بهترین ایرباد های موجود در بازار ایران

بهترین ایرباد

ایرباد و ایرپادها، دنیای هدفون‌های بی سیم را دگرگون کردند. هنگامی که اپل اولین Airpods خود را روانه بازار کرد هرگز فکرش را نمی‌کرد، این هدفون های بی سیم کوچک بتوانند به چنبن محبوبیتی برسند. با اون یا این همراه باشید تا به بررسی بهترین ایرباد های موجود در بازار ایران بپردازیم.

هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro

ایرپادز پرو آخرین نسل ایرپاد های اپل است که صدای شفاف و خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. از آن‌جا که از آیفون 7 به بعد جک 3.5 میلی متری از آیفون‌ها حذف شد، اپل بسیار سریع به فکر هدفون‌های بلوتوثی افتاد و نسل اول ایرپادزهای خود را معرفی کرد. اما تکنولوژی زود پیشرفت می‌کند، برای همین مدل‌های مختلفی از بهترین ایرباد خود با نام AirPods Pro را راهی بازار کرد که بیس فوق‌العاده قوی داشت.

بهترین ایرپاد اپل
ایرپاد پرو اپل کیفیت بالایی دارد

اپل ایرپادز پرو از بهترین هدفون‌های بی سیم موجود در بازار ایران است که طرفداران خودش را دارد. این محصول از دو هدفون ارگونومیک همراه با محفظه نگهداری که وظیفه شارژر را هم دارد تشکیل شده است. هدفون‌های ارگونومیک آن به هیچ وجه باعث گوش درد نمی‌شود و تا 4.5 ساعت پخش مداوم موسیقی را ساپورت می‌کنند. برای شارژ هم نگران نباشید، به محض این که شارژ هدفون‌ها تمام شد، آن را داخل محفظه سفید رنگش بگذارید تا شارژ شود.


هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

سامسونگ نسل جدید بهترین ایرباد خود را با نام Galaxy Buds Plus معرفی کرد تا بار دیگر کیفیت و کارایی خود را به رخ رقیبان بکشد. این ایرباد فوق‌العاده همانطور که از اسمش پیداست از خانواده گلکسی سامسونگ است، پس قطعا فهمیدید که با گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ بهترین کارایی را از خود نشان می‌دهد.

بهترین ایرباد سامسونگ
علاوه بر پلاس، گلکسی بادس لایو نیز بسیار خوب است

قطعات داخلی هدفون Galaxy Buds Plus توسط شرکت AKG طراحی شده است و می‌تواند 11 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه را برای شما فراهم آورد. برای این ایرباد دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی در طراحی کردند تا میزان نویز محیط بسیار کم شود و در تماس‌های تلفنی هیچ مشکلی نداشته باشید. این ایرباد سامسونگ سانسورهای شتاب سنج، IR و Hall را هم دارد.


هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

شیائومی نیز از قافله تولید بهترین ایرباد عقب نماند و خیلی سریع اولین مدل ایرباد خود را با نام Air راهی بازار کرد. چندی نگذشت که هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2 را معرفی کرد و این ایرباد طرفداران خودش را پیدا کرد. کیفیت ساخت و کارایی از مزایای خرید محصولات شیائومی است، برای همین باید مطمئن باشید که هدفون بلوتوثی Air 2 هم کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

بهترین ایرباد شیائومی
علاوه بر Air 2، شیائومی Airdots را هم راهی بازار کرده است

برای شارژ هدفون AIR2 یک درگاه USB Type-C در نظر گرفتند که بین 1 تا 2 ساعت هدفون را کاملا شارژ می‌کند. این هدفو،ن بلوتوث 5 و سنسورهای مادون قرمز داخلی دارد. این سنسورها دقیق عمل می‌کنند و سریعا بعد از برداشتن از گوش، موسیقی قطع خواهد شد. کیفیت صدای HD ایرباد شیائومی را هم نباید فراموش کنید.


هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3i

اگر گوشی هوآوی دارید؛ حتما برایش هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3i بگیرید تا تجربه متفاوتی را از شنیدن موسیقی به دست آورید. این ایرباد از بهترین ایرباد موجود در بازار ایران است که می‌توانید آن را بخرید. هر دو گوشی این هدفون باتری 55 میلی آمپری دارند و با یک کیس زیبا ارائه می‌شوند. دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی باعث خواهد شد هیچ نوع مزاحمتی را در هنگام شنیدن موسیقی و مکالمه تلفنی حس نکنید.


هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro

همه هدفون‌های بیتس را به باس قوی و قدرت صدای فوق‌العادش می‌شناسند. پاوربیتس پرو ایربادزی بلوتوثی است که به دور گوش شما چفت می‌شود و در ورزش کردن به هیچ وجه از گوشتان نمیافتد. اگر اهل ورزش و تناسب اندام هستید هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro برای شما بسیار مناسب است.

بهترین ایرباد بیتس
پاوربیتس پرو مناسب ورزش است

این هدفون از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد یعنی با هر 5 دقیقه شارژ کردن هدفون می‌توانید 1.5 به موسیقی گوش دهید. همچنین اگر هدفون‌های کامل شارژ باشند، 9 ساعت تا اخرین ترک پخش شده فرصت دارید. نمی‌توان کیفیت بیتس را انکار کرد، پس اگر خواستید یک ایرباد خوب و با کیفیت بگیرید از هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro غافل نشوید چون در لیست بهترین ایرباد موجود در بازار ایران است.


در نهایت این هدفون‌ها بی سیم به سرعت جایگزینی سیمی‌ها شدند و دنیا به سمتی می‌رود که هر روز مدل‌های جدیدی به بازار می‌آید. شما کدام یک از بهترین ایرباد را استفاده کردید؟ هدفون بی سیم خوب است یا با سیم؟ در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین مچ بند هوشمند موجود در بازار بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید