وی (خواننده) BTS کیست؟ (تهیونگ بیوگرافی)

وی (خواننده)

از گروه‌های پر طرفدار کره‌ای که امروزه سر زبان افتاده است گروه BTS است. آن‌ها نه تنها در کره جنوبی بلکه در ایران و دیگر کشورها هم طرفداران زیادی پیدا کردند. یکی از خوانندگان معروف این گروه کیم تهیونگ است که با نام وی (خواننده) V شناخته می‌شود , طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مطلب به معرفی وی (خواننده) BTS‌ می‌پردازیم. با اون یا این همراه باشید.

وی (خواننده) از کجا شروع کرد؟

همانطور که گفته شد نام اصلی او کیم تهیونگ است و 30 دسامبر 1995 در دگو کره جنوبی متولد شد. در حال حاضر سن وی 26 سال است. قد وی 179 سانتی‌متر و 63 کیلوگرم وزن دارد. تهیونگ فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

وی (خواننده) bts
از خوش‌چهره‌ترین مردان کره جنوبی و جهان

او در دوران ابتدایی، علاقه بسیاری به خوانندگی داشت اما با گذشت زمان در دوره راهنمایی به نوازندگی روی آورد و نواختن ساکسیفون را آموخت. اما نمی‌توان حمایت‌های پدر وی (خواننده) را نادیده گرفت. تلاش‌های پدر، V را به رویاهایش نزدیکتر می‌کرد. او زمانی که بیگ هیت به دنبال استعدادهای جوان کره می‌گشت، دوستش را همراهی می‌کرد. کمپانی به تهیونگ هم پیشنهاد داد تا تست دهد. اینگونه بود که او از اعضای گروه BTS شد.

وی خواننده اینستاگرام
V یک عطر باز است

او کار خود را ‌با کارآموزی شروع نمود تا اینکه در سال 2013 به طور رسمی گروه BTS‌ شروع به کار کرد. V تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته پخش و سرگرمی ادامه داد و پس از فارق التحصیلی برای گرفتن ارشد، در سال 2021 رشته مدیریت کسب و کار را انتخاب نمود و در حال حاضر به صورت مجازی در دانشگاه درس می‌خواند.

کیم تهیونگ چه چیزی دوست دارد؟

شاید برای شما هم سوال باشد که کیم تهیونک چرا اسم مستعار V ‌را برای خود انتخاب کرده است. او می‌گوید V ‌به معنای Victory یا همان پیروزی است. V در کودکی به کشاورزی کنار پدر مشغول بود و این کار در اصل کمک به پدرش بود. زمانی که وی می‌خواست به سئول برود مادرش برای او یک کت گرون قیمت گرفت تا جلوی بقیه کم نیاورد و تا مدتی اطرافیان او فکر می‌کردند او بچه پولدار است.

وی (خواننده) در حال حاضر ساکن سئول است. او در بین تمامی رنگ‌ها به سیاه، سفید یا همان خاکستری و قرمز علاقه دارد. عدد شانس و مورد علاقه خود 10 است. او یک عادت بد دارد و آن هم ناخن خوردن است و حتی در این سن هم نتوانسته این عادت را ترک کند. این عادت V می‌تواند ریشه در کودکی او داشته و نشان از اضطراب و استرس باشد.

وی خواننده بی تی اس
وی خوانندد استایل‌های متفاوتی دارد

علاوه براین‌ تهیونگ آشپزی بسیار بدی دارد و کسی در گروه از او توقع پختن غذا را ندارد. او غیر از آشپزی بد، فوق‌العاده بد غذا است و هر چیزی را نمی‌خورد اما نودل سرخ شده سبزیجات و غذاهای گوشتی را بسیار دوست دارد.

او معتقد است که هیچ استعداد منحصر به فردی ندارد. تهیونگ یکی از عطر بازهای حرفه‌ای است و علاقه‌ی او به عطر بسیار زیاد است. برندهای مورد پسند او، پرادا و گوچی است و باید بدانید کلکسیون بزرگی از کروات دارد.


خصوصایات اخلاقی وی (خواننده) bts

کیم تهیونگ مسلط به زبان ژاپنی و انگلیسی است و روان صحبت می‌کند. به گفته‌ی خودش زبان انگلیسی را از پایه و اصولی آموخته است. یکی از فانتزی‌های وی قدم زدن در باران است و او دوست دارد با عشق اولش ازدواج کند و تا آخر عمر کنار او بماند.

وی خواننده اینستاگرام
وی خواننده BTS است

وی اجتماعی است و خوش زبان به همین دلیل دوستان زیادی را در کنار خود دارد. یکی از خاطرات جالب وی که با خنده تعریف می‌کند تف کردن یک شامپانزه در باغ وحش است.
کیم تهیونگ نفر اول لیست خوشتیپ ترین چهره‌های سال 2017 شده است و در سال 2020، او توسط برخی از مجلات به عنوان یکی از خوش چهره ترین مردان سال 2020 جهان لقب گرفته است. به وی (خواننده) bts لقب شیر بزرگ را داده‌اند.

فعالیت‌های انفرادی وی

او در سال 2019 اولین تک خوانی خود را با نام Scenery که نوشته ی خود او و تهیه کنندگی Big hit بود منتشر کرد. که این آهنگ رکورد استریم را در مدت 14 روز شکست. او بعد از این تک خوانی کارهای بسیار دیگری مانند آهنگ انگلیسی winter bear، sweet night و … را منتشر نمود.

قد وی (خواننده)
تک آهنگ‌های V شنیدنی است

او با کاوری از آهنگ Someone like you از خواننده‌ی معروف ادل بیش از پیش دیده شد و به شهرت رسید. وی در سال 2018، به دلیل گسترش فرهنگ کره، نشان لیاقت فرهنگی را به‌ همراه دیگر اعضای بی‌تی‌اس، از رییس‌ جمهور کره جنوبی دریافت کرد.


کلام آخر

موفقیت دست یافتنی است اگر تلاشی هم به به دنبال خود داشته باشد. وی (خواننده) نمونه بارز یکی از نوجوانان و جوانان با استعداد و پرتلاش است که با همت و پشتکار به این موفقیت رسیده است. اگر شما هم به کارهای گروه بی تی اس و وی (خواننده) آهنگ هایش علاقه‌مند هستید یک جمله کوتاه در وصف آن‌ها در قسمت نظرات بنویسید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

2 نظر در “وی (خواننده) BTS کیست؟ (تهیونگ بیوگرافی)”

  1. فقد می تونم بگم که اونا واقعا فوق العاده هستن
    اگه واقعا می خواید معنی کلمه تلاش رو با تموم وجودتون
    حس کنید از ۲۰۱۳ به کارهای این نوجونا نگاه کنید می فهمید

  2. سپاسگزارم اطلاعات جالبی بود
    به نظرم این گروه تلاش زیادی کرد تا به اینجا رسید نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود

دیدگاهتان را بنویسید