چگونه پوست شاداب مانند آیدل های کی پاپ داشته باشیم؟

محصولات پوستی کره ای لیسا بلک پینک

مردم کره به پوست زیبا و شفافشان معروف هستند، چون از محصولات پوست کره ای استفاده می‌کنند. آیدل‌ها و ستارگان کی پاپ نیز برای مراقبت از پوست خود از انواع محصولات پوست و مو کره ای استفاده می‌کنند تا همیشه شاداب، زیبا و جذاب باشند. در این مطلب قصد داریم بگوییم چگونه پوستی شاداب مانند لیسا از گروه بلک پینک و دیگر آیدل‌های کی پاپ داشته باشید. همچنین در این مطلب خواهیم گفت محصولات اصل کره ای را از کجا بخرید. با اون یا این همراه باشید.

پوست نرم و لطیف تنها در 10 مرحله

مراقبت از پوست از مهم‌ترین مواردی است که آیدل‌ها، بازیگران و مردم کره کاملا آن را رعایت می‌کنند، بنابراین قصد داریم یکی از رایج‌‍ترین روتین‌هایی که در کره جنوبی رواج دارد را بگوییم. این روتین پوستی در 10 مرحله ساده انجام می‌شود و نیازی به کارهای عجیب و غریب نیست.

10 مرحله مراقبت پوست با محصولات پوست و مو کره ای

  1. استفاده از پاک کننده‌های چربی

    اول از همه باید با چربی‌های روی پوست خود خداحافظی کنید. برای این کار می‌توانید از محصولات کره ای که چربی‌های روی پوست را از بین می‌برند استفاده کنید. این پاک کننده‌ها بقایای کرم‌ها، ضدآفتاب و آرایشی که از قبل روی صورتتان مانده را پاک می‌کند.

  2. استفاده از پاک کننده‌های فومی

    پاک کننده‌های فومی بهترین محصول برای شستن صورت و پاک کردن تمام مواد کثیف از رو صورت است. همچنین این پاک کننده‌ها به متعادل نگه داشتن pH پوست کمک می‌کنند.

  3. لایه بردارهای BHA و AHA

    این لایه بردارها به شما کمک می‌کند سلول‌های مرده پوست صورت را از بین ببرید و ظاهر بسیار سالم و شاداب‌تری داشته باشید به شما می دهد (اگر قصد دارید از لایه بردارهای BHA و AHA با هم استفاده کنید نباید از سرم‌های حاوی ویتامین C استفاده کنید). از بهترین لایه بردارهای کره ای می‌توان به لایه بردار COSRX AHA/BHA اشاره کرد.

  4. استفاده از تونر

    تونرها باعث می‌شوند تا صورت شما بسیار چرب نشود، به همین دلیل دیگر خبری از آکنه نیست.محصولات پوستی کره ای

  5. استفاده از اسانس

    اسانس‎ها به پوست کمک می‌کنند تا سرم و سایر محصولات را جذب کنند، بنابراین استفاده از آن می‌تواند نتیجه بهتری بر روی پوست شما داشته باشد.

  6. استفاده از سرم

    سرم‌های ویتامین C برای کمک به خلاص شدن از لکه‌های تیره (سلول‌های مرده پوست) صورت شما و متعادل نگه داشتن رنگ پوست بسیار کمک می‌کند. سرم‌ها بسیار مفید هستند و هنوز تحقیقات زیادی درباره خاصیت آن‌ها در حال انجام است.

  7. استفاده از ماسک صورت

    ماسک صورت بیشتر برای سفت شدن منافذ و مرطوب شدن صورت استفاده می‌شود

  8. استفاده از کرم دور چشم

    کرم دور چشم برای مرطوب کنندگی پلک‌ها و زیر چشم‌ها استفاده می‌شود.

  9. استفاده از مرطوب کننده

    کرم‌ها و محصولات مرطوب کننده برای افزایش رطوبت پوست و آب‌رسانی استفاده می‌شوند. این باعث می‌شود تا پوستتان شاداب و جوان بماند.

  10. استفاده از کرم شب و ماسک شب

    برای شب نیز محصولات ویژه‌ی شب را استفاده کنید. کرم شب و ماسک شب می‌تواند به پوست شما بسیار کمک کند.

محصولات پوستی کره ای SUGA
شوگا و جی هوپ از اعضای BTS در حال انجام روتین پوستی خود

از کجا محصولات پوستی کره ای اصل بخرم؟

حالا که با روتین پوستی و مراقبت از پوست آیدل‌ها آشنا شدیم، بهتر است از محصولات کره ای که گروه‌های معروف کی پاپ استفاده می‌کنند، استفاده کنیم. البته حتما نیاز نیست محصولات پوستی کره ای را بخرید، اما خرید محصولات پوست کره‌ای باعث می‌شود پوستی شاداب‌تر باشیم. درست است بسیاری از آیدل‌های کی پاپ برای برندهای خارجی و برند آرایشی کره ای مانند MAC تبلیغات می‌کنند، اما مردم کره جنوبی معمولا رو به خرید تولید داخلی خود می‌روند، فرقی ندارد محصولات آرایشی باشد یا چوب اسکی! برای خرید محصولات پوست و مو کره ای اصل دکمه زیر را بزنید.



فروشگاه تلگرامی Idol Skincare محصولات پوستی کره ای اصل را ارائه می‌دهد. از مهمترین مزیت‌های این فروشگاه این است که تمام محصولات تاریخ انقضا دارند و به هیچ وجه محصولات تاریخ انقضا گذشته را برای فروش نمی‌گذارند. قبل از خرید نیز می‌توانید مشاوره پوست و مو رایگان بگیرید تا ببینید بهترین محصولی که می‌توانید برای پوست خود تهیه کنید کدام است. همچنین در این فروشگاه محصولات برندهای مطرح کره ای APIUE، Farmstay، 3Wclinic، MISSHA، Laneige و … موجود است.

محصولات پوستی کره ای TWICE
برخی از آیدل‌ها روتین پوستی عجیب و غریب دارند

توصیه آیدل‌ها برای مراقبت از پوست با محصولات پوست کره ای

برخی از آیدل‌ها روش‌های خود را برای مراقبت از پوست خود دارند و آن را با مردم به اشتراک گذاشتند. در زیر به برخی از روش‌های مراقبت از پوست آیدل‌ها اشاره کردیم:

گروه TWICE

گروه Twice از گروه‌های معروف KPOP است که بسیار محبوب شدند. آن‌ها روتین پوستی خود را در دو نوبت صبح و شب انجام می‌دهند، به همین دلیل پوست اعضای این گروه آکنه یا لکه پوستی ندارد و همیشه می‌درخشند. معمولا کمپانی‌های بزرگ به پوست و شادابی آن توجه می‌کنند و افرادی را انتخاب می‌کنند که ظاهر خوبی دارند.


Dreamcatcher JiU

جیو می‌گوید من از ماسک ورقه سیب زمینی استفاده می‌کنم. استفاده از ماسک ورقه سیب زمینی در روزهای گرم سلاکتی و طراوت را به پوست من باز می‌گرداند. معمولا ماسک‌های ورقه‌ای از یک ماده مانند چای، انار، سیب زمینی و … تشکیل شده است.

Astro Sanha

سانها روش عحیب و غریبی برای پوست خود دارد که به نظر منطقی نمی‌آید. او از محلول شست‌وشوی لنز چشمی برای پوست خود استفاده می‌کند. همچنین محلول سرکه و آب را برای شست‌وشوی صورت توصیه می‌کند. او می‌گوید پس از استفاده از سرکه و آب تغییرات بسیار خوبی را بر روی صورتم حس کردم. از آن‌جا که سرکه یک اسید است بهتر است قبل این کار با پزشک یا متخصص مشورت کنید.

محصولات پوستی کره ای آسترو
سانها از گروه آسترو

ChungHa

چونگ‌ها می‌گوید 3 بار در روز پوست خود را بشویید. پاک کردن صورت را از چشمان خود شروع کنید چون مهم‌ترین کار است. برای از بین بردن میکاپ نیز از پاک کننده بر پایه چربی استفاده کنید. شستن صورت در مراقبت از پوست بسیار اهمیت دارد.

Monsta X Kihyun

کی‌هیون از گروه کی پاپ Monsta X می‌گوید در هنگام استفاده از محصولات پوست کره ای و دیگر محصولات چندین ضربه به صورتتان بزنید. البته نه ضربات آرام، بلکه او می‌گوید به خود سیلی بزنید! کمی عجیب و غریب است اما کی هیون می‌گوید این کار باعث می‌شود محصولات آرایشی عمیق‌تر به پوستتان نفوذ کند.

حتما باید از محصولات پوستی استفاده کنم؟

حتی اگر نخواهید وارد کی پاپ و آیدل شدن شوید، نیاز است از پوست خود در برابر آلودگی‌ها محافظت کنید. پوست نیز مانند سایر اعضای بدن با بالا رفتن سن دچار چروک و لک می‌شود، به همین دلیل اکثر مردم از سنین پایین از محصولات مراقبت پوستی و روتین پوستی استفاده می‌کنند تا پوست دیرتر دچار آسیب‌های محیطی و … شود. در آخر اگر دوست دارید پوست شاداب و روشن داشته باشید حتما از پوست خود مراقبت‌های لازم را انجام دهید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب فندوم کی پاپ بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

9 نظر در “چگونه پوست شاداب مانند آیدل های کی پاپ داشته باشیم؟”

  1. سلام ممنون از مدیر عزیز سایت من الان ۱۱سالمه و ۱ماه و نیم دیگه به کره جنوبی در شهر سئول برای همیشه به آنجا خواهم رفت و اینکه من در ۱۶سالگی خواننده کی پاپ میشم که اسم گروه خودمون رو میزارم سیاه سفید و اینکه ۴تا عضو خواهد داشت اسم کره ای من پارک جونگ هست و ممنون میشم در چند سال آینده طرفدار من و گروهم بشین و اینکه محصولات کره ای خیلی خیلی عالی هستن حتما استفاده کنید من هنوز که هنوزه دارم ازشون استفاده میکنم ممنونم از همه شما دوستان و مدیر عزیز سایت

  2. ممنون از مقاله خوبتون ❤️، میخواستم بدونم اگه ما از محصولات بزرگونه استفاده کنیم به پوستمون آسیب می‌رسونه؟

  3. من میخوام
    در آینده
    آیدل شوم
    ولی ما رسم داریم که
    که نه بازیگر و نه
    آیدل یا خواننده شویم
    و خانواده ی من خیلی مذهبی هستن

    و میخوام یواشکی آیدل شوم اما نمیدونم

    چجوری اگه خود صاحب این سایت میدونه لطفا به منم بگین خیلی علاقه دارم

  4. من‌خیلی‌به‌روتین‌علاقه‌دارم:(ولی‌مسولاتی‌خوبی‌گیر‌نمیارم‌یا‌قیمت‌مناسب‌‌صورتم‌مشکلی‌نداره‌بجز‌چندتا‌جوش‌ولی‌موهام‌خیلی‌فره‌میرع‌رو‌عصاب

  5. من در اینده میخوام ایدل شم پدر و مادرمم مشکلی ندارن یا ۱۶ سالگی هنوز قطعی نشده ولی فک کنم بابام بذاره ولی اگرم نذاشت ۱۸ سالگی دوستام ۱۶ سالگی میرن فکر کنم من میخوام برم تو یک گروه دیگه یا شایدم تو گروه اونا فعلا حالا برم کره ولی خواستم جوشای صورتم بره و یکم خوشگل تر بشم

  6. والا قیمتاشونم نوجومیه 🥲💔 ولی ارزششو داره ک پوست خوبی داشته باشی

  7. کره ای ها از سن پایین روتین پوستی دادن بر خلاف ایرانیا که سنشون از سی میگذره یادشون میفته دورچشم باید استفاده کنند ،محصولات کره ای بخاطر ارگانیک بودنشون خیلی طرفدار دارن منم خیلی دوست دارم از محصولاتشون استفاده کنم 🤩🤩🤩🤩

دیدگاهتان را بنویسید