بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت در بازار ایران

هارد اکسترنال 2 ترابایت

هارد اکسترنال از نیازهای ضروری یک فیلم‌باز حرفه‌ای است، چون دوست ندارند فیلم‌ها و سریال‌هایی که عاشقشان هستند را پاک کنند. از طرفی بیشتر افراد نیاز دارند برخی اطلاعات خود را انتقال دهند و حمل کردن لپ تاپ کمی سخت باشد برای همین از هارد اکسترنال 2 ترابایت یا 1 ترابایت استفاده می‌کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین مدل‌های هارد اکسترنال 2 ترابایت موجود در بازار ایران را معرفی کنیم. با اون یا این همراه باشید.

هارد اکسترنال 2 ترابایت وسترن دیجیتال My Passport

هاد اکسترنال وسترن دیجیتال را می‌توان در دسته بهترین خارد اکسترنال‌های موجود در بازار دسته بندی کرد. وسترن دیجیتال از قدیمی‌های این بازار بوده است و سعی کرده بهترین خدمات و کیفیت را ارائه دهد. سری هارددیسک My Passport نیز محصولی از شرکت WD است که قابلیت حمل به هر جایی که می‌خواهید را دارد. این مدل از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال از طریق کابل USB3.0 به کامپیوتر شما متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت بسیار سریع انتقال دهد.

هارد اکسترنال 2 ترابایت وسترن دیجیتال
هارد اکسترنال وسترن دیجیتال ساده و پرسرعت است

سایز هد My Passport، دو و نیم اینچ بوده که سایزی استاندارد برای هارد اکسترنال 2 ترابایت است. این هارد اکسترنال 2 ترابایتی در عین سادگی بسیار زیباست و رنگ‌های مختلفی مانند سیاه، قرمز و آبی دارد. این هارد اکسترنال وزن سبک و کارایی بالا دارد. برخی از فیلم‌بازها 3 رنگ متفاوت از هارد اکسترنال را می‌خرند و هر رنگ را مخصوص یک دسته قرار می‌دهند. برای مثال سیاه برای فیلم ایرانی، قرمز برای سریال و آبی برای فیلم‌های هالیوودی. اگر قصد خرید هارد اکسترنال را دارید، حتما مدل My Passport را در نظر داشته باشید.


هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

هارد اکسترنال و فلش ADATA بسیار مقاوم و ضد ضربه هستند. اگر حفاظت از اطلاعات و هاردتان مهم است حتما مدل‌های هارد اکسترنال ای دیتا را تهیه کنید. حتما شما هم آکواریومی که در آن هارد اکسترنال‌های این شرکت وجود دارند را در فروشگاه‌های بزرگ و معتبر دیدید. هارداکسترنال 2 ترابایت HD710 Pro در گروه هاردهای ضدضربه و مقاوم حضور دارد چون جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک سیلیکونی است که می‌تواند ضربه‌ها را تا حد زیادی به راحتی دفع کند.

هارد اکسترنال 2 ترابایت ای دیتا
درگاه USB این هارد با سیلیکون پوشیده شده است تا گرد و غبار داخل آن نرود.

در درون هارد اکسترنال 2 ترابایتی ای دیتا یک سنسور G Shock کار گذاشتند تا تا اطلاعات داخل هارد را از آسیب دور کند، از این رو این هارد توانست استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 و استاندارد IP68 را کسب کند. به راحتی هارد HD710 Pro را با یک کابل USB به دستگاه خود وصل کنید تا با سرعتی باورنکردنی اطلاعات شما انتقال یابند. نکته جالب دیگر درباره این هارد اکسترنال 2 ترابایتی رنگبندی آن است. از این هارد 4 رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی وجود دارد و رابط آن USB 3.1 است. اگر درگاه USB 3.1 بر روی کامپیوتر خود دارید حتما این هارد را بخرید. اگر به ظرفیت کمتری نیاز دارید فلش مموری 128 گیگ می‌تواند راه حل خوبی باشد.


هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable STEA2000400

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفیت 2 ترابایتی خود قول می‌دهد تمام اطلاعات شما را در خود ذخیره کند. سیگیت مارک ارزان و مقرون به صرفه‌ای است که کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. سری Expansion Portable محصول این شرکت از پرفروش‌ترین هارد اکسترنال‌های ارزان و خوب موجود در بازار ایران است که این شرکت را در رقابت با دیگر برندها سرپا نگه داشت.

هارد اکسترنال سیگیت
جعبه هارد اکسترنال 2 ترابایتی سیگیت

هارد اکسترنال 2 ترابایتی مدل Expansion Portable در واقع اصلاح شده سری‌های قبلی این برند بوده است، زمانی که سیگیت تصمیم گرفت نوآوری داشته باشد و قیافه هارد اکسترنال و محصولات خود را عوض کند. به همین دلیل، علاوه بر ظاهر جذاب، این هارددیسک اکسترنال از رابط USB 3.0 استفاده می‌کند که از نسل‌های قدیمی خود را همانند پورت USB 2.0 یا USB 1.1 پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل ویندوز بدون هیچ مشکلی این هارددیسک اکسترنال را پیدا می‌کند. اگر یک هارد اکسترنال 2 ترابایتی سریع و سیر می‌خواهید به سری Expansion Portable اعتماد کنید.


هارد اکسترنال Silicon Power مدل Armor A80

باز هم یک هارد اکسترنال ضدضربه و مقاوم، اما این بار از شرکت سیلیکون پاور! هارد اکسترنال Silicon Power مدل Armor A80 مانند اسمش ضدگلوله است. این هارد اکسترنال 2 ترابایتی در مقابل ضربه، آب، گرد و خاک، لرزش و فشار کاملا مقاوم است و از اطلاعات شما مانند یک ستون محافظت می‌کند.

هارد اکسترنال 2 ترابایت سیلیکون پاور
سیلیکون پاور A80 تا 300 کیلوگرم وزنه را تحمل می‌کند

هارددیسک A80 قدرت مورد نیاز و برق خود را از رابط USB می‌گیرد برای همین دیگر نیازی به بردن آداپتورهای سنگین و جاگیر ندارید. اگر از افرادی هستید که دائما در حال رفت و امد هستید و اطلاعات خود را به صورت لحظه‌ای نیاز دارید، سیلیکون پاور A80 انتخاب خوبی برای شماست. رابط پرسرعت USB 3.0 این هارد با نسخه‌های قدیمی هم سازگار است و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.


هارد اکسترنال توشیبا Canvio Advance

برند توشیبا هارد اکسترنال 2 ترابایت خود را با نام Canvio Advance راهی بازار کرده است که رنگ‌های مختلفی دارد. اگر سخت پسند هستید و دوست دارید هارد اکسترنال زیبایی داشته باشید که هم مقاوم باشد و هم زیبا حتما هارد اکسترنال توشیبا Canvio Advance را انتخاب کنید.

هارد اکسترنال 2 ترابایت توشیبا
هارد اکسترنال توشیبا طراحی ساده دارد

درگاه USB3.0 رابط هارد با کامپیوتر است، از این رو می‌توانید مطمئن باشید فایل‌های شما با سرعت انتقال می‌یابند. همچنین دیگ نیازی به آداپتور ندارید و این هارد با همان کابل انرژی لازم را تامین می‌کند. ابعاد مناسب و سبکی وزن باعث شده است تا هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance طراحی مینیمال داشته باشد و بتوانید به آسانی آن را حمل کنید.


بهتر است مطلب بهترین هارد اکسترنال 6 ترابایت را هم بخوانید.

اگر قصد خرید هارد اکسترنال 2 ترابایت را دارید حتما این 5 مدل که از بهترین هارد اکسترنال‌های موجود در بازار ایران هستند را در نظر بگیرید. این مدل‌ها ارزان، باکیفیت، مقاوم و با دوام هستند، برای همین می‌توانند چندین سال از اطلاعاتتان محافظت کنند. اگر 2 ترابایت برای شما زیاد است می‌توانید از مدل‌های هارد اکسترنال 1 ترابایت محصول خود را انتخاب کنید. شما از چه هارد اکسترنالی استفاده می‌کنید، در قسمت نظرات بگویید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید