‌ی پی اس باشید، قطعا کونامی را می‌شناسید. کونامی شرکت سازنده‌ی مجموعه‌ بازی‌های Pes است که حالا سعی کرده تجربه‌ی فوتبال را در گوشی‌های اندرویدی نیز به ارمغان بیاورد. بازیeFootball PES 2021، یا پی اس 2021 اندروید همه‌ی تیم‌های معروف و بازیکنان مختلف را دارد و حتی می‌توانید به صورت تک نفره و یا چندنفره در آن به بازی بپردازید.

بازی موبایل PES 2021
بازی فوتبال برای اندروید همه‌ی تیم‌ها را داراست.

گیم پلی بازی برای موبایل بسیار بهتر از بازی‌های اندرویدی فیفاست و کنترل‌های بهتری را دارد. بازی پی اس 2021 برای اندروید مطمئنا حس و حال فوتبال واقعی و PES را به شما خواهد داد. چرا که شرکت کونامی مرتبا برای نسخه‌ی اندرویدی پی اس 2021 بروزرسانی‌های مختلف می‌دهد تا کیفیت بازی را بالاتر ببرد. پی اس 2021 بهترین گزینه‌ برای تجربه‌ی فوتبال در گوشی‌های هوشمند است.

بازی Penguin Isle

بازی‌های شبیه‌سازی بیشتر اوقات آرامش خاصی دارند. اما برخی از آن‌ها حتی جدا از آرامش‌بخش بودن، بسیار دوست‌داشتنی نیز هستند. و چه چیزی می‌تواند دوست‌داشتنی‌تر از پنگوئن‌ها باشد؟

بازی Penguin Isle از جدیدترین بازی‌های جذاب اندروید است.  در این بازی باید مراقب پنگوئن‌ها باشید. خانه‌های متنوع برای آن‌ها بسازید و از آن‌ ها به خوبی مواظبت کنید. حیوانات دیگری نیز درون بازی قرار دارد. اما بیشتر تمرکز شما باید بر روی پرورش پنگوئن‌ها بر روی صخره‌ها و جزیره‌های یخی باشد. طراحی بازی بسیار روان بوده و موزیک استفاده شده درون بازی نیز بسیار گوش‌نواز ساخته شده است. بازی Penguin Isle جدا از سرگرم‌کننده بودن، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای ریلکس کردن نیز باشد.

بازی Fortnite

بازی فورتنایت یکی از محبوبترین بازی‌های دنیا می‌باشد و قطعا آن را می‌شناسید. اپیک گیمز در سال 2020 تصمیم گرفت تا نسخه‌ی موبایل این بازی را منتشر کند و از آنجایی که فورتنایت طرفداران زیادی داشت، با استقبال خوبی در اندروید و آی‌او‌اس مواجه شد. اما حالا با آپدیت‌های مختلف در سال 2021 نیز یکی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های بتل رویال رایگان محسوب می‌شود.

بازی اندروید Fortnite
بازی فورتنایت اندروید گرافیک بالایی دارد.

کنترل‌های بازی بسیار راحت‌تر شدند و تجربه‌ی بازی فورتنایت در گوشی برای همه قابل دسترسی گردیده است. بازی فورتنایت با گرافیک فوق‌العاده و کنترل‌های ساده و راحتش از رقبای سرسخت پابجی موبایل و کال آو دیوتی به حساب می‌آید. اما گرافیک بازی بسیار بالاست و ممکن است برای هرگوشی اندرویدی مناسب نباشد.

بازی Bird Alone

قطعا نام بازی پو و یا حیوان مجازی پو به گوشتان خورده است. موجودی که در گوشی‌های اندرویدی‌تان زندگی می‌کرد و باید از آن مراقبت می‌کردید. بازی Bird Alone نیز مانند بازی پو است. با این تفاوت که شما از یک پرنده باید مراقبت کنید. پرنده‌ای که مانند دیگر پرنده‌ها نیست و بسیار غمگین‌ است. باید با او حرف بزنید، به او غذا بدهید و مواظب پرنده‌ی غمگین‌تان باشید.

پرنده‌ی شما هرروز سوالات متفاوتی از شما خواهد پرسید و باید به این سوال‌ها جواب بدهید. حتی می‌توانید با او نقاشی بکشید و یا با او شعر بنویسید. بازی Bird Alone شاید از نظر محتوا ساده بنظر برسد، اما بازی بسیار جالبی‌ست. خصوصا در دورانی که ما تنها و تنهاتر شده‌‌ایم، قطعا داشتن یک پرنده‌ی غمگین به عنوان دوست و همدردی با او و مراقبت از او، می‌تواند بسیار کمکمان کند. این بازی جزو بهترین بازی دخترانه اندروید است.

بازی Brawl Stars

سوپرسل جزو قدیمی‌ترین برندهای بازی سازی در جهان است. بازی Brawl Stars که جزو بهترین بازی‌های آنلاین و بتل رویال به شمار می‌رود، در سال 2021 نیز طرفداران زیادی دارد. این بازی تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. گرافیک بازی و کارکترهای درون بازی بسیار خوب طراحی شدند و لوکیشن‌های متنوعی نیز در دسترس است.

بازی موبایل Brawl Stars
بازی براول استارز از شرکت سوپرسل.

رنگ‌ها و تِم بازی اصلا خسته کننده نیست و داستان بازی نیز، بسیار چالش برانگیز می‌باشد. بازی Brawl Stars رایگان است و مطمئنا به همین راحتی‌ها از بازی کردن آن خسته نخواهید شد. چرا که بازی Brawl Stars یکی از بهترین بازی‌های آنلاین سرگرم‌کننده می‌باشد.

بازی Crash Bandicot: On The Run!

اگر از گیمرهای قدیمی باشید، به احتمال زیاد با شخصیت معروف کراش بندیکوت آشنایی دارید. حالا کراش با بازی جدید به موبایل‌های هوشمند آمده است. بازی Crash Bandicot: on the run به سبک دویدن است و در آن باید موفق شوید که از موانع پیش رو رد بشوید.

شخصیت‌های مختلف و قدیمی کراش همگی حضور دارند و جوایز و آیتم‌های مختلفی درون بازی قرار داده شده که بازی را اعتیادآورتر نیز می‌کند. گرافیک بازی بسیار خوب بوده و طراحی بی‌نقصی را دارد. بخش مولتی پلیر نیز در بازی وجود دارد تا بتوانید با دوستانتان مسابقه دهید، با آنها بدوید و از موانع رد شوید و ببینید که چه کسی بیشتر زنده می‌ماند. این بازی برای اندروید رایگان است و حجم زیادی ندارد.

در نهایت

داشتن یک یا دو بازی در گوشی‌های هوشمند، همیشه می‌تواند کاربردی باشد. بسیاری از اوقات که حوصله‌تان سر رفته، یا کار خاصی برای انجام ندارید، بازی‌های اندرویدی می‌توانند روش خوبی برای گذران وقت باشند. حتی بسیاری از بازی‌ها می‌توانند موجب پرورش خلاقیت در شما بشوند و کمک‌های زیادی به اعصاب و روان شما کنند. پس بازی‌ها فقط مختص به جوانان نیستند، و می‌توانند برای هر سنی از هر قشری مناسب باشند.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

2 نظر در “بهترین بازی‌های اندروید در سال 2021”

دیدگاهتان را بنویسید