چگونه در بلاک چین کیف پول بسازیم؟

راهنمای ساخت کیف پول بلاک چین

مانند هر پول نقد دیگری، برای رمز ارز و کریپتوکارنسی‌ها نیز باید کیف پول داشته باشید. برای نگه‌داری رمزارزها و توکن‌های خود می‌توانید از کیف پول بلاک چین استفاده کنید. در این مطلب آموزش ساخت کیف پول الکترونیکی در سایت Blockchain را خواهیم گفت تا اولین قدم‌های خود برای ورود به بازار رمزارز و بیت کوین را بردارید. با اون یا این همراه باشید.

چگونه در بلاک چین کیف پول بیت کوین بسازیم؟

اول از همه می‌توانید مطلب انواع کیف پول ارز دیجیتال را بخوانید تا بهترین نوع کیف پول را انتخاب کنید. از معتبرترین کیف پول ارز دیجیتال می‌توان به کیف پول تحت وب و موبایلی بلاک چین اشاره کرد. برای ساخت کیف پول دیجیتال در بلاک چین کار سختی نخواهید داشت. کافی‌ست به سایت Blockchain بروید و گزینه Create wallet را بزنید.

ساخت کیف پول بلاک چین
رمزی را انتخاب کنید که شامل عدد و حروف بزرگ و کوچک باشد

پس از آن وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن از شما یک ایمیل معتبر و رمزعبور می‌خواهد. یادتان باشد ایمیلی را بدهید که فعال است و در حال حاضر با آن کار می‌کنید. رمز عبور شما نیز همان کلید خصوصی شماست و مانند رمز 4 رقمی کارت بانکی عمل می‌کند. پس از آن تیک پذیرفتن شرایط و دستورالعمل را بزنید و تایید ساخت کیف پول را بزنید. حالا شما یک کیف پول دیجیتال دارید که می‌توانید رمزارزهای خود را در آن نگه دارید.

راهنمای بلاک چین
لاک باکس سایت Blockchain

صفحه‌ی بعدی که شما خواهید دید صفحه اصلی کیف پول شماست. دو گزینه دارید، اول Take a tour که کار با کیف پول بلاک چین را به شما آموزش می‌دهد و گزینه‌ی دوم Maybe later که آموزش را برای بعد می‌گذارد. اگر حساب Paypal یا حساب خارجی دارید در قسمت Buy & Sell می‌توانید به خرید و فروش رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و … بپردازید اما اگر حساب ارزی ندارید معاملات خود را با اشخاص در قسمت Send/ Request انجام دهید.


نکات کار با کیف پول Blockchain

از آن‌جا که ما در ایران هستیم باید به برخی نکات درباره کار با سایت بلاک چین بدانیم که در زیر آمده است:

  • برای استفاده از سایت بلاک چین باید از ابزار تغییردهنده IP استفاده کنید.
  • از آن‌جا که بیشتر ایرانیان از سایت‌های خرید و فروش بیت‌کوین با پرداخت ریالی استفاده می‌کنند باید در قسمت Send/Request رمزارز مناسب خود را انتخاب کنند و کلید عمومی و شناسایی خود را بدهند.
  • کیف پول بلاک چین از رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش، استلار و دلار دیجیتالی پشتیبانی می‌کند
  • برای چک کردن رمزارزهای‌تان، قبل از ورود به کیف پول، ایمیل تایید می‌آید تا از ورود افراد دیگر به کیف پولتان جلوگیری شود.
  • برای امنیت بیشتر از گزینه Two Factor استفاده کنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید