بهترین ساعت هوشمند شیائومی در بازار کدام است؟

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت های هوشمند و مچ بند هوشمند در چند سال اخیر جای خود را میان کاربران و دوست داران تکنولوژی باز کرده است. حال پیشرو صنعت ساعت هوشمند، ساعت هوشمند ارزان تولید می‌کند تا تمامی اقشار مردم بتوانند یکی از این ساعت‌ها را داشته باشند. اگر دنبال ساعت هوشمند مناسب و خوب از برند شیائومی می‌گردید، تا آخر این مطلب با اون یا این همراه باشید. در این مطلب چند مدل از بهترین ساعت هوشمند شیائومی را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

ساعت مدل Amazfit Bip

این نمونه بسیار شبیه به اپل واچ است. وزن آن بسیار پایین و تنها 32 گرم است، که اصلا روی دست احساس نمی‌شود. ساعت Amazfit Bip ضد آب بوده و تا عمق 1.5 متر را تحمل می‌کند و می‌توانید برای مدت طولانی در آب از آن استفاده کنید اما توصیه ما این نیست. شارژ دادن شیائومی امیزفیت بیپ هم بستگی به نوع استفاده از این نوع ساعت هوشمند دارد، چون گاهی تا 30 روز هم نیاز به شارژ مجدد ندارد. صفحه‌ی نمایشگر 1.28 اینچی این ساعت هوشمند ارزان در برابر خراشیدگی و گرد و غبار نیز مقاوم است، چون نوع شیشه‌ای که در آن استفاده شده بسیار محکم و بادوام است.

اگر این مطلب را دوست دارید، مطلب ساعت هوشمند سامسونگ را بخوانید.

ساعت هوشمند شیائومی AMAZEFIT BIP
ساعت هوشمند شیائومی Amazefit bip خوش دست است

ساعت Amazfit Bip با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.و قادر به اطلاع رسانی تماس و پیامک و نوتیفیکیشن‌های مهم است. این ساعت برای ورزش مناسب بوده و حسگرهای دقیق آن میزان ضربان قلب و گزارش کامل فعالیت‌های ورزشی را ثبت می‌کند تا بتوانید لحظه به لحظه آن‌ها را پایش کنید. کیفیت خواب از نکاتی است که هر ورزشکار و کاربر عادی دوست دارد بداند، به همین دلیل این ساعت مناسب کسانی است که دوست دارند راحت استراحت کنند. از نقطه ضعف‌های این ساعت هوشمند به رزولوشن نسبتا پایین صفحه نمایش و عدم پشتیبانی کامل از زبان فارسی می‌توان اشاره نمود.


ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz ظاهری شیک، کلاسیک و کیفیت ساخت بالایی دارد. صفحه‌ی این ساعت 40 میلی‌متر قطر دارد و شیشه‌ی آن ضد لک و اثر انگشت است، به همین دلیل جلوه خاص و بی بدیلی دارد. باطری این ساعت با یک بار شارژ کامل تا 6 ماه استفاده مداوم را جواب می‌دهد و یک ساعت کم مصرف است. میجیا از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌گردد و هم مناسب آقایان و هم مناسب خانم‌ها است.

این ساعت بسیار خوش استایل است

ساعت هوشمند مدل Mijia Quartz ضد آب بوده و تا عمق 30 متر فشار را تحمل می‌کند، پس می‌توانید از این ساعت در استخر هم استفاده نمایید. از نقاط ضعف Mijia Quartz می‌توان به عدم وجود صفحه نمایش و عدم وجود حسگرضربان قلب نام برد. البته در نبود صفحه نمایش می‌توانید برای چک کردن داده‌ها از اپلیکیش‌های مخصوص استفاده کرد که این عیب تا حدی رفع می‌شود. اگر این ساعت را برای ورزش می‌خواهید باید بگوییم گزینه‌ی مناسبی برای ورزش کردن نیست. این ساعت برای روزمره و فعالیت‌های رسمی مناسب است، پس انتظار یک ساعت هوشمند تمام و کمال را از آن نداشته باشید.


ساعت Xiaomi Amazfit Pace2

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace2 یا همان Stratos از نظر طراحی متفاوت است و از این‌رو جایزه‌ی Reddot را در سال 2018 از آن خود کرده است. رم آن 512 مگابایت و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، و می‌توانید حتی برای ذخیره کردن موزیک از آن استفاده کنید.

این ساعت تمام و کمال است

نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت 1.34 اینچ است. گلس روی شیشه این ساعت باعث ضد خش بودن آن شده است. باطری آن بعد از شارژ، تا 5 روز جوابگوی شما خواهد بود، البته در صورتی که از GPS و اپلیکیشن‌های دیگر استفاده نمایید شارژدهی آن کمتر خواهد بود.
Amazfit Pace2 در مقابل آب، گرد و غبار مقاوم بوده و تا عمق 1 متر فشار آب را تحمل می‌کند. از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به کورنومتر، شتاب‌سنج، اندازه‌گیری ضربان قلب، پخش موسیقی، اعلان هشدار و… اشاره کرد.


ساعت هوشمند Amazfit GTR2

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR2 نسل دوم ساعت‌های هوشمند به حساب می‌آیند و نسبت به نسل اول خود مقاوم‌تر می‌باشند. این ساعت دارای صفحه آلومینیومی و بند سیلیکونی 22 میلی‌متری است.
512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. این ساعت هوشمند دارای شتاب‌سنج سه محوره، حسگر شنیداری PPG، حسگر نوری محیطی، GPS و… می‌باشد.

این ساعت کارایی‌های بسیاری دارد و بسیار شیک است

صفحه نمایش ساعت هوشمند مدل جی تی آر 1.39 اینچ AMOLED است، و قابلیت ضد آب بودن را دارد. تا عمق 50 متری فشار آب را تحمل می‌کند و برای استفاده در استخر مناسب است. این ساعت راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری محیط باز و محیط داخل، کوهنوردی و… را می‌تواند تشخیص دهد و 90 مدل ورزش را می‌توانید برای پایش تنظیم کنید.
باتری Amazfit GTR2 یک باتری 471 میلی‌آمپر بر ساعت است که به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. از نقاط ضعف این ساعت می‌توان به عدم پشتیبانی از زبان فارسی و واچ فیس‌های محدود اشاره نمود.


ساعت هوشمند شیائومی مدل Weloop Hey 3S

در بین بهترین ساعت های شیائومی مدل Weloop Hey 3S را فراموش نکنید. صفحه نمایشگر آن 1.28 اینچ است. این ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب، گرد و غبار است و تا عمق 50 متر تحمل فشار آب را دارد. پس اگر استخر زیاد می‌روید این ساعت گرینه مناسبی است. همچنین Weloop hey 3s حسگر ضربان قلب، GPS و… دارد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی
این ساعت از خانواده Amazfit است

ساعت هوشمند شیائومی مدل Weloop Hey 3S با یک مرتبه شارژ تا 30 روز شارژ خواهد ماند و دیگر نیازی به شارژ مجدد نخواهید داشت، اما اگر از GPS استفاده کنید زمان نگهداری شارژ آن به 25 روز کم خواهد شد. قیمت این مدل از ساعت شیائومی در مقابل رقبای هم‌ردیف خودش بسیار کمتر و به صرفه تر برایتان خواهد بود.

اگر به فکر خرید ساعت هوشمند ارزان هستید، ساعت‌های شیائومی این برند نام آشنا را نباید فراموش کنید. اگر دوست دارید یک ساعت کلاسیک و خوش استایل داشته باشید سراغ مدل استراتوس یا میجیا بروید، اما اگر برای ورزش می‌خواهید سراغ دیگر مدل‌های معرفی شده بروید. اگر این مطلب ا دوست داشتید، به مطلب بهترین ساعت هوشمند هواوی سر بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید