بهترین گوشی آنر که می‌توان خرید!

بهترین گوشی آنر

گوشی های هوشمند امروزی بسیاری از کارهای کالا دیجیتال مانند عکاسی، پخش موسیقی و… را انجام می‌دهند. انتخاب یک گوشی خوب به عوامل زیادی مانند برند، باتری، پردازنده و… بستگی دارد. در این مطلب می‌خواهیم بهترین گوشی آنر را به شما معرفی کنیم. امروزه برند آنر به دلیل کیفیت خوب گوشی‌ها و دستگاه‌های دیجیتالی که به بازار روانه کرده است طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر قصد خرید گوشی آنر را دارید و هنوز مردد هستید در این مطلب با اون یا این همراه باشید تا بهترین گوشی آنر HONOR را بررسی کنیم.

گوشی موبایل 9X

گوشی موبایل آنر مدل 9X دوسیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت انتظارات شما را از یک گوشی همراه هوشمند برآورده می‌کند. طراحی زیبای آن چشم‌نواز است و صفحه نمایش کامل 6.59 اینچی دارد. شاید به این فکر کنید در صفحه نمایش کامل است، پس دوربین سلفی کجا قرار دارد؟ جالب است بدانید یکی از خلاقیت‌هایی که برند آنر صرف این گوشی کرده است وجود دوربین سلفی بالای گوشی به صورت POP-UP است که با طراحی نوین باز می‌شود و بالا می‌آید. دوربین قدرتمند آنر 9X بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و دارای 3 دوربین و دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است و قابلیت فیلمبرداری به صورت HD را دارد.

بهترین گوشی آنر 9x
گوشی آنر مدل 9x

رم گوشی Honor 9X گیگا بایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که از این‌رو بسیار کارآمد به نظر می‌آید و دیگر نگران کمبود فضا برای ذخیره اطلاعاتتان ندارید. وضوح تصویر برای همه‌ی کاربران اهمیت بالایی دارد. باید به شما بگوییم که وضوح تصویر آنر 9X، 1080×2340 است که در هر اینچ آن 391 پیکسل وجود دارد تا یک تصویر کاملا بی نقص را تحویل شما بدهد. اگر از آن دسته از افراد هستید که وزن و ساختار بدنه دستگاه موبایل برایتان اهمیت دارد، گوشی آنر 9X دوسیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت، 196.8 گرم وزن دارد و جنس بدنه‌ی آن قاب پشت و جلو از جنس شیشه و فریم آن آلمینیومی ساخته شده است.

بهترین گوشی آنر 9x
این گوشی ارزان و مقرون به صرفه است

این دستگاه مجهز به حس‌گر اثر انگشت بوده و قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و…. را دارد. امروزه با ظرفیت بالای گوشی‌های ارائه شده کمتر کسی از کارت حافظه استفاده می‌کند اما این گوشی تا 512 گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی می‌کند. آنر 9X شبکه‌های ارتباطی 2G, 3G, 4G را ساپورت می‌نماید و سرعت دانلود 4G‌آن به 400 مگابیت بر ثانیه و آپلود آن به 50 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. نسخه‌ی بلوتوث این گوشی 4.2 و توان باتری آن 10 وات و ظرفیت آن 4000 میلی‌آمپر است. تاکنون نقطه ضعفی برای این گوشی اشاره نشده است. و از این رو برای خرید بسیار مناسب به نظر می‌رسد.


گوشی موبایل 10 LITE

گوشی موبایل آنر 10 LITE دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت 162 گرم وزن دارد و ابعاد آن 73.7 در 154.8 میلی‌متر است. برند آنر برای این گوشی دو پردازنده‌ی 4 هسته‌ای قوی در نظر گرفته است که بسیار پر سرعت پردازش اطلاعات شما را انجام می‌دهند. گوشی آنر Lite 10 دارای 2 دوربین در قسمت پشتی دارد که 13 و 2 مگاپیکسل است و قابلیت پانوراما و HDR را دارد. صفحه نمایش آنر Lite 10، 6.21 اینچ است و 1080*2340 پیکسل وظیفه‌ی وضوح تصوی این گوشی را بر عهده دارند که در هر اینچ آن 415 پیکسل وجود دارد.

بهترین گوشی آنر
گوشی 10 لایت کمی قدیمی به نظر می‌رسد

گوشی Honor Lite 10‌ رم 3 گیگا بایت و کارت حافظه آن 128 گیگابایت است. جنس بدنه‌ی این محصول پلاستیک است اما چون این‌ روزها قیمت گوشی موبایل گران است ما یه شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از قاب برای آن استفاده کنید تا خش نیافتد. زیرا بدنه‌ی پلاستیکی زودتر از بدنه‌ی شیشه‌ای خش می‌افتد. باتری گوشی موبایل آنر مدل 10 Lite دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت 3400 میلی‌آمپر است. از فناوری‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به شبکه های 2G, 3G, 4G نام برد که 4G آن قادر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه است. این دستگاه حسگر اثر انگشت، ژیروسکوپ، قطب نما و… دارد. از نقاط ضعف این گوشی می‌توان به نداشتن پورت USB-C اشاره نمود.


گوشی موبایل آنر مدل A8

گوشی موبایل آنر مدل A8 با ظرفیت 32 گیگابایت یکی از گوشی‌های خوب برند آنر است که نسبت به قمیت معقول آن کارایی بالایی دارد. این گوشی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی که امکان فوکوس، پانوراما و … را به شما می‌دهد. دو پردازنده 4 هسته‌ای وظیفه پردازش اطلاعات را به عهده دارند و رم آن 2 گیگ و حافظه آن 32 گیگا بایت است. وضوح تصویری که شما از یک گوشی انتظار دارید را گوشی Honor A8 برآورده می‌کند با وضوح 720*1560 که در هر اینچ آن 282 پیکسل قرار دارد و صفحه نمایش آن 6 اینچ است.

بهترین گوشی آنر
این گوشی یک گوشی هوشمند ساده است

این گوشی یک باتری قدرتمند دارد که بسیار مناسب است و ظرفیت این باتری 3020 میلی‌آمپر ساعت است. گوشی موبایل آنر مدل A8 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت از تمامی برنامه‎های کاربردی نظیر یوتیوب، گوگل مپ، PDF و… پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای فناوری‌های ارتباطی(2G,3G,4G ) Wifi، بلوتوث نسخه 4.2، رادیو، GPRS و… است. آنر A8 دارای حسگر شتاب سنج و مجاورت است و حسگر اثر انگشت ندارد.


گوشی موبایل آنر 20

اگر به دنبال گوشی می‌گردید که دوربین خوب و حافظه‌ی آن بالا باشد، پس این مدل بسیار مناسب شما است. گوشی موبایل آنر 20، 4 دوربین در قسمت پشتی دارد و دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است، از این رو مناسب عکاسی و فیلم‌برداری به نظر می‌رسد و تمامی کارایی‌ها را برای گرفتن یک عکس مانند فوکوس، تشخیص چهره، پانوراما و… را دارد. دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل است که با کیفیت خوب برای علاقه‌مندان سلفی طراحی شده است. این گوشی درگاه پورت USB-C هم دارد که یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید.

بهترین گوشی آنر 20
گوشی آنر 20

نمایشگر این گوشی تمام صفحه 6.26 اینچ بوده و می‌توانید از وضوح تصویر با رزولوشن بالا لذت کافی را ببرید. رم 6 گیگابایت و حافظه آن 128 گیگابایت است که دست شما را برای دخیره‌ کردن داده‌های بسیاری، باز می‌گذارد و به این زودی‌ها به شما پیغام حافظه پر است را نمی‌دهد. پس با خرید این گوشی خیال‌تان بابت این مورد راحت است. قاب پشت و جلوی آنر 20 از جنس شیشه بوده و فریم آن از آلمینیوم ساخته شده است.

گوشی موبایل آنر مدل 20 YAL-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت مجهز به تمامی شبکه‌ها و فناوری‌های ارتباطی است و تمامی برنامه‌های کاربردی را پشتیبانی می‌کند، پس با خیال چشمتان را ببندید و این گوشی را خریداری کنید. این را هم باید بگوییم که نسخه‌ی بلوتوث این گوشی 5.0 و دارای حسگرهای قطب نما، اثر انگشت، ژیروسکوپ و… است. ظرفیت باتری که در این مدل به کار رفته 3750 میلی‌آمپر ساعت است. از نقاط ضعف این مدل می‌توان به نداشتن درگاه نصب کارت حافظه MicroSD و نداشتن درگاه ورودی 3.5 میلی‌متری اشاره نمود.

گوشی موبایل 9X Pro

نوبتی هم باشه نوبت این مدل گوشی آنر که ظرفیت حافظه آن 256 گیگابایت و رم آن 6 گیگ بایت است که در نوع خود حافظه بالایی دارد و می‌توانید با خیالی آسوده دانلود و ذخیره کنید و خبری از پیام پر شدن گوشی نباشد. گوشی موبایل آنر مدل 9X Pro صفحه نمایش 6.59 اینچی دارد که در هر اینچ آن 391 پیکسل قرار گرفته است که با آن وضوح تصویر بی نظیر را شاهد خواهید بود. آنر 9x دارای سه دوربین و 48 مگاپیکسل است. باتری و پردازنده قدرتمند این گوشی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. باتری این گوشی 4000 میلی‌آمپر ساعت و پردازنده‌ی آن 8 هسته‌ای است که به سرعت کار پردازش را برای شما انجام می‌دهد و از سرعت پردازش آن حیرت‌زده می‌شوید.

بهترین گوشی آنر 9x پرو
یک گوشی قدرتمند و خاص

گوشی موبایل آنر مدل 9X Pro از جنس شیشه بوده و فریم آن پلاستیکی است که ظاهر زیبایی به آن داده است. قبلا در مدل 128 گیگا بایتی این مدل گوشی در مورد دوربین سلفی مخفی آن صحبت کرده بودیم. در این مدل هم دوربین سلفی به صورت مخفی است و خیلی زیبا بالا می‌آید و این باعث شده است که نمایشگر Honor 9x به صورت کامل باشد. وزن این دستگاه 202 گرم است و تمامی برنامه های کاربردی و شبکه‌های ارتباطی را پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای حسگر اثر انگشت، ژیروسکوپ و… است. تاکنون نقطه ضعف خاصی برای این مدل اشاره نشده است. اگر به دنبال یک گوشی خوب هستید و می‌خواهید همه چیز تمام باشد این مدل دقیقا همان گوشی هست که می‌خواهید داشته باشید.


شاید دوست داشته باشید این مطالب را هم بخوانید:

جمع بندی

در این مطلب بهترین مدل‌های برند آنر را به شما معرفی کردیم. حال فقط انتخاب شما مهم است. اگر هر کدام از شما تجربه‌ی کار کردن با این گوش‌ها را داشته‌اید لطفا برای ما نظر خود را در مورد این مدل ها بیان کنید تا کاربران دیگر که قصد خرید دارند از این تجارب استفاده نمایند و نظرات شما به انتخابشان کمک کند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید