خرید محصولات بیلی ایلیش؛ متفاوت و خاص

خرید محصولات بیلی ایلیش

این حقیقت است که می‌گویند هرکسی به نوعی خواننده و یا هنرمند محبوبش را دوست دارد. برخی ترجیح می‌دهند که فقط به طور هنری، افراد هنرمند را دنبال کنند. اما برای برخی دیگر، مسئله فراتر از این‌هاست. قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که عکس، نام، لوگوی یک هنرمند معروف را بر روی ماگ، لباس و دیگر لوازم شخصیِ دوستان خود دیده باشید. هنرمندانی که دوستانتان بسیار آن‌ ها را دوست دارند و سعی می‌کنند این عشقِ طرفداری خود را به نحوی در زندگی خود نیز بروز بدهند. امروز قصد داریم تا به معرفی محصولات و لوازم بیلی ایلیش بپردازیم. با اون یا این همراه باشید.

توجه داشته باشید ممکن است قیمت‌ها تغییر کند یا محصولات معرفی شده ناموجود شوند. همچنین تعداد موجودی آن‌ها متغیر است.

محصولات بیلی ایلیش

بیلی ایلیش طرفداران زیادی را دارد و کالاهای مختلفی با طرح بیلی ایلیش تولید می‌شوند. لوازم بیلی ایلیش تنو‌‌ع‌ بالایی دارند و وسائل مختلفی با طرح بیلی ایلیش در بازار موجود است. خرید محصولات بیلی ایلیش ممکن است گمراه‌کننده باشد؛ پس ابتدا باید دقت کنید که کدام یک از این محصولات اولویت شماست.

کلاه کَپ بیلی ایلیش

اگر آدم خوش‌سلیقه‌ای باشید و از آن دسته از افراد هستید که دوست دارند چیزهای متنوع و پوشاک مختلف را امتحان کنند؛ قطعا کلاه‌های کپ می‌توانند پیشنهاد خوبی باشند.

کلاه بیلی ایلیش
این کلاه بسیار خاص است

کلاه بیلی آیلیش در رنگ مشکی می‌تواند با هر تیپ و استایلی هماهنگ باشد. کلاه بیلی ایلیش با لبه‌ی کوتاه خود در روزهای آفتابی در تمام فصول، یک انتخاب متناسب برای جوانان است و می‌تواند همراه با تیپ اسپرت بسیار جذاب بنظر برسد.

کوله پشتی بیلی ایلیش

داشتن کوله پشتی جمع‌و‌جورِ کوچک، برای گشت‌وگذار‌های روزانه در شهر، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. فرض کنید که می‌خواهید به کتابخانه یا مدرسه بروید، اما دوست ندارید یک کیف بزرگ را حمل‌ کنید و به دوش بکشید. کوله پشتی بیلی ایلیش به ابعاد 40x27x13 بسیار فشرده می‌باشد و تنها 300 گرم وزن دارد. در این کوله پشتی می‌توانید چندین کتاب و یا حتی لپ‌تاپ‌های کوچک خود را قرار دهید و به راحتی وسائل و لوازم تحریر خود را نیز حمل کنید. کوله پشتی بیلی ایلیش با رنگ‌های مختلف در دسترس است.

کوله پشتی رنگ سبز

جنس این کوله پشتی نرم و قابل شست‌و‌شو نیز می‌باشد؛ پس به راحتی می‌توانید آن را در ماشین لباسشویی بی‌اندازید و تمیز کنید. کوله پشتی بیلی ایلیش یک جیب خارجی و یک جیب داخلی دارد. این کوله پشتی یک دسته برای آویز کوله و یک دسته نیز برای حمل‌ونقل دارد. این دسته‌ها سبک و نرم هستند و فشار چندانی را بر روی شانه‌ها نمی‌گذارند و به راحتی قابل تنظیم می‌باشند.

ساعت دیواری بیلی

ساعت‌ دیواری یکی از وسایلی‌ست که می‌تواند با طرحی جذاب، دکور اتاقتان را از این رو به آن رو کند و زیبایی خاص و چشم‌گیری به اتاق بدهد. ساعت دیواری بیلی ایلیش با قطر 30 سانتی‌متری چندان بزرگ نیست و از این نظر، برای اتاق‌های کوچکتر نیز متناسب است.

بهترین انتخاب برای دکور اتاق

ساعت دیواری بیلی ایلیش از قابی پلاستیکی ساخته شده و کیفیت چاپ طرح بیلی ایلیش نیز بسیار بالاست. نوع نمایش زمان در این ساعت نقطه‌ای-عقربه‌ای بوده و موتور آن به نحوه‌ی آرام‌گرد می‌باشد. این ساعت با رنگ مشکی، تقریبا می‌تواند روی هر دیواری با رنگ‌های مختلف نصب شود و نمای زیبایی به اتاق بدهد. ساعت دیواری بیلی ایلیش از منبع انرژی باتری تغذیه می‌کند و می‌توان نوع باتری قلمی AA را در آن بکار برد.

ساعت رو میزی بیلی ایلیش

یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای دکور اتاق‌ها، و خصوصا میزهای خالی، ساعت‌های رو میزی هستند. ساعت رو میزی بیلی ایلیش که ابعاد کوچک‌تری را دارد و جای زیادی نمی‌گیرد، از لوازم جذابی‌ست که اگر طرفدار بیلی ایلیش هستید، می‌توانید تهیه کنید.

ساعت رو میزی جذاب با طراحی کلاسیک

این ساعت رنگ شیری دارد و طراحی آن به صورت کلاسیک و ساعت‌های زنگ‌دار قدیمی‌ست. چاپ بیلی ایلیش بر پس زمینه‌ی ساعت جذابیت آن را چندبرابر نیز کرده و حتی دارای چراغ برای روشنایی در شب نیز می‌باشد. این ساعت وزن چندانی ندارد و از فلزی مقاوم و با کیفیت ساخته شده که با باتری‌های قلمی تغذیه می‌شود.

تیشرت طرح بیلی ایلیش

تیشرت‌ها همراهان همیشگی تمام فصل‌های سال هستند. پس انتخاب یک تیشرت مناسب و با کیفیت مسئله‌ایست که باید بسیار مورد توجه واقع گردد. جدا از جنسِ خوب، طرح چاپ شده بر روی تیشرت نیز مهم است. تیشرت بیلی ایلیش با رنگ مشکی می‌تواند برای طرفداران پر و پا قرص بیلی ایلیش بسیار متناسب باشد. این تیشرت از جنس پنبه ساخته شده و کیفیت خوبی دارد.

تیشرت بیلی ایلیش
بهترین تیشرت با کیفیت

نوع طراحی این تیشرت به صورت یقه‌گرد است و در سایزهای M، L، XL، XXL، XXXL در دسترس می‌باشد. قد تیشرت بیلی ایلیش تا روی کمر و باسن می‌رسد و می‌توان حتی به صورت اورسایز نیز آن را پوشید. این تیشرت را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی چون اسپرت، معمولی و مهمانی با استایل‌های متفاوت بر تن داشت.

زیر سیگاری با طرح بیلی

برخی لوازم نیز مانند زیرسیگاری‌ها، علی‌رغم سادگی اسم و شکل‌شان، کاربرد بسیار بالایی دارند. زیرسیگاری ساده با طرح بیلی ایلیش، از جنس استیل ساخته شده و چاپ بیلی ایلیش را بر روی خود دارد. رنگ کلی این زیرسیگاری صورتی‌ست و بسیار فشرده و جمع‌و‌جور می‌باشد. ابعاد این زیرسیگاری تنها 4x3x7 سانتی‌متر و وزن آن برابر 15 گرم است. زیرسیگاری بیلی ایلیش می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای هدیه دادن نیز باشد.

بسته لوازم تحریر خاص

با شروع شدن فصل مدارس، لوازم تحریر یکی از کالاهای مهم و پرفروش این روز‌هاست. انتخاب لوازم تحریر ارزان و به صرفه اهمیت فراوانی دارد. پک بسته‌ لوازم تحریر بیلی ایلیش با قیمتی مناسب و مهم‌ترین وسیله‌ها می‌تواند یک انتخاب به صرفه و جذاب باشد.

لوازم التحریر بیلی ایلیش
این ست تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند

این بسته لوازم تحریر هفت عددی شامل یک گونیای کوچک، یک خط کش چوبی 20 سانتی، دفترچه جیبی، دفترچه نقاشی، و یک تخته شاسی چوبی‌ست که همه‌ی آنها با طرح بیلی ایلیش چاپ شدند. همچنین دفتر و دفترچه یادداشت نیز در این بسته قرار داده شده است.

ساعت مچی بیلی ایلیش

ساعت‌های مچی عقربه‌ای و ساده یکی از لوازم‌هایی هستند که می‌توانند تقریبا با هر استایل و تیپی متناسب باشند. ساعت مچی بیلی ایلیش یکی از ساعت‌های ساده و جذابی‌ست که قیمت متناسبی نیز دارد.

ساعت مچی بیلی ایلیش ساده است.

این ساعت از بدنه‌ای پلاستیکی تشکیل شده و رنگ بدنه و بند آن مشکی است و ضخامت بدنه‌ی آن 8 میلی‌ متر می‌باشد. پس تقریبا با هر لباسی می‌توان آن را استفاده کرد. بند ساعت بیلی ایلیش از چرم ساخته شده و استحکام خوبی را نیز دارد. سری هم به ساعت جی شاک بزنید.

ماگ حرارتی بیلی آیلیش

خوردن نوشیدنی‌ها در ما‌گ‌های سرامیکی مخصوص و حرارتی قطعا از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌هاست. حال اگر این ماگ‌ها طرح محبوب ما را نیز داشته باشند قطعا، این لذت دو چندان خواهد شد. ما‌گ‌های حرارتی با نوشیدنی‌های دمای گرم طرحی متفاوت را نشان می‌دهند که در بدنه‌ی آن‌ها پدیدار می‌شوند و ‌در نوشیدنی‌های دمای سرد، طرح دیگری دارند.

ماگ بیلی ایلیش
ماگ بیلی خاص و شیک

ماگ حرارتی بیلی ایلیش از جنس سرامیک ساخته شده و وزنی 200 گرمی دارد. ابعاد این ماگ حرارتی چندان بزرگ نیست و تنها 10x8x8 سانتی‌متر می‌باشد. ماگ حرارتی بیلی ایلیش می‌تواند کادوی خوبی نیز برای طرفداران بیلی ایلیش باشد.

هودی بیلی ایلیش

هودی یکی از پوشش‌های مناسب برای فصل پاییز و زمستان است و می‌توان روزانه در پاییز و زمستان و اوقات سرد سال آن را پوشید. هودی بیلی ایلیش یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای طرفداران بیلی ایلیش است که می‌توانند برای پوشش خود در پاییز و زمستان انتخاب کنند.

هودی بیلی ایلیش
رنگ آبی این هودی شیک است

هودی بیلی ایلیش از پارچه‌ی دورس سه نخ و پنبه‌ی 100 درصدی ساخته شده و دارای یک جیب دو طرفه می‌باشد. با کلاه بنددار این هودی می‌توانید در برابر باران و سرما محافظت خوبی داشته باشید. اگر به دنبال انتخاب یک لباس مناسب برای پاییز و زمستان هستید، قطعا هودی را می‌توان از پوشش‌‌های جذابی در نظر گرفت.

در نهایت

بیلی ایلیش در سراسر جهان و در ایران طرفداران زیادی را دارد. اگر طرفدار بیلی ایلیش هستید، با خرید لوازم بیلی ایلیش می‌توانید محبوبیت این هنرمند و طرفداری خودتان را بیشتر نشان دهید. محصولات بیلی ایلیش بسیار شیک هستند و کالاهای مختلف زیادی با طرح بیلی ایلیش در بازار وجود دارد.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید