بهترین ساعت های هوشمند هوآوی در بازار

ساعت های هوشمند هواوی

ساعت‌های هوشمند در زندگی روزمره‌ی ما بسیار کاربردی هستند. برای خرید ساعت هوشمند عجله نکنید چون نیاز به تحقیق در مورد آن‌ها دارید. اول باید ببینید کدام یک از کاربرد ساعت‌های هوشمند مانند پزشکی، ورزش، مکالمه و… برایتان اولویت دارد. چون کاربرد‌های آن‌ها بسیار متفاوت است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی چند مورد از بهترین ساعت های هوشمند هواوی بپردازیم. برند هوآوی در طی این سال‌ها با محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب توانسته است جای خود را در دل کاربران جا کند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید پس تا آخر مطلب معرفی بهترین ساعت های هوشمند هواوی با اون یا این همراه باشید.

ساعت های هوشمند هواوی Watch 2

ساعت هوشمند Watch 2 جزو اولین ساعت‌هایی که از سیستم عامل Android Wear2 استفاده می‌کند و بدنه‌ ‌آن از فلز، پلاستیک و سرامیک ساخته شده است. این ساعت برای افرادی که فعالیت‌های ورزشی انجام می‌دهند و هر روزشان را با انرژی آغاز می‌کنند گزینه‌ی بسیار مناسبی است و تمام فعالیت‌های بدنی شما را ثبت می‌کند. ساعت هوشمند Watch 2 پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمندی دارد و حافظه‌ی رم آن 768 مگابایت می‌باشد. این ساعت قابلیت نصب سیم‌کارت نانو را دارد و به راحتی می‌توانید کیفیت صدای آن و مکالمه لذت ببرید.

اگر این مطلب را دوست دارید، مطلب ساعت هوشمند سامسونگ را بخوانید.

ساعت های هوشمند هواوی
ساعت های هوشمند هواوی Watch 2

صفحه نمایش Watch 2 در حدود 1.2 اینچ است و باتری لیتیومی آن بعد از یک بار شارژ تا 2 روز دوام می‌آورد. این ساعت هوشمند در مقابل آب، گرد و غبار مقاوم است و دارای قابلیت‌های مکالمه، موقعیت مکانی GPS Google Maps، و… می‌باشد. از نقاط ضعف Watch 2‌ می‌توان به عملکرد کند و صفحه نمایش کوچک آن اشاره نمود.


ساعت هوشمند آنر Honor Magic Watch 2

ساعت هوشمند Honor Magic Watch 2 ساخت شرکت Honor است که به تازگی از هواوی جدا شده است. محبوبیت Honor Magic Watch 2 دستیار صوتی آن است که در هنگام ورزش کردن شما را بسیار راهنمایی می‌کند تا یک ورزش عالی داشته باشید، به همین دلیل‌ مناسب‌ترین گزینه برای ورزشکاران است. از قابلیت‌های متعدد Honor Magic Watch 2 می‌توان به ردیابی، استرس سنج، قطب نما، مانیتور ضربان قلب، برنامه خواب، گزارش آب و هوا، بلندگو، و… اشاره نمود. این ساعت هوشمند ضد آب بوده و تا عمق 50 متر فشار آب را تحمل می‌کند و برای استخر هم مناسب است. باتری آن در صورت استفاده معمولی تا 14 روز نیاز به شارژ مجدد ندارد. رم آن 4 گیگابایت که تنها 2 گیگ آن را در اختیار کاربر است.

ساعت های هوشمند هواوی بهترین مدل
بهترین ساعت های هوشمند هواوی آنر

ساعت هوشمند Honor Magic Wath 2 قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را داراست و امکان تنظیم نمایشگر همیشه روشن را برای شما فراهم می‌سازد. این ساعت در دو اندازه‌ی 42 میلی‌متر و 46 میلی‌متر در بازار موجود است. صفحه نمایشگر 42 میلی‌متری، 1.2 اینچ و نسخه‌ی 46 میلی‌متری، 1.39 اینچ است و به اندروید 4.4 به بالا وصل می‌شود. نقاط ضعف Magic Watch 2 ، تعداد محدود ذخیره دفترچه تلفن و کم بودن تعداد واچ فیس است.


ساعت های هوشمند هواوی مدل GT Active

نوع بدنه‌ی ساعت هوشمند هوآوی GT Active 2019 از فلز و سرامیک و بند آن سیلیکونی و قابل تعویض است. این ساعت با اندروید 4.4 به بالا سازگاری دارد و از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.
اگر اهل ورزش هستید یا نگرانی زیاد در مورد وضعیت جسمانی خود دارید، این ساعت هوشمند قادر است طی 24 ساعت شبانه روز وضعیت ضربان قلب، خواب و… شما را زیر نظر داشته باشد. باتری قوی آن تا 14 روز شارژ را نگه می‌دارد و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن 16 مگابایت است.

ساعت های هوشمند هواوی اکتیو
ساعت های هوشمند هواوی اکتیو

مقاومت زیاد ساعت GT Active 2019 در برابر آب باعث شگفتی کاربران و طرفداران خود شده است. پس اگر اهل استخر رفتن هستید با گزینه‌ی مناسبی رو‌به‌رو شده‌اید. این ساعت هوشمند، سنسور و حسگر سرعت سنج، اندازه‌گیری نور محیط، فشارسنج، ژیروسکوپ، قطب نما، و GPS نیز دارد. در حال حاضر نقطه ضعف چشم‌گیری برای ساعت GT Active 2019 ارائه نشده است، از این‌رو مورد استقبال کاربران قرار گرفته و یک اسمارت واچ ایده‌آل به نظر می‌رسد.


ساعت هوشمند هوآوی GT 2e

ساعت هوشمند هوآوی GT 2e با طراحی فوق‌العاده زیبا و جذاب کاربران را محو خود کرده است. صفحه‌ی نمایشگر این ساعت 1.39 اینچ است که در هر اینچ 326 پیکسل قرار گرفته است. شفافیت بالای نمایشگر چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. ساعت هوشمند GT 2e از طریق بلوتوث نسخه 5.1 به گوشی متصل می‌شود.

ساعت های هوشمند هواوی
ساعت های هوشمند هواوی مقرون به صرفه است

عمر باتری GT 2e در صورت استفاده عادی تا 14 دوام می‌آورد. از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کارآمد این ساعت می‌توان به سنسور ضربان قلب، فشارسنج، قطب نما، تشخیص میزان اکسیژن خون، ژیروسکوپ، پایش میزان خواب، گام شمار و… اشاره کرد.این ساعت در برابر آب مقاوم است و برای ورزش گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. از نقاط ضعف GT 2e واچ فیس‌های محدود در ایران، عدم قابلیت تماس و عدم به روز رسانی آب و هوا است.


ساعت هوشمند هواوی Watch Fit

صفحه نمایش ساعت هوشمند هواوی Watch Fit، مستطیلی و اندازه‌ی آن 1.64 اینچ است. این ساعت به شما امکان تنظیم روشنایی صفحه نمایش را در برابر خورشید می‌دهد تا به خوبی صفحه نمایش را مشاهده کنید. واچ فیت 6 سبک تم دارد که بنا به سلیقه‌ی خودتان می‌توانید آن را تغییر دهید. اگر به وضعیت جسمی خود بیش از حد اهمیت می‌دهید ساعت هوشمند Watch Fit از شرکت هواوی گزینه‌ی مناسبی است. زیرا با سنسورها و اپلیکیشن‌های متعدد مانند میزان اکسیژن سطح خون، ضربان قلب، شتاب‌سنج، تست استرس و… را اندازه‌گیری می‌کند. پس هم برای پایش سلامتی و هم برای ورزش کارایی بالایی دارد.

ساعت های هوشمند هواوی
ساعت های هوشمند هواوی واچ فیت

ساعت Watch Fit دارای GPS ، آب و هوا و… است. Watch Fit ضد آب بوده و تا عمق 50 متر را تحمل می‌کند. باتری این ساعت تا 10 روز دوام می‌آورد. از نقاط ضعف ساعت هوشمند Watch Fit می‌توان به نداشتن فشارسنج و واچ فیس‌های محدود اشاره کرد.


در این مطلب 5 مدل از بهترین ساعت هوشمند هواوی را معرفی کردیم، اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید به مدل‌های ساعت هوشمند هوآوی نیز سر بزنید. اگر این مطلب را دوست داشتید، مطلب بهترین ساعت هوشمند شیائومی را بخوانید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید