10 سریال پربازدید نتفلیکس که باید دید!

پربازدیدترین سریال نتفلیکس

اگر قرار باشد که از تمام مردم جهان، معروفترین شبکه‌ها و سرویس‌های استریم را بپرسیم؛ نتفلیکس بیشترین اسمی‌ست که خواهید شنید. شبکه‌ی نتفلیکس در سراسر دنیا و حتی در ایران، شهرت زیادی دارد. نتفلیکس، محبوبیت مثال نزدنی‌ خود را مدیونِ کیفیت کارش است. اکثر آثاری که نتفلیکس NETFLIX اقدام به پخش می‌کند، از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند و توانستند محبوبیت بالایی را در بین مخاطبان کسب کنند و جزو بهترین سریال های نتفلیکس باشند. نتیجتاً کیفیتِ خوب این آثار، باعث اعتبارِ بیشتر شبکه شده است. چرا که تا به الان، شبکه‌ی نتفلیکس جزو برترین شبکه‌های استریم در دنیا می‌باشد که توانسته به چنین شهرتی برسد. ما در این مطلب قصد معرفی 10 سریال پربازدید نتفلیکس 2023 را داریم. پس با اون یا این همراه باشید.

سریال بازی مرکب (Squid Game)

در کارنامه‌ی سریال‌ها و فیلم‌های نتفلیکس، آثار زیادی وجود دارد، اما مطمئنا هیچ‌کدام از این آثار به اندازه‌ی سریال بازی مرکب محبوبیت بالایی نداشتند. سریال بازی مرکب، که جدیدترین سریال نتفلیکس است، تنها در عرض یک هفته توانسته به رکوردی برسد که برخی سریال‌های دیگر در عرض چند هفته و چند ماه به چنین رقمی می‌رسند.

بهترین سریال نتفلیکس
این سریال برای فصل 2 تمدید شده است

سریال بازی مرکب، که توانسته ترندهای تیک‌تاک، چالش‌های متنوع، میم‌ها و جو‌ک‌های تصویری زیادی تولید کند، اولین سریال‌ کره‌ای نتفلیکس است که جزو بهترین سریال نتفلیکس قرار می‌گیرد.

سریال بازی مرکب، با تعداد تماشای 142 میلیون ساعت در شبکه‌ی نتفلیکس، هم اکنون بالاترین رقم تماشا را دارد و احتمالا با این تعداد تماشاگر، برای مدت زیادی بر روی تخت پادشاهی بهترین سریال های نتفلیکس حکومت کند. پیشنهاد ما به شما این است که سریال بازی مرکب را حتما تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

سریال Bridgerton

دوران پاندمی کرونا و قرنطینه‌های خانگی مطمئنا تاثیر زیادی بر سینماها و هالیوود گذاشت. اما دوران قرنطینه‌، برای شبکه‌ی استریم‌-محور نتفلیکس بهترین فرصت برای بیشتر دیده شدن بود.

نتفلیکس در این دوران دست از رقابت برنداشت و علی‌رغم تاخیر دادن بسیاری از سریال‌های معروف، جای خالی آن ها را پر کرد و اقدام به انتشار سریال‌های با کیفیت دیگری نمود.

سریال bridgerton نتفلیکس
یک سریال درام و دیدنی

سریال Bridgerton که تنها در یک فصل در سال 2020 منتشر شد؛ از رمانی به همین نام به نویسندگی جولیا کویین است. داستان سریال در فضای انگلستان قدیم رخ می‌دهد و ژانر‌های درام و عاشقانه اصلی‌ترین پس زمینه‌ی این سریالند.

سریال Bridgerton با تعداد تماشای 82 میلیون، در رتبه‌ی دوم سریال‌های پربازدید نتفلیکس در سال 2021 قرار دارد. متاسفانه این سریال با تمدید نشدن برای فصل دوم، بسیاری از مخاطبین خود را ناراحت نمود.

سریال Lupin نتفلیکس

از سریال‌های پرطرفداری که در اوایل سال 2021 منتشر شد و توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب نمود، سریال لوپین نتفلیکس است. سریال Lupin نتفلیکس محصولی فرانسوی‌ست که در سبک رازآلود، معمایی، جنایی و درام منتشر شد و جزو اولین سریال‌های فرانسوی نتفلیکس است که به تعداد بازدید بالایی می‌رسد.

سریال لوپین
یک سریال فرانسوی در نتفلیکس

داستان سریال لوپین در مورد پدریست که برای بهبود دادن زندگی خود و خانواده‌اش از آفریقا به فرانسه مهاجرت می‌کند اما در دام کلاهبرداری ثروتمند می‌افتد که برایش دردسر و مشکلاتی ایجاد می‌کند.

چندین سال بعد که لوپین، در جایگاه پدرش قرار گرفته و بزرگ شده است، تصمیم می‌گیرد تا انتقام بی‌عدالتی‌ای که در حق پدرش و خودش انجام شده را بگیرد و دست به هرکاری می‌زند… سریال لوپین نتفلیکس در دو فصل منتشر شده و 76 میلیون بیننده دارد.

سریال The Witcher

کتاب‌های ویچر و بازی‌های ویدیویی ویچر، مطمئنا خاطرات زیادی را برای بسیاری از ما رقم زدند. نتفلیکس نیز با ساخت سریال ویچر در سال 2019 خاطرات زیادی را برای طرفداران این فرنچایز محبوب زنده کرد.

وجود بازیگران معروفی چون هنری کویل که ممکن است او را با نقش سوپرمن بشناسید؛ و حال و هوای سریال بازی تاج و تخت از شبکه‌ی اچ‌بی‌او، همراه با هزینه‌ی ساخت بالا و داستانی جذاب، همگی باعث شدند تا تعداد زیادی از افراد به تماشای این سریال بنشینند.

سریال ویچر نتفلیکس
فصل 2 در آذر ماه پخش خواهد شد

به علاوه، سریال ویچر با طرفداران بالایی که از سوی فرنچایز خاص خودش، یعنی بازی‌های ویدیویی و رمان‌هایش داشت، توانست به لیست پربازدیدترین سریال‌های نتفلیکس راه یابد. سریال ویچر با 76 میلیون بیننده، رتبه‌ی چهارم را به خود اختصاص داد.

پیشنهاد مطالعه: نقد فیلم Tick Tick Boom

سریال Wednsday

سریال جدید نتفلیکس، که در سبک معمایی و تخیلی ساخته شده است، Wednsday نام دارد. داستان درباره خانواده آدامز است که با دخترشان Wednsday گاهی درگیری دارند. به همین دلیل او را به یک مدرسه موجودات عجیب می‌فرستند، اینجا داستان آغاز می‌شود.

سریال Wednsday
فصل 2 سریال در راه است

این سریال نتفلیکس در یک فصل و در سال 2022 انتشار گردید و به سرعت جزو بهترین سریال های نتفلیکس قرار گرفت. سریال، از سوی منتقدین و تماشاچیان بسایر مورد استقبال قرار گرفت و رقص شخصیت ونزدی در اپلیکیشن تیک تاک وایرال شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سریال Stranger Things

سریال چیزهای بیگانه برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد و با تعداد بالایی از نقدهای مثبت و طرفداران جدید در سراسر جهان مواجه گردید. حجم بالای نقدهای مثبت و طرفداران دو آتیشه باعث شد که نتفلیکس، سریال را برای انتشار فصل دوم در سال 2017 نیز تمدید کند.

سریال چیزهای عجیب
سریال چیزهای بیگانه

سریال Stranger Things با دو فصل موفقیت‌آمیز خود طرفداران زیادی را به تعداد مخاطبینش افزود. به طوری که فصل سوم این سریال، در سال 2019 توانست با 67 میلیون بیننده، به یکی از پربازدیدترین سریال های نتفلیکس تبدیل شود.

سریال Stranger Things یکی از موفق‌ترین سریال‌های نتفلیکس محسوب می‌شود که با تم نوجوانانه و قدیمی خود، حتی افراد بزرگسال را نیز به سوی خود جذب می‌کند. نتفلیکس فصل چهارم سریال را در سال 2022 منتشر خواهد کرد و باید دید که آیا این سریال می‌تواند رکورد خود را بزند یا خیر؟

سریال Money Heist

نتفلیکس در بخش سریال‌های خارجی کم‌کار نیست و سریال‌های خارجی زیادی را نیز تولید می‌کند. سریال خانه کاغذی یا سرقت پول که با نام انگلیسی Money Heist شناخته می‌شود، یکی دیگر از آثار خارجی نتفلیکس است که توانسته بازدید بالایی را کسب کند.

سریال Money Heist محصولی از اسپانیاست که در پنج فصل منتشر گردیده و همانند سریال بازی مرکب، در سراسر جهان و خصوصا آمریکا طرفداران زیادی را جذب کرده است.

به زودی بخش دوم فصل 5 پخش خواهد شد

از نکات مثبت سریال خانه کاغذی می‌توان به داستان‌سرایی جذاب، شخصیت‌پردازی عمیق، و جلوه‌های ویژه‌ی خوب اشاره کرد. سریال خانه کاغذی به خوبی می‌تواند عنصر هیجان و درام را میکس کند و به صورت یک غذای خوشمزه‌‌ تحویل تماشاگر بدهد تا تماشاگر از آن لذت ببرد.

سریال Tiger King

سریال‌ها و مستند‌هایی جنایی، حال و هوای خاصی دارند. خصوصا مستندهای جنایی، که داستان‌های آن از واقعیت الهام گرفته شدند. مستندهای جنایی می‌توانند هیجان خاصی در تماشاگرها و طرفداران آثار جنایی رقم بزنند.

حالا اگر با مستندی جنایی از سوی نتفلیکس مواجه باشیم، این هیجان بیشتر نیز خواهد شد. داستان سریال در مورد مردی به نام جو اگزاتیک می‌باشد که صاحب یک باغ وحش در اوکلاهاماست. اما یک فعال حقوق حیوانات به اسم کارول باسکین در صدد بستن باغ وحش شخصی جو هیجانی است و موانع و مشکلاتی را برای او ایجاد می‌کند.

سریال پربازدید نتفلیکس
اگر یک سریال متفاوت دوست دارید ببینید

داستان سریال از جایی جالب می‌شود که جو اگزاتیک پس از مدتی، به جرم ارتباط با یک پرونده‌ی جنایی دستگیر می‌شود. سریال Tiger King از غافلگیرکننده‌ترین سریال‌های جنایی‌ست و با 64 میلیون بیننده برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

سریال The Queen’s Gambit

مینی-سریال The Queen’s Gambit نتفلیکس که بر اساس رمانی با همین نام در سال 1983 توسط والتر تویس ساخته ‌شده در سال 2020 منتشر شد. بازی شطرنج شاید از پرچالش‌ترین و متفکرانه‌ترین بازی‌هایی‌ست که وجود دارد. داستان سریال راجع به بت هارمون است. دختری یتیم به هنرمندی آنیا تیلور جوی که از بهترین بازیکن‌های شطرنج در سریال می‌باشد و هدفش رسیدن به مقام والای شطرنج است.

سریال queen gambit
مینی سریالی که حتما باید دید

او در این راه دچار مشکلات سختی می‌شود که او را از رسیدن به این هدف عقب می‌کشد و سریال درگیری‌های او را با مشکلات زندگی‌اش به نمایش می‌گذارد. بازیگر نقش بت هارمون یعنی Anya Taylor-Joy به خوبی به ایفای نقش در این سریال پرداخته و از مهم‌ترین ویژگی‌های قوی بودن سریال می‌باشد.

سریال Sweet Tooth

فانتزی‌ها گاهی شیرینند و گاهی غمگین و گاهی هم حماسی؛ سریال Sweet Tooth جزو فانتزی‌هایی‌ست که همه‌ی این عناصر را یک‌جا درون خود جای داده است. سریال Sweet Tooth از روی رمانی به همین نام به نویسندگی جف لمیر ساخته شده و داستانی را روایت می‌کند که علی‌رغم فانتزی بودن، بسیار واقع‌گرایانه و حماسی بنظر می‌رسد.

سریال دندان شیرین
سریالی فانتزی و جذاب

داستان سریال درباره‌ی دنیایی‌ست که پس از یک اتفاق عظیم، باعث تولد نسلی جدید می‌شود که ویژگی‌های حیوانات را به ارث می‌برند. شخصیت سریال پسرکی‌ست که نصف انسان و نصف گوزن به دنیا می‌آید و حال پس از بزرگ شدن، کنجکاو شده است تا مادر ناشناسش را پیدا کند و به دنبال داستان زندگی خود برود. این سریال با 60 میلیون بیننده دهمین سریال در لیست بهترین سریال های نتفلیکس است.

اگر این مطلب را دوست دارید، مطلب نقد سریال آرکین را بخوانید.

در نهایت

اگر سریال‌باز و فیلم‌باز نیستید، قطعا دیدن بهترین سریال های نتفلیکس از جمله پیشنهادهایی‌ست که می‌توان آن را برای شروع در نظر گرفت. شبکه‌ی استریم‌-محور نتفلیکس، آثار جذاب زیادی را دارد. به یقین این آثار محبوب، بی‌دلیل به پربازدیدترین سریال های نتفلیکس تبدیل نشدند و قطعا ارزش تماشا را خواهند داشت. به نظر شما در این لیست چه سریال‌های محبوب دیگری را می‌توان قرار داد؟ با ما به اشتراک بگذارید.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید