بهترین یوتیوبر ها و استریمر های ایران را بشناسید

بهترین استریمر های ایران

استریم کردن و استریمری کم کم در تمام دنیا جا افتاده است و چند سالی می‌شود که ایرانی‌ها نیز به استریم کردن بازی‌ها روی آوردند، از طرفی کسب در آمد از یوتیوب و اپلود ویدیو در یوتیوب هم در میان جوانان باب شده است تا آن‌ها درآمد دلاری داشته باشند. شاید سال‌ها پیش پدر و مادرها، بازی‌های ویدیویی را فقط وقت تلف کردن می‌دانستند و همیشه فرزندان خود را به کتاب و درس و مدرسه دعوت می‌کردند، اما امروزه بازی کردن راهی برای کسب درآمد شده است. با اون یا این همراه باشید تا با بهترین یوتیوبر های ایران و بهترین استریمر های ایران آشنا شوید. این مطلب قسمت دومی دارد که به معرفی فرشاد سایلنت و دیگر استریمرها پرداختیم. لینک قسمت دوم در انتهای مطلب!

کیو دی پای (Kewdiepie)

مخاطبان کیان یا کیو دی پای را بزرگسالان تشکیل می‌دهند، چون حتما باید حداقل 18 سال داشته باشید تا ویدیوهای کیو دی پای را ببینید. ویدیوهای طنز، نقد و بررسی و استریم خوراک کیو دی پای است و کیان از بهترین یوتیوبر های ایران و استریمرها است که بیش از 20 بازی را معرفی و بازی کرده است. برخی می‌گویند کیو دی پای پردرآمد ترین یوتیوبر ایرانی فعال در حوزه گیم و سرگرمی‌ست. ویدیوهای او طنز هستند و گاهی شما را یاد پیو دی پای (شناخته شده ترین یوتیوبر جهان) می‌اندازند، اما ورژن بومی‌سازی شده. کیو دی پای فوق دیپلم دامپزشکی دارد اما به یوتیوبری روی آورده است.

کیو دی پای
ویدیوهای ری‌اکشن کیان را از دست ندهید

میا پلیز (Mia Plays)

کیمیا روانگر نفر دوم کنکور سراسری هنر به مدت 2 سال است که در یوتیوب ویدیوهایش را آپلود می‌کند و در همین مدت کوتاه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بیشتر ویدیوهای میا پلیز درباره بازی و استریم است اما در چند ما اخیر میا و کوروش ویدیوهای Try not to laugh، Let’s chill، ویلاگ و … گذاشته‌اند که به قول هواداران یعنی میا اسکواد بسیار خنده‌دار بوده است.

میا پلیز بهترین یوتیوبر
میا از بهترین یوتیوبر های ایران

در آخرین ویدیوی آن‌ها کوروش مجازات قطع کردن سر بیبی یودا را گذاشته بود و اگر کوروش برنده می‌شد این کار را می‌کرد، اما در آخر این میا بود که بازی را برد و ریش‌های کوروش را زد. از این‌ها بگذریم میا کار خودش را با بررسی بازی Overwatch در یوتیوب شروع کرده است و خودش می‌گوید اول‌های کار بسیار ماشینی و رباتی حرف می‌زده و ویدیوهایش اصلا کیفیت لازم را نداشته است. میا در دانشگاه تهران، طراحی صنعتی خوانده است و کوروش معماری.


آریا کئوکسر (Arya Keoxer)

بعد از میا، می‌رسیم به آریا کئوکسر که در ترکیه فعالیت دارد. او در کانال توییچ خود بازی‌هایی مانند فورتنایت و … را استریم می‌کند اما شاید دلیل موفقیت او ویدیوهای ری‌اکشن به ویدیوها و اتفاقات فضای مجازی است که برای مدتی می‌تواند لبخند را بر لبان هواداران آریا بیاورد. آریا با کوثر (تاکسیک گرل) زوج خوبی را تشکیل دادند و در توییچ و یوتیوب فعالیت مثتمری دارند. آن‌ها حتی ویدیوی مشترکی با کوروش و میا هم ضبط کردند که به نوعی استریم یک بازی جذاب بود. برخی می‌گویند درآمد آریا ماهانه 50 میلیون تومان است که با توجه به بازدید ویدیوهایش شاید بی‌راه نباشد. آریا دیپلم تجربی دارد.

آریا کئوکسر
ویدیوهای دوربین مخفی آریا کئوکسر را از دست ندهید

تاکسیک گرل (کوثر) (Toxic Girlow)

کوثر یا همان تاکسیک گرل، لقب اولین استریمر دختر ایرانی را یدک می‌کشد. استریم‌های او در توییچ و رتبه‌ی او در بازی اوورواچ در لیدربورد جهانی، او را تبدیل به بهترین استریمر های ایرانی می‌کند که در این حوزه فعالیت دارد. فورتنایت و Rainbow six و بازی‌های ترسناکی که تاکسیک گرل استریم می‌کند بسیار پر مخاطب است. او به یوتیوب هم روی آورده و سعی می‌کند با تولید محتوای خوب در حوزه سرگرمی و گیمینگ از این بیشتر مورد توجه قرار گیرد. کوثر با آریا زوج خوبی را تشکیل دادند و گاهی با هم به معرفی بازی و استریم آن‌ها می‌پردازند.

کوثر تاکسیک گرل
کوثر و آریا با هم رابطه دارند

نیلو (Iniloowf)

می‌رسیم به یک استریمر جوان که در مدت کوتاه مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. نیلو از همان کودکی عاشق بازی بوده و با دستگاه سگا و بازی مورتال کمبت خاطرات زیادی دارد. او در سرویس توییچ استریم می‌کند و بازی‌هایی مانند کانتر استرایک را دوست دارد، البته استریم بازی‌های روز نیز در برنامه‌ی او هست و توجه خاصی نیز به آن‌ها دارد. نیلو را می‌توان یک PC گیمر حرفه‌ای دانست که در رویدادهای مختلف گیمینگ نیز خودی نشان می‌دهد. او در یوتیوب نیز ویدیوهای فان ضبط می‌کند و در اینستاگرام هم فعالیت مثتمر و خوبی دارد.

نیلو یوتیوبر
نیلو استایل خود را دارد

امیر فانتوم (Amir Phantom)

امیر فانتوم از با سابقه‌ترین استریمرهای ایرانی است که در سطح جهانی هم فعالیت خوبی دارد. او از حرفه‌ای ترین پلیرهای بازی DOTA 2 است و عضو رسمی استریمرهای ایرانی هم می‌باشد. او آخرین پچ‌ها و اپدیت‌های به روز بازی DOTA 2 را در یوتیوب و توییچ خود بررسی می‌کند و بسیار حرفه‌ای نقدهای خود را درباره‌ی این بازی بیان می‌کند. او جایزه‌های بین‌المللی زیادی نیز برده است و نقش ساپورت را در بازی دوتا 2 دارد. امیرحسین محبوبی یا همان امیر فانتوم همراه با تینا (QTINNA) زوج خوبی را تشکیل دادند و با هم به استریم می‌پردازند. تینا نیز به صورت حرفه‌ای بازی دوتا 2 را انجام می‌دهد و از استریمرهای دختر ایرانی‌ست. امیر فانتوم تفاوت گیمر با استریمر را کنار گذاشته و هم یک گیمر حرفه‌ایست و هم یک استریمر خوب!

امیر فانتوم
عکس از اینستاگرام امیر فانتوم

غزاله نقدی (Bugmazel)

غزاله نقدی، فعال‌ترین دختر استریمر ایران که از بهترین استریمر های ایران نیز است. لقب و اکانت او از دو کلمه باگ و مادمازل تشکیل شده است و همانطور که حدس زدید این یک اسم خلاقانه برای یک گیمر حرفه‌ایست. غزاله فعالیت خوبی در رویدادها و رقابت‌های مختلف دارد. او در اینستاگرام و توییچ بسیار فعالیت می‌کند.

باگ مازل بهترین استریمر
باگ مازل در رویدادهای گیمینگ ایرانی حضور فعال دارد

باگ مازل عاشق بازی RAINBOW SIX است و بیشتر استریم‌های او از این بازی زیباست. غزاله در اینستاگرام از فعالیت خود خبر می‌دهد و اگر دوست دارید کارهایش را دنبال کنید حتما سری به اینستاگرام باگ‌مازل بزنید.

در آخر استریم کردن و بازی و گیمینگ دیگر برای سرگرمی نیست و می‌تواند به یک شغل تبدیل شود، این افراد با محدودیت‌های موجود مانند سرعت اینترنت، پینگ و … نشان دادند که می‌شود از بازی کردن لذت برد و درآمد خوبی نیز داشت.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین استریمرهای زن دنیا بزنید. قسمت دوم بهترین استریمرهای ایران را نیز از دست ندهید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

82 نظر در “بهترین یوتیوبر ها و استریمر های ایران را بشناسید”

  1. من عاشق اریا و کوثر و فرشاد و سوگنگ و ای جی کینگ و کوروش و میا و مهدی بیشتریا رو دوس میدارم

  2. شماره فرهاد ایکس ری تو یکی از استوری هاش پیدا کردم و بهش زنگ گوشیو برداشت با نهایت بی احترامی بهم فحش داد و قطع کرد و بلاک کرد. من بهش گفتم فنتم ولی بهم بی احترامی کرد.
    خلاصه این استریمرا به یه جایی میرسن خودشونو انقدر میگیرن انگار خدا هستن و معلوم نیست منبع درامد واقعیشون ار چه راهیه!!!!

  3. من یه اکس آرمی هستم و فقط آریا کئوکسر کسی بهتر از اون ندیدم کئوکسر عشقه خیلی دوست داشتم ببینمش ولی ترکیه هست به هتون پیشنهاد میمیکنم که حتما فیلم هاشو ببینیم یوتیوبر بهتر از اون ندیدم حتما فیلم هاشو ببینید و دنبالش کنید

  4. کیودی پای خوبه ینی عالیه شایدم بیشتر از عالی عالیه
    فرشاد اونقدرا هم خوب نیست این اخرا بد شد و چرت
    و اینکه محسن یگانه اونایی ک میگن بیشتره سابسکرایب هاش باید بهتون بگم ک تقریبا 300 یا 200 ویو خیلیم زیاد نیست خیلی از یوتیوبر ها هم هستن بالای 200 ملیارد ویو خوردن و بیشترین سابسکرایب در یوتیوب برای بلک پینک گروه کره ای اگه نشناسین شون از دنیا عقبین
    و بی تی اس هم رتبه 3 رو داره
    پدومی رو نمیدونم راستش ولی محسن یگانه زیادی کمه
    حالا ما خیلی بخایم جدی بگیریم و من اتفاقی ی کامنت رو دیدم ک میگفت نزدیک 250 سابسکرایب داره و این بیش از اندازه کمه برای ی ارتیست..

  5. در زمان های قدیم منیجک ها فقط در اختیار دربار پادشاهان و بار ها بودن برای سرگرمی عده ایی از مهمانان یا خود شاهنشاه دلقک بازی میکردن بعد ها رفته رفته پست های آنها پیشرفت کرد و به واسطه انقلاب صنعتی و سرمایه داری بر اساس نظام بازار آزاد و پیشرفت های اخیر این دلقک ها مدرن شدن و لقب show man و stand up comedian و comedian و streamer و youtuber و influencer رو به خودشون دادن و همشون شدن مبلغ محصولات سیاست ها و ایدئولوژی های فروشندگان عصر مدرن حالا ما با یه پروپاگاندای جهانی به اسم رسانه رو به رو هستیم که از هر فرصتی برای درآمد زایی خودش و جهت دادن به افکار ما استفاده میکنه

  6. بهتره بنویسید بیشترین یوتوبر گیمر نه ایرانی وگرنه هستند از اینا بیشتر مثل جواد جوادی آشپز با ۲۵۰ هزار نفر

  7. فرشاد سایلنت؟ حمیدکنزو؟تورج شو؟ اروین شو؟ حامی کی ام؟ فیمس حاجی؟ علی رکسا؟ علی بروکس؟ مهدی جهان؟ اینا چی؟ اصلا جای تعجبه ک اسمی از فرشاد اورده نشده

  8. مستمر نه مثتمر
    غلط املایی‌های متن رو قبل از انتشار تصحیح بفرمایید.

  9. از نظرم بهترینشوت آریاست و کیودی پای میا هم نگاه میکنم اونم باحاله ولی نه اونقد ولی جدیدا یه یوتیوبر دیدم که حالا تبلیغ نباشه اسمش a j k i n g هست اونم هو جنبه فانه و اخرا طرفدارای زیادی پیدا کرده من که با ویدیو هاش حال میگنم ولی کیودی پای یخته بی ادبه جاش این خوبه 😊

  10. اشتباهه اطلاعاتتون
    معروف ترین ایرانی توی یوتویوب محسن یگانه است که 240 هزار ساب اسکرایب داره و یه ویدئوش حدود 112 میلیون ویو خورده

  11. بهترین یوتیوبر ها از نظر من
    فرشاد
    اریا
    کوثر
    حاجی
    ختن و سینا
    ای نیلو
    اروین

  12. سلام آیدین عزیز به صورت کامل درباره فرشاد سایلنت صحبت کردیم —–> اینجا
    همچنین در قسمت دوم همین مطلب —-> اینجا

  13. بهترین ها الان به تظرم:
    اریا
    کوثر
    میا و کوروش
    فرشاد

    اینها واقعا خیلی خوبن

  14. بیا لیستت رو جمع کن بزار تو قوطی
    آخه مرد حسابی الان بهترین یوتبر های فارسی زبان
    مرد زن
    آریا کئوکسر تاکسیک گرل
    کیودی پای میا پلیز
    امیر توسلی خوتن
    فرشاد سایلنت
    .
    .
    .
    .
    برو بیشتر تحقیق کن

  15. امیر جان ممنون از نظرت. قسمت دوم این مطلب رو هم بخون. در قسمت دوم درباره افرادی که نوشتی توضیح دادیم.

  16. اطلاعات کافی نداری سایت بیخود نساز آریا الان بیشترین سابسکرایبر رو داره اونم 100k
    رکورد داره بالاترین هم هست
    بعدشم دونفر آخری که گفتی روی هم الان 7k سابسکرایبر ندارن اونوقت farshad Silent که 56k هست rwin show. Hami km که هرکدوم 20k هستن نذاشتی 😑و کلی آدمای دیگه که بالاتر از اون دوتان
    جنبه تبلیغاتی داره؟

  17. سلام ایشون هم یه استریمر فوق العاده عالی هستن فوق العاده فان هنرمند حرفه ای حتما کاراشون دنبال بشه به نام رینگز مهدی رینگز تو کار دوبله عالی هستند همه چی تمومه استریمر خوبیه همش که نباید از استریمر های معروف استفاده کرد برای بازدید استریمر های قدیمی رو در یابید.

  18. ممنون از مطلبت امیرحسین جان. توی مطالب آینده‌ات اگر دوست داشتی به کانال منم که درباره مهاجرت و زندگی در استرالیا هست بپرداز

  19. سلام اقای سربیشه وقتتون بخیر
    خواستم بگم مطلب عالی بود اما جای فرشاد سایلنت خالی بود
    قافیه رو عشق کردی😂😂

  20. به نظر من nichqo یا همون کوروش و farhad XR چون این دو نفر بهترین فعالیت هارو دارند و درامد بالای ۱۰۰ میلیون درمیاورند

  21. به زودی بخش دوم آماده میشه که یوتیوبرهایی مانند امیر توسلی، ختن، فرشاد سایلنت و … هم معرفی کردیم

  22. ببخشید کیودی پای اسمش کیوان نیست اسمش محمد مهدی عه که تو خونه بهص میگن کیان نه کیوان😐🤣

  23. کلی از بچه های معروف دیگه رو نگفتی مثلا فیمس حاجی چون او اولین نفری بود که در عرض 8 ماه به 13 هزار ساب رسید و…

  24. سلام از تو یوتیوب و وبلاگ‌های مختلف می‌تونید یاد بگیرید. دوره دیجیتال مارکتینگ هم برید که چه بهتر. همونطور که گفتم بستگی به موضوعت داره. ولی دوربین و میکروفون و وسایل تنظیم نور یا رینگ لایت از اصلی‌‌ترین وسایل‌ها هستن.

  25. کلاس خاصی رفتی امیر جان ک تونستی وبلاگ راه اندازی کنی ؟؟؟؟راستی جسارت نباشه یکم از خودت بگو چند سالته کلاس چندمی از کدوم استان هستی؟ من اسمم محمده 19 سالمه از شهرستان های اطراف مشهد بناه تربت حیدریه هستم البته نه از خود تربت ولی از حوالیش سرم واسه تکنولوزی درد میکنه دوست دارم هر روز چیز های جدید یاد بگیرم اما فعلا واسه کنکور میخونم و میخوام کنار این کار هم منبع در امدی داشته باشم چون خانواده ام میگن باید بری واسه خودت کار کنی منم دوست دارم یوتیوبر بشم اما از هر کی واسه اینکه چه وسایلی لازمه میپرسم چرت و پرت میگن اگه اطلاعاتی در مورد اینکه چ وسایلی نیاز داره بهم بگی ممنون میشم

  26. سلام. برای یوتیوبر شدن، پایداری شرط اوله. درباره ویدیو گذاری و بهینه سازی برای یوتیوب یاد بگیر و سعی کن در جاهایی مثل اینستاگرام برای خودت تبلیغ کانالت رو انجام بدی.
    به مرور بازدیدهات میره بالا و انتظار نداشته باش همین الان هزارتا ویو بگیری.
    وسایل خاصی نمی‌خواد اما اگه قصدت برای درآمدزایی در یوتیوب و حرفه‌ای دنبال کردن باشه، میکروفون و رینگ لایت خیلی به کارت میاد.
    من از بچگی علاقه داشتم و جاهای مختلف کار کردم تا سایت اون یا این رو راه انداختم.

  27. سلام. ویدیوهای آریا کئوکسر مخصوصا اون‌هایی که سوال و جواب هست رو ببین، اونجا میتونی جواب بسیاری سوالاتت رو بگیری.

  28. سلام امیر جان میگم این اریا چیزی از زندگی شخصی اش میدونی اخه منم دیپلم تجربی دارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم میخوام بدونم چجوری با این شرایط رفته ترکیه زندگی میکنه و ایا ترکی بلده و هزاران سوال دیگه ممنون میشم جواب بدی

  29. سلام ممنون واسه جوابتون اما یوتیوبر چ وسایلی داره چنده قیمت اون وسایل در حال حاضر ؟؟؟؟؟؟ من دو تا ویدیو توی یوتیوب گذاشتم چندین وقته هیچ بازدیدی نداشته چجوری اونا طی مدت کمی امار بازدید هاشون بالا میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی یکم از خودت بگو امیر چان چن سالته چجوری وبلاگ نویسی رو یاد گرفتی درامدی هم از کار داری یا نه؟؟؟/ممنون میشم جوابمو بدی

  30. سلام میشه بگید چجوری از یوتیوب پول در میارن جای تعجبه من ک باورم نمیشه اگه اطلاعاتی در مورد چگونگی کسب در امد شون دارید لطفا بگید چون من علاقه زیادی ب این کار دارم اما نمی دونم ک چجوری در امد کسب میکنن این افراد از شبکه های اجتماعی

  31. سلام من دنبال یه گیمر فان هستم که زیاد نا ملموس نباشه منظورم اینه باهاش حال کنم مثه آریا

  32. نظر شما درسته و ما سعی می‌کنیم در مطلب دیگر به دیگر افراد هم بپردازیم

  33. خیلی خوب بود… ولی کاش از استریمر های بیشتری معرفی میکردین…مثل فرشاد سایلنت و علی رکسا و آروین و حامی و … دوستان اگه صفحه یونیوب فرشاد سایلنت و ندیدید حتما ببینین یکی از بهتریناست😍😍

  34. ممنون از نظرت، بله جای برخی از یوتیوبرهای خوبمون خالیه، یه مطلب دیگه درباره بهترین یوتیوبرها خواهم نوشت و اضافه میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید