بهترین گوشی ال جی 2023 که می‌توان خرید

گوشی الجی وینگ

ال جی از معدود کمپانی‌های کره‌ای در ایران است که لوازم الکترونیکی آن، محبوبیتی بالا در میان ما ایرانیان دارد. ال جی تا چندوقت پیش در بازار گوشی‌های هوشمند نیز اسم و رسمی برای خود داشت و بهترین گوشی ال جی را می‌توانستیم در میان نام‌هایی چون گوشی سامسونگ و هواوی و اپل ببینیم. اما این آوازه چندان دوام نیاورد و کمپانی‌های رقیب ال جی تسلط بیشتری بر بازار گرفتند که در آخر باعث کناره‌گیری ال جی از ساخت گوشی‌های هوشمند شد.

اما هنوز هم چندین مدل برتر از برند ال جی در میان گوشی‌های هوشمند وجود دارد که از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند. در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی ال جی 2023 را معرفی کنیم. با اون یا این همراه باشید.

گوشی ال جی وینگ Wing 5G

گوشی‌های هوشمند خیلی وقت است که طراحی‌های اولیه‌ی خود را پیشرفت دادند. اما در این میان، برخی شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ با نوآوری‌های جدید و خلاقانه‌ی خود سعی در تصاحب بازار گوشی‌های هوشمند دارند. برای مثال سامسونگ با سری گوشی‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ گوشی‌های متفاوتی را طراحی کرد که قبلا در مارکت وجود نداشت و فقط در حد یک کانسپت بود.

ال جی نیز برای بهبود فروش گوشی‌های خود از قافله عقب نماند و سعی کرد که خلاقیت و فناوری‌هایش را به رخ بکشد. ال جی طراحی گوشی‌ جدیدی را با دو صفحه نمایش به اسم گوشی ال جی وینگ آغاز کرد تا بهترین گوشی ال جی 2021 را تولید کرده باشد.

بهترین گوشی ال جی 2021

گوشی ال جی وینگ با طراحی هوشمندانه‌ی خود از سوی ال جی، جزو اولین گوشی‌هاییست که دو صفحه نمایش با کیفیت را درون خود جا می‌دهد. ایده‌ی ساخت دو نمایشگر در یک گوشی، برای سال 2021 کانسپت جدیدی است.

جدا از نشان دادن فناوری آینده در دستان کاربران، مهم‌ترین هدف بهترین گوشی ال جی 2021 یعنی گوشی ال جی Wing، پردازش راحت‌تر مولتی تسکینگ بود. مولتی تسکینگ امروزه بیشتر و بیشتر بین مخاطبان تکنولوژی استفاده می‌شود و هدف اصلی ال جی نیز کاربرانی بودند که از مولتی تسکینگ استفاده‌ی بیشتری داشتند.

گوشی ال جی وینگ که از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند؛ یکی از گوشی‌های پرچمدار و خاص به حساب می‌آید که با مشخصات بالا روی کاغذ و ‌‌طراحی‌ای متفاوت می‌تواند تجربه‌ی متنوعی را رقم بزند. اگر قرار باشد که لیستی از بهترین گوشی های ال جی را درست کنیم، قطعا گوشی ال جی Wing جایگاه نخست را در میان دیگر گوشی‌های ال جی خواهد داشت.

گوشی ال جی K42

گوشی‌های میان‌رده بخش بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند. چرا که قیمت متناسبی دارند و می‌توانند نیازهایمان را نیز برطرف کنند. یکی از گوشی‌هایی که در سال 2020 تولید شد و لقب بهترین گوشی ال جی ۲۰۲۰ را از آن خود کرد، گوشی ال جی K42 بود که با قیمتی متناسب و به صرفه روانه‌ی بازار شده بود.

گوشی K42 را بهترین گوشی ال جی با قیمت متناسب نیز می‌توان نامید که با وزنی سبک و صفحه نمایشگری با کیفیت و رابط کاربری متفاوت ال جی، می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخش و به صرفه‌ای از اکوسیستسم ال جی را به کاربر بدهد.

بهترین گوشی ال جی با قیمت مناسب

این گوشی از پنل IPS LCD در تراکم پیکلسی 1600×700 به ابعاد 6.6 اینچی استفاده می‌کند. پس از نظر ابعاد و کیفیت، با یک گوشی جمع‌وجور و فشرده‌ اما متوسط و خوب طرف هستیم. دوربین سلفی نیز در همین نمایشگر 6.6 اینچی به صورت ناچ در بالای صفحه قرار دارد.

چهار دوربین نیز در پشت این گوشی وجود دارند تا عکس‌هایی با کیفیت متوسط ثبت کنند و با رزولوشنی خوب فیلمبرداری انجام بدهند. گوشی ال جی K42 با سه گیگابایت رم و تراشه‌ی مدیاتک قادر به اجرای بسیاری از برنامه‌های جدید و بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی و پابجی نیز خواهد بود. گوشی ال جی K42 باتری 4000 میلی‌آمپری را داراست و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در آن تعبیه شده است.

گوشی ال جی ولوت Velvet

از دیگر بهترین گوشی های ال جی، گوشی ال جی مدل ولوت می‌باشد که در سال 2020 با طراحی‌ای جذاب و متفاوت منتشر شد. گوشی ال جی ولوت با هدف کیفیتی بهتر و قیمتی بالاتر تولید شد، تا بتواند لقب قاتل پرچم‌دار را بدست بیاورد. هدف ال جی ارائه‌ی ویژگی‌های قوی، همراه با قیمتی کمتر بود تا بتواند بازار را تصاحب کند.

گوشی ال جی ولوت از بهترین گوشی های ال جی ۲۰۲۰ است که برای طرفداران ال جی و یا حتی طرفدار دیگر برندهای گوشی مانند شیائومی و سامسونگ نیز می‌تواند یک گوشی مناسب و خوب باشد. گوشی ال جی ولوت با صفحه نمایش 6.6 اینچی P-Oled و رزولوشن 2400×1080 مجهز شده و روشنایی بالایی را نیز دارد.

بهترین گوشی ال جی 2020

این گوشی در برابر آب و گرد و خاک مقاوم بوده و گواهی IP68 را نیز داراست. برای بخش پردازنده‌ی این گوشی، از تراشه‌ی سری هشتم اسنپ دراگون همراه با 6 گیگابایت رم استفاده شده که بر پایه‌ اندروید 10 بوده و رابط کاربری مخصوص ال جی بر روی آن نصب شده است.

گوشی ال جی ولوت از سه حسگر دوربین تشکیل شده و حسگر دوربین سلفی نیز به صورت قطره‌ای در نمایشگر قرار دارد. دوربین‌هایوشیال جی کیفیت متوسطی دارند اما از آن‌ها نباید انتظار کیفیت دوربین‌های گوشی‌های پرچمدار را داشت. با اینحال کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها در ال جی ولوت خوب است. گوشی ال جی ولوت بهترین گزینه برای گرفتن یک گوشی قاتل پرچمدار می‌باشد.

گوشی ال جی K61

یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده‌ی ال جی گوشی K61 می‌باشد که طراحی فشرده‌ی متفاوتی را در پیش گرفته است. گوشی ال جی K61 شاید بهترین گوشی ال جی ۲۰۲۱ باشد که بتوان تهیه کرد؛ چرا که گوشی بسیار قدرتمندیست. گوشی ال جی K61 در اوایل سال قبل منتشر شد.

گوشی‌ای که با پردازنده‌ی مدیاتک، ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، گوشی‌های میان‌رده‌ی خوش‌قیمت را هدف گرفته بود. وزن این گوشی با وجود طراحی شیک و جمع‌وجور 191 گرم است که با ابعاد 164.5×77.5×8.4 کمی قطور می‌باشد.

از بهترین میان رده های ال جی.

اثر انگشت لمسی در این گوشی به پشت نمایشگر و روی بدنه‌ی پشتی قرار دارد. جایی که دوربین‌های گوشی به صورت یک ردیف هم‌سطح در بالای آن قرار گرفتند.

دوربین‌های گوشی ال جی K61 دارای 4 سنسور دوربین در بدنه و یک دوربین سلفی بر روی نمایشگر است و قابلیت فیلمبرداری 1080 در سی فریم را نیز داراست. گوشی ال جی K61 با اندروید 9 عرضه می‌شود، اما ال جی قول پشتیبانی از این مدل را له همراه چند مدل دیگر تا چند سال به کاربران داده است.

گوشی ال جی K51S

گوشی ال جی K51S با قیمتی متناسب از برند ال جی عرضه می‌شود و به عنوان یک گوشی میان‌رده‌ی خوش قیمت، ویژگی‌های خوبی دارد. گوشی ال جی K51S بسیار شبیه گوشی K61 است؛ اما با قیمتی کمتر به فروش می‌رسد. طراحی این دو گوشی تقریبا یکسان بوده و تنها تفاوت در پردازنده‌ها، دوربین‌ها، صفحه نمایشگر آنهاست.

گوشی ال جی k51s قیمتی به صرفه دارد.

گوشی ال جی K51S از نمایشگری با رزولوشن 1600×700 و پردازنده‌ی مدیاتک معمولی‌تری بهره می‌برد. اما به راحتی می‌تواند بیشتر برنامه‌ها، و بازی‌ها را با کیفیتی معمولی اجرا کند. دوربین گوشی ال جی K51s نیز عکس‌های قابل قبولی را ثبت می‌کند و می‌تواند با رزولوشن 1080 نیز فیلمبرداری کند.

این گوشی از باتری 4000 میلی‌آمپری با شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با اندروید 9 عرضه می‌شود. اگر به دنبال بهترین گوشی ال جی با قیمت مناسب هستید، گوشی ال جی K51s پیشنهادی جذاب است که می‌توانید در نظر بگیرید.

جمع بندی

شرکت ال جی، لوازم هوشمند زیادی را در طی این سال‌ها روانه‌ی بازار کرده و محبوبیت فراوانی را میان مردم کسب کرده ‌است. زمانی گوشی هوشمند ال جی بهترین‌های بازار بودند و ال جی را در صدر پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند می‌توانستیم پیدا کنیم.

اما ال جی نسبت به گذشته مدل‌های کمتری تولید می‌کند و اعلام کرده است که دیگر در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت نخواهد کرد. با اینحال مدل‌های معرفی شده، آخرین و بهترین گوشی ال جی 2022 هستند که می‌توان خرید.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

2 نظر در “بهترین گوشی ال جی 2023 که می‌توان خرید”

  1. باتشکر از کپانی ال جی خیلی ناراحت شدم شنیدم ال جی دیگه گوشی تولید نمی کند تنها گوشی بود هست که چیزی به نام خرابی ندارد. اخرین مدلی که ایران موجو دارید چه مدلی می باشد و قیمت اگر محبت کنید

  2. الجی بسیار گوشی خوبی هست من الان یه دونه دارم کی 42 بسیار عالی لگ نداره تو بازی کالاف و پاپجی خوب هست و اینم بگم که باطری اش بسیار عالی که از باطری شیایومی ریدمی 9S بهتر است و بسیار گوشی خوشگل و خوش دست است ممنون از سازنده الجی

دیدگاهتان را بنویسید