بهترین گوشی نوکیا که می‌توان خرید!

گوشی نوکیا

برند نوکیا Nokia برندی نام آشنا با سابقه‌ای درخشان در سال‌های دور در زمینه‌ی گوشی موبایل است. کمتر کسی وجود دارد که با نوکیا 3310 و نوکیا N97 خاطره نداشته باشد. برند نوکیا اخیرا خود را با گوشی‌های اندروید و دیجیتال به سر زبان‌ها انداخته و با طراحی شیک و زیبا و کارایی خوب گوشی‌های این کمپانی، جای خود را در فهرست بهترین‌ها قرار داده است. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های نوکیا می‌پردازیم. تا شما هم با مدل‌های جدید این کمپانی بیشتر آشنا شوید. اگر علاقه‌مند به انتخاب گوشی نوکیا هستید تا آخر این مطلب با اون یا این همراه باشید تا 4 نوع از بهترین گوشی نوکیا را بررسی کنیم.

گوشی موبایل نوکیا مدل 3.4

در سال 2020 کمپانی نوکیا گوشی موبایل نوکیا مدل 3.4 را به بازار عرضه کرد. این گوشی بسیار زیبا و تمام صفحه طراحی شده و تمامی ظرافت‌های یک گوشی هوشمند خوب را دارد. گوشی نوکیا مدل 3.4 سه ماژول دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی به صورت دایره‌ای دارد که طراحی آن در نوع خود بی‌نظیر است و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است. گوشی 3.4 دو سیم کارت و ظرفیت حافظه آن 64 گیگابایت و رم آن 3 گیگابایت است. پردازنده‌ی این محصول قوی است و به راحتی می‌توانید کارهای نسبتا سنگین را با آن انجام دهید. از نظر امنیت این مدل نگران نباشید چون کمپانی نوکیا برای آن حسگر اثر انگشت قرار داده است.

گوشی نوکیا 3.4
این گوشی خوش دست و کار راه بنداز است

وزن گوشی موبایل نوکیا مدل 3.4، 180 گرم و ابعاد آن 76161 میلی‌متر است. این گوشی صفحه نمایش 6.39 اینچی دارد و رزولوشن آن 1560 در 720 پیکسل است که هر اینچ آن 269 پیکسل دارد. در کل صفحه نمایشش شما را ناامید نخواهد کرد. این گوشی از شبکه‎‌های ارتباطی و Wifi و تمامی نرم‌افزارهای کاربردی مانند Google Map, Office, شبکه‌های اجتماعی و…. پشتیبانی می‌کند. یک باتری قدرتمند از نوع 4000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را ساپورت می‌کند تا زود به زود نگران خالی شد ن شارژ آن نباشید. از حسگرهای موجود در این گوشی می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و… را اشاره نمود. اگر به دنبال یک گوشی با کارایی بالا، طراحی شیک و قیمت ارزان هستید گوشی موبایل نوکیا مدل 3.4 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.


گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3 با ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت یکی از گوشی‌های خوب با طراحی زیبا است که در سال 2021 می‌توانیم آن را بخریم. این محصول یک دوربین 4 گانه 13 مگاپیکسلی با طراحی دایره‌ای قدرتمند دارد که عکاسی و فیلم‌برداری را بسیار لذت‌بخش می‌کند. اگر علاقه به انداختن سلفی دارید این گوشی دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی را برای یک عکس واضح و شفاف برای شما به کار برده است. گوشی نوکیا مدل 5.3، یک باتری قوی 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که با توان 10 وات گوشی شما را شارژ می‌کند و شارژ گوشیتان را ساعت‌ها نگه می‌دارد.

گوشی نوکیا 5.3
گوشی نوکیا 5.3 نمای رو‌به‌رو

صفحه نمایش این مدل 6.55 این است. رزولوشن صفحه نمایش 1600*720 پیکسل و در هر اینچ آن 268 پیکسل قرار گرفته است تا زمینه‌ای شفاف از طیف رنگ‌ها را در صفحه نمایش آن چشم‌نواز کند. در صفحه نمایش این گوشی از فناوری Corning Gorilla Glass 3 استفاده شده است تا از آسیب احتمالی به آن جلوگیری شود. گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3 TA-1234 DS از فن‌آوری‌های ارتباطی مانند GPRS، رادیو، wifi (2G, 3G, 4G)، بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند. مدل 5.3 حسگرهای شتاب سنج، اثر انگشت و مجاورت دارد و دارای تمامی نر‌م‌افزارهای کاربردی مانند You yube, Google Map و… است. فریم و قاب پشت این مدل از پلاستیک و قاب جلو از جنس شیشه ساخته شده است. گوشی نوکیا مدل 5.3 185 گرم وزن دارد.


گوشی موبایل نوکیا مدل 7.2

اگر کارهای گرافیکی و داده‌های زیادی برای ذخیره کردن نیاز دارید و به دنبال گوشی از برند نوکیا می‌گردید که ظرفیت حافظه، رم و گرافیک بالایی داشته باشد، باید بگوییم که گوشی موبایل نوکیا مدل 7.2 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت مناسب کار شماست. این گوشی علاوه بر این باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی دارد که امکان شارژ 10 واتی با سرعت مناسب شارژدهی را به کاربر می‌دهد، اما به نظر می‌رسد این باتری برای آین گوشی کمی ضعیف به نظر برسد. نوکیا مدل 7.2 ماژول دوربین 3 گانه دارد که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است تا شما را برای لحظاتی جذاب و به یاد ماندنی یاری نماید. اگر به سلفی انداختن علاقه دارید این محصول خوراک روحی شماست چون دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل است.

گوشی نوکیا 7.2
این گوشی قدرتمند است

این محصول قابلیت اتصال به شبکه‌های ارتباطی 4G و… ، Wifi و بلوتوث نسخه 5.0 را دارد. صفحه نمایش این گوشی از جنس ضد خش بوده و اندازه‌ی آن 6.3 اینچ است. رزولوشن گوشی موبایل نوکیا مدل 7.2 TA-1196 DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت 1080*2280 پیکسل است که در هر اینچ 400 پیکسل را درون خود جای داده است به همین خاطر وضوح تصویر آن با تعداد 16 میلیون رنگ، بسیار واضح و شفاف به نظر می‌رسد. در این محصول علاوه بر حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، اثر انگشت و مجاورت حسگر قطب نما هم دارد. خلاصه اینکه این مدل یک گوشی همه چیز تمام است! پس اگر یک گوشی با قیمت مناسب با ظرفیت بالا می‌خواهید این گزینه را به هیچ عنوان از دست ندهید.


گوشی موبایل نوکیا مدل 2.3

گاهی کاربران داده‌های زیادی برای ذخیره ندارند و کارایی دیگر گوشی‌ها برایشان اهمیت دارد. گوشی موبایل نوکیا مدل 2.3 دو سیم کارت ظرفیت با 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است که وضوح تصویر آن 1520 در 720 پیکسل که در هر اینچ آن 271 پیکسل دارد. دوربین این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسل است که قابلیت تمامی ثبت موقعیت، پانورما و… را دارد. باتری این محصول 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که شارژ مورد استفاده شما را فراهم می‌کند.

گوشی نوکیا 2.3
گوشی برای کارهای سبک

جنس بدنه‌ی گوشی نوکیا مدل 2.3 از پلاستیک بوده و از مقاومت خوبی در برابر پربه برخوردار است. وزن این گوشی 183 گرم و ابعاد آن 15775 میلی‌متر است. گوشی موبایل نوکیا مدل 2.3 TA-1206 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت از شبکه‌های ارتباطی و بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حسگر مجاورت و شتاب‌سنج و فناوری‌های ارتباطی مانند رادیو و… اشاره نمود. اگر به دنبال گوشی خوب از برند نوکیا با قیمت پایین می‌گردید این مدل بسیار مناسب است.


شاید دوست داشته باشید این مطالب را هم بخوانید:

جمع بندی

در بالا 4 مدل گوشی نوکیا را به شما معرفی کردیم تا در خرید خود اطمینان حال بدست بیاورید، چون نوکیا یکی از برندهای مقرون به صرفه و ارزان است. اگر تجربه‌ی استفاده از این برند را دارید حتما با ما در میان بگذارید. اگر این مطلب را دوست داشتید، بهتر است مطلب گوشی پرچمدار شیائومی را بخوانید.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید