بهترین ساعت جی شاک G-Shock (سال 2021)

ساعت جی شاک اصل

از زمانی که ساعت‌های هوشمند به بازار آمدند، دیگر کمتر کسی ساعت مچی معمولی به دست خود می‌بندد. اما هنوز هم برندهای معروفی در زمینه‌ی ساعت مچی عقربه‌ای فعالیت می‌کنند. برندهایی که ساعت‌های مچی عقربه‌ای آن‌ ها از کیفیت و اصالت بالایی برخوردار است. برند کاسیو ساعت جی شاک G-SHOCK یکی از قدیمی‌ترین برندهاست که ساعت‌های مچی باکیفیتی را تولید می‌کند. کمپانی ساعت کاسیو جی شاک طرفداران زیادی را نیز دارد و افراد مشهور نیز حتی ساعت‌های این برند را می‌خرند. اما خرید ساعت جی شاک، با توجه به گستردگی مدل‌های آن‌ ها کار آسانی نیست. در این مطلب با اون یا این همراه باشید، تا نگاهی به چند ساعت جی شاک اصل داشته باشیم.

توجه داشته باشید ممکن است قیمت‌ها تغییر کند یا محصولات معرفی شده ناموجود شوند. همچنین تعداد موجودی آن‌ها متغیر است.

ساعت جی شاک GA-2000S-1ADR

ساعت‌ کاسیو جی شاک به سرسخت بودن معروف است. یکی از مدل‌های جذاب جی شاک، ساعت جی شاک GA-2000S-1ADR می‌باشد. این ساعت به رنگ مشکی بوده و نوع فریم صفحه‌ی آن گرد است. رنگ فریم این ساعت نیز مانند رنگ بدنه‌اش به رنگ مشکی می‌باشد. این ساعت را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی استفاده کرد و برای تیپ‌های اسپرت و روزمره انتخاب مناسبی‌ست. جنس شیشه‌های بکار رفته در این ساعت معدنی‌ست و جنس بدنه‌ی آن نیز از رزین است.

ساعت جی شاک مشکی.

بند این ساعت جی شاک اصل، کیفیت خوبی را برخوردار است و نوع قفل آن نیز به صورت سگکی و ساده می‌باشد. ابعاد بدنه‌ی ساعت جی شاک مردانه 51.2×48.7×14.1 میلی‌متر است که آن را روی دست بسیار بزرگ نشان نمی‌دهد. این ساعت جی شاک در برابر آب نیز مقاوم است و تا فشار 20ATM می‌تواند دوام بیاورد. نمایش ساعت در ساعت جی شاک اصل 24 ساعته بوده و دارای نور LED نیز می‌باشد. همچنین ویژگی‌هایی مثل کرنومتر، تایمر معکوس، و 5 زنگ هشدار نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

ساعت جی شاک ارتشی ga-2000-5a

از جدیدترین ساعت‌های جی شاک اصل مدل GA-2000-5A می‌باشد که طراحی خاصی را دارد. این مدل، از ساعت‌های جدید برند ساعت کاسیو جی شاک بوده که بروز تر از دیگر مدل‌های کاسیو جی شاک است.  طراحی این ساعت به رنگ مشکی است و بندهای آن رنگ خاکی را دارند که ترکیب رنگی جذابی را ایجاد کردند. فریم ساعت به حالت گرد است و شیشه‌ی استفاده شده در آن مقاومت بالایی دارد. می‌توان این مدل را به عنوان ساعت جی شاک ارتشی نیز قلمداد کرد.

ساعت جی شاک ارتشی

چرا که هم با استایل اسپرت و هم با استایل ارتشی و نظامی بسیار هماهنگ‌تر است. ابعاد این ساعت 51.2×48.7×14.1 میلی‌متر می‌باشد و چندان بزرگ نیست. همچنین دو چراغ LED نیز برای این ساعت تعبیه شده. این ساعت جی شاک دارای 31 منطقه‌ی زمانی و 48 شهر و ساعت هماهنگ جهانی نیز می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به ساعت تابستانی روشن و خاموش، جابه‌جایی بین زمان شهر محل اقامت و شهرهای جهان اشاره کرد. تایمر شمارش معکوس، تقویم تمام خودکار تا سال 2099 و 5 آلارم روزانه و ساعتی با بوق‌های مختلف از دیگر قابلیت‌های این ساعت جذاب است.

ساعت جی شاک اصل GST-S110-1A

از دیگر مدل‌ ساعت‌های جمع و جور جی شاک، می‌توان ساعت جی شاک اصل GST-S110-1A را نام برد. این مدل، طراحی اسپرت و جوانانه‌‌تری را به خود گرفته و می‌تواند برای افراد جوان‌تر، گزینه‌ی مناسبی باشد. فریم این صفحه، به حالت گرد و رنگ صفحه‌ی آن مشکی‌ست.

ساعت جی شاک اصل؛ زیبا و شیک.

جنس شیشه‌ی این فریم معدنی بوده و مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی است. بدنه‌ی این مدل از جنس استیل ضد زنگ تشکیل شده و رنگ نقره‌ای دارد. کاسیو جی شاک، همر با طراحی مشکی رنگ بند ساعت و رنگ نقره‌ای بدنه توانسته ساعتی شیک را روانه‌ی بازار کند. البته ابعاد 59.1×52.4×16.1 میلی‌متری این ساعت ممکن است کمی بزرگ و ضخیم باشد. اما مقاومت ساعت در برابر آب و ضربه جبران‌کننده‌ی بدنه‌ی بزرگ آن خواهد بود.

ساعت جی شاک مردانه GA-710GB-1ADR

ساعت جی شاک مردانه GA-710GB-1ADR از دیگر مدل‌های شیک برند کاسیو جی شاک است. این ساعت با رنگ‌های خاص مشکی و طلایی و طراحی کلاسیک عرضه می‌شود و صفحه‌ی آنالوگ جذابی را نیز دارد. جنس بند این ساعت از رزین و جنس بدنه‌ی آن ترکیبی از استیل ضدرنگ و رزین می‌باشد. ابعاد این ساعت 57.5 x 53.4 x 18.4 میلی‌متر است که با ضخامت زیادی که دارد می‌تواند در موقعیت‌های روزمره بسیار مقاوم باشد.

ساعت جی شاک مردانه با رنگی خاص.

وزن 72 گرمی این مدل اصلا برای مچ دست‌هایتان سنگین نخواهد بود و فشار چندانی ایجاد نمی‌کند. داشتن تاریخ خودکار، هماهنگ بودن و نشان دادن ساعت‌های جهانی، داشتن منطقه‌های زمانی مختلف از دیگر ویژگی‌های کاربردی این ساعت است. از جمله، 5 آلارم صوتی و اعلان نیز برای این مدل در نظر گرفته شده که می‌تواند استفاده‌ی زیادی داشته باشد. این ساعت جی شاک مردانه در برابر فشار 200 متری آب نیز مقاوم بوده، که می‌توان با خیال راحت در روزهای بارانی آن را به همراه داشت.

ساعت کاسیو جی شاک GA-110GB-1A

اگر طرفدار رنگ مشکی در انتخاب ساعت برای دستان خود هستید، ساعت کاسیو جی شاک  GA-110GB-1A از دیگر مدل‌هایی‌ست که می‌توان آن را در نظر گرفت. این مدل طراحی کلاسیک و ساده‌تری را به خود دارد و از ابعاد کوچکتری برخوردار می‌باشد. ابعاد بدنه‌ی این ساعت تنها 55×51.2×16.9 میلی‌متر است که روی دست بزرگ به نظر نمی‌رسد. جنس بند و بدنه‌ی این ساعت از رزین تشکیل شده و در عین مقاوم بودن، سبک است.

ساعت کاسیو جی شاک مقاوم در برابر آب.

این ساعت حتی می‌تواند تا عمق 200 متری نیز دوام بیاورد و دچار خرابی نشود. یک چراغک LED کوچک نیز در صفحه‌ی آنالوگ این ساعت تعبیه شده است تا روشنایی بیشتری به صفحه‌ی آنالوگ آن بدهد. خوشبختانه ویژگی‌های دیگری همچون تقویم خودکار تا سال 2099، دارا بودن ساعت جهانی و مناطق زمانی مختلف و تایمر معکوس نیز در این ساعت قرار داده شده است. خرید ساعت جی شاک، می‌تواند استایلی متفاوت را در موقعیت‌های مختلف، همچون مهمانی‌ها و کارهای روزمره رقم بزند.

ساعت جی شاک اصل GA-1000-4A

یکی دیگر از مدل‌های جوان‌ پسندانه‌تر و زیبای جی شاک، ساعت جی شاک GA-1000-4A می‌باشد. جی شاک با طراحی این مدل، سعی کرده که مخاطبان بیشتری از قشر جوان را جذب ساعت‌های خود کند. ترکیب رنگ نارنجی و مشکی همراه با صفحه‌ نمایش آنالوگ مدرن‌تر باعث گردیده که شیک بودن در این ساعت جی شاک بیشتر به چشم بخورد. جنس بدنه و بند این ساعت از رزین ساخته شده و سبک است و ابعاد آن تنها 50.8×52.1×16.9 میلی‌متر می‌باشد که آن را به یک ساعت جمع‌وجور تبدیل می‌کند.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین ساعت مچی مردانه بزنید.

ساعت کاسیو جی شاک، ساعت جهانی نیز دارد.

از دیگر مشخصه‌های این ساعت، می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و شوک، و همچنین مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متری اشاره کرد که باعث می‌شود عمر طولانی‌تری داشته باشد. برای این ساعتِ جی شاک، ویژگی‌هایی همچون دماسنج، قطب‌نما، و ساعت جهانی، و نمایش ایام هفته، تایمر معکوس نیز قرار داده شده تا کاربران استفاده‌ی گسترده‌تری داشته باشند.

ساعت کاسیو جی شاک اصل GA-400GB-1A9DR

طراحی کلاسیک و گرد ساعت‌‌های جی شاک، از بهترین ویژگی‌های این ساعت‌های سرسخت هستند. یکی دیگر از مدل‌های فشرده و ساده اما شیک و جذاب کاسیو جی شاک، ساعت جی شاک GA-400GB می‌باشد که از دو رنگ مشکی و طلایی تشکیل گردیده است. صفحه نمایش گرد و آنالوگ این ساعت مچی، بسیار جمع‌وجور طراحی شده و به طور کلی قطر ساعت چندان بالا نیست.

ساعت جی شاک از رزین ساخته شده است.

جنس بدنه و بند مشکی این ساعت از رزین بوده و صفحه‌ی آن ضد خش و بخار می‌باشد. این مدل مقاومت بالایی را در برابر آب تا عمق 200 متری و ضربه‌های محکم خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این مدل، ساعت جهانی‌ست که ممکن است کاربردی باشد. همچنین عقربه‌های ساعت برای نشان دادن صفحه آنالوگ قابلیت جابجایی دارند. قیمت ساعت جی شاک GA-400GB نسبت به دیگر مدل‌ها کمتر است و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای مهمانی‌ها و مجالس و یا تیپ‌های اسپرت باشد.

سخن آخر

قیمت ساعت جی شاک در میان ساعت‌های مچی شاید بسیار بالا باشد. اما درباره‌ ساعت جی شاک می‌توان گفت که خرید ساعت جی شاک قطعا تضمین بسیار خوبی برای موقعیت‌های مختلف روزمره و تیپ‌های اسپرت خواهد بود. چرا که ساعت‌های جی شاک به همیت راحتی‌ها خراب نمی‌شوند و جذابیت خاصی را نیز دارند. شاید ساعت کاسیو جی شاک دقیقا همان چیزی را دارد که اکثرمان می‌خواهیم: شیک بودن، در عین سرسختی. اگر این مطلب را دوست داشتید سری به مطلب بهترین ساعت مچی عقربه ای زنانه بزنید.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

1 نظر در “بهترین ساعت جی شاک G-Shock (سال 2021)”

دیدگاهتان را بنویسید