کلاب هاوس چیست؟ (آموزش گرفتن دعوتنامه کلاب هاوس)

دعوتنامه کلاب هاوس

امروزه بحث و صحبت از شبکه اجتماعی مختلف داغ است. تا به امروز اپلیکیشن‌های زیادی به بازار آمده‌ و طرفداران زیادی پیدا کرده است، مخصوصا با شیوع ویروس کرونا که افراد زیادی خانه‌نشین شده‌اند و روی به شبکه های مجازی آورده‌اند. شاید اسم اپلیکیشن کلاب هاوس را شنیده باشید. این اپلیکیشن کمی با بقیه‌ی شبکه‌های اجتماعی متفاوت عمل می‌کند. چون در این اپلیکیشن مانند تلگرام و… نمی‌شود پست گذاشت و فقط ازطریق صوت می‌توان ارتباط برقرار کرد. در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن کلاب هاوس و گرفتن دعوتنامه کلاب هاوس را بررسی کنیم. برای اینکه بیشتر از شبکه اجتماعی ClubHouse بدانید با اون یا این همراه باشید.

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک اپلیکیشن است که شما می‌توانید روم‌های مختلف ایجاد کنید و با افراد مختلف به گفتگو و درد دل بپردازید. کلاب هاوس به صورت صدا و صوت است. یعنی فقط شما می‌توانید از طریق صدا با افراد دیگر در ارتباط باشید.

کلاب هاوس فعلا تنها برای آیفون است

نکته‌ی مثبت اپلیکیشن کلاب هاوس این است که شما اصلا نیازی ندارید در گروهی عضو باشید تا صدای آن روم را بشنوید و راحت به هر کجا که دلتان بخواهد سر بزنید و حرف‌های آن‌ها را گوش کنید درست مانند فالگوش ایستادن. مانند ارواح بروید و بیایید و هیچکس از وجود شما با خبر نمی‌شود. به قول معروف دیوار موش دارد و موش هم گوش دارد!

عضویت و دعوتنامه کلاب هاوس

برای استفاده و ثبت نام در این اپلیکیشن باید دعوتنامه کلاب هاوس داشته باشید. شاید الان این سوال برای شما پیش آمده باشد که چطور می‌توانم دعوتنامه‌ی کلاب هاوس را بگیرم؟ ما پاسخ این سوال را به شما می‌دهیم. برای نصب واستفاده از کلاب هاوس چند حالت دارد که بتوانید آن دعوتنامه را به‌دست آورید. اگر کسی را می‌شناسید که کلاب هاوس دارد که شانس با شماست ومی‌توانید از طریق او دعوتنامه را دریافت کنید.

دعوتنامه کلاب هاوس
کلاب هاوس براساس صوت است

حالت بعدی می‌توانید اسم خود را در لیست انتظار قرار دهید یا از طریق سایت Ebuy لینک دعوتنامه را بخرید. در واقع برای دعوتنامه کلاب هاوس بازار سیاه راه افتاده است که فکر نمی‌کنیم با توجه به شرایط اقتصادی کشور خریدن دعوتنامه آن کار زیاد مناسبی باشد.
اما این را باید به شما بگوییم که در حال حاضر کلاب هاوس فقط در گوشی آیفون یا ios نصب می‌گردد و به زودی نسخه‌ی اندروید را هم به بازارعرضه می‌کنند.

ثبت نام کلاب هاوس در ایران

ثبت نام در ایران هیچ فرقی با کشورهای دیگر نمی‌کند و همچنان باید دعوتنامه دریافت کنید. کد احراز هویت کلاب هاوس روی خط همراه اول فعال نیست و این اپراتور هنوز امکان کد را ندارد، از این رو باید از سایر اپراتورها برای ثبت نام در کلاب هاوس استفاده کنید تا کد تایید را بگیرید.

چگونه مدیر روم در کلاب هاوس باشیم؟

اگر دوست دارید مدیر روم در کلاب هاوس باشید چند گزینه پیش روی شماست. اول باید برای خود مشخص کنید آیا می‌خواهید روم شخصی باشد و فقط شما اجازه ورود و خروج اعضا را بدهید باید گزینه‌ی اتاق بسته را بزنید. اگر می‌خواهید اعضای گروه شما دوستان مشترک شما باشند باید گزینه‌ی اجتماعی را انتخاب کنید و یا اگر دوست دارید هر کسی در گروه شما بیاید و برود گزینه‌ی باز را بزنید. موضوعات روم‌ها در کلاب هاوس بسیار زیاد است، و به شما گروه‌های مختلف همانند کسب و کارهای خانگی، روانشناسی و… را پیشنهاد می‌دهد تا شما با توجه به علایق خود وارد گروه‌ها شوید.

دعوتنامه کلاب هاوس
موضوعات مختلفی در روم‌ها وجود دارد

آیا استفاده از Clubhouse خطر دارد؟

استفاده از شبکه اجتماعی ClubHouse خطرات و نکات منفی هم دارد. چون هنوز هیچ نظارتی بر گفتگوها نمی‌شود و نمی‌توان هر گفتاری که در روم‌ها توسط افراد گفته می‌شود را کنترل کرد چون قوانین سفت و سختی هنوز برای این اپلیکیشن در نظر گرفته نشده است. میزبانان هر روم می‌توانند در صورت توهین هر یک از اعضا او را بیرون بیاندازد. ظرفیت این روم حدود 5 هزار نفر است و ازدحام صدا از معضلات آن به حساب می‌آید.
ولی این اپلیکیشن همچنان خواهان دارد و در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت زیادی کسب کند. و به درآمد میلیون دلاری رسیده است.

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که افراد در روم‌های مختلف به صحبت صوتی با هم می‌پردازند.

چگونه دعوتنامه‌ی کلاب هاوس را بگیرم؟

چندین راه برای گرفتن دعوتنامه وجود دارد، برای مثال کسی را بشناسید که در کلاب هاوس فعال است، روش دوم قرار گرفتن در لیست انتظار و روش سوم خرید از Ebay.

چگونه دعوتنامه کلاب هاوس را در ایران بگیرم؟

ثبت نام در ایران نیز مانند دیگر کشورهاست، اما برخی از افراد دعوتنامه خود را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کلام آخر

امروزه اکثر وقتمان پای شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد، اما می‌توان در این وقت هم چیزهای بسیاری یاد گرفت. در ورم‌های کلاب هاوس به گفتگو بپردازید و ایده‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا وارد چت‌های دوستانه شوید و از هم صحبتی با دیگران لذت ببرید. اگر شما با این اپلیکیشن آشنایی دارید می‌توانید تجربیات خود را در قسمت نظرات بگویید.

اگر این مطلب را دوست داشتید سری به مطلب اپلیکیشن تریلر بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید