5 اسپیکر قابل حمل بلوتوثی (با صدای قوی)

5 اسپیکر قابل حمل بلوتوثی

احتمالا بسیاری از مواقع خواستید که در دورهمی‌های کوچک، یا حتی خانه‌ی خود و در جمع مهمانی‌های دوستان و آشنایان، موسیقی‌ای پخش کنید تا حال و هوای حاکم را عوض کنید. قطعا اولین کار این است که از یک دستگاه واسط مانند لپ‌تاپ یا تلویزیون به همراه فلش آهنگ‌هایتان را پخش کنید.. اما آیا واقعا به دردسرهایش می‌ارزد؟ قطعا خیر. بهترین گزینه برای این اوقات، یک اسپیکر بلوتوثی خوب است تا هم براحتی بتوانید آهنگ‌ها را عوض کنید، هم بیشترین و با کیفیت‌ترین صدا را از اسپیکرها دریافت کنید. چرا که اسپیکرها خصوصا برای همین عمل طراحی و ساخته شده‌اند. اسپیکر قابل حمل بلوتوثی زیادی در بازار وجود دارند. اما بهترین مدل‌های آن‌ها کدامند؟ با اون یا این همراه باشید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 4

جی بی ال، یکی از کمپانی‌های صوتی معروف است که اصالتا آمریکایی است. مدل Charge 4 از معروف‌ترین مدل‌های اسپیکر این برند است. این هدفون با وزن یک کیلوگرمی و نه چندان سنگین خود می‌تواند آهنگ‌هایتان را با صدایی بلند و با کیفیت پخش کند. ابعاد این هدفون تنها 220x95x93 میلی‌متر است که بسیار متناسب برای حمل کردن آن می‌باشد، چرا که جای زیادی نخواهد گرفت. این اسپیکر قابل حمل بلوتوثی از ده متر فاصله می‌تواند از طریق بلوتوث وصل شود و کار کند.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی که پاوربانک است.

از ویژگی‌های مهم این اسپیکر، عمر طولانی‌مدت باتری آن است که باتری 7500 میلی‌آمپری آن، قابلیت استفاده تا ‌20 ساعت را بطور مداوم داراست. حتی می‌توانید از این اسپیکر بعنوان پاوربانک نیز استفاده کنید و در صورت اتمام شارژ گوشی‌هایتان، آن‌هارا بوسیله‌ی جی بی ال Charge 4 شارژ کنید. کیفیت صدا در این اسپیکر بسیار بالا و بلند می‌باشد و جی بی ال این مدل را نسبت به آب مقاوم طراحی کرده است، تا نگران صدمه دیدن آن توسط آب نباشید. علاوه‌ بر این، شما می‌توانید با سیم نیز به این هدفون وصل شوید و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز برای آن تعبیه شده و یک پورت USB تایپ C نیز همراه با آن قرار داده شده است. این اسپیکر، در رنگ‌های متنوع با طراحی‌ای جذاب و یک‌دست در بازار ایران موجود است.


اسپیکر قابل حمل بلوتوثی Flip 5

جی بی ال در زمینه‌ی تولیدات صوتی و تصویری، محصولات بسیار خوبی را عرضه می‌کند؛ بطوری که سامسونگ یکی از بزرگترین خریداران این شرکت است. مدل Flip 5 از دیگر مدل‌های اسپیکرهای جی بی ال است. طراحی این اسپیکر بسیار ساده و راحت‌ است و تنوعات رنگی زیادی را داراست تا برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. این اسپیکر می‌تواند بسیار برای جمع‌های کوچک و دورهمی‌ها یا استفاده در محیط‌های بسته‌ی نه چندان بزرگ مناسب باشد.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی ارگونومیک و مقاوم در برابر آب.

مدل جی بی ال Flip 5 بسیار سبک است و وزنی حدود 540 گرم دارد و از بلوتوث نسخه‌ی 4.2 استفاده می‌کند. ابعاد این اسپیکر قابل حمل بلوتوثی، 181x74x69 میلی‌متر است که چندان زیاد نیست و بسیار آن‌را جمع‌وجور می‌کند. باتری 4800 میلی‌آمپری این اسپیکر می‌تواند در 2.5 ساعت شارژ شود و تا 12 ساعت بصورت مداوم استفاده شود. این اسپیکر، در برابر آب نیز مقاوم طراحی شده و دارای گواهی IPX7 نیز می‌باشد. کیفیت صدای این اسپیکر بسیار شفاف و رساست و بیس‌ی متعادل و خوب را به گوش‌های شنونده می‌رساند. این اسپیکر ارگونومیک و جذاب گرچه یک مدل بسیار مناسب است، اما از معایب آن می‌توان به ساعت طولانی شارژ شدن اشاره کرد که با توجه به کابل تایپ C داخل جعبه، زمان زیادی بنظر می‌رسد.


