لورن گری کیست؟ (اپدیت 2023)

لورن گری خواننده

تحریم اپلیکیشن تیک تاک توسط آمریکا شاید زندگی هزاران نفر در سراسر آمریکا که توانسته بودند با اپ تیک تاک به شهرت برسند را زیر سوال ببرد. لورن گری هم یکی از آن‌هاست. لورن گری تیک تاکر، در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم فعالیت بسیار خوبی دارد و از سوال 2018 روی به خوانندگی آورده است. با اون یا این همراه باشید تا با بیوگرافی لورن گری و راه موفقیت او بیشتر آشنا شویم.

بیوگرافی لورن گری

لورن گری بیچ (Loren Gray Beech) معروف به لورن گری در 19 آپریل 2002 در پنسیلوانیا آمریکا به دنیا آمد. مادر او آرایشگر و پدرش زیست شناس بود. لورن از همان دوران نوجوانی با تشویق دوستانش شروع به پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی کرد. او در خانه درس می‌خواند، برای همین بیشتر وقتش را می‌توانست در شبکه‌های اجتماعی باشد.

لورن گری تیک تاکر
سرعت رشد لورن گری نسبت به دیگر تیک تاکرها کمتر بوده است

لورن گری اولین پستش که یک لب خوانی بود را در اپلیکیشن Musica.ly پست کرد و باعث شد مردم عادی به ویدیوی او واکنش نشان دهند و چالش راه بیاندازند. بعدها اپلیکیشن Musica.ly خریداری شد و به تیک تاک امروزی تغییر نام داد. لورن گری تیک تاک را جدی‌تر گرفت و توانست محبوبیت زیادی به دست آورد. هنگامی که او شروع به معروف شدن کرد، دوستانش که مشوق او بودند بر ضدش عمل کردند. لورن در این باره می‌گوید: آن‌ها چیزهای وحشتناکی درباره‌ی من می‌نوشتند. این که من هیچ استعدادی ندارم، که من بی ادب هستم، که من ازپرکننده‌های لب استفاده کردم و صورتم رو عمل کردم. در اون زمان من بسیار بی‌اشتها بودم. مردم می‌گفتند آن‌ها در مدرسه اذیتم خواهند کرد و من به مادرم زنگ زدم و گفتم خیلی می‌ترسم.


لورن گری اینستاگرام
لورن گری دچار بیماری‌های روانی شده بود

به همین علت مادر لورن گری مجبور شد او را برای همیشه از مدرسه بیرون آورد تا لورن در خانه درس بخواند. مادرش اپلیکیشن تیک تاک را هم نصب کرد تا بر روی فعالیت‌هایش در این اپ نظارت داشته باشد. مانند تمام آمریکایی‌های دیگ که در صنعت مدیا معروف می‌شوند لورن گری تیک تاکر هم به لس آنجلس نقل مکان کرد. او دلیل مهاجرت خود به شهر فرشتگان را قلدری دوستانش در پنسیلوانیا بیان کرد. او گفت من می‌خواستم کاری را که دوست دارم بدون ترس انجام بدم. شهرت و معروفیت در اوایل برای من مشکلات زیادی داشت. با رفتن به لس انجلس مسیر او عوض شد. تا قبل از رفتن به لس آنجلس لورن گری تیک تاکر در اپ تیک تاک 40 میلیون فالوور داشت و در اینستاگرام و یوتیوب فعالیت بسیاری می‌کرد. ورود به لس آنجلس برایش به معنای پیدا کردن آرامش و راحتی در موسیقی بود. مادرش می‌گوید او از بچگی رو به روی عروسک‌هایش آواز سر می‌داد و برایشان اجرا می‌کرد.

بیوگرافی لورن گری
لورن گری معمولا با آرایش است

او در یک موزیک ویدیو حضور پیدا کرد و سپس در سال 2018 اولین تک آهنگ خود را در اسپاتیفای عرضه کرد. از آن‌جا نامش به لورن گری خواننده تغییر کرد و دیگر مردم او را با خوانندگی می‌شناختند، هر چند هنوز هم در تیک تاک به صورت کامل فعالیت دارد. در کنار خوانندگی و شبکه احتماعی او یک مدل، رقصنده و آهنگساز نیز هست. همچنین در سال‌های 2016 و 2018 نامزد جایزه Teen Choice Award شده است اما شانسی برای برنده شدن در این مراسم نداشته است. مسیر موفقیت او شاید طولانی‌تر از افرادی مانند چارلی دآملیو باشد، اما کمتر از آن‌ها نیست. در واقع لورن گری تیک تاکر بعد از چارلی و ادیسون ری، سومین تیک‌تاکر معروف است.


لورن گری در تیک تاک

لورن گری از قدیمی‌های تیک تاک است، حتی قبل از اینکه این اپ اسمش تیک تاک باشد. شهرت اپ موزیکالی در آن زمان زیاد نبود، برای همین مردم کمتر به این اپ می‌پیوستند، اما لورن از جمله افرادی بود که برای سرگرمی به این اپلیکیشن پیوست و ویدیوی لب‌خوانی خود را پست کرد. او فکرش را نمی‌کرد که مردم اینقدر از ویدیوی او خوششان بیاید و با آن چالش به راه بیاندازند. اما هر چیزی در شبکه اجتماعی ممکن است. پس از آن موزیکالی نام خود را به تیک تاک تغییر داد و تغییرات عظیم زیادی کرد. این دوره، عصر روی آمدن تیک تاکرها و چالش های تیک تاک بود.

لورن گری خواننده در ama
لورن گری در مراسم American Music Awards

همانطور که حدسش را می‌زنید شخصی که توانسته در اپ موزیکالی به آن شهرت برسد، در اپ تیک تاک با آن همه امکانات نیز موفق خواهد بود. مسیر موفقیت لورن گری تیک تاکر یک جاده صاف بود، اما دوستانش کمی این جاده را ناهموار کردند و برایش مشکلات زیادی آفریدند. او نه تنها با بدی از طرف دوستانش روبه‌رو شد، بلکه به صورت انلاین هم مجبور بود تا با کامنت‌های مردم دست و پنجه نرم کند. اما به خوبی این بار را تحمل کرد و امروزه از موفق‌ترین افراد شبکه اجتماعی است. کارشناسان ثروت خالص او را در حدود 3 میلیون دلار برآورد می‌کنند و این رقم در سال 2020 نیز رو به افزایش است.

لورن گری خواننده

اولین آهنگ او با نام My story در سال 2018 به بیرون آمد. دومین آهنگ او نامش Kick you out بود اما سومین آهنگش که موفقیت زیادی برای او به همراه داشت و ویدیوی آن 12 میلیون بازدید داشت نامش Queen بود. علاوه بر آهنگ‌های خودش، او در موزیک ویدیوی معروف تیلور سوییفت با نام The man هم حضور داشت. همچنین در ترانه سرایی نیز دستی بر آتش دارد و همکاری‌هایی با هالزی، جیسون درولو، کریس براون و گروه چین اسموکرز داشته است. لورن معمولا همیشه میکاپ‌های خاصی بر روی صورتش اجرا می‌کند، از این رو وقتی لورن گری بدون آرایش را مردم دیدند، بسیار تعجب کردند، زیرا بسیار زیبا بود. به هر حال موفقیت در شبکه‌های اجتماعی ممکن است یک شبه باشد و یا چند سال طول بکشد. البته لورن با خوانندگی راه خودش را برای ادامه مسیر موفقیت هموار کرده است اما باید دید با تحریم اپلیکیشن تیک تاک چه بلایی بر سر اتمسفر و جو این راه کسب درآمد خواهد آمد.

اگر این مطلب را دوست داشتید، شاید مطلب ادیسون ری و میا پلیز را هم دوست داشته باشید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

2 نظر در “لورن گری کیست؟ (اپدیت 2023)”

  1. سلام. معمولا کسانی که در صنعت مدیا آمریکا معروف میشن به لس آنجلس میرن و کمپانی‌های بزرگ روی اون‌ها سرمایه گذاری میکنن.

  2. شما امیر جان میگی با حرف های دوستاش مجبور شده مهاجرت کند مگه کشکه داداش مهاجرت پول میخواد خونه میخواد اون از کجا خونه واس خودش جور کرده؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید