اعضای پیشین گروه اکسو EXO چه کسانی هستند؟

اعضای پیشین گروه اکسو

جدایی همیشه سخت است، مخصوصا وقتی که سال‌ها درکنار همکاران و دوستان خود بودید. اما زمانی می‌رسد که باید از دیگران جدا شوید و به دنبال رویاها و ماجراجویی‌های جدید باشید. اعضای پیشین گروه اکسو نیز از این گروه جدا شدند تا به کارهای خود برسند و ماجراجویی جدیدی را آغاز کنند. در این بین روزهای تیره گروه کی پاپ اکسو (EXO) در سال 2014 و 2015 رقم خورد و 3 عضو آن‌ها جدا شدند. با اون یا این همراه باشید تا با اعضای پیشین گروه اکسو آشنا شوید.

گروه اکسو چه کسانی هستند؟

گروه کی پاپ (K-POP) پسران کمپانی SM Entertainment را گروه اکسو می‌گویند. این گروه در اوایل شروع کار خود در سال 2012 اعضایی با نام‌های سوهو، شیومین، لای، بکهیون، چن، چانیول، دی اُ، کای، سهون، کریس، لوهان و تائو داشت. اما در سال 2014 و 2015 3 عضو از این گروه جدا شدند که در این مطلب سعی داریم بیوگرافی اعضای پیشین گروه اکسو را بگوییم. اعضای جدا شده از اکسو عبارت‌اند از: کریس، لوهان و تائو.


لوهان (Luhan)

لوهان متولد 20 آوریل 1990 در چین است. داستان آمدنش به گروه اکسو نیز جالب است، اما قبل از آن باید بگوییم لوهان چینی در رشته موسیقی کاربردی در موسسه هنر سئول درس خوانده است. او در سال 2008 می‌خواست دوره‌های کارموزی کمپانی JYP را بگذراند، اما در آن دوره قبول نشد. اما دست روزگار بود تا او تبدیل به یک آیدل شود. در سال 2010 یکی از مربیان کمپانی SM لوهان را دید و از او خواست برای کمپانی SM تست دهد. او تست را قبول شد.

لوهان اعضای پیشین گروه اکسو
لوهان از دخترهای متین خوشش می‌آید

بعد از قبول شدن لوهان در گروه اکسو پذیرفته شد و به زیر گروه چینی یعنی EXO-M پیوست. او علاقه خاصی به مکعب روبیک و فوتبال دارد، همچنین وقتش را صرف انیمیشن، هنر، کامپیوتر، ورزش آبی، بسکتبال، کنسرت و … می‌کند. این خواننده و بازیگر چینی در سال 2014 با تشکیل یک پرونده بر علیه کمپانی SM از این گروه جدا شد و سال بعد آلبوم سولو خود را با نام Reloaded منتشر کرد. لوهان بعد از آن فیلم‌های زیادی بازی کرد و موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر جدید نیز شد. لوهان از اعضای پیشین گروه اکسو است.

کریس وو (KRIS WU)

کریس وو با نام واقعی Li Jiaheng که بعدها به Wu Yifan نامش را تغییر داد، عضو سابق گروه اکسو است. والدین او در کودکی از هم جدا شدند و کریس هیچوقت پدر واقعی خود را ندید. بعد از مهاجرت به کانادا در 10 سالگی، در 18 سالگی موفق به قبول شدن در کارآموزی SM شد و برای گروه کی پاپ اکسو انتخاب شد. او سال 2008 به کره جنوبی سفر کرد و آموزش‌هایش را دید، اما روزهای خوب کریس نیز در سال 2014 به در گروه اکسو به پایان رسید.

کریس اعضای پیشین گروه اکسو
کریس موفقیت زیادی در کانادا به دست آورده است

کریس که دچار ورم عضله شده بود اما کمپانی SM در روند درمان توجهی به او نشان نداد، به هین علت کریس با بیان این‌که رفتار این کمپانی با کارکنانش جالب نیست، پرونده‌ای علیهشان ایجاد کرد و خواستار جدایی از این کمپانی شد. البته در سال 2015 نیز SM پرونده‌ای را علیه او به جریان انداخت. به هر حال کریس به فیلم و سینما روی آورد و در فیلم xXx: Return of Xander Cage بازی کرد. سپس به دلیل ملیت چینی کانادایی خود در تیم بسکتبال NBA ALL STAR کانادا به مربیگری رپر معروف Drake پیوست و چند بازی بسکتبال انجام داد. کریس موفق به دریافت جوایز زیادی برای بازیگری و خوانندگی شده است، اما بسیاری او را به عنوان اعضای پیشین گروه اکسو می‌شناسند.

تائو (Tao)

هوانگ زیتائو در سال 1993 به دنیا آمد. او به دلیل دانستن هنرهای رزمی لقب پاندا کونگ‌فوکار را گرفت. مانند دو اعضای پیشین گروه اکسو، تائو نیز چینی است و از زیر گروه EXO-M جدا شده است. او می‌خواست به آدیشن MBC Star global اما یکی از استعدادیابان کمپانی SM او را کشف کرد و به این کمپانی آورد. تائو و کریس دوستان صمیمی بودند و بیشتر مواقع با هم وقت می‌گذراندند.

تائو اعضای پیشین گروه اکسو
زیتائو در فیلم‌های بسیاری بازی کرده است

او در سال 2015 از گروه جدا شد. علت جدایی او آسیب دیدگی زانوی او بود. اما خیلی سریع او به صورت سولو و با آلبوم Tao وارد بازار موسیقی شد و نام Z.TAO زیتائو را برای خود بعد از جدایی انتخاب کرد. همچنین او آژانس استعدادیابی خودش با نام Z.TAO Studio را در سال 2015 تاسیس کرد.جالب است بدانید تائو هم علیه SM پرونده تشکیل داد اما در سال 2017 این پرونده را باخت. برعکس دو عضو سابق جدا شده یعنی لوهان و کریس، تائو با Sm توافق نکرد و کار به دادگاه کشید. تقریبا همزمان با رفتن او کمپانی تصمیم گرفت دو زیرگروه EXO-M و EXO-K را ادغام کند و با نام واحد EXO ادامه دهند.

آیا آن‌ها با جدایی از اکسو تصمیم درستی گرفتند یا خیر بستگی به خودشان دارد، اما قلب بسیاری از اکسوال ها با این کار شکست. برخی از این اعضا به دلیل حقایق کی پاپ که گاهی تلخ هستند از گروه خود جدا شدند. آیا این نفرات فرد مورد علاقه شما بودند؟ آیا هنوز هم آن‌ها را به عنوان هنرمند سولو دنبال می‌کنید؟ در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

4 نظر در “اعضای پیشین گروه اکسو EXO چه کسانی هستند؟”

  1. من واقعاموندم که آخرکدوم درس میگه ولی اگه واقعااونی هس که میگن دیگه نظروخواست خودشونه ولی خیلییی حیف شد من سه تاشوعاااااشقشون بودم سه تاشون بی نظیربودن

  2. خوب اگه نظرخودشون این بود که جدا بشن
    ماهم حمایت شون میکنیم چون واقعا کمپانی اکسو افتضاحه
    واین همه ظلم حق اکسو نیست

  3. اره من اول که با اکسو اشنا شدم کریس رو دیدم و خیلی هم خوشم اومد و حیف که الان شایعه کثیفی راجبش هست
    لوهان هم که عروسکه
    تائو هم خفنه
    من اوتی ۱۲ استنم همیشع دوستشون دارم
    و سولو هاشونم دنبال میکنم عالین و تک تک اعضا موفقیت های ژیادی بدست اوردن

  4. خیلی خبر ها راجب این سه عضوی ک اکسو رو ترک کردن هست و معلوم نیست ‌که کدوم خبر واقعی هست آیا این خبر قابل باور است؟

دیدگاهتان را بنویسید