بیوگرافی اعضای بی تی اس BTS (اپدیت 2023)

اعضای گروه بی تی اس

کی پاپ (K-POP) غوغا به پا کرده است و پیر و جوان این روزها به آهنگ‌های گروه‌های کی پاپ گوش می‌دهند. گروه بی تی اس (BTS) از گروه‌های معروف کی پاپ است که میان نوجوانان ایران طرفداران زیادی دارد و به قول معروف آن‌ها BTS ARMY هستند. با اون یا این همراه باشید تا با اعضای گروه بی تی اس بیشتر آشنا شویم و با مسیر موفقیت این گروه کی پاپ بیشتر آشنا شویم.

کی پاپ (K-POP) چیست؟

قبل از هر چیز دیگری بیایید اول با کی پاپ آشنا شویم تا آن‌ها که تا به حال این کلمه به گوششان نخورده بتوانند با دنیای کی پاپ بیشتر آشنا شوند. به موسیقی پاپ کره ای کی پاپ (K-POP) می‌گویند. دلیل این نامگذاری چیست؟ باید بگوییم K اولین حرف لاتین کره (KOREA) و پاپ (POP) نیز سبک آن‌هاست. به خوانندگان این صنعت هم آیدل می‌گویند. اگر می‌خواهید بدانید چطور آیدل شوید مطلب چطور آیدل کی پاپ شویم را بخوانید.

بی تی اس آرمی
به طرفداران این گروه بی تی اس آرمی می‌گویند

BTS چگونه تشکیل شد؟

اعضای گروه بی تی اس 7 نفر هستند و با نام‌های شوگا (مین یونگی)، جی هوپ (جانگ هوسوک)، آر ام (کیم نامجون)، جیمین (پارک جیمین)، وی (کیم تهیونگ)، جانگ‌کوک (جئون جانگ کوک) و جین (کیم سوکجین) در این گروه معروف حضور دارند. سرگروه و رهبر بی تی اس، آرام است که قبلا با نام سولو Rap Monster شناخته میشد. این گروه اولین حضور خود را در دنیای موسیقی در سال 2013 با تگ آهنگ آلبوم 2kool4skool آغاز کردند. از سال 2013 تا سال 2020 پیشرفت آن‌ها چشمگیر بوده است و آن‌ها در سال 2015 به چارت‌های کشور آمریکا راه یافتند و از محبوب‌ترین گروه‌های کی پاپ در جهان شدند. در حال حاضر طرفداران گروه بی تی اس که به آن‌ها بی تی اس آرمی (BTS ARMY) می‌گویند، در سراسر جهان از این گروه و اعضایش حمایت می‌کنند. قبل از آمدن بی تی اس، گروه کی پاپ اکسو از معروف‌ترین گروه پسران کره‌ای بود. حال بیایید با اعضای گروه بی تی اس بیشتر آشنا شویم.


آرام (RM)

برای شروع معرفی اعضای گروه بی تی اس از رهبر آن یعنی آرام شروع می‌کنیم. آرام یا همان رپ مانستر قبل از این‌که عضو گروه بی تی اس شود به صورت سولو آهنگ‌های رپ خود را بیرون می‌داد. او در ژاپن با نام RAP MON هم شناخته می‌شود و هنوز خیلی‌ها از او با این نام یاد می‌کنند. آرام در ایلسان کره به دنیا آمده است و زبان انگلیسی را خودآموز آموخته. آرام می‌گوید شعاری که در زندگی به آن باور دارد “این نیز بگذرد” است چون هر چقدر هم سختی و مشقت به سراغ آدم بیاید، می‌گذرد و تمام می‌شود.

آر ام بی تی اس
رپ مانستر

شوگا (SUGA)

شوگا در دائه‌گو کره جنوبی به دنیا آمده و عدد مورد علاقه‌‌اش عدد 3 است. در کودکی دوست داشت بسکتبالیست یا مامور آتش نشانی شود اما دست ابر و باد و مه و خورشید در کار بود تا او یک خواننده رپ شود. او استعداد بسیار خاصی در نوشتن متن رپ دارد و اخیرا در آلبوم جدید هالزی (HALSEY) با نام MANIC حضور داشت و آهنگ Suga’s interlude را با هم اجرا کردند. شوگا می‌گوید باید از زندگی لذت برد وتک تک لحظه‌ها استفاده کرد.


جین (JIN)

شعار جین این است که بدون نگرانی زندگی کنید. او در محله آنیانگ به دنیا آمده و از کوکی عاشق سوپرماریو و بازی‌های نینتندو بوده است. جین به آشپزی و خوردن غذاهای بی ضرر برای بدن بسیار علاقه دارد و دوست دارد زن آینده‌اش هم آشپز خوب و باشخصیتی باشد.

جین عضو گروه bts
کیم سوکجین با نام هنری جین

جین در رقص‌ها بچه تنبل بی تی اس است و از دیگر اعضای گروه در رقص بیشتر مشکل دارد. جین در اوقات فراغت خود را با بازی‌های ویدیویی نینتندو و سلفی گرفتن پر می‌کند و دوست دارد مانند پدرش خانواده‌ای گرم و معمولی داشته باشد (کی دلش نمیخواد!)


جانگ کوک (JUNGKOOK)

جانگ کوک در بین آرمی‌ها بسیار محبوب است. جانگ کوک هم رپ می‌خواند و به رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید علاقه دارد. او در بوسان کره چشم به دنیا گشوده است و رشته‌ی تخصصی نقاشی و طراحی را انتخاب کرده است. جانگ کوک در اوقات فراغت نقاشی می‌کشد یا با اسکیت بورد خود بازی می‌کند.

جانگ کوک
جانگ کوک بسیار محبوب است

جانگ کوک شیطنت خاص خودش را دارد و هر موقع احساساتی می‌شود و چشم‌هایش را اشک در برمی‌گیرد، عضو دیگر گروه بی تی اس یعنی جی هوپ آرامش می‌کند. دلیل این‌که جانگ کوک همیشه روی صحنه جذاب به نظر می‌رسد این است که قبل از هر اجرا به لباس و میکاپ خود بسیار با دقت می‌رسد.

با گروه مومولند بیشتر آشنا شوید و بیوگرافی گروه مومولند را بخوانید.

جی هوپ (J-HOPE)

زادگاه جی هوپ، گوانگچو کره جنوبی است. از آن‌جایی که جی هوپ عاشق رنگ سبز است، فصل بهار را بهترین فصل می‌داند. او رابطه خوبی با جانگ کوک دارد و به دلیل اجتماعی بودنش با بیشتر اعضای گروه رابطه‌ی بسیار خوبی دارد. پدر جی هوپ در گوانگجو ادبیات درس می‌دهد و سرگرمی این خواننده گروه بی تی اس چیزی جز گوش دادن به موسیقی نیست.

اگر من آتش باشم، جی هوپ قطعا آب است

رپ مانستر (RM)

جیمین (JIMIN)

پدر و مادر جیمین دست پدر و مادرهای ایرانی را در نگرانی برای فرزند بسته‌اند، از آن‌جا که جیمین در طول سال یا در حال ضبط کردن موسیقی‌ست یا در تور و کنسرت، والدینش بسیار او را کم می‌بینند، به همین دلیل هم نگران جیمین هستند. جیمین رنگ آبی روشن را دوست دارد و هر کجا که باشد دوست دارد آرامش را برای خود ایجاد کند. او دوست دارد یک فرد خوشتیپ و باحال و خونسرد باشد و بسیار تمرین می‌کند تا اجراهای خوبی داشته باشد.


وی (خواننده) V

می‌رسیم به شیر بزرگ، رهبر رقص گروه بی تی اس و خواننده‌ی این گروه یعنی وی. او نیز در دائه‌گو کره جنوبی به دنیا آمده است و اگر وقت آزاد پیدا کند به دنبال موسیقی‌هایی می‌رود که هیچکس دیگری حاضر به گوش کردن آن‌ها نیست (مثل نویسنده این متن). سرگرمی دیگر وی دیدن انیمه است و انیمه ماجراهای دیجیمون (در گذشته از شبکه 5 ایران پخش می‌شد) را بسیار دوست دارد. او به مدت 3 سال ساکسیفون می‌نواخته اما اگر از خودش بپرسید می‌گوید هیچ استعداد خاصی نسبت به بقیه ندارد و یک انسان معمولی‌ست. اعضای گروه بی تی اس فکر می‌کنند او در روابط عاشقانه کارهای عجیب و غریب می‌کند و از این نظر انگار از فضا آمده است.

وی در بی تی اس
وی از فضا آمده است

داستان گروه کی پاپ بی تی اس

داستان پیشرفت این گروه از عجیب‌ترین داستان‌هایی‌ست که تا به حال می‌توان تعریف کرد. آن‌ها ظرف 7 سال به چنان محبوبیتی رسیدند که در برنامه‌های آمریکایی دعوت می‌شوند و به اجرا می‌پردازند. تورهای جهانی آن‌ها با استقبال کم‌نظیر روبه‌رو می‌شود و اخیرا کنسرت بی تی اس در عربستان جنجال بسیار زیادی را به پا کرد. آن‌ها تقریبا از سال 2015 به تمامی جهان معرفی شدند و آلبوم‌های آن‌ها مانند Love Yourself از پرفروش‌ترین آلبوم‌های کره جنوبی و جهان است. این 7 نفر با تلاش‌های خود توانستند نظر افرادی مانند جان سینا، هالزی، چارلی پوث، نیکی میناژ و تیلور سوییفت را جلب کنند و آن‌ها عاشقشان بشوند.

اینستاگرام بی تی اس
عکس از اینستاگرام bts

آهنگ‌های گروه کی پاپ بی تی اس بیشتر تکیه بر مشکلات جوانان و نوجوانان و فشارهای اجتماعی که بر آن‌ها وارد می‌شوند، دارد و از این لحاظ مخاطب نوجوان با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. به نوعی بی تی اس در آهنگ‌ها خود تجربیات شخصی‌شان را بازگو می‌کنند و حرف دل میلیون‌ها نوجوان که تحت فشار هستند را به صورت هنرمندانه بیان می‌کنند، تقریبا مانند بیلی آیلیش که در رابطه با افسردگی آهنگ می‌خواند و صدای نسل جوان را به گوش مردم می‌رساند. گروه بی تی اس در سال 2018 جزو 25 فرد تاثیرگذار در اینترنت از طرف مجله تایم انتخاب شده است و در جشنواره‌های مختلف برای بیشترین مخاطب در اینترنت و اجتماعی‌ترین هنرمند جوایز متعددی نیز دریافت کرده‌اند. به قول مجله تایم گروه بی تی اس را می‌توان رهبران نسل جدید دانست که می‌توانند تاثیر بسیاری بر روی نسل جوان این دوره بگذارند.

یکی از خبرگزاری‌ها با نام Newsen از طرف بیگ‌هیت گفته است که آلبوم جدید بی تی اس 2020 قرار است در فوریه همین سال منتشر شود و به زودی شاهد کامبک اعضای گروه بی تی اس به جشنواره‌ها و چارت‌های بین‌المللی خواهیم بود. BTS ARMY از همین الان منتظر آلبوم جدید بی تی اس 2020 هستند و دوست دارند اولین نفری باشند که این آلبوم را می‌خرد.

در آخر اگر موسیقی کی پاپ را دوست داشته باشید، حتما نام این گروه را شنیده‌‌اید و پلی لیست بی تی اس را به گوشی خود اضافه کرده باشید. این گروه هر روز معروف‌تر از قبل می‌شود و هوادارانش دوست دارند حداقل یک‌بار در کنسرت‌های پرهیجان آن‌ها شرکت کنند.

گروه BTS از چند نفر تشکیل شده است؟

گروه کی پاپ بی تی اس از 7 نفر با نام‌های شوگا (مین یونگی)، جی هوپ (جانگ هوسوک)، آر ام (کیم نامجون)، جیمین (پارک جیمین)، وی (کیم تهیونگ)، جانگ‌کوک (جئون جانگ کوک) و جین (کیم سوکجین) تشکیل شده است.

گروه BTS تحت لیبل کدام کمپانی است؟

این گروه زیر نظر بیگ هیت اینترتیمنت کار می‌کنند و از بزرگترین گروه‌ها هستند.

گروه بی تی اس با چه خوانندگان معروفی کار کردند؟

آن‌ها با هالزی کار کردند. همچنین افراد مطرحی مانند جان سینا، چارلی پوث، نیکی میناژ و تیلور سوییفت از طرفداران این گروه هستند.

اگر این مطلب را دوست داشتید شاید از مطلب بیوگرافی گروه بلک پینک نیز استقبال کنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

28 نظر در “بیوگرافی اعضای بی تی اس BTS (اپدیت 2023)”

  1. من تقریبن ی سالی میشه که آرمی هستم و خییییییییلی از بلک پینگ بدم میاد بی تی اس خییییییییلی خوبه 🥳🥳🥳💜💜💜💜💜💜💜💜🖤🖤🖤🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍🤍💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤

  2. اونایی که مینویسن بلک پینگ
    اول برین نوشتنشو یاد بگیرین بعد بیاید حرف بزنین😐
    بلک پینک ، نه بلک پینگ😐💘

    من عاشق بی تی اس و بلک پینکم خیلی کیوتن 🥺💖
    آرمی یا بلینک به کسی میگن که همه ی اعضا رو دوست داشته باشه نه فقط یکیشون💔🙂

  3. من الان چند ماه بیشتر نیست که پلک پینکی و بی تی اسی شدم❤از اون موقعی هم که بی تی اسی شدم خیییییییییییلییییییی دوست دارم برم کره🇰🇷واقعا خیلی کیوت و عالی هستن💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  4. سلام.
    خیلی‌ها به من گفتن که چرا طرفدار اینا هستی ،تو که زبون اینارو نمی فهمی، من در جواب اونا میگم: درسته که من زبون اونا رو بلد نیستم ، ولی راحت میتونم با همه آهنگاشون ارتباط برقرار کنم.
    آهنگ های بی تی اس جوریه که همه میتونن با باهاشون ارتباط برقرار کنن ، حتی اگه زبونشونو بلد نباشن ،از راه قلبشون.

  5. من تازه چند ماهه ک آرمی شدم و هرچقدر ک بیشتر میگذره علاقم نسبت به بی تی اس بیشتر میشی (هر هفتاشون ) من آهنگاشون و گوش میدم با این ک متوجه نمیشم ولی حس خوبی بهم‌میدن و بیشترین چیزی ک باعث شد یه آرمی بشم خود پسرا بودن زیبایی ظاهری و درونشون آدم و کاملا جذب میکنه و خدارو شکر میکنم ک باهاشون آشنا شدم من بعد آشنایی با بی تی اس تصمیمای مهمی برای زندگیم گرفتم ک دلیل اصلیش بی تی اس بودن و ممنونم به خاطر وجودشون و آهنگاشون 💚♥️و واقعا اون دسته از افرادی ک بهش هیت میدن و درک نمیکنم

  6. Army تو که ۴ سالته مگه ابو علی سینا هستی که تو چهار سالگی مینویسی

    من بزرگترین طرفداشونم و عاشق همشونم وبعضی هایی که به نامجون میگن زشت به جیمین میگفتن چاق و به وی میگفتن افسرده اونا آرمی واقعی نیستن چون یه آرمی قلبش واسه همه ی اعضا میتَپه

  7. اقا شمایی ک میگی همه اعضا مث همن😹
    اختلال تشخیص چهره داری نع؟😹

  8. عسل خانم شما خیلی حرف الکی میزنی اخه من نمیدونم اینا کجاشون شبیه هم هستن بعدش هم من هنوز سه هفته نیست که آرومی شدم و دختر داییم من رو با بی تی اس و بلک پینگ اشنا کرد وای خدایا اینا خیلی کیوت هستن🤤🤤🤤🤤🤤♥♥❤❤💋💋

  9. خانمی که اسمت عسله و گفتی که از بس شبیه همن نمیشه از هم شناختشون،واقعا نیاز به عینک داری.اخه اینا کجاشون شبیه همهههههههههه؟.؟!؟؟.

  10. من عاشق بی تی اس هستم با اینکه هنوز یک هفته نیست می‌شناسمش ون آرمی شدم پشیمون هم نمیشم

  11. ریحانه یه سوالی داشتم شما این حرفتو ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ گفتی
    و اینکه بی تیاس کنسرت گذاشت ولی آنلاین
    پس نگو که دارم میرم کنسرتشون
    انقدر چاخان نبند
    بل…
    خودمم ۴ساله آرمی هستم
    هر روز علاقم بیشتر میشه به بی تی اس🥺💞

  12. من می تونم بگم که بی تی اسس محشره من الا دهم میخونم وقتی پنجمم رو تموم می کردم بی تی اس رو شناختم کلا عشقن
    وقعااا
    افتزاح خوشگلن 💕🍪🙈

  13. من 6 ماهه که آرمی هستم و روز به روز بیشتر به بی تی اس علاقه مند می شم و خیلی ناراحتم از اینکه چرا زودتر بی تی اس رو نشناختم و امیدوارم که حتی اگر یبار هم که شده به کنسرت و فن میتینگ بی تی اس برم
    و اینکه من هیچوقت از اینکه آرمی شدم پشیمون نمیشم و حتی تا 50 سالگیم هم بی تی اس رو فراموش نمی کنم ممنون از این سایت عالی بود

  14. بی تی اس محشره و من واقعا دوستشون دارم هنوز یک ماه نشده که آرمی هستم ولی ی عالمه کلیپ و عکس دارم ازشون. بایست من هم جیکوک هست ( جیمین و جونگ کوک)

  15. سلام من از سه سالگی بی تی اس رو شناختم
    هنوز نمیدونستم چی بود
    ولی اهنگ هلشون برام لذت بخش بود
    تو پنج سالگی دیگه شدم ارمی و تو مدرسه و مهد کودک و معلم ها معروف بودم چو به غیر من کسی اونارو نمیشناخت تو هفت سالگی شروع به حفظ اهنگ هاشون شدم و الان تو موسیگی بی تی اس تو تبریز دارم میخونم
    فردا سفر داریم به امریکا و کره جنوبی یرا کنسرتشون

  16. بی تی اس واقن محشرههههههه حرف نداره
    بی تی اس دنیای منع 😍😍
    ارمیاعاشقتونمممم❤❤❤❤❤

  17. سلام سمین عزیر، ممنون از نظرت و اطلاعات خوبی که به مطلب اضافه کردی.

  18. من الان یک و نیم ساله که ارمیم عاشق بی تی اسم این گروه دوس داشتنی جزو بهترین گروه های کره و جهانه و فک نکنم هیچ وقت از ارمی بودنم دست بکشم نظرم همدرمورد این سایت اینه که کاش بیوگرافی اعضا رو کامل تر مینوشتید یعنی درمورد قد وزن سن و موقعیتشون تو گروه بیشتر توضیح میدادین درضمن جونگ کوک رپرفرعیه و وکالیست اصلی بیشتر وکال میخونه وی هم ویژوال گروهه یادتون رفته بنویسید و اینکه به وی شیر یزرک نمیگن-_- بیشتر به ببر معروفه

  19. من 3 4 سال ساله آرمی هستم بی تی اس بهترين گروه کی پاپ هست من عاشقش نم جوری که تا الان 2 هزار تا عکس ازشون جمع کردم و 1000 تا فیلم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜راستی این رو هم برای تازه آرمی ها اضافه کنید که وی برای ما رنگ بنف شو انتخاب کرد چون نشانه ی اعتماد داشتن و یا دوست داشتن کسیه

  20. بی تی اس دنیای منه:)
    اونا یکی از بهترین افرادی هستن که تو زندگیم دیدم و خیلی خوشحالم از اینکه شناختمشون و به آرمی بودنم افتخار میکنم.

  21. خیلی بی تی اس خوبه
    جدیدا ارمی شدم
    امیدوارم بتونم که بهتر بشناسمشون

  22. باسلام و عرض ادب خدمت عزیزان بی تی اس بهترین هستن به نظرم مردان واقعی ک حتی بیشتر از خانواده خودشون ما ارمی هارو دوست دارن💋💋💋❤️💐💐💐💗💗💗💗💗💗🤩🤩😍😍🤩🤩😍😍🤩😩😊😊😊😊😊👍💕🌷🌷🤭🤭

دیدگاهتان را بنویسید