چارلی داملیو کیست؟

چارلی داملیو کیست؟

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا اپلیکیشنی مانند تیک تاک (TIK TOK) در صدر بیشترین دانلودها قرار بگیرد. قبل از همه‌گیری اپ تیک تاک، دختری در سال 2019 تیک تاک را روی گوشی خود نصب کرد و شاید با اولین ویدیو آپلودی خود نمی‌دانست که قرار است زندگی او به کلی عوض شود. او چارلی داملیو نام داشت که در سال 2020 ملکه تیک تاک لقب گرفت. چارلی تیک تاکر امروزه ثروت خالص 350 هزار دلاری دارد، پس با اون یا این همراه باشید تا به معروف شدن چارلی داملیو با چالش رقص تیک تاک هایش در اپ تیک تاک نگاهی بیاندازیم. در حال حاضر او از معروف ترین افراد شبکه اجتماعی است و هر روز بر تعداد فالوورهایش افزوده می‌شود و باید منتظر ماند تا دید قدم بعدی موفقیت او چیست.

بیوگرافی چارلی داملیو

چارلی داملیو یا چارلی دی‌آملیو در اول ماه May سال 2004 در آمریکا به دنیا آمد. او در کودکی به کلاس‌های ژیمناستیک و رقص رفت تا وقتی بزرگ شد تبدیل به یک رقصنده حرفه‌ای شود. چارلی به همراه خواهرش دیکسی داملیو به یک رقصنده حرفه‌ای تبدیل شدند، اما نقطه‎ی عطف موفقیت این دو خواهر در سال 2019 رخ داد، زمانی که اپ تیک تاک را در گوشی خود نصب کردند و اولین ویدیو را در این اپلیکیشن اپلود کردند.

چارلی داملیو تیک تاک
چارلی داملیو از سال 2016 در اینستاگرام است

اولین ویدیو چارلی در تیک تاک یک لب‌خوانی ساده به همراه دوستانش بود. بعدها او شروع به انجام چالش رقص تیک تاک کرد و از آن‌جا که یک رقصنده‌ی حرفه‌ای بود خیلی سریع شروع به جذب مخاطبانش کرد و راه صدساله را تقریبا در هفت ماه طی کرد. او در هفت ماه توانست حدود 20 میلیون دنبال کننده پیدا کند و از این نظر یک رکورد بر جای گذاشت. در سال 2020 او از لورن گری در تعداد دنبال‌کننده‌ها در تیک تاک گذشت و توانست بیشترین فالوور را در تیک تاک داشته باشد. در همین حین نیویورک تایمز مطلبی درباره‌ی او نوشت و او را ملکه تیک تاک خواند. پس از این مطلب، چارلی داملیو به برنامه جیمی فلن دعوت شد و کار حرفه‌ای خود را به طور رسمی آغاز کرد. چارلی ظرف یک سال توانست زندگی خود را از این رو به آن رو کند و با الگوی خود یعنی جنیفر لوپز هم دیداری داشته باشد.

اینستاگرام چارلی داملیو
عکس از اینستاگرام چارلی دآملیو

از این مسائل که بگذریم چارلی قراردادی با شرکت استعدادیابی UTA امضا کرد. این شرکت به چارلی کمک کرد تا استعداد خود را فراتر از اپ تیک تاک ببرد و از توانایی خود در صداگذاری فیلم هم استفاده کند.

چارلی در تیک تاک

بله! همه چارلی داملیو را با تیک تاک و چالش رقص در تیک تاک می‌شناسند. اما چطور چارلی در تیک تاک توانست زندگی‌اش را تغییر دهد؟ این چیزی‌ست که در اینجا می‌خواهیم به آن بپردازیم. اپلیکیشن تیک تاک در ابتدا با خرید و ادغام اپ Musical.ly تبدیل به یک اپلیکیشن سرگرم کننده و طنز شد که مردم ویدیوهای بامزه خود را اپلود می‌کردند و با دیگران به اشتراک می‌گذاشتند. کم کم چالش‌های زیادی در این اپ ایجاد شد اما چالش رقص در تیک تاک برای مخاطبان از همه جذاب‌تر بود. از این رو چارلی به وسیله‌ی همین چالش‌ها مخاطبان خود را پیدا کرد. موضوعی که چارلی داملیو درباره‌ی اون بسیار صحبت کرده و بیشتر ویدیوهایش درباره‌ی این موضوعات است، دو بحث زورگویی در شبکه اجتماعی و شرمندگی از بدن است که بیشتر انسان‌ها در سال‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. او در انیمیشن StarDog and TurboCat نیز به جای یکی از شخصیت‌های اصلی صحبت کرد.

چارلی داملیو تیک تاک
چارلی یک تیک تاکر معروف است

شرمندگی از بدن موضوع حساسی است که بیشتر توسط رسانه‌های اصلی و فشن و مُد به وجود می‌آید و فرد از بدنی که دارد بسیار خجالت زده می‌شود و سعی در پنهان کردن خود می‌کند. چارلی داملیو همراه با خواهرش دیکسی، ویدیویی نیز برای یونیسف ساختند تا نشان دهند شرمندگی از بدن چقدر می‌تواند مخرب باشد. چارلی حدود 50 هزار دلار هم به بیمارستان محل زندگی خود کمک کرد تا آن‌ها بتوانند در شیوع ویروس کرونا، هر چه بهتر از بیماران مراقبت کنند. او اخیرا در اپلیکیشن Triller ثبت نام کرده است.

در آخر چارلی در برنامه جیمی فلن حضور پیدا کرد و با شخصیت مثبت خود توانست در دل مردم آمریکا و دنیا جای بگیرد. چارلی داملیو در حال حاضر بیش از 100 میلیون دنبال کننده دارند که منتظر چالش تیک تاک او هستند. چارلی اولین فردی است که 100 میلیون دنبال کننده در این اپلیکیشن دارد.

اگر این مطلب را دوست داشتید، حتما مطلب ادیسون ری را هم خوانید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

9 نظر در “چارلی داملیو کیست؟”

  1. در حال حاضر چارلی داملیو در هالیوود لس آنجلس آمریکا زندگی میکنه

  2. خیلی خوب بود ولی ای کاش می‌نوشتین که در کدام کشور و شهر و محل زندگی می کنه

  3. What’s up to every single one, it’s truly a good for me to
    visit this website, it consists of useful Information.

دیدگاهتان را بنویسید