8 ساعت مچی مردانه لاکچری برای هدیه

ساعت مچی مردانه عقربه دار

انتخاب یک اکسسوری خوب همراه با استایل مردانه برای آقایان، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. آقایان عموما دوست دارند چیزی را به عنوان اکسسوری انتخاب کنند که با تیپ هماهنگ باشد و اصولا به قول معروف به آدم بیاید. ساعت مچی مردانه لاکچری و ساعت مچی کلاسیک جذابترین اکسسوری‌هایی هستند که می‌توان استفاده کرد. جدا از کاربرد ساعت مچی مردانه که می‌تواند نشان دادن زمان و تاریخ در طول روز باشد؛ ساعت مچی مردانه عقربه دار می‌تواند تیپ شما را نیز کامل‌تر کند درست مانند ساعت مچی عقربه ای زنانه. ساعت مچی عقربه ای مردانه مثل آخرین قطعه‌ی پازل است که تصویر کاملِ هویتِ آدم‌ها را می‌سازد. با اون یا این همراه باشید.

توجه: ممکن است برخی از محصولات معرفی شده به مرور زمان با نوسان دلار و متغیر بودن موجودی آن در بازار دچار تغییرات قیمت یا ناموجودی باشند.

ساعت مچی کاسیو جی شاک

ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک مدل GWR-B1000-1A1DR یکی از ساعت‌های خوش دست مردانه است. این مدل از ساعت مچی مردانه کاسیو که قیمت بالایی نیز دارد، طراحی جذابی را در پیش گرفته است. ساعت مچی مردانه کاسیو اصولا بیشتر اعتبار خود را مدیون مقاومت و قدرت و کیفیت ساخت خود می‌باشد، اما مدل پیش رو، صفت زیباییِ کم‌نظیر را نیز به کلمات قبلی اضافه می‌کند.

ساعت مچی مردانه کاسیو
ساعت جی شاک اصل

این مدل، یک ساعت مچی مردانه لاکچری است که با طراحی گرد و مشکی همراه با ترکیب رنگ‌های سفید، و سرمه‌ای استایل زیبایی را به دستانتان می‌دهد. جنس بدنه و بند ساعت مچی مردانه کاسیو از رزین و جنس شیشه‌ی آن از مواد معدنی ساخته شده و کیفیت ساخت بالایی را دارد.

قطر قاب این مدل با 46.4 میلی‌متر و ضخامت بدنه‌ی 16.9 میلی‌متر این ساعت را به یک ساعت تقریبا ضخیم تبدیل می‌کند که ممکن است سلیقه‌ی هرکسی نباشد. اما طراحی این ساعت و رنگ‌های آن می‌تواند هرنوع جزئیاتی که ممکن است برای بسیاری ایراد باشد را از بین ببرد. ساعت مچی مردانه کاسیو یک ساعت مچی مردانه لاکچری است که ضدضربه و مقاوم در برابر آب نیز می‌باشد.

ساعت مچی مردانه سیتیزن

سیتیزن از دیگر برندهای ساعت‌سازی معروف در جهان است که اصالتی ژاپنی دارد. این برند از قلب توکیو می‌آید و به دلیل استفاده از مواد باکیفیت در ساعت‌های خود همراه با طراحی‌های جذاب، در دنیا معروف است.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل BI1041-22L طراحی گرد دارد و از استیل تشکیل می‌شود. طراحی صفحه‌ی ساعت کلاسیک و مردانه می‌باشد. درون شیشه‌ی این ساعت بسیار ساده و بدون هیچ شلختگی اضافی طراحی گردیده و به جای آن اعداد دقیقه‌شمار به بیرون شیشه در لبه‌های کناری صفحه‌ی گرد قرار گرفتند.

ساعت مچی مردانه سیتیزن
ساعت مچی مردانه سیتیزن

عقربه‌های درون شیشه‌ی گذ ساعت نیز شب‌تاب هستند تا در تاریکی و نور کم، زمان به وضوح قابل مشاهده باشد. ساعت مچی مردانه سیتیزن از رنگ‌های سرمه‌ای و نقره‌ای تشکیل شده و رنگ سرمه‌ای بند سیلیکونی این ساعت، آن را به یک مدل شیک تبدیل می‌کند.

همراه با فولاد ضد زنگ، استیل ثابت، مقاومت در برابر آب، این ساعت یکی از رقیب‌های جذاب برای برندهایی مثل کاسیو و سیکو می‌باشد.

ساعت مچی مردانه رومانسون

سوییس را قلب ساعت‌سازی جهان می‌دانند که به ساعت‌های مچی مردانه لاکچری خود معروف است. سوییس چندین برند بزرگ ساعت‌سازی را در خود جای داده که اکنون در کشورهای زیادی فعالیت می‌کنند و اسم و رسمی برای خود ساختند.