اسپیکر بلوتوثی شیائومی Mi Compact 2

برند پرطرفدار شیائومی در زمینه‌های صوتی نیز فعالیت خودش را دارد. اسپیکر بلوتوثی Mini Compact 2 یکی از محصولات بصرفه، ارزان، و با کیفیتِ شیائومی است. این اسپیکر که بسیار قابل حمل می‌باشد تنها وزن حدود 60 گرم دارد و با ابعاد 48x48x29 میلی‌متری بسیار فشرده و جمع‌وجور بنظر می‌رسد. مدل Mi Compact 2، که از طریق کابل Micro-Usb شارژ می‌شود، دارای یک باتری 480 میلی‌آمپری می‌باشد که برای اسپیکری با این سایز بسیار معقول است.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی | ارزان و با کیفیتی بالا.

شما با این اسپیکر می‌توانید در نرخ صدای 80 درصد تا 6 ساعت بدون نگرانی از آن استفاده کنید و از کیفیت بالا و خیلی خوب صدای آهنگ‌هایتان در آن لذت ببرید. نسخه‌ی بلوتوث استفاده شده در این مدل 4.2 است و تا ده متر فاصله را می‌تواند پشتیبانی کند. از دیگر نکات مهم این اسپیکر داشتن یک میکروفن است که حتی‌ می‌توانید برای تماس‌هایتان نیز از این اسپیکر استفاده کنید. کیفیت کلی صدا در این اسپیکر بسیار شفاف و خوب است و کمترین نویز را دارد. همچنین حجم صدا در این مدل بسیار زیاد است که نسبت به رقبای گران‌تر خود نکته‌ی مثبتی محسوب می‌شود.


اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB12

سونی از برندهایی‌ست که در مارکت وسائل صوتی دست کمی از دیگر برندها ندارد. مدل سونی SRS-XB12 از سبک‌ترین اسپیکرهای سونی‌ست که به راحتی قابل حمل است. این اسپیکر که طراحی مینیمال و ساده‌ای را در رنگ‌های مختلف دارد در ابعاد 91x75x75 میلی‌متر می‌باشد. سونی این اسپیکر را مقاوم در برابر آب طراحی کرده‌ و همچنین برای آن جک 3.5 میلی‌متری صدا را نیز افزوده است.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی با کیفیت از سونی

جدا از کیفیت خوبِ صدا و بیس قوی این اسپیکر، حجم بالای صدا نیز به وضوح در آن قابل توجه است. این اسپیکر، با یک‌بار شارژ شدن می‌تواند تا 16 ساعت کار کند که زمان بسیار زیادی برای اسپیکری جمع‌و‌جور مانند این مدل می‌باشد. اما از معایب بد این مدل، وجود دیستورشن در بیس‌های عمیق است که می‌تواند برای آهنگ‌هایی در این زمره، کاربردی بنظر نرسد. اما در کل، این اسپیکر یک گزینه‌ی بصرفه و اقتصادی از شرکت سونی‌ست که می‌تواند آهنگ‌های معمولی را بسیار خوب و واضح و با صدای بسیار بلند پخش کند.


اسپیکر قابل حمل بلوتوثی تسکو TS 2307

یکی از اسپیکر‌های خوب و ارزان‌قیمت بازار، اسپیکر تسکو TS 2307 می‌باشد. این اسپیکر با وزن 300 گرمی و طراحی متفاوت خود، یک اسپیکر بسیار بصرفه است. ابعاد این اسپیکر 109x84x84 میلی‌متر می‌باشد و می‌توان کارت حافظه‌ی جانبی نیز به آن متصل نمود. اما می‌تواند به‌وسیله‌ی بلوتوث نسخه‌ی 4.2 آن‌را به دیگر دستگاه‌ها مثل گوشی و لپ‌تاپ نیز متصل و از آن استفاده‌ کنید.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی تسکو
اسپیکر قابل حمل بلوتوثی ارزان تسکو

باتری این دستگاه اسپیکر قابل حمل بلوتوثی، 1200 میلی‌آمپر است که می‌تواند تا 4 ساعت موسیقی مداوم پخش کند. همچنین برای جذاب‌تر شدن طراحی اسپیکر، نور LED RGB نیز به آن اضافه شده است که می‌تواند علاوه‌ بر کاربردی بودن، جذاب نیز باشد. کیفیت کلی صدا، در این اسپیکر بسیار متعادل و قوی‌ست و هیچ‌گونه ضعفی در بیس نیز دیده نمی‌شود. حجم صدا در این اسپیکر واقعا زیاد و واضح است و می‌تواند یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه و جذاب برای خرید اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی باشد.


در نهایت

روش‌های گوش دادن موسیقی و پخش آن، بیش از پیش گسترش یافته‌اند و اسپیکر قابل حمل بلوتوثی زیادی نیز به بازار عرضه شده‌اند. انتخاب یک اسپیکر خوب و با کیفیت از مهم‌ترین نکاتی‌ست که باید در نظر گرفته شود. داشتن یک تجربه‌ی جذاب از شنیدن موسیقی‌ها می‌تواند خاطرات خوبی را در ذهن شما بسازد. پس وسایل گوش دادن به موسیقی نیز از اهمیت خاص خود برخوردارند. هر کدام از این مدل‌ها یک انتخاب عالی هستند.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید