بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپر موجود در بازار

بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و امکان استفاده‌ی کاربران از چندین دستگاه دیجیتال مانند گوشی‌ و ساعت هوشمند، تبلت، دوربین و… کمبود شارژری که به صورت همراه بتوان آن‌را با خود حمل کرد حس می‌شود. اگر به صورت بی‌سیم هم باشد که چه بهتر. تا به حال کار مهمی در بیرون از منزل داشته‌اید که باتری گوشی همراهتان تمام شود؟ حس آن لحظه خیلی بدتر از آن است که بتوان تصور کرد. پس پیشنهاد می‌کنیم به داشتن یک پاور بانک فکر کنید و این مشکل را یک بار برای همیشه حل کنید. به طور حتم هر چقدر ظرفیت پاوربانک بالاتر باشد امکانات و ویژگی‌های بهتری را می‌توان از آن انتظار داشت. بعد از معرفی بهترین پاوربانک 10000 میلی‌آمپری، نوبت به سری پاوربانک‌هایی با ظرفیت بالاتر می‌رسد. با اون یا این همراه باشید تا به بررسی بهترین پاوربانک 20000 میلی‌آمپر بپردازیم.

پاوربانک Adata مدل P20000D

پاوربانک ای دیتا مدل P20000D، جزو پاوربانک‌های قدرتمند محسوب می‌شود. با اینکه بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است اما در مقابل ضربه و فشار مقاوم است. وزن این پاور بانک 450 گرم و ابعاد آن 80.6*163 میلی‌متر است. وزن آن نسبت به پاوربانک‌های 20000 میلی آمپر مورد قبول است و می‌توان راحت آن‌را حمل کرد.

بهترین پاوربانک 20000 میلی امپر ای دیتا
ای دیتا پاوربانک‌های با کیفیتی دارد

نمایشگر LCD مستطیل شکل کوچک که در شارژر همراه ای دیتا مدل P20000D به کار رفته است یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود چون می‌توانید میزان شارژ پاوربانک را ببینید. این پاور بانک دو درگاه خروجی USB با شدت 2.1 آمپر دارد که می‌توان دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ نمود.

این محصول فناوری شارژ سریع را ندارد. این شارژر همراه دکمه‌ی ON/OFF دارد و دارای چراغ قوه‌ی LED است که در مواقع ضروری به کمک شما می‌آید. با توجه به تجربه‌ی کاربران با یک بار شارژ P20000D می‌توان 6 بار گوشی خود را با آن شارژ نمایید. از نقاط ضعف این محصول که با تحقیقات بین مخاطبان آن انجام شده می‌توان زمان طولانی شارژ شدن این پاور بانک بین 7 تا 10 ساعت و داغ شدن هنگام شارژ را نام برد.


پاوربانک شیائومی 20000 مدل Redmi

با پاوربانک شیائومی مدل Redmi می‌توانید تمام دستگاه‌های دیجیتال مانند تبلت، گوشی، دوربین و اسمارت واچ و… را شارژ کنید. این پاوربانک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با داشتن دو درگاه خروجی می‌توان دو دستگاه را به صورت همزمان با آن شارژ نمود و خروجی‌های آن شدت جریان‌های متفاوت را ساپورت می‌کند. ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت است.

بهترین پاوربانک 20000 میلی امپر شیائومی
یک پاوربانک بسیار قوی و جزو بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپری

این پاور بانک سیستم محافظتی در برابر نوسانات برق یا افزایش دما و تخلیه‌ شارژ و… دارد که خیال شما را از هر بابتی راحت می‌کند. ابعاد این محصول 73.6*150 میلی‌متر و وزن آن 470 گرم است. جنس بدنه‌ی پاوربانک شیائومی مدل Redmi از پلاستیک ABS ساخته شده که بسیار مقاوم و ضد ضربه است. این مدل از پاور بانک یک کابل تبدیل USB به MicroUSB همراه بسته بندی دارد. Redmi نشانگر LED دارد که میزان مصرف باتری و نیاز به شارژ کردن پاوربانک را مشخص می‌کند. کاربران از این نوع پاور بانک بسیار راضی بوده‌اند و تاکنون نقطه ضعف خاصی برای این محصول مشاهده نکردند.


بهترین پاوربانک 20000 سیلیکون پاور مدل GS28

شارژر همراه سیلیکون پار مدل GS28 با 412 گرم وزن جزء آن دسته از پاوربانک‌های 20000 میلی‌آمپری قرار می‌گیرد که به راحتی قابل حمل بوده و با وزن کم آن گزینه‌ی مناسبی برای خارج از منزل و سفر خواهد بود. با این پاور بانک دیگر نگران خالی شدن شارژ دستگاه‌های دیجیتال خود نباشید. چون این محصول دارای 3 پورت خروجی است که با شدت 2.0 آمپر می‌توان گوشی، تبلت و دیگر دستگاه‌ها را با آن به صورت همزمان شارژ نمود. ابعاد این پاور بانک 62*91 میلی‌متر است که با ظاهر مستطیل شکل جلوه‌ی زیبایی به‌ آن بخشیده است. جنس این محصول از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

بهترین پاوربانک 20000 سیلیکون پاور
این پاوربانک دو رنگ دارد

یک درگاه MicroUSB و دو نوع Type-A , Type-C دارد که Type-c را می‌توان از آن هم به عنوان ورودی و هم خروجی استفاده نمود. شارژر همراه سیلیکون پاور مدل GS28 امکان شارژ سریع گوشی و.. را دارد اما دارای فناوری شارژ سریع نیست. نمایشگر LCD به کار رفته در این پاور بانک شما را از میزان شارژ باتری به صورت درصد مطلع می‌سازد. با توجه به تجربه‌ی کاربران این پاور بانک قادر به شارژ کردن کامل میانگین 4 تا گوشی است که البته با گوشی و دستگاه‌های مختلف بسته به مدل تعداد آن متفاوت است. اما فقط از نقاط ضعف آن به نداشتن فست شارژ اشاره نمودند.


شارژر همراه انکر مدل A1278 PowerCore Speed

پاوربانک انکر مدل A1278 PowerCore Speed Upgrade With Quick Charge 3.0 دارای دو پورت خروجی با شدت 2.0 و 2.4 آمپر است و ولتاژ ورودی و خروجی 5.0 ولت دارد. با این پاوربانک می‌توان یک تبلت و گوشی را همزمان شارژ نمود. یک نشانگر LED که در این محصول به چشم می‌خورد، به شما نشان ‌می‌دهد چه زمانی این پاور بانک نیاز به شارژ دارد.

بهترین پاوربانک 20000 میلی امپر
کوییک شارژ 3 می‌تواند علت خرید این پاوربانک باشد

پاوربانک انکر از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی ‌می‌کند و به طور کلی می‌توان گفت که در مجموع حدود 7 تا 8 گوشی را با آن شارژ کرد. پاوربانک انکر مدل A1278 PowerCore Speed Upgrade With Quick Charge 3.0 سیستم محافظتی دارد که در برابر دما و افزایش ولتاژ و… مقاوم است. بدنه‌ی این محصول از پلی کربنات ساخته شده که ضد خش و ضد ضربه است و ظاهر زیبایی دارد. تاکنون از طرف کاربران نقطه ضعفی اشاره نشده است و از این‌رو به نظر می‌رسد گزینه‌ی مناسبی برای خرید است.


پاوربانک انرجایزر با داک شارژ PS20000

وزن پاوربانک انرجایزر به همراه پایه شارژ 470 گرم است. این پاور بانک برای مکان‌هایی مثل ادارات، رستوران‌ها و… بسیار مناسب است. این محصول دارای 2 عدد پاور بانک 10000 میلی‌آمپر است که با آن می‌توان دو عدد پاور بانک را به صورت بی‌سیم یا وایرلس شارژ کرد. البته دارای 4 عدد درگاه خروجی است که راحت می‌توان چندین گوشی را همزمان با آن شارژ نمود.

بهترین پاوربانک 20000 میلی امپر
پایه شارژر محصولی به درد بخور است

ابعاد این محصول 69.6*135.6 ‌میلی‌متر است و ظاهر بسیار شیکی دارد. ولتاژ ورودی و خروجی شارژر همراه انرجایزر به همراه پایه شارژ 50 ولت است و برای هر نوع دستگاه دیجیتالی مناسب است. این پاور بانک فناوری شارژ سریع ندارد اما در شارژ کردن گوشی و… سریع عمل می‌کند. بدنه‌ی این پاوربانک از پلاستیک مقاوم است. این پاور بانک نشانگر LED برای اطلاع از میزان باتری هم دارد. نقطه ضعف چشمگیری برای این پاور بانک اشاره نشده است.


جمع بندی

در این مطلب بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپری موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید پاوربانک 20000 میلی آمپری را دارید جتما مدل‌های معرفی شده را در لیست خود بگذارید چون در مقابل قیمت ارزش بسیار بالایی دارند.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید