بهترین لوازم گیمینگ برند ریزر Razer

برند ریزر

برند ریزر مانند استیل سریز از بهترین برندهای گیمینگ بازار است که هر کسی دوست دارد لوازم گیمینگ آن را بخرد. از استریمرهایی مانند نینجا بگیرید تا پیو دی پای، همه از این برند استفاده می‌کنند و ریزر توانسته در دنیای گیمینگ جایگاه خوبی را به دست آورد. برخی از کسانی که تازه وارد حوزه‌ی گیم شدند، آرزوی خرید این لوازم را دارند و دوست دارند اتاقشان را به یک اتاق گیم تبدیل کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین لوازم گیمینگ RAZER در بازار ایران را معرفی کنیم. با اون یا این همراه باشید.

کیبورد گیمینگ CYNOSA CHROMA MULTI-COLOR

شاید تفاوت یک گیمر PC با گیمر کنسول در استفاده از کیبورد و ماوس به جای دسته بازی و کنترلر باشد. گیمرها دوست دارند کیبورد و ماوسشان برای گیم طراحی شده باشد تا مشکلی در حین بازی‌های حساس و آنلاین برای آن‌ها پیش نیاید. برای همین برند ریزر سری کیبوردهای گیمینگ خود را وارد بازار کرد که بک لایت رنگارنگ خاصی دارد.

کیبورد برند ریزر
صفحه کلید این کیبورد فوق جذاب است

کیبورد Razer Cynosa Chroma کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای دارد و 104 دکمه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا خیالتان راحت از بابت کیبورد در حین بازی راحت باشد. بک لایت این کیبورد قابلیت اختصاصی سازی را دارد و می‌توانید هر دکمه را رنگ خاصی بدهید. با نرم افزار اختصاصی Synapse این قابلیت و شخصی سازی در دسترس است. پس اگر یک کیبورد درجه یک و با کیفیت می‌خواهید، حتما کیبورد ریزر Razer Cynosa Chroma را در نظر داشته باشید.


هدفون ریزر Kraken X

هدفون‌های ریزر شاید معروف‌ترین لوازم گیمینگ این برند باشند. چرا؟ چون همیشه در ویدیوهای یوتیوب و استریم‌های توییچ دیدیم که استریمرها یک هدفون ریزر روی سرشان گذاشتند و دارند با دیگر افراد حاضر در بازی چت می‌کنند. هدفون ریزر کراکن از پرفروش‌ترین محصولات ریزر است که در ایران و جهان بسیار طرفدار دارد. مدل هدفون ریزر Kraken X امپدانس 32 اهم و 250 گرم وزن دارد.

هدفون برند ریزر
هدفون ریزر کراکن

با صدای 106 دسی بل همراه با پاسخ فرکانسی بین 12 تا 28000 هرتز این هدفون، پر زدن یک زنبور در بازی را نیز از دست ندهید. صدای شفافريال میکروفون قابل تنظیم، تنظیم صدا از روی هدفون از نقاط قوت این هدفون ریزر قدرتمند است. شاید اگر اتصال این هدفون به صورت بی سیم بود، بهتر هم می‌شد. اگر قصد خرید هدفون از برند Razer را دارید، حتما هدفون Kraken X را از یاد نبرید.


ماوس گیمینگ ریزر Mamba Elite

برند ریزر به صورت اختصاصی برای گیمرهای حرفه‌ای محصولاتش را طراحی می‌کند، به همین دلیل گاهی برخی محصولات را به صورت سری وارد بازار می‌کند تا بتوانید وسایلتان را با هم ست کنید. سری مامبا نیز طرفداران خاص خودش را دارد و معمولا برای بازی حرففه‌ای در مسابقات طراحی شدند. ماوس MAMBA به صورت ارگونومیک طراحی شده تا هیج خستگی را در هنگام بازی حس نکنید.

ماوس مامبا برند ریزر
ماوس ریزر مامبا ادیشن

این ماوس هم رنگ پس زمینه با 16.8 میلیون رنگ دارد که می‌توانید جلوه و زیبایی خوبی را در آن ببینید. هر حرکت دست شما در سریع‌ترین زمان ممکن به رایانه منتقل می‌شود تا در هنگام بازی سرعت عمل شما بسیار بالا برود تا ثانیه‌ای را از دست ندهید. اگر اهل بازی حرفه‌ای هستید این ماوس قطعا پیشنهاد می‌شود، چون بسیار خوش ساخت است و هم جلوه زیبایی را به میز و ست گیمینگ شما می‌دهد.


دسته بازی پلی استیشن 4 ریزر Raion Fightpad

محصولات قبلی تماما برای PC گیمرها بود، اما برند ریزر به فکر کنسول بازها نیز هست و دسته گیمینگ پلی استیشن 4 خود را روانه‌ی بازار کرده است. حال شاید بگویید مگر کنترلر خود سونی چه مشکلی دارد که باید دسته Raion Fightpad را بخریم؟ باید بگوییم برخی از گیمرها دوست دارند بازی‌های انحصاری پلی استیشن را نیز بازی کنند اما گاهی با کنترلر پلی استیشن مشکل دارند و آن راحتی را با آن به دست نمی‌آورند. برای همین دسته بازی دیگر شرکت‌ها را ترجیح می‌دهند.

دسته بازی ریزر
این دسته برای پلی استیشن 4 طراحی شده است

در روی دیگر موضوع، این دسته برای بازی‌های جنگی و فایتینگ طراحی شده است، اما کنترلر معمولی سونی برای تمام بازی‌هاست. حالا فرقش چیست؟ این دسته دو دکمه اضافه‌تر از دسته معمولی پلی استیشن 4 دارد برای همین در بازی‌های جنگی راهبری ساده‌تر خواهد بود. اگر اهل بازی‌های جنگی در پلی استیشن 4 هستید این دسته کارایی خوبی دارد.


ماوس پد ریزر Goliathus Mobile

اگر ماوس گیمینگ ریزر دارید، باید ماوس پد برند ریزر هم داشته باشید تا ست شود. این ماوس پدها برای گیمینگ طراحی شدند، البته می‌توانید در استفاده معمولی هم از آن استفاده کنید چون بسیار با کیفیت و درجه 1 هستند. ماوس پد ریزر Goliathus Mobile از ترکیب پارچه و پلاستیک ساخته شده است تا ماوس به خوبی روی آن لیز بخورد و به هر سمتی که شما می‌خواهید بکشید، به راحتی برود.

ماوس پد ریزر
ماوس پد برند ریزر

در سطح پشتی ماوس پد ریزر نیز شیارهایی وجود دارد که مانع لیز خوردن آن بر روی میز می‌شوند، پس این ماوس پد در هر کجا که بگذاریدش، سفت می‌چسبد و تکان نمی‌خورد تا حرکات اضافی در بازی نداشته باشید. همه چیز در اختیار گیمرهاست، پس این ماوس پد را نیز به سبد ست گیمینگ خود اضافه کنید.


در پایان اگر دوست دارید اتاق گیمینگ شما هم مانند اتاق بهترین استریمرهای زن جهان و بهترین استریمرهای ایران زیبا باشد و احساس یک گیمر حرفه‌ای کنید، برند ریزر می‌تواند پاسخ خوبی به این نیاز باشد. البته ریزر فقط زیبا نیست، بلکه کارایی و طراحی این برند سال‌هاست که اثبات شده است و در مسابقات حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برند ریزر را به دوستان نوب خود معرفی نکنید =)

اگر این مطلب را دوست داشتید، به مطلب بهترین ماوس گیمینگ ارزان قیمت در بازار ایران سر بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید