5 ماوس گیمینگ ارزان قیمت در بازار ایران

ماوس گیمینگ ارزان قیمت

وقتی PC گیمر هستید، یعنی دوست دارید به جای کنترلر و دسته بازی از ماوس و کیبورد بازی استفاده کنید. ماوس‌های معمولی دقت کافی ندارند و گاهی باعث آزار و حرکات اضافی در بازی می‌شوند. گاهی علت باخت‌های شما می‌تواند از ماوس معمولی باشد، برای همین در این مطلب قصد داریم 5 ماوس گیمینگ ارزان قیمت موجود در بازار ایران را معرفی کنیم تا ست گیمینگ خود را تکمیل کنید. با اون یا این همراه باشید.

ماوس بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury

ماوس G402 هایپریون فیوری شرکت لاجتیک از طریق کابل 2.1 متری و به وسیله پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود. این ماوس بازی اپتیکال نوری دارد که دقتی برابر 4000 DPI را داراست. این یعنی تنها دلیل ساخت این ماوس گیمینگ، بازی، بازی و بازی است. لاجتیک از شرکت‌های خوب لوازم کامپیوتر است که وسایل خوبی برای گیمینگ تولید می‌کند برای همین، می‌توانید خیالتان از بابت بازی با وسایل لاجتیک و ماوس G402 کاملا راحت باشد.

ماوس گیمینگ لاجتیک
ماوس بازی لاجتیک بسیار باکیفیت است.

بدنه‌ی ماوس رنگ مشکی دارد و به گونه‌ای طراحی شده است تا نظر هر گیمری را به خود جلب کند. جنس بدنه اط دو پلاستیک براق و مات ساخته شده است تا جلوه‌ای فوق‌العاده به این ماوس بدهد. اگر دوست دارید یک ماوس با طراحی حرفه‌ای، دقت بالا، کارکرد طولانی و امکان تغییر دقت DPI و خصوصی سازی در کلیدها را داشته باشید حتما ماوس گیمینگ G402 هایپریون فیوری را در نظر داشته باشید.


ماوس گیمینگ تسکو مدل TM2018N

ماوس گیمینگ ارزان تسکو یکی از ماوس‌های پیشرفته این شرکت مقرون به صرفه است. این ماوس 7 دکمه دارد که می‌توانید برای بازی و کنترل مدیا در کامپیوتر از آن‌ها استفاده کنید. دقت این ماوس تا 3200 dpi قابل تغییر است تا مطمئن شوید تمام حرمات شما به خوبی توسط این ماوس تشخیص داده می‌شود. حسگر اپتیکال یا نوری آن با طول کابل 1و5 متری همه چیز را برای بازی مهیا می‌کند.

ماوس گیمینگ تسکو
ماوس گیمینگ تسکو ظاهر بسیار زیبایی دارد

پوشش کابل ماوس گیمینگ ارزان تسکو مدل TM2018N از نوع کتان است، به همین دلیل به هیچ وجه نگران خراب شدن یا پارگی سیم نباشید. این ماوس گیمینگ از طریق درگاه USB به کامپیوتر وصل می‌شود و بسیار شیک طراحی شده است تا بتوانید ست گیمینگ خوبی داشته باشید. مقاومت بالا کلیدها و خود ماوس نیز از ویژگی‌های برتر این مدل است.


ماوس بازی ریزر Lancehead Tournament Edition

شرکت ریزر و لوازم گیمینگ ریزر پیش همه شناخته شده است. ریزر از حرفه‌ای‌ترین برندهای گیمینگ بازار ایران و جهان است که ماوس بازی ارائه می‌کند. البته ماوس‌های ریزر و محصولاتش شاید در دنیا قیمت نسبتا خوبی داشته باشند، اما در ایران قیمت گزافی دارند. این شرکت محصولی با نام «Lancehead Tournament Edition» را راهی بازار کرد چون به فکر گیمرها بود. گیمرها می‌خواهند ستشان کاملا حال و هوای بازی کردن را انتقال دهد و همچنین بسیار خفن به نظر برسند.

ماوس گیمینگ ریزر
ماوس گیمینگ ریزر از حرفه‌ای‌ترین‌هاست

ماوس Lancehead Tournament Edition از طریق درگاه USB به کامپیوتر وصل می‌شود تا با اپتیکال نوری خود تمام حرکات شما را انجام دهد. اگر یک ماوس‌پد خوب نیز استفاده کنید می‌توانید مطمئن شوید که این ماوس مانند اسکیت روی یخ، روی سطح ماوس‌پد لیز می‌خورد. اگر دقت 4000 DPI برای شما زیاد به نظر می‌رسید، باید بگوییم دقت این ماوس گیمینگ ریزر 16000 دی پی آی است. 9 کلید قابل برنامه ریزی و LEDهای نورانی پشتشان شما را برای بازی کردن فرا می‌خوانند. رنگ چراغ‌ها را نیز می‌توانید از میان 16.8 میلیون رنگ انتخاب کنید.


ماوس مخصوص بازی ای فورتک Q80

ماوس ای فورتک مدل Q80، یک ماوس گیمینگ ارزان است که می‌توانید با قیمت مناسبی خریداری کنید. ای فورتک نیز در زمینه لوازم جانبی کتمپیوتر شناخته شده است و همه از کیفیت این برند خبر دارند. ماوس مخصوص بازی ای فورتک Q80 دقت 3200 dpi دارد و 8 دکمه فیزیکی را در اختیار شما می‌گذارد.

ماوس گیمینگ ارزان ای فور تک
ماوس گیمینگ ارزان ای فورتک دارای چراغ‌های رنگی است

ماوس بازی ای فورتک Q80 اپتیکال نوری/لیزری دارد و با پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود. با زمان پاسخ‌دهی تنها 1 ملی ثانیه این ماوس مطمئن می‌شوید تا در سریعترین زمان ممکن حرکات شما را در بازی منتقل کند. برای این ماوس نیز می‌توانید بک ماوس‌پد خوب و استاندارد تهیه کنید تا از بهترین عملکردش استفاده کنید.


ماوس مخصوص بازی گرین GM601

ماوس گیمینگ ارزان گرین مدل GM601 هفت کلید فیزیکی دارد که کلید سمت راست کمی از کلید سمت چپ بالاتر است. کابل 1.5 متری آن به صورت بافت است تا هیچوقت نگران خراب شدن کابل آن نباشید و به راحتی عصبانی شوید! این ماوس مخصوص بازی اپتیکال نوری با بازه‌ی دقت 1600 تا 3200 DPI دارد، و در زمره ماوس‌های گیمینگ با دقت بالا دسته بندی می‌شود.

ماوس گیمینگ ارزان گرین
ماوس گیمینگ گرین زیباتر از عکسش است

ماوس مخصوص بازی گرین GM601 برای کسانی خوب است که می‌خواهند هزینه زیادی نکنند، اما کیفیت و کارایی همراه با زیبایی را یکجا داشته باشند. گرین نیز از شرکت‌های خوبی است که معمولا با کیس‌های کامپیوترش می‌شناسیم. بدنه این ماوس بازی تخلخل دارد تا از تعریق بیش از حد جلوگیری کند، هر چند برخی از کاربران گفتند بعد از مدت زیادی استفاده گاهی علامت‌های روی آن می‌رود. دو کلید Backward و Forward در سمت چپ نیز برای کنترل مدیا و بازی در اختیار شماست تا احساس کنترل بیشتری بر روی صفحه خود داشته باشید.


اگر یک ماوس گیمینگ نیاز دارید و دوست دارید برای آن هزینه‌ی چندانی نکنید، ماوس‌های گیمینگ ارزانی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد را در نظر داشته باشید. راحتی در بازی از مهم‌ترین نکات PC گیمر بودن است برای همین ست گیمینگ خود را با دقت انتخاب کنید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین ماوس بی سیم ارزان برای محل کار بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید