4 هارد اکسترنال 1 ترابایت ارزان در بازار ایران

هارد اکسترنال 1 ترابایت

داشتن یک هارد اکسترنال برای نگه داشتن اطلاعات در کنار هارد لپ‌تاپ و کامپیوتر از واجبات و نیازهای امروزی است. هاردهای اکسترنال ظرفیت‌های متفاوتی دارند و شما باید با توجه به نیاز خود ظرفیت مورد نیازتان را انتخاب کنید. هارد اکسترنال 1 ترابایت از محبوب‌ترین نوع هارد هستند که اغلب با استقبال خوبی رو‌به‌رو شدند. در این مطلب قصد داریم بهترین هارد اکسترنال 1 ترابایت ارزان موجود در بازار ایران را معرفی کنیم. با اون یا این همراه باشید.

هارد اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا HD770G

با هارد اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا HD770G تمام اطلاعات و بازی‌های خود را محافظت کنید، چون این هارد سخت‌کوش استاندارد IP68 دارد و بدنه‌ی آن از 3 لایه تشکیل شده است. با خرید این هارد دیگر نگران آسیب خوردن هاردتان از طریق آب، گرد و غبار و شوک نخواهید بود. اگر از آن یوتیوبرهای کله شق هستید که محصولات الکترونیکی را امتحان می‌کنند، می‌توانید این هارد را در عمق 2 متری به مدت 120 دقیقه نگه دارید، پس از آن به لپ‌تاپ بزنید و استفاده کنید.

هارد اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا
این هارد مخصوص گیمرها است

هارد اکسترنال 1 ترابایت HD770G استانداردهای MIL-STD-810G 516.6 را دارد، این بدین معنی است که این هارد می‌تواند از 1.22 متری سقوط کند و هیچ مشکلی برایش پیش نیاید. گیمرها به این هارد علاقه زیادی دارند، چون این هارد علاوه بر مقاومت بسیار شیک و زیباست و ظاهری شبیه‌ جنگجوهای ترانسفورمر دارد. همچنین، اگر ست گیمینگ دارید، می‌توانید این هاد اکسترنال را به خوبی با آن‌ها هماهنگ کنید.


هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable

هارد اکسترنال 1 ترابایت سیگیت Expansion Portable مخصوص فیلمبازان است، چون می‌توانند تمامی فیلم‌های HD و بلوری خود را روی این هارد اکسترنال بریزند تا برای فیلم‌های سال 2020 و بهترین سریال های ابرقهرمانی، درون هارد کامپیوتر جای کافی وجود داشته باشد. سیگیت از برندهای باکیفیت و ارزان بازار است که سعی دارد محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه کند.

هارد اکسترنال 1 ترابایت اکسپنشن
سیگیت ارزان و مقرون به صرفه است

ین هارددیسک اکسترنال با استفاده از رابط USB 3.0 به کامپیوتر متصل می‎شود اما از نسخه‌های پیشین نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به کامپیوترهایی که پورت USB 2.0 یا USB 1.1 را دارند، این هارد را متصل کنید. این هارد برق تامینی خود را از همان USB تامین می‌کند و مانند هاردهای قدیمی نیازی به آداپتورهای بزرگ و جاگیر ندارید. این هارد در انتقال اطلاعات بسیار سریع است و تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.


هارد اکسترنال 1 ترابایت سیلیکون پاور Armor A65

شرکت سیلیکون پاور نسل جدید هارددیسک‌های خود را مقاوم‌تر از سری‌های قبلی ساخته است. هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A65 کاملا در برابر ضربه، شوک، گردوغبار و نفوذ آب مقاوم است. این یعنی چه؟ یعنی اطلاعات شما در جای امنی قرار دارد و قرار نیست حالا حالاها بر اثر این حوادث از بین برود. بدنه پلاستیکی و سیلیکونی این هارددیسک که شبیه بستنی چوبی هم می‌ماند، چند ویژگی دارد. اولین ویژگی این است که هیچوقت سُر نمی‌خورد و دومین ویژگی زیبایی ظاهری این هارد دیسک است که چشم‌های را خیره می‌کند.

شاید مطلب بهترین هارد اکسترنال 6 ترابایت را دوست داشته باشید.

هارد اکسترنال 1 ترابایت سیلیکون پاور
هارد اکسترنال 1 ترابایت سیلیکون پاور قدرتمند است

آرمور 65یک درگاه USB 3.0 دارد و برای دسترسی به این درگاه باید پوشش سیلیکونی آن را بردارید.. این پوشش از نفوذ گردوغبار به دستگاه جلوگیری می‌کند. کابل این هارد رابط دو سر USB است که به راحتی می‌توانید با نمونه‌های موجود در بازیر عوض کنید. سرعت انتقال اطلاعات نیز بسیار بالاست. علاوه‌براین، با خرید این هارد، یک نرم‌افزار رمزگذاری رایگان نیز دریافت خواهید کرد که امنیت تمام فایل‌هایتان را تضمین می‌کند.


هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements از شرکت وسترن دیجیتال تمام خواسته‌های شما را از بابت یک هارددیسک راحت می‌کند. تفاوتی ندارد یک فایل 20 مگابایتی داشته باشید یا فیلم شوالیه تاریکی با کیفت 4K این هارد تمام فیلم و سریال‌های شما را در خود محفوظ نگه می‌دارد و به سرعت انتقال می‌دهد. از ویژگی‌های هارد اکسترنال 1 ترابایتی وسترن دیجیتال می‌توان به طراحی زیبا، وزن سبک، ابعاد کوچک و هد 2.5 اینچی اشاره کنیم.

هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال
هارد اکسترنال وسترن دیجیتال 1 ترابایت سبک وزن است

قابلیت سازگاری با نرم‌افزار امنیتی و انحصاری SmartWare وسترن دیجیتال و پشتیبانی گیری مرتب و خودکار از ویژگی‌های دیگر این هارد است. نکته دیگری که باید در مورد هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements بدانید، این است که کاربران MAC هم می‌توانند این هارددیسک را تهیه کنند و پس از فرمت آن، به خوبی از آن استفاده کنند.


هارد اکسترنال از ملزومات مهم اداری و حتی شخصی است که هر کسی به آن احتیاج دارد، البته می‌توانید طرفیت هارد را به سلیقه و نیازهای خود تهیه کنید. هارد اکسترنال 1 ترابایت برندهای مختلف ارزان و مقرون به صرفه هستند، اما اگر نیاز شما را برآورده نمی‌کنند می‌توانید از هارد اکسترنال 2 ترابایت استفاده کنید.

اگر این مطب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین فلش مموری 128 گیگ موجود در بازار ایران بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید