بهترین فلش مموری 128 گیگ در بازار ایران

فلس مموری 128 گیگ

در زمان قدیم می‌توانستیم فلش مموری‌های 4 یا 8 گیگابایتی بخریم، اما تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرد تا بتوانیم فلش مموری‌هایی با ظرفیت بالا هم بخریم. در این مطلب قصد داریم به فلش مموری 128 گیگ بپردازیم که ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند تمام اطلاعات مهم شما را در خود جای دهد. با اون یا این همراه باشید تا با قیمت فلش مموری 128 گیگ آشنا شوید.

فلش ای دیتا DashDrive UV128

فلش مموری 128 گیگابایت ای دیتا از رابط USB 3 استفاده می‌کند، این یعنی می‌تواند با سرعت بالایی اطلاعات شما را انتقال دهد. فیلمبازانی که حداقل 8 فصل سریال بازی تاج و تخت را با کیفیت 1080 فول اچ دی در آرشیو خود دارند، می‌دانند که سرعت انتقال فایل چقدر مهم است. البته شاید بگویید این افراد هاردی پر از فیلم و سریال دارند، چرا باید فلش مموری بخرند؟ باید بگوییم گاهی جا به جایی هارد امکان پذیر نیست، از طرفی ممکن است هارد اکسترنال در اثر جابجایی آسیب ببیند برای همین خرید فلش مموری 128 گیگ راه مطمئن‌تری به حساب می‌آید.

فلس مموری 128 گیگ ای دیتا
شکل ظاهری این فلش مموری کمی قدیمی و اصیل ای دیتاست

این فلش مدل کشویی است، به صورتی که رابط به داخل فلش مموری می‌رود تا آسیب نبیند. از طرفی فلش ای دیتا DashDrive UV128 بسیار محکم و مقاوم است و بر اثر ضربه آسیب نخواهد دید. رابط این فلش از نسل قبلی یعنی USB 2 هم پشتیبانی می‌کند و نگرانی از این بابت نیز به دل خود راه ندهید.


فلش مموری 128 گیگ سن دیسک Ultra Dual Drive

این فلش مموری برای انتقال اطلاعات ساخته شده است. مخصوصا آن‌ها که موبایلشان از OTG پشتیبانی می‌کند و USB Type C دارند، چون به راحتی می‌توانند این فلش را به گوشی موبایل خود بزنند و اطلاعات خود را از موبایل به فلش یا برعکس انتقال دهند. فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive USB Type-C از رابط USB 3.1 استفاده می‌کند که بسیار سریعتر از USB 3 است.

فلس مموری 128 گیگ سن دیسک
در این فلش مموری 128 گیگ سرعت حرف اول را می‌زند.

فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive USB Type-C قدرت انتقال 130 مگابایت در ثانیه را دارد. در پهلوی این فلش مموری یک اهرم وجود دارد که به راحتی می‌توان بین رابط USB 3.1 و Type-C سوییچ کنید و هر کدام که نیاز دارید را بیرون آورید. از آنجا که رابط‌ها در داخل خود فلش جاسازی می‌شوند، آسیب کمتری هم می‌بینند. سن دیسک از کمپانی‌های بسیار خوب ساخت حافظه و فلش مموری است که با کارت‌های SD بیشتر می‌شناسیم.


فلش کینگستون HX SAVAGE ظرفیت 128 گیگابایت

فلش مموری 128 گیگ کینگستون طراهی ظاهری فوق‌العاده‌ای دارد که برای گیمرها و استریمرها مانند یک موهبت می‌ماند. این فلش می‌تواند نهایت کارایی و سرعت را ارائه کنند چون می‌تواند مانند آب خوردن اطلاعات شما را بارگزاری کند. این فلش مموری شاید شما را یاد کاراکتر بری آلن همان فلش در دنیای دی سی کامیکس بیاندازد، چون سرعت در این فلش همه چیز است.

فلس مموری 128 گیگ کینگستون
ظاهر زیبای فلش مموری کینگستون فوق‌العاده است

البته ظاهر که بگذریم باید به باطن هم توجه کنیم. فلش کینگستون HX SAVAGE ظرفیت 128 گیگابایت از رابط USB 3.1 استفاده می‌کند تا بتواند حداکثر حجم را در کمترین زمان انتقال دهد. قیمت فلش مموری 128 گیگ کینگستون بسیار گران است، چون با قیمت دلار امروزی چیزی حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان برایش باید هزینه کنید. البته قابلیت‌هایش در سطح جهانی است.


فلش مموری 128 گیگ توشیبا U365

فلش مموری 128 گیگ توشیبا U365 بدنه‌ی پلاستیکی دارد، اما به گونه‌ای نیست که مقاوم نباشد، اما انتظار زیادی هم نمی‌توان در مقابل ضربه‌های شدید داشت. این فلش 128 گیگ به راحتی می‌تواند یک دستگاه پخش مدیا سیار باشد، چون می‌توانید تمام فایل‌های صوتی و تصویری خود را در آن بریزید و به تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی خود وصل کنید. در هر کجا که می‌خواهید فایلی را پخش کنید، مشکلی نخواهد بود چون تقریبا تمام سیستم عامل‌های دنیا این فلش را شناسایی می‌کنند.

فلس مموری 128 گیگ توشیبا
توشیبا قدرتمند است

فلش مموری 128 گیگ توشیبا U365 یک رابط کاربری USB 3.1 دارد که سرعت انتقال اطلاعات را بسیار بالا می‌برد. این فلش می‌تواند برای کسانی خوب باشد که عکس‌های زیادی می‌گیرند و باید برخی از آن‌ها را در آرشیو اطلاعات خود داشته باشند و اگر گاهی نیاز به نشان دادن آن‌ها شد، همیشه در دسترس باشند. پس اگر شما هم از این دست افراد هستید فلش مموری 128 گیگ توشیبا U365 را فراموش نکنید.


داشتن یک فلش مموری خوب از نعمات مهم برای تمام افراد عادی است که با کامپیوتر و اینترنت سر و کار دارند. ظرفیت‌های بالا به شما کمک می‌کنند تا حجم بالایی از اطلاعات را جا به جا کنید، مخصوصا زمانی که نمی‌خواهید هارد اکسترنال 2 ترابایت یا 1 ترابایت خود را حمل کنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

3 نظر در “بهترین فلش مموری 128 گیگ در بازار ایران”

  1. به موسا غلامپور:
    نه تو که میای همچین کامنتی میذاری و شعور و شخصیتت رو به رخ همگان میکشی خوب و عاقلی!!

دیدگاهتان را بنویسید