بررسی سریال چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت (معرفی کامل)

چگونه آنلاین مواد بفروشیم

نتفلیکس آلمان پس از موفقیت چشمگیر سریال Dark و Dogs of Berlin، سومین سریال خود که در آلمان ضبط و فیلمبرداری شده است را با نام How to Sell Drugs Online در ماه می سال 2019 پخش کرد. این سریال نیز مانند دو سریال دیگر نتفلیکس با بازخورد بسیار خوبی رو به رو شد. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کامل و بررسی سریال How to Sell Drugs Online بپردازیم، پس با اون یا این همراه باشید.

داستان How to Sell Drugs Online درباره چیست؟

اگر سریال برکینگ بد را دیده باشید، قطعا عاشق والتر وایت و تبدیل شدن آن از یک معلم شیمی ساده به یک تولیدکننده‌ی مواد مخدر درجه یک هستید. داستان سریال چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت براساس واقعیت ساخته شده است و اقتباسی از دو شخصیت واقعی یعنی Maximilian S و راس اولبریکت است. سریال، داستان موریتز زیمرمن را روایت می‌کند که برای بازپس‌گیری و به دست آوردن دل دوست دخترش، همراه با بهترین دوستش سایتی را در دارک‌وب طراحی می‌کنند که می‌توان از آن به راحتی مواد مخدر و قرص اکس تهیه کرد. همه چیز خوب است تا این‌که سر و کله‌ی مافیا و فروشنده‌های مواد مخدر پیدا می‌شود و مشکلاتی را برای این دو نوجوان دبیرستانی به وجود می‌آورند.

چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت
دو فصل از این سریال پخش شده است

سریال اقتباسی از داستان زندگی Maximilian S را بیان می‌کند که در اتاق خواب خودش کسب و کاری 4 میلیون یورویی پای‌ریزی می‌کند که پلیس چندین سال درگیر پرونده‌اش می‌شود. Maximilian S در دارک‌وب و Clear net موفق به فروش چند تن مواد مخدر می‌شود. به نوعی سایت او شبیه به سایت آمازون برای مواد مخدر بوده است. لقب این فروشنده مواد Bedroom Dealer یا فروشنده اتاق خوابی بود، چون تمام فرآیند فروش و ارسال را در اتاق خوابش سر و سامان داده است و یک امپراطوری را برای خودش راه‌اندازی کرده بود. اگر Maximilian S سوژه سریال How to Sell Drugs Online نبود و در واقع فروشنده‌ی مواد نبود، شاید می‌توانستیم او را با مارتین گریکس، دی‌جِی معروف که اولین آهنگش را در 16 سالگی در اتاق خوابش ساخت و محبوب شد مقایسه کرد.

موریتز و سایت mydrugs
در این سریال اطلاعاتی درباره امنیت در اینترنت یاد می‌گیرید

در طرف دیگر ما راس اولبریکت، نابغه‌ی سایت سیلک رود را داریم که او هم با راه‌اندازی سایتی برای فروش مواد مخدر و هر چیز غیرقانونی دیگر به جز اسلحه و فیلم‌های مستهجن کودکان، توانست کسب و کار میلیون دلاری خود را راه بیاندازد. به نوعی می‌گویند راس اولبریکت راه را برای فروش مواد مخدر در دارک‌وب باز کرده است و او را می‌توان پدر فروش مواد مخدر در دنیای آنلاین دانست. به هر حال سریال چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت یک سریال درام، طنز، جنایی و معمایی‎‌ست که دیدنش را به تمام آن‌هایی که خاطره خوبی با سریال دارک از نتفلیکس آلمان دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بررسی سریال واندا ویژن را هم بخوانید.

سریال How to Sell Drugs Online چند فصل دارد؟

همانطور که قبلا گفتیم در ماه می سال 2019 فصل اول سریال چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت در 6 قسمت بر روی نتفلیکس قرار گرفت. میزان استقبال بالای مردم باعث شد تا فصل دوم این سریال در جولای سال 2020 در 6 قسمت پخش شود و باعث شد تا نتفلیکس برای فصل سوم هم این سریال خوش‌ساخت را تمدید کند. فصل سوم به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن فیلمبرداری برای مدتی متوقف شد، اما با بهتر شدن اوضاع و مهار ویروس کرونا توسط دولت آلمان، فیلمبرداری سریال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سازمان جهانی در مرداد 99 از سر گرفته شد تا سر موقع بتوانیم شاهد فصل سوم سریال How to Sell Drugs Online باشیم.

لنا لنکله در نقش لیسا
لنا لنکله در نقش لیسا نوواک فوق‌العاده ظاهر شده است

شاید در ابتدای تماشای سریال فکر کنید این سریال، یک سریال تینیجری دیگر است که به مشکلات نوجوانان در برخورد با زندگی توجه دارد، اما رفته رفته متوجه می‌شوید فراتر از این حرف‌هاست و سریال سعی دارد اطلاعات مفیدی درباره مصرف مواد مخدر شیمیایی، عواقب کارها و تصمیمات و دیگر مسائل مهم در برخورد با مواد مخدر و جنایات و خلاف‌های آنلاین را در اختیار بیننده بگذارد و آگاهی را بیشتر کند. شما در این سریال با بیشتر شیوه‌های اخاذی اینترنتی و کلاهبرداری‌های آنلاین آشنا می‌شوید و بعد از دیدن سریال سعی می‌کنید امنیت آنلاین خود را بالاتر ببرید. علاوه بر ماکسیمیلیان مونت (موریتز زیمرمن)، دانیلو کمپریدیس (لنی سندر)، لنا کلنکه (لیسا نوواک)، دیمین هاردونگ (دنیل پیرمین ریفرت) و لنا یورزندووسکی (کایرا) نیز در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

از کجا سریال How to Sell Drugs Online را دانلود کنم؟

برای دیدن این سریال هم می‌توانید از VOD‌ها استفاده کنید و هم می‌توانید از سایت‌های مطرح دانلود فیلم آن را بگیرید، اما راه سریع‌تر و بهتر دانلود سریال How to Sell Drugs Online دریافت آن از کانال‌های تلگرامی است که فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان را به صورت فایلی و لینک قرار می‌دهند. برای دانلود How to Sell Drugs Online بر روی اینجا کلیک کنید.

how to sell drugs فصل 2
فصل دوم سریال بسیار هیجان‌انگیز است

برای گرفتن زیرنویس فارسی سریال How to Sell Drugs Online فصل اول و فصل دوم با ترجمه Amir DW نیز می‌توانید از این سایت اقدام کنید. در نهایت سریال چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت می‌تواند برای لحظاتی شما را بخنداند و همینطور در فکر فرو ببرد که چگونه یک پسر دبیرستانی می‌تواند چنین کسب و کاری را راه‌اندازی کند و تبدیل به یک فروشنده مواد حرفه‌ای در سطح جهانی شود.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطالب بهترین سریال های ابرقهرمانی یا تحولات سینما در سال 2020 بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

8 نظر در “بررسی سریال چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت (معرفی کامل)”

  1. ممنون از نظرتون، سریال‌ هایی که براساس داستان واقعی ساخته میشه، واقعا جذابه

  2. این سریال محشره من تو نتفلیکس دیدم…
    خیلی خوشحالم که این سریال رو به یقیه هم معرفی کردید چون طبق گفته هاتون علاوه بر اینکه حالت داستانی داره، فیلم باعث میشه بفهمیم دور و ورمون چی میگذره….

  3. در مطلب دیگه به سریال‌های تاریخی می‌پردازیم، ممنون از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید