بهترین دسته‌ی بازی برای پابجی (PUBG)

بازی پابجی

بازی‌ در گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های خانگی بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. با عرضه شدن بازی پابجی برای اندروید و iOS، صنعت بازی دچار تغییر و تحول جدیدی شد و به سرعت خودش را بین کابران جای کرد. با شهرت بازی PUBG دسته‌های مخصوص این بازی نیز طراحی و روانه بازار شد. این دسته‌های مخصوص راحتی و هیجان بیشتر را برای گیمرها همراه دارند. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین دسته‌ی بازی‌ برای PUBG را معرفی کنیم. اگر از طرفداران بازی PUBG هستید و قصد خرید دسته برای این ‌بازی جذاب را دارید، پس بهترین سایت را برای تحقیق انتخاب کردید. با اون یا این همراه باشید تا به بررسی بهترین دسته‌ی بازی برای پابجی PUBG بپردازیم.

بازی پابجی PUBG چیست؟

شما به مرگ عادت می‌کنید! اشتباه نکنید منظورم این است که شما با چند دست بازی PUBG و کشته شدن، دیگر به مرگ عادت می‌کنید. زیرا این بازی با هیجان و جذابیت خود، شما را به سمت خود می‌کشاند. به خودتان می‌آیید و می‌بینید ساعت‌ها پای بازی پابجی نشسته‌اید. این بازی اعتیاد آور به دلیل جنگ‌های سخت و بسیار شبیه واقعی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بازی پابجی PUBG
بازی پابجی دنیای آزاد است

فضای بازی PUBG این طور طراحی شده که شما منطقه‌ای خالی از سکنه و سکوت کامل را خواهید دید که یک هواپیما و 100 چترباز نزدیک آن منطقه می‌شود و یک نبرد نفس‌گیر برای زنده ماندن آغاز می‌گردد. شما باید تمام خانه‌های این منطقه را بگردید تا اسلحه و مهماتی که در آن‌جا وجود دارد را برای زنده ماندن خود بردارید.
این بازی هیجانی و رقابتی به صورت گروهی هم انجام می‌شود. از جذابیت‌ها و نکته‌های مثبت این بازی ایجاد تعامل بین هم تیمی‌ها به حساب می‌آید. همراهی و کمک کردن به هم تیمی‌های خود وقتی بر روی زمین افتاده‌اند و تقسیم سلاح بین هم از ویژگی‌های بازی PUBG است. برای اینکه به این بازی خوب تسلط داشته باشید و حرفه‌ای بازی کنید، ما در این مطلب چند نمونه دسته مخصوص بازی پابجی را معرفی می‌کنیم.

دسته بازی PubG مدل D9

دسته بازی PUBG مدل D9 برای موبایل طراحی شده است تا بر بالای موبایل قرار گیرد. زمانی که صفحه‌ گوشی همراه شما کوچک است و با دست به خوبی نمی‌توانید بازی کنید دسته بازی D9 به کمکتان می‌آید. برای بهتر بازی کردن داشتن این نوع دسته‌ها که برای بازی پابجی به شمار می‌آید بسیار لازم است. وزن دسته بازی مدل D9 4 گرم است.
این دسته به طور کامل از بازی PUBG پشتیبانی می‌کند. با خرید دسته‌ بازی PUBG مدل D9، دو عدد تریگر در یک بسته و جعبه‌ی نگهدارنده وجود دارد. قیمت D9 نسبت به سایر دسته‌ها به مراتب مناسب‌تر است. از نظر کابرانی که این کالا را خریدند نقاط قوت این دسته حساسیت لمس خوب و کیفت ساخت آن و نقاط ضعف D9 قطر کم آن است.

دسته بازی پابجی
دسته بازی پابجی مدل D9

دسته بازی پابجی مدل S202

دسته بازی pubg مدل s202 مخصوص گوشی موبایل است. این دسته مناسب انگشتان شما طراحی شده و ظاهری زیبا دارد. گیرنده‌های قوی آن باعث شده تا در بازی سرعت خوبی را برای شما به نمایش بگذارد و از این‌رو باعث محبوبیت بین کابران شده است.

بازی پایجی
دسته بازی پابجی

دسته بازی pubg مدل s202 را می‌توان در بازی جذاب کال آف دیوتی هم استفاده کرد و لذت برد. روی دسته مدل s202 از جنس فلز و قسمت اصلی بدنه از پلاستیک ساخته شده و محکم است. از نظر کاربران نقاط ضعف این دسته فشار زیاد به صفحه گوشی است.


دسته بازی ممو مدل AK66

نوع اتصال دسته بازی PubG ممو مدل AK66 ، بی سیم است و رابط ندارد. دسته AK66 دارای 4 پدال است که می‌توانید شلیک یا نشانه‌گیری و … را به دلخواه خود تنظیم کنید. و 2 فرمان دیگر هم دارد که پرش و … را کنترل می‌کنند. سرعت این دسته فوق‌العاده بالاست و شما را به بهتر بازی کردن در PUBG کمک می‌کند.
با داشتن دسته AK66 یک چند پله از پلیرهای دیگر جلو می‌افتید و دیگر نوب نخواهید بود، چون با 6 فرمان موجود در دسته، همزمان 6 انگشت شما در این بازی درگیر است و تسلط بیشتری نسبت به بقیه خواهید داشت. دسته بازی PubG ممو مدل AK66‌ به گوشی شما فشاری وارد نمی‌کند. داشتن دستکش انگشتی در این دسته باعث شده تا در بازی‌های مختلف دست شما لیز نخورد و حرکت بازی کند نشود. این دستکش‌های انگشتی ضد عرق بوده و مانع لغزش دست شما می‌شود.

بازی پابجی
این یک کنترلر کامل است

این دسته برای بیشتر بازی‌ها مانند Call Of Duty، FortNite و… مناسب است. جالب‌تر آن است که این دسته پدهای محافظ دارد تا به بخش‌هایی که با گوشی شما در تماس است خط و خشی وارد نشود. این کنترلر 116 گرم است.


دسته بازی پابجی مدل AK 16

این نمونه از دسته بازی pubg مدل AK 16 مخصوص اندروید و ios است. طراحی زیبا و وزن مناسب این دسته باعث محبوب شدن بین کاربران شده است. Ak 16 گیره‌ی نگهدارنده‌ دارد که می‌توانید آن را تنظیم کنید. کلید برای نشانه‌گیری و شلیک تعبیه شده تا به شما برای یک بازی بی نقص کمک کند.
اگر گوشی همراهتان بزرگ و مدل جدید است اصلا نگران نباشید چون با همه مدل تلفن همراه هماهنگ می‌شود. از نقاط ضعف دسته بازی pubg مدل AK 16 می‌توان تا حدی به داغ شدن گوشی تلفن همراه اشاره نمود.


دسته بازی مدل P1

دسته بازی PUBG مدل P1 از پلاستیک فشرده سخته شده است و مقاومت بالایی دارد. برای تجربه کردن یک بازی با سرعت عکس‌العمل بالا دسته مدل P1 گزینه‌ی بسیار مناسبی به شمار می‌آید. از نظر کاربران بدون شک جزو بهترین دسته‌های بازی است.

بازی پابجی
از بهترین دسته برای PUBG

دسته بازی PUBG مدل P1 فضای کمی روی صفحه‌ی گوشی شما اشغال می‌کند. ظاهر و رنگ زیبای این دسته جلوه‌ی خاصی به آن داده است. گیره قفل P1‌ قابل تنظیم بوده و می‌توانید آن‌را شل یا سفت نمایید. نقاط ضعف این دسته از نظر کابران این است که ممکن است به هر گوشی همراهی نخورد.


جمع بندی

در دنیای امروز دستگاه‌های جانبی بسیاری برای بالابردن هیجان و لذت بیشتر از بازی برای شما به بازارعرضه شده است. اگر به طور حرفه‌ای و مدت طولانی با گوشی همراهتان در صفحه‌ی کوچک بازی می‌کنید به شما پیشنهاد می‌دهیم، همین امروز به فکر خرید یک دسته مخصوص بازی بیافتید. زندگی کوتاه است چرا همین امروز از آن لذت نبریم!

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

1 نظر در “بهترین دسته‌ی بازی برای پابجی (PUBG)”

دیدگاهتان را بنویسید