بیوگرافی گروه Maneskin (آپدیت 2023)

آهنگ مانسکین

اگر دنیای موسیقی را به طور جدی دنبال می‌کنید، حتما نام گروه موسیقی Maneskin را شنیدید. گروه راک ایتالیایی که به یکباره با آهنگ‌های زیبای خود در چارت‌های جهانی محبوب گردید و در تمامی پلتفرم‌ها ترند شد. گروه مانسکین توانست به تعداد طرفداران سبک موسیقی راک مخاطبان جدیدی را اضافه کند که شاید این سبک موسیقی را دنبال نمی‌کردند. با اون یا این همراه باشید تا با اعضای گروه مانسکین بیشتر آشنا شویم.

گروه موسیقی مانسکین چگونه شکل گرفت؟

گروه موسیقی Maneskin که به تازگی محبوب شده در سال 2016 در رم شکل گرفت. این گروه راک ایتالیایی از قلب ایتالیا یعنی رُم می‌آیند. گروه موسیقی Maneskin بیشتر سبک هارد راک و پاپ راک را در موسیقی‌های خود دنبال می‌کند و می‌توان گفت که گروه نوپایی‌ست که توانسته طرفداران زیادی را در طول این مدت کم کسب کند.

گروه Maneskin از همان اوایل در خیابان‌های ایتالیا به اجرا می‌پرداخت. گروه 4 نفره‌ی Maneskin به صورت مستمر اجراهای خیابانی برگزار می‌کردند و سبک آهنگ‌های آنها زمره‌ی راک قرار می‌گرفت، باعث می‌شد افراد زیادی بخواهند به موسیقی‌شان گوش بدهند.

اعضای گروه مانسکین
اعضای گروه مانسکین گروه راک ایتالیایی

ویدیوهای زیادی در همان اوایل از آنها در یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی پخش شد. تا اینکه در سال 2017 همگی تصمیم گرفتند برای فصل یازدهم مسابقه استعدادیابی ایتالیا X Factor شرکت داشته باشند. آنها تلاش زیادی کردند و توانستند در این برنامه استعدادیابی مقام دوم را کسب کنند.

موفقیت گروه Maneskin در سال 2021 و 2022 حتی بیشتر نیز گردید. چرا که موفق به کسب جایزه‌ی Eurovision Song Contest ایتالیا با آهنگ Zitti e buoni شدند.

اعضای این گروه 4 نفر هستند

اعضای گروه مانسکین از کودکی یکدیگر را می‌شناختند و باهم دوست صمیمی بودند. اما شروع ضبط موسیقی آن‌ها از سال 2015 رقم خورد. نام گروه موسیقی Maneskin در زبان دانمارکی به معنای مهتاب است و این اسم را ویکتوریا دانمارکی انتخاب کرده است.

پیشنهاد مطالعه: بیلی آیلیش کیست؟

گروه مانسکین آهنگ و آلبوم‌ها

آهنگ‌ها را خواننده‌ی گروه یعنی دامیانو برعهده دارد. موسیقی، کورد، درام، بیس و تنظیم آهنگ‌ها را نیز اعضای دیگر گروه، یعنی ایتن، ویکتوریا و توماس بر دوش می‌کشند. گروه Maneskin تا به حال دو آلبوم استودیویی و 10 تک آهنگ منتشر کرده که همگی در چارت‌های اروپایی و ایتالیایی رتبه‌های خوبی را کسب کردند.

این گروه جوایز Gold و Platinium متعددی را نیز از سازمان موسیقی ایتالیا دریافت کرده و تا به کنون بالای یک میلیون از موسیقی خود را توانسته بفروشد. گروه Maneskin اولین گروه راک ایتالیایی‌ست که توانست در سال 2021 در چارت‌های انگلیس، در ده رتبه برتر قرار بگیرد.

بهترین و معروف‌ترین آهنگ مانسکین zitti e buoni است

معروفترین‌ آهنگ‌های Maneskin شامل Zitti e buoni، I Wanna be your slave، Beggin می‌باشد. به گفته‌ی خود دامیانو، گروه Maneskin ترجمه‌ای از موسیقی قدیمی در قالب مدرنیته است که سبک‌های پاپ راک، گلم راک، و هارد راک را دنبال می‌کند.

گروه موسیقی مانسکین عمده‌ی الهام‌ها و الگوهای خود را از گروه‌هایی مثل Nirvana، Led Zeppelin، Radiohead، Black Sabbath، Aerosmith گرفته است که توانسته سبک جذابی از موسیقی پاپ راک را تشکیل دهد. اعضای گروه Maneskin یک مستند نیز راجع به گروه خود به نام This is Maneskin تهیه کردند که یک بیوگرافی درباره‌ی گروه خودشان است.

آلبوم استودیویی آن‌ها در سال 2023 با نام Rush! منتشر شد که فروش خوبی داشت. در این آلبوم آهنگایی مانند Gossip، Gasoline و THE LONELIEST وجود داشت که توانستند رتبه خوبی را در چارت بیلبورد به دست آورند و وایرال شوند. دامیانو دیوید برای این آلبوم موهای خود را کامل تراشید تا با ظاهری خاص در دوران این آلبوم ظاهر شود.

پیشنهاد مطالعه: هالزی کیست؟

گروه Maneskin و هری استایلز

گروه Maneskin از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی ایتالیایی اسن که طرفداران زیادی را در ایتالیا و و بین الملل دارد. اعضای این گروه موسیقی که همگی جوان هستند، سلیقه‌های موسیقی متفاوتی دارند. آنها به آهنگ‌های مختلفی گوش می‌داند.

گروه موسیقی مانسکین
گروه موسیقی مانسکین استایل خاصی دارند

از برونو مارس گرفته تا Arctic Monkeys، همگی آنها، انواع نوع موسیقی را گوش می‌دهند. اما بیشترین نامی که آنها در طی مصاحبات ذکر کردند، نام هری استایلز، خواننده‌ی سابق وان دایرکشن است. آنها موسیقی هری استایلز را دوست دارند و حتی از او الهام نیز گرفتند و دو آهنگ Kiwi و Carolina را نیز از او کاور کردند.

اعضای گروه مانسکین

در زیر به صورت مختصر به بیوگرافی اعضای گروه مانسکین می‌پردازیم تا با این گروه و علایق آن‌ها به خوبی آشنا شویم.

دامیانو دیوید (Damiano david)

عضو اصلی گروه و خواننده اصلی، دامیانو دیوید است که در رم ایتالیا به دنیا آمده است. او خوانندگی را از 6 سالگی شروع کرده و با دیگر اعضای Maneskin از دوران کودکی دوست صمیمی بوده است. جالب است بدانید که دامیانو دیوید دبیرستان خود را تمام نکرد و زندگی خود را صرف موسیقی و خوانندگی نمود.

اعضای گروه مانسکین
دامیانو دیوید اعضای گروه مانسکین

دامیانو دیوید با صدای جادویی و خاص خودش بیشترین تاثیر را در موفقیت گروه Maneskin داشته است. دامیانو دیوید یکی از حامیان LGBT نیز می‌باشد و سبک لباس پوشیدن و ظاهر او بسیار متفاوت می‌باشد.

دامیانو دیوید علاقه‌ی زیادی به شخصیت افسانه‌ای ایکاروس نیز دارد. به طوری که حتی یک تتو از بال‌های ایکاروس را نیز در بدن خود برجای گذاشته است. او طرفدار تیم آ.اس رم نیز می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: بیوگرافی آریانا گرانده

ویکتوریا دی آنجلیس (Victoria De Angelis)

عضو دوم و بیسیست گروه Maneskin ویکتوریاست که 21 سال سن دارد و در رُم ایتالیا به دنیا آمده است. ویکتوریا محبوبیت زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و طرفداران گروه موسیقی Maneskin دارد.

ویکتوریا گیتار بیس گروه است

حتی بسیاری گمان می‌کردند که او با دامیانو رابطه دارد. اما ویکتوریا این موضوع را رد کرد. ویکتوریا 50 کیلوگرم وزن دارد و و قد وی 1.63 متر می‌باشد. آهنگ Coraline که بسیار معروف است، درباره ویکتوریا نوشته شده است و در واقع کورالین قصه همان ویکتوریا گروه مانسکین است.

ایتان تورچیو (Ethan Torchio)

عضو سوم و درامر گروه Maneskin ایتن تورچیو نام دارد. او نیز 21 سال سن دارد و در رم ایتالیا به دنیا آمده است. ایتن جدا از حرفه‌ی موسیقی و درامر بودن، در فضای مجازی اینفلوئنسر نیز می‌باشد. او موسیقی را از سنین جوانی شروع کرده است.

درامز گروه مانسکین

قد ایتن 1.80 متر و وزن او 65 کیلوگرم می‌باشد. او مسیحی‌ست و رنگ چشم و موهای او نیز مشکی است. شایعاتی درباره‌ی او وجود داشت که همجنسگراست؛ اما این شایعات تایید نشدند. ایتن خوردن غذا را بسیار دوست داشته و همیشه موهایش را بلند نگه می‌دارد.

پیشنهاد مطالعه: بیوگرافی تیلور سویفت

توماس رجی (Thomas Raggi)

گیتاریست گروه Maneskin، توماس رگی 21 سال سن دارد و در رم ایتالیا متولد شده است. او جدا از تنظیم، آهنگسازی، در فضای مجازی نیز اینفلوئنسر بوده و فالور زیادی دارد.

توماس اعضای گروه مانسکین
گیتاریست گروه مانسکین

او در خانواده‌ای مسیحی متولد شده است و تحصیلات خود را نیز به اتمام رسانده است. قد او 1.87 متر بوده و وزن او 60 کیلوگرم می‌باشد. توماس رگی تتوهای جالب و جذابی را روی دستش دارد.

پیشنهاد مطالعه: اولیویا رودریگو کیست؟

در نهایت

گروه موسیقی Maneskin ‌طرفداران زیادی را دارد و توانسته سبک موسیقی را به صورتی جذاب به مخاطبانش ارائه کند. آنها از کودکی رویای محبوب شدن و تشکیل گروه را داشتند که توانستند به این رویا برسند و موفق شوند. از آنجایی که گروه موسیقی Maneskin تازه کار است و همگی جوان هستند، آینده‌ی درخشانی برای این گروه موسیقی به چشم می‌خورد. چه بسا که تا الان نیز توانستند یکی از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی ایتالیایی در سبک راک شوند.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

8 نظر در “بیوگرافی گروه Maneskin (آپدیت 2023)”

  1. من یکی از کسایی بودم که از اوایل ایجاد گروه مانسکین دوستشون داشتم و راستش اونا بهترین سبک رو برای خودشون انتخاب کردن و فوق العاده اجرا میکنن ، در واقع شاید در نگاه اول عجیب به نظر بیان ولی زندگی عادی دارند😎🧡

  2. واییییییییییی دامیانو دیوید عالیهههههههه صداش عالیههههههههههههه من آهنگ (خواهش میکنم) رو خیلی دوست دارم 😍😍😍😍

  3. واییییییییییی دامینو دیوید محشرهههههههههههههههه
    همین طور ویکتوریا دی آنجلیس😍😍😍😍😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید