حقایق تلخ کی پاپ چیست؟ ( بدی‌های KPOP)

حقایق کی پاپ

هر صنعتی که بتوان از آن پول درآورد، حقایق تلخ و تکان‌دنده‌ای دارد که انسان را ناچار به تفکر می‌کند. صنعت موسیقی کره یا همون KPOP هم یکی از صنعت‌های موسیقی جهان است که با رنگ و لعاب خاصی خود را در دل هوادارانش جا می‌کند، اما در پشت این زرق و برق، نیمه تاریک کی پاپ و حقایق کی پاپ نهفته است. در این مطلب سعی داریم درباره بدی‌ها و مشکلات این صنعت صحبت کنیم. با اون یا این همراه باشید.

اعضای ایتزی حقایق کی پاپ

مردم سراسر دنیا آرزو دارند ستاره پاپ شوند، اما شاید بیشتر از مردم کره جنوبی نباشد. در حالی که مردم کره شمالی در پی پیدا کردن غذای بعدی‌شان انگشت به دهان ماندند، کره جنوبی در همه جزئیات زندگی ستاره‌های K-Pop وسواس دارد و تلاش می‌کند تا حد امکان بهترین زرق و برق را به دنیا نشان دهد. اما به صورت مرتب حوادث و اتفاقات ناگواری پیش می‌آید که می‌فهمیم این صنعت در واقع به آیدل‌هایش اهمیت نمی‌دهد، بلکه پول مهم‌تر است. در زیر برخی از حقایق کی پاپ و موج کره‌ای آمده است.

قراردادهای نامتعارف مدرن کی پاپ

وقتی قراردادی را امضا می‌کنید که برخی معتقدند قراردادهای برده داری مدرن است، شاید بخواهید درباره شرایط آیدل شدن دوباره فکر کنید. از مشکلات عمده قراردادهای کی پاپ این است که آیدل‌ها بر روی زندگی خود قمار می‌کنند. به گفته Prince Mak از ستاره‌های کی پاپ معروف، شما ممکن است قراردادی را امضا کنید که می‌گوید برای هفت تا 15 سال آینده باید در گروه بمانید و دقیقاً همان کاری را که به شما گفته شده انجام دهید. شاید این خیلی بد به نظر نرسد، اما چند سال از بهترین لحظات زندگی شما که می‌توانید آزاد باشید از دست می‌رود.

حقایق کی پاپ قرارداد
3 اعضای پیشین اکسو به دلیل قراردادهایشان از این گروه جدا شدند

برخی از افراد نیز این آموزش‌ها و قراردادها را مانند پادگان نظامی می‌دانند، چون باید هرچه آن‌ها می‌خواهند انجام دهید و پول نسبتا کمی دریافت کنید، البته شهرت نسبتا زیادی به دست خواهید آورد. این موضوع در صنعت موسیقی آمریکا و هالیوود هم وجود دارد که تهیه‌کننده‌های موسیقی به خواننده‌ها احترام نمی‌گذارند. برای مثال می‌توانیم به مسائل اخیر تیلور سوییفت و تهیه‌کننده خودش اشاره کرد که تیلور مجبور به ضبط دوباره آلبوم‌های قبلی شد. یکی از اعضای گروه دخترانه کی پاپ Stellar در مورد محبوبیت خود می‌گوید، مجبور بودیم یک وعده غذا را بین چهار نفر تقسیم کنیم و این بسیار عذاب آور بود. در گزارش دیگری که منتشر شد گروه پسران دونگ بانگ شین کی در دادگاه یک پرونده 13 ساله را بردند، چون تهیه کننده آن‌ها حقوق بسیار کمی می‌داد و این باعث شکایت شد.


آزار و اذیت توسط افراد فعال صنعت کی پاپ

اخیرا پرونده‌ای درباره آزار و اذیت جنسی در آمریکا بر علیه هاروی واینستاین جاری بود که بازیگران زن هالیوودی زیادی از او شکایت داشتند و #METOO هم در آن زمان بسیار مشهور شد. باید گفت این مسئله نیز از حقایق کی پاپ و بدی‌های کی پاپ است. سواستفاده و آزار و اذیت را می‌توان در سطوح مختلف این صنعت دید، برخی دخترانی که می‌خواهند وارد کی پاپ شوند و قدم‌های اول خود را برای آیدل شدن بردارند، ممکن است توسط افرادی مورد اذیت و آزار قرار گیرند. پس این حقیقت تلخ کی پاپ را هم در نظر داشته باشید و جلوی اینگونه عمل‌ها سکوت نکنید.

حقایق کی پاپ آزار و اذیت
دختران بیشتر از مردان مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند

حقایق کی پاپ؛ عمل زیبایی

عمل جراحی پلاستیک ستارگان خبر جدیدی نیست، اما آیدل‌های کی پاپ آن را به سطح دیگری رساندند. طبق گزارش آتلانتیک، از هر پنج زن کره‌ای یک نفر عمل جراحی پلاستیک انجام داده است. بخشی از واقعیت این آمار برمی‌گردد به آیدل‌های گروه‌های پاپ که برای زیبا شدن هر کاری می‌کنند. آیدل‌های زن K-Pop تمایل دارند خود را شبیه نژاد قفقازی درآورند برای همین عمل‌های جراحی زیادی می‌کنند تا چانه نوک‌تیز، چشم‌های کوچک و صورت‌ آسیایی‌شان تغییر کند. این نوع تغییرات همیشه عالی نیستند و گاهی این عمل‌های جراحی عوارض شدیدی دارند، از طرفی اگر شما به اندازه کافی خوب نباشید، تهیه‌کننده‌ها شما را کنار می‌گذارند و هیچوقت منابع و هزینه‌ی خود را صرف شما نمی‌کنند.


حقایق کی پاپ رژیم سخت
کره جنوبی در جراحی زیبایی بسیار پیشرفته است

کمین سسنگ‌ها (Sasaeng)

شاید باور نکنید، حقایق کی پاپ نیز کمی شبیه حقایق هالیوود است. در هالیوود پاپاراتزی‌ها روی اعصاب ستارگان می‌روند و در کره جنوبی سسنگ‌ها! دیده شده برخی از سسنگ‌ها یا طرفداران دو آتیشه کی پاپ وارد خانه‌ی آیدل‌ها شدند تا در خواب آن‌ها را ببوسند! پس اگر حریم شخصی برای شما بسیار مهم است باید منتظر چنین اتفاق‌هایی که آرامش را بر هم می‌ریزد هم باشید.

حقایق کی پاپ سسنگ
حقایق کی پاپ | تصویر یکی از سسنگ‌ها که به هتل BTS رفته بود

سسنگ‌ها گاهی در خانه‌ی آیدل‌ها دوربین نصب می‌کنند و نامه‌های عاشقانه‌ای با خون قاعدگی خود نوشته و برای آیدل‌ها می‌فرستند. آن‌ها از خشونت نمی‌ترسند و پایشان را فراتر از حد و مرزهای شخصی می‌گذارند و باعث آزار و اذیت می‌شوند. همیشه این افراد نظری تکان دهنده درباره ظاهر شما، رابطه، گروه، حرفه و … شما دارند که اگر یکی از آن‌ها را بخوانید ساعت‌ها افسردگی خواهید گرفت و گریه خواهید کرد.

رژیم و ورزش‌های دشوار

در K-Pop هر دختر و پسری باید لاغر و باریک باشد، برای همین رژیم‌های غذایی شدیدی اعمال می‌شوند تا در عرض چند هفته یا حتی در عرض چند روز آیدل‌ها لاغر شوند. اگر نگاهی به آیدل‌های مورد علاقه‌تان در گروه بی تی اس، بلک پینک، اکسو و … بیاندازید، می‌توانید کاملا بفهمید این حقایق کی پاپ اصلا شوخی یا شایعه نیست. به نظر می رسد یکی از رژیم‌های غذایی مورد علاقه کی پاپرها انتخاب یک ماده غذایی کم چربی و کم کالری است مانند رژیم هندوانه، رژیم کاهو یا رژیم خیار. اگر این‌ها برایتان عذاب آور است، می‌رسیم به رژیم لیوان کاغذی!

حقایق کی پاپ رژیم سخت
رژیم لیوان کاغذی بسیار سخت و دشوار است

در این رژیم شما یک لیوان کوچک کاغذی برداشته و با هرچه می خواهید پر کنید، به شرطی که سالم باشد. بنابراین شما در هر وعده فقط غذایی به اندازه یک لیوان کوچک کاغذی که در جشن‌ها شربت پرتقال پخش می‌کنند، غذا خواهید خورد. در صورت اضافه وزن، تهیه‌کننده‌ها می‌خواهند وزنتان را سریع پایین آورید.


آسیب دیدگی‌های فیزیکی و اجرای بالاجبار

کی پاپ هیچوقت متوقف نمی‌شود، حتی وقتی که یکی از آیدل‌ها آسیب دیده است. در واقع، بهتر است آماده باشید تا درد را تحمل کنید. ازاین رو، همه با اعضای پیشین اکسو آشنایی داریم، یکی از این اعضای جدا شده از گروه EXO علی رغم آسیب دیدگی زانو و مچ پا مجبور به اجرای رقص شد و همچنین تهیه‌کننده به طرفداران گفته بود حال او بسیار خو است و نگرانی وجود ندارد.

حقایق کی پاپ زانوی جیمین
زانوی آسیب دیده جیمین که در کنسرت ژاپن اتفاق افتاد

حتی اگر هنگام اجرا آسیب ببینید نیز باید اجرا را ادامه بدهید. شاید جانگ کوک عضو BTS را بشناسید و عاشقش باشید، او در اجرایی دست خود را زخمی کرد و خون از زخمش جاری شد، اما اجرا قطع نشد و تا آخر اجرا با همان دست خونی به کارش ادامه داد و درخواست کمک نکرد. همچنین G-Dragon از Big Bang در حال اجرای یک نمایش انفرادی بود که از سوراخ روی صحنه سقوط کرد. با وجود خراش‌های کوچک، او به کنسرت ادامه داد. اما اگر واقعاً صدمه دیده باشید چه؟ انجام این کار غیرممکن است.

در نهایت نیمه تاریک صنعت کی پاپ تا زمانی که آیدل‌ها دست به دست هم ندهند و اعتراض نکنند وجود دارد و همیشه وجود خواهد داشت. حقایق کی پاپ و بدی های کی پاپ می‌تواند شما را به فکر فرو ببرد که آیا برای آیدل شدن باید همه چیز را به جان خرید یا خیر؟ در قسمت نظرات به این سوال پاسخ دهید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

98 نظر در “حقایق تلخ کی پاپ چیست؟ ( بدی‌های KPOP)”

  1. دوستان….من تقریبا 14ساله کی پاپرـ هستم این مطالب بدی های از کی پاپ بود که اگه مدتی کی پاپ و دنبال کنید متوجه اون میشید
    ولی خب باید بگم که بله اشتباه های هم داشت
    مثلا این که اگه ایدل اسیب ببینم اجرا متوقف نمیشه اشتباه!
    بارها ایدل ها اسیب دیدن و منیجر و احوال کمپانی اقدام کردن
    ولی اگه رویای ایدل شدن دارید قطعا توانی گذر از سختی ها رو دارید!
    فایتینگ

  2. بی تی اس همه. و توی دامی می اندازه که هیچ کس نمی تونه در بیاد بیرون..
    فقط صبر کنید و فریب اینها رو ببینید.
    یه روزهم میرسه که دلیل همه ی زجه زدن های ما (در مورد اینکه کیپاپ گروه خوبی نیست) رو می‌فهمید..
    اون وقته که می‌آید میگید چرا به حرفتون گوش نکردیم‌‌..
    اینهمه خواننده تو این دنیا چرا ما به اونا کاری نداریم؟
    گیر دادن به بی تی اس دلیل هایی داره ..

  3. خیلی تاثیر گذار بود…اصلا به شما ربطی نداره مگه شما اونا رو از نزدیک دیدین؟ که الکی میاین از خودتون حرف درمی ارید…
    واقعا حالم ازتون بهم میخوره..بیاین به نظر هم احترام بزارید…هرکی یه چیز دوست داره اونا دارن اهنگ هاشون رو میخونن و زندگیشون رو میکنن دلیل متنفر شدنتون چیه دیگه:/

  4. سلام به همگی نظر های همتونو خوندم اینکه بعضی هاتون هیت داده بودین یا درموردشون بد گفته بودین اصلا اینطور نیست که اونا واقعا بدن یا شیطان پرستن یا از هویت های جنسی‌شون گفته بودید اصلا شما از کجا میدونین که اونا از درون دخترن یا پسر مگه دیدینشون که اینطور میگید چه ربطی داره یعنی اگه هر پسری میکاپ کنه از درون دختره یا هر دختری تیپ اسپرت میزنه از درون پسره نخیر اصلا اینجور نیس من خودم یه ارمی هستم و به بی تی اس خیلی علاقه و دوسشون دارم و هیچ موقع هم هیت نمیدم یا درموردشون بد حرف نمیزنم یا نمیام از هویت های جنسی‌شون نمیگم نه به بی تی اس به گروه های دیگر هم همینطور لطفا اگه درموردشون چیزی نمیدونین نیاین کسیشر حرف نزنید
    با احترام

  5. به نظر من اگه برای آیدا ها مهم بود آیدا نمی‌شدم یا بهتره بگم اون قراردادها رو امضا نمی‌کردن
    من دوست دارم آیدا شم و اصلا واسم مهم نیست که توی قرارداد چی نوشته مهم علاقه مند بودن به شغله

  6. جالبه واقعا پس چرااا بدی های کمپانی ها رو میگین ولی خوبیاشون رو نمیگین اینقدر برای مثل اصلی بی تی اس رو میبرم سفر و میگردونن و …. پس اینارو چرا نمیگین ؟

  7. حرفاتون اصلا درست نیست یعنی چی ایدل همون برده هست
    اصلا هم اینطوری نیست نمیگم ایدل شدن خیلی سخته ولی در کنارش مزایا هم داره
    به هیچ وچه هم کیپاپ ساخته‌ گی نیست و همین شما ها منظور کسایی که اینقدر بی عاطفه هستن دنیا رو خراب کردن اینقدر برای مثل بی تی اس مهربونم ساختگییی آیا ؟؟هیچ انسانی نمیتونه با زور محبت کنه اونا واقعا طرفداراشون رو دوست دارن . به هیچ وجه بردگی نیست انکار یه معامله هست بین یه فرد یه شرکت ، کمپانی میگه من تورو معروف می‌کنم به رویاهات میرسونم تو هم باید کارایی که من میگم رو انجام بدی تا هم تو پیشرفت کنی و محبوب بشی و هم برای من مفید باشه موضوع بردگی اینجا وجود نداره و هر کاری سختی های خودشون داره هیچ کاری ساده نیست ایدل شدن هم یه شغل جدید و به روز هست که در کنار سختی عالییهههه و کسایی که نمیخوام ایدل شدن خواهشننن بی خودی نظر ندن دوست نداری ایدل نشو چرا حرف های بی خود می‌زنی ؟ نگران نباشین کسایی مه میخواین ایدل باشین من خودم هم میخوام ایدل بشم چون واقعا به رقص و موزیک و آهنگ و .. علاقه دارم آیدل شدن سخته ولی معروف شدن داره

  8. کلا من کاری به زندگی و نوع روش زندگیشون ندارم ایدل ها هم ادم هستن و میتونن هر انتخابی داشته باشن….
    من طرفدار اکثر گروه ها هستم به خصوص استرو و بی تی اس…
    نه اونقدر که وابسته باشم فقط چون از اجرا ها یا اعضا خوشم میاد دنبالشون میکنم اینکه بخواین انقدر پیگیر باشین که وقت وزندگیتون رو بزارین روش جوری که از اصل زندگی خودتون دور بشین کار درستی نیست…..
    و اینکه با وجود زخمی شدن یا صدمه دید ادامه میدن …شاید اجبار کمپانی باشه اما بهشون افتخار میکنم که با وجود سختی ها ادامه میدن کاری که ماها در زندگی روزمره انجام نمیدیم…
    و همینطور طرفدار کسی بودن به معنی دور شدن از دین وملیت ادم نیست…
    ما خیلی از بازیگران و خواننده های ایرانی داریم که دارن خارج از کشور یه کارهایی انجام میدن که در شان انسان نیست….
    پس شما نباید ایدل هایی که از اول در یه محیط ازاد زندگی کردن رو قضاوت کنید

  9. سلام
    درمورد اون هایی که میگن و جبهه میگیرن
    ایشون بخاطر خیر و صلاحمند میگه و لی شما هر کار
    دلتون می‌خواهد برد بکنید ایشون بخاطر خودتون میگه
    وگر نه من خودم آرمی و بلینک هستم

  10. خب من باید اینجا یه حقیقتی رو بگم که شاید براتون تلخ و عجیب بنظر بیاد، نظر یکی از دوستان درسته که من اسمشو یادم نمیاد ولی کلا گرایش و مدل مو و استایل به خود افراد مربوطه ولی باید بدونید کیپاپ یه صنعت ساختگیه، بغل کردنا بوسیدنا و حرفای قشنگ ایدلا هم ساختگین، اینجوری که اگه الان لیسا جنیو بغل کنه ممکنه ویدئوشون استریم بیشتری بخوره ولی اگه باهم بداخلاقی کنن اسمشون بددرمیره و فالووراشون انفالو میکنن اوکی؟!

  11. سلام آهنگ هایی که می‌خونیم و خودمون باید بنویسیم؟
    من هم رقصم خوبه هم صدام و زبانم اما نمیتونم آهنگ بنویسم

  12. خب سخت باشه من از سسانگ از عمل نمیترسم الان حدف من رسیرن به ردیاما و براش تلاش میکنم

  13. سلام
    این که گفتید این قرارداد رو وقتی ببندن یعنی با اون سازمانی که نمیخوام اسمش رو ببرم قرار داد بستن ، فکر میکنم اشتباهه
    چون اون سازمان هرشخصی رو راه نمیده
    میاد میبینه مثلا فلانی میتونه خیلی موفق بشه
    و میره باهاش قرارداد میبنده و میگه ما خیلی معروفت میکنیم و در ازاش این شرایط (…) هستن و تو میتونی قبول کنی یا نکن
    و این ربطی به آیدل شدن نداره

  14. من خودم با عمل جراحی زیبایی موافق نیستم چون میترسم درد داشته باشه ولی خب میخوام ایدل شم بابا مامانم میگن 16 سالگی نمیشه ولی 18 سالگی هر کاری خواستی میتونی کنی میخوامم تست بدمم همه تو تست قبول نمیشن ولی کل خانواده میگن صدام خوبه

  15. مطلبتون خوندم این درد هایی که آیدل ها میکشنن
    از دردی که من میکشم راحت تره خدا هیچ کس دست خانواده من نندازه من استعداد دارم خیلی دوست دارم آیدل بشم و درست حريم خصوصي خیلی برام مهم ولی خب دیگه چه میشه کرد هر چی باشه بهتره مامانت بشینه جلوت ۱۰ ساعت مختو بخوره فقط از دست این خانوادم راحت شم الان داره مخم میخوره خدا خسته شدمممممممممممممممممممممممم
    تو ۱۸ سالگی میخوام برم برام هیچی مهم نیست اگه جای من بودین میگفتید آیدل شدن بهتره

  16. برا من مهم نیست هر چی میشه بشه من استعداد شو دارم و برام هیچ اهمیت نداره من فقط از دست خانوادم راحت شم به آرزوم برسم

  17. سلام حرف ها و تمام مبحث هایی که در این متن خلاصه میکنم مبنی براگاه کردن شماست و بنده هیچ قصد و نیتی بر توهین و هیت به اعضا و جامعه کیپاپ ندارم زیراکه خودم هم کیپاپرم
    1:اولین چیزی که بعد از کاراموزی یک فرد برای ایدل شدن بسیار مهم و ضروریه داشتن اسپانسر هست مثال کمپانی ها که اسپانسر های بزرگی هستند و کسانی که سهامی در کمپانی دارند باید مخارج ایدل را پرداخت کنند اما موفقیت و سود کنسرت ها یا تبلیغات برنامه ها برای کمپانی ها میشه بنابر همین اصل هر ایدل برای محبوبیت و معروفیت باید قراردادی با کمپانی ببنده
    که این قرارداد مبنی بر :
    _داشتن نظارت بر رفتار ایدل ها جلوی دوربین
    _توافق با هرگونه عمل جراحی
    _توافق با قوانین کادر کمپانی مانند ممنوعیت کلاب رفتن یا ممنوعیت رانندگی ،ممنونیت ازدواج یا داشتن بوی فرند و گرل فرند تا زمان فسخ قرار داد
    _توافق بر پوشش و میکاپ،شینیون ایدل
    _توافق با رژیم ،ورزش و………
    هست که به این قرارداد ،قرارداد بردگی یا فروختن روح میگن
    اگر توجه کنید و اگاهی لازم رو داشته باشید سازمان بزرگی هست که من هرگز از بردن نامش خوشحال نمیشم که تمام کره زمین روی دور محول انگشت اونها میچرخه ایدل ها برای معروفیت باید اون قرارداد رو ببندن که قرارداد در اصل با این سازمان بسته میشه
    پس یکی از دلایلی که موجب معروفیت زیاد میشه همین قرارداد هست

    2:گرایش یا اخلاق یک ایدل به خود ایدل مربوطه و ما نباید در زندگی اونها دخالت کنیم
    اینکه یک دختر تامبوی باشه یا یک پسر به قول شما دخترنما باشه به خود اون فرد مربوطه شما به هیچ وجه حق توهین به کسانی که گرایش متفاوتی دارند یا تامبوی و ترنس هستند رو ندارید
    یا اینکه به طور مثال اگر یک دختر کت شلوار بپوشه یعنی دختر نیست یا اگه یه پسر میکاپ یا پرسینگ بزنه پسر نیست تمام افکار زشت و خراب مغز شماست چون این ملاک ها توسط انسان ها ساخته شده لباس ها جنسیت ندارن این فقط یک تیکه پارچست تو نمیتونی روش برچسب دختر یا پسر بودن بزنی ما قبل از همه چیز انسانیم ،انسانیت،احساسات،رنگ ها جنسیت ندارن این ماهیتشونه و فقط برای راحتی انسان هاست پس نمیتونی بخاطر یسری ملاک که چند فرد بدون ثبات ذهنی و منطقی ساختنش به کسی هیت بدی
    یادبگیرید قبل از همه چیز انسان باشید
    همو قضاوت نکنید
    به علایق هم احترام بزارید و انقدر مصمم به کلیشه های جنسیتی و نژاد پرستی نچسبید .

  18. من ارمی ام و هیچ قصدی برای بی احترامی و هیت به اعضا یا جامعه کیپاپ ندارم بنده حق دارم دیدگاه خودم رو بیان کنم پس جبهه نگیرید این فقط نظرمه و نظر من مبنی بر این نیست که از سمت من توهینی به فن ها یا فندوم ها بشه
    اول اینکه شما اگر درست و معتبر تحقیق کنید متوجه میشید که یک سری سازمان هایی هستند که من به هیچ عنوان دوست ندارم اسمش رو ببرم وجود دارند که دنیا روی نوک انگشت اونها میچرخه شاید فکر کنید چرت میگم اما حقیقت محضه
    به طور مثال وقتی یک فرد میخواد ایدل بشه یا سلبریتی معروفی بشه نیاز به یک اسپانسر داره مثال کمپانی ها وقتی دوره کاراموزی اون فرد به پایان میرسه و اگر قبول بشه باید قردادی رو مبنی بر اینکه رژیم ،عمل های جراحی،ورزش،برنامه ،میکاپ،پوشش،شینیون و……. به طور کامل تمام تایم زندگی اونها تا زمان فسخ قرداد اونها باشه امضا میکنن و این قرداد معروف هست به قرار داد فروختن روح یا بردگی
    اگر فرد از انجام کارهایی که کمپانی به اون محول میکنه سرباز بزنه مطمئنن مجازات و خسارات زیادی رو متحمل میشه بنابر همین اصل او مجبور به انجام هرکاری که کمپانی میگه میشه حتی اگر غیر اخلاقی یا غیر منطقی باشه
    و دوم حقایق وحشتناکی پشت تمام این سازمان ها و قرارداد ها هست که ما اطلاعی ازشون نداریم پس نقض کردن همشون کار اشتباهیه دقت کنید همشون برخی ها خیلی غیر منطقین پس باید با اونها برخورد بشه
    سوم امکانش هست که بعضی از افراد جامعه کیپاپ گرایششون متفاوت باشه اما این ربطی به ما نداره چون زندگی خودشون هست و ما تصمیم گیرنده زندگی اونها نیستیم
    چهارم اینکه فندوم ها چهره های ظریف داشته باشند یا ایدل های دختر تامبوی باشن یا پسر ها به قول شما دخترنما به ما ربطی نداره ما ساسنگ نیستیم فقط فنیم من از اهنگاشون لذت میبرم بس پس اینکه چطور رفتاری داشته باشن به من مربوط نیست
    تمام رفتار های و کارهای ما به خود ما و انتخاب های ما مربوطه پس یاد بگیریم اگه یه دختر انتخاب کرد لش بپوشه و موهاشو پسرانه بزنه احترام بزاریم یا اگه یه پسر خواست لباس صورتی بپوشه و حتی میکاپ کنه به سلیقش احترام بزاریم و اینکه تمام این ملاک ها که میگه این مدل مو فقط مختص دخترهاست یا این مدل لباس فقط مختص پسر ها یا اینکه این رفتارات و احساسات فقط مختص دختر هاست کاملا اشتباه چون این ملاک ها هم از ذهن انسان ها ناشئت گرفته و این اشتباه بخاطر یه سری ملاک که ساخته ذهن چند فرد کاملا بی عقل و بدون ثبات منطقی بوده کسی رو قضاوت کنیم و اینکه تمام حرف های من برای اگاهی شما بود همین .

  19. مطلب تون رو خوندم.تو سایت های دیگه و کامنت دیدم که گفته بودین موزیک ویدیو فایر یا فیک لاو شیطان پرستیه..اینا دختر نمان یا گ.ی ان و اینا..خواستم بگم شمایی که حتی نمیدونین چرا افراد میان طرفدار اینا میشن واقعا از چه زاویه ای اینارو مورد بررسی قرار میدین‌؟آیا کسی که این مطلب رو نوشته،یه بار اومده از یه فن واقعی بپرسه چرا اومدی طرفدارشون شدی؟قطعا اون شخص میگه چون بهم امید دادن،یاد دادن خودمو دوست داشته باشم و تو زندگی کم نیارم..قطعا هیچ فنی نمیاد بگه چون شیطان پرستن اومدم فنشون شدم.لطفا دقت کنین که دارین چیکار میکنین،این آیدل ها باعث شادی فناشونن🙂

  20. ببینین من یه موضوع بگم در مورد یه سری هیت ها نمیشه گفت قطعی ان .
    مثل شیطان پرستی و …..
    ولی یه موضوع و بحث هست اینکه کیپاپ یه نمایش توسط کمپانی هاست و بیننده و راه پول در آوردن اون کمپانی ها هستیم .
    بیایم و یکم درست فکر کنیم که کمپانی ها چقدر کارشون رو خوب انجام دادن و میدن چه بی نقص نمایش رو اجرا میکنن که ما خیلی ساده باور حرکات رو میکنیم . هیت نمیدم به گروه ها و آیدل ها .

    اتفاقا طبق تمام مطالبی که خوندین این وسط ما یه سری برده رو داریم که اصطلاحاً بهشون میگیم آیدل . و اگر هیتی یا حقیقتی باشه به کمپانی مربوطه نه به حالا آیدل ها کلا می‌خوام بگم که برین و بفهمین که کیپاپ چرا به وجود اومد به چه علت به چه دلیل و در نهایت با وجود کیپاپ چی به کره رسید 🙂 پس لطفاااا نیاید و فحش ندید که تو به آیدل من و اون هیت دادی نه خواهر من نه برادر من هیت ندادم و بلکه دفاع کردم و بحث این صفحه و صحبت های من فقط و فقط مربوط به اصل کاری هست یعنی

    کمپانی

  21. مهسا خانم اولا که اینا شیطان پرست نیستن ۱ ۲ اینکه اینا خودشون مسلمون نیستن اما تو یکی از کنسرت تا شون ی دختر مسلمون انتخاب شد که بی تی اس ببینه و یکی از اعضا یعنی هوبی اومد در گوش همه ی اعضا اومد گفت که ایشون مسلمونه و درست رفتار کنید مهسا جون ببین مادر پدر منم از اینا خوششون نمیاد ۳ بگم خیلی احمقی که همچین فکری میکنی اینا شیطان پرستن تو همجنسگرا نیستی تو یه نژاد پرستی بهتره که این حرفای کسشر به خودت بگی نه ما ما ارمی هستی میمونیم اینا واقعیت نداره اینا رژیم غذایی سختی نداره اگر اینستای شوگا یا کی پاپ رو فالو کنید میفهمین که اینا وجور نداره حرف چرت پرت نزنید ما اینارو باور نداریم تلاش بیخودی نکنید

  22. چطور دلتون میاد میمون هاااااااا اینا عشقن ببینم از اینا می دانم چیکارکنم کنممممممم

  23. خوب من تمام کامنتای هیترای کی پاپ رو خوندم و به یه ورم گذاشتم چون حتی من بهشون توجه کامل نکردم چون میدونم الکی نیومدن اینا رو بخونن فقط میخوان حداقل یه چیزی بگن خوب میدونید هیترا اگه با هر کیپاپر در بیوفتین دردسر جونتون رو کردین بنظر من جامعه ما به کیپاپ زیاد علاقه داره و این کار درسته ! بنظرتون با اهنگ هایی مثل تتلو و مهراد و… بجای میرسید ؟نه! نمیخوام حالا توهین کنم ولی بگم منی که دارم کیپاپر میشم اینا رو خوندم و دیدم خیلیاش شایعه هست چون اینا وجود نداره و فقط دیدم میخوان ما از ایران نریم میدونم همتون دوست دارید از جامعه خودتون به یه جامعه دیگه برین ولی .. خو هیترا همه حرفاتون به یه ورم شد دیدم که اصلا.. هیترا های عزیز کیپاپ افتخار جهانی و ابدی هس ولی حتی تو افتخار پدر و مادرتم نیستی به چپ کیپاپرایی !

  24. همین الان که شما ها دارین زیر پتو به بی تی اس و کیپاپ هیت میدین اونا دارن با جون و دل برای خوشحالی و رضایت فن هاشون تلاش میکنن و حتی در بدترین شرایت از اونا دفاع میکنن
    وقتی میبینین ما میگیم فداشون بشم ، قربونشون برم یا حالا هرچیز دیگه بخاطر اینه ک اونا خیلییی قبل تر از ما خودشون رو فدا کردن .
    من قبل اینکه آرمی بشم از خونواده متنفر بودم از درس متنفر بودم و حتی از خودم هم متنفر بودم !!!
    دقیقا همون سالی که آرمی شدم کارنامه هام شروع کردن به عالی شدن . شمایی که میگین فن های کیپاپ ۱۲ ساله و ۱۵ ساله هستن یه نگا به خودتون بکنید !!!! به نظرم حتی اگر سن طرفدار های کیپاپ کم باشه ، سن عقلیشون از شما خیلی بیشتره . شاید یکی از شما هیترا ۵۰ سالش باشه ولی عقل و شعورش به یک درصد هم نمیرسه . اما یک فرد ۱۲ ، ۱۵ ساله یا حالا هرچی با این سن کمش از نظر عقلی و شعوری از شما خیلی بزرگتره . اونا هیچ وقت به شما در مورد آهنگ های مورد علاقتون توهین نکردن . ولی الان برین یه کامنت هاتون نگاه کنین !!! در حالی که دارین به دیگران بی احترامی میکنید دارین میگین اخلاق خیلی خوب و عالی ای دارین و کیپاپ خیلی بد اخلافه .

    وایسا ببینم تا حالا سخنرانی نامجون یکی از اعضای بی تی اس رو دیدین ؟؟؟؟؟
    اونا به دلیل شعور و فهم بالایی که داشتن به سازمان ملل دعوت شدن . اون وقت شپا چی ؟ دارین پشت سر هم به دیگران هیت میدین و بی احترامی میکنید .

    فکر نمیکردم هفراد بزرگسال یا میانسال سرزمینم انقدرررر بی احترام و بی شخصیت باشن که به همین راحتی به دیگران توهین میکنن
    براتون متاسفم ک با موی سفیدتون لینقدر به دیگران بی احترامی میکنید و هنوز یاد نگرفیتن که هر انسانی روی کره‌ی زمین با ارزش و لایق احترامه

  25. مهسا 20 ساله
    اینکه هرکی یجور دوست دارع زندکی کنه عیب نیست گناه نکرده….
    هرمی طبق استدلال خودش برا زندکی اش تصمیم میگیره… مثلا پسر دختر نما مثال زدی اما
    اون دوست داره شبیه دخترا باشه اما تو که نمیتونی باطن اونو عوض کنی اون از خودش مطمئن عه که از داخل یه پسر عه و فقط به دختر ها گرایش دارع ن بع پسرا
    توکه میگی تبلیغ همجنسگرایی… خیلی چیز مسخره ای مثال زدی… خداشاهده کیپاپ از من یه ادم بهتر ساخته من قبلا دیگع از زندگیم خسته شده بودم معلوم نبود چرا فکر خود کشی به سرم زده اما وقتی با کیپاپ اشنا شدم قرار بود یه اهنگ باشه اما الان زندگی مه اگع تلاش کنی میتونی حتی به عشق کیپاپ ات برسی فقط کافیه باور داشته باشی، شاید اصلا خدا تورو قسمت بایست کرده تو که نمیدونی…. خواهشا کسیو قضاوت نکنید نه از رو ظاهرش نه حرف هایی که مردم میزنن اوناهم ادم ان دل دارن

  26. من خیلی دوس دارم ایدل کیپاپ شم ولی با وجود این همه مشکل هنوزم هم دوست دارم ایدل کیپاپ شم و بابا مامانم میزارن بهشون که گفتم شوکه شدن ولی بهشون گفتم ک این ارزوی منه قبول کردن
    ولی ادم نباید بخاطر بعضی از مشکل هاش ارزو هاشو ول کنه

  27. خانوم مهسایی ک ۲۰ سالته و هنوز نفهمیدی زندگی از چه قراره،نمیخام توهین کنم ولی این افکاراتو واسه خودت نگهدار.مشخصه که هنوز مارو نشناختی.کدوم خری گفته کی پاپرا دوس دارن با ایدلشون ازدواج کنن؟هر کی گفته ب من بگو تا یکی بزنم تو سرش،بخاطر افکار مسخرش،یکیم بزنم تو دهنش بخاطر اینکه همیچین چیزیو گفته.
    برین افکارتونو درست کنین.هر کس یواسه خودش حق انتخاب و زندگی داره.شما ادای کسایی که دلشون واسه ما میسوزه رو در میارین فقط.فک میکنین کی پاپ،مارو از زندگی واقعیمون دور کرده و باعث شده ما از خانواده هامون دور شیم واقعا؟چرا انقد مزخرف فکر میکنین؟من از زمانی ک آرمی شدم،یاد گرفتن خانوادمو،مامان و بابامو،دوس داشته باشم.چرا چرت و پرت میگید؟
    بی تی اس شیطان پرست نیست.توی خیلی از ویدیو ها این ثابت شده.و واسه ی ما آرمی ها و کی پاپرا اصن مهم نیس شما هیترا چی میگید.چون ما زندگیمونو داریم میکنیم و با کار کسی هم کاری نداریم و تو زندگی کسی دخالت نمیکنیم و به علایق و افکارات همدیگه احترام میزاریم.
    ما خودمونو کنار اونا نمیبینیم چون میدونیم امکان اینکه پیششون باشیم خیلی کمه و واسه یخیلی از ما ایرانیا،غیر ممکن حتی.
    و مهمتر از همه اینه ک شما اجازه ندارید ب علایق و افکاری ما توهین کنین.اینو یاد بگیرین هر کسی واسه خودش زندگی میکنه.
    اگرم کسی داره میگه که دورشون بگردم و اینا و خودشو کنار آیدلش یا آیدلاش میبینه،شما اجازه ندارید بهش بگید که افکارش مسخرس.چون اون شخص انقدری قدرتمند و تواناس که میتونه همچین فکریو توی ذهنش پرورش بدع.به جای اینکه شما بزرگترا تشویقش کنین و بهش بگین تو میتونی به آرزوت برسی،این حرفارو میزنین؟واقعا برای ایندتون و اون طرز فکر مسخرتون نگرانم.
    شاید اصن نوجوونا نخان تو اینده ازدواج کنن.شاید استعداد نوجوونا و جوونای کشورمون توی درس فقط نباشه.و باز هم شما در این مورد هم اجازه توهین نداری. چون خدا اون شخصو طوری آفریده که استعدادش توی هنر یا موسیقی یا دنس یا نویسندگی یا طنز یا تکنولوژی یا هر چیزی دیگه ای باشه و اسطوره باشه توی رشته که در اون استعداد داره.
    نمیشه که همه برن درس بخونن.
    متاسفم براتون.
    برید فکرتونو درست کنین.
    فکر میکنین خیلی عاقلین؟ن بخدا

  28. تا دیروز فکر میکردم آرمی ها بچه نیستن و کاملا منطقین
    ولی با خوندن این مقاله و بعدش کامنتا یقین پیدا کردم که حدود “۶۵” درصد آرمی های “ایرانی” زیر ۱۵ سالن
    پ.ن:آرمی های عزیز لطفا زیر این کامنت حمله نکنید و انگ هایی مانند نژاد پرست یا هیتر و این چ.رت و پرتا نزنید ممنون میشم🤗

  29. شما تو این سایت خیلی پیچیدن کردین همه چیرو
    مهسا خانم تو که میگی بکشیم بیرون از این چیزا و موزیک‌ویدیو فیک لاو و فایر شیطان پزستین باید بگم که اعضا بی تی اس یا بلک پینک درهرجایی از خداتشکر میکنن درصورتی که خلاف شیطان پرستیه اون موزکی‌ویدیو فیک لاوم مثلث برعکس رو نشون داده که یعنی ضد شیطان درستیه بعد همون امید و شادی کاذبی که شما میگی من و از افسردگی نجات داد میفهمی؟انقدر هیت نده خانم به اصتلاح متشخص شما بیست سالته اما هنوز هم طرز فکرت اشتباهه تو اگر دوست نداری ظاهر دخترونه که یه پسر داشته باشه خیلی زشته اصلا دنبال این‌چیزا نباش به بقیم هیت نده اعضای بی تی اس خیلی ببه دین اسلام احترام میزارن تو چن ساله دنبالشون نکردی تو چیزی که هیچی ازش خبر نداری حق ندازی نظر بدی عزیزدل
    خانم/اقای ارمی تو خودت رو یک ارمی میدونی؟تو اگه ارمی بودی که نمیگفتی کسانی که میخوان ایدل شن« ۱۲/۱۳ ساله ای بیش نیستند»مگه بقیه از چن سال شروع کردند؟تو از خفت سالگی شروع میکنی به درس خوندن مغزت کلا ارور میده اونوقت یه نوجوون با افکار مثبت و منفی اطرافش با تمام محدودیت هایی که داره میگه من «ارزو »دارم این‌خودش یه‌موفقیته حرفت چه معنی میدن که‌گفتی اون ها فکر نمیکنن؟
    همه باید مثل شما فکر کنند؟
    همه باید افتخار کنند که مسلمان هستند؟؟؟؟
    چرا انقدر نژاد پرست هستید؟
    لعنتیا انقدر‌هیت ندید اون افکار منفی رو بکنین تو مختون خفه شین هیچ میدونین با خمین هیت دادناتون چه بلتیی سر ما‌نوجوون ها اوردین؟؟؟متاسفم‌واسه نسل اینده شما از همین الان بهشوپ‌میگم از صمیم قلب متاسفم که سقف ذهنی بسیار کوتاهی دارین
    اطرافیان شما هیچ وقت موفق نمیشن فقط بخاطر حرف های شما
    و بچه بیچاره ای که قراره زیر دست و فکر شما بزرگ شه

  30. ناموسا زیاد سسشر نگید وقتی خیلی چیزا رو نمیدونید 😐
    ایدول شدن هم اصن سختی های خودشو داره ولی خب اینجا دیگه زیادی دارن چرت میگن(بدی های کیپا 😐) و کلی مزخرف دیگه سر هم کردن

  31. سلام دوستان ۲۰ سالمه
    من سه سال پیش به طور اتفاقی با کیپاپ اشنا شدم
    رقصاشونو اهنگاشونو قیافه هاشون منو جذب کردن و ابنکه باحال بودن
    تا جایی که من عاشقشون شدم ولی چون میدونستم این عشق فقط منو اذیت میکنه چون نمبتونم بهشون برسم
    تلاش کردم فراموششون کنم
    الان یه سالی میگذره که دیگه حس گذشترو ندارم و من همچنان دارم طرفدارای دواتیشه گروهای کیپاپو میبینم و برای حال نوجوانا و جوونای سرزمینم ناراحتم !
    در موردشون خیلی تحقیق کردم متاسفانه به نتایج بدی رسیدم اینکه قطعا دارن بی هویتی جنسیرو ترویج میدن( شاید دوسال پیش قیافشون و طرز لباس پوشیدنشون برام جالب بود ولی الان بدم میاد ازینکه میفهمم گول خوردم گول ظواهرو چقد بدم میاد از پسرای دختر نما چقد مثه دخترا ظریفن..). شاید باورتون نشه ولی یه مدت فکر میکردم که من همجنسگرام !! ولی از وقتی دیدن کلیپ ااشونو قطع کردم درست شدم و برا همین برام مسخره میاد که پسرای دختر نمارو ببینم
    دارن خودکشیو رواج میدن ذهن تو بچه مسلمونو هدف گرفتن
    یه سری چیزا درمورد نماد های شیطان پرستی توی موزیک ویدیوهاشون خوندم که دقیقا درست بودن( من خیلی چیزا درباره شیطان پرستی خوندم و شنیدم و حتی یه سری از موزیک ویدیوهاشون شکم میکردم ! مثه فایر یا فیک لاو )
    تو رو خدا از اینا بکشید بیرون
    شما میخواین مادر یا پدر بشین باید با دنیای واقعی اشنا بشین باور کنید دنیای مجازی با واقعی خییییلی متفاوته
    ما جوونارو دارن شستشوی مغزی میدن
    همینکه به حرفای من اعتراض شدیدی میکنیدو متعصبانه ازشون دفاع میکنید همینکه از کلمات فداشون شم استفاده میکنید همینکه همش خودتونو با اونا تخیل میکنید که ازدواج کردین باهاشونو یا کنارشونین…
    همش داره نشون میده که شمارو کاملا شستشو مغزی دادن و کاملا موفق بودن
    دیدن کلیپاشون و اهنگاشون فقط براتون شادی های کاذب میاره شرطی میشین بهشون وابسته میشین و زندگی واقعیتون میریزه بهم دیگه نمیتونین ازش بکشین بیرون مهم تر از همه واقعا دارن شیطان پرستی رو رواج میدن
    توروخدا دلم واسه همتون میسوزه مثل خواهرا و برادرای خودمین
    دور باشید طول میکشه و خ سخت ولی بعدش میفهمین زندگی رو.

  32. درسته کیپاپ هم بدی هایی داره نه تنها کیپاپ بلکه همه ی اتفاقات تو دنیا خوبی و بدی هایی داره

    در ضمن اونایی که میگن دوست دارن آیدل بشن براشون آرزوی موفقیت میکنم من ۲۲ سالمه و خودم هم آیدل شدن رو دوست دارم و اونایی که میگن بچه های ۱۳ ۱۴ ساله میخوان آیدل باشن و طرفدار کیپاپن کاملا در اشتباهن

  33. سلام ببخشید این بروی سفر به کره ی جنوبی برای آزمون سوم که حضوریه کمپاگی هزینه رو میده که بریم اودیشن بدیم یا باید خودمون هزینه رو بدیم

  34. عزیزانی که میگن من اجازه پدر ندارم نمیدونم میتونم اودیشن بدم یا نه عزیزم اونا کاری به اجازه پر و مادرت ندارن اصن
    اول از همه اول برو تو سایت اودیشن شرکت مورد نظرت(بیگ هیت،وای جی و………)بعد صدا یا ویدیو ضبط شده خودتو بفرست و یادت باشه آهنگ آیدول های کیپاپ رو نخونی چون قبول نمیکنن و فک میکنن سسنگی یکی از اهنگای (بیلی آیلیش،اریانا گرانده ….. کلاً یکی از اهمگای خواننده های هالیوودی رو بخون) بعدش بفرست براشون اگه قبول بشی بهت زنگ میزنن و برات بلیط رفت به کره میگیرن بعدش میری اونجا و یکی میاد دنبالت و تو رو میبرن به کمپانی اونجا تو خوابگاه میمونی و یه منیجر داری که شب تا صبح دنبالته هرجا بری میاد باهات تا خوراکی نخوری و با پسرا نگردی و کلاً قوانین رو زیرپا نزاری
    همه ی خرجت با خود کمپانیه
    تمرینا۷یا۵صب شروع میشه و۳شب تموم میشه بعضی اوقات ۴ یا ۵هم تموم میشه
    اگه کارت خوب باشه زودتر دبیو میکنی و موفق میشی امّا اگه تنبلی کنی و موفق نشی و یا کارت خوب نباشه اونا همه پولی رو که برات خرج کردن ازت پس میخوان و کلاً از شرکت میندازنت بیرون اگه نتونی پولشونو بدی ریپورت میشی و بدی اودیشن ندادن هم همینه.
    حالا کسایی که میپرسن من ۱۸سالگی‌میخوام برم باید بگم‌که اگه سنت بالاس باید صدات عالی باشه چون اگه پایین۱۸سال باشی مشکلی نیست که صدات بد باشه چون به ندرت با تمرینایی که بهت میدن خوب میشی اما اگه سنت ۱۸باشه شاید بالای۲۰سال دبیو کنی.
    من این پایین براتون لیست کمپانی پیشنهادیمو میزارم.
    کمپانی وای جی:اگه صدا یا رپ خوبی داری و قیافه نداری به این کمپانی اودیشن بده چون بهترین رپ و مانستر هارو داره و براش قیافه مهم نیست
    کمپانی ایتزی:اگه قیافه خوبی داری ولی صدات خوب نیست به این کمپانی اودیشن بده.
    شرایط لازم برای اودیشن در تمامی کمپانی ها:
    مسلط بودن به زبان های کره ای و انگلیسی
    کشف حجاب(بی حجاب بودن یا آزاد بودن

  35. اصلا ایرانی ها میتونن ایدول شن؟
    هر چند که میدونم اینایی که میخواهن ایدول شن بچه ها 12 13 ساله بیش نیستن که اصلا فکر نمیکنن

    هر چند رویا پردازی برا هر انسانی ازاده

  36. سلام
    واقعا ایدول ها عروسک خیمه شب بازین نه میتونن مثل ادم عادی زندگی کنن تو خیابون راه برن نه حتی بعضی کار ها شخصی نمیوتنن انجام بدن کمپانی ها خیلی قوانین سختی دارن فک کن حتی نمیتونن موهای خودشون مدلی که میخواهن کوتاه کنن کاراشون هم خدا عالمه انقدر زیاد مثلا یونگی کلا 4 ساعت میخوابه و حتی جیمین که بعد دیبو بابت هیت هایی که بهش میدادن غذا نمیخورد تا لاغر شه ………..
    و از همه بدتر همه تو رو به خاطر اون چیزی که تو فضا مجازی نشون میدن دوست دارن و حتی دوستای قبل مشهور بودنتم از دست بدی بابت کارت
    هر کی حق اعصبانت داره ولی فک کن اعصبانیت یک ایدول تو فضا مجازی پخش شه خدا عالمه چه همه هیت میگیره
    اینا همش از لحاظ روحی هستش جسمی که دیگه نگم با اون همه تمرین و رقصا سخت
    ولی من همچنان ارمی ابدی خواهم موند چون میدونم چقدر زحمت میکشن و تنها دلخوشیشون ما ها هستن پس من تمام تلاشمو میکنم شاید هیچوقت نفهمن شاید خیلی ناچیز باشه ولی من دلم خوشه که برا 7 فرشته که دارن از جونشون مایه میزارن کاری کرده باشم

  37. با سلام

    هرچقد بد کی پاپ رو هم بگید باز من کی پاپر میمونم
    ادم باید سختی بکشه تا به موفقیت دست پیدا کنه
    من روز به روز علاقه ام به کره و ژاپن بیشتر میشه
    مطمئنم این مقاله رو یک ادم سن بالا نوشته که اصلا حال جوون ها و نوجوون ها رو نمیفهمه. ما تو این روز های کرواسی حال خودمونو خوب میکنیم. و شما ها اصلا نمیتونید درک کنید

  38. اول این که استعداد مهمه و این ک توانایی داشتن،دوم این که اگه کسی توانایی و استعداد داشته باشه واسه رسیدن به اون تلاش میکنه و هر‌ کاری‌میکنه،ولی از نظر من گروه های کی‌پاپ فقط مدل هستن و کارای موسیقیشون تعریفی نداره و از همه مهم تر‌ این وقتی میخوان معروف شن کمپانی هایی ک اسپانسر اونا هستن پول زیادی رو صرف ساختن این قیافه هایی که مثل عروسک خیمه شب بازی هست میکنند،سوم این ک این چیزا واسه آدما نون و آب نمیشه و در واقع بدرد نمیخوره چون داریم میبنیم ک دخترایی ک دور‌ ما هستن و طرفدارای این چیزا هستن بیشتر از این ک آهنگ های اینا رو گوش بدن دنبال عکس های اینان،منطقی فکر نکردن و بیکار بودن هم باعث این چیزا میشه

  39. همه اینا درسته ممنون از شما ک گفتید ولی ب نظرم ارزش این ها رو داره چرا ک در عوضش خیلی چیزای دیگه ب دست میاری من خودم میخوام شروع کنم و انشالا موفق میشم

  40. مشخصه که هر کار معروف و پرطرفداری دردسر های خودشو داره
    کیپاپ اصلا چیز بدی نیست و این دیگه به فرهنگ و اعتقادات مردم بستگی داره
    حتی سلبریتی های خودمونم برای جلب توجه مجبورن کلی کار خطرناک انجام بدن این اصلا چیز جدیدی نیست که بخوایم بگیم کیپاپ مشکل داره
    هر حرفه ای سختی های خودشو داره و همه هم اینو میدونن دیگه به خودشون بستگی داره
    اکثر این سختگیری ها هم از طرف کمپانی ها ست وگرنه آدم که دلش نمیخواد به خاطر پول و شهرت داغون بشه
    بهترین مطلبی بود که خوندم و واقعا ازتون ممنونم که اینقدر با روشنفکری معایب کیپاپ رو برامون تشریح کردین

  41. شاید باورت نشه ولی این حرفات باعث میشه بیشتر بهشون علاقه پیدا کنیم چون با تمام سختیا هیچوقت طرفداراشون رو ناراحت نمیکنن و همیشه به فناشون اهمیت میدن

  42. شما اگر مشکلی داری از کیپاپ نه چیزی بشنو نه چیزی ببین
    اوکی؟
    یا
    نوکی؟

  43. همه ی اینا چرت و پرته
    فقط میخواین طرفدار هاشونو کم کنین
    اصلا به کسی ربطی نداره که ما طرفدار کیپاپیم
    مطالب خوبتون رو برای خودتون نگه دارید

  44. اقا نیاید از این بنده خدا در مورد دنس و رپ بپرسید
    ایشون در مورد بدی های کیپاپ مطلب گذاشتن
    نه در مورد چگونگی ویزا گرفتن و اودیشن دادن

  45. مطالب خیلی خیلی عالی بود الان یسریا میان از کیپاپ اطلاعات غلط میدن
    من ۶ ساله کیپاپرم و هیچ اشتباهی تو این مطلب ندیدم
    خیلی خوب بود

  46. واسه اونایی ک برای ادیشن میپرسن شما از همین ایران توی سایت اس ام بیگ هیت یا هر کمپانی اول ادیشن بفرستین اگ قبول بشید بقیه هزینه ها با خودشونه حتی هزینه های پروازو و اینا….. ولی خوب احتمال قبولیش خیلی کمه….
    و اینکه محدودیت سنی نداره توی خود کره خیلیا از سن ۱۴ ۱۵ سالگی شروع به کاراموزی برای کمپانیا میکنن مثلا جونگکوک از ۱۳ سالگی وارد کمپانی بیگ هیت شده

  47. سلام من ١٣ سالمه من از الان دارن تمرين مي كنم ولى من مجبورم وقتى كه ١٨ سالم شد به كره برم ايا اين امكان وجود داره كه قبول كنن يه ١٨ ساليو ؟

  48. ن پول دارید ن سواد بعد میخواید ایدلی چیزی بشید عقل هم خوب چیزیه بچه بچه فکر میکنید..اگ زیر ۱۸سالید بدون اجازه ولی قیم نمیتونید از کشور خارج شید…بعدم کسی ک هنوز بلد نیست سایت سفارتو تشخیص بده و پیدا کنه …میخواد گلیمشو تو یه کشوره دیگ از اب بکشه؟!….

  49. سلام ببخشید مرسی از مطالبطون . بعد یه سوال دارم اگر کسی اجازه ی پدر نداشته باشه میتونه بره اودیشن بده ؟؟ یعنی اجازه ی پدر نمیخواد ؟؟ بعد یه سوال دیگه وقتی ما برای اودیشن دادن اماده باشیم میتونیم تو ایران اودیشن بدیم بعد اگه قبول کردن از ایران بریم یعنی برای آزمون غیر حضوری بود یا باید تو یک کشور دیگه ازمون غیر حضوری و حضوری بدیم ؟؟

  50. یه سوال ببخشید من چجوری سایت سفارت کره رو پیدا کنم؟و از کجا بفهمم که این سایت ها مال خودشونن و مال آدمای غیر عادی نیستن؟؟

  51. سلام آیا در کمپانی‌های معروف مثل(BIG HIT.YG.JYP)هم تابه حال کسی مورد تجاوز قرار گرفته شده یا فقط تو کمپانی‌های گمنام این اتفاق افتاده؟

  52. در گوگل سرچ کنید معمولا اول نشون میده، دوم باید حتما اول آدرس اینترنتیشون HTTPS باشه.

  53. سلام
    میشه بگید چجوری باید به سایتی که می‌خوایم اودیشن بدیم اعتماد کنیم ؟
    مثلاً سایت اون کمپانی جعلی نباشه که به جای اینکه برای خود کمپانی کره جنوبی بره ، سر از جاهای نا معلوم دربیاره.
    کاش میشد سایت خود کمپانی هارو بزارید

  54. سلام ببخشید یه سوال دیگه برای گرفتن ویزای E6باید چه شرایطی داشت ؟؟؟؟؟

  55. همه اش دروغه کی پاپ خیلی پاکه و ایدلهاش هم خیلی پاک و معصوم هستن شما این حرفها رو زدید چون به ایدلهاش کره ای حسودی می کنید این ایدلهاش هر چی باشن از این خواننده های ایرانی که معلوم نیست چی می خونن خیلی بهترن

  56. سلام ببخشید ما باید اهنگمون برای خوندن و رقص باید از گروه های خود کمپانی که مد نظر ما هست باشه یا خارجی هم میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

  57. سلام ببخشید یه سوال دیگه میشه بگید مثلا اگر ما ادیشن دادیم بعد قبول شدیم و بعد گفتن برای امتحان حضوری بریم بعد اگر گفتن که برای امتحان بدیم کانادا یا ترکیه بعد از اینجا بخوایم بریم خیلی زیاد میشه بعد از کره برای ما پول میفرستن بریم برای امتحان یا نه ؟؟؟؟ بعد ما چطوری میتونیم ویزای E6 رو تو ایران بگیریم و اسم کمپانی رو ثبت کنیم؟؟؟؟

  58. سلام، برخی سواستفاده ها وجود داره اما نه به این شدتی که میگید. تعدادشون انگشت شماره. در هالیوود برای مثال هاروی واینستاین بود که سو استفاده میکرد و براش دادکاه تشکیل دادن. در کی پاپ نیست همین گونه هستش و اگه اثبات بشه با فرد برخورد خواهند کرد.

  59. با سلام آیا این واقعا راسته که در کمپانی ها به آیدل و کارآموز ها تجاوز میشه؟و اینکه اونا رو مجبور میکنن که با تاجر ها و افراد مهم رابطه ی جنسی داشته باشند؟و اگر آیدل ها این کار رو انجام ندن کمپانی اون ها رو با قرارداد تحدید میکنه و چون کمپانی چند سال خرج اونا رو داده و کارآموز ها و آیدل ها باید تا پایان قرارداد برای پرداخت این بدهی کار کنن اگه این کارو انجام ندن کمپانی ممکنه بندازتشون زندان لطفا لطفا جوابم رو بدید لطفا

  60. مانند کسی که درس میخونه تا مهندس بشه، اونجا شما هم درس میخونید تا آیدل بشید.

  61. بعد یه چیز دیگه ما ویزای E6 رو چطوری میتونیم بگیریم ؟؟؟؟؟؟؟ بعد اگر بفهمند ما برای ایدل شدن میریم میزارن بریم چون نوشته بودید که نام کمپانی باید توی ویزا باشه ؟؟؟؟؟؟

  62. مرسی همه ی سوال ها بود ولی فقط این نبود که میتونیم اونجا تحصیل کنیم یا نه ؟؟؟؟؟ مرسی

  63. سلام مرسی از مطلبتون میخواستم ببینم که اگر ما اودیش آنلاین بدیم و بعد قبول بشیم بعد اگر بخوایم بریم برای امتحان حضوری خب خرج رفتن خیلی زیاد میشه خود کمپانی اینارو میده مخصوصن کمپانی جی وای پی ؟؟؟؟ بعد اینکه ما موقعی که اموزش دیدیم باید خرجی که کمپانی برامون کرده رو کامل بدیم ؟؟؟؟؟ اگر اینه به ما که حقوق نمیدن پس میشه بگید این هزینه رو باید از کجا بیاریم ؟؟؟؟؟ بعد اینکه اشکالی نداره اونجا تحصیل نکنیم ؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید اخه تو متن که نوشتید جواب این سوال ها نبود مرسی

  64. آقای سربیشه تقریبا مطالبتون دذست بود ولی اینکه مثلا میگید اگه وسط کنسرت اتفاقی بیفته یا مثلا لاغری اعضا اینا بستگی به خود رفتار کمپانی با بت داره بعضیاشون صبر میکنن که به مرور زمان لاغر بشن الان یه مدل ما jyp رو داریم که به نظرم مناسب ترینه اینا هم دروغ نیست خانوم محترم شما فعلا تو خواب و رویا تشریف دارید لطفا بیدار شید و دنیای واقعی رو ببینید اسن حقایق زندگیشونه…. مگه ندیدی جونگکوک چجوری راجبه سسنگ فنش که حرصشو در آورده بود حرف میزد… فک کنم خودت بهتر بدونی.. یا شوگا که توی فرودگاه بهش حمله کردن… جیمینو زدن… ندیدی پس هر وقت آگاهی داشتی بیا حرف بزن که به بقیه اطلاعات غلط ندی

  65. سلام من برای رژیمهای سخت اونا قویم و مشکلی ندارم، و اما باید بگم من زیر بار حرف زور نمیرم
    اگه بخوان بی احترامی کنن منم بی احترامی میکنم.ممنون از مطالبتون ^-^

  66. مطلب خوبی بود کسی هم میتونه فقط اودیشن دنس بده تا فقط دنسر بشه مثل دنس اپ بکرا؟

  67. سلام سن مناسب برای ایدل شدن چه زمانیه بعد وقتی ما که ایرانی هستیم بعد از این که ایدل بشیم حق داریم به ایران بیایم یا ممنوع میشه

  68. سلام
    باید بگم تمام مطالبتون فقط برای اینکه ما را از کی‌پاپ دور کنید و مطمئنم که یک هیتر هستین چون همه مطالب دروغ❗❗❗❗❗❗❗یکی از اعضا سوپرجونیور و خیلی های دیگه چاق هستن و لاغر بودن دست خودشون.نامه‌ها و چیزهای دیگه راجبع سسنگ‌ها به کمپانی و غیره ربطی نداره اون از بی شعوری فنهاست.زخمی شدن هم اینطور که اگر زخم کم و قابل تحمل باشه اجرا ادامه پیدا میکنه وگرنه اجرا قطع میشه. در رابطه با اینکه اونها پول کمی میدن باید بگم کاملا غلط چون کمپانی Sm که حقوقش نسبت به بقیه کمپانی‌ها کمتر بازم آیدل‌هاش هر کدوم یک خونه شخصی دارن و یک خونه دارن که همشون توش زندگی میکنن حالا چه برسه به بقیه کمپانی‌ها که حقوق بالایی دارن و اینکه کره از نظر امنیت کشور اول در آسیا و کشور دوم در جهان چطور میشه گفت که به دختران کی‌پاپ تجاوز میشه؟عمل جحاری هم دست خود آیدل اگر بخواد انجام میده و طبق آمار بین کل آیدل‌ها فقط و فقط ۱۰ آیدل دختر و ۶ آیدل پسر عمل جراحی کردن زیبایی اهمیتی براشون نداره. کی‌پاپرایی که مثل من میخوان آیدل بشن مثل تلاش کنن و به این دروغ‌ها توجهی نکنن🚫🚫🚫🚫🚫آیدل‌ها زندگی خوبی دارن و در رفاه کامل هستن❗❗❗❗❗❗❗

  69. سلام من 13 سالمه و می خوام آیدل بشم استعداد هم دارم چگونه می تونم آیدل بشم

  70. در سنین بالا یکم شانس قبولی کمتره. بعد از اتمام قرارداد یا هر موقع که تونستید.

  71. سلام، خیلی ممنونم بابت مطالبتون، من برام خیلی سؤال شده که میشه بعد دانشگاه هم آدیشن داد؟ امکان قبولی هست؟ و اینکه اگه مثلا توی سن23 سالگی چجوری میشه آیدل کی پاپ شد؟ میشه لطفا توضیح بدید و اینکه چه زمانی باید پول کمپانی رو داد؟

  72. سلام مطالبتون عالی بود
    ولی من در حدی عاشق کی پاپ شدم که حاضرم جون بدم در مقابلش
    راستش رو بخواین سوالات زیادی دارم
    می تونم آدرس ایمیلتون رو داشته باشم؟

  73. اگر قبول بشيم برامون ويزاي E-6 ميگيرن و چون تو ايران خوانندگي و رقص و اينا واسه زن ممنوعه و از طرفيم مهركمپاني تو پاسپورت خورده ميشه و من دخترم مشكلي واسم پيش نمياد؟ ميزارن برم؟ ممنون ميشم جواب بدين اين سوال فكرمو مشغول كرده 🤍🙏🏻

  74. سلام , خسته نباشید ، خیلی ممنون از مطالب پر فایدتون..
    میشه لطف کنید بگید جایی در ایران هست که داوطلبین برای ادیشن دادن رو آماده کنه یعنی رو صداشون کار کنه (مخصوص دختر ها )؟!
    خیلی ممنون میشم که بگید در کدوم شهر ها اینطور جایی وجود داره..

  75. مطالب عالی بودند ولی مگه بی تی اس بادیگارد نداره راستی داخل یکی از سایت های دیگر گفتند کمپانی jypبه آیدل هایش خیلی اهمیت میده و خیلی به آیدل های خارجی اش اهمیت میده با با این مطالب خیلی چیزا فهمیدیم ولی چون از قبل می دونستم زیاد تعجب نکردم ولی مدیر های کمپانی ها خیلی به آیدل هایشان می رست من پشت صحنه ی تمام کنسرت های آیدل ها اونم وقتی مریض شدن یا بیهوش شوند یا آسیب دیدن رو دیدم بهشون خیلی می رسیدن و حالشان رو خوب می کردن هر کاری کردن که خودشون و خوب کنن و آیدل ها بهترین و اگر از چیزی بدشون بیاد کنار می کشن مثل اعضای اکسو لوهان،کریس، تائو که از اکسو رفته اونا ژاپنی بودن و کره ای رو به ندرت بلد بودن کی پاپ خیلی به آعضاس نیرسه و باهاشون خوبه اگه سختی می کنن به خاطر اینکه اونا بهترین بشن و مثل بلک پینک و بی تی اس به سطح جهانی درست و در رده های اول قرار بگیرند برای کسی که واقعا آیدل شود و دوست داره اینجا چیز های کمی هستن و می تونه پشت سر بزاره

    انشاالله همه دوستانم که دوست دارن آیدل شن یک آیدل موفق بشن و خیلی معروف و اذیت نشن سینگ نداشته باشن که به خواهد اذیتشون کنه یا کسی رو تو کمپانی نداشته باشن که اذیت و آزارشان بده

    فاتینگ برای همتون که آیدل های های میشیم 🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍

  76. من خودم کیپاپرم باید بگم این که نوشتید همه تیدل ها عمل میکنم باید بگم بزرگترین کمپانی های کیپاپ مثل وای جی و بگس هیت اجازه هیچ عملی به ایدل شون رو نمیدن میتونین عکس بچگی و بزرگیشون رو مقایسه کنید..😑

  77. سلام بله ایرانی‌ها هم شانس آیدل شدن دارند، دو مطلب همین سایت با نام چطور آیدل کی پاپ شویم و و ادیشن کمپانی JYP را بخونید

  78. ایرانی ها هم میتونن ایدول بشن؟ شرایط اصلی ایدول شدن برای ایرانی چیع، بعد من دقت کردم تو کل جهان ایدول ایرانی ندید اصلا ایدولی برای ایرانی ها امکان پذیره؟؟

  79. سلام
    مطالب جالبی بود.
    چندتا سوال داشتم در مورد کی پاپ
    میتونم ایمیل شمارو داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید