5 اکشن فیگور بتمن مخصوص گیک‌ها و گیمرها

اکشن فیگور بتمن

اکشن فیگورها دیگر مختص کودکان نیستند و بسیاری از بزرگسالان نیز اکشن فیگور را برای کلکسیون یا تزئینات دکوراسیون خود می‌خرند. در این مطلب قصد داریم سراغ یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها که اکشن فیگورهایش پر فروش است برویم یعنی اکشن فیگور بتمن. با اون یا این همراه باشید تا 5 اکشن فیگور بتمن موجود در بازار ایران را بررسی کنیم.

اكشن فيگور Batman Arkham Knight

بتمن شوالیه سیاه گاتهام است و شب‌ها پدیدار می‌شود. وقتی مردم گاتهام از جرم و جنایت به ستوه می‌آیند و پلیس کاری از دستش برنمی‌آید، چراغ مخصوص بتمن آسمان گاتهام را درخشان می‌کند و وقت آن است که بروس وین تبدیل به شوالیه‌ی سیاه گاتهام شود. اکشن فیگور بتمن Batman Arkham Knight شما را یاد بازی معروفش خواهد انداخت، با این تفاوت که این فیگور سر جایش ثابت است.

اکشن فیگور بتمن آرخام نایت
بتمن بر گاتهام حکم‌فرمایی می‌کند

این اکشن فیگور قابلیت حرکت بدن ندارد و تقریبا برای تزئین دکوراسیون استفاده می‌شود تا بازی کردن با آن. بتمن 30 سانتیمتری بر فراز شهر گاتهام ایستاده است و دشمنان خودش را به مبارزه می‌طلبد. خرید اکشن فیگور بتمن Batman Arkham Knight را به گیک‌هایی که می‌خواهند کلکسیون خودشان را تکمیل کنند، پیشنهاد می‌کنیم.


اکشن فیگور بتمن Earth two

فیگور Earth Two از سری کمیک‌های بتمن الهام گرفته شده است. برعکس Batman Arkham Knight که ایستاده و غیر قابل حرکت بود، این فیگور قابل حرکت است و می‌توانید دست‌ها و پاهای آن را تکان دهید و به بازی بپردازید. ارتفاع این محصول 19 سانتیمتر، طول 8 سانتیمتر و عرض 3 سانتیمتر است. این اکشن فیگور مناسب کسانی است که به کمیک بوک‌های این شخصیت معروف دی سی کامیک علاقه دارند و دنبال می‌کنند، چون این لباس یا زره خاطره‌های بسیاری را زنده می‌کند.

اکشن فیگور بتمن ارث 2
در این فیگور بتمن لباس EARTH 2 را پوشیده است

اکشن فیگور بتمن Batman Dawn of Justice

حتما فیلم بتمن علیه سوپرمن را دیدید. فیلمی که کش و قوس‌های زیادی داشت و در آن ابرقهرمان‌های DC یعنی بتمن و سوپرمن به جان هم افتادند. فیلمی که در آن لکس لوتر شخصیت منفی بود و جسی آیزنبرگ نقش او را بازی می‌کرد. اگر این فیلم را دوست داشتید، اکشن فیگور بتمن دقیقا از روی نسخه بن افلک فیلم لیگ عدالت ساخته شده است و جنس پلاستیکی دارد.

اکشن فیگور بتمن علیه سوپرمن
این اکشن فیگور برای فیلم بتمن علیه سوپرمن است

دست‌های این فیگور متحرک هستند اما پاهای ثابت دارد. همراه این محصول یک شنل قرمز وجود دارد که می‌توانید آن را ببندید یا باز کنید. ارتفاع 27 سانتیمتری با مقیاس 6/1 کاملا این فیگور را کلکسیونی می‌کند.


فیگور بتمن کمیک بوک

اکشن فیگور بتمن با لباس طوسی شاید شما را یاد انیمه و کمیک بوک‌های بتمن بیاندازد. این محصول به جای کلکسیونی بودن، بهتر است برای کودکان خریداری شود تا آن‌ها بتوانند لحظاتی را در کنار ابرقهرمانان امریکایی بگذرانند. تمام عضلات این فیگور تکان می‌خورند و به راحتی می‌توانید ان‌ها را به هر شکلی که می‌خواهید درآورید.

اکشن فیگور بتمن
یک هدیه مناسب برای تولد

وزن این محصول 124 گرم و ارتفاع 17 سانتیمتری دارد. اگر به جشن تولد کودک می‌روید، می‌توانید اکشن فیگور بتمن کمیک بوک را بخرید و به او هدیه دهید. بیشتر پسران به اکشن فیگور بتمن علاقه دارند، اما برخی از دختران نیز این محصولات را دوست دارند و با آن بازی می‌کنند.


بتمن آدم آهنی

آخرین محصول یک بتمن آدم آهنی است! این فیگور تنها با دو باتری می‌تواند مانند یک آدم آهنی راه برود و روشن شود. زیر پاهای آن چرخ وجود دارد و هنگامی که روشنش می‌کنید، چراغی قرمزی بر روی سینه‌ی او روشن می‌شود. این اکشن فیگور قابلیت سخنگویی هم دارد و حرف می‌زند. همینطور که فهمید کودکانی که به بازی بتمن علاقه دارند، با دیدن این محصول دوق زده خواهند شد.

اکشن فیگور بتمن ربات
دست‌ها از بازو تکان می‌خورند

خرید اکشن فیگور بتمن برای گیک‌ها و گیمرها از واجبات است. چون تمامی آن‌ها با این شخصیت DC بسیار خاطره دارند و حتما باید نمادی از او بر روی میزشان باشد. گیمرها با بازی‌های PC و کنسول مخصوصا بازی Arkham Knight و Arkham Asylem خاطره دارند و گیک‌ها نیز با کمیک بوک‌ها و دنیای فیلم و سریال DC. فرقی ندارد از کدام دسته باشید خرید اکشن فیگور از واجبات است.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید