بهترین بازی های سال 2021 (تا کنون)

بهترین بازی سال 2020 the last of us

بازی‌های رایانه‌ای بسیار خوبی در سال 2020 معرفی شدند که بیشتر گیمرها را هیجان زده کرد. از بازی های انحصاری سونی گرفته تا The last of us part 2. سال 2020 برای مردم به دلیل کرونا تا به حال خوب نگذشته است اما برای گیمرها سالی پرهیجان بوده است. با اون یا این همراه باشید تا با بهترین بازی های سال 2021 آشنا شوید.

The Last of Us Part 2

قسمت دوم بازی The last of us شاید مورد انتظارترین بازی سال 2020 بود که تمام گیمرها منتظرش بودند. با این‌که تبلیغات بسیار باعث بدبینی عاشقان بازی‌های رایانه‌ای نسبت به این بازی شده بود و کسانی که خاطره خوبی از قسمت اول داشتند را ترساند اما دنباله‌ی بازی‌ای که شاید بتوان آن را بزرگترین بازی در تمام دوران محسوب کرد، هیچکس را ناامید نکرد و به همان خوبی سری اول بود.

قسمت دوم یک دنباله‌ی عمیقاً بلندپروازانه است که می‌تواند هر قدم از طرح اصلی بازی را ارتقا دهد، از گرافیک‌های زیبا و شگفت انگیز گرفته تا محیط‌هایی در مقیاس بزرگ‌تر و داستان پردازی جسورانه. این بازی ساعت‌ها گیمرها را روی صندلی میخکوب کرد تا بتوانند اولین نفری باشند که آن را به پایان می‌رسانند. نقدهای خوبی نیز درباره‌ی The Last of Us Part 2 بیرون آمد، البته پادشاه یوتیوب با بیشترین سابسکرایب یوتیوب و گیمر معروف PewDiePie از بازی ایراد گرفت و گفت می‌توانست بهتر باشد.


FINAL FANTASY VII REMAKE

معدود بازی‌های نمادین و تأثیرگذارتر از Final Fantasy VII وجود دارند که شروع‌کننده‌ی ارائه‌ی بازی مدرن و سینمایی با نقش آفرینی باشند اما با کمال تعجب، Square Enix با بازسازی بازی فانتزی نهایی، کاری افسانه‌ای را انجام داده است.

بهترین بازی سال ۲۰۲۰
بهترین بازی های سال 2021 | این بازی از بهترین بازسازی‌های اخیر بوده است

این بازی تجربه‌ی کاملی از بازی فانتزی نهایی نیست. کمپانی Square اساساً 10 ساعت اول بازی اصلی را استفاده کرده و از آن یک ماجراجویی مناسب 40 ساعته خلق کرده است که کاملاً با نمایش خیره کننده و پیشرفت‌های مدرن مطاقبت دارد.

Death Stranding

وقتی پای یک افسانه‌ی بازی‌سازی در میان باشد، بازی که می‌سازد نیز در حد افسانه‌ای خواهد بود. جدیدترین بازی هیدئو کوجیما در دسته بهترین بازی های کامپیوتری 2021 قرار می‌گیرد. به قول خود کوجیما اگر او خدا بود بازی ترسناک خلق می‌کرد که عالی باشد. شاید Death Stranding همان بازی که کوجیما می‌خواست وقتی خدا شد، خلق کند نباشد اما بسیار عجیب و غریب و عالی است.

شما نقش سام پورتر بریج را بر عهده دارید که در یک شرکت تحویل هژمونیک کار می کند. در آینده یک واقعه ماوراء الطبیعه فاجعه آمیز رخ می‌دهد و جهان با هیولا‌های سایه دار و پرنده‌ای از Birdbox-esque موسوم به BTs پر می‌شود و باعث شده است تا باران به روی هر چیزی که می‌بارد سرعت پیری در آن‌ها افزایش یابد. شاید عجیب به نظر برشد؟ باید بگوییم همین‌طور است.


Ghost of Tsushima

روح در دنیای سینما سامورایی آکیرا کوروساوا قرار دارد. در بازی Ghost of Tsushima شما جین ساکای، یک ارباب سامورایی هستید که وظیفه‌ی دفع مهاجمان مغول را دارید. این بازی یک نمایش کم عمق در روایت سینمای سامورایی همراه با دنیای زیبا و جذاب است که آن را به یکی از بهترین بازی های سال 2021 و یک بازی و سرگرمی خوب برای کسانی که درون خانه قرنطینه شده‌اند تبدیل می‌کند.

روح های سوشیما
بهترین بازی های سال 2021 | جدیدترین انحصاری سونی

پیو دی پای این بازی را به بازی The Last of Us Part 2 ترجیح داده است در ویدیوهایش از این بازی تعریف کرده است. برخی می‌گویند انحصاری جدید سونی گاهی خسته کننده و طولانی می‌شود و برخی می‌گویند دنیای سامورایی و شرافت و جنگجویی آن‌ها همیشه عالی‌ست. یکی از بازی‌سازهای بزرگ ژاپن نیز گفته است ای کاش این بازی در ژاپن ساخته می‌شد، ما نمی‌توانیم یک شخصیت ساده را در ژاپن بسازیم. به هر حال اگر این بازی در جزو بهترین بازی های کامپیوتری سال 2021 نباشد، کدام بازی باید در این لیست باشد؟ در قسمت نظرات بگویید.

KENTUCKY ROUTE ZERO

چه چیزی در حمایت از لیدز یونایتد، پخت سیب زمینی تنوری و KENTUCKY ROUTE ZERO مشترک است؟ همه‌ی آن‌ها نیاز به صبر شدید دارند. ما در اینجا درباره مصائب لیدز یونایتد حرفی نخواهیم زد اما منصفانه است که بگوییم بعد از هفت سال، کسانی که عاشق KRZ و کلیک هستند 7 سال منتظر ماندند تا پنجمین و آخرین پرده داستانی که اکنون برای بازی در کنسول‌ها و همچنین رایانه شخصی در دسترس است را بازی کنند. شما در نقش Conway، راننده کامیون هستید چون او از مسیر خیالی Route Zero عبور می‌کند تا یک محصول نهایی را برای یک شرکت عتیقه فروشی تحویل دهد.

بازی سال ۲۰۲۰ کنتاکی
بهترین بازی های سال 2021 | این بازی گرافیک ساده‌ای دارد

DOOM ETERNAL

هرکسی که از کشتار خلاقانه شیاطین در Doom 2016 لذت می‌برد، خوشحال خواهد بود چون در بازی DOOM ETERNAL می‌تواند لذتی دو برابر داشته باشد و همچنین اسلحه‌‌های انتخابی او نیز بیشتر هستند. دوم اترنال از نسخه‌ی قبلی بهتر است، البته اگر داستان بازی را در نظر نگیریم و حواسمان را به اسلحه‌های فوق حرفه‌ای و گیم پلی خوبش بدهیم. تقریبا این بازی برای خودش خاص است و بازی دیگری را نمی‌توان شبیهش یافت، به همین دلیل به بازی کردن ادامه دهید تا بازی را هر چه سریعتر تمام کنید.


Half-Life Alyx

شاید این Half-Life 3 نتواند انتظارات عاشقانش که یک دهه منتظر آن بودند را برآورده کند اما اما Half-Life Alyx نه تنها یک سری جدید و عجیب از یان سری است بلکه باورنکردنی‌ترین بازی VR است که می‌توانید بازی کنید.

بازی نیمه جان
بهترین بازی های سال 2021 | این بازی را می‌توان با VR بازی کرد

این بازی اختصاصی شما را به کاوش در زمین‌های عجیب و غریب و وارد شدن به تیراندازی‌های پرتنش در حالی که در دنیایی 360 درجه غوطه‌ورید دعوت می‌کند. اگر می‌توانید آن را با صفحه Valve بازی کنید تا بتوانید از آن دسته از کنترل کننده‌های شگفت انگیز ردیابی انگشت نیز استفاده کنید که چه بهتر!

در نهایت بهترین بازی های سال 2021 بیشتر دنباله‌ای برای بازی‌های به یادماندنی و خاطره‌انگیز بوده است که در این قرنطینه حسابی گیمرها را سرگرم کرد. شاید برخی از این بازی به عنوان بهترین بازی های سال 2021 افسانه‌ای نباشد اما همه‌ی آن‌ها عالی هستند و انتظارات را برآورده می‌کنند.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

1 نظر در “بهترین بازی های سال 2021 (تا کنون)”

دیدگاهتان را بنویسید