رومانسون یکی از برندهای سوییسی‌ است که ساعت‌های آن از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردارند. ساعت مچی مردانه رومانسون مدل CB9A08HMBWA32W یکی از ساعت‌های مجلسی و شیک رومانسون است که طراحی ساده و کلاسیکی را دارد.

ساعت مچی مردانه رومانسون عقربه دار
این ساعت برای نسل جوان است

فرم صفحه‌ی گرد ساعت با بند چرمی و بدنه‌ی استیل از ویژگی‌های ‌ظاهری این ساعت هستند. رنگ بدنه‌ی نقره‌ای و رنگ بند مشکی این ساعت را یک مدل مناسب برای لباس‌های مجلسی و موقعیت‌های اداری، رسمی، و یا مهمانی‌ها می‌سازد.

ساعت مچی مردانه رومانسون مدل CB9A08HMBWA32W می‌تواند تا فشار 5 اتمسفری آب نیز مقاوم باشد. این ساعت علاوه بر اعلام ساعت روزانه، ویژگی‌های دیگری چون کرنومتر، و روزشمار ماه را نیز درون صفحه‌ی گرد خود جای داده که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

ساعت مچی سِت رومانسون

برند رومانسون از معروفترین برندهای سوییسی‌ست که ساعت‌بازهای زیادی، ساعت‌های این برند را تحسین می‌کنند. رومانسون تمرکز بالایی را بر روی طراحی و کیفیت ساعت‌هایش می‌گذارد و اصولا همین مورد نیز این برند را متمایزتر از دیگر برندها می‌سازد.

ست ساعت مچی عقربه دار مردانه و زنانه رومانسون یک ست جذاب است که می‌تواند برای موقعیت‌های روزمره، رسمی، و مهمانی‌ها متناسب باشد. این ست لوکس، از جنس بدنه‌ی استیل و شیشه‌های یاقوتی ساخته شده و با شکل ساده و مینیمالی، شیک بودن خاصی را ارائه می‌کند.

ساعت مچی مردانه رومانسون
یک ساعت ست برای زوج ها

نوع قفل در این ساعت‌ها از مکانیک ضامنی یا همان کلیپسی به جای سگکی بودن استفاده کرده و جنس بند آن از چرم تشکیل شده است. ست ساعت مچی رومانسون، از تکنولوژی کوارتز استفاده می‌کند و مقاومت خوبی نیز در برابر آب و خیس شدن دارد.

رومانسون برای این ست، مشخصه‌ی لاکچری خودش، یعنی تاریخ‌شمار و قابلیت نمایش ساعت دوم را نیز قرار داده تا محصولی جذاب را تولید کرده باشد.

ساعت مچی مردانه ارزان نیوی فورس

برندهای زیاد و لاکچری زیادی در صنعت ساعت‌سازی فعالیت می‌کنند. اما برخی برندها نیز تمرکز اصلی خود را بر روی ساخت ساعت‌های مچی مردانه با کیفیت اما ارزان می‌گذارند. ساعت‌های میان رده‌ای که می‌توانند با قیمتی به صرفه طراحی‌های زیبایی را داشته باشند و یک اکسسوری به صرفه به حساب بیایند.

ساعت مچی مردانه ارزان نیوی فورس مدل از یک صفحه گرد و ضخیم مشکی تشکیل شده که درون شیشه‌های آن جریان زمان به زیبایی اتفاق می‌افتد. جنس این شیشه معدنی، مقاومت خوبی را دارد و به همین راحتی نیز نخواهد شکست.

ساعت مچی مردانه نیوی فورس
یک ساعت ارزان اما بسیار با کیفیت

این شیشه به یک بدنه‌ی فلزی وصل شده تا هم مقاوم باشد و هم احساس داشتن یک ساعت مچی مردانه عقربه دار لاکچری را به طرفداران ساعت بدهد. بند ساعت مچی مردانه ارزان نیوی فورس از چرم ساخته شده که رنگ قهوه‌ای را بر تن پوشیده است.

اگر چه این ساعت، ضخیم به نظر می‌رسد اما ابعاد بدنه‌ی آن تنها 210 میلی‌متر و قطر و عرض قاب آن 42 میلی‌متر است. ضخامت بدنه‌ی آن نیز تنها 12 میلی‌متر می‌باشد. این ساعت ژاپنی، توانایی مقاومت در برابر آب را تا فشار 3 ATM داراست.

ساعت مچی مردانه لاکچری اسکمی

ساعت مچی عقربه دار لاکچری اسکمی مدل RGBK 9192 یکی از آن ساعت‌های شیک است که تاثیر زیادی روی لوکس نشان دادنتان خواهد داشت. این ساعت مچی مردانه لاکچری از برند اسکمی است. رنگ‌های مشکی و رزگلد در بیرون و درون شیشه‌های ساعت استایل خاصی به آن دادند و می‌توان گفت که با یک ساعت شیک و لوکس طرف هستیم.

