5 فرمان بازی که حس و حال فرمول 1 می‌دهند

خرید فرمان بازی

امروزه با ساخت گجت‌ها، کنسول بازی، نرم‌افزارهای مختلف و علاقه‌مندانی که هر روز به تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود سعی دارند با محصولات مختلف، هیجان مجازی را برای مخاطبان افزایش دهند. یکی از این محصولاتی که اخیرا بسیار طرفدار پیدا کرده فرمان بازی است که برای بازی‌های مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی، یک تجربه‌ی وصف نشدنی را برای کاربران به همراه دارد. این وسیله مخصوص بازی‌ انواع مختلفی دارند که بستگی به قابلیت‌ها، قیمت و کارایی آن‌ها با هم متفاوت است. اگر قصد خرید فرمان بازی را دارید و هنوز مردد در انتخاب هستید، همین‌جا دست نگه دارید چون ما فرمان بازی که مناسب کارایی شما باشد را برایتان موشکافانه بررسی می‌کنیم. بعد از خواندن این مطلب مطمئن باشید آگاهانه تر آن را انتخاب می‌کنید. پس با معرفی 5 فرمان بازی با اون یا این همراه باشید.

خرید فرمان بازی مدل Fly Eagle

فرمان بازی مدل Fly Eagle مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپ شماست که از طریق رابط USB به آن‌ها متصل می‌شود. وزن این دستگاه 3300 گرم و ابعاد آن 270*310 سانتی‌متر است. این فرمان بازی برای ویندوز XP، ویندوز 7 و 10، ویستا و 2000 مناسب است. اگر ویندوز 8 روی دستگاه شما نصب است قید این نوع فرمان بازی را بزنید.

فرمان بازی کامپیوتری
فرمان فلای ایگل ساده است و پدال دارد

Fly Eagle از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند و شوک نیز ندارد. از نقطه ضعف‌های فرمان بازی مدل Fly Eagle چرخش کم آن است. این فرمان به قول کاربران یک کار راه انداز عالی به نظر می‌رسد و برای کودکان و نوجوانان می‌تواند سرگرمی بسیار خوبی باشد. ولی اگر می‌خواهید کارایی آن بیشتر باشد تا انتهای این مطلب همراه باشید تا مدل‌های دیگری را معرفی کنیم.

تراستمستر مدل Ferrari F1

فرمان بازی تراستمستر مدل Ferrari F1 به قول جوانان امروزی کمی خفن است و ظاهری بسیار جذاب دارد. این افزونه فرمان بازی با PC, PS3, PS4 , XBOX ONE سازگار است. Ferrari F1 پایه ندارد و می‌توانید آن‌را روی فرمان و پدال‌های T500، T300، TX Racing Wheel نصب نمایید. اگر هیجان بازی need for speed یا gran tourismo شما را به وجد می‌آورد و دوست دارید هیچ چیز مانع شما نباشد این افزونه حرکت فرمان 900 درجه‌ای دارد و شما را محدود نمی‌کند.

فرمان بازی فرمول یک
خرید فرمان بازی؛ این فرمان بازی بسیار حرفه‌ای است

افزونه فرمان بازی تراستمستر مدل Ferrari F1 مجهز به سیستم سریع آزاد سازی فرمان از پایه است تا کاربر راحت آن‌را بتواند جدا کند. نوع رابط این افزونه از طریق USB‌ است و از بلوتوث و شوک پشتیبانی نمی‌کند. ابعاد این محصول 28*21 سانتی‌متر است. فقط توجه داشته باشید که این محصول فقط یک نوع افزونه است و شما باید پایه فرمان را داشته باشید.


یورو کوانتم مدل 5in1

فرمان بازی یورو کوانتم مدل 5in1 در ابعاد 44.5*34.5 سانتی‌متر و وزن آن 1060 گرم است. فرمان بازی یورو کوانتم کیفیت بسیار بالایی دارد. این فرمان بازی مناسب برای کنسول‌های بازی PS4-XBOS ONE-PS3-pc –SWITCH است. این محصول فقط برای بازی‌های مسابقه‌ای کاربرد دارد و بس.

فرمان بازی کنسول
خرید فرمان بازی؛ این فرمان دنده و پدال دارد

از قابلیت‌های ویژه یورو کوانتم می‌توان به اتصال دسته‌ بازی به فرمان نام برد. این محصول دارای پدال گاز و ترمز است و هیجان بازی را دو چندان می‌کند. فرمان بازی یورو کوانتم مدل 5in1 به صورت 90 درجه چرخش دارد. اگر به بازی اتومبیل رانی مسابقه‌ای علاقه دارید این فرمان بازی مناسب‌ترین فرمان برای شما به حساب می‌آید. رابط این محصول از طریق USB است.


فرمان بازی تراستمستر مدل T150 Pro Force Feedback

اگر به دنبال یک فرمان بازی با کیفیت و مقاوم، طراحی ساخت زیبا با کارایی بالا هستید که زینت بخش بازی‌های شما باشد فرمان و پدال بازی تراستمستر مدل T150 Pro Force Feedback یکی از بهترین گزینه‌های مناسب برای انتخاب شماست. مثال همان ضرب المثل است که می‌گویند “هرچقدر پول بدی همانقدر آش میخوری” است. این فرمان بازی وزن 2000 گرم دارد و ابعاد آن 310*315 سانتی متر است. این محصول از طریق USB به دستگاه متصل می‌شود. فرمان بازی T150 مناسب برای کنسول‌های بازی PS3،PS4 و کامپیوتر pc‌ است که دارای پدال گاز و ترمز آن به چندین برابر شدن هیجان بازی کمک فراوانی می‌کند. طراحی سه پدال برای این فرمان بازی باعث شده است تا شما را در بازی مسابقه‌ای واقعی قرار دهد. اگر شما هم به دنبال یک هیجان وصف نشدنی هستید پس این مدل را در لیست انتخابی خرید خود بگذارید.

خرید فرمان بازی پلی استیشن 4
خرید فرمان بازی پلی استیشن 4

فرمان و پدال بازی تراستمستر مدل T150 Pro Force Feedback حرکت چرخش دور فرمان 1080 درجه‌ای دارد که به شما کمک می‌کند تا هنگام بازی حرکات چرخش‌تان محدود نشود. از قابلیت‌های این فرمان بازی می‌توان به دو شیفتر بزرگ در قسمت پشت فرمان، دارای موتور از نوع تماس و استفاده از چرخ دنده و تسمه برای انتقال نیرو نام برد. فرمان بازی T15 بلوتوث و شوک ندارد.


خرید فرمان بازی پلی استیشن 4 هوری مدل RWA

فرمان بازی پلی استیشن 4 هوری مدل RWA دارای دو پدال گاز و ترمز به همراه فرمان است و از طریق USB‌ به دستگاه شما متصل می‌شود. این فرمان بازی بلوتوث و شوک ندارد. اگر شما کنسول بازی پلی استیشن 4 دارید این دستگاه برای شما مناسب است چون RWA فقط با این کنسول بازی سازگار است. با خرید این فرمان بازی شما یک بمب هیجان را به خانه برده‌اید. چرخش دنده فرمان بازی پلی استیشن 4 هوری مدل RWA 270 درجه است تا لذت کافی را از بازی خود ببرید.

خرید فرمان بازی پلی استیشن 4
خرید فرمان بازی؛ این فرمان برای پلی استیشن است

اگر به بازی ماشین مسابقه‌ای علاقه دارید با عینک VR به همراه این فرمان بازی، شما یک تجربه‌ی واقعی از ماشین سواری را خواهید داشت. کیفیت ساخت این محصول خوب و مقاوم است و ارزش خرید به نسبت قسمت خود را دارد و استفاده از آن بسیار ساده و راحت است. فقط باید توجه داشته باشید که این فرمان برای کنسول‌های بازی دیگر مانند XBOX و… مناسب نیست و اگر آن‌را برای دستگاه‌های می‌خواهید سراغ فرمان‌های بازی معرفی شده در قسمت بالا بروید.


جمع بندی

با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های مختلف برای بالا بردن هیجان کاربران باعث شده تا بتوانید یک تجربه‌ی مجازی اما واقعی را حتی در خانه تجربه کنید. در این مطلب بهترین فرمان بازی موجود در بازار را بررسی کردیم. اگر هرکدام از شما تجربه‌ی بازی با فرمان بازی را دارد لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

1 نظر در “5 فرمان بازی که حس و حال فرمول 1 می‌دهند”

  1. سلام قیمت فرمان بازی تراستمستر مدل T150 Pro Force Feedbackچقدر است لطفا جواب بدید ( ممنون )

دیدگاهتان را بنویسید