بیوگرافی اعضای اکسو EXO (اپدیت 2023)

اعضای اکسو

از زمان اجرای اولین آهنگ تا الان، اکسو از فعال‌ترین گروه‌های کی پاپ بوده است. قبل از رقابت با گروه‌هایی مانند بلک پبنک و BTS، گروه اکسو توسط فوربس به عنوان 5 گروه تاثیرگذار در کره جنوبی شناخته می‌شد. بیایید در این مطلب با پسران و اعضای اکسو آشنا شویم و بیوگرافی گروه اکسو را بدانیم. با اون یا این همراه باشید.

اکسو چگونه تشکیل شد؟

برمی‌گردیم به سال 2011 که کمپانی SM Entertainment از کمپانی‌های معروفی که آکادمی کی پاپ هم دارد و به علاقمندان کمک می‌کند تا آیدل شوند، خواست گروهی از پسران را دور هم جمع کند و گروه جدیدی به نام اکسو (EXO) به وجود آورد. برای همین در سال 2011 پسرانی با نام سوهو، شیومین، لای، بکهیون، چن، چانیول، دی اُ، کای، سهون، کریس، لوهان و تائو را دور هم جمع کرد و به صورت رسمی در سال 2012 گروه اکسو را به کره جنوبی، ژاپن و چین و بعدها به تمام دنیا معرفی کرد.

اعضای اکسو
اعضای گروه کی پاپ اکسو

اکسو در واقع از 12 نفر تشکیل ‌شد که به دو زیرگروه اکسو-کی (EXO-K) و اکسو-ام (EXO-M) تقسیم می‌شدند. گروه اول به زبان کره‌ای آهنگ می‌خواندند و گروه دوم به زبان ماندرین یا چینی. اما دست قضا باعث شد 3 عضو این گروه یعنی کریس، تائو و لوهان از گروه جدا شوند، به همین دلیل این دو گروه به هم پیوستند و یک گروه واحد به نام اکسو را تشکیل دادند. بیوگرافی اعضای پیشین گروه اکسو را بخوانید.

چانیول (Chan Yeol)

رپر و وکالیست گروه اکسو چانیول 185 سانتیمتر قد دارد. در 6 آذر 1371 در سئول کره جنوبی به دنیا آمده است و یک خواهر بزرگتر دارد. چانیول برعکس چهره‌ی کودکانه و بیبی فیسش، صدای عمیق و مردانه‌ای دارد به صورتی که اگر بخواه فریاد بزند، شما خواهید ترسید. آرزوی چانیول ازدواج با فردی راستگو و مهربان است که آشپزی را نیز به خوبی بلد باشد. او در بخش فرهنگ و هنر دانشگاه سایبرکیونگ‌هی درس خوانده است. لوگو اکسو را چانیول طراحی کرده است.

چانیول اعضای اکسو
چانیول از اعضای گروه اکسو

از خصوصیات شخصیتی چانیول می‌شود به رمانتیک بودن، سرحال بودن، شادمانی و انرژی بیش از حدش اشاره کرد. از سال 2008 که در گروه SM کارآموزی می‌کرده است، می‌دانست روزی محبوب و مشهور خواهد شد. او در 2 فیلم سینمایی و چند سریال کره‌ای نیز حضور داشته است.

سوهو (SUHO)

سوهو، رهبر گروه اکسو در سئول کره جنوبی در سال 1991 به دنیا آمده است. او عاشق دوچرخه‎‌سواری و گلف، از دخترهایی با موهای بلند و عاشق شعر و شاعری خوشش می‌آید. نزدیک‌ترین فرد به سوهو، سهون است که بیش از 9 سال را با همدیگر گذراندند. در گذشته سهون و سوهو در یک اتاق زندگی می‌کردند، اما بعدها اتاقشان جدا شد. این رهبر مودب گروه اکسو، اعضای اکسو را متحد می‌کند و جواب خبرنگاران با زبان انگلیسی می‌دهد.

شیومین (Xiumin)

شیومین، رهبر اجرای رقص‌های اکسو است و خواننده اصلی نیز به حساب می‌آید. او بسیار به خود می‌رسد و همیشه سعی می‌کند خود را خوب نشان دهد. مهربان، شوخ‌طبع و تمیز است، یه صورتی که او را تمیزترین، مودب‌ترین عضو گروه می‌دانند. شیومین نیز در چندین فیلم و سریال بازی کرده است و در سال 2017 به ارتش پیوست تا سربازی خود را بگذراند، مانند تمام افرادی که مشمول سربازی می‌شوند، از جمله سون هیونگ مین بازیکن تاتنهام.

چانیول درباره شیومین: شیومین بسیار زیباست اما ظاهر مردانه خود را نیز حفظ کرده است.

بکهیون (Baekhyun)

بکهیون 174 سانتیمتری در بوچون کره‌جنوبی به دنیا آمده است. بکهیون شاید از موفق‌ترین اعضای اکسو باشد چون در سال 2018 مارک خود را با نام Privé by BBH و سال 2019 نیز تک آهنگی به صورت سولو منتشر کرد تا راه پولدار شدن را بلد باشد. او خواننده اصلی گروه اکسو است و در اوقات فراغت دوست دارد بازی کند، ورزش آیکیدو را انجام دهد یا به موسیقی گوش دهد. پیانو زدن و دیدن فیلم را هم دوست دارد. اگر از کسی بپرسید بکهیون چگونه است؟ او به شما می‌گوید شخصی زرنگ، ساده و بی آلایش.

بکهیون اکسو
بکهیون بسیار خوشتیپ است

لای (LAY)

ژانگ ییشینگ چینی با نام مستعار لای، رپر، خواننده و رقصنده اصلی گروه اکسو است. او در گذشته در زیرگروه چینی اکسو قرار داشت اما پس از یکی شدن این دو زیرمجموعه در گروه اکسو به فعالیتش ادامه داد. اگر شرکتی بخواهد در آسیا و اقیانوس آرام نمایندگی باز کند و سفیر خود را انتخاب کند به لای زنگ می‌زند چون می‌دانند او یک سفیر عالی برای برندشان می‌شود. شرکت‌های بسیاری از جمله هوآوی، میلکا، کانورس و … از او به عنوان سفیر برند استفاده کردند. لای آشپز بسیار خوبی‌ست و قرار بود رهبری زیرگروه اکسو-ام را داشته باشد اما این وظیفه به کریس که بعدها از گروه جدا شد محول شد.

با گروه کی پاپ مومولند بیشتر آشنا شوید.

چن (CHEN)

کیم جونگ دائه نیز برای خود نام چن را انتخاب کرد. او یک برادر بزرگتر دارد و تحصیلاتش را در دانشگاه دانشگاه سایبری هانانگ گذرانده است. در سال 2011 عضو SM شد و در همان سال برای گروه اکسو برگزیده شد. چن خواننده گروه است و نت‌های بسیار بلند را خوب اجرا می‌کند. شخصیت طنز و بازیگوشش باعث شد تا با همه اعضای گروه شوخی کند اما در واقع بسیار شخصیت کم‌رویی دارد و کم حرف می‌زند. چن دوست دارد عاشق کسی شود که به خوبی از او مراقبت کند.

چن از اعضای گروه اکسو
چن بسیار مهربان و جذاب است

دی اُ (D O)

دو کیونگ سو مخفف دی اُ را برای خود انتخاب کرد. او متولد گویانگ کره جنوبی است و استعداد خوبی در بیت باکس دارد. دی اُ خواننده‌ی گروه اکسوست و در سال 2010 برای کارآموزی وارد دنیای کی پاپ و گروه های کی پاپ شده است. دو کیونگ از دخترهایی که خوش غذا هستند بسیار خوشش می‌آید. اعضای گروه اکسو می‌گویند شاید اواختلال OCD دارد چون سعی می‌‌کند همه چیز را مرتب کند، حتی لباس‌هایش براساس رنگ و مارک مرتب می‌شوند و در کل تمیزی را در اولویت قرار می‌دهد.

کای (Kai)

در حال حاضر کای را می‌توان آچار فرانسه گروه اکسو دانست. رپر، خواننده، رقصنده و به نوعی کارگردان تصویری گروه اکسو، کای است. او در سئول به دنیا آمده است و در دانشکده هنرهای نمایشی سئول تحصیلات خود را به اتمام رساند. نکته جالب کای قرار گذاشتن او با یکی از اعضای گروه بلک پینک یعنی جنی است. البته در سال 2019 کمپانی اس ام اینترتینمنت اعلام کرد کای و جنی به دلیل تمرکز بر روی کار از یکدیگر جدا شدند، اما همین مدت کوتاه توانست این دو نفر و دو گروه کی پاپ بزرگ را سر زبان‌ها بیاندازد.

کای از اکسو
کای از اعضای گروه اکسو

سهون (Sehun)

سهون 12 آوریل 1994 در کره جنوبی به دنیا آمده است. او از اعضای قدیمی گروه اکسو به حساب می‌آید و به نوعی به او مکنا می‌گویند. سهون از 14 سالگی وارد کارآموزی کی پاپ شده است و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. او چهره بسیار خوبی دارد و برخی مجله‌ها او را خوش‌چهره‌ترین مرد هم لقب دادند. همانطور که انتظار می‌رود سهون در فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای بسیاری بازی کرده است و دوست دارد زبانش را از دهان بیرون آورد.

داستان گروه کی پاپ اکسو

بعد از آغاز رسمی کار در سال 2012 آن‌ها پیشرفت بسیاری کردند. در این زمان فراز و نشیب‌های زیادی هم داشتند. برخی آن‌ها را بهترین گروه پسران کره‌ای می‌دانند و لقب پادشاه کی پاپ را برای مدتی یدک می‌کشیدند. البته با ظهور گروه پسران بی تی اس رقابت بین این دو بالا گرفت و تقریبا طرفداران کی‌پاپ جدید مانند استقلال و پرسپولیس به دو بخش اکسو یا بی تی اس تقسیم شدند.

به طرفداران گروه اکسو، به اصطلاح اکسوال (EXOL) می‌گویند. اولین آلبوم اعضای اکسو XOXO نام داشت که در سال 2013 منتشر شد. تک آهنگ GROWL نیز به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و توانست بیش از یک میلیون کپی بفروشد. سال 2014 و 2015 برای گروه اکسو سال‌های خوبی نبود پون آن‌ها 3 نفر از اعضای خود را از دست دادند اما SM با یک تصمیم مهم و سریع دو زیرگروه چینی و کره‌ای خود را ادغام کرد و گفت از این به بعد اکسو تنها یک گروه دارد، هر چند بعدها اعضای گروه دو زیرگروه EXO-SC و EXO-CBX را به وجود آورند. با رفتن تائو، کریس و لوهان از گروه، دیگر اعضا با اشتیاق بسیاری به کار خود ادامه دادند. موفقیت اکسو از سال 2018 به مرحله‌ی دیگری رفت. آن‌ها ششمین آلبوم خود با نام Don’t Mess Up My Tempo را منتشر کردند که موفقیتی بی‌نظیر برایشان همراه داشت و به چارت بیلبورد راه پیدا کردند و جوایز زیادی را بردند.

گروه اکسو
گروه اکسو در سال 2020 به صورت سولو و گروهی کار می‌کنند

گروه اکسو بالا و پایین‌های زیادی داشتند. در سال 2020 کمپانی اس ام اینترتینمنت اجازه داد تا اعضای گروه به صورت سولو نیز کار کنند و آلبوم‌های جداگانه خود را ضبط کنند. برخی از افراد این گروه نیز باید به خدمت سربازی می‌رفتند و این دوره راپشت سر می‌گذاشتند. از این رو اس ام در سال 2020 تصمیم خود را با تمرکز بر روی گروه اکسو و خواننده‌های سولو گذاشت تا هم بتوانند از استعدادهای رشد داده شده استفاده کنند و هم گروه اکسو بتواند موفقیت‌های خود را دوباره تکرار کند. در قسمت نظرات میزان علاقه خود به این گروه را نشان دهید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، مطلب چطور آیدل کی پاپ بشویم را بخوانید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

94 نظر در “بیوگرافی اعضای اکسو EXO (اپدیت 2023)”

  1. من حدودا سه ساله آرمیم و الان داشتم این مطلبو میخوندم تا با اکسو اشنا شم و یه اکسوال باشم
    ولی حقیقتا پشمانم ریخت چرا انقدر بین لین دوتا فندوم شکرآبه؟ چخبره؟ دوستان هیچ وقت قرار نیست دو گروهی که بهم ربط ندارن مقایسه بشن یا بخوان به هم هیت بدید
    آرمیا پن خودمم آرمیم ولی اینجا چیزی از بی تی اس بود که شما شروع کردید به هیت دادن؟ همین کاراتون باعث شده وحشی ترین فندوم شماخته بشیم دیگه
    لطفا بس کنید، به همدیگه چیکار دارید؟ هم اکسو و هم بی تی اس گروهای بی تقص و خفنین و هیچکس حق نداره بهشون هیت بده نه تنها این دو گروه بلکه کل گروهای کیپاپ و همه خواننده هایی که تو کل جهان وجود دارن، هر کدوم از اونا فن های خودشونو دارن و این باعث ناراحتیشون میشه
    بیاید انسانیتمونو به گند نکشیم

  2. ببینین بی تی اس بالاتره با اکسو هر دوشون بالا هستن و بس کنین از این کصشعر گفتنتون هر دوشون خوبن دلیل نمیشه که اکسو یک سال زودتر آمده یا جایزه بیشتر برده به بی تی اس هیت بدین یا بر عکس این به اکسو اونا دو گروه خیلی با استعدادان و خیلی اعضا اکسو و اعضای بی تی اس با هم صمیمی آن پس چشماتون رو باز کنین از این همه کصشعر گفتن

  3. واعقن موندم چطور طرفدار یه همچین گروه خزی هستین؟؟؟
    یه ذره چشاتونو وا کنین و بفهمینننننن میدونم حقیقت تلخه ولی واقعیت دارههههههههههههههه بی تی اس بهتریننننن و مشهوررررررر تریننننن و جذاببببب تریننننننن گروه کی پاپههههههه اینو بفهمیننننن.و اینم بدونین که بی تی اس با کلی زحمت و تلاش به اینجا رسیده همین طوری بلک پینک اکسو ع*ن بی تی اس هم نمیشه.حالا دلتون رو به هیچی خوش کنین و بگید اکسو اکسو اکسو…ولی اینو بدونین بی تی اس همیشه بهترینه و عاشق آرمیه و آرمی هم عاشق بی تی اسسسسسسسسسسسس
    #تا _ابد_برای_بی_تی_اس
    #⟭⟬_⟬⟭

  4. من کاری ندارم با دعواها، فقد میخوام یچی بگم،، اینجا بیوگرافی اکسوعه و کسایی ک قصد اکسو ال شدن رو دارن حق دارن بیان و این مطالبارو بخونن ن ی مشت بچه سال هیتر (: لطفا تمومش کنید این بچه بازیارو، اکسو ی کینگه هیچ کسی هم نمیتونه اینو عوص کنه پس فشار الکی نخورید، و خیلی با زبون خوش میگم ک برید بیرون این بیوگرافی برا هیترا نیس

  5. اینجا بیوگرافی اکسو و اصلا نباید آرمی ها زیرش کامنت بدن چه برسه به دعوا با اکسوالا پررو نباشید لطفا همیشه حق با اونی که زبونش درازتره (آرمیا) نیست. باشعور سکوت میکنه بیشعور میگه ببین چطور دهنشو بستم

  6. خب مثل اینکه عن ترین فندوم کی پاپ اینجا هم هست بله آرمی ! اینقدر خودتونو خسته نکنید که بی تی اس بهترینه اگه بی تی اس خوب بود اینهمه به شما توهین شد بی تی اس با همونا فیت داد یا دوباره برگشت پیششون این یعنی شما هارمی ها براشون ارزشی ندارید ! بی تی اس بزرگترین بوی بنده ؟ فقط همینو داری بگی ؟ این شد استعداد ؟ والا همین گرمی و هزارتا کوفت دیگه با پول هم میشه خرید کودن های احمق بی تی اس بدون کمپانیش و پول هیچی نیس چشاتون وا کنید کودک ها ، فعلا ک مشخص شده بی تی اس بخاطر پول شمارو دوست داره پس انقدر اینجا ضجه نزنین 🤫
    راستی آقای سر بیشه اکسو کینگ کی پاپه 👑 کینگ یو نو ؟

  7. واقعا انتظار همچین چیزیم ندارم که به بی تی اس حسودی نکنید😐😂
    حاضرم فن هر گروه کی پاپی شم جز اکسو دیگه از بس به بی تی اس و کی پاپ هیت دادین 😐💔

  8. یعنی ریدین ، زیر بیوگرافی اکسو رو نگاه میکنم میبینم آرمیا بیشتر اکسوالان ، میرم زیر پست بنگتن رو نگاه میکنم میبینم همشون آرمین ، فازتون چیه آرمیا؟؟ بعد میگن ما بچه نیستیم ، بهشون بر میخوره😂😂گوه خور نباشید ، برید یکم استراحت کنید کمتر فشار بخورید ، یعنی اکثریت فندومتون ریده ، آبروی بعضی از هم فندومیاتون که آدمن رو نبرید😂😂

  9. بی تی اس بزرگترین فندومو داره؟ اوکی.. ولی بیایین یکم احترام این فندومو نگه دارن.. الان توی این بیوگرافی هیچ حرفی ز بی تی اس نود.. و یهو وسط اینجا میایین به اکسو هیت میدین سر اینکه بی تی اس بهتره؟ چرا نمیتونم درکتون کنم؟… من خودم ارمی بودم .. ولی فندوم ارمی انقد جوگیر شدن جدیدا که تا حرف باند دیگه ای میشه پای بی تی اسو میکشن وسط و هیتاشونو شروع میکن که ادم دیگه خوشش نمیاد اسم ارمیو روی خودش بزاره.. اره من هنوزم اپدیتا و کامبکا و توییتاشونو میخونم و ذوق میکنم ولی خیلی وقته دیگه به کسی نگفتم ارمیم…
    خود اعضا اگه یادتون باشه اولای دبیوشون، دعوت شدن به یه زیرزمین که درست یادم نیست اسم اون مراسم چی بود.. اونجا بقیه به صورت غیر مستقیم خیلییی بهشون هیت دادن ولی اعضا اون موقع دهنشونو باز نکردن فقط ب مضخرفاتشون گوش ادن.. بعد از ینکه تموم شد اومدن بیرون و یه اهنگ خوندن که توش دهن تموم هیتراشونو بستن… یاد بگیرید اینطوری دهن هیتراتونو ببندید نه اینکه تا میبینید دارن راجع ب باندی غیر از بی تی اس صحبت میکن بحثشو پیش بکیشید و هیت بدید به اون باند و فندوم ارمیو ببرین زیر سوال که بعدا افرادی خجالت بکشن از اینکه بگن من ارمیم و جزو فدومیم که فقط بلده با هیت دادن به باندای خودشو بکشه بالا……

    شاید الان اینو بخونید و بگید من هیتر بی تی اسم ولی من توی کامنتمم گفتم هنوز کامبکا و توییتا و اپدیتا و اهگاشونو میبینم ،گوش میدم و با هرکومشون ذوق میکنم و اینو فقط برا این گفتم که بتونین تصور کیپاپرارو از فندوم ارمی یکم بهتر کنین که کسی مثل من نباشه که نخواد اسم ارمیو روش بزارن.. یکم از اعضایی که فنشونین یاد بگیرین چطور رفتار کنین….

    البته افرادی که اینطوری هیت میدن توی فنای خیلی از ایدلا هستن ولی مثل اینکه فندوم ارمی نصف بیشترشون تشکیل شده از ایناست…
    توی فنای اکسو همین کسی که گفته باندای دیگه مثل بی تی اس انگشت کوچیکه اکسو هم نیستن..یا اونی که گفته هیچ گروهی بهتر از اکسو نیست.. بهتر نیست بری یکم رکوردای بی تی اسو ببینی بعد چنین چیزی بگی؟.. بیلبوردو نگاه کردی؟حالا بییال رکوردای خود بند. بیا اعضارو برات بگم لیتل…
    جانگکوک:سومین سلب محبوب سال 2019 توی کره جنوبی. رتبه اول توی محبوب ترین سلبای چین توی سال 2018.رتبه اول توییتی ب بشر ریتوییت و س 2019. پر جستجو ترین ایدل مرد کیپاپ توی گوگل تو سال متوالی 2019 و2020..پر جستجو ترین ایدل کیپاپ توی یوتیوب دو سال متوالی 2019 و 2020..رکورددار بیشترین بیننده واقعی توی ویلایو.[بیشتر از 22 m بیننده واقعی توی لایو انفرادی]
    کیم تهیونگ:رتبه اول بین ایدای مردی که بیشرین مهارت در وکالو دارن.اولین و تنها ایدلی که هر دو اهنگش به چارت bilbord world sogs رسید. رتبه اول بین ایدلای مردی که بیشتری لیک رو توی اینستا دارن.ترند 1 تاپ اسپات و هات تاپیک twipple ژاپن شد. یکی از تنها ایدلایی که اهنگش به عنوان یکی از 5 اهنگ افسانه ی کره ای انتخاب شد.. رتبه یک مبحوب ترین ایدل کیپاپ در جهان با british magazine بدست اورد.
    حال ندارم تک تک اعضارو بنویسم میتونی بری بخونی و ای فقط رکوردای اعضاشونه.. خود باند رکوردای جدایی داره که اونام گشادم بنویسم. به هر حال… تو فن اکسویی و چند نفر فن بی تی اس.. تو فن کینگ کیپاپی و چند نفر فن بزرگترین بوی بند جهان.. بهتر نیس هردوتون جمع کنین این مضخرفاتو؟

  10. مردم تکلیفشون با خودشون معلوم نیست میاد میرینه به یه گروه و فندومش بعد میگه البته نمیخام بی احترامی کنماااا
    بابا خب بی تی اس بزرگترین بوی بند جهانه درست،بی تی اس بزرگ ترین فندوم رو داره درست،ولی هرکاری کنین اکسو به پادشاه کی پاپ معروفه خب این لقبشه بی تی اس هم کلی موفقیت دیگه داره اینا چه ربطی به هم دارن اینقدر آبروی فندوم و آیدلاتونو نبرین همین شماها ک بلد نیستین به نظر هم احترام بزارین باعث شدین کی پاپ مورد تمسخر قرار بگیره چرا نمیفهمین ک هر گروهی طرفدار خودشو داره و از نظر فندوم خودش بهترینه

  11. سلام
    لطفا وقتی اطلاعاتت غلطه غلط اضافه نکن و بیو گرافی طرح نکن واسه من اخه ناموسا لای .اسم هنری ییشینگ لی تکرار کن لیییی

  12. جناب /خانم
    قبل از بی تی اس و بلک پینک جزو ۵ گروه تاثیر گذار و .. بوده درست نیست!
    متن شما کاملا اشتباهه و به عنوان یه کیپاپر ۸ ساله میگم!
    اکسو جزو ۵ گروه تاثیر گذاره!
    اکسو خیلی خوبه و مطمئنن گروهی نمیتونه جای اکسو رو بگیره
    ممکنه گاهی سایت ها هنگ کنه و اکسوال ها نتونن رای بدن و .. و خیلی اوقات هم سایت ها هک میشن..
    وگرنه اکسو و بی تی اس تو صدر قرار دارن
    لطفا زودتر متنتون رو ویرایش کنین

  13. و اینکه جناب/خانم برای مدتی یدک میکشیدن درست نیست!
    لطفا از اطلاعات درست استفاده کنین وگرنه نیاین مطلب ننویسین
    اکسو هنوزم لقبش پادشاهه
    ممنون و امیدوارم متنتون ویرایش بشه تا باعث سوتفاهم و دعوای بیشتر نشه !

  14. هم بی تی اس خوبه هم اکسو و هرکسی سلیقه ایی داره
    سلیقه ی من اکسوئه سلیقه ی یکی دیگه هم بی تی اسه
    اما این درست نیست که شما میگین تا اومدن بی تی اس!
    بعضی از ارمیایی که شعور ندارن
    البته ارمیا خیلی هم مهربون هستن اما هر فندومی بد و خوب داره
    بعضی از ارمیایی که شعور ندارن میان میگن بی تی اس پادشاهه اما عزیزان من
    اکسو لقبش اینه!
    بی تی اس میتونه هزار تا لقب دیگه داشته باشه اما این چه کاریه که لقب اکسو رو واسه گروهای دیگه استفاده میکنین؟
    شمایی که این متن رو نوشتین بله رقابت بین این دو گروه خیلی بالاست اما دلیلی بر پادشاه نبودن اکسو نیست
    ممنونم

  15. ببینید بچه ها الان من نمیدونم این بیو گرافی چه ربطی به بی تی اس داشت؟
    این بیوگرافی مال اکسو بود چرا قضیهرو کشیدین به بی تی اس؟
    الان من هم ارمیم هم اکسوال ولی اکسو کینگ کیپاپه
    این حقیقته
    کسایی که به گروهایه دیگه ای توهین یا هیت میدن ابرویه ایدلوو فندوم خودشونو میبرن
    نباید به هر کسی توهین کرد
    اگه حتی از بی تی اسم بدتون میاد توهین نکنین و بر عکس اکسو

  16. مطالبتون عالی بود خسته نباشید فقط یه نکته اسم مستعار یشینگ لی هست نه لی
    و چند تا حرف برای دوستان
    ببینید چرا واقعا دعوا میکنید با دعوا و هیت دادن هیچی حل نمیشه شاید از نظر بقیه ارمی ها و اکسوال ها دوستن ولی نمیخوام هیت بدم نه فقط نظره منه که رقابتی که مابین اکسو و بی تی اس راه افتاده باعث شده ارمی و کسوالا هم با هم رقابت کنن و متاسفانه برای این رقابت دست به کارایی میزنن حرف هایی میگن که هم برای فندوم بده و هم ایدل ها
    پس اگه به قول معروف مشکلی با فندوم بغلی دارید به چیزایی که به اونا مربوط میشه کاری نداشته باشید
    مطمئنا این راه حل خوبیه
    هر گروهی برای فن هاش بینظیره پس ای خوب نیست که بیایم بگیم اکسو بده بی تی اس بهتره یا برعکس
    اکسو برای فندوم خودش بینظیره و بلک و پینک و …. هم برای فندوم خودش

  17. من تصمیم گرفتم اکسوال بشم به هیچ کدوم از آرمی ها و اکسوال ها هم توجهی نمیکنم و خودم آرمی هستم لطفا به کسایی که هم اکسوال هستن و هم آرمی هیت ندید ، اینجوری به دوستان خودتون هیت میدید به این زاویه نگاه کنید

  18. سلام🖐🏻
    منم اکسوالم و از بی تی اس و بلک پینک خوشم میاد و طرفدارشونم🙂
    و فکر نمیکردم ک یک اکسوال اینجوری ب بی تی اس هیت بده🤕
    واقعا باید خجالت بکشید😑
    از بی تی اس خوشت بیاد یا نیاد اونا طرفدارای خودشونو دارن😍
    و منم بعد از اکسو عاشق بی تی اسم😇
    چون تو mv یا موسیقی ازشون ندیدی یا گوش نکردی فک میکنی قشنگ نیس😐
    ولی واقعا فوق العادس😍🤤
    ( تازه متاسفانه توی هر فندوم ادم هایی هستن ک هیت بدن🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️)
    بنظر من ک برامون مهم نباشه بهتره😏🤗

  19. من هم اکسوالم هم ارمی
    شما چ حقی دارید بیخود از گروهای دیگه بد بگید
    اکسو هنرمنده
    و بی تی اس هم همینطور
    پس الکی هیت ندید(:

  20. اکسوال های عزیز لطفا هیت ندید.
    من میخواستم اکسوال بشم ولی این نظرات رو که خوندم کلا پشیمون شدم اگه یه نگاه به نظرات ارمی ها بندازید و خودتون ببینید که از کلمات بدی استفاده نکردن ولی شما دیگه دارید شورشو در میارید🙁
    آخه با هیت دادن گروه مورد علاقتون پیشرفت میکنه؟

    همه گروه های کیپاپ برای رسیدن به موقعیت الان کلی زحمت و سختی کشیدن این درسته که بهشون هیت بدید؟

    وقتی شماها داشتید خوشگذرونی می‌کردید بی تی اس ۲ملیون دلار به جنگ زدگان یَمَن کمک کرد
    ۵۰۰ملیون وون برای مقابله با خشونت علیه کودکان احدا کرد ۱ ملیون دلار برای حمایت از سیاه پوستان کنار گذاشت ۸۸هزار دلار به دانش آموزان کم درآمد هدیه داد
    ۳۴۰هزار کودک رو تحت حمایت قرار داد
    تو به BTS توهین نمیکنی داری خودتو زیر سوال میبری 🙁
    داری به انسانیت توهین میکنی:))

  21. من اکسوالم و بنظرم بی تی اس افتضاحه طرفداراش هم خلن که طرفدارشونن اخه 7 تا پسر مسخره شبیه همن چه جذابیتی دارن؟🤮🤢
    هم از بی تی اس بدم میاد هم ارمیا😂

  22. اکسو 12 تا فرشته بودن و هستن💞
    بی تی اس هم از 7 تا فرشته با صدا های بهشتی تشکیل شده💓
    بلک پینک هم از 4 تا دختر کیوت تشکیل شده🤍
    من فقط ارمیم و نه علاقه ای به بلک پينک دارم نه اکسو💖
    ولی احترام میزارم کاری که خیلیا نمیتونن💫

  23. بیاین بشمریم ارمایی که هیت دادن چندتان و اکسوالایی که هیت دادن چندتان؟
    اکسوالا بیشترن🙂
    اونوقت ارمیا جنگ راه میندازن؟
    من ارمیم و به نظر همه احترام میزارم هر کس سلیقه ای داره بهم احترام بزارید🥨

  24. ممنون من آرمیم خیلی دوس دارم لکسوال شم اکسورو به چشم فرشته میبینم دقیقا مثل بی تی اس این سایت برای شروع بهم کمک کرد 🙂🤍

  25. یوتیوب با بی تی اسه و ویدیو های اکسو رو فریز میکنه که بی تی اس بیاد بالا؟
    خببببب یوتیوب استریم و ویو ام وی های بی تی اسو پاک نکرد یه تعدادیشو؟😣
    پس حرف نزنین:”>
    بی تی اس صدای خودشون نیس؟ وات؟ نظرت چیه ساکت شی؟
    بی تی اس توی کنسرتش یه پارت رو نخوند که بکنه تو چشم شما هیترا😌😏
    و بازم میگم همه تلاش کردن اکسو بلک پینک بی تی اس
    و هر کدوم طرفدارایی دارن❤
    وقتی اعضا اکسو و بی تی اس یا بلک پینک و بی تی اس با هم رابطه ای به این صافتی دارن
    بهتر نیس فندومشونم همینقدر قشنگ باشه؟✨

  26. اکسواله نوشته از هر نظری اکسو بهترینه
    یک اکسوال دیگه نوشته ناخن کوچیکه اکسو هم نمیشن
    اونوقت ما ارمیا جنگ درست کردیم؟
    دوما اوکی اینجوریه باشه
    بیلبورد ندیدین
    بی تی اس رکورد استریم رو توی استپفای شکسته
    بزرگترین بوی بند جهانن
    ارمیا بزرگترین و قویترین فندوم جهانن اینو من نمیگم گوگل میگه
    وقتی شما هیت میدید منم میدم😐😏

  27. اومدین میگین ارمیا هیت میدن؟ وات؟ طرف اکسواله اومده میگه بی تی اس به پای اکسو نمیرسه و فلان اونوقت ارمیا همش هیت میدن؟ودف؟هیچوقت جمع نبندید!ما هم ارمی بد داریم هم اکسوال بد پس نگید ارمیا اومدن هیت دادن یا اکسوالا هیت دادن من خودم ارمیم جونمم برای هفت تا پادشاهمون میدم و میتونستم به اون کسی که به بی تی اس هیت داده منم بش هیت بدم ولی ندادم پس جمع نبندید😐

  28. سلام خسته نباشید
    (من بیلینکی ، اکسو ال و ارمی هستم)
    واقعا نمیتونم درک کنم
    چرا ب بقیه گروه ها هیت میدی
    1بلک پینک خودشو ب بی تی اس نچسبونده اگه ویدیو های یوتیوپ رو نگاه کنید خیلی دوستانه رفتار میکنن

    2بی تی اس خودش هم راجب موزیک ویدیو های بلک پینک ریکت داشته پس نمی تونیم بگیم بلک پینک خودشو چسپونده به بی تی اس

    3بلک پینک ب خواطر چهره معروف نشده و ایلومیناتی نیستن ایلومیناتی ها با گروه کار نمیکنن چون زود لو می رن(یکم بیشتر مطالعه کنین)

    4توی کی پاپ کسی پارتی بازی نکرده همه دارن تلاش میکنن بهترین باشن

    5چرا وقتی طرفدار دار یه گروه هستید میگید از فلان کس بدم میاد اگه دست داری بگو ب بقیه هیت نده

    6کیپاپر واقعی کسیه ک از گروهشه حمایت میکنه ن اینکه بجای حمایت گروهش ب بقیه هیت بده

    7اعضای گروه ها دوست ندارن طرفدار های بی ادب داشته باشن

    8کیپاپو مثل استقلال پرسپولیس نکنین

    9خیلی اشتباه تو متن وجود داشت

    10من خودم فقط از بلک پینک خوشم میومد ولی راجب گروه ها مطالعه و الان از طرف دار([بلک پینک🖤]اکسو💜بی تی اس💛آی استرو💙وی آی💚کراس جین❤)هستم😁
    ممنون ک نظرم رو خوندید اگه اشتباه تایپی بود ببخشید🙇🏻‍♀️

  29. سلام بچها من یه آرامی هستم و الان خواستم اکسو هم بشناسم ولی نظرات رو که خوندم نظرم عوض شد من آدمی نیستم که هیت بدم ولی کسی نمیتونه به گروه های دیگه چیزی بگه مثلاً یکی تو نظرات نوشته بی تی اس هر چی هست به پای اکسو نمیرسه الان این چه حرفیه شما میزی اصلا بی تی اس رو میشناسی و نظرای مثل این باعث شد من نخوام زیاد آشنا بشم چون بعضیا به علایق بقیه احترام نمیزارین

  30. واقعا نمیفهمم عقل تو کلتون نیست یا کلن خنگید اینجا دیگه چرا بحث میکنید مگه بیوگرافی بی تی اس رو نوشتن که امدین راجب اون بحث میکنید همه‌گروها خوبن ولی شما بمیرید هم به پا اکسو نمیرسید یه حقیقت تلخه که باورش واستون سخته هر چیزی که میدرخشه ترجیحن طلا والماس نیست .بی تی اس حتی اگه بدرخشه، هیچوقت نمیتونه به طلاو الماس تبدیل بشه 🍯👑😌💕 we are one
    EXO AND EXO_L FOR EVER👑💚

  31. خب چندین انتقاد دارم !! اسم لای غلطه ! لی درسته
    کیم جونگ دائه غلطه! کیم جونگده درسته ! سال اعضام شدن شیومین به سربازی سال ۲۰۱۹ هست نه ۲۰۱۷ !!! و از همه مهم تر … سهون خاهر نداره ! یه برادر بزرگتر از خودش داره ! لطفا اطلاعات غلط به دیگران ندید و تلفظ اسم ها رو هم دقت کنین خاهشا -_-

  32. سلام دوستان من یه سوالی دارم سوالمم اینه که چرا ارمی ها میان اینجا هیت میدن فلان میکنن اقا هر کی یه نظری داره منم یه نظری دارم تو هم که داری میخونی یه نظر داری دوستان گلم نظرتون رو برای خودتون نگه دارید بعد داداشا خواهرا ی گل😂😂😂😂ترو خدا دعوا نکنید گفتم منم بلک پینکی هم هستم ارمی هم هستم ولی اکسولی نیستم بخواطر اینکه تو یوتویوب یه ودئو دیدم و اون نظرم رو عوض کرد که اکسولی نباشم پس میخوام بهتون بگم من همه چیی هستم ولی یه ودئو نظرم رو عوض کرد و اینکه با اینکه من اکسولی نیستم ولی نمیام هیت بدم بگم فلان یا فلان من آهنگاشونو گوش میدم ولی برای خودم نمیدونم که بگم اکسولی حالا زیاد حرف نزنم ولی دوستانم هیتتتتتتتتتت ندید چون همه ی گروه ها زحمت کشیدن برای بالا اومدنشون و این هفت دادن نمیدونم به چه دردتون میخوره بیاید سعی کنیم مثل اکسو بلک پینک بی تی اس….. به هیتر ها اهمیت ندیمممم بزارید کار خودشون رو بکنن همین تامام تامام😉😉😂😁مرسی که نظر من رو خوندید😘😘

  33. پسرام همه خوبن:››ای لاو بنگتن ،ای لاو اکسو،ای لاو گاتسون

  34. کسی که میگه فقط چانیول در گروه قشنگ هست اگر اکسول هستی بدون اینکاری که کردی یه نوع هیت دادن به بقیه اعضا هست

  35. سلام به همه ی اکسوال هاو آرمی ها من یه اکسوال هستم اوایل از بی تی اس بدم می یومد
    ولی بعدها که رابطه ی اکسو وبی تی اس رو دیدم فهمیدم که با هیت دادن رابطه اونا رو خراب
    میکنم و تصمیم گرفتم که اکسوال بمونم اما به بقیه گروه ها هیت ندم
    پس بخاطر گروهی که طرفدارش هستین لطفاًهیت دادن روتموم کنید
    관심을 가져 주셔서 감사합니다🙏🙏🙏

  36. من اک سو رو خوب نمیشناسد و بی تی اسم نمیشناسم ولی از اک سو فقط چانیول قشنگ

  37. برای ارمیا متاسفم😐بابا اینجا دیه بیوگرافی اکسوئه ن بی تی اس ک فنوار راه میندازین😐بالا برین پایین بیاین اکسو بهترینه😐پرافتخار ترین گروه کیپاپه😐کینگ کیپاپه😐برای بی تی اس متاسفم ک همچنین طرفدارایی داره من خودم ی دوست ارمی دارم اع نظر من باشعورترین ارمی جهانه😐ارمیا کم هیت بدییین😐بی تی اس گروه خیلی خوبیه :)❤اما با هیت دادن ب گروهای دیه گروه خودتونو بالا نکشین 😐فایاینگ اکسو و بی تی س❤فایتینگ اکسواللللل❤👑

  38. شماهایی که پیگین بی تی اس بهترینه و فلان و فلان
    باید بگم بی تی اس بهترین نیست این گروه از اول کلی سختی کشید خودش بیلیت های کنسرتشو میفروخت اما اکسو از همون اولش کینگ کیپاپ بود
    بی تی اس فقط چندبار بیلبورد رفته اما اکسو بخوام بشمارم باید کلی تحقیق کنم
    میگید اکسو چن وقته طرفداراش کم شده اما باید بگم الان نصفه اعضاش سربازیه دارن تکی میترکونن
    و تازه بیگ هیت دوتا گروه پسر بیشتر نداره که تمرکزش سره ایناس اما اس ام چهار یا پنجتا داره که تمرکزش رو همشونه و اینقد خوب همشون پیشرفت کردن اگه بیگ هیتم اینجوری بود بی تی اس فوقش الان جایزه های کره رو میبرد و در ضمن خیلی مراسما در حق اکسو ظلم کردن و یتیوپ موزیک ویدیو های اکسو رو فیریز میکنه تا بی تی اس بتونه بره بالا ولی با این وجود بازم اکسو کینگ کیپاپه پس زر نزنین

  39. من اول که اکسو رونشناخته بودم بی تی اس رو دوست داشتم ولی بعد داینکه اکسو رو شناختم از ارمی به اکسوال تبدیل شدم والان عاشق اکسو ام کسی نمیتونه به اکسو توهین کنه ♥بکهیون♥😘😘😘 (✷‿✷)

  40. اخ ک چ حوصله ای دارین😂💔💔💔

  41. من با اینکه دختر هستم اما از کیپاپ های دختر ها بدم می یاد چوم خیلی لوس هستن مخصوصا می خوان سخن رانی کنن نمی دونم چرا انقدر خودشون رو لوس می کنن بلک پینک هم که فقط به بی تی اس میچسبه اگه باور نمی کنید می تونید پشت صحنه هاشون رو ببینید دوستان و اینکه هم آرمی ام هم اکسو

  42. من خودم بیشتر اول بی تی اس دوست دارم بعد اکسو و بلک پینک تمام 😉😊

  43. سلام
    من از اول آرمی بودم چون اول بیشتز از اون ها خوشم اومد ولی خوب قرار این نیست به گروه های دیگه هیت بدم یا بی احترامی کنم چون اون ها هم به اندازه ی خودشون تلاش کردن و اینکه نکته ی بعدی این که مقایسه کار اشتباهی هست چون هر کسی جا گاه خودش داره و قرار هم نیست که جای بقیه ی گروه های دیگه باشن چون که خوب به تلاشی که کردن رسیدن می دونم بی تی اس از گروه های دیگه بالا تر هست وای نباید به بقیه گروه ها بی احترامی کرد چون شاید فن هاشون نارحت بشن

  44. شما نیا بگو بی تی اس بهترینه ماهم توهین نمیکنیم
    عشقم بی تی اسه و من حتی اگر تو حرف مفت بزنی به خودت توهین میکنم چون شعور تو بوده

  45. کرم دارین میاین اینجا زر میزنین و میگین فقط بی تی اس
    خو گوه بزن در دهنت گوه خوردنم حدی داره خر بیشعور
    تو طرفدار بی تی اسی خب باشه ولی دلیل بر این نمیشه بی تی اس بهترین باشه
    من خودم ارمی ام بلینکم اکسوالم ولی اکسو رو بیشتردوست دارم
    ولی هیچ وقت مقایسشون نمیکنم یا نمیگم هیچ کدوم فقط بی تی اس
    کسی که شعور و فرهنگ داره این حرفارو نمیزنه
    اگرم ببینم کسی بیاد گوه خوری کنه و به اکسو هیت بده جرش میدم

  46. خیلی خیلی ببخشیدا ولی انگاری نمیدونی که بی تی اس بزرگترین بوی بنده جهانه و بزرگترین فندوم رو داره
    حتی ارمی بمب هم پر فروش ترین لایت استیک کی پاپ هستش
    من به هیچ گروهی توهین نمیکنم چون خودم کیپاپرم و همه گروه هارو استن میکنم ولی اینکه میگید اکسو کینگه کیپاپه کاملا نادرسته😂چون حتی خودِ رییس جمهور کره هم گف ک بی تی اس باعث پیشرفت کشور هس😆پس پادشاه کیپاپ کسی جز بنگتن نیس💜
    البته ک اکسو هم خیلی خوبه🥲🦋

  47. من یکساله ارمیم و الان تصمیم گرفتم هم ارمی هم اکسوال باشم واقعآ گروه های معرکه ای هستن دلیلش چیه هیت میدن به کیپاپ خوب خوشت نمیاد نرو تو این فضا ها مگه مجبوری میری بعد هیت کیدی مگه کرم داری 😐💔✒️

  48. کسایی که میاین میگین ، اکسو یا بلک پینک بدن ، نمیدونم نظرم رو بگم ولی کار بدیع بخوای به، بقیه گروه ها توهین کنی ، من خودم آرمیم ، ولی سعی میکنم ، به گروه های دیگه هیت ندم دوستان

  49. بی تی اس اکسو بلک پینک 3 تا از مشهور ترین گروهان صووووووو سرتون تو کون خدتون باشه

  50. نه اکسو و نه بلک پینگ نه هر چیز دیگه همشون یکین ولی فقط بی تی اس عشقههههههههه❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  51. اح شورشو در آوردید..چرا هی بلک پینک و بی تی اس و اکسو میکنید؟!اونا با اینکه آیدل هستن به هم احترام میزارن و با هم دوستن بعد تو که فنی میای راجبشون اینطوری میگی؟!ببین عزیزم بیشتر کیپاپر ها فقط چهار گروه رو میشناسن یک=بی تی اس دو=اکسو سه=بلک پینک چهار=تی اکس تی..این چهار گروه هم نیمی از کیپاپ هستن و ما باید بهشون احترام بزاریم تا یه آیدل معروف میشه میاید میگید پارتی بازی بوده..یادت نره که اوناهم تلاش کردن تا به اینجا رسیدن..هی تو که یکی از این چهار گروه رو بالا تر از بقیه میبینی و به بقیه آیدل ها میگی با پارتی بازی به اینجا رسیدن تو هم برو درس بخون و تلاش کن فردا که به جایی رسیدی با تلاش خودت ما میگیم پارتی بازی کردی که به اینجا رسیدی و واسه موفقیت هیچ تلاشی نکردید..والا تا یه آیدل آب معدنی میخوره میگید اون آب معدنی خودش نیست یا با پارتی بازی اون آب معدنی رو خریده..همشون خوبن تک به تک عالین..همشون واسه خوشحال کردن فناشون ناراحتیشونو بروز نمیدن..میدونی چیه عزیزم تو با این هیت هایی که میدی آبروی گروه مورد علاقتو میبری یجورایی داری از این دفاع میکنی که نشون ندی گروه مورد علاقت پایین تر از بقیس..و اینکه حتی اگه از گروهی متنفر بودی نباید پیش طرفدارش و یا داخل کامنتا بهشون هیت بدی چون فن ناراحت میشه یادت نره که همشون تلاش کردن و میکنن بیاید ما هم کمی تغییر کنیم

  52. اخه شماها چقدددرررر احمق تشریف دارید همدیگرو تیکه پاره میکنید هعی ب گروها هیت میدید ک چی بشه چی ب شما میرسع غیر از اینکع شعورتونو نشون میدید؟؟

  53. حانا و عارفه خیلی بااحترام میگم زر نزنید معلومه ک بچه اید و هیچی حالیتون نی ک این زر زر هارو کردید:/برو ببین موزیک ویدیو های بی تی اس ت یوتیوب ملیاردی بازدید دارن رکورد یوتیوب رو زدن بزرگترین فندوم جهان و دارن بهترین بوی بند جهانن و…( ب اکسو هم هیت نمیدم چون قدیمی تره و طرفداراش هم ناراحت میشن اگ هیت بدم) 😐در ضمن قابل توجه هیترا بلک پینک ب عنوان بهترین گرل بنده جهان شناخته شده عن اضافه هم نخورید:/من ب عنوان یه فن نمی خام از گروهم چیز بدی بشنوم درک میکنید؟! 😐 لطفا ب سلیقه ی دیگران توهین نکنید هر کس یه سلیقه ای داره ایدل ها براساس سلیقه ها متفاوتع شما هر گروهی رو دوس دارید نباید ب فلانی هیت بدید این کارتون واقعا دور از ادمیزاده :/// زمانی ک هیترا سرشون ت کون خودشون باشه اون روز جشنِ منه 😐

  54. من از بلک پینک متنفرم بی تی اس خیلی بهتر از اونا هستن
    بی تی اس از بلک پینک مشهور تره اون دختر های ژاپنی به یای بی تی اس هم نمیرسن .
    درمورد اکسو هم نمیدونم چون نه اهنگاشونو شنیدم نه درموردشون میدونم
    بی تی اس بهترینههههههههههههههههههههههههههههه😏😏🤞🤞🤞🤟🤟🤟🤟🤟

  55. امیدوارم از اینکه گفتید بلک پینک و اکسو بهترین های کیپاپ هستن منظور از هیت دادن نباشی چون غیر از این باید خودشونو مرده بدونن 😤🔪
    از هر نظر بی تی اس و اکسو بهتریییییینننننننننننننن (اینو گفتم که هیترای اکسو و بی تی اس بدونن🔥)
    من بشدت روی اکسو و بی تی اس حساسم…. بدجورم حساسم 🔪🔥

  56. در ضمن اونایی که میگن اکسو و بلک‌پینک بهترین گروه های کیپاپن امیدوارم قصدشون هیت دادن نباشه چون به غیر از این دهنشون سرویسه چون شما که گروه های دیگه رو نمی‌شناسید . اگر نظر من رو بخواید میگم بی‌تی‌اس و اکسو فوق‌العاده‌ان و هیچ‌کس هم به پاشون نمی‌رسه

  57. تأسف برای هیتر ها . اون شخصی که اسمش رو گذاشته عارفه . اول اینکه یه کم (فقط یه کم) برای کیپاپ ارزش قائل بودی و به زحمات گروه های کیپاپی اهمیت می‌دادی هیت نمی‌دادی . دوم اینکه اگر کوری که هیچ اگر نه برو موزیک ویدیو ، آهنگ و کنسرت های اعضای بی‌تی‌اس رو ببین (تو حتی نمیتونی اسمشون رو درست بنویسی) زحماتی که اونا میکشم قابل تحسینه . پس الکی زر نزن .‌

    بعدش اینکه من ۵ ساله که آرمی و اکسوآلم و اینکه آرمی ها و اکسوآل ها اگه از من بشنوین میگم اصلأ به مزخرفات هیترها گوش نکنید . اونا حسادت چشماشون رو کور کرده و الکی زر میزنن .

  58. به نظر من خیلی زیاد نرین تو حس
    ما فقط میتونیم در موردعلاقه به سبک آهنگ و یه رشته موسیقی و هنرمندانه ای اونا کاراشونو دنبال کنیم به جای گوش دادن به اهنگ های خوانندهای ایرانی بی معنی نه اینکه باعث بشه تو خودت رو هم گم کنی و دینت رو
    بهتره عمیق تر راجب این دنیا فکر کنید عزیزان
    بعضی ها اینقدر میرن تو حس که فراموش میکنن مسلمون به دنیا اومدن و قوانینی وجود داره
    اگه اینهمه نفر طرفدار امام زمان(عج) بودن قطعا هم برای آخرت خودمون خوب بود هم جهان از این آلودگی در میومد.
    این دنیا گذری هست و مهم اون دنیاست
    ایــــنـــــقـــدر طرفدار کسی بودن ارزشت هم اندازه همون طرفه
    پیامبر اکرم:هرکس در روز قیامت با محبوب خود محشور میشود.
    کسی که عمـــیق هست این حرف تو گوشش در همه جا و همه وقت هست (قلب انسان حرم خداست؛در حرم خدا غیر خدا رو جا ندهید.)

    چرا باید اینقدر زیاد طرفدار جمعی از کافران باشیم
    اگه سبک زندگی یا خیلی از رفتارهاشون بهتر از مسلموناهم باشه
    ولی بازهم نباید اینقدر ظرفیت پایین باشیم

  59. ارمیای عزیز لطفا زیر سایتی که مربوط به بی تی اس نیست دعوا راه نندازید، و همینطور اکسوالا شما میخاین نظر بدین در مورد مطالب و بیوگرافیی که اینجا هست نظر بدین یا اگه میخاین از اکسو تعریف کنید فقط از اکسو تعریف کنید، دیگه نیازی نیس به بلک پینک یا حتی بی تی اس هیت بدین 😐
    و اینکه وقتی چیزی از صنعت موسیقی نمیدونید ،موزیک گروه هارو زیر سوال نبرید.
    تو از موزیک یه گروه خوشت نمیاد نیاز نیست همه جا بگی، تو میتونی نظرتو پیش خودت نگه داری و اینکه اکسوالا و ارمیا فک کردین اگه اینجا دعوا کنید و به پسرای همدیگه هیت بدین یا چه میدونم عیب و ایراد روشون بزارین ،اکسو یا بی تی اس میاد تشویقتون میکنه ؟!
    پس انقد هیت ندین البته اونا انقد خوب هستن که نظرای منفی شما به هیچ جاشون نیست خب پس به جای اینکه بیای و اینجا خودتو کوچیک کنی میتونی بری و به کارای مهمتری برسی هوم…؟!
    (و یه نکته ،ارمیای عزیز لطفا انقد بردتون تو بیلبورد و نامزد گرمی شدنتون رو تو صورت بقیه فندوما نکوبین نمیگم بهش افتخار نکنین ،من به شخصه امیدوارم موفق تر از الان بشین و اسم بی تی اس جهانی و همیشگی باشه فقط انقد بهش نبالین خب چون دیگه هر چیزی زیادی خوب نیست که به زبون بیاریش)
    عااااا راستی یکی تون گفت که رقص بی تی اس خوب نیست و به دلش نمیشینه:/
    خب هانی تو اگه خودت تونستی یدونه از حرکتاشون ببین فقط یدونه از حرکتاشونو بری من حرفی ندارم و اینکه درسته رقص اکسو خیلی خوبه و همچنین خیلی سخت ولی تو حق نداری به رقص بی تی اس یا حتی بقیه گروها توهین کنی:))

  60. قطعا اکسو بهترین وکال رو دارن در طول تاریخ کی پاپ خوشبختم از شناختم نسبت به اکسو.
    ریتم و نوای موسیقی اهنگاشون طوری نیست که صدای خواننده محو بشه
    متاسفانه تکنیک های جدیدی اومده و خیلی ساز اهنگ رو بالا میبرن به طوری که صدای خواننده توش گم میشه (Dynamite)bts)من به شخصه فقط صدای جانگکوک در اول اهنگ رو شنیدم که از خودش بود و در بقیه بیت ها صدای الکتریکی میشنیدم، به کنار از برد ها و جایزه هایی که این اهنگ داشت ولی من لذت نبردم آهنگی که گوش میدی واقعا باید صدای خواننده رو حس کنی ن در یک صدا هزار نفر بخونن! نظر شخصی
    حتی در اجراهای زنده هم باید از پسش بربیان اگه واقعا صدای خودشون هست.
    من فقط یک اهنگ از اکسو رو در این قالب نوت الکتریکی شنیدم که بعد فهمیدم خود ساختار اهنگ این هست نه دستکاری در صدا
    لطفا در انتخاب و گزاشتن لقب بهترین گروه جهانی دقت کنید
    درسته خیلی ساز و آب داره اما من از صدای bts به کنار از رقص شون خوشم نمی آید.رقص شون واقعا حرفه ای هست!!!!!

  61. اکسو و بلک پینک بهترین گروه جهان و کی پاپه
    از نظر من که تقریبا شناخت کامل از گروهای دختر و پسر دارم
    واقعا این دو گروه از نظر صدا و استایل فوق العاده ان
    مهم آهنگاشونه که به دل میشینه میرن توحس
    هیچ گروهی وکال اکسو و بلک پینکو نداره قطعا و در حقیقت
    با صدای خودشون میخونن مهم اینه
    برای ما هنرشون باید مهم باشه ن بازدید های یوتیوب

  62. گایز همونجور که میدونین هیچکس و هیچ گروهی بدون سختی به این رتبه از معروفیت نرسیده پس هیت ندین به گروه های دیگه و احترام بزارین به فندوم و گروهایی که مورد پسندتون نیست ^^
    لاولی ها چرا بجای اینکه با هم بحث کنین نمیاید یکم با هم مهربون تر برخورد کنید هوم…؟!
    ارمیا و اکسوالا چرا همیشه جنگ جهانی دوم دارید ؟!
    در صورتی که پسرای BTS وEXO یه رابطه به این سافت و کیوتی دارن!!
    و اینکه بلک پینک درسته که زیبا هستن ولی بلاخره اوناهم سختی هایی تو این راه کشیدن و فقط بخاطر چهرشون نیست که معروفن لطفا زود قضاوت نکنین:)
    سوییتی ها هیچ گروهی پرفکت نیست و همشون به یه اندازه خوبن ولی اونا در یه صورت میتونن بهتر از بقیه بشن اونم فقط و فقط به تلاش و اعتماد به نفس خوشون بستگی داره و البته که وجود فن ها و فندوم نقش کمی نداره:)
    پس بیاین به فندومای دیگه احترام بزاریم^^
    به امید یه موفقیت بزرگ واسه گروهی که از سیاهی کشیدت بیرون فایتینگ^^

  63. خداییی اهنگ های اکسو به هیچ کس نمیرسه باید دیدگاه خود اعضا هم داشته باشیم مثلا شیومین به سوپر جونیور احترامی خیلی بالا قاعله پس باید هر دو طرف رو نگاه کنیم ارمی ها لطفا بیان کامنت برای اکسو بزارن منم خودم ارمی هستم و هم بلینک پس در نتیجه باید در اینجا کامتنون اکسوالی باشه اوکی ❤❤

  64. ممنون مطالب خیلی مفید بودن و اینکه اکسو یا بی تی اس هر دو فوق العادن و من هم اکسوالم و هم آرمی و خیلی اشتباه که طرفداران این دو گروه باهم دعوا میکنن البته من به خودم میگم آرمکس به معنی آرمی. و اکسو ال

  65. من یک آرمی هستم نه بلینکی هستم نه اکسوال اینجا راجب بی تی اس زر نزنید مخصوصا بعضیها که خودشون میدونن من به همه ی گروه ها احترام می زارم و همشون بازحمت به اینجا رسیدن پس دهن گشادتون رو بیخودی باز نکنید اینجا هم راجب اکسوال صحبت شده نه بی تی اس پس حرف بیخودی نزنید

  66. فک کنم تو اکسو کای و بکهیون خیلی فن داشته باشن .درسته؟
    یه سوال به طرفدارای اسکو میگن اکسوآل یا اکسواِل؟

  67. من میمیرم برای اکسو و واعا آهنگاشون تک هست البته من آهنگ دیدگه گروه های دیگه گوش کردم ولی اکسو یه چیز دیگه هست ‌واکسو برای من یه معنی دیگه داره انگار یه عضوی از خانواده ام هست و به امیدی که کل گروه جمع بشن ومن برم کنسرتشون
    وابته من گروه بی تی اس دنبال میکنم آهنگ خوبی داره والبته شوگاتوشون خیلی خوبه ولی واقعا که کامنت هارو خوندم اینجا درباه اکسو هست چرا کسانی آرمی هستن اومدن تو اینجا و دعوا درست میکنن لطفا فقط درمود اکسو صحبت بشه نه گروه های دیگه بلک پین بی تی اس وخودم درمورد بی تی اس نوشتم که توهینی به آرمی ها نشه ولی آرمی ها لطفا اینجا نیاید دعوا درست نکنید۰

  68. درکی از اینکه به بلک پینک هم هیت میدید ندارم!:|
    بلک پینک هم که معروف شد باز مردم گفتن از طریق ایلومیناتی معروف شدن؟؟
    تا کسی کار و تلاش می‌کنه که بهترین باشه میگین ایلومیناتی معروفشون کرده؟؟ناموصا گوه خوری تا چ حددددد؟؟؟
    بلک پینک هم مثل بقیه ی گروه ها زحمت کشیده تا بتونه بهترین باشه صو دلیل نمیشه بخواین هیت بدین!؟.. 😐

  69. عارفه و هانا..
    خیلی وقته به بیلبورد نگاه نکردین؟؟
    بی تی اس تبدیل شده به بهترین گروه کیپاپ جهان!
    چیه چون شما نتونستین مثل بی تی اس رتبه ی اولو داشته باشین اسم پارتی بازیو وسط کشیدین؟
    ب جای اینکه بشینین زر مفت بزنین که بهترینین ی نگاه ب بیلبورد بزنین بفهمیم کیه ک داره با پارتی بازی میاد بالا
    یونو؟

  70. چرا انقد توهین میکنید اخه
    همه گروه ها با تلاش به اینجا رسیدن دلیل نمیشه چون ما طرفدار یه گروه هستیم به بقیه هیت بدیم اگه کیپاپر واقعی هستیم باید به همه گروه ها و طرفداراش احترام بزاریم
    پس اونایی که هیت میدین شما یه کیپاپر فیک و مسخره هستین و فقط بلدین گروه مورد علاقتون رو بالا ببرید
    و لطفا به بلک پینک هیت ندین و زر زر نکنین
    من هم اکسوال و هم بلینک هستم و هردو رو اندازه هم دوست دارم و به کیپاپر بودنم افتخار میکنم
    🖤Black Pink❤
    💜EXO🧡

  71. هم اکسو هم بی تی اس هم بلک پینک تلاش کردن که به اینجا رسیدن و ما حق توهین به هیچکدوم نداریم
    من خودم هم اکسوال هستم
    هم بلینک و هم ارمی
    بیاید به هیچکدوم بی احترامی نکنیم

  72. اکسو یکی از بهترین گروه هاست اما دلیل نمیشه که بقیه ی گروه ها هیت بدین…ما به عنوان یک کیپاپر باید تمامی گروه ها رو دوست داشته باشیم نه اینکه فقط یک گروه رو دوست داشته باشیم و به بقیه هیت بدیم نه به بی تی اس ته به بلک پینک نه به توایس نه به ایتزی به هیچکس مم به کسی هیت نمیدم فقط به هیتر ها هیت میدم و خودم به عنوان یک اکسو ال این نظرم هست در ضمن من یک کیپاپر هستم و از اینکه کسی به خواننده های کیپاپ توهین بکنن ناراحت میشم

  73. اکسو تکه ن بی تی اس میتونه بهتره باشه ن بلک پینگ فقط اکسو
    من یه اکسول هستم و به اکسول بودنم افتخار میکنم
    دم همه ی اکسولل ها گرم
    ب تی اس و بلک پینگ ول کنید فقط اکسو
    یه دنیا با سه حرف E X O ♥ 👌

  74. ما همیشه به اکسو و اکسو‌ال بودنمون مینازیم و افتخار میکنیم.(به کوری چشم شماها😏)تو کی هستی که به خودت اجازه میدی به اکسو و بلک پینک توهین کنی؟
    بی تی اس به ما ربطی نداره ما اکسوالیم اکسوال!
    همین تو و امثال تو هستین که اکسوال ها و آرمی ها رو سر جنگ میندازین!😏

  75. اکسوالا اینقدر به کینگ کیپاب بودن اکسو ننازید چون شوگا کی پاب رو دیس کرده و گفته کی پاب برای ما هیچی نیست یعنی فراتر از کیپاب هستن تازه همه جا داره برتری بی تی اس رو نشون میده مثلا همین اسپوتیفای که بی تی اس با ۲۰ میلیون استریم تو بین گروه های خوانندگی اوله و واندرکشن با ۹ میلیون استریم دوم .😂 فقط اختلاف رو داشته باش بلک پینک هم نهم با ۶ و نیم میلیون استریم😂 . من به اکسو هیت نمیدم چون کارشون عالیه ولی به بی تی اس نمیرسه بلک پینک ولی فقط بخواطر قیافشون معروف شدن به احتمال ۱۰۰ درصد ایلومیناتی ها بلک پینک رو معروف کردن ، اینقدر تبلیغشونو تو همجا کردن و با خواننده های بزرگی مثل سلنا گومز و دوالیپا و کادی بی و لیدا گا گا فیت دادن تا شناخته شدن بین مردم بلک پینک اینقدر پول نداره که حق فیت به این خواننده ها بده (حق فیت یه پولیه که خواننده معروفه از اون خواننده هه میگیره چون خواننده ه با استفاده از شهرت خواننده معروفه شناخته میشه که مقدار حق فیت زیاده ) در عوض بلک پینک تو موزیک ویدیوهاش علامت این ایلومیناتی های شیطان پرست رو اورده مثلا تو موزیک ویدیوی D4 اون تیکه که جنی میخونه رو یه صفحه شطرنجی هس که نماد ایلومیناتی هاس . یا آهنگ how you like that که پره از علامت . خلاصه بهتون بگم بلک پینک تنها رکوردی که میزنه تو موزیک ویدیو هاشه ، چون مردم میان و زیبایی شونو میبینن ولی گوش نمیدن

  76. من یه مولتی فنم هم ویدیو های اکسو رو استریم میکنم هم بی تی اس و هم مامامو و ‌…… خلاصه حرفم اینه که ما همون جزوی از طرفداران K_popهستم نباید به هم توهین کنیم مسلماً آیدلامون دوس ندارن اینطور باشه پس لطفاً این قدر خودتون رو جلوی بقیه کِی پاپرا خار و ذلیل نکنید

  77. اکسو رو از پلک پینگ و بی تی اس بیشتر دوست دارم هیچکس حق نداره یه توهین کوچیک به تک تک شون بکنین

  78. بی تی اس با تلاش و پشتکار و اتحاد بین اعضا و طرفدارانش به این جا رسیده وقتی خبر ندارین الکی حرف نزنین حتی بلک پینک هم همینکار را کرده و به این جا رسیده حالا جرئت دارین به بی تی اس و بلک پینک توهین کنین😌😎😑😐

  79. اکسو کینگ کیپاپه در بین بندای نسل سه
    بندایی امثال بتص ک با پروموت و پارتی اسم و رسم پیدا کردن ناخن کوچیکه اکسو ام نمیشن

دیدگاهتان را بنویسید