ساعت مچی مردانه اسکمی
ساعتی لوکس و شیک برای مردان

ساعت مچی مردانه اسکمی از استیل ضد رنگ ساخته شده و با آلیاژ روی مقاوم گردیده است. وزن این مدل تنها 127 گرم است و ابعاد آن نیز 48x53x13 میلی‌متر می‌باشد. بند این ساعت نیز با بدنه‌ی آن یکدست بوده و استیل ضد رنگ می‌باشد که با ضامن یا مکانیک کلیپسی باز و بسته می‌شود.

ساعت مچی مردانه عقربه دار اسکمی از تکنولوژی کوارتز استفاده می‌کند و تاریخ‌شمار و تایمر را نیز به عنوان ویژگی‌های اضافه‌تر داراست. ساعت مچی مردانه لاکچری اسکمی می‌تواند تا فشار 3 ATM یا 30 متر در آب دوام بیاورد. این ساعت لوکس را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی چون مهمانی‌ها، و مکان‌های اداری به دست زد و مطمئن بود که انتخاب درستی برای دستانتان داشتید.

ساعت مچی مردانه ضد آب اسکمی

معیار ضد آب بودن برای بسیاری از وسایل جانبی، الکترونیکی و حتی اکسسوری‌های مثل ساعت امروزه برایمان مهم‌تر از قبل است. در دنیای ساعت‌ها برای داشتن ویژگی ضد آب بودن ساعت، باید اصولا پول زیادی را خرج کنید.

اما ساعت مچی مردانه ارزان ضد آب اسکمی، با 5 موتور فعال با قیمت به صرفه‌تری این نیاز را برطرف کرده است. یک ساعت شیک با طراحی نوجوانانه، که عموما از رنگ‌های مشکی، رزگلد، و سرمه‌ای تشکیل شده تا بتواند علاوه بر نوجوانانه بودن طراحی‌اش، شیک نیز به نظر برسد.

ساعت مچی مردانه عقربه دار اسکمی
اگر یک ساعت مردانه ضد آب می‌خواهید انتخاب خوبی است

جنس بند این ساعت از چرم می‌باشد و نوع قفل آن سگکی ساده است و شلوغی زیادی در طراحی آن نیز مشاهده نمی‌شود. ابعاد بدنه‌ی ساعت مچی مردانه ارزان ضد آب اسکمی، چیزی حدود 33*40 میلی‌متر است که باعث می‌شود یک ساعت فشرده و جمع‌وجور باشد.

این ساعت مچی مردانه ارزان ضد آب به صورت تکنولوژی کوارتز و با باتری کار می‌کند. و دارای موتور‌های فعال ضد آب می‌باشد که از خراب شدن در برابر آب مقاوم گردد. جدا از مقاوم بودن در برابر آب، در برابر ضربه نیز مقاوم است و حتی وجود عقربه‌های شب‌تاب در آن نیز یک ویژگی‌ کاربردی‌ست که در ساعت‌های مقرون به صرفه و میان‌رده کم‌تر مشاهده می‌شود.

ساعت مچی رومانسون 3 موتور

این ساعت یک ساعت کرنوگراف است و صفحه‌ای گرد دارد. ساعت مچی رومانسون کرنوگراف را می‌توانید در مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید و همیشه شیک و زیبا به نظر برسید. همچنین چون قیمت نسبتا ارزانی دارد می‌تواند یک هدیه برای نامزد یا همسرتان باشد.

ساعت مچی مردانه رومانسون
ساعت رومانسون

رنگ بدنه این ساعت رزگلد است که نمای زیبایی در نور خورشید دارد. شاید تنها نقطه ضعف آن کلیپسی بودن بند باشد اما نگران نباشید، این ساعت ساخت چین بسیار بادوام ساخته شده است و از جنس‌های درجه یک محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید یک ساعت شیک و ارزان مردانه بخرید حتما این ساعت را نیز در نظر داشته باشید.

در نهایت

امروزه ساعت‌ مچی مردانه عقربه دار فقط کاربرد نشان دادن زمان را ندارد. ساعت مچی مردانه جی شاک، ساعت مچی مردانه الگانس، ساعت مچی مردانه رومانسون و بسیاری از ساعت‌های مچی مردانه از دیگر برندها می‌توانند زیبایی بیشتری به استایل و فشن روزمره‌ اضافه کنند و کمک کنند تا تیپ بهتری داشته باشید. مطمئن باشید انتخاب ساعت مچی مردانه لاکچری که متناسب با سلیقه‌ی خودتان باشد تاثیر زیادی روی استایل و تیپ شما خواهد داشت و یک انتخاب خوب خواهد بود.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید