10 استریمر زن برتر دنیا را بشناسید

بهترین استریمرهای زن دنیا

هر کسی که می‌گوید بازی و گیم با کنسول و PC برای پسرهاست، باید کمی تجدید نظر کند. برخی از آن‌ها می‌گویند که دحترها به هیچ‌وجه نمی‌توانند گیمر یا استریمر شوند اما در این مطلب سعی خواهیم کرد تا نگاهی بر بهترین استریمر های زن در دنیا بیاندازیم و ببینیم که در عرصه استریمری چقدر موفق هستند. برخی از افراد این لیت شهرت سرسام‌آوری در پلتفرم توییچ دارند.با اون یا این همراه باشید.

1. پوکیمانه (Pokimane)

اول از استریمری را معرفی خواهیم کرد که به ستاره League of Legends معروف است. پوکیمانه از بهترین استریمر های دختر در دنیا است که تقریبا نامش را در پلتفرم‌های توییچ، یوتیوب و Latter شنیدیم. نام اصلی او Imane است اما او دوست دارد ایمی صدایش کنند. شهرت پوکیمانه از استریم‌هایش در توییچ و یوتیوب می‌آید که در آن ایمی به استریم بازی‌های فورتنایت و لیگ او لجندز می‌پردازد. شوخ‌طبعی، داستان پردازی و جعبه‌گشایی گجت‌های مختلف از موضوعاتی‌ست که او در استریمهایش به آن می‌پردازد.

بهترین استریمر های زن دنیا
نام کانال او از انیمیشن پوکمون آمده است

پوکیمانه نه تنها یک گیمر و استریمر حرفه‌ایست بلکه در دانشگاه McMaster در رشته مهندسی شیمی تحصیل می‌کند. او نشان داده است که می‌شود در کنار تحصیلات عالی و رفتن به دانشگاه، یک یوتیوبر و استریمر فوق‌العاده هم بود که برای دیدن استریمش سر و دست می‌شکنند.

2. Kittyplaysgames

کریستن، 26 سال دارد. او نام کانال خود را Kittyplaysgames گذاشته است و در توییچ بیش از 1 میلیون سابسکرایبر دارد.او دو بار در روز به طور منظم استریم می‌کند و عاشق بازی PubG، فورتنایت و اوورواچ است.

بهترین استریمرهای زن دنیا
نام کیتی از شخصیت گربه کیتی و نام او یعنی کریستن می‌آید

کریستن تجربه سفر، آشپزی و سوارکاری خود را از طریق Vlogs به اشتراک می‎گذارد. او هنگام بازی در ایجاد احساسات آرام و سرگرم کننده در اطراف خود مهارت دارد. کریستن موثرترین استریمر زن در پلتفرم توییچ است که طرفداران مخصوص خودش را دارد.

3. ItsHafu

رومای وانگ (Rumay wang) یک بازیکن مشهور World of Warcraft است که برای استریم کردن مهارت‌های شگفت‌انگیز خودش در این بازی، جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است. او همچنین بازی League of Legends و Hearthstone را نیز دوست دارد. رومای با نام Itshafu بیش از 50-60 ساعت در هفته بازی می‌کند تا محتوای مفیدی برای بیش از 608 هزار سابسکرایبرش ارائه دهد. Rumay با کسب جایزه جهانی برای بازی‌های حرفه‌ای قابل ستایش مانند World of Warcraft، در میان بهترین استریمر های زن دنیا قرار دارد. او از محصولات گیمینگ ریزر در برخی از مسابقات استفاده می‌کند.

itshafu
رومای وانگ جوایز زیادی را برده است

4. Kneecoleslaw

Nicole Echols گیمر جوانی‌ست که به دلیل نظرات شوخ‎طبعانه و سرگرم کننده‌اش شهرت دارد. نیکول از استریمرهای زن در توییچ است که از نظر ظاهری و تخصص در بازی توانسته طرفداران زیادی داشته باشد. این طرفداران منتظرند تا او استریم کند و به نظراتش درباره بازی‌ها و وضع موجود بخندند. نیکول بیش از 336 هزار دنبال کننده در کانال توییچ خود دارد. قطعا با وضع ظاهری که او در استریم‌هایش دارد، کاربرانش گاهی سوال‌های بد و صریحی از او می‌کنند و درخواست‌های غیر معقول دارند اما نیکول به خوبی از عهده‌ی شرایط برمی‌آید و نمی‎‌گذارد این حاشیه‌ها او را از تخصص اصلیش یعنی گیمری دور کند. او سعی می‌کند کانال خود را به روز نگه داشته و بازی‌های ترند را انجام دهد.


5. LegendaryLea

بازیکن همه کاره Lea May Currier از استریمرهای زن معروف در Twitch است. او در بازی Hearthstone تخصص دارد. لیا به خاطر مهارت‌هایش در World of Warcraft و Overwatch نیز مشهور است. کانال LegendaryLea طرفداران زیادی دارد و آن‌ها به طور مرتب به کانال او سر می‌زنند تا در جریان استریم‌های او قرار گیرند.کانالش بیش از 649 هزار سابسکرایبر دارد و جالب است بدانید لیا مرتباً دسته‌های موضوعی خود را تغییر می‌دهد تا مطمئن شود تمام کاربرانش سرگرم می‌شوند.

لجندری لیا
لیا یوگا هم آموزش می‌دهد

6. Dizzykitten

دیزی کیتن به مدت 5 روز در هفته به طور منظم 5 ساعت به استریم می‌پردازد. شخصیت منحصر به فرد و مهارت‌های جذابش همراه با دنبال کردن استریم دیگر بازیکن‌ها و نظر دادن درباره‌ی بازی‌شان شهرت بسیاری را برای او دست و پا کرده است.

استریمر دختر دنیا
دیزی کیتن نیز نام خود را از گربه گرفته است.

او بیشتر PUBG بازی می‌کند اما علاقه به بازی‌های دیگر نیز دارد و دنبال کننده‌های خود را با محتوای غنی راضی نگه‌می‌دارد. Dizzykitten هدایایی را برای طرفداران وفادار خود می‌فرستد و جلسات پرسش و پاسخ می‌گذارد و با آرامشی مثال نزدنی به پاسخ سوالات می‌پردازد. همانطور که از قیافه‌ی او می‌بینیم لقب با آرامش‌ترین استریمر زن دنیا به او می‌رسد.


7. Miss_Rage

گیمر و بهترین استریمر زن محبوب استرالیایی هیچ الگوی برای استریم کردن خودش ندارد و هر وقت که عشقش بکشد شروع به استریم می‌کند. شخصیت فوق‎العاده و بیش از حد شیرین او با نام کانالش کاملا در تضاد است. این دختر استریمر دنبال کننده‌های بسیاری دارد. از نکات جالب میس ریج، دستان اوست که از خالکوبی پوشیده شده است. World of Warcraft ،CS: GO و Overwatch با نظرات عالی، نکات، رقص‌ها و نمایش‌های خوب از دلایل مهم دنبال‌کنندگان برای سابسکرایبر کردن اوست.

میس ریج استریمر
میس ریج کانال یوتیوب پرطرفداری نیز دارد

8. KatGunn

دارنده رکورد جهانی گینس 2016 به دلیل داشتن رکورد پردرآمدترین گیمر زن، از همه جهات برای دختران امروزی الهام بخش است. کاترین به دلیل تخصص در بازی‎های شوتر اول شخص و بازی‌های جنگی محبوبیت به دست آورده و جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است.

بهترین استریمر های زن دنیا
او در کانالش بیشتر فورتنایت استریم می‌کند.

او یک قهرمان بین‌المللی در بازی Dead or Alive 4 است. همچنین بازی‌هایی مانند Call of Duty ،Zelda Street Fighter ،Resident Evil 7 و بسیاری دیگر را در برنامه استریم خود دارد.

9. DingleDerper

دختری که پشت پرده این کانال قرار دارد که از بهترین استریمر های زن دنیا است، شخصیتی با نام توری دارد که سرگرمی‌های زیادی را از طریق ویدیوبلاگ به ارمغان می‌آورد. او با بیش از 409 هزار سابسکرایبر قدرت خوبی در توییچ دارد و می‌تواند در تمام استریم‌های خود مخاطبان را میخکوب کند.

دینگل درپر بهترین استریمر زن
توری لباس‌ها و محصولات خودش را به فروش می‌گذارد

توری بیشتر استریم‌های خود را با League of Legends آغاز می‌کند و سپس سراغ بازی‌های PUBG ،counter strike و Global Offensive می‌رود. مردم DingleDerper را به‌ دلیل صحبت‌های صریح و بدون سانسورش درباره زندگی خود، سفرهایش و خاطرات دوران کودکی دوست دارند.

10. LoserFruit

با وجود استفاده از نام کاربری LoserFruit، کتلین بلستن چیزی جز یک بازنده نیست. او ممکن است ادعا کند که “در راه موفقیت خود شکست خورده است” اما در هر گیمی که بازی می‌کند کاملاً خوب است. او از بهترین استریمر های زن استرالیا است که بیش از نیم میلیون سابسکرایبر دارد.

لوزر فروت استریمر
زیبایی او از علل محبوبیتش است

استریمرهای متعدد و تنوع زیادی در توییچ وجود دارد، اما تعداد کمی از آن‌ها به تنوع استریمرهای کتلین می‌رسند. او را می توان در بازی‌هایی مانند Witcher 3 ،Overwatch و حتی Just Dance مشاهده کرد. آیا شما استریم، بهترین استریمر های زن دنیا را تا به حال مشاهده کردید؟ محبوب‌ترین استریمر زن کدام است؟ نظرات را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین استریمرهای ایران از میا پلیز تا کیودی‌پای بیاندازید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

43 نظر در “10 استریمر زن برتر دنیا را بشناسید”

  1. پسرا نوبن و همش ز*ر میزنن دنیا دست دخترای پس پسر های عزیز الکی گوه نخورید

  2. کسایی که دارن فشار میخورن سر اینکه دخترا بهترن یا پسرا
    منی که دارم کامنتارو با چیپس میحونم و میخندم

  3. الان چرا پسرا پلیرا دخترسرچ زدن 😂
    پسرا فک میکنین از چیزی که دخترا ندارن مایه بزارید خیلی خفنه ؟
    دخترا اگه بازی هم بلند نباشن جنبشو بلدن…که نزنن ادم و عالم و برا یه بازی خورد کنن
    در هم شکستن احساسات ضعیف تر یا…هرچی …برا تون جالبه ؟
    خیلیا فقط برا رل زدن و دوس دختر پیدا کردن بازی میکنن اونم با دخترا …بعدا میگن وای چه بازیت خوب بود شماره نمیدی گیم پلی کنیم باهم !
    احترام به تفکرات هم بزارید …..من به شخصه میگم هر دو در یه سطح هستن نه بیشتر نه کمتر …
    درسته دخترا گاهی تو بعضی چیزا خوب نیستن …یاد آوری کنم خیلی از کارایی که ما خارج فضای مجازی و بازی انجام میدیم و خیلیاتون تو خوابم نمی تونید انجام بدید
    هر دو بازی شون خوبه ….ممکن خیلی پیدا بهترم باشن با یه کم تلاش میتونیم همه کاری انجام بدیم
    مرسی ک خوندی…
    #سارا _نامی

  4. همه چی از این شرو شد ک دخترا مدت نوب بودن بیشتری دارن و پسرا زود را میفتن

  5. من تا جایی میدونم دخترا پر ادعا آروم هستن منم بخاظر پسر بودن و جنسیت هست میزنم و چیزی نمیگم شما هم مثل من باشید از بیرون دخترا آرومن ولی از داخل میسوزن و برای اونایی که میخان مخ کنن بزنید فکر کنن پلیر هستید راحت مخ میشن برید صفا سیتی و دخترایی گیمر خارجی را میشناسم دوعل انداختم تو هر بازی ولی من تو کالاف راحت ترم بیشت دخی ها پابجی باز هستن سخته کمپری راش داد

  6. پسرایی که میگن دخترای گیمر احمقن و نوبن یا بلا استفاده
    خوبه بدونید به خاطر بودن دخترا الان وجود دارین
    گیم جنسیت نداره ، هم پسرا گیم میزنن هم دخترا
    هم ک
    بچه ها کیم میزنن هم بزرگسالا
    پس انقد خودتونو کوچیکه نکنید ، دخترا هم همینطور
    ممنون

  7. اول از همه بازی جنسیت نداره
    اون دخترایی که دارن میگن پسرا احمقن واقعا خودشون رو کوچیک میکنن

  8. سلام من از زمان آتاري تا الان دارم گيم بازي ميكنم, خلاصه بگم فقط از زماني كه برخي گيم ها اومده روي موبايل دخترها هم داخل گيم حضور پيدا كردند. راستي داخل برخي از بازها من هنوز نوب هستم مرسي كه خونديد

  9. بعضی پسرا بخاطر لیسر بودنشون از دخترا میبازن ک مخ بزنن. در حقیقت پسرا بازی واقعی بردن احسنت به اقایون 😂 ادامه بدید برادران از هر روشی برا مخ زنی استفاده کنید .فقط یادتون باشه فحش های رکیک ندید اگر پا نداد این تو مرام مردانگی نیست.برای تنوع یکی در میون دخترارو ببرید که الان نیان این زیر گنده گوزی کنن .همه چی مخ زنی نیست

  10. خب اینقد خودتونو فشاری کردین بر اینکه بگین من بهترم یا اون بهتره ولی هرکی تلاش کنه بهتره ربطی به پسر یا دختر بودنم ندارن جم کنین بچه بازی مرصی ك خوندی

  11. دوستان لطفا به هم دیگه توهین نکنین
    الان هی بگین پسرا بهترن یا دخترا مثلا خودتون رو سبک میکنین نه برعکس خودتون رو کوچیک میکنید پس به هم احترام بزارید تا قضیه ختم به خیر بشه و به نظر من هم بازی کردن دخترا خوبه هم پسرا

  12. اونایی که میگن پسرا بهتر بازی میکنند خیلی احمق هستند
    من خودم ۱۰ ها بار بردم از یک پسر انقدر جنسیت پرست نباشین

  13. تویی ک میگی دخترا ضعیفن، میشه گوه نخوری؟ آخه خودخواری در اسلام حرامه🗿

  14. دخترا نوبن چون موجود ضعیفی هستن
    اصلا قدرت دست پسراست🤣🤣🤣🤣

  15. ندا جان حرفای تو همشون درسته پسرا هم زیادی چرتو پرت نگن من با سه تا پسر بازی کردن با گیم پابچی نیو استیک بازی کردم اسکیناشون عالی بود منم اسکین یه لباس توی داشتم منظورم تازه بازی رو نصب کرده بودم و با اینا بازی کردم عین نوبا بازی می‌کردن حتی نتونستن یه نفرم بکشند همشون تو پله بالا افتاده بودن زمین یه نفر ۳ نفر رو کشته بود که من اون یه نفر رو کشته اونارو نجات دادم تا آخر بازی افتضاح بازی می‌کردن وای انگار خرن تا آخر بازی همشون مردن تا آخر بازی من موندم بازمانده ی آخر خخخخخ خیلی توی بودن به تیپشون نمی‌خورد که نوب باشن‌ پسرا خیلی چرتو پرت نگن که دخترا همشون نوبن راستی چرا پسرا دوست دارن با دختر گیمر بازی کنم!!؟

  16. اونی که نوشته گیمر های زن خیلی بهترن حرف مفت میزنه بعد به ما میگه برو تحقیق کن
    آخه بچه کوچولو تو برو یکم تحقیق کن همه ی گیمر های زن نوبن
    الان تاکسیک گرل رو مقایسه کن با آریا کیوکسر بعد بیا زر بزن الان ما خیلی تو فامیلمون دختر داریم که هر کی اومد خونمون با ps4 بازی کنه همون اول هی بازی ها رو میباخت مورتال کمبت دادم باخت
    تازه رو راحت هم گذاشته ام
    کالاف دادم بازی کنه بازم باخت
    اول توی نوب برو تحقیق کن

  17. ندا جان شما تو بخور نوش جونت معلوم هست که دوس داری دو مورد رو باید ذکر کنم اول اینکه گیم پلی پسرا نسبت به دخترا با یه مقایسه کوچیک میفهمی که بهتره دومین مورد کی گفته دخترا گیم سرشون نمیشه پس الان این همه استریمر دختر اینجا چه میکنن؟

  18. دخترای گیمر خیلی بهتر بازی ميکنند. با پسرا بازی میکنی حوصلت سر میره از بس خنگ و چلفتی اند

  19. امیرعنی جان! گه نخور پسرم
    چرا اینقدر یاوه میگی؟ کدوم خری گفته پسرا تو رانندگی و سیاست و گیم از دخترا بهترن؟ هر گی گفته
    عقل تو سرش نبوده . یکم تحقیق کن بعد زر اضافی بزن. گفتی پسرا تو سیاست بهترن؟ همه کشور های بدبخت و عقب مونده و جهان سومی به دست سیاستمداران مرد اداره میشه کشور های پیشرفته و مرفه حاکمان زن داره مثل آلمان نروژ سوئد فنلاند و… که به دست زنان اداره میشه
    گفتی پسرا رانندگی شون بهتره؟ کاملا برعکس. آمار تصادفات و تخلفات مردان 40 برابر بیشتره مثل گاو رانندگی می‌کنید و برای جلب توجه سرعت میگیرید
    در ضمن تحقیقات علمی ثابت کرده آی کیو دخترا بیشتره. پس پسرم زر اضافه نزن چون حرفات غیر منطقی و غلطه. کاملا برعکس زر زدی. دخترا تو بیشتر زمینه ها از پسرا بهترن

  20. ماهان جااااان،آدم سگ بگیره جو نگیرههه🤐🤐🤐🤐
    بخواین یا نخواین دخترا نوبن😄

  21. من کاری به استثنا گیمر ندارم،ولی شما کلا تو گیم به اصطلاح نوبین پس بدون خانم ها تو گیم کلا نوبن
    خود تاکسیک گرل،تاحالا دیدی یه پای اریا کئوکسر برسه؟؟؟

  22. خانم )الی(تو بخوای یا نخوای سنت پایینه من هم ۱۳ سالمه
    ما تو بزرگی تو گیم آینده داریم
    اگه خیلی تو کالاف ز*ر به قول خودت داری،آیدی بده،شده میرم آمریکا و نصب میکنم تا روت بیاد پایین
    اگه خیلی ادعا داری،بدون برات بده،بزار از تخم درای،بعد بیا…..

  23. 😂😂😂فازتون چیه
    گیمر دختر بازیش خوبه اوکی اینو قبول دارم
    ولی ما پسرا آفریده شدیم که از همه چی لذت ببریم
    اون دختر دختره که از بازی واقعا لذت ببره
    نه بگه من اسنایپ کینگ یا فلان بسال شدم
    گیم اومده تا باهاش کلی گریه کنیم یا بخندیم نه اینکه همدیگه رو به خاطر دختر بودن یا پسر بودن جرررررر بدیم
    اصلا
    خود من
    بعدا یه شرکت بازی سازی میزنم
    ۵۰ درصد مرد
    ۵۰ درصد زن
    توش باشد
    خوبه؟؟!!!!😂😂😂😂

  24. هم دخترا هم پسرا تو هر کاری هم سطحن
    هم فضانورد زن داریم هم فضانورد مرد هم گیمر زن داریم هم گیمر مرد وقتی تو هرکاری هم مردا بهتر انجامش میدن هم زنا چرا بیایم باهم دعوا کنیم که مردا بهترن یا زنا بهترن این حرفای بچگانه رو ول کنیم هرکی با تلاش خودش به هدفش میرسه به جنسیت ربط نداره که😶

  25. وای سیس این کامنتارو🗿اصلا میدونین زیر چ چیزی دارین چ کامنتی میزارین؟ر.یدین باو:/xD

  26. دوستان کسی هست دختر باشه بیاد باهم کالاف دیوتی موبایل بازی کنیم من دوست دارم با دختر بازی کنم تا با پسرا دخترا بهتر بازی می کنن ولی بعضی از پسراهم خوبن .

  27. بحث گیمینگ دختر پسر نداره. دختر ها مخصوصا یکم قدیم تر، بعضی ها براشون مهم یا جذاب نبود و لذت نمیبرن از بازی.دل نمیدادن به بازی و فقط بازی میکردن برای همین نوب به نظر میامدن. اما پسرا معمولا خیلی عجیب از بازی لذت میبرن. من الان 29 سالمه هنوز که هنوزه بازی میکنم. یادمه دبیرستان که بودم گاهی واقعا 1 روز کامل بازی میکردم و اصلا متوجه زمان نمیشدم، قلعه لجند رو تو 1 روز تموم کردم. لذت عجیبی برام داشت بازی کردن و هنوزم داره!!!.
    الان یکم تغییر کرده دخترا هم دارن علاقه نشون میدن به بازی. خوب دیگه واقعا الان بحث دختر و پسر نمیمونه به نظرم.

  28. آقای امیر علی خودتو جمع کن تو اصن میدونی استریمر کیست ؟
    برترین استریمر ها زن هستن خنگول 😑

  29. گیمرا من سنم خیلی از شما پاین تره زیر دوازده سالم 😔 ولی خوب من لست آف اس ٢ رو تنها تموم کردم ردد هم امروز واقعا براتون ناراحتم ک هی پز میدید ما بهترین ما بهترین دخترا فلان دخترا فلان ما از هفت جد و ابادتونم از نظر خودتون بدتریم
    واقعیت :
    شما صد نفره نمی‌تونید کالاف موبایل رو ببرید اما من امروز ریختم کینگ اسنایپ شدم براتون اکانتمو زیر پست میزارم 😔
    دخترا از شما خیلی بهترن :/
    پس در نتیجه ز*ر اضافی نزنید 🙂

  30. به طور کلی سه نوع مغز برای انسان طبقه بندی شده نوع E یا empathic brain که مربوط به همدردی و درک آدماس کسایی که نوع مغزشون E باشه توی خوندن فکر آدما ، روانشناسی و سیاستمداری ،تشخیص دروغ ،درک احوال آدما تو موقعیتای مختلف هوش بیشتری دارند بیشتر خانما مغز نوع E دارند.مغز نوع S یا systemysing brain مربوط به درک فضای هندسی سه بعدی،جهت یابی،ایجاد نظام طبقاتی،مهندسی های سیستم های مختلفه،بیشتر آقایون مغزشون نوع S هست.نوع سوم به شدت کمیابه نوعB یا balanced brain افرادی اند که هر دونوع هوش رو دارند و هم تو مهارت های به اصطلاح زنانه موفقند هم مردانه.اما نکته مهم اینه که طبق جدیدترین تحقیقات نوع جنسیت تعین کننده نوع مغز نیست یعنی یه مرد میتونه مغزE داشته باشه و چهره خوانی یا روانشناسی خوبی داشته باشه یا یه زن تو مهارت مهندسی و ایجاد نظام طبقاتی موفق باشه و هوشS داشته باشه.مغز B از نظر کمی به جنسیت خاصی مربوط نیست.به طور بیولوژی هر سه نوع مغز مربوط به جنسیت خاصی نیستند اما متاسفانه نوع مغز تحت تاثیر هنجار و تربیت جامعه قرار میگیره همون بحث کلیشه های جنسیتی مادرانه بودن و مردانه بودن.افرادی که نوع Bهستن کمترین تاثیر پذیری از تربیت جنسی رو دارند به همین خاطر مهارت های مردانه و زنانه شون برابره.لطفا آدما رو بر اساس کلیشه های احمقانه طبقه بندی نکنید بر حسب نوع مغزشون طبقه بندی کنید.

  31. دخترا توی یک چیزهایی خوبن که پسرا نیستن
    پسرا توی یک سری چیزا خوبن که دخترا خوب نیستن
    مثال دخترا فوق العاده خوب آرایش میکنن ولی پسرا اصلن خوب آرایش نمیکنن
    مثال پسرا توی فوتبال خوبن ولی دخترا زیاد نه ولی بازم دخترا خوب بازی میکنن
    ولی کلن دخترا از پسرا یکم باهوش ترن

  32. خیلی عالیه من خیلی از گیم خوشم میاد
    ممنون که اسم یوتویوبر های زن رو گذاشتین من سابینا هستم و خیلی ممنونم🌹🌹

  33. خانوم ریحان من قصد توهین نداشتم واقعا و منظورم بیشتر شوخی بود و شاید بنظره شما بچه گانه بیاد اما واقعیته که خانوما توی اکثره مسائل از آقایون سطح خیلی پایین تری دارن؛ بله من قبول دارم هرکسی که اراده داشته باشه و دنبال علاقش بره و براش زحمت بکشه موفق میشه و ربطی به جنسیت نداره، اما بیاین قبول کنیم مهارت حداقل یه جاهایی به جنسیت مربوطه، مثلا هیچوقت یه مَرد نمیتونه مثله یه زن مادری کنه و به بچه هاش عشق بده، شاید تا یه حدّه زیادی بتونه اینکارو انجام بده و بچه هاشم ازش راضی باشن اما بازم کاملا به اون اندازه ی زن نمیرسه محبتش. به هرحال چه بخوایم چه نخوایم زن و مرد باهم متفاوتن و یکسان نیستن تو این دنیا(از لحاظ خلقته خداوند باهم برابرن و هیچ تفاوتی ندارن از نظره خدا و پیغمبر، منظورم از لحاظ جسمی و عقلی و خصوصیات شخصیتی هستش)، شما الان نگاه کنین بدنه یه زن با بدنه یه مرد یکسانه؟؟، موهاشون مثل هم دیگست؟؟ پاهاشون چطور؟؟ و…؟؟. اما توی مسائل اجتماعی و سیاسی و ورزشی و خیلی از موضوعاته دیگه مثل گیم ما مَردا استعداد و هوش بیشتری داریم. باز خانوما توی مسائل پزشکی و تربیتی و فرهنگی و لباس(مُد و فَشِن) استعداد و هوش بهتری دارن. امیدوارم که شما و خانومای عزیزه دیگه دلخور نشده باشین از دسته ما آقایون و همه هموطنا چه زن چه مرد، باهم پیشرفت کنیم و دست همدیگه رو بگیریم❤💙

  34. بله کاملا موافقم امیرعلی باید این واقعیت رو بپذیریم که مهارت ارتباطی با جنسیت نداره.
    اینکه احساس برتری کاذب باعث بشه نسبت به ضعف و نواقص درونی خودت احساس بهتری پیدا کنی خیلی بده.به جای مسخره کردن آدما به خاطر جنسیتشون یا هر تفاوت دیگه ای که با تو دارن سعی کن خودت توی علایقت پیشرفت کنی نه اینکه تلاش دیگرانو کم ارزش جلوه بدی.ادامه ی نوشته ات هم اونقدر بچگونه ست که نیازی به توجیه و اثبات نداره فقط جهت اطلاع خودت اولین فضانورد ایرانی یه زنه که البته به خاطر تلاشش به این برتری و موفقیت بزرگ رسید نه جنسیتش.امیدوارم همه ی آدما فارغ از هر جنسیتی اگه با عشق و پشتکار دارن به دنبال علایقشون میرن به موفقیت های بزرگ برسن به ویژه گیمر های عزیز

  35. باید واقعیت رو بپذیریم که ما پسرا و آقایون واقعا از خانوما تویه بعضی چیزا خیلی بهتریم، یه نمونه کاملش همین گیم هستش و صد تا چیز دیگه، مثل رانندگی، ورزش، کارای سیاسی و… دقیقا اینجاست که خنگول بودن دخترا واسه گیم بدردشون نمیخوره و دیگه جذابیتی نداره واسه ما پسرا و حتی برعکس عصبانیمونم میکنه😂

  36. ماهان حرفت چرت بود
    احتمالا خودت هم نوبی
    البته نمیگم دخترا همشون نوبن و دختر
    پرو هم زیاد دارن
    و بهتر بودنشون از پسرا هم که گفتی خیلی مسخره بود
    به نظرت ربط به سطح اون گیمرا نداره؟!
    با این حرفای عجیبی که با اطمینان زدی شاید خودتم دختر بچه باشی…

  37. واقعا عالی خواهر منم یه گیمیره حتی از من هم بهتر بازی می‌کنه👌❤️ دخترا اگه گیمر باشن حتی از پسرا هم بهتر بازی میکنن👌💞💞💞

دیدگاهتان را بنویسید