بهترین برند آرایشی کره جنوبی (انتخاب آیدل‌ها و کی پاپ)

بهترین برند آرایشی کره جنوبی

محصولات زیبایی کشور کره جنوبی جزو بهترین محصولات آرایشی و مراقبت پوست و مو در بین کشورهای جهان قرار دارد و به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردارند. لوازم و محصولات برند آرایشی کره جنوبی در میان مردم ایران نیز محبوبیت بالایی دارند، به همین دلیل بسیاری از افراد که به کی پاپ علاقه دارند و می‌خواهند آیدل شوند نیز از این محصولات استفاده می‌کنند. در این مطلب به چند برند آرایشی کره جنوبی که از بهترین‌ها هستند را به شما معرفی می‌کنیم. پوست دختران و پسران کشور کره زبان‌زد جهان است چون به پوست خود بسیار اهمیت می‌دهند و محصولات مراقبت پوستی و آرایشی کره بسیار عالی هستند. اگر شما هم به محصولات زیبایی کره علاقه‌مند هستید در این مطلب با بهترین برند آرایشی کره ای در سایت اون یا این همراه باشید.

برند محصولات آرایشی کره‌ای laneige

laneige یک برند خوب آرایشی در کشور کره است که با قدمتی نزدیک به 20 سال محصولات مراقبت از پوست را تولید می‌کند. برند لانیژ در سال 1994 کار خود را در این زمینه آغاز نمود. با این‌که لانیژ یک برند کره‌ای است اما اسم آن فرانسوی بوده و به معنای برف است. زیرا برف با خود ذهن‌ها را به پاکی و سفیدی می‌برد.

بهترین برند آرایشی کره جنوبی
بهترین برند آرایشی کره جنوبی؛ لی سونگ کیونگ از این برند استفاده می‌کند | laneige

لانیژ با یک تکنیک، خود را از برندهای دیگر متمایز کرده است. آن‌ها معتقد هستند برای مراقبت از پوست باید مواد با کیفیت را برای محصولات استفاده کرد به همین دلیل برند لانیژ در محصولات مراقب خود از آب خالص هیمالیا استفاده می‌کند و این ماده را به عنوان ماده اصلی محصولات خود معرفی کرده‌اند که ایمنی و سلامت سلول‌های پوستی را تضمین می‌کند. محصولات مختلفی از این برند در بازارها مانند آبرسان، ماسک شب، بالم لب و… موجود است که براحتی می‌توانید آن‌را تهیه کنید و از استفاده‌ی آن لذت ببرید.

برند some by mi (سوم بای می)

برند some by mi جزو جدیدترین برندهای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است که در سال 2016 با محصولات با کیفیت محبوبیت زیادی را بدست آورد. که در مدت کوتاهی پس از موفقیت‌ها و دریافت جوایز مختلف محصولات خود را در حال حاضر به کشورهای امریکا، استرالیا، ایران، ژاپن، کانادا و… صادر می‌کند. برند سام بای می محصولات خود را با الهام از طبیعت تولید می‌کند.

بهترین برند آرایشی کره جنوبی
یوک سونگ جائه از این برند استفاده می‌کند

این شرکت با ترکیب موادی برگرفته از طبیعت بدون مواد شیمیایی و مواد سرطان‌زا و… آماده‌سازی می‌کند. این برند کیت‌های مراقبتی دارد که طی 30 روز مشتریان معجزه را روی پوست خود احساس خواهند کرد که شامل تونر، صابون، کرم و سرم است که به عنوان کیت مسافرتی معروف است. دیگر محصولات برند some by mi کیت‌های درمانی است که کار لایه‌برداری، تسکسن و روشن کننده پوست به کار می‌رود. با یک بار استفاده از کیت‌های این برند مشتری دائمی آن خواهید شد.

برند آرایشی کره‌ای cosrx

برند cosrx برند تازه نفس است که در سال 2013 پا به عرصه محصولات مراقبت از زیبایی گذاشت. شعار این شرکت نگه داشتن زیبایی در هر سنی با راه‌حل‌هایی که حول محور دارویی می‌گردد است. به همین منظور این شرکت محصولات مراقبت از پوست را بدون عطر و بو تولید می‌کند که خاصیت دارویی دارد.

بهترین برند آرایشی کره جنوبی
این برند آرایشی کره‌ای در ایران پرطرفدار است

شرکت کازرکس دنبال زرق و برق محصولات خود نیست که از نظر ظاهری مشتریان خود را جذب کند. این شرکت با کیفیت بالای محصول به شهرت بسیاری در مدت کوتاهی در بین کشورهای جنوب شرقی آسیا و دیگر جهان‌ها کسب کرده است. برند cosrx محصولاتی مانند ضد آکنه، جوش‌های سر سیاه، محصولات برای پوست خشک و حساس و…. را تولید می‌کند.

برند Benton

برند Benton از سال 2007 کار خود را در زمینه‌ی مراقبت از پوست آغاز نمود. قبل از شروع فعالیت برند بنتون، یک دکتر کره‌ای برای درمان حساسیت پوستی برادرش یک محصول دارویی که از اسانس حلزون و زهر زنبور عسل بود ساخت و این باعث شد که به فکر یک برند باشد. او به همراه برادرش برند Benton را تاسیس کردند و اولین محصول خود، که همان محصول حساسیت پوستی بود را به بازار عرضه کردند. این شرکت برای استفاده از محصولات خود از طبیعت الهام می‌گیرند و بیس اصلی محصولات دارویی بنتون عسل و حلزون است که خاصیت ترمیم‌کنندگی دارد.

بهترین برند آرایشی کره جنوبی
بهترین برند آرایشی کره جنوبی | برند بنتون

برند بنتن یک شعار دارد که می گوید: “همه دوست دارند زیبا و جوان باشند، بنابراین ما با محصولات مفید زیست محیطی زمان را برای پوست شما به عقب برمی‌گردانیم. این شرکت برای این‌که مشتریان خود را بیشتر جلب کند از مواد پارابن، روغن‌های معدنی، الکل و… استفاده نمی‌کند و هیچ‌گونه مواد شیمیایی در محصولات خود به کار نمی‌برد. این برند یک برند دارویی گیاهی نیز به شمار می‌رود. این برند دارای گواهی کرولتی فری از سازمان PETA و فاقد تست حیوانی است. به احتمال زیاد فیلم بنجامین باتن را دیده باشید پسری که پیر متولد می‌شود و با گذشت زمان هر روز جوان‌تر از دیروز می‌شود. محصولات برند بنتون نیز مانند سرگذشت بنجامین، با استفاده از آن هر روز جوان‌تر می‌شوید و پیری را به تعویق می‌اندازید. در سال 2011 برند بنتون اقدام به صادر کردن محصولات خود کرد و تا به امروز به 40 کشور جهان مانند هند، لهستان، برزیل و… صادر می‌کند و به برند شناخته شده‌ای تبدیل شده است.

برند Farm Stay

در 10 سال گذشته برند فارم استی در کره جنوبی غوقا کرده است. این برند آرایشی کره جنوبی از پرفروش‌ترین برندهای آرایشی در ایران است که برای آمپول کلاژن فارم استی و کرم‌های دور چشم آن صف می‌کشند. البته محبوبیت این برند فوق‌العاده به ایران و کره محدود نمی‌شود، بلکه این محصولات آرایشی مراقبت از پوست در هند، آمریکا، آلمان، ژاپن و چین هم بسیار محبوب هستند. شعار فارم استی ک به خواص حلزون اشاره دارد، “راز یک حلزون” است. آن‌ها واژه K-BEAUTY را نیز در میان مردم دنیا رواج دادند، چون زیبایی کره‌ای و درخشندگی پوست آیدل‌های کی پاپ اثبات شده است.


جمع بندی

اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید و نگران آن هستید استفاده از محصولات گیاهی و دارویی که با الهام از طبیعت گرفته شده است گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. مواد شیمیایی ممکن است در کوتاه مدت شما را به نتیجه‌ی دلخواه برساند اما در دراز مدت آثار مخرب روی پوست شما دارد. ما در این مطلب به چندین برند خوب کره‌ای که گواهی استاندارد گیاهی دارند را معرفی کردیم. لطفا نطرات خود را با ما در میان بگذارید. برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی کره‌ای در ایران با تاریخ انقضا عالی و اصالت به کانال تلگرام IDOL SKINCARE مراجعه کنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

3 نظر در “بهترین برند آرایشی کره جنوبی (انتخاب آیدل‌ها و کی پاپ)”

  1. پس کره ایا از این محصولات استفاده میکنن انقدر پوستشون خوبه خوشبحالشون

  2. خیلی عالی بود بهترین برندای کره رو معرفی کردین somebymi,laneige,cosrx و farmstay … هر مشکل پوستی داشته باشی با این محصولات رفع میشه من عاشق برند لانیژم

دیدگاهتان را بنویسید