5 مدل اسپیکر بلوتوثی جی بی ال (JBL)

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

امروزه اسپیکرهای قابل حمل در بین کاربران جای خود را باز کرده است و بسیاری از شرکت‌ها اقدام به ساخت اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل کرده‌اند. اما به نظر شما برای انتخاب برند خوب و خرید یک اسپیکر بلوتوثی چه مواردی باید مورد توجه قرار داد؟ در این مطلب یک برند خوب که سابقه‌ی درخشان در ساخت اسپیکر بلوتوثی دارد را معرفی و مورد بررسی قرار می‌دهیم. همان‌طور که حدس زدید برند جی بی ال یکی از شرکت‌های صاحب نام برای این منظور است. بیایید با هم 5 مدل اسپیکر بلوتوثی جی بی ال را بررسی نماییم و انتخاب شما را برای خرید گزینه‌ی مناسب با توجه به سلیقه و استفاده‌ راحت‌تر کنیم. پس با اون یا این همراه باشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 300

یکی از خوب‌های بازار اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 300 است که یک باتری پرقدرت با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت دارد که تا 18 ساعت مداوم هم موسیقی پخش کند. این مدل از اسپیکر بلوتوثی را می‌توان به عنوان پاور بانک هم استفاده نمود و دستگا‌ه‌های دیجیتال خود را می‌توانید با آن شارژ نمایید.

این یک اسپیکر همه فن حریف است

اسپیکر Party Box 300 با برق شهری یا منبع تغذیه‌ای که ولتاژ آن ثابت باشد مانند باتری ماشین شارژ می‌شود و نگران خالی شدن شارژ این اسپیکر در فضای بیرون نخواهید بود. مدت زمان شارژ شدن کامل Party Box 300 حدود 5 ساعت زمان می‌برد، شاید فکر کنید زمان بالایی است اما باید بگوییم برای همچون باتری قدرتمندی حتی این زمان هم بسیار کم است. این اسپیکر بلوتوثی جی بی ال توان خروجی صدای بالا، شفاف و پرقدرتی دارد که حتی می‌توانید از آن در مجالس خود استفاده نمایید و از صدای بالا، افکت‌های نوری متنوع آن لذت ببرید و جلوه‌ی زیبایی به مهمانیتان بدهید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال
اسپیکری برای تمام فصول زندگی

این اسپیکر به خاطر قابلیت‌هایی که دارد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و قابل حمل بودن آن مزید بر علت شده است. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 300 پورت خروجی USB و خروجی AUX دارد که به تمام دستگاه‌ها پخش‌کننده‌ به راحتی متصل می‌شود. اگر گیتاریست هستید یا علاقه‌ی زیادی به خواندن دارید به شما یک خبر خوش می‌دهیم که این اسپیکر را می‌توان به گیتار و میکروفن وصل نمود برای این‌کار ورودی‌های مجزا در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید صدای خود را روی آهنگ خوانندگان بگذارید. با در نظر گرفتن قابلیت‌ها و کیفیت بالای این اسپیکر ارزش خرید را دارد. تاکنون نقطه ضعفی در مورد این محصول اشاره نشده است.


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Charge 4

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4 از طریق بلوتوث و بدون سیم به پخش‌کننده‌ها و یا گوشی شما متصل می‌شود. در این اسپیکر یک درگاه 3.5 میلی‌متری دارد که هنگام استفاده از صدای 360 درجه‌ای آن لذت ببرید. این اسپیکر صدای بالایی دارد و موسیقی را پر قدرت و با بیس عالی پخش می‌کند. این اسپیکر روکش پارچه ای دارد که دوام آن را بالا می‌برد که می‌توان آن‌را یکی از ویژگی‌های این مدل دانست.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال
این اسپیکر برای سفر مناسب است

این محصول فقط 965 گرم وزن دارد و قابل حمل است که آن‌را می‌توان در مجالس، ادارات و … استفاده نمود. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4 قابلیت اتصال دو دستگاه به صورت همزمان را دارد. این اسپیکر یک باتری 7500 میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌توانید به طور مداوم تا 20 ساعت موسیقی گوش دهید. این مدل دارای پورت USB است که می‌توان از آن به عنوان پاور بانگ هم استفاده نمود. Charge 4 در برابر آب نیز مقاوم است.


اسپیکر بلوتوثی Go2

وزن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2 184 گرم و ابعاد آن 86*71.2 میلی‌متر است. ابعاد این محصول باعث شده تا بتوانید راحت در همه جا حتی در جیب خود به همراه داسته باشید. نوع اتصال این اسپیکر به 2 صورت بی‌سیم و با سیم صورت می‌گیرد. Go 2 از نسخه بلوتوث 4.1 پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر دارای استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر آب است. این مدل ظرفیت باتری 730 میلی‌آمپرساعت دارد که می‌توان با آن 5 ساعت موسیقی پخش و مداوم گوش کنید. مدت زمانی که اسپیکر Go 2 را به شارژ می‌زنید فقط 2.5 ساعت طول می‌کشد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2 پورت USB ندارد. این محصول بسیار ساده و شیک طراحی شده و کیفیت صدای آن واضح و شفاف است.


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Pulse 4

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Pulse 4 از سری مدل‌هایی است که LED‌ دارد و با نورپردازی 360 درجه با قابلیت همگام سازی مجالس شما را زیبایی می‌بخشد و در شب بسیار می‌درخشد وفقط کافی‌ست تکانی به اسپیکر بدهید تا سیستم نورپردازی را همگام‌سازی کند. کیفیت صدای بالای آن و پخش 360 درجه‌ای که به طور یکسان صدا را در محیط پخش می‌کند. بدنه‌ی Pluse 4 ضد آب بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید آن‌را تا عمق 1 متری آب ببرید و باز هم برایتان موسیقی پخش کند.

خرید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال
از زیباترین اسپیکرهای بازار

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Pulse 4 یک باتری لیتیومی با ظرفیت 7260 میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌توانید تا 12 ساعت مداوم از آن کار بکشید. این محصول پورت USB و قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه را ندارد. وزن این اسپیکر 1260 گرم و نسبت به کارایی و ظرفیت آن وزن مناسبی است. همراه این محصول یک کابل Type-c نیز قرار دارد.


اسپیکر قابل حمل بلوتوثی جی بی ال مدل BoomBox 2

نوع اتصال جی بی ال مدل BoomBox 2 به دو صورت بی سیم و با سیم امکان‌پذیر است. وزن این محصول 5900 گرم و 490*210 میلی‌متر است. این محصول پورت USB ‌ندارد. باتری این اسپیکر با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که 6.5 ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود. BoomBox 2 دارای جک 3.5 میلی‌متر صدا است که کیفیت و قدرت صدای بالایی دارد و به صرت 360 درجه و به طور یکسان صدا را در محیط پخش می‌کند و باعث می‌شود گوش آزار نبیند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل BoomBox 2 در برابر آب مقاوم است. این محصول در سال 2018 به عنوان بهترین اسپیکر معرفی شد.


و کلام آخر

با توجه به بررسی‌های انجام شده، شما کدام یک از اسپیکرهای جی بی ال را پیشنهاد می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجارب خود را در مورد استفاده از آن‌ها با ما در میان بگذارید.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید