بهترین کیبورد بازی موجود در بازار ایران

بهترین کیبورد بازی

برای بازی کردن داشتن وسایل مخصوص بازی شاید در اولویت نباشد، اما وقتی یک گیمر حرفه‌ای می‌شوید داشتن ست گیمینگ برای شما اولویت می‌شود. ماوس بازی و کیبورد بازی نیز از مهم‌ترین وسایلی است که باید برای ست گیم خود بخرید. در این مطلب قصد داریم بهترین کیبورد بازی موجود در بازار ایران را معرفی کنیم، پس با اون یا این همراه باشید.

کیبورد بازی گرین GK601-RGB

کیبورد بازی گرین مدل GK601-RGB از کیبوردهای کاربردی، خوش‌ساخت و با کیفیت ارائه‌شده در بازار ایران است. این کیبورد بازی به وسیله سیم به کامپیوتر شما وصل می‌شود و دارای 104 کلید است. گیمرها می‌توانند نور پس‌زمینه کلیدها را به دلخواه خود تنظیم کنند. کیبورد GK601-RGB از کلید‌های ترکیبی کنترل محتوای مدیا هم پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن می‌توانید صدا را بدون خارج شدن از برنامه‌ها و بازی‌ها تنظیم کنید.

کیبورد بازی گرین
گرین یک محصول ایرانی است

کیبورد بازی گرین صفحه‌کلید عددی نیز دارد و بر روی کلیدها حروف فارسی نیز حک شده است که برای تایپ هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. افکت‌های نوری زیادی در این محصول تعبیه شده تا هنگام بازی گیمرها بتوانند سر ذوق بیایند، برای مثال: نورهای رنگی گردشی، حالت رنگین‌کمانی و… که به صدا و موسیقی واکنش نشان می‌دهد. قابلیت دیگر این کیبورد بازی ایرانی بهره‌مندی از کلید Anti Ghost است که به وسیله‌ی آن مطمئن می‌شوید فشردن هر کلیدی به صورت همزمان را خواهید داشت.


کیبورد ریزر مدل Ornata Chroma

ست گیمینگ برند ریزر از معروف‌ترین وسایل بازی هستند. کیبورد مکانیکی بازی Ornata Chroma محصول کمپانی ریزر است که از طریق USB به کامپیوترتان متصل می‌شود. کلیدهای این کیبورد از نسل جدید هستند که با بهبود ارتفاع کلیدها گیمرها می‌توانند فشار بیشتری بر روی آن بیاورد. وزن تقریبا 1 کیلویی کیبورد باعث می‌شود در هنگام بازی از جایش تکان نخورد و طول عمر بیشتری نیز داشته باشد. برای شخصی سازی کردن رنگ پس زمینه کیبورد باید نرم افزار آن را نصب کنید تا بتوانید تمام کلیدها را نور دلخواه دهید.

کیبورد بازی ریزر
کیبورد و محصولات ریزر بسیار حرفه‌ای هستند

در قسمت انتهایی کیبورد بازی Ornata Chroma محلی برای مچ دست تعبیه شده است که پوشش چرمی نرم دارد تا گیمرها برای استفاده بلند مدت از کیبورد احساس خستگی نکنند. سایز کلید‌ها به صورت متوسط انتخاب شده است که راحتی تایپ کردن را علاوه بر سرعت و صدای کلید مکانیکی ارائه دهد. برنامه نویس‌ها و گیمرها از این کیبورد حرفه‌ای لذت خواهند برد.


کیبورد مخصوص بازی ایسوس ROG Strix Flare

کیبورد بازی ROG Strix Flare محصولی فوق‌العاده از شرکت نام آشنای ایسوس است. این کیبورد مخصوص بازی 111 کلید مکانیکی دارد که توان ضربه پذیری کلیدها را بسیار بالا می‌برد تا گیمرها آسودگی خیال را از بابت فشار دادن دکمه‌ها داشته باشند. کیبورد ROG Strix Flare از طریق USB به کامپیوتر متصل می‌شود و یک درگاه USB در پشت خود دارد تا ماوس یا وسایل دیگر خود را به آن وصل کنید. همچنین، این کیبورد دارای نور پس زمینه است که می‌توان با استفاده از نرم افزار آن را شخصی سازی کرد.

کیبورد بازی ایسوس
این مدلاز کیبود ایسوس کمی گران است

کیبورد ایسوس از حافظه‌ی داخلی، کلیدهای Anti-ghosting و نورهای AURA بهره می‌برد اما ایراداتی مانند نداشتن حروف فارسی، نداشتن ورودی میکروفن و هدفون و مقاوم نبودن در برابر مایعات را دارد. کیبورد ROG Strix Flare با سیستم عامل‌های Windows 10 ،Windows 10 64-bit ،Windows7 کاملا سازگار است.


کیبورد ای فورتک مدل B314

کیبورد مخصوص بازی ای فورتک B314 ظاهر جذاب و فوق‌العاده‌ای دارد به طوری‌که نمی‌شود جلوی آن مقاومت کرد. این کیبورد 900 گرم وزن دارد و نوع اتصال آن از طریق درگاه USB به وسیله‌ی کابل 1.8 متری است . چراغ‌های پس زمینه کیبورد را نمی‌توان شخصی سازی کرد اما نورهای آن با زیبایی هر جه تمام‌تر طراحی شدند تا نمایی چشم نواز را تداعی کنند.

کیبورد بازی ای فورتک
کیبورد ای فور تک ظاهر بسیار زیبایی دارد

کیبورد ای فورتک حروف حک شده به زبان فارسی دارد و سازگار با سیستم عامل‌های Windows XP/ Vista/ 7/ 8 /8.1 / 10 و نسل‌های بعدی ویندوز است. از نقاط قوت این کیبورد می‌توان به بی صدا بودن و نرمی دکمه‌ها، بک لایت در سه ترکیب رنگ وکیفیت ساخت بسیار بالا اشاره کرد به صورتی که برخی یوتیوبرها این کیبورد را به برندهای دیگر ترجیح می‌دهند.


کیبورد بازی ام اس آی DS4100

کیبورد بازی Interceptor DS1200 از شرکت «ام اس آی» (MSI) بیشتر مورد توجه کسانی است که تولید محتوا یا برنامه نویسی می‌کنند. دکمه‌های کیبورد ام اس آی مجهز به Tactile Feedback است که حساسیت بالایی دارد، برای همین می‌توان به راحتی با آن بازی کرد چون بسیار نرم هستند. از آن‌جا که در بازی‌ها فعالیت دست گیمرها زیاد است استراحتگاه مچ دست برای این مدل تعبیه شده است که از خستگی دستان جلوگیری کند.

کیبورد بازی msi
ام اس ای از دیرباز در صنعت گیم دست داشته است

نور پس زمینه را به دلخواه می‌توان تنظیم نمود یعنی می‌توانید نورش را کاهش یا افزایش بدید. در حین بازی، هنگام فشردن دکمه‌های ترکیبی، امکان عمل کردن میانبرهای ویندوز وجود دارد. نگران تایپ فارسی هم نباشید، چون بر روی کلیدهای این کیبورد حروف به فارسی هم حک شده است.


کیبورهای بازی پیشرفت زیادی در طی سالیان اخیر کردند تا گیمرها با خیال راحت‌تری بتوانند بازی کنند. اگر کیبوردی را می‌خواهید که هم حرفه‌ای باشد و هم با کیفیت و فوق‌العاده مدل‌های کیبورد بازی معرفی شده در این مطلب را فراموش نکنید.

اگر این مطلب را دوست داشتید سری به مطلب بهترین کیبورد های بی سیم بازار ایران بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید