بهترین پاوربانک 10000 میلی آمپر موجود در بازار

بهترین پاوربانک 10000

اگر شما هم دائم دغدغه و استرس خالی شدن شارژ موبایل، تبلت و… را دارید یا در سفر هستید و دسترسی به پریز برق و… را ندارید، پس حتما به فکر یک پاوربانک خوب و قدرتمند باشید. امروزه ما زمان زیادی را با گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های دیجیتال سپری می‌کنیم و به طور حتم پاوربانک هم برای این‌جور افراد از نان شب هم واجب‌تر به نظر می‌رسد. برای انتخاب پاوربانک یا شارژر همراه باید به موارد متعددی توجه داشته باشیم. یک پاوربانک خوب باید ویژگی‌هایی از جمله شارژ سریع، ظرفیت بالا، توانایی شارژ چند دستگاه به صورت همزمان را دارا باشد. اگر به دنیال بهترین پاور بانک 10000 آمپر هستید پس با اون یا این در این مطلب همراه باشید تا شما را برای خریدی مطمئن کمک کنیم.

پاوربانک شیائومی 10000 مدل PLM09ZM

پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM به شکل مستطیل طراحی شده است و از بهترین باتری‌های لیتیومی پلیمری 10000 آمپر موجود در بازار به حساب می‌آید. جنس بدنه این دستگاه فلز و از آلیاژ آلمینیوم ساخته شده است. طول این پاور بانک 147 میلی متر و عرض آن 71.2 است. آن‌قدر ابعاد و وزن آن مناسب است که شما به راحتی می‌توانید همه‌جا در جیب و کیف خود به همراه داشته باشید. چون امروزه تمامی تماس‌ها و قرارهای کاری و… ما در موبایل و تبلت و… خلاصه شده است. پس داشتن یک پاوربانک نیز از نیازهای اساسی روزمره به حساب می‌آید.

بهترین پاوربانک 10000 شیائومی
این پاوربانک شیائومی 2 رنگ دارد

یک کابل USB همراه این پاوربانک وجود دارد که بتوانید باتری آن‌را شارژ نمایید. اگر نمی‌دانید کی باتری پاوربانک رو به اتمام است نگران نباشید چون این مدل از سری‌های شیائومی LED نشانگر وضعیت باتری دارد و می‌توانید آن‌را چک نمایید و هر زمان که لازم بود آن‌را شارژ کنید. PLM09ZM، دو عدد درگاه خروجی دارد و از قابلیت‌های آن می‌توان به تکنولوژی شارژ سریع آن اشاره نمود.
دستگاه‌های دیجیتال نوع خروجی آمپرمتفاوتی از هم دارند، اما پاور بانک شیائومی PLM09ZM این امکان را به شما می‌دهد تا با هر نوع خروجی آمپری از آن به خوبی بتوانید استفاده کنید. این مدل از پاور بانک شیائومی محصول خوبی به نظر می‌آید و توانایی شارژ چندین بار گوشی شما را دارد. از نقطه ضعف‌های این پاور بانک می‌توان به خط وخش پذیر بودن آن اشاره نمود.


پاوربانک Adata مدل PT100

امروزه با اپلیکیشن‌، بازی‌ و شبکه‌های مجازی مختلفی که وجود دارد باعث می‌‌شود تا به سرعت شارژ باتری‌ دستگاه‌های دیجیتال خالی شود. شارژر همراه ای دیتا مدل PT100 از جمله پاوربانک‌های قدرتمندی است که با یک بار پر کردن باتری آن می‌توانید تا 5 بار گوشی همراه و تا 1.5 مرتبه آیپد مینی خود را کامل شارژ کنید. پس با این نوع پاوربانک دیگر نگران خالی شدن باتری موبایل و… خود نباشید. وزن PT100 285 گرم و ابعاد آن 63*140 میلی‌متر است.

بهترین پاوربانک 10000 ای دیتا
بهترین پاوربانک 10000 | ای دیتا

شدت جریان ورودی این پاور بانک 2.0 آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی آن 5.0 ولت است. پاوربانک ای دیتا دو درگاه پورت USB و یک ورودی MicroUSB است که یکی از خروجی‌ها شدت جریان 1 آمپر و دیگری 2.1 آمپر را ساپورت می‌کند. این محصول نیز دارای فناوری شارژ سریع است.

از قابلیت‌های پاوربانک adata مدل PT100 پس از 20 ثانیه عدم فعالیت خاموش شده تا مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد PT100 می‌توان به چراغ قوه‌ی موجود در قسمت زیرین آن اشاره نمود. به طور حتم هر محصول دارای نقاط ضعفی است اما برای این مدل نقطه ضعف چشم‌گیری از طرف کاربران اشاره نشده است. از این‌رو گزینه‌ی مناسب برای خریداری به نظر می‌رسد.


بهترین پاوربانک 10000 شیائومی مدل Redmi

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi از سری بهترین پاوربانک 10000 میلی آمپری است. وزن این پاوربانک 350 گرم و ابعاد آن طول 150 میلی‌متر و عرض 73.6 است. Redmi دارای 2 درگاه خروجی که می‌توان 2 دستگاه دیجیتال را همزمان با آن شارژ نمود. شکل مستطیل آن زیبایی خاصی به این پاور بانک بخشیده است.

بهترین پاوربانک 10000 شیائومی
ردمی زیر مجموعه شیائومی است

پاوربانک شیائومی 10000 مدل Redmi دارای تکنولوژی شارژ سریع است و به شما این امکان را می‌دهد در کمترین زمان ممکن گوشی یا تبلت خود را شارژ نمایید. با هر بار شارژ پاوربانک می‌توانید دو بار کامل باتری گوشی خود را فول کنید. از نقاط ضعف آن فقط می‌توان به امکان سریع کثیف شدن اشاره نمود و ضعف دیگری ندارد، از این‌رو در میان بهترین پاوربانک 10000 میلی آمپری گزینه‌ی مناسبی است.


شارژر همراه سیلیکون پاور C10QC

شاید تا به الان از سنگینی پاور بانک‌ها رنج برده‌اید. این مدل از محصول سیلیکون پاور بسیار سبک بوده و می‌توانید به راحتی با خودتان در جیب یا کیفتان حمل کنید و نگران نباشید. شارژر همراه سیلیکون پاور مدل C10QC‌ 184 گرم و ابعاد 62*91 میلی‌متر است. این پاور بانک از جنس پلاستیک مقاوم است و در روی آن نشانگر LED دارد که میزان باتری را نشان می‌دهد.

بهترین پاوربانک 10000 سیلیکون پاور
چند دستگاه را می‌توانید با این پاوربانک شارژ کنید

این محصول دارای سه پورت خروجی و دو ورودی از نوع Micro usb و Type c است، همچنین خروجی‌ها دارای شدت جریان مختلف 1.5 ، 2.0، 3.0 آمپر است. این مدل از برند سیلیکون پاور از فناوری شارژ سریع پشتیبانی ‌می‌کند و در زمانی که عجله دارید شما را از منتظر ماندن راحت می‌کند. یکی از نقطه ضعف‌های این پاوربانک می‌توان به نداشتن کابل USB c همراه محصول اشاره کرد که البته با تهیه‌ی آن این ضعف هم بر طرف خواهد شد. این محصول قطعا جزو بهترین پاوربانک 10000 میلی آمپر است.


شارژر همراه سامسونگ مدل EB-U3300

جنس شارژر همراه سامسونگ مدل EB-U3300 از فلز است، از این‌رو بسیار با کیفیت و مقاوم ساخته شده است. ظاهر شیک و کیفیت بدنه این پاوربانک باعث شده تا مورد استقبال کاربران قرار بگیرد. این نوع از پاوربانک 2 درگاه خروجی دارد که به راحتی می‌توانید گوشی، تبلت یا دوربین‌های دیجیتال را همزمان شارژ نمود. شدت جریانی که برای EB-U3300 در نظر گرفته شده 3.0 آمپر است که می‌توان از انواع دستگاه‌های دیجیتال با شدت آمپرهای مختلف استفاده کرد.

بهترین پاوربانک 10000 سامسونگ
این پاوربانک قابلیت شارژ بی سیم دارد

این مدل از پاوربانک سامسونگ از تکنولوژی شارژ سریع بهره برده است. وزن این محصول 251 گرم و ابعاد آن 72*154 میلی‌متر است. شارژر همراه سامسونگ مدل EB-U3300 دارای نشانگر LED است که نحوه‌ی میزان شارژ باتری را به شما نمایش می‌دهد. با این نوع پاوربانک برای شارژ وایرلس و ساعت‌های هوشمند و هدفون بی سیم سامسونگ نیز مناسب است. یکی از ویژگی‌های مثبت EB-U3300، شارژ به صورت بی‌سیم و هم با سیم است که دست شما را در هر حالتی باز می‌گذارد. از نقاط ضعف این پاور بانک می‌توان به این مورد اشاره نمود که این نوع برای گوشی‌های برند سامسونگ راحت‌تر عمل می‌کند.


جمع بندی

همراه با پیشرفت تکنولوژی، خیال ما از جهات بسیاری راحت‌تر شده و فقط کافی‌ست کمی وقت گذاشته و روی خرید محصول مورد نظر تحقیق کنیم. در این مطلب بهترین پاوربانک 10000 میلی آمپر را از برند‌های متفاوت معرفی و بررسی کردیم. حال فقط به انتخاب شما بستگی دارد. لطفا نظرات خود را در مورد پاور بانک‌های بالا و تجربیات استفاده از آن‌ها در قسمت نظرات بگویید.اگر 10000 میلی آمپر برای شما کافی نیست، مطلب بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپر را بخوانید.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید