5 مچ بند هوشمند ارزان و با کیفیت موجود در بازار

مچ بند هوشمند سلامتی

زندگی سالم دیگر بخشی از زندگی مردم شده است. مخصوصا در دوران کرونا که در خانه هستیم، سعی می‌کنیم با ورزش تناسب اندام خود را حفط کنیم. از این رو، مچ بند هوشمند به کمک ما آمدند تا برخی از فعالیت‌های روزمره خود را زیر نظر بگیریم. در زیر 5 مچ بند هوشمند ارزان و باکیفیت بازار ایران را معرفی کردیم. پس با اون یا این همراه باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5

شیائومی برندی ارزان و مقرون به صرفه است که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. مچ بندهای سلامتی شیائومی از پرفروش‌ترین مچ بندهای سلامتی بازار هستند که کار با آن‌ها آسان است. دقیق بودن اطلاعاتی که مچ بندهای شیائومی ثبت می‌کنند نیز از دیگر دلایل فروش آن‌هاست. از نظر ظاهر شاید این مچ یند با نسل‌های قبل تفاوتی نداشته باشد، اما در باطن کمی تغییرات دارند. صفحه رنگی و لمسی بودن این مچ بند حس خوبی القا می‌کند.

مچ بند هوشمند شیائومی
مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 در رنگ‌های مختلف

مچ‌بند هوشمند Mi Band 5 از صفحه‌نمایش 1.1 اینچی رنگی AMOLED استفاده می‌کند و بسیار مقاوم است. برعکس سری‌های قبل در Mi Band 5 می‌توانید تصاویر پس زمینه زیبایی انتخاب کنید. سنسورهای استفاده‌شده در این مچ‌بند شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان‌قلب است. از این رو، Mi Band 5 به‌صورت ۲۴ ساعته تمامی فعالیت‌های شما از تحرک، میزان گام‌های طی‌شده ، مسافت گرفته تا فعالیت‌های مختلف ورزشی مانند شنا، دو، دوچرخه‌سواری ثبت و ضبط می‌کند.


مچ بند هوشمند آنر Honor Band 5

شرکت آنر که از هوآوی جدا شد، نسل پنجم مچ بندهای هوشمند سلامتی خود را با نام Honor Band 5 راهی بازار کرد و با استقبال خوبی رو به رو شد. در آن زمان این مچ بند هوشمند قابلیت‌های بیشتری نسبت به Mi Band 4 داشت و انتخاب با صرفه‌ای بود. آنر صفحه نمایش رنگی با قابلیت تاچ قوی را انتخاب کرد تا به راحتی بتوانید در منوهای این Honor Band 5 جا‌به‌جا شوید.

مپ بند هوشمند آنر
رنگ‌های Honor Band 5

مچ بند سلامتی Honor band 5 از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند. این مچ بند هوشمند با تمام موبایل‌های اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 به بالا سازگار است. با اتصال Honor Band 5 به وسایل دیجیتال خود از جمله موبایل و تبلت می‌توانید اعلان‎های شبکه‌های اجتماعی و تماس‌ خود را مشاهده کنید. Honor band 5 دارای سنسور ضربان قلب، شتاب سنج، گام شمار، پایش خواب و … است. از مزیت‌های این مچ بند به مچ بندهای شیائومی پشتیبانی کامل از زبان فارسی تا 45 کاراکتر است. شاید اگر قابلیت مکالمه در سری پنجم آنر وجود داشت دیگر کسی سمت محصولات دیگر نمی‌رفت. اگر بین این مدل و Mi band 6 ماندید مطلب آنر بند 5 یا می بند 6 را بخوانید.


مچ بند سامسونگ مدل Galaxy Fit

سامسومگ بیشتر با ساعت‌های هوشمند گلکسی خود معروف است و افراد کمتر به سمت مچ بند این برند می‌روند اما، سامسونگ برای کسانی که دوست دارند مچ بند سلامتی داشته باشند هم فکر می‌کند تا بتواند آن‌ها را نیز راضی نگه دارد. گلکسی فیت سامسونگ صفحه نمایش AMOLED دارد.

مپ بند هوشمند سامسونگ
مچ بند سامسونگ سفید زیبایی خاصی دارد

به گفته سامسونگ می‌توان با این مچ بند در استخر شنا کنید، البته در ورزش‌های دیگر هم کاربرد بسیاری دارد. گلکسی فیت بند سلیکونی و طراحی ساده‌‌ای دارد که حتی برای مراسم‌های رسمی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. اگر دوست دارید یک مچ بند هوشمند شیک و با کلاس داشته باشید حتما گلکسی فیت را انتخاب کنید. البته امکانات کمتری نسبت به مدل‌های شیائومی و آنر دارد.


مچ بند هوشمند هوآوی Color Band A1

این مچ بند کاملا شبیه یک دستبند است و دیگر از صفحه نمایش در آن خبری نیست، بلکه تمام اطلاعات را می‌توانید در گوشی خود ببینید. همچنین این مچ بند هوآوی از فناوری GPS پشیبانی نمی‌کند اما امکان تنظیم هشدار، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی، پایش فعالیت‌های ورزشی، قابلیت تعیین اهداف روزانه، اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی و پایش وضعیت خواب را دارد. اگر یک مچ بند ساده و شیک می‌خواهید قطعا مچ بند هوشمند هوآوی Color Band A1 انتخاب خوبی است.


مچ بند امیزفیت مدل Cor2

مچ بند هوشمند امیزفیت از سیستم عامل‌های Android 4.4 و iOS 8 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. امیزفیت Cor2 از گام شمار، شمارش ضربان قلب و دیگر سنسورهای هوشمند مناسب برخوردار است. جنس بند آن سیلیکونی است و برای آقایان و بانوان مناسب است. صفحه نمایش رنگی این امیزفیت از گوریلا گلس 3 استفاده می‌کند که این صفحه نمایش را از ضربه و خش محافظت می‌کند.

مچ بند هوشمند کور 2
این مچ بند قیمت بسیار بالایی نسبت به رقبا دارد

شما می‌توانید به راحتی این محصول را با گوشی و تبلت خود از طریق بلوتوث و NFC همگام سازی کنید. برخی از کاربران این محصول گفتند که پس زمینه‌های زیادی ندارد و نمی‌شود آن را اختصاصی سازی کرد و باید به چند پس زمینه رضایت دهید، اما کیفیت بالای Cor2 می‌تواند این عیب را جبران کند.


خرید یک مچ بند هوشمند برای پایش سلامتی از واجبات زندگی سالم و مدرن امروز است. پس اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید حتما به نوع استفاده‌ی خود توجه کنید، چون برخی از این مچ بندها برخی سنسورها را ندارند یا شیک و باکلاس نیستند. در قسمت نظرات تجربه خود را از استفاده این محصولات بنویسید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین ایرباد های موجود در بازار ایران بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید